Hirdetés
- OLED monitor topic
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezetékes FEJhallgatók
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Calogero
addikt
Kár hogy női autó...[link]
-
motoflug
őstag
Valaki kérdezte korábban őket: http://www.opeltempomat.hu/
Ajánlottak?
-
zolikaDB
veterán
válasz
Petyyyyy #73694 üzenetére
Nem ide válasz, csak amúgy.
Mondtad vmelyik nap, h a H futóműve kifinomultabb, mint a G-é.
Hááát... Azt nem lehet nehéz
Rámegyek egy úthibára, egy vékonyabb kidudorodó aszfaltdarabra, és mintha nem lenne az autónak rugózása, szabályosan "felüt"... Rugó gyári, gátló gyári, a kerék 16-os Irmscher, 2.2-re fújva.
Szóval, komfort mintha nem is lenne... A kasztni, meg belül az utastér zörög, nyekereg...
Úh kacsintgatok is a H-ra. Bár még nem vezettem, nem ültem olyanban. -
válasz
B-L-A-C-K #73695 üzenetére
Ebben igazad van, most sem lesz egyszerű ,mint ahogy akkor sem volt mikor együtt kezdtük el az autóink keresését, de van egy érzésem most hosszabb lesz ez az időtartalma, mert most sok olyan autó van (márkától független) ami lehetetlen lekövetni . És most a kínálat is igen hiányos,foghíjas .
Azért is linkeltem ezt, mert itt igaz kereskedésről van szó, de le van írva az alvázszám, rendszám, a szerviz könyv, minden adott a lekövetéshez, na meg Magyarországon "újonnan" üzembe helyezett, ami nekem igen fontos, még a kilométer futástól is. Legyen szuper az állapota, meg azt hiszem egy dizlinél ez a 230-ezer kilométer még nem tragikus. Mert ha jól számolom évente 35-ezret raktak bele, és a legjobb esetben ilyen rövid idő alatt inkább volt pályás, mint belvárosi roham kocsi. Persze ez állapot átvizsgálásnál derül ki igazán.
Még nézem ezen kívül a Focust, és a márkán belül a C vekit "facelift", J Astrát is.Egy biztos hogy az 1.6/116-hoz viszonyítva szeretnék egy kicsit nyomatékosabb motort, ami lehet benzines vagy dizli.
zolikaDB
Én csak ajánlani tudom.[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #73692 üzenetére
Csak meglep, mert még J Astrákat nézegettél múltkor. Várj jövő év elejéig, és vehetsz egy jó Insit...
Amúgy erre a H Astrára visszatérve az a baj ritka az olyan kocsi aminek lekövethető az egész szervizmúltja 100%-osan. Ha vannak számlák, vezetett szervizkönyv, illetve gépbe is ott van az más tészta, de ez ritka ugye.
2.0T ebből meg tuti nem vennék én se, eszik vagy 15 litert .
[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
1.8 G Cabrio téligumijának mi a mérete?
Ill. cserélnem kéne rajta a hátsó dobot, de nem tudom milyen tegyek fel rá, a sporttól tartok, nem akarok boyracer duruzsolást. Erre tipp esetleg?
-
válasz
B-L-A-C-K #73690 üzenetére
Black azért nézegetem mert ez is a listán van . Önmagában próbálok állapotra menni, mint Km-re.Persze ez is fontos.
Gergő, így van, ebben a km-ben szokott előjönni a kettős tömi, meg a többi nyavalya. És ha beüt a baj, akkor az nem két krajcár. Ismerősömnek is ilyen motorral van , neki tavaly volt nagy szerviz, kuplung, kettős tömi, stb, és négyszáz akárhány ezerbe állt meg neki.Ő anno újonnan vette, most jár 390-ezer kilométernél. Így pont a kereten belül lennék. plusz a kisebb alap szerviz, meg papír munkák. És akkor a rá szánt 2M körül lennék.
De persze lehet én látom rosszul.Szívesen néznék 1.8-as változatot is, de még mindig ritka madár. 2.0T-es pedig több lenne a mint alkatrészileg ,meg az alap ráfordított költség mint az 1.9/150-CDTI verziónál. Nem is kicsivel. Legalábbis az ilyen változattal rendelkező gazdák állítása szerint.
-
Gergőke88
addikt
válasz
Luck Dragon #73689 üzenetére
Ezzel a motorral már kellemesen mozgatja a kasztnit.
Szervizkönyv, km lekerdezes, megnézni volt e már cserélve kuplung stb.
Ha nem akkor legyen elteve rá zseton. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #73689 üzenetére
230 ezerrel én nem vennék már kocsit, de ez szubjektív vélemény tudom. De miért nézel te H Astrát?
[ Szerkesztve ]
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #73687 üzenetére
Én pl Youtube-on szaladtam rá, érdemes megnézni Larry pajtást munka közben. Íme a weboldal.
Szada85 - Grazie, igyekszik az ember. Most már alig várom hogy hazaérjek és stíröljem.
To all: Bátyám X16XEL G Astrájában csereérett a katalizátor. A kérdése az, hogy milyen minőséget képvisel az utángyártott darab, van valakinek tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #73683 üzenetére
Erröl az aMMO rol meg nem hallottam
van linked hozza?
Mondjuk szerintem ez az autoglym is egy komoly kategoria, ha nincs hozza megfelelö felszereles, jobb eredmenyt mar nehez szerintem elerni.
Nyaron egy polirt ujra tervbe veszek, hogy rakatok ra, lehet valami keramias vedöreteggel....meg at elsö lampakkal kellene kezdeni valamit, mert elegge mattulnak
(#73685) Szada85 ez sokszor igy van, hogy a vastag penztarca mögött nincs vezetesi tudas, mert ahhoz mar nincs kedve, tehetsege, hogy vezetni is megtanuljon....ellenben a mernökök is rohadt jok, igy ha tövignyomja a gazpedalt, a mernökök megmentik az eletet
-
Szada85
aktív tag
válasz
Declare #73682 üzenetére
Oldschool is my school....
Múlt héten voltunk kint ilyen "népautózáson" a Hockenheimringen, ott össze se mertem számolni a köbcentit bakker...
Mondjuk rendesen vezetni a soförjeik kis százaléka tudott, de ez egy ilyen autónál mellékes, tudom.(#73661) Petyyyyy:
csinos lett, ennyire még nem vitt rá a jóindulat, hogy nekiessek az autónak, le a kalappal. -
B-L-A-C-K
titán
Valakinek esetleg egy halálosabb iramos G kabrió?
-
AMD Power
titán
válasz
molnarpeter #73678 üzenetére
Nekem bele van törve a foglalatba az antenna. Igy vettem. Probléma megoldva.
-
-
WP14
őstag
válasz
szabonagyur #73672 üzenetére
Nekem ilyen van, tökéletes és számomra mutatósabb is, mint a műanyag.
-
ufonauta
aktív tag
válasz
trassher #73667 üzenetére
Ez a fülelés érdekes dolog. Nekem a G Astrám is és most a J is tud majdnem hangtalanul suhanni. Olyannyira, hogy sűrün járok a sukorói szabad strandra az evezős pálya mellett, ahol rengeteg a biciklis és sokszor nem hallják, hogy jövök hátulról. És bár ott jól elvagyunk biciklisek és autósok egymással (nem öljük egymást, mint az egyszerű közúton), néha mégis mérgelődöm, amikor hárman csalinkáznak egymás mellett és mindegyikük fülében ott a füles, hogy még véletlenül se hallja, ha jövök. Persze tükör egyiknek sincs a gépén, hogy esetleg már messziről lássa, hogy jövök. Nem is tudom, hogy miért nem kötelező a bringákra a tükör? :eek:
-
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #73673 üzenetére
Vinyl and rubber care, de Autoglym egyébként célzottan Bumper Care-t ajánlja.
-
trassher
addikt
válasz
Petyyyyy #73671 üzenetére
Linket kérek a cuccról és előbb megpróbálkozom azzal mielőtt nekiállnak fújkálni.
Alternatíva lehet aliexpress, ebay vagy egy mezei autósbolt. Extrém rövidet nem tartanak boltokban de kintről tudsz rendelni.szabonagyur: Aliexpress, ebay, autósbolt ahogy Petyyyyy-nek is írtam. Nekem volt 5 cm-es ali-ról és azzal sem volt gyengébb a vétel. Kifakult így bementem az autósboltomba és vettem egy gyárinál rövidebbet. Éppen olyat mint a képen is:
-
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #73667 üzenetére
Mondhatom, csak nem lenne igaz.
Ez bizony a műanyagápoló műve. Lécek itthon pihennek, kilincsek meg azt hiszem múlt héten jöttek haza fényezőtől. Júni 7-8 ugranak majd fel.
Gondolkodtam én is egy BMW féle cápauszony antennán vagy valami máson, de horror áron mennek.
Mi lehet amúgy az elternatíva?AMD Power - Hát nem.
Majd fogok, klímát rendbehozzuk hó elején és a fólia is hatásos, azt már érzékeltem.
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz
szabonagyur #73669 üzenetére
Szabvány antennacsatlakozók vannak, amik igazából menetes szárak. A g astráé úgy emlékszem 5,5 mm-es.
-
trassher
addikt
válasz
Petyyyyy #73661 üzenetére
Kérlek mondd, hogy fényezettek a műanyagok és nem a kemikáliától ilyen koromfeketék.
Baba a bódé, de a helyedben azt a nádpálca gyári antennát lecserélném valami rövidebbre.beg: Engem debrecenben egyszer egy tesla ütött el majdnem pont ebből kifolyólag. Mutatok a fülemre a sofőrnek, hogy ez így érdekes, erre ő nevetve széttárta a karját.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz
Luck Dragon #73665 üzenetére
Jó, mondjuk én voltam a gyökér, hogy az úton sétáltam. De mentségemre kb. 10 autó/nap azon a szakaszon a forgalom.
-
-
_seth_
veterán
válasz
amargo #73660 üzenetére
Csak azért írtam az újat, hogy akár az is beleférne, de nem látom értelmét
Az autó inkább annyit ér amennyit adnak érte, viszont nekem nincs tervben az eladása, így az értéke sem annyira lényeges, ellenben használatban van, most lágyan ringatózik, szépen megy, szép belül is és hamarosan kívül is az lesz, ezt észreveszem a napi használatban is
Annak sem láttam értelmét amibe több ismerősöm is belefutott mostanában: lecserélte az autóját egy 5-10 évvel fiatalabbra ami 3-4x annyiba került mint a korábbi, jellemzően 1,5-2M körül, majd ráköltöttek az autóra 500-700e között, hogy minden rendben legyen, ugyanakkor még messze nem felextrázott autók. Ezekre a költségekre rájön az átírás is, a ráfordított idő amit a keresgéléssel tölt, én ebbe sem akartam belefutni + füstölő, olajat és vizet eresztő motorral nem is ért sokat az autóm, ilyenkor hiába az extra, hogyha van beépített "ködgép" (azaz füstöl). Így eladni is csak ár alatt lehetett volna. Ugyanakkor a kasznis munkát már szinte fedezik az alkatrész eladások, komplett jó állapotú plüss belső, teljes irmscher sportfutómű, első lökhárító fényszórómosóval, 2 éves ködlámpával, tolatóradarral, hátsó lökös ledes rendszámvilágítással és tolatóradarral, csomagtérajtó irmscher pótféklámpás szárnnyal, hátsó lámpapár, stb. Ha nem is teljesen, de a nagyrészét a festésnek és kasznis munkának visszahozza, jah, még egy komplett hengerfej is van ami nem sérült, nem csattognak a hidrotőkék sem ellenben a szelepszárszimering cserés benne egyértelműen, és még el is felejtettem az elektromos fűthető tükröketA legjobb az lenne, hogyha egy Z146 színkódú B vectrásnak megtetszenének az alkatrészek, mert ezekkel tudna javítani az autója külső megjelenésén aránylag olcsón és sokat
-
amargo
addikt
válasz
_seth_ #73656 üzenetére
Na várjál, sehol nem írtam, hogy jobbat és azt se, hogy ujjat, pont a napokban érveltem én is ellene, hogy felesleges az új. Tehát, ha kérhetem ilyet ne láss bele és ne is adj az én szavaimhoz, mert nem ezt írtam.
Azért mert b Vektrád van, attól még érhet sokat, sőt mindenkinek annyit ér az autója, amennyit megdolgozott érte.
ugyanakkor nekem ezt meg már a másik véglet, mert ekkora generálhoz kell egy fajta elhivatottság, kicsit olyan mintha szadanak azt írnám, hogy a V6 helyett jó lesz a sor 4, 2.0 T -is, amit persze nem akarok."Előbb veszek a pesti agglomerációban egy családi házat, befektetek, beindítok egy vállalkozást stb, mint, hogy autóra költsek" No várjál, akkor most ezt a 800e nem költötted rá, hanem volt már amúgy is alkatrésznek?
-
-
_seth_
veterán
válasz
#81556480 #73657 üzenetére
Hangszigetelés valóban más, sok belső elemre van ragasztva valamilyen plusz szivacs, szövet anyag, hogy szigeteljen, ami nincs rajta pl B1-en. Hátsó kisablak műanyag keretei, de pl a B oszlop alja is eltér. Más a hátsó kerékjáratok kárpitja is, azon is van egy vastag ruhaanyag hangszigetelésnek. A szőnyegek kb ugyanúgy néztek ki, talán kicsivel vastagabb a B2-es lábterenél lévő
Ami majd még hátra lesz az a xenon, nem azért teszem be mert annyira kell, ugyanis nem jobbak mint a halogének, de már csak az fog hiányozni a full extrához
-
#81556480
törölt tag
válasz
amargo #73655 üzenetére
Ez teljesen jó, kell hogy legyen egy kis színe, mert akkor működik jól az olaj.
Seth: én is "kettesítettem" az előzőmet, és ha minden igaz akkor egyezik a színkódunk az akkori vectrám és a tiéd . Ez a szín nagyon hálás. Az enyém polír nélkül is passzolt. Teljesen jó volt, nem volt fényesebb vagy eltérő árnyalatú a festett elem.
A formát már egyszer aláírtam, hogy jól beszélsz, viszont a tiéd alapból is jól felszerelt autó, ezekkel a módosításokkal meg teljesen fullos veki lett. Én már csak egy dologba kötnék bele ( ami nálam a váltáskor B1-b2 leginkább érezhetőbb volt) az a hang szigetelés. A B2 vectrák más belső anyaghasználata miatt sokkal csendesebbek. Bár te már belül is sokmindent cseréltél, nemtudom mi lehet még ami szigetel.
És az árban is igazat adok neked, nekem ez a mostani 850-be került, de minden forintját megérte.
majdnem 320d-t vettem ebből az árból, de hálisten megláttam ezt , és most nem egy lefingott filatáskám van
-
_seth_
veterán
válasz
Luck Dragon #73651 üzenetére
Annyira nem merülök bele, nagy polírozás sem lesz, csak azért, hogy idegesítsen minden egyes rányitás, teljesen felesleges. Max végigszaladok rajta polírgéppel, de még ahhoz sincs sok kedvem
amargo: nem
Nem azért van B vectrám mert nincs pénz jobbra, éppen újat is vehetnék akár más márkát is, de egyrészt nem fognak meg a reklámok, hogy vegyek újat, nagyobbat, gyorsabbat, okosabbat mert az nekem milyen jó lesz... másrészt az új autók első pár évi értékvesztését ismerve nem tartom jó "befektetésnek" sem, továbbá azért, hogy pesten kint álljon majd valahol a szabad ég alatt várva azt a napot amikor nem metrózok szintén hülyeség egy drága autót hagyni rozsdásodni
Ami pedig ezeknél is fontosabb: nekem ez a b veki forma még mindig nagyon tetszik, opelből max az új astra hasonlóan szép lenne (szerintem). Ahogy megy, amennyit fogyaszt, amekkora és amilyen felszereltsége van, nekem bőven megfelel még évekig. (Előbb veszek a pesti agglomerációban egy családi házat, befektetek, beindítok egy vállalkozást stb, mint, hogy autóra költsek). Valamint ebben még nincs turbó, kettőstömegű, porlasztócsúcs, stb... ezek külön-külön többe kerülhetnek mint nekem egy komplett motorgenerál. Továbbá jelenleg van egy felújított motor, komplett új futómű, megvan a téli-nyári gyári alufelnis kerékszett évekig jó gumikkal. Ahogy elnéztem a jelenlegi kínálatot, kb 2,5M körül lenne olyan amibe lenne értelme átülnöm, de mire ez kész lesz, azokra sem cserélném el, ez nem zsákbamacska autó
Nekem az olaj pl ugyanúgy néz ki mint a flakonban, átlátszó kicsit sárgásbarnás
Persze mivel a motor minden eleme ki lett tisztítva
-
amargo
addikt
-
-
Opel Astra G esetében hány km után előírás az első fékbetétek cseréje?
-
amargo
addikt
válasz
_seth_ #73648 üzenetére
Bár tudom hülye kérdés, de közel 800-1M helyett nem lett volna jobb egy másik autó?
Other things:
Ma kicsit kiszivtam a nem rég frissen cserélt olajból(?), fekete.. konkrétan nem hiszem el, hogy azzal cserélték amit odaadtam vagy mást raktak bele. Ugye azóta van ez a fura hang, amit nem rég megosztottam.
Csak összeesküvés elmeletet gyártok vagy nincs alapja?A j nek a távirányítójával vigyázni kell mert 70-80m ről is simán működik.. tovább már nem láttam a kocsit. Brutális.
[ Szerkesztve ]
-
-
_seth_
veterán
válasz
Luck Dragon #73649 üzenetére
Igen, az iveket, ajtók sarkait kell fényezni + két lököst, díszlécet körbe és csomagtérajtót, ha mindez megvan kész is lesz
-
-
_seth_
veterán
válasz
CsonkaImo #73634 üzenetére
Durván kerekítve: 200 motor, 200 autó belső és apróságok, 200 autó külső, és még kb 200 lesz a karosszériás munka és a festés.
Petyyyyy: lesz majd biztosan, de csak nyár végén, akkor költözünk fel pestre
Igen, még lehet róla bőven leszedni szennyeződést, de van pár hibás rész is ahol a bőr már lekopott, azzal házilag drága cuccok nélkül nem lehet túl sokat kezdeni. Ma még ha lesz kedvem és kicsit hűvösebb lesz, nekiállok még takarítani rajta. Mindenesetre volt pár olyan folt ami nagyon makacsnak tűnt, de mindet sikerült kiszedni belőle.
Autó mosást én már csak a kézi mosókra csökkentettem, az elmúlt években nem foglalkoztam annyit az autóval mint az elmúlt napokban, és terv szerint újra lecsökkentem a ráfordított időt, pénzt amint összeáll
Igaz, nem is sikerül olyan szépen lemosnom mint neked
Luck Dragon: Igen, a hátulja konkrétan hibátlan, ott még gyűrődés, kopás sincs
----
Ma sikerült délelőtt berakni a hátsó rugókat és teleszkópokat. Már csak 1-2 alkatrész maradt ki. Jövőhéten még annyit megcsinálok vele, hogy beteszem a bőr belsőhöz tartozó bézs műszerfalat és az állítható magasságú kormányoszlopot, így kész is lesz a belseje nagyjából. Még a digitklíma várat magára, és néhány apróság, de nagyjából össze fog állni így
A sachs lengéscsillapítók kayaba rugókkal párosítva egész kényelmesek, újautós hatást kelt most a futómű, lehet azért mert újA motorteret is kipucoltam, kissé koszosan érkezett vissza a szerelő után, még maradt is itt-ott pár zsír/koszfolt, szintén még ma letölröm azokat is, csak ne legyen ilyen meleg
-
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Milyen alufelnit ajánlotok Opel Astra G(ferdehátú)-ra?hol tudok jó áron találni?
-
littlejohnny
aktív tag
Cartarsak! 153000 km van 1,4-es benzines (14XER) J Astrámban... Úgy néz ki, hogy a vízpumpám szivárog, így csereéretté vált. Tudja valaki, hogy a Szerviz4+ akcióban ez a tétel is benne van-e?
-
trassher
addikt
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz
trassher #73637 üzenetére
Bátyám megcsináltatta.
Ha lelkiismeretes az előkészítés, akár még jó is lehet. A sima fekete léceknek, küszöböknek van egy textúrája ugye. Na, ha ezt csak úgy megfújod, az látszani fog. Tehát csiszol, alapoz, fest lépésekkel jó lehet az eredmény.Luck Dragon - Köszi. Hamarosan le kell szaladnom beengedni TL-t, majd fotózok.
-
-
trassher
addikt
Látom nagyon beindult a car detailing a topikban.
Kérdésem az, hogy festett már valaki díszlécet, küszöbtakarót? Hőlégfúvózni nem fogom mert ezen már nem segít, matt feketére gondoltam.
-
Petyyyyy
addikt
Értelmetlen pixelhalmaz alant. Ha kibírja ma eső nélkül, holnap délelőtt lövök értékelhetőt is.
PancsiLesz műanyagápolás is, de valahogy ma már nem volt kedvem...
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz
_seth_ #73633 üzenetére
Pedig ha egyszer akad egy délutánod Pesten, a tisztítást meg tudjuk csinálni. Ha alapos akar lenni az ember - és miért ne akarna - akkor kb 3-4 óra a teljes tisztítás. De mivel ketten vagyunk, így még gyorsabb.
Az ápolást meg ugye tudod.
Csak mert ahogy a képeken látni, azért van még mit leszedni az ülőkről.Ma sikerült elkekszelnem az egész napot a mosással. Pontosabban...mosás, gyurma, mosás, wax.
Gyurmát kicsit elszúrtam, géptetőn nem használtam elég vizet, így előjött egy finom "haze" réteg. A wax segített kicsit, de azért kell egy finom polír, mert tudom mit és hol kell keresni. Talán majd jövőre meg is csináltatom telibe. De azt hiszem megérte a mai. A felnik kb világítanak, minden apró bizbasz fekete koszmosz lejött a gyurmával és a kasztni is teljesen sima, az oldalakon meg kis híján tükör.
Lőttem képet, de annyira sötét volt, hogy kb használhatatlan. Reggel 10-kor kezdtem, háromnegyed kilenckor végeztem.[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
Van értelme a bőr tisztításának: előtte vs. utána.
Speckó cuccot még nem szereztem be, a képen a tesco kínálatának az eredménye látható. Turtle leather luxe wax tisztító és valami ismeretlen bőrápoló. Ha még lesz kedvem akkor tisztítok rajta, kb úgy néz ki, hogy ha lenne elég időm akkor a kopásokat leszámítva minden szennyeződést le lehet szedni róla. Már a mostani állapot is nagyon szép lett.Így néz ki egyébként berakva: [kép] [kép]
[kép] [kép]
Volt vele meló bőven, mire eddig eljutottam és a műszerfal még várat magára, holnap reggel remélhetőleg bekerülnek az új hátsó futómű alkatrészek is, alakul. Tegnap már az autóval mentem a zender lökhárítóért, az is szép darab, persze egy fényezés kelleni fog neki.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Nekem pár napja egy csavar (5-6 cm lehet) állt bele a gumiba. De úgy fest nem lyukasztotta ki, kicsavartam és azóta is jó.
Hétfőn elmegyek mindenképpen megmutatni. Csak nem tudom mennyire lehet egy ilyet megvizsgálni, mert azt nem szeretném, hogy elküldenek, hogy jó ez így, aztán 130-nál meg eldurran.
[ Szerkesztve ]
-
-
#81556480
törölt tag
válasz
Luck Dragon #73625 üzenetére
-
-
tutis
őstag
Na nekem megválaszolta az élet hogy 16-os vagy 17-es felni kell-e.
Kis tigrán 17-es felni van, 205/40-es gumival. Tegnap olyan szépen elpukkant alattam az egyik gumi, araszolás közben a hungárián, hogy öröm volt nézni. Persze pótkerék stb nuku, haza kellett jönni másik autóval az én pótkerekemért. Szóval pestre nem való az alacsony oldalfalú gumi.. -
#81556480
törölt tag
válasz
Luck Dragon #73621 üzenetére
Milyen kocsi?
-
tutis
őstag
válasz
Luck Dragon #73621 üzenetére
felemeled a kézifékszoknyát és állíts a csavaron. fél perc
[ Szerkesztve ]
-
Kedves topic lakók.
Kézifék fogás állításának lehetősége mennyire macerás, mennyi idő, vagy mennyibe is kerülhet?
Az új bowden árai 20-30 között mocorognak, így gondolom szereléssel együtt 40-körül lenne meg. De ez a legvégső eset lenne.[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
-
adalbert1
veterán
válasz
AMD Power #73557 üzenetére
Nekem külsőre annyira nem tetszik, ilyen árban szerintem hamarabb vennék Vitarát, összességében jobban tetszik az az autó. Peugeot oldalon ennek a 2008 a párja? Vajon lesznek majd olyan modellek, amik kb. csak névben térnek el (mint mondjuk az Agila - Wagon R volt)?
-
motoflug
őstag
Voltam gumisnál, azt mondta amíg nem púposodik, addig nem gond, mert a fém hàlót nem érte. Azért egy vulkanizálásra elviszem
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
lsebestyen #73608 üzenetére
Még az is lehet, hogy jót tesz nekik.
Egyébként ez a 2 literes dízel második generációs Multijet fiat motor, csak
az opel átdolgozta, bár ne tették volna.
A régebbi 1.9-est sokkal jobb motornak gondolom.[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
válasz
motoflug #73606 üzenetére
"Mivel júniusban talán már az idöjárás is kegyesebb, akár nyílt helyszín is lehet, erre vonatkozó javaslatokat örömmel elfogadok, PlanB az továbbra is Aréna Pláza gyomra, arra az esetre, ha még esne a hó....
Szóval Június 5, hétfö, 18:00."Valahogy így képzeljük BP-n.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz
Declare #73561 üzenetére
Megpróbálom röviden leírni, de úgyis hosszú lesz
.
Eddig mindhárom vectrával és insigniával is rendelkeztem.
Az A vectra benzines (C16NZ) , a többi dízel közel fullos felszereltségű volt.
Most ezek közül az öreg A vectra és az insignia van meg.A legtöbb problémám magasan az insigniával volt.
2010-es 160 lovas insignia sports tourer szinte új kora óta nálam van.A gyakori (tipus)hibák.
1.Motor: A 2013 előtti dízel 160 és 130 lovas autóknál fordul elő az olajnyomás hiba.
Ez a motor silány kínai csapágyainak összeforgásához, főtengely sérülés/görbülés, hengerfal repedés, motorblokk károsodáshoz vezet. Számtalan példa előfordult, amik az insignia forumon(lásd Főtengely csapágy gondok/ Olajpumpa gondok, Új Motor) olvashatóak.
mobile.de-n rengeteg kivülről patika állapotú motorhibás, akár váltó hibás insignia van.
A szomorú, hogy ezek 200K km alatt előfordulnak.
Megelőzhető(Késleltethető): Az olaj gyakori cseréje az ajánlott Motul olajra és az olajszivattyú tömítésének cseréjével.
Szerencsére ez még nem jeletkezett, a csapágyak is hibátlan állapotban vannak, viszont az egyik
nyomásmérő izzító tönkrement.2. További csapágy gondok: Nálam kormányzás közben fura recsegő hang jeletkezett, érzésre is kicsit
darabos volt a kormány. -> Új toronycsapágyak.
Mire kicseréltem a toronycsapágyakat, elkezdett búgni az egyik hátsó kerékcsapágy.
Valószinű hogy, a rossz kínai csapágyak és a nagy tömeg nem a legjobb kombináció.3. Csövek: A szokásos turbócső ami egyszer mindenkit utólér, viszont ennyivel nem elégedett meg, úgyhogy
eldobta a szervócsövet, ami odavágott a szivattyúnak is.4. Ülésfűtés: A jelenség úgy kezdődik, hogy viszonylag rövid idő után magától lekapcsolódik az ülésfűtés.
Egy idő után már be sem lehet kapcsolni. Ez a vezető ülésnél jött elő. Kicseréltem, erre az anyósülésen is tönkrement. A forumon van aki minden télen cseréli. (40K egy oldalra)5. Pár "apróság": A csomagtérgomb kívül, belül felmondta a szolgálatot, a hidraulikára volt visszahívás,
a belső kilincsről málik a króm.
Nagy hidegben rosszalkodott az alapjárat(nagyon alacsonyra esett a fordulat), nagy melegben meg az amúgy is erős traktorhangon felül, extra csöröpölés is néha-néha beköszönt. Talán ezen segít az ajánlott olaj.
Azért, hogy az élet ne legyen túl könnyű, most a klíma elkezdett ereszteni.Mindez egy 110K km-es kocsinál.
Ezekkel szemben a C vectrában a lengéscsillapító tört el, meg a generátor ment tönkre.
Remélem így már mindenki el tudja dönteni és átlátja a témát, további információk itt.[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Köszönöm a gratulációkat! Amint korábban írtam, tényleg rengeteg időt szántam erre, mire megtaláltam őt.
Találkozòra szívesen megyek, egy Facebookon szerveződött talin már voltam.
Ti hol szervezitek?
Holnap lefotózom a gumit, és feltöltöm.
-
AMD Power
titán
válasz
Luck Dragon #73603 üzenetére
Remélem is ,hogy nem lesz.
-
-
AMD Power
titán
Köszi srácok a hasznos tanácsokat!
Már haza is értem. Amit vettem reggel bontott generátort (4.000Ft) az nem az én gépembe való volt. Hiába írtam a srácnak a motorkódot stb... miután haza hoztam összemértem a kettőt amennyire tudtam. Már laikus szemmel is láttam ,hogy ez nem lesz jó bele. Hívtam bontókat. 13-15e Ft mondtak. Felújítás 25-30e. Azt felhívtam az én kedves szerelőmet és megoldotta. MAGNETI MARELLI 25.600Ft + 5.000Ft berakta nekem. Szerintem ezzel így jártam a legjobban. A srác meg akitől vettem a bontottat elméletileg visszaveszi tőlem amit eladott. Arra majd kíváncsi leszek....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Google Pixel topik
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Ingatlanos topic!
- OLED monitor topic
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- 2 x Nanoleaf Shapes Triangles Expansion Pack 3 Pack + töltő eladó!
- BASETBL Office Chair eladó Győr-ben! 200 kg teherbirás!
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest