Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Mezga Aladár #89999 üzenetére
Fura a bal hátulja, lehet törött volt?...
-
Mezga Aladár
veterán
Szerintetek ezzel az autóval mi lehet a probléma? Kb 1 éve hirdetik.
-
valaki_xy
tag
Tudtommal Megane 3-ban nincs auto hold. Amire te gondolsz az a HSA (hill start assist) lehet, ami 1-2 másodpercig megtartja emelkedőn az autót, amíg a fékről a gázra teszed a lábad. De ez független az elektromos kézifktől úgy tudom.
Hogy Megane 3 esetében melyikben van, azt nem tudom mi alapján lehet megállapítani. Enyém 2009-es Dinamique elektromos kézifékkel, de HSA nincs benne diag szerint.
-
Gergello
addikt
Sziasztok !
1.5 DCI 75 LE K9KP8 motornál mennyi a vezérléscsere intervalluma ?
Köszi.
-
szebe
addikt
válasz
Gombinyó #89992 üzenetére
Megane 3 elektromos kézifék
Van erre valami egzakt érték, hogy mekkora lejtőn tart meg?
Itt a városban 1-2 lámpánál kisebb lejtőkön elgurulna a kocsi, de jártunkban-keltünkben belefutottam olyan helyzetekbe, amikor meg megtartott (pl Veszprémben voltak ilyen helyek).Illetve ha kisebb lejtőn (vagy úgy kb bárhol) benyomom, akkor hogy érdemesebb kioldani? Lehet baja hosszabb távon attól, ha mindig gázra old ki (megfeszül, stb)?
-
vzsryl
nagyúr
Már kezdtem azt hinni, hogy 2.075M-ért rossz vételt csináltam (ugyanilyenem van, de papíron 60k km-rel kevesebb van az enyémben), de ez másfélszer drágább.
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok, rég jártam itt
Van egy anomália fater MII-vel.
Elöljáróban a hét elején volt akku csere.
Az első anomália hogy ategnapi nap koltozkodeskor indításkor nehezen indult az autó, majd estére (második anomália) sorozatos kattogas (kp zár) és villogas több órán keresztül kis pihenő és újra kezdte...
Gondolom elektromos gond csak merre induljunk a szerelovel?
Köszönöm szépen a segítséget -
angyalpc2
aktív tag
Clio 4-nél Vagy a Clio 5-nél a 3hengeres 0.9 vagy 1.0 TCE ...3 hengeres zaj mennyire jön be az utastérbe... mennyire zavaró?
Néztem YT videókat de bizony elég rendesen, Nem lepődöm meg a 3 hengeren, van a családban suzuki 3 henger wagon r, van egy morgós darálós hangja gyorsításkor és töf töf hangja alapjáraton...
Lehet csendesebb az egész kocsi ..de az 1.2 4 hengeres régi motor zaja nem jön be ennyire a Clio2-ben -
violino
csendes tag
Üdv, segítséget kérnék! Clio 2-ben hol található az indexrelé? A vonóhorog visszajelző bekötéséhez lenne szükség rá.
-
Tibko8
senior tag
válasz
norbert1998 #89856 üzenetére
Múltkori olaj folyásos turbó cső problémára és hiba kódra a cső csere megoldotta. Aztán még volt egy levegő cső [kép] amit fékfolyadék csere közben vett észre a szerelő kivolt szakadva azt ki cserélve vissza tért bele még az erő is a motorba. Érdekes módon erre nem dobott semmilyen hibát. Viszont ezt csak gyáriban elérhető. Utángyártott nincs sehol raktáron.
-
Alusky
senior tag
válasz
gergo5991 #89981 üzenetére
Hát, én egy egészséges szívóbenya forgatott hangot hallok csak ami egyszerűen kéri, hogy padlózz, padlózz még bébi, padlózz!
Meg talán azt hogy a légterelő át lett kapcsolva az elején.
