Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Dell notebook topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Mini-ITX
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Apple asztali gépek
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#45553408 #66797 üzenetére
Nekem szeptember óta van meg ,így túl hosszú távú tapasztalatom még nincs a kocsival kapcsolatban. Eddig lekopogom nem volt vele semmi gond sem, talán ez annak köszönhetően hogy kapott tőlem egy komplett nagy szervizt a megvásárlás után, mert még a legtöbb alkatrész még a gyáriak voltak. (Vezérlés, gyertyák,stb).
Szinte napi használatban van, arra készülj fel hogy nem verseny autó, a fokozatok igen rövidek, nekem kényelmetlen mondjuk Budapest belvárosban csúcsforgalmában cirkálni, már a kelleténél sokat kell váltani, míg a Fiatunknál mindig eggyel kevesebb fokozatban használom ugyan olyan körülmények között. Viszonyt kényelmesen nagy távokra igen ideális, többször is megírtam a fogyasztásomat a topicban vissza tudod keresni, jelenleg 5,8/100 van a mutatom mikor utoljára láttam.
A hűtés,fűtés nagyon jól szuperál, keveset kell várni rá, a klíma is szépen teszi a dolgát. A kedvencem az esti mód mikor, egy kulcs mozdulattal az autó beltere felvilágít . Vagy amikor az autó közelébe érve, az autó érzékeli a kulcsot és kinyit, vagy ellenkezőleg bezár. Igaz ennek köszönhetően eszi is az elemet a kulcsban.
Beltere nálam masszív, nem nyikorog, még a kalaptartó sem.Az ülései, aki a Olasz,Francia autókhoz szokott itt egyből azzal szembesül hogy igen németesen kemény, de még mindig kényelmesebb mint egy Skoda Fábiáé. Az viszont nagy piros pont hogy nagyon sok félle képen igazíthatom magamhoz az ülést, hosszabb távon nem fáradok el annyira mint a Fityo esetében.
A kormány precíz, de amikor mindig kormányzárat ráteszi az ki tudd készíteni. Váltó és kuplunk ugyan az mint az ülések, a Fiát után elég kemények.
A hátsó ülések jól variálhatóak, de eddig nem nagyon kellett ezt a szolgáltatását igénybe vennem, mert eddig bőven elfértünk a csomagtartó által kínált hely igénnyel, akár négy fő csomaggal is.
Eggyel kell vigyázni, ha kesztyűtartó ajtaját rosszul lett vissza hajtva ,és a kesztyűtartó hűtő ilyenkor az akkut meg tudja tépázni akár egy este alatt is.
A hangrendszere számomra bőven elég , hét hangszóró szorgoskodik a zene megszólaltatásáért , könyöktámasz alatti rekeszbe szoktam elhelyezni a telefonomat vagy MP4-et és AUX kábellel összekötve az autóval tudom hallgatni a kedvenc zenéimet. És a kormányról tudom vezérelni könnyedén.
Negatívnak tudnám felhozni , hogy picit hangos az autó, főleg akkor volt mikor négy évszakos gumikkal járta az utakat. De a télivel már azért sokkalta jobb. Nyári szettel szerintem még jobb lesz, és akkor nem lesz egy szavam sem.
Maga a menet teljesítményt nézve, nagyon stabil, főleg hogy csináltam egy futómű beállítást is, igaz nem lett volna rá szükség, de azért érezhetően jobb,feszesebb lett. Autópályán lehet kicsit kellemetlen a dolog,mert olyan 140- körül előzésnél már lomha szegény, de mást nem is vártam. Amúgy kifejezetten jó 130-ig, és bőven lehet vele előzni.
Röviden ennyi, ha van kérdésed, hát akkor tedd fel. maximum nem tudok rá válaszolni.
-
válasz
#45553408 #66795 üzenetére
Szerintem a 3-jelöltett ahogy a többiek is írták azt ne válaszd
Leírás alapján tényleg annyira szervizelt a karaván (1-es) akkor érdemes megtekinteni,meg lekérdezni a kekkhnél.Mondjuk ekkora kilométer futásnál nem biztos hogy kell, mert valósnak tűnik. Mert így képről állapotra nagy rendben van.Saját részemről, én is találtam magunknak egy szép kopelt, de motor generáláson volt, és ez ami eltántorít az egésztől.
-
-
válasz
#45553408 #66790 üzenetére
Hát ha választani kell , akkor az első a karavánt, de amint látom maximum 1,5M a kereted akkor ezt is tessék megtekinteni. Hátha tetszik.
Nekem is ilyen karavánom van mint az első képen, én szeretem.
-
Doggy dog
senior tag
válasz
mohabá 007 #66778 üzenetére
Most sikerült a Lángnál rendelni gyári termosztátot.20ezerpárszáz.
Holnap megjön.Hétfőre próbálok szerelőmnél intézni időpontot.
Mennyire nehéz otthon kicserélni.Video esetleg.Van néhány villáskulcsom + csvarhúzóm
Fojtószelepházat holnap tudom megnézni,este céges eszemiszomdínomdánom! -
-
Calogero
addikt
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #66781 üzenetére
En meg annyira sem tudom....
azt mondta, semmi rendelleneset nem tudott kinyomozni rajta ezert cserelt par kondit....passz, a lenyeg, hogy megint sz@rakxik, pedig amugy szepen es jol szol...összehasonlithatatlanul szebben, mint a gyari cucc (van magas, ami a gyari radioval gyakorlatilag nincs, közep stb
ujra kellett hallgatnom a zeneimet, hogy melyik milyen is valojaban
)
Aztan ez még fenyevekre van egy igazan jo zenei rendszertöl
de nekem ez mar igy jo, megerte azt a penzt, amit raköltöttem.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Doggy dog #66613 üzenetére
"...Van valahol lista az ECN hibakódokról?.."
Nincs, de most már bizonyos,hogy megeggyezik a hagyományos hibakód listával.A hibakód kiolvasás nálad rém egyszerű, korábban rosszul írtam.Nem kell semmit számolgatni,magától megmondja.
Így tudod kivillogtatniA MAF-fól lehúzta a csatit,dobta is a hibakódot.(felső számsor)Én is megcsináltam,kivillogtattam,nekem is ugyanaz az első négy számjegy (0100)
Ha jól látom,ha több hibakód van,szépen sorban adja őket.[link]
Alapjáraton mennyit forog a gépsas? (nyócszáz megvan?)
Óra megjavult,"nincs ugri-bugri"? -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #66779 üzenetére
En ezt irtam Neked szerintem akkor is, nincs tervben semmi upgrade
Ezt a kics.szett erösitöt kellene kicserelni egy olyanra, aminek nincs baja es akkor faja....csak volt most mindig valami fontosabb
Majd irok a Petinek, hogy szoljon mar, ha valamelyik FB csoportban vagy valamerre szembe jön egy plug&play modon kicserelhetö alternativaja ennek az Impaqnak....hiaba jo amugy, ha egyszer nekem sz@r....pedig villamossagis szakihoz is elvittem, aki kicserelt benne par dolgot, meg kondit....utanna jo volt par hetig aztan ujra szorakozik
-
Declare
őstag
erösitö: impact hq 50
jelzintatalakito: passz ez ahhoz kell, hogy minden maradjon az eredetibe, a fejegyseg, a multi gombok stb.
Eslö szett: DSL
Meg ugye kabelezes, meg az ajto burkolat a karpit alatt bitumennel.Cakk pakk 100k körül volt.
Az elsöket csereltem csak, az igazi hifisek azt mondjak, igy a jo, ha hatul is szol valami, az csak bezavar a kepbe. Ettöl meg bent vannak a hatsok is, ha csak ilyen alapzaj a zene a beszelgeteshez, akkor szoktam tolni a hatulülöknek is egy keveset, de amugy csak az elsök szolnak.
Az erösitö meg a hatso üles hattamlajara kerül felfogatasra.
-
Declare
őstag
Egy kaksi a hangzaskep, inkabb igy fogalmazz
Nekem az autohifis topicban csinalta meg egy srac, aki nagyon korekt, szepen dolgozik es ert ahhoz, amit csinal. Autohif PiciPeti
Az mas kerdes, hogy sajna az erösitöm, amit vettem hibas
igy par honap utan elkezdett neha nem szolni a bal oldal...ezt ideiglenesen az erösitö beallitasaval meg lehetett oldani, ne mostansag, megint kezdi....en is irni akarok neki megint, hogy segitsen talalni egy masikat.
Amugy erösitö, jelátalakito, elsö hangszoro szett csere es bitumenes ajto szigeteles lett nalam a tuning
Sokkal szebb es jobb lett a zene.
-
tutis
őstag
H astrába zeneileg próbált már valaki "tuningolni"? Sajnos ugye a gyári cd erősítő nélküli, így elég karcsú a hangzáskép..
-
Doggy dog
senior tag
válasz
mohabá 007 #66768 üzenetére
Remélem Láng,vagy Unixnál van eredeti termosztát!Itt van kedvezményem.Netről nem rendelném,ígyis vészesen fogy az idő karácsonyig.
Fojtószelepházat nem tudom hol vande ha megmondod hol van meg tudom majd nézni.
-
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Doggy dog #66766 üzenetére
Szerintem is jogos a félelmed.Én fordítva csinálnám,és hogy miért?
Mert a termosztát 11 éve teszi a dolgát,nem csoda ha már nem tökéletesen működik.(korábban nyit)Ha a vízhőmérő bekrepált(kimérte 4 ezeré),kicseréltetem,munkadíjjal 10 ezer minimum,de a termosztát már továbbra se lesz 100-as,azaz 14 ezeré sehol nem vagyok.
Én vennék egy komplett eredeti gyárit (22558Ft)ebbe benne van a vízhőfok jeladó is.A cseréhez kell egy keveset bontani,de max másfél óra alatt megvan lazán,még nekem is.(az időt csak azért írtam,hogy ne hagyd magad nagyon lehúzni,tudd meg milyen órabérrel dolgoznak)
Így bruttó 30 ezerbe kerül,de a jelenlegi hiba orvosolva,gond egy darabig nem lesz vele,de ha mégis,majd akkor lehet turkálni kimérni a vezetékeket.Neked kell eldönteni.
Fojtószelepház nem koszos? -
Doggy dog
senior tag
válasz
mohabá 007 #66739 üzenetére
1; kicsit mintha megtorpanna,de 1 mp és gyorsít.
Ami nagyon fura,hogy kollégám C180 kompressor mercijével álom indulni.Nálam hideg motornál a kicsit magasabb fordulat miatt ok,de üzem melegen,amikor 750 az alapjárati,eléggé játszani kell,hogy ne fulladjon,rángasson.Kollégámén gázadás,rángatás,fulladás nélkül megmozdítom.Mintha dízel lenne!
Egyébként hétfőre kaptam időpontot villamossági szerelőhöz.Kiméri 4e ft-ért,hogy az adott alkatrész valóban hibás e,vagy "csak" kábel probléma. Szerelőm nagyon javasolja ezt a kimérést,félek kidobott pénz.Vezetékeken nem látok semmi rendelleneset,semmi kókányolást.2; nem,rendesen indul.
-
Declare
őstag
válasz
Markizmark #66750 üzenetére
#Liquimollyrulez
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Markizmark #66754 üzenetére
Tudtam én,
de magas labda volt.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Markizmark #66750 üzenetére
No, akkor lehet tavasszal bepróbálunk egy ilyet az astrán. Mert amúgy mi is castrolt szoktunk bele rakni, bár legutóbb pont quartz ment bele.
-
h3lios
addikt
válasz
Markizmark #66750 üzenetére
Halihó !
Nekem is voltak olajjal most tapasztalatok ...
Amikor megvettem az autót márciusban 5w40-es olajjal lett feltöltve a motor teljes olajcserekor, azt nagyon hamar megeszi. Hozzáteszem város only közlekedés megy nálam (ami nem tesz jót neki), így kb. 3500 km után 2 litert kellett utána tölteni 10w40-ből. Rengeteg mondanom sem kell. A motor halkan jár erre nincs panasz, csak ne zabálná ennyire a cuccost ami bele ment. 10w40 -el elvileg sokkal tovább kellene, hogy bírja, majd most kiderül, hogy mennyire fogja csipegetni a cuccot a közeljövőben.Egyébként megvolt a fagyállóval való feltöltés is, úgyhogy télre fel van készítve a cucc.
-
Markizmark
addikt
válasz
mohabá 007 #66753 üzenetére
Úgy értem veszek 5 litert, ebből a csere alkalmával bele megy 3,6L a maradék 1,4 pedig elmegy utántöltésre a 10e km alatt.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Markizmark #66750 üzenetére
"... 5 liter kompletten el szokott fogyni 1 cserével..."
Akkor neked nem is kell cserélni,mivel addigra "teljesen" újat töltesz utána.
-
becsitibi
senior tag
válasz
Luck Dragon #66747 üzenetére
Köszi,most voltam érte,nyomatékosabb lett,nem sokkal,de érezhető.2,4-es fordulatnál nem nyomtam jobban.3000-es fordulat felett 1000km-ig felejtős.
Volt ott egy dízel merci,ugyan így járt mint az enyém,fél milla volt csak az neki,ami nekem 180.
-
Markizmark
addikt
Egy kis élménybeszámoló.
Múlt héten cseréltem megint olajat a kis öregen. Minden alkalommal mást próbálok ki. Most Liqui Moly-ra esett a választás, abból is az Mos2-vel adalékoltra, Bosch szűrővel. Azt kell mondjam eddig ez a legjobb. Persze bővebben majd 4 hónap múlva tudok nyilatkozni amikorra letelik megint a 10e km.
Csendben indul, szinte rögtön elalszik az olajlámpás is. Eddig volt már Q8 10w40, Eneos 5w40, Castrol Magnatec 10w40, Valvoline MaxLife 10w40 (ez is majdnem ilyen jó volt), és most Liqui Moly Mos2 10w40. Ezek közül a Castrol volt a legkakább, hangos volt vele a motor, pedig hologrammos mindenes eredeti olaj volt.Eddig jól bizonyít ez a molibdén-diszulfidos csoda, tettem ilyen adalékot a váltóba is. Megérdemli a gép, minden nap 93km-t hajtom, felét pályán. Most majd figyelem, hogyan fogy. 5 liter kompletten el szokott fogyni 1 cserével.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
MateDomokos #66748 üzenetére
Csatlakozz be FB-n néhány csoportba és pillanatok alatt megtalálsz mindent IS, amit keresel. Méghozzá jó áron.
Opel Astra-G bontott alkatrészek adás-vétel
Új Astra G alkatrész adok veszek
OPEL FANATIC
Opelosok Ide
Opel astra G
Opel alkatrészek, adok-veszek -
MateDomokos
újonc
2004 - OPEL ASTRA G 1.7 TD CARAVAN - hoz keresek szivargyújtót, ki és beszerelési útmutatót, újszerű műbőrt a sebváltó karhoz, az ülések közötti könyöklőhöz, érdekelnek karosszéria elemek (az én autómon több sérült), és szívesen keresgélnék ugyan ilyen típus bontott alkatrészei között.
-
-
_seth_
veterán
válasz
mohabá 007 #66744 üzenetére
B vekiknél előszeretettel szerelik ki ezt a pumpát az autóból olyannyira, hogy több szintén b vekis ismerős kérdezte már tőlem, hogy mi ez a búgó hang az enyémnél indítás után... nekik ilyen nincs, és valóban hiányzott a szekunder levegő pumpa.
-
becsitibi
senior tag
válasz
mohabá 007 #66744 üzenetére
Szerintem azért ment tönkre a katalizátor is pont egy éve,mert ez nem volt benne.A kata belseje átfordult 180°-al.
Kösz az infót,már intézem is!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
becsitibi #66743 üzenetére
Mennyire létfontosságú,döntsd el Te.A katalizátort védi.A kipuf csonkba juttat + levegőt,több oxigén,hamarabb éri el a katalizátor,az üzemi hőfokot.Hidegindításkor az elégetlen üa a katalizátorban lecsapódik.Minél lassabban melegszik fel annál több lesz,ami egyszerre robbanásszerűen ég el,az meg nem jó a katalizátornak.Ez az egész hidegindításnál automatice indul be,és a szivattyú működését hallani is lehet,(nálam) kb:2 percig.Az alapjáratot is felnyomja 1200-ra,mikor kikapcsol visszaesik 1000-re,majd beáll bő 800-ra.
-
becsitibi
senior tag
válasz
mohabá 007 #66738 üzenetére
Aha,már tudom,az egr szelep előtt,az a kis tartó.Megmondom őszintén hogy 1-2 ilyen autóba láttam a google képei közt,szinte a 99%-nál hiányzott.Nagyon kell az nekem?Mert akkor szerzek egyet,akár a föld alól is.Mennyire létfontosságú?
Szerk:így vettem,nem volt hozzá.
-
becsitibi
senior tag
válasz
mohabá 007 #66738 üzenetére
A klíma csőre gondolsz?Az fel lett újítva,mert lukas volt,azért ilyen mert hozzáér egy műanyaghoz,és nem akarom hogy megint kidörzsőlje.
Ja nem erre gondolsz,annak hol a helye?Mert még googleba sem találtam?
-
-
becsitibi
senior tag
Nem volt olyan alkatrész amihez ne kellett volna hozzányúlni.Fúrással együtt 350-be került.Ebbe minden benne van az uccsó csavarig munkadíjig.
beg
1000 km/8-9 dl olaj ha nagyon nyomtam neki megette.Tehát volt azért előzménye a dolgoknak.262000-nél lett tömítésszakadás.
-
becsitibi
senior tag
Igazán köszönöm a biztatást mindenkinek aki szurkolt
-
AMD Power
titán
Mindenkinek nagyon szépen köszönöm!
-
Petyyyyy
addikt
-
-
AMD Power
titán
-
-
SPF
senior tag
G Astra bal elso izzo csere mennyire bonyolult?
-
szentkuti11
addikt
válasz
mohabá 007 #66714 üzenetére
Nem Otília?
-
Doggy dog
senior tag
válasz
Doggy dog #66698 üzenetére
Most levettem az akkusarukat. 2 szerelő is lehetőségként említette.
Ugyanúgy adja a hibát.Talán holnap el tudom vinni kiméretni.
Szerelőm azt mondja,ezt kellene először.Nehogy úgy járjak,hogy az alkatrész jó és szakadás van valahol.
Nem tudom,valahogy pénz kidobásnak érzem ezt a kiméréses dolgot. -
HoaryFox
őstag
CASCO-s kérdést legközelebb máshol, pl. itt megbeszélni!
Köszönöm!
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #66710 üzenetére
Ki nem zarom, csak kicsi eselyt latok ra. Ha azt irom, h dizelnel raszamolom azokat es le is szoktam irni masnak is, hogy szamolja ra, azt nem ugy ertem, hogy 100% penzkiadas, de ugy ertem, hogy ha szükseg van ra, akkor azt ne ugy elje meg az ember, hogy te jooooo eg 200k
mondjuk mert uj turbo kell, hanem ugy, hogy oke, ez bele volt kalkulalva.
A havi törlesztöt felreolvastam, nem vettem eszre, hogy negyedev.
Ettöl függetlenül is valszeg mar visszafizette a biztositonak böven.
Ha minden evben amortizalok par 100 ezret a kocsin?
na igen, ez is benne van, akkor megerdemlem a sorsomat es kell a casco...azert ezzel nem szamolok....minden nagykepüseg nelkül
Alapbol abbol indulok ki, hogy a biztosito tarsasagok nagyon jol elnek es abbol elnek nagyon jol, hogy az emberek jelentös resze többet fizet be, mint amennyit kivesz. Azaz az emmberek jelentös resze "rosszul jar". Persze ha pont Te vagy az aki jol jar...akkor jol jartal
de akkor itt elkezdhetünk beszelni arrol is, hogy hülye aki lottozik vagy hülye aki magasabb kockazatu befektetesel rendelkezik?
.
Na mind1, szerintem kiveseztük (es most nem vesztünk össze
). En ezzel a casco/biztositas kerdessel, altalaban hadilabon allok es nem tudom mi a jo döntes
. Itt a Nemetek pl minden biztositasra biztositast kötnek
vicc nelkül.
(#66711) ufonauta igazabol ebben van a lenyeg szerintem is : " Ki-ki maga dönti el, hogy mekkora rizikót tud bevállalni egyben"
a kerdes hol vannak a racionalis kockazatvallalas, vakmeröseg es felelötlenseg hatarvonalak.
-
ufonauta
aktív tag
válasz
Declare #66708 üzenetére
Mindenki döntse el maga. Nekem akkor 300-at kicsengetni is sok lett volna egyben.
Egyébként az újraszámolt Cascóval évi 40-et sem fizetek. (a 9 ezer az negyedévre van)
Sokan vannak, akik lakásbiztosítást sem kötnek. (aláírom sajnos van akinek az a pénz is kajára kell) Aztán ha leég a kecó, akkor gondban vannak. Ki-ki maga dönti el, hogy mekkora rizikót tud bevállalni egyben. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #66708 üzenetére
Az baj te kocsi vásárlásnál belekalkulálod hogy lehet majd baja, de azt meg kizárod hogy neked történjen valami károd a kocsiddal, ez már érdekes...
Mi van akkor ha kapsz egy defektet spontán pályán, totálkáros lesz a ~2 milliós kocsid, lenyeled nem baj, ez van úszott a 2 millió? Itt havi szinten az a ~8 ezer szerintem senkit nem vág hanyatt ha van egy ~2 milliós kocsid már.
A másik meg az előbb mesélt 560 ezres esetet nézve, lehet 5 év alatt beletol 500 ezret úgy hogy semmi baj sem történt, de mi van ha ott a másik véglet, és ilyen 300-400 ezres baki volt minden évben? Már jól járt nem? Előre Te se, én se, meg senkit se fogja megmondani megérte e megkötni, de az a havi 8 ezer mint írtam nem olyan nagy összeg azért és nagy biztonságérzetet ad, de ahogy látom nem csak én gondolom így.Ja azt meg ugye ki is felejtettem havi 8-9 ezer ugye ilyen 2-3 millás kocsikra van, ha van egy 1 millás kocsid akkor ugye jóval kevesebb /hó.
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #66704 üzenetére
Nem függ össze a karbantartas es az apolas a cascoval. A Casco az csak egy penzügyi kerdes, semmi mas
Kissebb karokat ugysem cascora csinaltat meg az ember, nagyobb karnal jol jöhet....kerdes mennyit fizettel be addig, mennyivel nyomjak meg a havidijad utanna. Ezutan lehet nezni egy szummat, hogy megerte vagy sem.
A lopas az szivas...viszont ahol en hasznalom az autot, itt nincs nagy eselye, hogy ellopnak egy 8 eves opel astrat
(kopp kopp
). Van benne valtozar, ami azert visszatarto erejü (tömerdek H astra van, arreb megy 2 sarokkal es talal egy masikat, amiben nincs), meg egy GPS kütyüt most lehet beszerzek. En ezzel a kettövel mar szerintem nyugodtan alszom...de ez ettöl meg egy ok, amire azt mondom egy kisebb összeget hajlando vagyok kifizetni...(50-100 euro nekem eves szinten asszem
)
(#66707) ufonauta Ez a masik a biztositos javittatasoknal....sokszoros arba kerül a javitas, mint valojaban.
Nekem amikor nekitolattak a kocsimnak valami 800 eurora ertekelte a biztosito a karomat (ami a hatso lökös cserejet jelentette). Hat lehet, hogy ki lehet 800 eurora hozni egy ilyen javitast, de picit esszel ez joval olcsobb....A Te esetedben 560k t irtal javitasra. Na ez biztosito nelkül (es nem feketen, de igazabol nyilt titok, hogy biztositos javiasoknal joval vastagabb a cerka
) lehet 100-200k val olcsobb. De tegyük fel a pelda kedveert, hogy nem. Legyen 560k. 5 eve volt ez a baleseted es most fizetsz evi 100k-t kb. Szoval az elmult 5 evben mar ki is fizetted a javitasod (es gyanitom elötte is volt casod es többet is fizettel 8,5-9k nal havonta 3-4-5 evvel ezelött a baleset utan). Vagy?
-
ufonauta
aktív tag
Cascóhoz hozzászólva. Úgy 5 éve a 7-es úton a tárnoki elágazásnál pillanatnyi elbambulásból sikeresen lezúztam az Astra elejét. Igaz saját lábán haza tudtam vele evickélni, de nagyon csúnyán nézett ki. Cascóra tip-top meg lett csinálva. Azóta is csak én tudom és a bátyám (jövőre ő veszi át tőlem a kocsit), hogy meg volt törve. A Cascó 560 ezret csengetett ki a mesternek. Cirka két hét alatt kész lett. A díj a következő évfordulón emelkedett, a Bónus-Malus visszaminősítésnek megfelelően. Viszont Bónus-Malust nem érintő eseménynél (3 éve szélvédő csere) a díj semmit nem emelkedett.
Tavaly januárban ellopták a melóhelyemen a kis táskámat benne az összes iratommal és az autó pótkulcsával. A Cascó állta volna a felét a zárbetét cseréknek, de így is horror árra jött volna ki a gyári betét csere és feltanítás. Egy zárlamellázó szaki 50 ropiért átlamellázta az összes zárat és ennek is kifizette a Cascó a felét. Igaz kijött a szakértő és lefényképezte az új kulcsokat, az 1 darab régit pedig kalapáccsal összetörte. Noh, ha már ott volt küldött egy üzletkötőt, akivel újraszámoltuk a Cascó díjat és az addigi havi 8,5 ezer helyett most 9 ezret fizetek egy negyedévre. Igaz sokan azt mondják, hogy egy 13 éves kocsira kár a Cascó, de én nyugodtabb vagyok így. Ha jövőre meg lesz az új J Astra, arra is fogok kötni az tuti. Egyébként régebben olvastam egy cikket egy autótolvajjal, akitől megkérdezte a riporter, hogy miként védi a saját kocsiját? Természetesen Cascóval. -
AMD Power
titán
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Declare #66703 üzenetére
Nem bántásként, de ugye pár dologban tényleg érdekesen látod a dolgokat, itt most a Casco témára célzok. Viszont nem értem ha a kocsidat szépen rendben tartod ahogy illik, akkor miért nem találsz párhuzamot aközött hogy a Casco kell rá? Hiszen gondolj bele, rendbe tartod, ápold, megkap tőled minden jót, azaz próbálod kizárni ne legyen turbó cserés, isten tudja még mi...Viszont arra meg sajnálsz évi XY ezret hogy ne bukj azon (amit már leírtam 1x) azaz, hogyha véletlenül összetöröd (lehet bízol magadban, de sose lehet tudni ugye), ha ellopják, ha jég elveri...stb (ezt úgy írom hogy tudom hogy írtad van rajta neked is, de nem látod értelmét). Na a leírtak alapján én meg ezt nem tudom felfogni miért látod ezt így hogy nem kell az a casco ha kocsidnak mindent megadsz, viszont erre a részére nem akarsz semmit.
-
Declare
őstag
válasz
B-L-A-C-K #66684 üzenetére
Eszem agaban nincs meggyözni, sajat penzed, sajat merlegelesed, csak kivancsi voltam a nezöpontodra. En nem talaltam meg benne a parhuzamot a sajatommal, de ez nem baj
Az adalek dologhoz: az amugy erdekes lenne, ha mondjuk most hasznalnad a dragabb adalekos OMV gazolajat, majd kiprobalnad egy teletank normal OMV+Liquimolly adalekkal, hogy mit tapasztalsz/tapasztalsz e valamit.
En ezt anno azert vettem, mert amit linkeltem is nemet amazon oldalt ott rengeteg pozitiv velemeny van, marpedig az esetek döntö többsegeben, akarmilyen termek van, mindig van jocskan negativ komment, meg troll meg minden fele
. Itt viszont annyi a pozitiv, hogy megleöpdtem. Olajat is Liqui Mollyt hasznalok, mondom kiprobalom es ahogy irtam en is pozitiv dolgokat vettem eszre (hidegen a leginkabb szembetünö)
(#66698) Doggy dog nem hiszem, hogy nagy dráma lenne, annyira nem kell megijedni szvsz, csak ki kell deriteni mi van, mert a motornak nem jo, ha nem üzemmelegen megy....de az a par 100 km fogja megölni, amit kaikor beleteszel
-
Szada85
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #66699 üzenetére
Ezt a példát csak arra írtam, hogy rengeteg ilyen szopórollerre lehet felülni, amit elösegít, hogy nem mindenki olyan körültekintö, mint mondjuk a fórumtagok, hogy utánakérdeznek, utánaolvasnak a lehetséges hibáknak, ugyanez pl Opeléknél az M32-es váltó, az is tud kellemetlen meglepetéseket okozni, ha a leendö tulaj nem ismeri ezt a típushibát.
Mert lejárt a müszaki rajta ( egészen pontosan az AU/HU, csak mindenki TÜV-nek mondja ), nem mondom, hogy nem fosókáztam a gewinde meg a nyitott kipu miatt, ennek ellenére még csak említést Sem tettek róla a dokumentumban szerencsére.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Dell notebook topic
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest