Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz
Luck Dragon #67394 üzenetére
Sedan csak a 116Le-s 1.6 motorral szerelték
-
-
-
-
-
odorgg
addikt
válasz
Luck Dragon #67389 üzenetére
Nálam a műanyag burkolatokat kézzel kilehet pattintani a helyéről, gondolom nálad sem kell agyon feszegetni.
Nemtom mit produkál nálad a gyári izzó, de itt nagyon tré volt. Egyúttal a középkonzolban is cseréltem ledekre az izzókat, mert a kijelzőn kívül már az összes kiégett.Vettem egy Poineer fejegységet is, mert meguntam a transzmitter lötyögését a szivargyújtóban. Van valakinek ötlete, hogy a gyári hangszórókat mire lenne érdemes cserélni?
Mert a gyári hangszórókkal csak 50% hangerő érhető el, felette recsegnek szegények. Jó volna egy hangszóró szett, amivel a skála 90%-át legalább kilelhetne használni, és egy leheletnyivel több basszus miatt sem panaszkodnék. Extra erősítő, mélyláda stb, nem kell, de egy jó hangszóró szettre beruháznék, amivel még meg birkózik a fejegység.
Éjszakás műszakból hazafele szeretem feltekerni a hangerőt, legalább nem alszom el. -
válasz
odorgg #67388 üzenetére
Jó fénye van.
Nálam a hátsó kettő tető világítás ment ki, az éjszakai módnak köszönhetően mindíg felvillantja őket...
Jövőhéten megyek nézni valami tartós izzókért.Ha jól tudom azok is szifiták, csak a cseréjét még nem tudom hogyan kellene. Ahogy nézegettem pattintással kell ki és be rakni az ellemeket,buráját.
-
odorgg
addikt
válasz
Luck Dragon #67387 üzenetére
-
-
mohabá 007
aktív tag
Kulcs a kézbe,és azokat a csavarokat,ahol engedi az olajat,óvatosan utánhúzni,hátha enged,ill mindegyiket leellenőrizni,hogy kb egyforma erővel lehet e beljebb csavarni őket.A tömítőanyagot vékony csíkban az egész felületre fel kell vinni,hisz csak így leszegyformán mindenütt tömítve,nem csak szakaszosan imitt,amott.
Legközelebbi cserekor kérdezd meg a szerelőt,hogy az elvégzett melóra vállal e garanciát,mert ha ereszteni fog visszaviszed. -
beg
veterán
válasz
diablo1984 #67379 üzenetére
Jó akkor ma már nem iszom többet
Bezzeg egy G-t nem lehet semmivel összekeverni.
-
De most komolyan Renault Fluence össze keverni egy H Astra sedannal!
-
WZP
aktív tag
válasz
mohabá 007 #67368 üzenetére
3 különböző helyen cserélték a 3 tömítést. Nem tudom garantálni hogy 8Nm-re lettek lehúzva a csavarok, de azt tudom, hogy használtak minden cserekor valami kenőcsöt, és a kanyarokba rakták, meg ahol nem sík a hengerfej, hanem van benne ilyen U bemélyedés. Hogy előre került-e.... jó kérdés. A tömítések amúgy mind3 esetben eredeti GM darabok voltak. De egy szelepfedél tömítés csere csak nem annyira bonyolult, hogy 3 magát autószerelőnek hívó is elbaltázná... nem ? Mit javasolsz ? Még egy csere ? Hol ? Én már mindenre kész vagyok, csak tűnjön már el ez az idegesítő hiba.
Viszont erről jut eszembe, hogy akinek Z14XEP motorja van, és még nem tette, akkor csekkoltassa a vezérműtengelyek lefogató csészécskéit. Az egyik tömítéscserénél véletlenül vették észre, hogy nincsenek a csavarok rendesen meghúzva. konkrétan kézzel mozgathatóak voltak, a csavarok meg kézzel kitekerhetőek. Azóta utánaolvastam és kiderült hogy ez gyakorlatilag szériahiba
-
beg
veterán
válasz
#45553408 #67370 üzenetére
Insp hack: km óra nullázó pöcköt nyomva tartod miközben ráadod a gyújtást. Elengeded mikor eltűnik. Ez csak egy figyelmeztető a szerviz intervallum elérésekor. Vidd oda akiben megbízol, nem kell márkaszerviz. Egy fényszóró állítást kérj, sajnos világításban nem világbajnok egyik opel sem. Emelt fényű (nightbreaker) izzókkal is próbálkozhatsz. Drága és rövidebb ideig bírja cserébe fényes
Gergőke: lapozz vissza a nemrég feltöltött képeihez, nem matt a búra.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
mohabá 007 #67368 üzenetére
Ez gondolom nem nekem akart menni...
(#67360) WZP: Belül én takarítottam ki, kívül gépi, erről itt írtam.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #67359 üzenetére
Ez volt a gondod: "… A legújabb felvetés, hogy túlzott kartergáz nyomás ténye áll fenn, és emiatt dolgozza ki az olajat, de nem tudom mit kéne tenni, ha így is van…."
Ezt végig zongoráztuk,és kiderült,hogy az elvezetés működik,nincs túlzott kartergáz nyomás.
Amit most tettél fel képet,azon látom,hogy a hengerfej fedél pakolása engedi az olajat,nem tömít rendesen. Cserekor + tömítőanyag nem volt?A rögzítőcsavarok egyformán,8Nm-el lettek meghúzva?
Nem lehet hogy nem hozzáértő szerelgeti?(az nem lehet,hogy cserélve lett 2 hengerfej fedél,3 tömítés,és mégse jó)
-
Chiftain
aktív tag
válasz
Luck Dragon #67366 üzenetére
Hát ja így most tart megint egy ideig. Most màr a gumi cső a tetején a leggyengébb láncszem, elvileg. De azt azért megnéztük amennyire tudtuk, és jónak néztek ki.
-
-
Chiftain
aktív tag
A tettes! Tudom nem lett a legjobb kép, de azért bal fent látszik a ketté tört a menet. A szerelőm termosztátházzal együtt cserélte egy fém áteresztő csavarra, most cseppmentes a rendszer, belement 2 kiló fagyálló meg 1,5 liter ioncserélt víz. A motor pedig úgyanolyan mint volt, szépen jár, húz ahogy az egynégy tud. Szóval megúsztam szerencsére.
-
Pitterix
őstag
Képzeljétek, hogy jártam. Mint már írtam, kiégett az egyik biztosítékom, ami a hátsó ablaktörlőért felel. Nos megnéztem, milyen kell, vettem bele és miután beraktam, egyet töröltem és újra kiégett. A zárhoz is van biztosíték elvileg a leírás szerint. Nos tettem oda is egyet, de ettől még nem működik a csomagtér központi zár. Elmentünk vásárolni és mikor hazaértünk, nem tudtam kinyitni a csomagtérajtót, gondolt egyet a rossz, elvileg nem működő hátsó zár és bezárta. Gondolhatjátok, milyen jó volt a teli csomagtartóba belülről bemászni és kinyitni manuálisan. Ezek a hibák vajon milyen okból lehetnek?
Elektromos szakihoz jövő hétre van időpontom.... -
-
WZP
aktív tag
válasz
mohabá 007 #67215 üzenetére
-
B-L-A-C-K
titán
Na kocsi kész, tisztán megyünk neki a 2017-nek...
-
7Sony7
addikt
F Astra kormányösszekötő (külső) gömbfejet cserélt már valaki? Ki kell szedni hozzá az összekötőt is, vagy megoldható a helyén?
-
diablo1984
veterán
válasz
szabop27 #67356 üzenetére
Hs a 4. Hengerben nincs kompresszió, akkor azt a motort meg kell bontani! Lehet gyűrű törött, bár kis kompresszió akkor is lenne benne, inkább a szelep ragadhatott be! Hengerfej le, ott ha nem látszik a hengetfalon ès a szelepeknèl semmi, akkor azt a dugót ki kell húzni ès megnèzni, megjáratni a gyűrűket. De gyanítom hengerfej levètel után látszani fog, hogy mi a gond.
Egyenetlenül jár, mert 1 henger nem megy ès nem is ajánlott így használni, mert nem gyengèn árt a motornak!
-
szabop27
tag
Sziasztok!
1.8 A Zafira motorral kapcsolatos kérdés:
A 4. henger nem működik. Gyertya, trafóhíd cserélve lett a hibakód alapján, nem oldotta meg a problémát. Ezután kompressziót mértek, 1-3 hibátlan, 4. henger 0. Indításkor érezni némi benzinszagot, alapjárat instabil és erősen rángat, de magasabb fordulaton szépen jár a motor, csak erőtlen.
Találkozott már valaki ilyen hibával? Budapesten tudtok ajánlani egy szerelőt, aki rövid határidővel munkára bírja a sztrájkoló hengert?
Köszönöm előre is a segítséget!
-
AMD Power
titán
válasz
roberto211 #67309 üzenetére
Nem tudom igazán. Félé évente rátöltök kb egy 1dl fagyállót. Az nem sok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
szabonagyur #67350 üzenetére
"...Felvették a szerelők valamit külön helyre, hogy a srác saját felelősségre ment el így.."
Ez meg hogy,mert ilyen nincs.
-
aleister
veterán
válasz
Gergőke88 #67352 üzenetére
Remek! Egy gonddal kevesebb! :
Köszi!Eszembe jutott még valami. Amikor 5-ösben hagytam kicsit leesni a fordulatot, és gázt adtam, akkor egy kicsit az elején hebegett a motor. Tényleg csak leheletnyit. Csak az első gázfröcsnél. Rögtön utána magához tér. Más fokozatban, fordulaton ilyet nem tapasztaltam. Ez utalhat az adagolóra?
Sajna tényleg nulla tapasztalatom van a dízelekkel. -
aleister
veterán
Urak, még egy gyors kérdés: az említett 2002 1.7 TDI Astra G-ben van már kettős tömegű, vagy nem kell ilyenek miatt aggódnom?
Az Isuzu motoros verzióról van szó. -
szabonagyur
félisten
válasz
B-L-A-C-K #67339 üzenetére
Érdemes megnézni, hogy működik
(#67340) Bodrik: megnézted, hogy rendes GM felnit kaptál hozzá? Nekem Opel szaki mondta anno, hogy a Opel futóműve nagyon kényes arra, hogy megfelelő felni legyen rajta, ne legyen semmilyen eltérés. Illetve ha 5-ért adott egyet ott tényleg meg kell nézni milyen felni, milyen gumival.
A gumicserére van is egy történetem:
Kb október végén voltam a szervizben megnézetni, hogy minden rendben legyen télre stb.
Míg várakoztam volt egy srác egy Mazda 6-al, épp forgalmit szeretett volna. Le is vizsgáztatták a srácok mire visszaért a srác, de mondták neki, hogy a gumi ami rajta van annyira rossz, hogy kilátszanak a gumiból a szálak, ezzel nagyon lehet bukni illetve nem engedhetik át.
A srác leállt alkudozni, hogy de engedjék át, ha kiszakad teljesen vagy defekt akkor ő kicseréli a télire meg úgyis cserélni fogja nemsokára. Felvették a szerelők valamit külön helyre, hogy a srác saját felelősségre ment el így....
A srác elment és hallom beszélték a szerelők is, hogy a srác amúgy is érdekes. Amikor behozta kintről a kocsit rá kellett volna költeni minimum fél milliót, illetve első 1 hónapban 2-szer tankolt benzint a gáz helyett
Illetve ami a lényeg volt, hogy nem tudták elképzelni mondjuk honnan szed elő téliket az autópálya szélén vagy, hogy ő is fel tudja e rakni.
-
Imy
veterán
J-ben tervezek egy váltó olaj cserét, lassan meg lesz a 150e km... Igaz az olajat elvileg nem kellene benne cserélni sosem, de azért az elég hihetetlen dolog.
Mennyibe kerülhet egy ilyen csere? Mert annyira nem egyszerű úy tudom, mivel nincs leeresztő csavarja, és a feltöltő nyillás is a szellőző.
-
Juditta_56
aktív tag
válasz
diablo1984 #67345 üzenetére
Köszönöm!
Persze, cseréltük, azért írtam, hogy annak a cseréje nem a váratlan kiadások között szerepelt.
77 kW, 103 LE. Z16XEP.
Olajat szinte egyáltalán nem eszi, a vétel óta már kétszer cseréltük. -
Calogero
addikt
válasz
diablo1984 #67345 üzenetére
2007-től van 115LE-s motor
-
diablo1984
veterán
válasz
Juditta_56 #67343 üzenetére
Üdv a csoportban!
Elèggè sok minden volt elromolva benne, nem hinnèm, hogy gondos gazdája volt előtted! A vezèrlèst cserèlted, mert írtad, hogy 110ezernèl volt, ha nem cserèlted, akkor csináltasd meg, mert akár időzített bomba is lehet. Olajat esi a tied? Ez ugye nem a 115 lovas verzió? -
Calogero
addikt
válasz
B-L-A-C-K #67332 üzenetére
A 10 év szerintem sok, én sem használnék már 6-7 éves gumit.
Nekem gyárilag Bridgestone Turanza R300 gumikkal jött az autó. Nem volt akkor még garázs így elég sokat állt a napon. 5 év alatt szétrepedezett a gumi, a futó felület 75%-os volt. Ment a kukába.
A téli Continental TS810 volt, az 6. évbe adta meg magát, ő is elöregedett és repedezett lett. -
Juditta_56
aktív tag
Sziasztok!
Néhány hónapja már olvasgatom a topikot, itt az ideje, hogy mi (az autóm és én) is bemutatkozzunk:
A születési évem a nickemben, '78 óta van jogsim, 80-tól 89-ig, majd 2002-től 2007-ig buszt (is) vezettem.
Opelem 2000 óta van, először egy FAstra Caravant használtam, ami tavaly 23 évesen a bontóban végezte, szegény, azóta is gyászolom (teljes elektromos vezetékcserét kellett volna csinálni rajta, meg padlólemez már nem igazán volt, amúgy baromi jól ment) ...
Tavaly júniusban vettem meg a mostanit, HAstra, 2004-es, ez is 1.6-os benzines, de sajnos, nem Caravan, hanem ferdehátú. Nem akarom nagyon szidni, mert végül is működik, de lomhább és főként kisebb, mint az elődje.
196k km volt benne a vásárláskor, azóta már 228k-nál tartunk. Pestre járok vele melózni, Aszód mellől, napi 80+ km-t megyünk. A vásárlás elég kalandos volt, végigtapasztaltam az autókereskedők trükkjeit és hozzá nem értését, valamint a vevők hülyének nézését. Szerencsére volt segítségem, a kollégám eljött velem, megnéztünk, amit tudtunk, így azóta "alig" 150k-t kellett ráköltenem, ami nem volt kalkulálva (főtengely jeladó, trafóhíd, klíma-hibakeresés, hűtőtartály és -cső csere). A vezérműszíjról (110-nél cserélték, a némileg hiányos szervizkönyv szerint) és a szélvédőcsere (nem lehetett kilátni rajta, olyan karcos volt) szükségességéről tudtam. A vásárláskor a klíma működött, két nap múlva már nem, több nekifutás után kiderült, hogy egy mikro lyuk van az egyik csövön, aminek a javítása most tavasszal lesz esedékes. Közben leesett a hátsó dob, amin nem lepődtem meg, az F-en kétévente hagytam el, most legalább észrevettem.
Az idén vizsgáztunk, folyamatban van egy kisebb hiba keresése (szervizlámpa világít, hibakód: P011x, a beszívott levegő hőmérséklet érzékelőjével van valami, de csak ősszel meg tavasszal jelentkezik, ez is jövő tavaszi projekt lesz), a napokban meg kiderült, hogy az első szilentek gallyra mentek, január elején viszem cserélni.
Kapott BT-s rádiót (kínai csoda, amire nekem kell, tökéletes). Most cseréltem akksit, maradtam a bevált Exide-nál, a Caravanban 6 év, illetve 8 hónap állás után is pöccre indult, igaz, az 74Ah-s volt, ez "csak" 60.
Az irányjelző a sírba visz - gondolom, a mögöttem jövőt is -, sose tudom, hogy kikapcsol-e magától, vagy csak tőlem. A csomagtartó baromi kicsi a Caravan után, a havi bevásárlás alig fér el. Ha gyorsítani akarok, csak akkor indul el igazán, ha padló után kicsit visszaemelem a pedált, eddig nem találkoztam olyannal, aki találkozott volna ilyennel...Más bajom nincs vele...
Fotót majd rakok fel a következő mosás után...
Bocs, ha hosszú voltam. -
trassher
addikt
válasz
Luck Dragon #67341 üzenetére
Teleszkópos kerékkulcs és csókolom.
Az astra gyári kis pipakulcsával nem a kerékcsavart indítottam meg hanem a elforgott a kerék úgy sikerült "megemelni"
Szerencse, hogy nem éles helyzetben kellett, még azon a héten vettem a helyére egy teleszkóposat. Normális gumis pedig nem 950Nm-rel fogja meghúzni a kerékcsavarokat.
-
válasz
szentkuti11 #67336 üzenetére
A másik amikor a gumistól kijössz és példaként három hónapig happy vagy. Majd kapsz egy defektet és a kulcsal meg sem tudod indítani a csavarokat. Hallá a légkulcsnak.
(Tapasztalat) és ott esz meg az ideg az egésztől.És 80% hogy a többi autón is így van, és bárki ember Fiat oda állítanám hogy akkor légyszíves vedd ki a csavarokat...
Nem fog menni. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #67337 üzenetére
Mondjuk enyémben is javító készlet van csak, de fogalmam sincs hogy kell használni...
-
Nekem ez egy kicsit kiesik a komfort érzetemen kívül az ár képzés.
Eddig a 16" volt a legnagyobb kerék méret autóinkon. És azért mindíg az egyessel kezdődő számmal befogólag belefért minden. -
szabonagyur
félisten
válasz
szentkuti11 #67336 üzenetére
Van az több is, de én arra a maradékra céloztam aki fel tudja rakni.
Mondjuk fura hallani sokszor amikor emberek reklamálnak, hogy miért nincs pótkerék és helyette miért a hab van csak, közben meg kereket sem tudna cserélni
-
szentkuti11
addikt
válasz
szabonagyur #67335 üzenetére
Az emberek 70%-a szerintem a pótkereket nem tudná feltenni a kocsijára, ha arról van szó.
-
szabonagyur
félisten
válasz
ufonauta #67330 üzenetére
Ezzel a gond csak annyi, hogy az emberek relatív kevés százaléka gondolja át, hogy milyen állapotú pótkereke van, azzal meddig mehet el stb.
Szerinted hány ember nézte már meg, hogy a mankókeréknek hány km/h óra a maximuma? És még sorolni lehetne ezeket.
Ha minden igaz bizonyos kor felett a légzsák megléte is inkább hátrány, mint előny mivel ugye azt is cserélni kéne.
(#67331) lsebestyen: semmi gond, sokszor nem esik szó a használt gumi szakszerű ellenőrzéséről
(#67333) Luck Dragon: ha belegondolsz azért nem is 3M-s autóról van szó, hanem mondjuk dupla (eredeti áron). Így nem is meglepő, hogy gumi sem 80e Ft.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #67333 üzenetére
Most nézem volt ez 90 ezer is / db valamikor...
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #67329 üzenetére
Jó azért 6-7 évnél én se mennék tovább, de gumis mondta 10 évig is mehet akár egy gumi. Én is amit vettem télit használt, márkás 4-5 éves, hibátlan állapotban van, át lett nézve, 80%-os, és abszolút nem bántam meg hogy nem újat vettem, nagyon jól tapad, semmi rosszat nem tudok róla írni. Na meg kezdeti ára pont ennek 75 ezer / db volt, nem is adnék ki 300 ezret egy téli szettért (de még 200-at sem), így meg 60 ezer volt a 4 felrakással együtt. Nyáriból is valami 1-3 éves, márkás, jó állapotút fogok venni.
Viszont nektek jó, mert kis kerék, már viszonylag olcsón tudsz venni újat, jót.
ufonauta: Mondjuk az más, lehet akár 20 éves is ha csak annyira kell hogy a gumisig elgurulj.
-
lsebestyen
addikt
válasz
szabonagyur #67328 üzenetére
My bad.
Azt hittem az "irány a gumishoz"-t arra érted, h vegyen újat.
-
ufonauta
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #67327 üzenetére
Nekem a csomagtartómban még a 13 éves gyári Dunlop gumis pótkerék figyel. Soha a büdös életben nem volt még kivéve onnan. Félévente ellenőrzöm benne a nyomást oszt jól van. Ha ezt egyszer fel kéne tenni, akkor azért legelőszőr egy gumishoz hajtanék. Noh nem azért, hogy a 13 éves Dunlopot lecserélje, hanem ezért, hogy a defektes kerekemet megjavítsa. A Dunlop menne vissza a csomagtartó aljára.
-
-
szabonagyur
félisten
válasz
lsebestyen #67326 üzenetére
Ha megnézed én csak annyit javasoltam neki, hogy a gumit nézesse meg gumissal. A szakadást nem fogja otthon, sima ránézéssel megállapítani.
Természetesen a 3 éves gumi nem gond.
(#67327) B-L-A-C-K: neked is írom, az enyémnek sem a tárolása vagy a kopása volt a gond, valószínűleg gyártási hibás volt.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
lsebestyen #67326 üzenetére
Nekem egy gumis mondta ha normálisan volt tárolva mindig, és egyenletesen kopott, valamint még van rajta normálisan futófelület, akkor 10 évig is simán jó lehet.
-
lsebestyen
addikt
Azért egy 3 éves gumi nem a világvége. Más kérdés ha hibás, akkor 1 hónaposan is ki lehet vágni a kukába. Na meg akkor is ha gagyi. De egy minőségi nem kopott 3 éves guminak, ha nincs baja akkor még simán jó 1-2 szezonra szerintem.
-
-
-
aleister
veterán
válasz
Petyyyyy #67315 üzenetére
Sajna nem tudok pontosabbat mondani. Most venném a kocsit használtautó kereskedőtől, és ez az egyetlen dolog, ami nem működik benne, Nem tudom, hogy az Opelnél hogy működik ez. Feltehetően be sem kapcsol ebben a hidegben, de a kereskedő is azt mondta, hogy van rá esély, hogy nem jó.Innét élnék a gyanuval, hogy valóban nem.
Szóval ezért érdekelne a legrosszabb verzió, ami ezek szerint a kompresszorKöszi!
-
válasz
szabonagyur #67313 üzenetére
De jól tette hogy nem engedte. Nálam már hosszabb távon már kényelmetlen volt mindíg ellen tartani a kormánynak. Nagyon kellemetlen.
Petyyyyy
Lassan kocsi kulcsokba kellene bele fektetni. Jobb mint az arany. -
Petyyyyy
addikt
válasz
Luck Dragon #67311 üzenetére
Az úgy elég korrekt.
Igaz G-hez sem olcsóbb. Azt hiszem linkeltem is akkoriban, sikerült szereznem csini bicskakulcsot elektronikával együtt egy ötösért. Kértem árajánlatot 3 vagy 4 helyről arra, hogy kerüljön IMMO chip az új kulcsba és klónozzák is le a régit az újra. A legjobb ajánlat 18K volt. Itt ugyebár a chip dobja meg az árat, a klónozás valami 3-4 ezer körül megvan, szóval ha átrakatnám 10 alatt meglenne a mutatvány.aleister - Pontosabb diagnózis kell mindenképp. Pl az én klímám sem megy, nem indul a motor, de nálam túl nagy a nyomás a rendszerben. Nem egyedi eset, ezt expanziós szelep tisztítása orvosolja. Plusz vannak még olcsón orvosolható hiányosságai az enyémnek. Legrosszabb esetben kompresszort kell cserélned, ami márkaszervízben olyan 90K környékén van.
-
szabonagyur
félisten
válasz
#45553408 #67306 üzenetére
Hát ahogy gondolod, csak akkor tényleg vigyázni vele és nem menni vele gyorsabban stb.
A guminak az elsők között kellene lennie és a takarításnak utolsónak, ez privát vélemény.(#67307) Luck Dragon: ez még érzésre sem adott vissza annyit, valószínűleg hátsó kereken volt, de már a gumisom nem engedett vele ki, azt mondta akkor inkább a nyárit rakjuk vissza.
-
aleister
veterán
Urak, 2002-es, dízel G Astrába mennyibe fájhat egy nem működő klíma orvoslása? A minimum költség ugye nyomáspróba és egy töltés, de mi lehet a legdrágább verzió?
-
válasz
B-L-A-C-K #67308 üzenetére
Én simán meg mertem kérdezni.
A tok volt 25,000. + szerelés.A teljes új kulcs 45,000-Ft programozással. De odáig nem jutottam hogy azt is megkérdezzem hogy ez egy vagy kettő. De szerinte egy.
De van olyan opció hogy zár csere,gyújtás,kulcsok,program, ez hat számjegyű.
Az igsigninál bele sem merek gondolni.
A fiatnál meg egyszerűen nem normális árakkal dobálóznak. Mikor szalonból kihoztuk(2007) meg lett kérdezve mi lesz ha bajuk lesznek a kulcsoknak. Akkor póker arccal közölték 300,000-Ft.
Igen egy Fiat esetében.....Így utólagosan jobban jártam így hallá az Olx-nek meg egy órás mesternek.
-
roberto211
őstag
válasz
AMD Power #67241 üzenetére
Az mit jelent ,hogy minimálisan fogy?
Nekem is most ez a probléma, de nem tudom hol szivárog.
Neked hány km alatt és mennyit eszik hűtővízből?
Én jövőhéten gurítom szerelőhöz mert idegesít ,hogy fogy.
Nem hiszem h hengerfejes, mert annak lennének jelei de valahol szivárog az fix.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #67307 üzenetére
Ja, azt hittem gyárit vettél, Opelban meg sem mertem kérdezni mennyiért cserélnek egy tokot...
-
válasz
#45553408 #67303 üzenetére
Szabonagyurnak
Igaza van, én is 2013-as négy évszakos gumikkal kaptam, és végig le akarta húzni az autót az útról. Először azt hittem futómű. De utánna Kiderült hogy gumival volt a baj.
Majd télire csere, azóta mint a svájci óra. Maga a történetet el tudod olvasni a fórumon vissza keresve.B-L-A-C-K
Én Olx-en vettem, majd az órás mester kicserélte, majd az elemeket is.
Így lett négy ezer párszáz forint.
Mondjunk elég egyszerű konstrukció. A csere volt őt perc. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Luck Dragon #67298 üzenetére
"Kulcs ház cseréje, plusz elemek cseréje. Ez külön van."
Ez mennyi volt? Nekem is elvolt törve az egyik gyári kulcs, én ebay-en rendeltem tokot, és magamnak kicseréltem, csak a hátulja nem olyan mint a gyári, de egész jó lett (amelyiken nincs a kulcscsomó az az ebay-es). 990FT volt.
-
szabonagyur
félisten
válasz
#45553408 #67303 üzenetére
Akkor irány gumishoz.
Én megvettem a kocsit márciusban télivel (rokontól, szóval minden baját tudtam a kocsinak, ez neki is új volt). Picivel több mint egy hónapig volt még vele, beleraktam kb 2000 km-t, aztán csere nyárira. November elején rakattam volna vissza és kérdezte a srác, hogy centirozás legyen e. Mondtam neki, hogy pörgessük meg azért.
Ez volt a szerencsém, a 3. gumi szálszakadt volt. A gumi ránézésre hibátlan volt, valószínűleg felszerelve sem látszik, de így levéve megpörgette és mondtam tegyem rá a kezemet, na úgy hogy mondta mit és hol keressek éreztem rajta.
A gumi azonnal kuka lett, pedig kívülről kb. mint egy 0 km-s gumi olyan állapot és borda, előtte sem éreztem rajta semmit. Még szerencse, hogy nem szálltam el vele pályán mondjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia
- iMac Pro 1.1 2017 Intel Xeon W2150B 64GB 1000GB 1 év garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest