- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple notebookok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- UHD filmek lejátszása
- OLED TV topic
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
athomi
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Felhívtam az Opelt. Állapotfelmérés egy 20-as.
Pedig a honlapjuk szerint csak egy 5-ös.Szervizes azt mondta szinte mindig rohad a kintről behozott autók kipufogója.
Így azért eléggé elbizonytalanodtam.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Opel Astra F 1994, 60LE, garantált 40.000km. Km ugyan alig került bele, de a vezérlés 2011-ben lett csak cserélve. Egy prágai utat be merjek így vállalni? Oda-vissza kb 1200km, nyilván kb végig pályán, magasabb fordulaton pörgetve, jól megpakolva.
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz athomi #81394 üzenetére
Ez aranyos
A 'DAT' csak a mémekből van pl rajzold a keresőbe hogy dat as* és meglátod a mémeket
Egyébként pedig ez lesz a felni ami a képen van: GM 13326242
Igen, mindenképp megéri FB csoportba csatlakozni. Nagy felhasználótábor van, ergo sokírástudatlan analfabétasegítőkész arc és nagy tapasztalati tőke van, plusz alkatrészt is könnyebb szerezni.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz athomi #81393 üzenetére
Igen, környezetemben lévő és a sajátom is az volt, de kapott egy kis kozmetikai segítséget és azóta megoldva.
Ezek a felnik nem gyáriak, ez egy photoshopos kép Szerintem.
De ezekhez rengeteg gyári alufelni készült és lehet köztük válogatni.
FB csoport OAHH, és a hozzá kapcsolódó adók veszek. Ott is hirdetnek gazdik , hát ha ott nagyobb szerencséd lesz.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
Ez ilyen típushiba, hogy az ajtózsanéroknál rozsdásodás figyelhető meg? Már több hirdetésben kiszúrtam, de múltkor egy megnézett Astránál is volt.
(#81392) Luck Dragon: Előbb legyen meg egy gép.
[ Szerkesztve ]
-
válasz athomi #81390 üzenetére
Ha jól emlékszem Chromax oldalán található szettben.
Azt nem tudom utólag mennyire lehet macerás felrakni. U tesóm GTC-re is gondoltunk egy ilyen szettre, de soha nem jutottunk el odáig. Ha belevágnál akkor írhatnál róla ha megkérlek.
Petyyyyy tényleg szép.
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
athomi
veterán
Ilyen krómozott díszcsíkot, ami az oldalablakok alján van, valamint tetősínt lehet valahonnan szerezni? Ha igen, mennyire barátságtalan az ára?
[ Szerkesztve ]
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #81388 üzenetére
Volt alkalmam látni egy tucat nyomozónak dolgoznia építkezésen, mert a kollégának tele lett a töke a slendrián munkásokkal Ez egy trend, te pont kifogtad. Sajnos ez a jelenség már számszerűsített
Vissza a sodorba: jött kérdés, hogy akkor most akármilyen ülésfűtésre lehet-e rakni több fokozatos kapcsolót avagy sem. A válasz nem, a B Vectra és a G Astra ülése ugyan szinte ugyanaz, de az ülésfűtés más, az ülőlap felosztása és a háttámla miatt is más. Úgy gondolkozzon aki gyárit akar, hogy ilyen átjárás nincs.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Tikakukac #81387 üzenetére
Nekem szerencsére pont ellentétes tapasztalatom van. Egy jó barát a kisvárosból (aki dolgozott is villanyszerelőként is a házon) más munkákra segített találni jó szakembert, vagy a barátja segített, vagy a barátjának a barátja... és tényleg jó minőség lett olcsón. Igaz nem csak a kis városból, hanem a környék beli városból is jöttek szakemberek. Én voltam boldog hogy fizethetek (mert így őket segítem valahol), és rendesek voltak, minőségi munkát végeztek.
Igaz autószerelővel nincs tapasztalatom.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Tikakukac
titán
válasz ArthurShelby #81385 üzenetére
Vidéken nem fogod átverni, vagy nem ekkora árréssel a falu másik tagját.
4 darab autószerelő van az 5000 fős kisvárosban. Muter nem autós lélek, de elég keményen rajta van a pletykadróton foglalkozás miatt. 2 nap után lett világos, hogy mindegyik akkora átqrós kókler, mint ide New York. De az van a faluba', így oda viszi mindenki. Ez igaz minden másik munkakörre is. 1 jó burkoló van, 60 év felett, már csak akkor dolgozik, amikor barterben megy a munka. Ezen kívül nulla. Ex szobámat magam festettem, mert 4 festő után elegünk volt a dologból. Érdekes, nekem elsőre is pontos lett és jó
Nincs kifújt, vége. Mikor már olyan gondolataid vannak, hogy egy rohadt sima alap karbantartásokhoz is Pestig viszel egy kocsit Szabolcsból, akkor hidd el nekem, úgy átvágnak falun, ahogy megyeszékhelyen is. Ezúton csók ismét a helyi márkaszerviznek.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81384 üzenetére
A légszűrőházból a fojtószelepházra csatlakozik egy vastag cső. Ezen keresztül jut megfelelő levegőhöz a motor üzemmenet közben. Ugyan oda van visszavezetve egy vékonyabb csövön a szelepfedélben összegyült kartergáz.
Ez a membrán úgy működik,hogy a kartergázt,átengedi,de a visszáramlást megakadályozza.Ezért nem tud a légszűrőházból beszívott levegő, a szelepfedélbe beáramlani,mert elzárja az útját.Ha a membrán szakadt, visszaáramlás is lesz,a beszívott levegő bejut, ezért nem lesz túlnyomás a szelepfedélben.
(ugyanúgy működik,mint a régi mechanikus működtetésű AC pumpák membránja)Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
ArthurShelby
addikt
válasz trassher #81374 üzenetére
Szerintem azért lehet ennyivel többet kérni Bp-en mert itt senki senkinek sem az ismerőse, és lehetsz pofátlanabb. Vidéken nem fogod átverni, vagy nem ekkora árréssel a falu másik tagját. Bp-iként tudom, hogy a vidéki munkások sokkal olcsóbbak, és jobban is dolgoznak.
Öröm volt a vidéki házunkat (örökség) felújítani a Bp-i lakásunkhoz képest.Egyébként olcsó jó kasztnist is pont most keresek, szegény C zafi kezd viseletes lenni (a márkaszerviz árai meg csak hüledezni jó) (első kérdésük a casco volt)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81376 üzenetére
Persze, megnézem. Ennek a membránnak egyáltalán mi a szerepe? Miért van rákötve a vákuumcső?
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Imifej
senior tag
Corsa C 5 ajtósba melyik típusú hangszóró adapter kell a kalaptartóba, mert több fajtát is láttam a neten. 13cm-es hangszóróhoz kell ha jól tudom.
Marantz PM7000N, JBL TLX500
-
farkas-j
őstag
Lenne egy kérdésem. A Z14XEP-s Meriva A-nkon kigyulladt a sárga hibajelző lámpa az autópályán .Ha visszalassítunk 100-ra, akkor néha eltűnik. Kiolvastuk Bluetoothos OBD-vel és Androidos telefonnal a hibakódot, és P1405 erőátvitel kódot írt ki. Ez valami Exhaust gas recirculation system valve 3 hiba. Mi lehet a gond? Szerelőhöz leghamarabb csak a hét közepén tudjuk elvinni.
Segédletek LG TV-khez: http://goo.gl/Brr7V4
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #81377 üzenetére
Akkor egy hajóban evezünk
Megélni lehet, de a bérdifi egy létező és valós dolog. Infós vagyok, minimum 30% plusz a főváros, de inkább több. Választékról ne beszéljünk.Mindegy, lényeg a lényeg, lassan már a tökösebb régiókban sincs szakember és ez gáz. Nem azért farigcsálom otthon az autót magam, mert egyébként annyi az időm. Csak, mert nincs szerelő, vagy ha van, épp Svédországban javít kamiont az itthoni bérének ötszöröséért, free lakhatással
Wiz Khalifa: Az olcsó fényezést 5 év múlva is meg kéne nézni. Láttam egy kombi B Vectrát javítani. Klasszikus pontok rohadtak. Ez volt 4 éve. Na ahogy most kinéz, az a nem semmi.
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz trassher #81374 üzenetére
Szerintem nem azért kérnek annyit. Hanem mert tudják hogy sokaknak nincs vidéki ismerősük/lehetőségük és akkor így kénytelenek annyit kifizetni. Mert ahogy a közmondás tartja, ha kell valami akkor kell valami. Ha fel kell újítani/ki kell pofozni valamit akkor ki kell nincs mese sajna.
Ez a srác akit említettem amúgy egy kocsit 400-500k között fényez le teljesen.
Találtam egy srácot aki hobbiból fényezget. 150k egy komplett kocsi fényezés úgy hogy színcserével tehát még a motorteret is bontani kell. Néztem a fotókat nem olyan rossz munkát készít de én kételkedek az egész ilyen "olcsó" melóban.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81368 üzenetére
Azért a rendelés előtt mindenlépp nézd meg,hogy nincs e nagyon elkoszolódva a fojtószelep, Neked az alapjáratot az ECU vezérli. A szükséges levegő mennyiséget a fojtószelep állításával szabályozza.Ha nem zár rendesen, hol több, hol kevesebb levegőt küld az ECU, ezért hullámzik az alapjárat.(ez a szelepfedél még féláron is közel 30 rongy.)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #81374 üzenetére
Akkor már pontosan tudod miért nincs lassan sem lakatos, sem fényező, sem asztalos, sem festő, sem villanyszerelő sem semmilyen más értelmes minőségben munkát végző ember felénk. Mert az otthonihoz képest eleve másfélszer drágábban is röhögve kap munkát, de ha bekéri a duplát vagy triplát, az is sima. Üdv a magyar valóságban, ahol az ország keleti fele lassan kiürül
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #81371 üzenetére
Úgy látszik ennyivel igen.
Tikakukac: Ismerős nénike Bp-en ki akarta festetni az 56m2-es lakását. A legolcsóbb árajánlát 520K volt + anyag. Ehelyett vidékről ahol született vitt fel magával egy szakit aki ugyanezt megcsinálta csak épp 165K-ból anyaggal együtt. Nem hiszem, hogy a fővárosban annyival jobban keresnek az emberek, hogy ezt a difit ki tudják gazdálkodni.
Wiz Khalifa: Akkor itt az én konkrét példám:
-csomagtérajtó csere + fényezés amiben benne van a szélvédő kiszerelés és visszaragasztás is
-hátsó lökhárító fényezés
-első lökhárító csere + fényezés
-motorháztető fényezés
-bal első sárvédő csere + fényezés
Összesen 160K.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz trassher #81364 üzenetére
Azt is nézd hogy ha veszel javítóívet az mind kínai szar egyen formából öntött vacak. Na ha azt teszik fel lehet hogy 1 óra is kell mire betudják úgy hajtogatni hogy azt mond arra hogy na ez már gyárinak hat.
Amúgy én nekem a Calibra-n a két hátsó sárvédő ívet lecsiszolni mert picike felületi rozsda van rajta, azt alapozni és fényezni illetve a komplett csomagtér ajtót szintén újrafesteni és a tetőn azt a kb 5 pici horpadást kihúzni, alapozni, fényezni, lakkozni kellene és 100k-t mondtak rá. Persze minden más apró cseprő pici hibát is megcsinálnak pl motorháztető polír (a kutya összebaszta), itt-ott ujjhegynyi festékjavítást is megcsinál ha már kikeverte.
És ez az ár úgy ennyi hogy protekcióval. Mert amúgy kb 200k lenne. Nem véletlen OT-ra való kocsikat ő fényez szinte mindig Borsodban.
Smoke some weed nigga!
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #81370 üzenetére
Hát mit tudom én
Villanyszerelésben tudok neked konkrétat mondani: a vidéki zsebbe fizetős és a pesti számlás között 3X-os a szorzó. Ezt konkrétan fixen tudom.
Fényezést meg onnan, hogy van műhelyt vezető ismerős aki biztosítónak javít és hát ja. Keresztfater asszem 2 elemre a Jettán 90k-t számlázott visszaA fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #81366 üzenetére
Itt vadkeleten nekem 40-et mondtak a két ív csiszolására és fényezésére, persze tudom, hogy az ország közepén vastagabban fog a ceruza.
Tikakukac: Azért nehogy már 40-50K legyen egy elem rendes fényezése mert kiugrok az ablakon. Lehet csak nekem vannak jól és értelmes áron dolgozó szerelőim és kasztnisom?
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #81360 üzenetére
Most este el is lett vontatva a gep. Megeltem vele ezt is lassan 4 ev utan,hogy nem sajat laban megy szerelohoz. Holnap a szerelo ezzel kezdi. Ez most egy jo teszt lesz. Higyfog hozzallni a dolgokhoz. Bar az teny,hogy az elejen mondta nekem,hogy csak arra az alkatreszra ad garanciat amit o vesz. De tesztnek ez most nagyon jo lesz,hogy kezsli a "problemakat".
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81365 üzenetére
Igen, ezt elfeljtettem mondani, befogtam a csövet. Szívta is az ujjam rendesen
Persze lehet más is, remélem ez lesz a hiba. Annyi szerencsém van, hogy a srácnak majd 50% kedvezménye van a bárdinál."Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tikakukac
titán
válasz trassher #81364 üzenetére
Pedig a rendes munka annyi. Az a baj, hogy ha be is iratkozol 5 évig nudli vagy. Bácsi mesélte, hogy olyan 10 év után már merte azt mondani, hogy ez az ő munkája és kiadja a kezéből.
Van olcsón lakatolás is. Olyan is. Egy elem fényezése önmagában 45-50k-ról startol, ha minőséget akarsz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Petyyyyy
addikt
válasz trassher #81364 üzenetére
Jók az értesülései fiatalember, ez volna a terv. Irtózatosan drágán dolgoznak a srácok.
Kértem erre egy pontosítást, de már megelőlegezek nekik egy anyátok kiskésit' felkiáltást.Az én szekerem pénteken lett kész. Két hátsó ív rügyezett ugye - csak csiszolni, fényezni kellett, plusz a csomiajtó tetején fújni és a nyílás kérdergumi melletti részén javítani-fújni kellett. Erre valami 90K félét rebesgettek, aztán ahogy kimásztam az árokból csodálkozásom után, mondtam hogy talán pontosítani kéne ezen. Ha valóban van pofájuk ennyit elkérni érte, tuti hogy oda többet semmilyen munkát nem viszek.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81363 üzenetére
Ha azt csinálod amit a szerelő ismerősöd mondott,már most mondom,semmi nem fog változni,mivel ugyanúgy fals levegőt fog beszívni a motor mint eddig, mivel nem mondta a leglényegesebbet: a lehúzott cső végét az ujjaddal tömíts el jól,hogy ne tudjon fals levegőt beszívni.
Ha továbbra is ingadozik az alapjárat,akkor se biztosan csak a membrán lehet csak a rossz,mivel rossz alapjáratot okozhat a túl koszos fojtószelepház,MAP is.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
trassher
addikt
válasz Petyyyyy #81354 üzenetére
Jól értem, hogy 2 kerékjárati ívet akartok felhegesztetni és fényeztetni+ a betöltő nyílás lemezét cserélni és 170-200K a tippelt ár a kasztnis szerint? Mán jelleggel iratkozok be karosszériás és fényező iskolába ha ezekért ennyit el lehet ma kérni. Értem én, hogy le kell venni a tankot ami fél órás meló, a 2 ívre meg kellhet durván 4 dl festék de ez szerintem a fényes nappal rabolnak kategória.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81362 üzenetére
Van egy kisebb alapjárat ingadozásom.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81359 üzenetére
Ha minden a helyén van, és mégis ingadozik az alapjárat, lehet a membránra gyanakodni.
Ha csak akkor ingadozik,ha "...Járó motornál (z18xer) ha leveszem az olajbetöltőt van egy kis vákuum..." akkor minden ok. Ez egy zárt rendszer,amiben túlnyomás van, és ez a túlnyomás ilyenkor megszűnik.
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Szada85
aktív tag
válasz AMD Power #81358 üzenetére
Pedig a kuplungbowdent még nem is annyira vészes kicserélni a helyszínen ( a pedálnál kényelmetlen max betornázni a müszerfal alá), nekem a Gsi-ben is van a csomagtartóban egy tartalék kuplung, és gázbowden, sose lehet tudni alapon.
De világos esetedben a friss csere utáni rövidtávú gond, csak vontatás helyett lehetett volna opció. -
Sza_Sa
senior tag
Na szóval, mindig vannak kivételek, én nagy valószínűséggel a z18xer-rel abba tartozom.
Felhívtam az autószerelő havert, azt mondta, nem lehet vákuum a fedélben, vegyem le a vákuumcsövet, ha megszűnik, átenged a membrán. Ami nem baj, mert inkább kicserélem a szelepfedelet, mint később nagyobb baj legyen, most még amúgy is minimális a probléma. Holnap megrendelem, hétvégén beteszem.Szóval, egy vonal a z18xer mellé membránhibára. Ettől függetlenül tetszik a motor, kellemes orgánuma van, még úgy is, hogy egy erősebb turbósat hajtok.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tikakukac
titán
válasz Wiz Khalifa #81345 üzenetére
G Astra, Vectra B ülés és Omega B kapcsoló. Nekem így lesz a sor. Amíg tudsz játszani a dolgokkal és érted a dolgodat nyugodtan lehet mindent keverni.
Calibra nem tudom hogyan áll, az egy A Vectra, ott körül keress dolgokat, esetleg máshol, passz.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
SPeti1984
senior tag
2010-es Opel Meriva B 1.4 turbo 120 A14NEL autóhoz melyik légszűrőt ajánlanátok?
MEYLE (612 321 0019) 3362 Ft (ebből a gyártói katalógus 2 félét hoz ki így nem tudom jó lehet-e ez is a kocsihoz)
Filtron (AP072/3) 2227 Ft (eddig minden évben ilyet vettem)
ALCO FILTER (MD-8540) 2858 Ft
Champion (CHA CAF100936P) 2402 Ft
FIAAM ( PA7735.CF) 3259 Ft
HENGST FILTER (E1037L) 3308 Ft (ez van még raktáron, de már lecserélte a gyártó egy másik sorszámú szűrőre, így nem tudom menyire érdemes ezt választani)Én a Hengst felé hajlok, de nem tudom mivel kifutott széria így mi lehetett a baj vele hogy lecserélték.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81346 üzenetére
Sajnos ezeket nem érezhetem, automata a kocsi. Az olajfogyasztást még nem tudom, egy hete van meg, tegnap cseréltem olajat, szűrőket.
Nekem csak az volt a furcsa, hogy a 1.4-es astránk is túlnyomást termel, meg az off autónk is. Itt meg vákuum van.[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Petyyyyy
addikt
Bátyám szekerét javíttatnánk: két hátsó kerékjárati ív, töltőnyílás odavan. Ívcsere minden esetben. Lakatolás és fényezés kb 170-200K körülre tippelnek a műhelyben. Reális ár lehet ez érte?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
AMD Power
titán
válasz molnarpeter #81349 üzenetére
Kicsit vicces azert ez.
-
AMD Power
titán
Alig egy hetet birt az uj kuplung bowden pedig markas volt es szinte a leg dragabb. Vaci uton beesett a pedal. Szerencsem volt pont egyesben voltam es le tudtam csorogni a Heged Gyula utcaba. El kene vontattni a gepet Kasszasdulore a szerelohoz! Nesze neked TRW bowden.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Sza_Sa #81344 üzenetére
A szelepfedélben túlnyomás van.Ha leveszed az olajbetöltő sapit, megszűnik a túlnyomás, ezért a nem is tudja átengedni a kartergázt.(ezért ingadozik az alapjárat, úgy viselkedik, mint amikor a membrán át van szakadva)
Ha ez a membrán át van szakadva, a fojtószelepházba beszívott friss levegő egy része beáramlik a szelepfedélbe, az ECU pedig érzékeli,hogy nem annyi levegő jut be az égéstérbe,mint amennyi az ideális égéshez szükséges,ezért módosít. Ebből annyit érzékelsz, hogy a motor túlfogyaszt, olajat csipegeti, fix fordulaton, gyorsításkor, motorféknél rángat. Alapjárat ingadozik.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz Tikakukac #81343 üzenetére
Ha lenne rá időm meg garázsom is hogy akár szét legyen bontva a kocsi egy napig is akkor lehet én is belevágnék.
Bár nem tudom hogy Calibra-hoz honnan szereznék kapcsolót mert nem igen látok használtan illetve az ülésbe honnan szereznék fűtőtestet (nem tudom jól mondom-e)
Smoke some weed nigga!
-
Sza_Sa
senior tag
válasz mohabá 007 #81338 üzenetére
Köszönöm, rosszul fogalmaztam, a szelepfedélben található membrán nem lehet szakadt? A másik, off autómnál nem vákuum van, hanem inkább enyhe nyomás.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81341 üzenetére
Jaa, dehogy, szegény csóri Astra eddig kapott vagy 200m vezetéket, semmi nincs benne. Ködlámpákat is vezetékeltem, az összes belső pilácsot, villanyos ablakot is hátul, mindent Gomb sincs vezetékelve, csati sincs. Infós és villanyos pályán nekem ezek annyira nem macerásak, inkább időigényesek ha sokat kell bontani, azt nem szeretem csak. Minden más pikk-pakk.
Sokból nem tart amúgy, a Vectra ugye 1 fokozatos, ez csak 2 szálat kér az ülésig, a G Astra fűtése 4-et, bár ez sem jelent semmit, egyet behúzni olyat mint többet. Csatik kicsit szopóbbak, mert azt valami romcsból vagdalni kell, de hát áll halmokban a sok angol kuka kocsi, az nem tétel
[ Szerkesztve ]
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81340 üzenetére
Arra gondolok, hogy a gomboktol az ülésekig neked ki van vezetekelve?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
válasz _seth_ #81339 üzenetére
Gyári hely, simán ki kell vágni a helyét, hátulról műanyagozom a kapcsoló tokját és csókolom. Aki nem tudja meg nem mondja majd, hogy nem gyárilag is ilyen volt.
Azon agyalok lekapom a huzatot és átrakom a többfokozatos lapjait, de az elég kellemes időtöltés. Meglátjuk, első körben jöjjön meg az ápoló készlet
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81336 üzenetére
Hol fogod bekottetni az ulesfutest?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sza_Sa
senior tag
Járó motornál (z18xer) ha leveszem az olajbetöltőt van egy kis vákuum, nem nagy de azért ha rárakom vagy visszateszem a kupakot, hallhatóan ingadozik az alapjárat. Ez még ok vagy szelepfedél csere?
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
_seth_
veterán
válasz Tikakukac #81332 üzenetére
Pont ilyen üléseket árult az egyik B vekis srác, szép darabok
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Tikakukac
titán
Mai móka:
Plusz megnéztem ezeket a visszavezető csöveket is amik miatt lőtték szét a múlt héten az olajat az Astrak. A jobbos az valóban mocskos volt, de csak lecsapódás, semmi extra. Fojtószelep na az mocskos rendesen, nyáron szelepfedél és karter is le fog ugrani és mossuk a gépet.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Sza_Sa
senior tag
Sziasztok,
a napokban kétszeres Opel tulaj lettem, vettem a feleségemnek egy z18xer motoros h astra-t, amin a xer motorokra jellemző halkabb zakatolás itt is tetten érhető, de csak reggeli indításkor, kb. 2-3 mp-ig. Napközben viszont csendben van.
Ezt a hangot egyébként sem tudtam volna észrevenni, maximum akkor, ha a vásárlás napján a tulaj be sem indítja, mivel nekem is csak a reggeli első indításkor csinálja.
Olvastam tőletek, hogy a szolenoidon lévő szűrő eltávolítása talán megoldja a problémát. Vagy érdemesebb venni egy új szolenoidot? Azt láttam, hogy egy a vezérlés hűtő felőli oldalán van, de van másik is? Ha esetleg a szűrő eltávolítása megoldás, elmondanátok, hogy mi a menete? Nem igazán ismerem ezt a blokkot...
Aztán még ott van a visszacsapó szelep, azt merre találom, hogyan lehet kivenni? Egyáltalán, mivel érdemes kezdeni, szolenoid, szelep kivétel?
Persze ha muszáj, cserélem az okoskereket is, de nem a legdrágábbal kezdeném.Egyébként nem hagyhattam ott az autót, magyarországi első tulajtól vettem, gondos gazdája volt, 8 évig hordta a márkaszervizbe, minden számlát megőrzött, fűtött garázsban tartotta, törésmentes, stb. Egy negatívum talán, az előző tulaj szinte napra pontosan évente vitte olajcserére, de ez alatt az idő alatt beletett 18-22 ezer km-t. Mondjuk ez előny is, legtöbbször volt ideje a motornak átmelegedni. Amúgy is teljesen irreális lenne, hogy négy havonta, félévente vigye valaki olajcserére a kocsiját.
[ Szerkesztve ]
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Doggy dog
senior tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Ahogy elhangzott előttem: hang,toronycsapágy
Kiegészíteném azzal,hogy nézzétek meg,hogy a kürt működik-e,lezárt állapotban az ajtók kinyithatóak-e.
Általában az anyós mögöttinél van leghamarabb kábelszakadás.
Illetve titkos menü/bc fel van e programozva. Ha igen,akkor egy generátor töltést,illetve menet közbeni vízhőfokot nézzetek (felmelegszik-e rendesen)APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
molnarpeter
nagyúr
Korábban említettem egy automata 2.0 CDTI Insigniát, ami 238-at futott. Megnéztem, nem kellett a váltóhoz nyúlni, csak a váltókar gombja kopott ki
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #81326 üzenetére
Lökösök és küszöbök gyáriak. Annyi a nem szokványos hogy színrefújt minden díszcsík stb... Gyárilag is volt ilyen opció de ritkán kérték.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81325 üzenetére
Lökösök, küszöb nem volt azon mókolva? Valami kívülről rèmlik, de ha műszakin átmegy, akkor nem költenèk ilyenekre, majd idővel lesz rajta költeni való, hisz 24 èves autó, tartalèkolj arra.
De te tudod, ez a rugó ès dob jól áll a calibrának, főleg ha műszakit nem kell rá venni![ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz diablo1984 #81324 üzenetére
Ha az ültetőrugókat lecserélem gyárira, a matricákat leveszem az oldaláról és a hátsó dobot lecserélem gyárira (megvan a gyári is) illetve felpattintok egy gyári alufelni szettet akkor kívülről is gyári lesz.
Matricákat majd le akarom venni nyáron, az ültetőrugó egyenlőre marad a hátsó dobbal együtt. Viszont gyári rugókat meg fogom venni illetve veszek egy gyári alufelni garnitúrát is és az lesz a téli szettem.
A beltérben a rádió nem gyári illetve a műszerfal világítás ahogy olvashattad. Gyári rádiót a kövi hónapba veszem meg, az is legyen meg.
A gond az hogy ugye ha ezeket visszaalakítom gyárira/beteszem a gyárit akkor az még nagyon kevés lesz az OT-hoz. Pedig ha az elég lenne akkor nem lenne gond.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz Wiz Khalifa #81323 üzenetére
Szerintem van a gyári ès a többi. Ha a gyári kinèzetre törekszel külsőre, akkor lesz mèg dolgod(nem tudom, hogy hogy állsz a külső visszaalakításával), a belsejèben az esetek 99%-ban gyáriasok a calibrák, minimális aki elkezd nekiállni ès faragcsikálja a műszerfalat belteret.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz mohabá 007 #81321 üzenetére
Első körben azért mert hogy 30 éves legyen az még 6 év. És 6 év alatt lesz időm majd vissza állítani sima gyári égősre.
A másik hogy ahogy számolgattam nem fogok belevágni hogy OT-s legyen mert az tényleg sok pénz lenne. Viszont "gyárias" fog maradni. Tehát ha pl a féktárcsa nem is GM-es lesz hanem mondjuk Brembo akkor az lesz de ránézésre azt mondhatjuk hogy "gyári".
Külsőre meg minden megtartom a gyári formát viszont az hogy pl a műszerfalba minden kis izzó ledes mert jobban mutat meg jobban is látni attól még "gyárias" marad nagyrészt a vas.
Smoke some weed nigga!
-
diablo1984
veterán
válasz athomi #81317 üzenetére
Kinti autó rèvèn èn nem vennèm szent írásnak amit az órája mutat, mègha a rovásírás szent kódexe is van mellè adva! Ha egy opel szervízbe nem tudod lekèrdezni a múltját ès nincs fedèsben a könyvèvel, akkor az is csak pár papírlap. Sűrűn átköltik a szervízkönyveket, a szerelmes vevő meg hithűen elhiszi, sőt vallja, hogy az valós!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #81308 üzenetére
"... Mert akkor ledeket rendelnék bele. Mert mindenhol máshol a műszerfalba már ledet tett az előző gazdi. :).."
Ha továbbra is a gyári állapot megtartása, visszaállítása a célod, akkor ezt most hogyan, minek, miért is?
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
Ave nép!
Súlyos kérdés: G Astra xenonjához tudna valaki mellékelni egy jóképű kapcsolási rajzot?
B opcióként az ötös lottó ma esti kihúzásra kerülő számai is jöhetnek.
Nem tudom melyik nehezebb.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Feenyx
aktív tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Toronycsapágyakat mindenképpen nézd meg Típusbetegség hogy berohad. Csak le kell pattintani egy csavarhúzóval a kupakot és már látszik is. Ha nem volt még cserélve, akkor ott mindenképp fogsz rozsdát találni, mindig a baloldali van rosszabb állapotban. Állapotfelmérésre mindenképp vidd el, kérdezd le a futását, nézz rajta festékvastagságot.
Motornál figyeld meg, hogy indítás után van-e traktorhang és hogy idővel elmúlik-e. a XER motoroknál típushiba a szolenoid és "okoskerék" tönkremenetele. Utóbbi jóval drágább.
A gumi ne zavarjon, az kerül a "legkevesebbe", egyszer kell megvenni, utána évekig jó
-
Lajos1966
tag
válasz athomi #81317 üzenetére
Szerintem szép állapotú és viszonylag jól felszerelt ez a járgány.Azt mindenképp figyelembe kell venni,hogy használt autóról beszélünk,tehát hibátlan állapotút találni szinte lehetetlen.Én lehet,hogy bevállalnám (persze a döntés úgyis a tiéd).Vétel előtt azért egy állapotfelmérést ajánlatos lenne csinálni.Ennyit találtam róla:http://ecat24.com/opel/catalog/vinsearch
-
athomi
veterán
Ma erre néztem rá. Volt végig vezetett szervizkönyve is. Beltere nagyon szép állapotú vot, alváz, futómű nem rozsdásodott, a kaszni érintetlennek tűnt, motor pöccre indult, szépen járt. Friss a műszakija is.
Ami nem tetszett, hogy a gumik 2012-es gyártású Alpin A4-ek voltak.Opelnél hogy lehet leellenőrizni az előéletet? Alvázszám megvan.
A hirdetettnél barátibb áron lenne, 1.650.000-ig sikerült lemennem.
[ Szerkesztve ]
-
-
amargo
addikt
Nini mi történt itt
[kép]“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Wiz Khalifa #81255 üzenetére
8 szelepes motor ?
-
athomi
veterán
Ez valamiféle bőr utánzatú kormány? Elég pufajkának tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
-
Wiz Khalifa
veterán
Calibra középkonzolát is annyira "egyszerű" szétszedni mint a G Astra-ét?
A fűtéses konzol mögött nekem is kiégett szinte az összes izzó.
Illetve lehet tudni hány izzó van benne illetve milyen foglalatú? Mert akkor ledeket rendelnék bele. Mert mindenhol máshol a műszerfalba már ledet tett az előző gazdi.
(#81302) Szada85:
Köszi neked is az infót meg Petyyyyy -nek is.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
Lajos1966
tag
válasz Luck Dragon #81278 üzenetére
Nem inkább az 1,4-re gondoltál?Azt pályán (meg máshol is) talán még jobban kell pörgetni szegénykét,hogy menjen is már valamennyire.Azért csak van köztük 15 ill.25 LE különbség motorváltozattól függően.Kombi esetén a súly miatt még hatványozottabb a kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
válasz Luck Dragon #81284 üzenetére
CX-3, sajna leverte a K Astrát, főleg a motorizáltság, hiába engedtek el 1,1 millát a konfigból Opelék, erre esett a voks.
-
Gergőke88
addikt
válasz Tothgera30 #81304 üzenetére
Szerintem felesleges rá a szélesebb gumi, csak lomhább lesz vele.
Mi 205/55 r16-t raktunk rá. Az is valtomeret nem csak a /60. -
Tothgera30
Ármester
válasz amargo #81292 üzenetére
Annyiban lett lefixálva hogy holnap reggel mennek megnézni, ha nem vinnék el, akkor esélyes hogy belecsapunk a lecsóba. Gumik miatt nem aggódom, ad hozzá egy másik szettet is, és amúgy tervben van hogy kapna egy négyévszakos új papucsszettet (215 széleset).
Lestem az 1.7-es dieselt, de mivel rövid távon menne hét közben, ezért megbosszulná magát. Így ha belegondolok, az amit most nyerek az áron, később elvinné a turbo, kettős tömegű, részecskeszűrő és társai. Ráadásul ott lenne az a kis bizonytalanság. Így inkább biztosra mennék, mert ennek talán egyenlő a nullával a meghibásodási esélye, de ezzel be is nyelem hogy lomha lesz.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Szada85
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #81299 üzenetére
Feljebb Petyyyyy már megírta a jelentését.
Az F GSi-kben sem volt mindegyikben, elvileg csak az erösebb, 16 szelepes motorral szerelt autókban volt, ott meg ETC (Electronic Traction Control) néven lehetett megtalálni. A GSi-ben a kézifékkar alatti rekesz peremén van az ETC kapcsolója ( amivel átellenes peremen pedig az ülésfütés kapcsolók vannak, ha vannak).
A Calibráról sok mindent nem találtam, [ez elég gyárinak tünik], de lehet persze más volt a megoldás. -
odorgg
addikt
válasz kentucky #81289 üzenetére
Le kell szedni a középkonzolt, és izzókat kicserélni. Részletes leírás itt.
Origin/BF3/BF4/BF1/BF5: odorgg
Új hozzászólás Aktív témák
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen okostelefont vegyek?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy ruhás topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)
- Eureka Mignon Specialita 17NX