- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- 3D nyomtatás
- Kompakt és hordozható számítógépházzal rukkolt elő a DeepCool
- Projektor topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
ma Az új aktivitáskövető rendkívül hasonlít egy Apple Watch-ra, de a funkcionalitás és az ár nyilván nem.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Mr.Skynet #68809 üzenetére
hát ezekből egyiket sem küldené hibakódra, max az alacsony hűtővizet!
ez 4 hengeres fiat motoros, láncos vezérléssel, így a 3 hengerestől csak szebben járhat!
amúgy nem rossz motorok, tartósságát a láncszakadás tudja csak megtörni, de akkor kukára megy a motor! Sűrű olajcserével ez ellensúlyozható, kicsi a kartere, kevés olaj jár bele, így költségre is kisebb, mint nagyobb társai a belevaló 5 liter olajjal!
-
diablo1984
veterán
válasz Mr.Skynet #68812 üzenetére
ebben olyan vékony lánc van, hogy ez a kopástól elgyengül és egyszer csak elcsattan! haverék céges fiat doblojában is így járt, előtte nem volt hangja, de a 40ezres olaj csereperiódus betett neki!
szerintem nézd meg mit tud ez a motor, nem eszi-e az olajat, elégedett vagy-e vele, és ha igen, akkor cseréltesd ki a vezérlést, utána meg 10 max 15ezek km-enként vagy évente olajat és akkor nem lesz gond a vezérléssel többet! Ha a motor a végét járja és eszi az olajat, akkor lehet nem éri meg a vezérlést is babrálni.... te tudod!
Hibakód sok indítás után ha nem aktív, akkor a kijelzőről kerül le, de az agyában ott marad, azt csak géppel tudod törölni!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Mr.Skynet #68812 üzenetére
Mondom a saját tapasztalatom:
Az akkusaru levételével a hibakódot nem felejti el.(2 napig volt levéve,mégis benne maradt),viszont a hiba megszüntetése után,első indításkor,a hibalámpa kb 5mp után nem jelzett,viszont benne maradt,de kb 25 újraindítás után eltünt, elfelejtette.Nekem a hibakódok 4 számjegyűek.Azt nem tudom,hogy a 6 számjegyűeket elfelejti e, vagy csak műszeresen törölhetőek.Ha a hibajelző világít,akkor jelenleg is van gond,ha nem,akkor valszeg neked már nem tud felejteni.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )