Hirdetés
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dell notebook topic
- A frissítési frekvenciához igazítja a képkockagenerálást az új Lossless Scaling
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Leszámol a fekete képernyős hibákkal a GeForce driver gyorsjavítása
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- A beágyazott rendszerek területére is jön az új EPYC generáció
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz
radi8tor #72698 üzenetére
Nem tudom hogyan működik, eddig még így nem kaptam csomagot, hogy 3 különböző azonosító alatt fusson a rendszerben. Mellesleg tekintve, hogy mit és mennyit rendeltem, az lenne a furcsa, hogy ha egybe lenne csomagolva...
Csaknem 13 éve vagyok az oldalon, hányszor is csaltam? A gyanúsítgatásodat tartsd meg magadnak. Mellesleg ha már itt tartunk jogilag nem lenne csalás, erkölcsileg lenne max aggályos. Tanácsot nem adtam senkinek, sőt oda is írtam, hogy poén lenne + smiley. Egyébként keresd elő, hogy mitől lenne csalás egy csomag átvétele, és mitől lenne csalás egy másik csomag át nem vétele... nem az, (különösképpen ha tényleg nem egyszerre szállítják le aminek külön örülni fogok, hiszen 1,5 hete csúsznak vele...) Főleg, hogy ha hozzáteszem, hogy a webshop és a vásárló között a szerződés az árufizetés során jön létre, árufizetéses kötelezettség pedig csak az egyik csomag esetén áll fent. Pont.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Gergőke88
addikt
válasz
férfiállat #72695 üzenetére
Mennyi kg-t írnak a forgalmiban?
-
_seth_
veterán
Kovács autóalkatrésztől rendeltem ismét. De olyan sokat, hogy 3 MPL-es csomagba sikerült csak becsomagolniuk. A vicc, hogy a 3 csomagból csak egy utánvétes, az tartalmazza a 3 csomag utánvételi díját, kettő nem UV-s. Délután adták fel, az UV-s már most késésben van a másik kettőhöz képest... szerintem itt már másnak is eszébe jutott, hogy miért is írom
(Átveszem a két nem UV-s csomagot ami az alkatrészek 2/3-a, az UV-sat pedig köszönöm nem kérem... nagy poén lenne
)
-
Gergőke88
addikt
válasz
férfiállat #72688 üzenetére
Szerintem sok (nem 4x4ugye?).
Nekünk az Ásta (igaz az újabb motor, de erosebb is) elvan 7.5 max8 között városban. Nyilván télen kicsit magasabb. -
férfiállat
tag
válasz
Luck Dragon #72690 üzenetére
csak gondoltam rákérdezek, mert nekem ez kicsit magas, de összfogyasztásban 5000 kilóméter után 7,9-n áll a mutató
-
válasz
férfiállat #72688 üzenetére
Szia, ez reális fogyasztásnak mondható.
-
beg
veterán
válasz
Dorian #72685 üzenetére
Nekem 55 volt a hátsó dob, középdob (?), tűzkarika, kis hegesztés meg munkadíj. Azt mondta rá a szaki, hogy az utángyártott 3-4 évet bír. A gyárit vette le 16 év után
De az egy ökör ára.
A rövid táv eszi nagyon, nem tud kipárologni a kondenzvíz és ott rohad szépen a dobban.
[ Szerkesztve ]
-
férfiállat
tag
Vettem egy ,,használt" mokkát(190 km volt benne) (1.4 benzin 140 LE 6 seb), sajnos sokat kell használnom városban és rengeteget is eszik, majdnem 10 litert, mikor viszont városon kívül vagyok akkor kb 6 litert.
Csak nekem magas ez a városi fogyasztás, vagy más is ezt tapasztalja? -
Dorian
félisten
válasz
szentkuti11 #72683 üzenetére
Ok, köszönöm, akkor megcsináltatom (decemberig van időm). A 25ezer anyagköltség új vagy használt dobra vonatkozik? Használt esetén vajon nem erősen esélyes, hogy az is korrodált már belülről és 2-3 év alatt ugyanilyen lesz?
-
Declare
őstag
válasz
#45553408 #72681 üzenetére
Csak vigyazzatok ha külföldre mentek, mert legjobb tudomasom szerint szlovakiaban, ausztriaban es nemetorszagban is büntetnek az ablakra ragasztott mindenfele kütyüert. FYI
(#72678) Petyyyyy kerdes, hogy a csigaevö, szöröstalpu ujdonsült Opel tulajdonos, hogy gondolkozik, de eddig mindig volt sport meg gtc modell az Astrabol....illene most is a sorba
-
szentkuti11
addikt
válasz
Dorian #72682 üzenetére
Körülbelül 20-25 ezer forint + munkadíjjal számolhatsz szerintem. Ha kifúj valahol, akkor biztosan nem fogják átengedni (hacsak nincs himi-humi a dologban, de tudjuk, hogy Magyarországon ez lehetetlen), mert a környezetvédelmi méréseken nem a hiteles eredményeket mutatja, több helyen engedi a kipufogógázt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Declare
őstag
válasz
Luck Dragon #72675 üzenetére
4x4 nem kellene...meg nehezebb es meg többet fogyaszt
sielni is lazan elmentem a GTC vel is mindig. Plane manapsag, nincs is tel
Ne gondold, hogy sokkal dragabb. Bizonyos alkatreszek biztosan, meg ha markaszervizbe viszed akkor is....de azt meghagyom annak, akinek ket anyja van
Kar, hogy nincs GTC verzio a K astrabol, egy biturbos 1,6 cdti vel
Mondjuk egy ilyen fantazia verzio szerintem elegge adna
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Declare #72674 üzenetére
Akkot vársz hogy essen az értéke. Mire oda ér a GTC a nyugdíjas időhöz , talán vállalható lesz az Igsi piaci árra.
Az már más hogy a nagy Szervíz költsége milyen nagyságú összeget emészt fel. De biztosan olcsóbb lesz mint egy BMW-nek. (Gondolom én).
Igaz itt dupla csigusz van ami meg tudják nyomni az összeget, plusz szenzor, meg ami hozzá jár.Én vadásznék egy 4X4-est. És neki kapaszkodnék a hegyeknek.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz
Luck Dragon #72672 üzenetére
Nem mondasz egyebkent rossz dolgot
A 2 literes dizel azert ha nem taposod, biztos nem zabal, de a kb 200 loerö mar azert erezhetö kell legyen....meg szep is a faceliftes insignia szerintem....es nagyon baba ülesei vannak. Pl erre azonnal azt mondanam, hogy deal [link]
Csak ha az árára pillantok akkor sajna
.
Na meg ennyiert mar a 320d GT-t is kapni, ami az üleset tekintve talan gyengebb az insignianal, viszont az egyik legjobb dizelmotor a piacon es hiaba gyengebb par loerövel, az insignia meg a J astra is jocskan le volt maradva (tömeg, technika), ezert minden technikai parameterben elveri az insigniat (gyorsulas, fogyasztas)....na meg ugye hatsokereeeeeek
[link]
Szoval ha ennyi penzert tudnek autot venni, akkor sem lenne semmi realitasa a biturbos insignianak
[ Szerkesztve ]
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
bercsi #72670 üzenetére
Ha eddig is le volt falazva,de csak most ajvékol,akkor cserés lesz,mert az elektronikus része döglődik.(a lefalazás miatt koszolódni nem tud a mechanikus mozgó rész)
Olajcserekor öntsél bele hidrotőke tisztító adalékot.Ártani nem fog. -
-
Declare
őstag
válasz
kocolaci #72640 üzenetére
Hat ez allati jo amugy
Ahogy nezem viszont Neked is 630 km enkent tisztit a DPF
engem ez most nagyon zavar....nem sok idöm volt mostanaban, de jo lenne utana jarni, mi az ami normalis, mi az ami mar tul sürü.
Megneztem neten, annyira nem veszes ez a DPF csere. Ilyen 180k körüli arat talaltam
Engem mindig azzal riogattak, hogy ez ilyen 3-500 ezres tetel.
Meg agyalok rajta, erdemes lenne most ezelött a beruhazas elött inkabb eladni es venni egy fiatalabbat, de egyszerüen semmi alternativa nincs most elöttem....K astra nem rossz az 1,6 dizellel, de még nekem tul draga, meg jo lenne valami erösebb
viszont valami 2.0 liter dizeles a maga 150-160 loerejevel sem hoz semmi olyan valtozast, amire azt mondom, hogy klassz......szoval nem tudom.....szerintem nyaron ha indokolt kicsereltetem a dpf et, meg megnezetem miert ingadoziik neha az alapjarat. Alapjarati motor, vagy valami üzemanyag adagolo szelep a ludas, ahogy neztem (inkabb az utobbi). Aztan ezutan marad még pár evet...meglatjuk.
Tul jol passzol ez a GTC
[ Szerkesztve ]
-
bercsi
aktív tag
válasz
mohabá 007 #72669 üzenetére
Az még meg van, bár nem csattogásnak mondanám hanem ciripelésnek. Következő olajcserénél megpróbálnék még egy hígabb olajat. Most Total Quartz 10w40 van benne, többen mondták hogy ez nem biztos hogy jó neki.
Ha úgy sem javul akkor hidrotőke csere.Időközben előjött a check engine jelenség is, kivillogtattam és egr ill. lambdaszonda hibát dobott. Ezeknek is utánna kell járni.
Ha jól láttam akkor az egr-t valaki régebben lefalazta; lehet ez miatt ajvékol? -
tutis
őstag
Tudtok olyan telefontartót mondani/mutatni, ami elég jól tart/áll H astrában? Nem kell semmi extra. Lehet itthon kapható is és külföldről rendelt is..
-
Petyyyyy
addikt
válasz
_seth_ #72660 üzenetére
Erre nincs bevett periódus. Attól függ mennyit használod az autót, milyen ruhában ülsz be, stb.
Egyszerűbb úgy belőni, hogy figyeled a bőr felületét. Ha már kezdenek fényesedni az ülések, akkor határozottan eljött a tisztítás ideje. A matt bőr a tiszta, egészséges bőr. Kormány más kérdés, az kb a legkoszosabb rész. Azt akár egy-két hetente is megcsinálhatod.
Ha megy az angol, akkor AMMO NYC a jutybobon. -
bercsi
aktív tag
válasz
mohabá 007 #71617 üzenetére
Idő közben sor került a kuplung cserére , a kinyomócsapágy volt a ludas. A tárcsa is a végét járta, már majdnem a szegecseken fogott.
Kedvezménnyel szereztünk LUK szettet, munkadíjjal 96k volt a szerelés.
Most puha mint a vaj -
_seth_
veterán
Fekete bőr kormányt és bézs bőr üléseket mivel érdemes tisztítani, ápolni?
-
-
Chiftain
aktív tag
válasz
mephi666 #72647 üzenetére
Meg tudom érteni azt is aki megbíz valakit hogy vigye el a kocsit. Főleg a tegnapi után. Viszont azért annyira nem volt vészes a dolog, megkenni nem kellett senkit! De nem is kentem volna mert nekem nem fér bele morálisan! Teljesen normális volt a hely ahol végülis vizsgázott. Olyan volt mint egy futószalag, 20 percenként kijött egy autó friss vizsgával.
Teljesen ismeretlenül mentem oda, annyi történt hogy a penthéből odaszólt a szervizes hogy legyenek kedvesek fogadni. Nem szívóztak, sőt inkább még előre is vettek. Pont egy 20-as volt. Ami nem tudom hogy jött ki, vagy miből számolják, mert ugye ~17000 a vizsga ára. De természetesen nincs gond ezzel a 20 ezerrel, ha ennyi akkor ennyi!
Ennek ellenére szerintem ezentúl is magamnak intézem a sztorit, tudok rá időt szakítani, meg legalább látom mi történik, és egyből nekem mondják ha gáz van! -
HoaryFox
őstag
válasz
Petyyyyy #72651 üzenetére
Ugye lehet olcsóbban is találni, csak nem ezt a fajtát, hanem az oválisat, amit ha jól tudom a B1-nél alkalmaztak és a lökhárítóban volt benne, onnan felfelé világította meg a táblát.
Direkt megnéztem a "mintázatát" az üvegnek, koppra ugyanaz, mint a gyári Hella.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Na, szopóroller reloaded
Vettem LED-es szofitákat autóba, belsőtér világításnak egyet és kettőt a rendszámtábla világításnak. Az első lazán 2 perc alatt megvolt, de az utóbbinál már sajnos problémába ütköztem.
(Ha hátulról nézzük az autót, akkor) a bal oldali csak szimplán matt, de kijöttek a csavarok, a jobb oldalinál a búra vagy üveg vagy tudomisén viszont szép állapotban van, de úgy bele vannak rohadva a csavarok, hogy nem igaz, ráadásul a hornyok is eltűntek, szóval esélytelen azt bárhogyan is kiimádkozni roncsolás nélkül
Szóval holnap leugrok a Bárdihoz, venni 2 rendszámtábla megvilágító lámpát, darabja 2,2k, a jobb oldalit meg letöröm a fenébe és kombináltfogóval kicsavarozom.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Chiftain #72646 üzenetére
nekem ilyen szempontból mázlim van: munkahely kerítésszomszédja a szerviz, ahova vinni szoktam a gépet... náluk nézettem át 1éve műszaki előtt, megcsináltattam az apróságokat, amiket kellett és asszem 24ért vizsgáztatták le, amiben benne volt a vizsga meg hogy vitték-hozták a gépet... nem kellett szórakoznom vele, leadtam meghatalmazással munkaidő elején, délután meg elhoztam tőlük
...meg mivel tucatszám vizsgáztatják a gépeket, elég biztos volt az egész... jobb, mintha valami idegen helyre odamennék, aztán sz*patnának, ha nem kap xy zsebbe is valamennyit
-
Chiftain
aktív tag
Na tegnap levizsgázott a gép. Bár nem volt egyszerű. Kértem időpontot itt Pécsen az opel penthétől személyesen még múlt héten. Annyit kérdezett a csávó hogy milyen autó, aztán egy viszláttal le is zárta a sztorit. Kicsit furcsa is volt hogy se egy név vagy telszám nem kell, még rá is kérdeztem de aztmondta nem kell. Meg jelentem az időpontra, erre mondja egy másik szervízes hogy az jó de nem működik a "vizsgasoruk" és ha adtam volna meg elérhetőséget akkor talán szóltak volna. Elmeséltem neki hogy a hozzáértő kollégája szerint nem kell megadni ilyen jelentéktelen infókat. Emiatt aztán felajánlotta hogy felhív egy független vizsgaállomást és oda beszúrnak engem. Hát mondom legyen, ígyhát elis mentem a másik helyre ahol még előre is vettek! Megvolt 3/4-ed óra alatt az egész.
Most újabb 2 évig nem kell ezzel se foglalkozni. De azért mindenesetre nem túl bizalomgerjesztő ez az eljárás... -
gerisz23
őstag
Szasztok!Klímás kérdésem lenne,C corsám van a klíma csak az anyósoldali szellőzőn nyom hideget,a másik 3szellőzőn ontja a meleget.Cső hiba lehet?esetleg dugulás?
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #72643 üzenetére
2 legszebb szakasz a következő volt:
- 67-es úton keresztül a zselicségi tájvédelmi körzeten, majd zselicségi tájvédelmi körzeten, majd szennán keresztül fel kaposvárnak (itt már egyszer jártunk ősszel a kardosfa hotelben és gyönyörű, nyugodt volt a környezet... tervben van, ha nálunk is nagyobb lesz a gyerek, akkor visszatérünk még... de ez jópár év még)
- noszvaj-miskolc keresztül a bükkön... noszvaj is fent van a listán, hogy még vissza kell térnünkmeg közelben ott a demjéni barlangfürgő, ami megint szép lehet
+1: esztergom-noszvaj utat szlovákia érintésével (5-10km határon túl) tettük meg, majd az északi határ mentén haladtunk... az is szép volt nagyon...igazából mielőtt ezt az utat elterveztük, romániában-szerbiában és horvátországban is gondolkoztunk, hogy egy 2500km-es kört megyünk kicsit több idő alatt, de erről letettünk: komolyabb szervezőmunka is lett volna, meg ha határon túl jön elő valami műszaki probléma, az sokba fájt volna... egyáltalán nem bántuk meg: sőt út közben jöttünk rá igazából, mennyi szép hely is van az országban, ami elérhető távolságon belül van, csak keresni kell
azóta is írjuk sorban a listát, hova KELL eljutnunk belátható időn belül, de visszajárunk kedvelt helyekre is... nyáron pl békésszentandrásra megyünk megint (elmúlt szűk 3 évben már negyedjére), nyugis nyaraló, vízpart, peca, bográcsozás, medence, jó felszereltség
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #72631 üzenetére
nekünk szűk 3 éve ez volt egy kisebb kör az f-el
több módosítást nem enged a gmaps és nem pontos teljesen: telkibányától felmentönk hollóházáig, debrecent pedig nyugatról elkerültük és út végén a berettyóújfalu-kecskemét távot sem szolnok érintésével tettük meg, hanem szarvasnak indultunk és a 44-esen haza kecskemétre... ja és ezután az út után 1 nappal volt még egy siófok is... mindezt még a régi vezérléssel... semmi baja nem volt a gépnek
az lehetett volna, hogy először salgótarjánban tankoltunk 850km után és ekkor még a régi óra volt a kocsiban, ami az üzemanyagszintet rosszul jelezte: piros fölött kicsivel fel volt akadva...
ha kifogy a benzin, azon a környéken megesznek minket a bennszülöttek (volt még közben egy kisebb út szüleimhez is: durván 2000km 10 nap alatt)
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Elqrwultam. Fél év után kiszedtem a doboztól a LED izzókat és kicseréltem a rendszámtábla világítást.
Szerencsére nem túl kék vagy csak a fekete nyeli el, nem tudom. De hogy sokkal fényesebb és látni mi van a táblán az fix. Megnéztem egy 50/50 helyzetet, hát durva volt.
Majd holnap mikor narancsosodik lövök képet. -
kocolaci
csendes tag
válasz
Doggy dog #72638 üzenetére
Szia!
Ezek a saját kijelzőm képei, GID-en ugyanez, azzal a különbséggel, hogy nem látszanak az inaktív menüelemek. Mivel nekem nincs gyári parkoló radarom, ezért arról nincs képem (hátramenetbe kapcsolva kijelzi az egyes szenzorok által mért távolságokat cm-ben plusz kis háromszögekből álló "grafika").
Az ára olyan 40eFt körül szokott alakulni (EUR árfolyam és együtt rendelések száma befolyásolja). Holnap este egyébként adok le rendelést.
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Luck Dragon #72565 üzenetére
'12 nyaráig gyártották őket,ha jól tudom.
De akkor is marós az ára! -
-
AMD Power
titán
válasz
adorjant #72632 üzenetére
"A Twinport eljárás részterhelésnél egy kis pillangószelep segítségével elzárja az egyik szívócsatornát. Ekkor a hengerben erőteljes áramlás alakul ki, ami növeli a motor hatékonyságát, és így jelentősen csökkenthető a fogyasztás. A másik csatornán az égéshez szükséges levegőt nagy részét visszavezetett kipufogógáz szolgáltatja. A közvetlen benzinbefecskendezéses motorokkal szemben a Twinport benzinesek nem igényelnek kénszegény benzint."
Most akkor mi van?
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Nyomtam ma egy karikát a kis F-el. Élveztem, jó volt!
Persze itt-ott megálltunk.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
HoaryFox #72615 üzenetére
Per pill se hibakód,se hiba.Meg kell várni,amíg a hiba állandósul,akkor lesz hibakód is.Leírtam egy pár dolgot,(van még több is)
ami ha elromlott,vagy koszos,egyenetlen alapjáratot,leállást okozhat.Menni kell vele,előbb,vagy utóbb elárulja,mi a nyűgje.
(a vekiből meg téssék nyugodtan kiszállni,mert lehet nagyszakálú leszel mire elárulja mi nem tetszik neki)
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Opel astra G 1.6 benzin: Twinport VS Ecotec motorral szerelt az ajánlottabb?
-
diegho
nagyúr
Ha dombon felfelé haladok és nem kapcsoltam vissza, netán oda is lépek neki, akkor dízelhang jön elölről, de nem mély, hanem magas tónus. Ez lehet, hogy a kipufogó rezgéscsillapító? Ha 2500+ fordulatnál lépek oda, akkor nem hallottam még.
-
amargo
addikt
válasz
Petyyyyy #72617 üzenetére
No most kézbe is kaptam a dolgokat.
Tehát 433e a teljes összeg, ebbe minden benne van (2 év gari), a fényszóró, a trafó és a szerelés is.
Ugyanakkor, mert fiatal és keveset futott ezért adnak rá 23% engedményt, így 335 lesz, ami már baráti, de azért még mindig khhmm.
Ellenben megkérdeztem, hogy mi van, ha viszek alkatrészeket, akár használtakat, azt mondták azt is beszerelik kedvezményesen csak garancia nincs rá.
ui használtba a trafó kb 20-30, javíttatni is lehet 15e, sőt van beázás mentes trafó is (elvileg csak ezzel van a gond). Az érdekes az, hogy amúgy felkapcsol a lámpa, ha nem automata móddal kezdem és utána visszarakva megy az is.Extra kérdés, vajon 2 hetes casco-ra ennek a javítása mennyire lehetséges (elvileg belevettem a biztosításba..)?
-
amargo
addikt
Sziasztok!
No csak beszoptam a lámpával, ellenben a jobb oldalival, beázott és most hol működik, hol nem. Erre az opeltől kaptam egy 410e ajánlatott
Ellenben a trafóval van a gond, amit újonnan is 30e-t lehet venni (használtan 18e), de ők akkor már a lámpát is cserélnék, hogy ne ázzon be megint (ami teljesen jogos!)Nyilván a szervizbe nem mehetek be, hogy van ez a trafó szereljétek be vagy ne újjal akarjátok kipótolni. A csergőnél, ha jól gondolom, akkor mondhatom? Mit vesztek, rákérdezek
-
HoaryFox
őstag
válasz
mohabá 007 #72607 üzenetére
Itt csücsülök az autóban, kivillogtatás megvolt, folyamat 10-et villog, ezt úgy értelmezem, hogy szerinte sincs hibakód. Mentem az autóval egy kört gyakori kuplungolásokkal, de most nem csinálta.
Várom a javaslatokat, addig nem szállok ki
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
Srácok, az abs jeladó minden keréknél ugyanolyan? Mert nem látom se a unixnál, se a chromaxnál hogy első hátsó megbontás lenne. Chromaxnál van 4 illetve 5 csavaros kerékhez megkülönböztetve, de unixnál pl nincs ilyen megkülönböztetés se..
[ Szerkesztve ]
-
adorjant
őstag
válasz
mohabá 007 #72608 üzenetére
Tudom,amikor nekem alapjárat gondom volt,elkezdtem körüljárni a témát,aztán láttam a tanácstalanságot az arcokon,hogy van vagy nincs
Nálam az EGR okozta,bár akkoriban saját kútfőből nehéz volt a végére járnom, de megérte, azóta bátrabban állok neki az autónak
Fura volt,hogy az elején nem volt egyáltalán semmi hibakód,később volt,hogy szegény keverékre panaszkodott (villáskulcsosautó). Aztán mikor kiszereltem az EGR-t,és adtam neki 12 voltot,akkor láttam,hogy ennek már kb mindegy
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz
mohabá 007 #72607 üzenetére
Oké, ezt megpróbálom, keresek is egy nyomtatható "kód - mi a szeszt takar" oldalt
-
fcbarca
őstag
sziasztok.Opel Astra G-vel(1.6 16v,1999) lehet használni ezt az androidos OBD hibaleolvasó rendszert?ha igen,hogy működik,mik kellenek hozzá?
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz
mohabá 007 #72608 üzenetére
nekem c14nz-nél volt gondom az alapjárati motorral és a motor nem állt le miatta soha... ami hibát produkált: hidegen beragadt és kinyomott kuplungnál felment a fordulat 2000 fölé
aztán ahogy melegedett, elkezdett rendesen nyitni-zárni és normalizálódott a fordulatszám... leállni soha nem állt le és a fordulatszám sem ingadozott, hanem felment stabilan magasra, ahonnan melegedéssel csökkent a normálig...
ilyen leállós probléma a céges 1.9es octavia-val van, de senki nem jött még rá a hiba forrására... annyi, hogy csak 2-esben csinálja nagyon ritkán (1-2havonta) ...pl kanyarodni akarsz, visszarakod 2be és kanyarodás közben gondol egyet és leáll...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
adorjant #72600 üzenetére
"...Z16XE-ben nincsen alapjárati motor..."
Eddig én is így tudtam,de van akik szerint van,és kínálják is. ( ők legalább ismerik)
Mivel nincs benne alapjárati motor,a leállásnak,ingadozó,egyenetlen alapjáratnak több hibaforrása is lehet:
1- A folytószelep helyzetérzékelő meghibásodása vagy kilazulása rendszertelen befecskendezést ill. egyenetlen alapjáratot,leállást okozhat,mivel az ECU tévesen úgy érzékeli, hogy változik a fojtószelep helyzete.
2- MAP szenzor hibás, vagy koszos.
3- Beszívott levegő hőmérséklet érzékelő hibás.
4- Az aktívszén-tartály leürítő mágnesszelepe nem működik.
5- A beszorult, nyitott állású EGR-szelep[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz
Luck Dragon #72593 üzenetére
Nem sokat járok amúgy a 6-oson, csak az M6 rácalmási lehajtója és az M8 felhajtó között szoktam.
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
_seth_ #72602 üzenetére
Nemúgyvoltazbíróúrkérem...egyébként meglepöen kultúráltan lehet vele részt venni a forgalomban igény esetén, erre két tanúm is van, aki alibit igazol, hogy álló helyzetben is szemtelenül csendes, illetve, ha a fordulatot 3000 alatt tartod, akkor lehet lopakodni vele... csak aztán beesik a jobb szélsö flepni, és máris kipörög a 3 benzinkút jel a BC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest