Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
CriticalHit #88398 üzenetére
Nem úgy tűnik, első találat a googleben: [link]
-
CriticalHit
addikt
A Clio III, 2008.06. Diesel, 1461, 78KW motorolajszűrőt tényleg csak az eleje lebontásával tudom lecserélni? Milyen célszerszámot ajánlott beszereznem?
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Megtörtént az első 2800km az új csúcsokkal.
Menni megy, mint állat.Fogyasztás.
Eddig pontos volt a fedélzeti, max 1dl difi volt az eddig eltelt 80e km alatt a jelzett és befolyt mennyiség között.
Most 4.3-4.6 között ír, tankolásnál 5.0-5.6-ra jön ki.
Létezik hogy valamit "kifelejtettek", rosszul rakták össze a csúcsok környékén található dolgokat, 1-2 csúcs gyárilag xar alapjáraton?
Indulni is kva szarul indul, 17-20 fokban is 2-3 henger kel életre, és jól fel kell húzni minden alkalommal.Esetleg törökbálinti Auchan kút, OMV kút a drága üzemanyagra tekintettel átb@ssza a vásárlókat?
-
gixxergabi
senior tag
válasz
rob210 #88390 üzenetére
Én írtam nekik, hogy ez hogy lehet mikor törvényileg nem lehet olcsóbb az új mint a meglévő?
Felhívtak!!! Persze biztos vmi elírás, újra kértek adatokat, meg átbeszéltük hogy fizetném (sima színjáték volt az egész), aztán csak olcsóbb lett, már majdnem arra a szintre amit kalkuláltam. -
-
rob210
Topikgazda
Ezt én sose fogom megérteni.
Megint köthetem át a biztosításom, mert hiába kerülök egyre feljebb bonus 6 hiába költöztem vidékre, egyre drágább a biztosításom.
Ha átkötöm, akkor meg nem csak szinten marad, de még olcsóbb is lesz!ugyan annál a biztosítónál
-
Predator2
addikt
válasz
shifty! #88381 üzenetére
Bevizsgáltattam velük egy bontott, de működőképes Delpfos nagynyomású szivattyút.
Azt mondta a faszi, hogy rendben van, nem tökéletes, de látott ennél rosszabb állapotút is menni. Bekerült apám gyászkoporsójába, és meg is hallt.
Elküldtem egy másik céghez, hogy ugyan nézzenek már rá, és azt mondta a faszi, hogy még életében nem látott ilyen rossz állapotú szivattyút. Abszolút menthetetlen. -
rob210
Topikgazda
válasz
hozsoltika67 #88378 üzenetére
120ezer vagy 5 év a gyári előírás.
Én ezt 100/5 nél szoktam javasolni mint a benzinesnél.
Láttam már 107ezernél elcsattant 1.5 dci-t, nem volt szép látvány. -
Sziasztok, nem követem egy ideje a topikot; tudunk arról hogy valaki pöpec M3 Grandtourt keresne?
Nyilván ha normális idő lesz és letakarítottam, teszek fel hahu-ra hirdetést, de jobban szeretem ha a beleölt energiát és forintokat értékeli is valaki, mert jót keres.
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
rob210 #88362 üzenetére
Fúú kesztyűben, valahogy megmoccant, fogó be se fért.
Hirtelen mipoláncső helyet valami tesco-s vízcső és flakonvégből ragasztószalagoztam egy betöltőt...amilyen kókánynak tűnik, full profi lett oylan jól bevált
Olyan 4,5-5 deci még ráment, nem is értem hogy töltötték fel.
Ennyi erővel magam is megcsinálhattam volna. -
volvoguy
addikt
Sziasztok! Laguna 3 esetén az első stabilizátor szilentek cseréje mennyire bonyolult? Bölcsőt le kell engedni hozzá?
-
plömplöm
őstag
üdv,
adott egy 2005-ös thalia, amiben a pirotechnikai övfeszítők elmúltak, szakadássá váltak. A hibajelzést eltűntettem, de mégis, vennék, ha találnék, de nem találok. Béna vagyok-e, van-e valakinek beszerzési ötlete? Bontóban gondolom lenne, de egy másik soksok évesre nem adnék pénzt...
köszi
-
Predator2
addikt
Helló
Pár hónapja cseréltek az autómban izzító gyertyákat. Bosch-ról Denso-ra.
Viszont most észrevettem, hogy kifúj. Megjelent egy olaj/korom gyűrű 2db izzító gyertya körül.
Mit javasoltok? Ha nem muszáj nem venném le a hengerfejet.
Ezt mindenképp szerelő csinálja, vagy neki lehet állni otthon is?
2004-es 1.5dci Clio2. 82HPTHX
-
angyalpc2
aktív tag
Voltam szervizben...váltó olaj cserén...
4 litert vittem mert úgy tudom annyi megy bele, de most látom 1 liter falkon meg sincs bontva, a másik kb 0,3l lehet benne, akkor csak 2,7litert öntöttek bele? Nem 3,4 liter megy bele?
JB1991 váltóba mennyi olaj kell?Másik dolog, a betöltő sapkát hogy lehet leszedni? Próbáltam lecsavarni kézzel, nem ment.
És ugye akkor jó, ha töltöd bele és éppen elkezd kicsurranni, akkor van teli.
-
Predator2
addikt
válasz
rob210 #88357 üzenetére
Köszönöm a válaszokat.
Azért cégre gondoltam, mert a szerelőm is ki tud bontani mindent és vissza is, de ha spénes a rendszer, ott tankot kell cserélni stb... Olyan kellene aki ezt bevállalja.
Az is lehet, hogy nincs is semmi baja a cr rendszernek.Melegben semmi rendelleneset nem veszek észre a kocsin.
Illetve télen első "nehézkes" indulás után télen a továbbiakkal sincs gond.
Emlékeztetőül: [link]shifty!
MP diesel részemről felejtős. Volt már velük negatív tapasztalatom.
-
erx470
csendes tag
rob210 pu ment, koszi
-
Predator2
addikt
Helló
rob210 vagy esetleg más is, tudnál/tudnátok nekem olyan céget ajánlani Pesten, aki a komplett autót vállalja diesel cr rendszer vizsgálatához és javításához? Az Atilex kft csak a kiszerelt részegységeket vizsgálja meg, mást nem.
THX
-
rob210
Topikgazda
válasz
Somatom #88354 üzenetére
Jah azt mondani is akartam lekocogott a milwaukee.
Nézem aksi 2esen, feltöltöm. Eszembe jutott a parki.
Kivettem, hát nem tekerte le az anyát pedig fel volt töltve.
A waukee feltöltva lekapta végül, de az is küzdött rendesen.
Ami feltűnt, jó cucc ez a parkside performance széria.
Ha otthonra veszed még túl jó is, de szervízbe nem ajánlom, nagyobbat üt vissza. Valahogy a rezgés elnyelése gyengébb.Ha ezzel kéne egész nap dolgoznom, estére leszakadna a karom.
De elismerem, hogy ár érték bajnok.
Fele a waukeenak és majdnem ugyan azt tudja. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #88351 üzenetére
Géppel csak viszonyítani lehet, hogy jók-e.
Inkább úgy fogalmaznék, hogy élő adatban látszik, ha már kiugró a korrekciós értéke. Magyarán a véghez közeli állapot látszik.
Amiről ő beszélt az már egy ráncfelvarrás utáni ráncfelvarrott.magyarán, ha volt gazdája és minden második olajcserénél jó minőségű (mahle, purfux, knecht) ü.a. szűrő csere is volt, akkor egyálltalán nem hihetetlen a 400e.
-
diablo1984
veterán
válasz
ACAB95 #88349 üzenetére
Kissé alúl vannak értékelve a renaultok, mint egy golf vagy octavia, bár igaz, hogy egy megane 3as azért elmarad minőségben egy octavia 2 facelifttől is, egy octavia 3tól meg végképp, de az átban űrugrás a 3as meganehoz képest.
Ahogy Rob is írta hajlamos behányni az injektor benne, de hozzátenném, hogy haverom tapasztalata alapján, nem kell rossz gazdának lenni ahhoz, hogy az injektor behányjon 200ezer km alatt, de olyat is írtak, hogy van akinek 400ezer után is még gyári, bár az kevésbé hihető sajnos.
Elektromos anomáliák m3as esetén sem jellemzőek m4 esetén meg pláne.
Ki lehet meganeból fogni jót is és fostaligát is, érdemes vásárlás előtt hozzá értő műhelyben egy átvizsgálást eszközölni, az injektorok állapotára is kiterjesztve(gépről megnézhető, hogy dolgoznak az injektorok benne). -
-
ACAB95
tag
Sziasztok, mennyire ajánlott egy Megane 3/4 1.5 dci? Megfogott a jó értél aránya miatt. Milyen problémákra lehet számítani 100 - 200 ezer km között? Az is feltűnt jóval olcsóbb mint egy idősebb Golf 7 vagy Octavia 3.
-
vmk
tag
válasz
rob210 #88342 üzenetére
Köszi, ezt jó tudni!
Sajnos nem tudom megállapítani, mert általában nem évjáratra, sőt nem is motorra szűkítve találom ezt az alkatrészt, hanem mint általános Megane 1 (vagy Renault) alkatrész.
Mint pl ez, ez legalább gyári.Legfeljebb ha nem jó, visszaküldöm.
-
diablo1984
veterán
válasz
kisgyerek85 #88346 üzenetére
Persze, a gumi keresztben jár, annak azért hangja van amíg el nem nyalja. Állíttasd be a futóművet és csendesebb lesz.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
diablo1984 #88344 üzenetére
Még nem, akartam amikor vittem műszakira, de a srácok mondták, hogy addig nem tudják amíg eltérő a felni van elől és hátul. Ez az én saram, tudok róla, csak épp, akkor nem jutott eszembe. Veszek rá 4db új gumit és felrakatom egyforma felnire.
Amúgy keresztbe is áll egy picit a kormány.
Akkor itt lehet a megoldás, hogy miért hallok hangokat? -
orion1025
őstag
Üdv újra!
Kikészít a franszoá éticsiga Twingo, így újra kérdeznék. Pénteken az eddig működő távirányítós kp. zár (rádiós, nem infrás) reggel még működött, délután már nem. A kocsihoz két kulcs van, az egyik törött házzal, hiányosan került hozzánk, ebben sem immo chip, sem transzponder tekercs nem volt, illetve az immo tiltotta folyton. A másik, működő kulcs nem csinált semmit a kp. zárral már akkor sem.
A helyzet akkor az volt, hogy vettem egy tekercset a "törött" kulcshoz, ráraktam, majd mellé rakva a másik kulcs immo chipjét, néha működött az autó indítása, néha nem, de a kp. zár továbbra is kakukk volt. Majd idővel addig basztattam, míg mostanáig a törött kulcsos alaplappal vígan ment a kocsi is, illetve zárás is.
Hétvégén újra csere-bere, mindent mindennel, új elemet is vettem, egyszer jó lett a nem használt kulccsal a zárás, de az indítás nem sikerült vele, folyton tiltott az immo. Kivettem az elemet a kulcsból, újra visszarak, utána többet megint nem ment a zárás, illetve a kocsi is hol tiltja, hol nem. Érthetetlen már az egész, azt sem tudom, hogy most anno valaki kiütötte a motorvezérlőt, de valami anomália van, vagy érintetlen ilyen téren, de szintén a vezérlő szarakszik. Járt már esetleg valaki hasonlóan? Gyanakodtam a chipre is, de mivel működött addig a pár nyitás/zárás periódusig, míg ki nem vettem az elemet, így azt talán el tudom vetni a hibák sorából.
-
diablo1984
veterán
válasz
kisgyerek85 #88334 üzenetére
Futómű volt állítva?
-
Xantomas
őstag
Elég nagy off, de egy hétig ezzel a kis gyösszel éltem, s beletettem 1700Km-t, úgy, hogy amikor átvettem, 5000 sem volt benne. A kép csak az arányok szemléltetése miatt XD
70 lovacska, de a pedáltaposós, pörgetős fajtából.
Ez a puncimágnes, nem a TalizmánViszont, pályán, 110-es tempóval (120-as limit mellett), elvan 4.7l-es átlagfogyasztással, ami azért eléggé lópikula.
-
vmk
tag
Valami ilyesmi szett való oda, ugye?
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88339 üzenetére
Bocs, de hát ezt látni hallani kell.
-
rob210
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #88334 üzenetére
Ezt így, hogy?
Legalább egy videót tegyél fel.
Ez így megfoghatatlan, de a gyógyszert bevetted?
(Bocs csak a hangok mondták 🤣) -
rob210
Topikgazda
válasz
Kalacskepu #88329 üzenetére
Szelepek mikor voltak utoljára beállítva?
-
angyalpc2
aktív tag
válasz
Kalacskepu #88329 üzenetére
Ilyen püfögő vagy nem is tudom milyen hang jön a motortérből.
Kipufogón is ez jön ki? Mármint puffogó tüsszögő "dömm" "bömm" hang, a kasztni is be-be moccan?
Olyan mintha a gyújtás maradna ki vagy nem tökéletes az égés és egy kis üzemanyag visszamaradna és nyitott kipufogószelepnél bedurrannna?Az enyém D7F a tiéd D4F lehet az 16 szelep.
Nekem sima alapjáraton volt ez, légkondi bekapcsolás emel egy kicsit a fordulatszámon és akkor aszem már nem lehet hallani. És nálam is csak meleg forró motornál hallani, olyan 60 fok feletti vízhőtől. Szervíz semmit nem talált 0 hiba vagy égéskimaradás.
Azután vetem észre, hogy rossz hőértékes gyertyát raktam bele NGK BKR5EK 2pólus (ez euro3-asba való), nah akkor szinte folyamatosan csinálta a gyertya fehéresen elszíneződött. Aztán 2 hét után szereztem EYQUEM RFC58LZP-t amilyen előtte is a motorban volt. Akkor jobb lett de teljesen nem szűnt meg. Ráadásul a gyertyapipák is akkor lettek vadi újra cserélve..
Szelepek is be voltak állítva...passz egy idő után elengedtem a témát.
Igazándiból mérni kellene szkóppal, hogy mi történik, miért állítgatja a gyújtást, a koppanás gátló. OBD-n látszik egyébként, hogy a keverékképzés lamdaszonda valahogy befolyásolja a dolgot, ha hektikusan ugrál akkor puffan/tüsszen egyett-egyett.
De nem sikerült megállítani mi okozza. Párás ködös időben jobban előjön.Volt videóm is róla fenn volt sokáig YT-on aztán leszedtem..Ha kell megtudom osztani(elő kell kaparni vagy 6 évvel ezelőtti dolog)
Gyertya pipákat érdemes megnézni sötétbe, nem e áthúz a blokkra, gyertya végeket megnézni, fojtószelep házat érdemes tisztítani
-
vzsryl
nagyúr
válasz
forceberg #88331 üzenetére
Viszonylag jó minőségű anyagokból rakták össze a III-as Lagúnyát, de jobban zörög belül 15 évesen, mint egy VW konszernes verda. Mondjuk nem is csodálom, mert beton kemény a futóműve. A Mecsekben kb. másfélszer nagyobb tempót tudok vele menni a Superbhez képest. Franc se gondolta volna, hogy ilyen élvezet lesz vezetni egy ekkora francia tepsit.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
kisgyerek85 #88157 üzenetére
Múltkor ezeket csinálta a szerelő az autón. Azóta hallani kis sebességnél 10-50km/h között ilyen furcsa gördülési zajt, főleg akkor hallom amikor bal oldalt közel van pl. egy kerítés és visszaveri a hangot. Nem tudom jobban leírni, tehát nem simán gurulok, hanem hallok plusz hangot amit eddig nem hallottam. Bal oldalról hallom, mondjuk azon a felén is vezetek
,de ma felemeltem az autót és megforgatva a bal majd a jobb kereket is, nem tapasztaltam hangbeli különbséget a kettő között.
Visszamenjek a szerelőhöz vele? Igazából ha hibát nem okoz, akkor nem érdekel a dolog, csak eddig nem hallottam ezt előtte és felfigyeltem rá. -
válasz
vzsryl #88330 üzenetére
Az enyémben 210 van, múltkor régi kollégám a jobb1-ben ülve 80--at tippelt.
Nem hibátlan,de próbálok rá vigyázni. A vigyázás nem az 5 ezrenkéntí olajcsere, hanem az autóra partnerként tekintés, megkapja amit kell, de nem is kell túlzásokba esni.Ha a tiéd is reméljük hosszabb időtávon is beválik, akkor tökmimdegy mennyit ír az órája, meg mennyi a valós.
-
Sziasztok!
Van egy 1.2-es Clio 3-om, ami év eleje óta (amióta 100-ast tankolok bele) elég furán viselkedik. Hidegen indítva a szokásos 1000-es fordulat van, viszont ha eléri a motor a megfelelő hőmérsékletet, vissza esik kb 500-650-re, és onnan meg sem moccan. Értelemszerűen elinduláskor a szokásosnál nagyobb gázt kell neki adnom, mert különben berángat és lefullad. Ha hagyom kicsit állni, és elindítom ugyan úgy felmegy 1000-ig, majd vissza kb 650-re. Plusz infó még, hogy amikor hidegen van indítva, és épp hogy adok neki egy kis gázt, ilyen püfögő vagy nem is tudom milyen hang jön a motortérből. Normális ez ?
Nem vagyok szakember, ilyen téren abszolút nem értek egy autóhoz, pontosan ezért írtam le mindent amit tapasztaltam, hátha tudtok valamit mondani
Találtam közben YT-n egy videó-t, az enyém is pontosan ugyanezt csinálja.
-
volvoguy
addikt
Sziasztok! Laguna 3-al is szemezgetek. Kiváltképp a 4Control ami érdekelne. 2.5millio környékén kapni nem lerugott példányt?
Valamint az érdekelne, hogy a 2.0dci-ben Bosch CP3 pumpa van ugye? De az injektorok ha jól tudom Piezósak?
-
prandris
tag
M2 K4M760 alsó motortartó bak meghúzási nyomatékát le tudná írni valaki? Köszönöm
-
mycso
Topikgazda
válasz
angyalpc2 #88321 üzenetére
Most csak rákerestem én is:
Olaj, 5l (elf) - 13.600
Szűrő (purflux) - 3.300
Pollen (purflux hepa) - 7.500Majd jövőhéten megírom, hogy mennyi lett.
A talisman fent van hahu-n, tudod linkelni?
Mennyi km?
130 vagy 160 lovas?
(talisman forumon van fent egy motorcserés jó áron)4control valóban nagy találmány
-
angyalpc2
aktív tag
Volna lehetőségem venni talisman intiale 4 controll-t 1.6DCI aut.
fullos puncimágnes...jó állapot de van benne km rendesen már még ha szervizelve is volt
Engedjem el az álmot?ráfázhatok?
Ez a 4controll nagyon bejön, de csak a megan4 GT v. RS-ben van hasonló...(meg talán scenicben)
-
angyalpc2
aktív tag
más a fizetés is legalább 5* az itthoni hoz képest...
Mondjuk én pont ezért nem vennék vacsi új kocsit itthon se.
1-2xer elviszed valami 40-60ekmenként valami komolyabb javításra akkor beírják.
A többiben meg magad cserélgeted a kopó fogyó cuccokat. Azoknak a papírjait elrakod eladásra... látja azt új vevő hogy a számlákon dátum...meg tényleg az került bele nem a fusi szervizes hordós 5w40 10w40 legolcsóbb, fékolaj meg egyebekről nem is beszélve.Sosem jön vissza az ára a könyvbe írásnak, ha csak nem valami eleve prémiumod van amiből OT lesz
haver audi váltó olaj csere 100e huf. Én ennyiből vezérlést cserélek oké semmibne nem azonos szint
-
harry
veterán
Rakerestem autodoc-on cikkszamokra, es hat igen, a markaszerviz siman 2* - 3* arakkal dolgozik, az oradij meg annyi amennyi.
En a myrenault oldalon foglaltam idopontot + szolgaltatast, ott volt egy becsles is, mondjuk az csak 286 eurot irt.Autodocrol alkatreszek kb 25k huf, azert ha elvinnem egy barmilyen szervizbe ez eleve tobb lenne, ha meg markaszerviz, meg egy atvizsgalast is kerek akkor foleg. De itteni viszonylatban ez nem egy rossz ar.
Illetve meg mindig sokkal jobb, mint kollegamnak nemet Jaguar szerviz, ott mondjuk egy 6 hengeres motorrol volt szo, csereltek gyertyakat is meg mittomen meg miket, csak a munkadij volt vmi 500eur, es meg kb ennyi az anyagkoltseg... na azon o is meglepodott.
-
vzsryl
nagyúr
Laguna III 2.0 M4R-nál az olaj és minden szűrő cseréje igényel valami egyedi szaktudást vagy faék?
Annak idején az N16-os Almerámban magamnak csináltam mindig. A Superb-nél szopatós volt, ezért inkább a szerelőmmel csináltattam.
Akna van faternak és apósnak is. -
harry
veterán
Megvolt az elso eves szerviz, ~9100km, Renault Megane 4 PHEV, 1.6 szivo benzin (H4M ha jol emlekszem), luxemburgi netto arak (francia szamlarol forditva):
Eves atvizsgalas (teljes csomag, nem csak a kotelezok), 1.3 ora, 110eur
Filter csere 0.2 ora, 17eur
Menetproba 0.3 ora, 25eur
(-> Markaszerviz brutto oradija 98.6eur)Leereszto csavar alatet 3.8eur
Olajszuro 16eur
Pollenszuro 40eur
Teli szelvedomoso 500ml 4eur (legkozelebb csurig toltom itthon...)
Motorolaj Castrol RN17 5W30 4.5l 69eur
Apro izek 7.5 eur
Hulladekkezeles 4 eurSum brutto 345 eur.
-
gergo5991
őstag
válasz
rob210 #88309 üzenetére
7 év alatt nem fogyott semmit a hűtőfolyadék, de az elmult 1 évben tűnt el igazán. Elképzelhető hogy a klima miatt fogy? csakmert ha bekapcsolom a klimát, főleg kanyarokban jobban befúj a hideg a klimából, és ilyenkor érezni ilyen erősen alkoholos vagy nem is tudom hogy megfogalmazni de valami fura gázféle szagot pár másodpercig. De akkor viszem a szervizbe ott orvosolják a folyadék feltöltést, meg kideriteni a fogyás okát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Milyen széket vegyek?
- A Redmi 15 5G-t power bankként is lehet majd használni
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Béta iOS-t használók topikja
- Fujifilm X
- PlayStation 5
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Lenovo Legion Pro 7 i9-14900HX 32GB RAM 1TB SSD 16" QHD+ 240Hz RTX 4080 12GB 175W DOBOZÁBAN, MAGYAR
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Xbox Ultimate előfizetések
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest