Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trassher

    addikt

    válasz beg #71320 üzenetére

    Jöhetne mind a kettő. :K Mindennapokban hangulatos lehet ilyen autókkal közlekedni.

    Mai házi javítás:
    G astra tulajok biztos ismerik a váltókulissza kopását érintő problémát. Az az igazi híg fosban kavarás, nehezen kapcsolható 1-es és 2-es fokozat. Itt egy megoldás amit egy márkatárs ajánlott figyelmembe. Elsőre kókányolásnak gondoltam de az eredmény több mint meggyőző.
    Fel kell pattintani a kézifék alatti borítást majd oldani a váltószoknya keretet rögzítő 2 darab T20-as csavart.

    Ezután a lenti kép fogad. A bekeretezett stift tartja helyén a váltókart. A stiften van egy rögzítőgyűrű amit bal oldalra nyomással lehet oldani. Ezután kijön a stift majd az egész váltókar.

    A karon lévő gömb rész csatlakozik a golyósfészekbe, a gömb kopik és lötyögni kezd a váltó. Erre a gömb részre kell zsugorcsövet melegíteni egy vagy két rétegben, kinek mennyire kopott már. Én csak 70mm-es csövet kaptam ami kicsit nagy, nem is olyan szépen feküdt fel a gömb alsó és felső részénél de a célnak megfelelt. Rámelegítés után alaposan be kell kenni lítiumos zsírral és mehet vissza a helyére. Az összeszerelés fordított sorrendben megy. Nekem elég volt egy réteg is mivel elég vastag a zsugorcső.

    Az eredmény nulla lötyögés, pontos váltás. Érzésre közelít egy új autóéhoz. 1400 forint volt egy méter cső, kisebb "kiszerelés" nincs de ennyit bőven megért. Remélem valakinek hasznára válik majd. :)
    Az autó kapott ma mást is. Olajcsere összes szűrővel, kartertömítés csere, első toroncsapágyak és szilentek.

    Redmi Note 7

Új hozzászólás Aktív témák