- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Intel Core i7-5xxx "Haswell-E/EP" és i7-6xxx "Broadwell-E/EP" (LGA2011-v3)
- Milyen egeret válasszak?
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
prandris
tag
válasz prandris #77271 üzenetére
Leírom, hátha segít majd egyszer valakinek. Szóval Megane 2 2004 első két hangszóróját cseréltem ma, mert ki voltak szakadva a gyáriak.
Pioneer TS-G1310F -et vettem, mert az volt kapható vasárnap is a közelben és a méretei alapján esélyes volt (és olcsó a próbálgatáshoz). A cél, hogy az autó alapállapotban maradjon, nem szeretném kivágni, vagy a kocsi csatlakozóját levágni stb. (nem célom az autóban a jó hangzás, csak ne recsegjen)
A régi hangszórókat kiszedtem és lecsíptem róluk a gyári csatlakozót. Azokat hozzáforrasztottam a Pioneer hangszórókhoz adott sarus vezetékekhez. A hangszóró négy csavarozási pontjai közül kettőt le kellett csípni, a maradék kettőnek a hosszát le kellett felezni. A régi hangszóró felfekvő részéről levettem a tömítést, azt ráragasztottam az újra. Felrakásnál érződött, hogy milliméterek miatt nem éppen belevaló a hangszóró, de a csavarok meghúzásával a perem engedett annyit, hogy a helyére húzza magát. Nekem egy Alpine UTE-200BT -m van, de biztos mindegyik másikban is szabadon állítható a hangszín, sikerült egész jól beállítani.
Sokat nem ültem a kocsiban, de a gyári szintet biztosan hozza, semmi extra. -
KTU
addikt
válasz prandris #77663 üzenetére
Válasz itt
Most 5w30 -at fogok rakni mindkét autóba.
Megane I 2003-as, 1,4 16V
Megane II 2005-ös, 1,6 16V.Bár most Motul-t néztem ki, és abba csak 5w40 -et találtam Renault minősítéssel,
8100 X-CESS, vagy 8100 X-clean[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
rob210
Topikgazda
válasz prandris #78031 üzenetére
Én BGA-t is tettem már be nem volt vele gond.
Azért a gyárit szoktam preferálni.
Ha olcsót akarsz kérdezd meg őket.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz prandris #79097 üzenetére
Ahha átjárattad a motort magyarán feltöltötted a járatok a teljes rendszert a szűrőt és ezután feltöltötted maxra.
Na itt volt a hiba, mert az olaj lassan visszaszivárog a járatokból, és szépen felmegy max fölé az olajszint.
Magyarán ha leakarsz belőle engedni az a legjobb, ha az olajszűrőt letekered kicsit ott szépen kijön ami kijön, aztán visszahúzod és ennyi.
Vagy ha van olajleszívód, feltételezem nincs, akkor azzal a nívón keresztül.
Vagy marad a meglazítod a leengedő csavart és megvárod amíg lecsepeg aminek le kell.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
-
prandris
tag
válasz prandris #80766 üzenetére
Írtam korábban, hogy nem kapcsol be az M2 manuális klímája. A kocsi orrában a ventilátor beindul, de a kompresszor kuplung nem húz be. A nyomás érzékelő csatlakozóját megtisztítottam, nem segített.
Ma lecseréltem az 5 éves akkut, mert a mínusz fokokban gyengélkedett. Beindítottam a kocsit, körbenyomkodtam a kapcsolókat, AC-hoz érve hallom kattanás és jön a hideg. A kerék szerelőnyílásán be is néztem, a kuplung behúzott a kompresszoron.
Sajnos ennyi volt az öröm, a következő indításnál már nem kapcsolt be.Lehet a nyomás pont az alsó határon mozoghat? Valószínűleg kérek időpontot a klímásnál, amíg el nem indul a nagy nyár előtti klíma roham.
-
prandris
tag
válasz prandris #80949 üzenetére
Kiegészíteném: külföldi fórumokon szörfözgettem és olvastam egy két érdekes dolgot. Lehet mégis a nyomás szenzor a hiba oka, ami elvileg hibakódot ment el? Ez resetelődhetett a kb 1 óra akkucsere alatt (akku biztosítékokat is szétszedtem, hogy letisztítsam)? Majd második indításra ismét előjöhetett a kód a rossz nyomáskapcsoló miatt. De lehet teljesen tévút, csak gyanús, ha kevés lenne a gáz nem hiszem hogy jött volna érezhetően jó hideg.
-
Xantomas
őstag
válasz prandris #81217 üzenetére
Milyen szín?
Hol van az az 1cm átmérőjű leverődés?
Csak leverődés, vagy horpadás is?
Csak a szín sérült, vagy a galván réteg is?
Én anno vettem, de... pont egy jó árnyalattal sötétebb, a metál részét sem találták el jól, szóval okádék módon néz ki.
Arra használtam, hogy egy durva meghúzásnál (hátsó sárvédőív ) elfedjem a fémet, hogy míg tart a bizonyítási eljárás, meg mire eljut lakatoshoz, fényezőhöz, ne oxidálódjon. (természetesen pont törlődött a felvétel, mire a rendörséghez került így a biztosító sem fizetett, hiába láttam, de a vétkes nem ismerte el, annak ellenére sem, hogy céges autó). Lakatost/ fényezőt meg nem találtam, aki nem azt mondta, hogy ki lesz rakva gittel, ki lesz vágva a komplett hátsó idom, és behegesztenek a helyére egy másikat. Aki meg kvázi kihúzná, és kalapálná 3 hét alatt, 350e Ft-os ajánlatot adott rá, fényezéssel, mert hogy pont tripla lemez van, amivel nem kummantott nagyot, mert tényleg, csak nem a sérült részen.
Szóval most szépen lassan húzogatom, hőlégfúvóval, meleg ragasztóval, Glexo hideggyurmával formálom, ill kalapálom, zömítem a lemezt, és ha szépek ez ívek mindenhol, újra lesz fényezve az a rész, az összes ajtórányitást, kijavítom, kap egy polírt, és kerámiát az egész autó.A motorháztetőn, a festéklepattogzódásokhoz a Carcolornál kevertettem helyben. Igazából évjárat, színkód, típus alapján belövik, a kártyával csak ellenörzik. Van szettjük is.
Alaposan lemostam, kémiai ónozó (megtuningolva egy kis Ón-II-kloriddal), semlegesítettem, lemostam, műkörmös pipettával, meg fecskendő tűvel feltöltöttem picit domborúra, pár nap múlva síkra csiszoltam, és lakk spray, majd pár hét mulva polír. Nem is látszik a nyoma. Beteg dolog a Covid, amikor nem mehetsz sehova."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
válasz prandris #81245 üzenetére
Jó, hát fehérnél nem nagyon lehet mellélőni
Csak az ilyen szivatós metál színekkel van a baj.
Jól le kell mosni, zsírtalanítani, aztán az úgyis látszódik, hogy egységes-e a galván réteg rajta, és kint-e az acél vagy nem. Aztán, ahogy molnarpeter mondja, mehet rá ami kell.
Ha összepolírozod, a színkülönbség sem fog látszódni, mert a megsárgult lakk réteg teteje is lejön."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Tosee
őstag
válasz prandris #81339 üzenetére
Szia!
Az én autómba (M2 ph1 2004 ferdehátú) hangszórót kellene cserélni az első ajtókban. Az elsődleges cél az lenne, hogy a hangszóró mögött lévő műanyag keretet, ne kelljen kivágni, faragni, stb! Az általad említett Pioneer TS-G1310F befér a gyári helyére mindenféle átalakítás nélkül?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
Tosee
őstag
válasz prandris #81388 üzenetére
Szuper, köszönöm az infót! Akkor rendelek ebből a típusból.
Már csak azt nem tudom, hogy 1-2-3 utas legyen? Van e értelme mondjuk több utas hangszórót venni (ebből a típusból is van többutas), komolyabb fejegység nélkül is?!
Nem nagyon értek ehhez csak láttam, hogy több féle van belőle, minimális árkülönbséggel. A gyári szintet mély hangzás terén hozza ez a hangszóró?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Friss traileren a Commandos Origins
- Synology NAS
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Nintendo Switch
- Napelem
- OLED TV topic
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000