Vagy a motorhang sok? Mert az lehet kiégett dob, kis szelelés valahol, rezonátorcső gondolom ezekbe is van amik szeretnek kilyukadni. Esetleg motortér hangszigetelés helyén van? -
gergo5991
őstag
na hoztam nektek egy rövid kis videót, 3 masba klima nélkül 4000as fordulaton milyen idézőjelbe hangos, bár klimával még egy picit hangosabb
[link] videó google drive link
0:15 től valami sípoló, repülő sugárhajtómű hang is előjön 5 fordulat felett nem tudom hallani-e a videónnemtom a sebességfokozat változtat-e a hangon ( szerintem nem) de mivel lejárt mind2 ország autópálya matricája ezért csak 3 masba tudtam megmutatni 4000res fordulatot mert az már pont 90+ os tempó, 5 ösbe 4000 fordulaton is ilyen hangja van
ezért egy 8 órás uton megöl ez a hang, meg a gördülési zaj is engemanyósülésen aki ül azzal már csak kiabálva tudok beszélni autópálya tempóba a zaj miatt
-
mdav88
aktív tag
válasz
salieri. #89979 üzenetére
Itt valami disznóság lesz a tulajdonlásban, bár telefonban nem tűnt fel, de úgy tűnik valami tesót bandához került az autó (fb sokmindent felfed..). Feltettem a kérdést, hogy tudok-e az eredeti tulajjal beszélni, amire nem volt a válasz, illetve az hogy már ő a tulaj és vele kötök adásvételit. Ah jó, csak a JSZPben nem ez van. Gondolom, ha családon belüli tulajváltás van akkor is ugrik egyet a számláló, nem?
Viszont, ha nem lett átíratva akkor elvileg 15 napon túl kivonják a forgalomból, szóval nem igazán értem ezt a tulajdonlás részt....Úgy tűnik elengedős ez is.
-
Alusky
senior tag
válasz
mdav88 #89976 üzenetére
Félreírták, totál káosz van ahogy az állami irodai munkák nagy részénél lenni szokott, főleg az ilyen jelentéktelenebbeknél, mint a JSZP. Amióta létezik tele van hibával és nem érdekli őket. Nálunk van olyan kocsi aminek még mindig nem kerültek fel a fotói. Anyám előző autója végig kéziváltós volt még forgalmiban is, pedig automata stb.
-
mdav88
aktív tag
válasz
Alusky #89975 üzenetére
Forgalmi van fényképezve, azon van a tulaj lakcíme.
Van egy kis sztori is hozzá, nagybátyáé az autó, aki már nem kapta meg jogsit, így az autó hozzá került második autóként.
Ez nagyjából a Jszp adatok alapján hihetőnek tűnik mert az utolsó két bejegyzés közt 100km sem ment bele.Mondjuk a rögzítési időpontokat nem értem, a műszaki vizsga 06.21én történt, az utolsó bejegzés nem tudom mi lehet.
-
Alusky
senior tag
válasz
mdav88 #89968 üzenetére
A gumi nálam sose tényező, mert úgyis megy le az autóról, kb. mint az olajcsere, légszűrőcsere, akkucsere stb. 99%, hogy nem lesz megfelelő az autózási szokásomhoz. Ha gagyi akkor kuka, ha jó akkor meghirdetem.
Semperit Van Grip 2 van a nagyon és Hankook winter icept rs2 a kicsin. Próbáltam minél kevesebb pénzből minél normálisabbat.Beírta a tulaj a hirdetésbe a lakcímét? Én biztos nem írnám be.
-
mdav88
aktív tag
-
salieri.
őstag
válasz
Mezga Aladár #89967 üzenetére
Nem néz ki valami jól,padka nyomai.
-
mdav88
aktív tag
válasz
salieri. #89964 üzenetére
Pont tegnap este lattam csak a jszp-n, hogy ez nem 6, hanem 5 sebesseges. Nekunk igazabol mindegy, helyi szaladgalos lesz belole. A gumik aktualis allapota nem okvetlen problema, van az az ar, ahol ez elnezheto. Ami jo hir, hogy a google mapsen megtalaltam az autot a gazdajanal, es ugy tunik hogy tehetosebbek voltak.
2023 juliusi az utcakep:
-
polonic
félisten
válasz
norbert1998 #89955 üzenetére
Jó nagy szívás ez is.
Nekem egr hűtő átszakadás volt. Robi tudna mesélni...
És még nem szerelő szemmel is azt mondom, hogy ez a GS3 motortér tényleg borzasztó, nem férsz hozzá kb semmihez. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #89955 üzenetére
Igen igen tudom.
De a kormányművet is le kell kötni és van ott még pár apróság.
Dpf szenzort se egészséges eltépni azt is le kell kötni, meg a lambdát is. -
mdav88
aktív tag
Sziasztok,
Újabb vételi tanácsadóra lenne szükségem. Rob már kifejtette korábban, hogy az elhanyagolt küllemű megane 3 is jó vétel lenne a 110le 1.6b motorral, itt egy újabb gyöngyszem:
[link]Beszéltem a pécsi tulajjal, lényegében első gazdás autó, ami családban maradva került második gazdához második autónak. Technikailag tipi-topi, de esztétikai sérülések itt ott vannak rajta. LPG rendszer még sokáig hiteles.
Mivel nekünk rövidtávos városi közlekedésre kéne, így a km óra állása annyira nem gáz, de azért egy két-dologgal kell majd foglalkozni (kormány, kisebb húzások, rádiógombok). Lehet valahol csapda?Köszi!
-
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #89954 üzenetére
Ennyivel másabb lenne, mint a Megane 3 futóműve? Nem hinném, ahogy azt sem, hogy az 1.6 dCi mellett kevesebb a hely, mint a 2.0 tCe mellett, de, ahogy mondod, te már csináltál Scenic-et, én még nem
Ahogy mondtam, a bölcső lóg lefelé, vagy 30 centivel lejjebb van, mint a helye. A lengőkarok felhajlanak. Az egész stabrúd kijön a heléyről pálcákkal együtt. -
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #89953 üzenetére
Bocs , de ez cuki , csináltam már párat.
Egy dolgot ne felejts el!
Neki 1.6dci scenic 3 van.
Nem kivitelezhetetlen, de nőgyógyász kezek kellenek hozzá és amikor az új szilentet fel kell préselni az azért nem egyszerű. -
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #89952 üzenetére
Annyira azért nem mondanám szívásnak a cserét. Másfél óra két embernek bakon rakott autóval egy szűk műhelyben. Nem is muszáj levenni a teljes bölcsőt, pl talpas gömbfejet nem kell kikötni, kormányösszekötőt talán nem kell kikötni, csak a 4-8 tartó csavart és lebuktatod a bölcsőt. Meg persze a stab pálcákat a két oldalon
-
norbert1998
nagyúr
válasz
polonic #89950 üzenetére
Nekem is nyikorgott az a gumi, így bölcső levétel után könnyen hozzáférhető módon cseréltem ki az összes létező szilentet, gömbfejet, összekötőt, kart, mindent. És elkezdett kopogni
Már tudom, hogy a stab rendszerben kopog valami. A szilentet cseréltem ismét, elsőre rossz méretet vettem (ha neked is kettőt kapni, javaslom, legyen mindkettőből 2-2 darab, amelyik nem kell, visszavinni.)
Szóval szerintem a stabpálca lesz a ludas, az is új pedig.
Ha a stab rendszer ki van kötve (egy pálca egy vége kiakasztva már elég), akkor nem kopog egyáltalán semmi. -
polonic
félisten
válasz
norbert1998 #89947 üzenetére
Ó te, ha tudnád már milyen szivások voltak nekem is.
Mi volt neked? Nem olvastam mostanában a topikot. -
polonic
félisten
De szeretem az autómat.
Amikor ilyen lassitón, ami nagyobb, pl egyenrangú közepébe épített kis "domb", átmegyek leérkezéskor ilyen nyikkanó hang jön szerintem a jobb első futómű felől. Mi lehet ez? Most volt műszakin, ott nem mondtak semmit, amikor rákérdeztem. Csak annyit, hogy minden rendben. -
kisgyerek85
senior tag
válasz
norbert1998 #89917 üzenetére
Persze egyértelmű, hogy a légellenállás miatt dobódott így meg a fogyasztás. Mondjuk így sem panaszkodhatok. Csak szemléltetésképpen írtam, hogy máskor 5 fővel (tehát több összsúly) milyen volt a fogyasztás.
mycso: Ebben benne az átlagsebességben benne van a szigeten való mászkálás. Pályán amennyire lehetett én is toltam neki.
-
mycso
Topikgazda
válasz
kisgyerek85 #89908 üzenetére
Annó horvát (~2.000km), nekem a 2.0dci lagunával, 6,4 literre jött ki. A teljes távon 93,5 km/h átlaggal, tehát haladósan.
-
Látom, nem csak engem idegesít, hogy minden felében van csak megcsinálva.
Nem értelmes tervezés, hanem kb. tegyünk bele jó nagy klímát...
Nálam L3, de ráadásul faxa hőtartó is az a műszerfal. Én kb. 33-34 fokig klíma nélkül járok, hacsak nem városban kell araszolni. Ablakok megfelelően le, hogy legyen bent szellő, a szélzajt jól tűröm. -
-
válasz
diablo1984 #89935 üzenetére
Nem hát, mert nem volt bolygatva!
-
vzsryl
nagyúr
Laguna 3 M4R.
Megrendeltem a fékbetéteket. Most Textar-t kap, mert kezd vállasodni a tárcsa és a szerelőm szerint majd a tárcsákkal együtt kapjon Ate-t a következő fékcserénél.
Előre 17k, hátra 12k. Szerintem 1-1,5 év (~30k km) múlva lesz esedékes a csere. Ha csak olyan probléma van vele, hogy porol, az nem baj, mert a jelenlegi betét is durván nyomja.
Az Ate 27+30k lenne. -
Alusky
senior tag
A trehányság nem az államra tartozik. Nekik csak az a dolguk, hogy a kocsi másokat és a benne ülőt ne ölje meg. Hogy neki lefullad kinyomott kuplungra, mert 2 centisre égett a gyertyahézag meg vastagon ragad a fojtószelepház hát ahhoz senkinek semmi köze a gazdáján kívül, ő szenved vele, ő nem vite már korábban szerelőhöz, magánügye. Szép is lenne, ha ebbe is belepofáznának állami szinten. Hogy az autókedvelőknek fáj ezt látni az is magánügy, nem fog senki úgy élni hogy a másiknak tetsszen. A saját autót kell karbantartani.
-
válasz
rob210 #89931 üzenetére
Saját vélemény:
Ennyit érnek a műszaki vizsgák...
Nem tudom miért nem lehet előírni ott olyan dolgokat, hogy amit fixen X évente ki kell cserélni, meg kell nézni, az legyen is elvégezve, addig amíg ezt nem tudja papírral igazolni, addig nem kap műszakit?
Tudom, drágább lenne minden, meg fusiba megoldják, de onnantól kezdve csak magára vethet akinek szar lesz az autója.
Nem egyszerű, de hajlandóság sincs ebbe az irányba. -
rob210
Topikgazda
válasz
polonic #89929 üzenetére
I don't know.....
Jah de igen, úgy, hogy csak beül és indít ha megy jó ha nem elviszi valahova.Ez is úgy került hozzám, hogy csöpög valami a lábára.
Hát az nem a kondenzvíz, hanem a fagyálló, nincs fűtés a kocsiban lukas a radiátor
Már látom szomorú sorsomat.
Megint egy teljes boxcsere -
norbert1998
nagyúr
válasz
MasterMark #89926 üzenetére
Nem jutottam még el odáig. Mondjuk sokat nem ér az szerintem, mert tudom, hogy a stabilizátorrendszer kopog. A mozgás alapján gyanús, hogy az új pálca. Ki kell derítenem majd.
-
MasterMark
titán
válasz
norbert1998 #89924 üzenetére
Nem néztétek meg rázópadon?
-
rob210
Topikgazda
válasz
norbert1998 #89924 üzenetére
Meg kéne azt az autót nézni alaposan ott vagy nincs valami értéken vagy valamelyik alkatrész nem kompatibilis.
Ebben a melegben minden lágyabb azt ne felejtsd el.
Hidegben szerintem sajnos újra szólni fog. -
norbert1998
nagyúr
válasz
rob210 #89922 üzenetére
Na képzled nálam meg fejlemény van. Még nem cseréltem vissza a stab pálcákat, viszont mentem a hétvégén relatív sokat, szarabb úton szintén, és elhagyta a kopogást. Aztán a héten is mentem, néa 1-1 koppanás volt, aztán elmaradt. Kormány tekerésre sem kiabál, meg úgy amúgysem. Ma reggel megint, most sem annyira, mint hetekkel ezelőtt
-
rob210
Topikgazda
videót ide nem teszek fel, de a gyertyák.
annyira lelakott az egész kocsi
-
rob210
Topikgazda
Gyerekek megőrülök.
3 as megane 1.6 benzin 110le 6 seb.
A gyári gyujtógyertya volt benne 244... ezer kilométerrel.
Nem volt benne hűtővíz.
A gyrtyahézag persze mind a 4 nél a csillagos ég volt, nem 0.85
Lefulladt minden kuplung kinyomásra.
Majd mindjárt töltök fel horror képeket ezt senki ne várja meg!!! -
gergo5991
őstag
[link] [link]
ezeket a tartó pántokat szerintetek vissza tudom ragasztani valamivel a listára?
helyileg nem találtam ilyen ajtó listát, amit találtam az meg totál szétroncsolva..
elég sok pénz elment az utóbbi időben kocsi + nyaralás, és újféle listákat 80-160 eurós áron találtam csak, ha meg lehet ezt ragasztani javitani nem szivesen költenék most ennyit erre -
norbert1998
nagyúr
-
norbert1998
nagyúr
válasz
gergo5991 #89905 üzenetére
Lehet, hogy ebből is kétféle áttételezésű váltó volt, mint az 1.5-ben.
Az biztos, hogy a pörgetés nem tesz kárt benne, hiába van szar hangja. Megvan az olajnyomás, a normális légáramlás, mi sem kell több egy motornak. Tolhatnád tiltáson is, akkor se lenne baja, azért van ott a tiltás, felette kzdődnek a gondok.
kisgyerek85
Lejtőn lassul: nem a súly miatt lassul. Az húzná lefelé. Légellenállás és gördülési ellenállás ugyan van, de a súly max a gördülésit befolyásolja, ha lapos a kereked.Mondjuk ha a biciklik ennyire megdobták a fogyasztást, akkor masszívan a légellenállásban keresendő a gond.
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
MasterMark #89911 üzenetére
Én is nemrégiben találtam rá (vagyis az algoritmus bedobta youtuben) az albán videójával kezdtem. Azután megnéztem még párat.
Annyit tudok, hogy azért választott kangoo-t, mert azzal nem szúrják ki, hogy lakókocsis. Nem annyira szembetűnő az autó. Hogy miért 1.2-es motorral választotta azt nem tudom. Írjál neki, hátha a következő videóba megválaszolja, miért nem 1.6-at vett.szerk: Amúgy nem sietnek sehova, elvileg most is valahol kempingeznek, felmondtak a munkahelyükön és 1 éven keresztül járkálnak Európában. Ez a terv jelenleg náluk.
-
Alusky
senior tag
válasz
MasterMark #89911 üzenetére
Nem néztem a többi videóját, mert a stílus nekem túl tömény volt. A Bear Grylls videókhoz még passzolt, de elég is volt.
De ha volt rá indoka akkor oké, akkor csak nekem fura.Szerk: Nem írok neki, mert a végén még én leszek a Belvíz mert meg mertem kérdezni.
Sietni én se sietek, de attól még agyhalált se akarok kapni egy üres Clioba is kevés motorral. Na meg akinek erre telik pénze az igazán nincs rákényszerülve ennyire alulmotorizált autóra és kétlem hogy kevésbé lopnák, törnék fel mert egykettes, na de mindegy... -
Alusky
senior tag
Marcello-t nem tudom ki mennyire ismeri, én csak a Bear Grylls videóin keresztül bukkantam rá, meg a fél éves Kangoo vásárlós videóját indexkép alapján, nem volt szimpatikus a többi.
Én nem tudom megérteni, hogy valaki miért vesz rendszeres Európa kirándulásokra rogyásig megrakott autót egy 1.2-es szívó foskoszorúval, de most komolyan. És a vásárlásnál is amiket nézett autókat mind ilyenek voltak, szándékosan kisköbcentis benzines. Euro3-at amúgy se engednek be oda ahova dízelt se úgyhogy ez nem indok, meg hát Kangoo is volt 1.6 ezerszer életképesebb motorral. Beleöl végtelen időt és pénzt és energiát, hogy átépítse kempingautónak meg nyilván a hosszú utak miatt fullba fel is újítja ne rohadjon le sehol, tényleg egy ezerkettesbe kell ezt invesztálni? És még csak nem is arról van szó, hogy meglévő autó és nem akarja cserélni, hanem vette direkt erre. Azt se tudom klíma, ABS van-e benne mert Európa utakra ezek meg aztán pláne alapkövetelmények. Ja ráadásul facelift előtti. Persze nyilván menni megy, csak azért ennél józan ember többet vár már el.
Tényleg nem értem az embereket, de biztos bennem van a hiba.Nekünk a harmadik van a családban Kangooból, egyszerűen hozzánk nőtt a típus meg hát szarásig van belőlük választék.
Fehér 1.9D-vel kezdtük abba szétfosódtak a porlasztók bár akkor még nem volt jogsim, utána lett egy sárga 1.5 dci 65 lovas azt nyúztam egy ideig már én is, aztán az lett eladva és lecseréltük egy másik sárga 1.9 dci 4x4-re. Kellett már, mert magasabb is, nincs benne okádék torziós rugó, meg picivel erősebb is, nekem már megérte ennyi miatt. Ja és ABS meg klíma is van, nyilván nem véletlen adtam az előzőt 700-ért ezt meg másfélért vettük, hát az árkülönbözet ezekben van, nekem megérte.Annyi kehéje van, hogy a sofőrajtó kilyukadt, totál rozsdamentes mindenhol, ott tenyérnyi lyuk tátong rajta fingom sincs hogy sikerült az előző gazdájának megoldania, belülről rohadt ki. Szerintem befolyt az ablakguminál és alul a vízkifolyató lyukak meg el voltak tömődve és lötyögött benne a víz ezer éve. Illetve ennek csak hátul voltak ablakai oldalajtóban nem azt megoldottam egy ajtócserével amin van ablak, csak hát nem színazonos mert citrom a kocsi és narancs a tolóajtó, de leszarom igazából. Gondoltunk már rá, hogy telibefújjuk narancsra majd az a szín jobban bejön, mert kompresszor meg festékszóró pisztoly van hozzá, gyári minőség meg úgyse kell mert rommá van karcolva, nyilván nem aszfaltra vettünk 4x4-et. Csak nincs életerőm ennyit maszkolni meg kitakargatni a festéshez.
A másik delikvens egy tengerpartkék cukiszínű 1.6 lett volna automatával, mert én azt ezerszer jobban szeretem, de végül a dízel meg a 4x4 erősebb érv volt úgyhogy azt vettük és inkább váltogatok.
Volt egy videóm ahol az árokparton mentem fel vele, de nem találtam meg, de igazából jobb is nem terhelni vele senkit, mert csak szívrohamot kaptok, a lényeg, hogy jól teljesít.Nyilván, mert Renault, hát mi más, az autó az valami ilyesmi.
-
-
kisgyerek85
senior tag
válasz
gergo5991 #89901 üzenetére
~1 hónapja voltunk KRK szigeten nyaralni. 1,5dci 75 lovas.
Ha te nem bírtad a menetzajt,akkor èn mit szóljak !?
2 felnőtt 1 gyerek + csomagok ès 3db kerèkpár a tetőn.
Máskor is voltam már Krk-n ezzel a kocsival,akkor az egèsz út során egyszer kellett 4.-be visszakapcsolnom (kivève amikor be volt állva a pálya) azon a 10 vagy 12%os emelkedőn, hosszú kilomètereken keresztül. Most így megpakolva már az M7-en is többször vissza kellett váltanom. Lejtőn nem gyorsult az autó (hazafelè azon a 12%-on) hanem lassult
Fogyasztás 5,2 lett volna kerèkpárok nélkül. (Máskor 5 emberrel ennyiből megjártuk)
-
szebe
addikt
válasz
gergo5991 #89901 üzenetére
Ez BC alapján, vagy rátankolással?
Nekem "csak" egy viharsarok köröm volt (cca 700km, M7-M0-M5-M44, meg a végén a csalinkázás), erre most 6.7-et ír a BC, de rátankolva simán 7,2-7,3 lesz (auchan pro100)
1.6 16v 101 ló 5-ös váltó, 2 ember, klíma végig, megengedett max, vagy nagyon picit felette, ha a forgalom indokolta.
-
diablo1984
veterán
válasz
gergo5991 #89905 üzenetére
140nél nálam 3800körül forgott, 130nál 3500 körül. Nálam az cseppet sem volt hangos, igaz nem egy 2000es fordulatú nagylovas dízel...
Én is fostam rendesen tőle, nekem még az okoskerék mindig zörög hideg motornál, de ha minden igaz jövő héten a renault szakszervíz végre kicseréli. Féltem, de hibátlanul ment, igaz a horvát kabócáknak is megmutattam, hogy zajból is van még hová fejlődniük, de lényeg hogy kibírta. Olaj sem kopott egy pötty sem, pedig hosszan volt magas fordulat, meleg és terhelés(4fő, tele cuccal, hosszú, elnyújtott hegyi emelkedő). -
gergo5991
őstag
válasz
diablo1984 #89904 üzenetére
4000-4200 között forgott pályán, 3 órán át volt a fülemben a füles noise cancelingel, aztán pest környékén volt egy 10perces dugó ott kivettem a fülemből araszoláshoz.
mikor indultam el, ugyebár megszkotam a csendet, és annyira zavaróan orditott a motor elindulásnál hogy azt hittem elromlott a kocsi de nem, hanem kurva hangos, csak az ember valamennyire hozzászokik, és elviseli idővelaz amúgy meglepett hogy 1800km-en mondhatni végig 4000+ os fordulatot mennyire jól viselte maga a kocsi, nagyon szépen pörgött a motor, semmi rezocancia vibrálás vagy akármi
picit féltem hogy sok lesz ez neki amúgy
rijeka környékén elég nagy "hegyek" voltak, mivel korán is volt mikor elindultam ezért ott kikapcsolt klimával mentem hogy jobban birjon menni a "hegyek között"
-
diablo1984
veterán
válasz
gergo5991 #89901 üzenetére
Nekem ugyanezzel az autóval(enyém 110 livas, 6 sebességes, kombi) kb ugyanez a túra volt, 6,39ra jött ki a fogyasztás. A forgalom miatt a tempomatot nem tudtam annyira használni mint szerettem volna, visszafelé már a csípőm kiállt, mintha a gázpedál kissé jobbra lenne mint az ideális. Nekem nem volt annyira kényelmes, de túléltem.
Nekem a motorzaj nem volt annyira vészes, mi is zenét hallgattunk cd-ről(kb 10 éves számokat). -
Revesz
aktív tag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani egy jó klímást 11.ker vagy Budaörs környékén? Valahol szökik szerintem a hűtőközeg. Tünetek: Elindul a rendesen, kapcsol a ventillátor is, de egy idő után gyenge lesz a hatásfoka. Motortérben nincs lefagyva a fém cső, csak hideg és párás ami jó jel elvileg.
Nem szeretném olyan helyre vinni ahol csak feltöltik és azt mondják, hogy minden rendben. Jó lenne ha megvizsgálnák rendesen. -
norbert1998
nagyúr
válasz
angyalpc2 #89897 üzenetére
Az enyém még csak nem is GT. A GT-n van kamu diffúzor, sokkal zártabb az első lökhárító, analóg a műszerfal, stb. De az csak egy esztétikai pakk. A GT a 2.0 tCe és a 2.0 dCi volt, GTline ugyanez csak kisebb motorokkal.
Az RS a 250-265 lovas 2.0 tCe, a Trophy más futóművet kapott azt hiszem. Még keményebb, belseje puritánabb, stb. -
gergo5991
őstag
megane 3, 1.6 16v
horvát nyaralás
1800km, átlag fogyasztás 8l/100km klimával megpakolva, pályán 140körül, hazafele nagyon erős szél volt szerintem az dobta meg picit a fogyasztást, mert odafele 7,6l volt az átlag
picit hangos volt, de egy earfun air pro 3 fülest betettem, bekapcsoltam a noise cancelinget és semmit nem hallottam a motorbolhazafele csak 1x áltam meg félúton, az ülések meg az ülés pozició rohadt kényelmes, csak ne lenne az a fránya motorzaj
Új hozzászólás Aktív témák
- Kompakt vízhűtés
- Milyen videókártyát?
- PlayStation 5
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Lenovo, Dell, HP, Panasonic Getac üzleti és ütésálló katonai laptopok + Ipad 6-13. gneráció
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest