- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Dell notebook topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen egeret válasszak?
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen notebookot vegyek?
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez jó kemény ár...ugyan ez nálam a megane2-nél 100 alatt megállt. (Szintén 1.5dci, tehát ugyan ezek az alkatrészek)
Múltkor is dobott be ide valaki márkaszervizes árat, akkor is leszakadt a pofánk, de úgylátom ez nem változik.
Értem én, hogy valamiből élniük kell, de az árképzésben a 2x szorzó azért erős.sőt a 2.0dci-nél, ugyanezekkel a tételekkel, lánccserével is 150k körül megállna a projekt
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gixxergabi
senior tag
Sajnos termosztátcsere, face MIII csoportban is sokaknak volt ilyen gond, a gyárival nincs gond azzal meglesz a 2 csík. Nekem szerencsére nincs ilyen bajom, de amíg nem meleg a motor addig nekem is nagyobb értékek vannak a pill. fogy mérőn, ez normális.
Ide tartozik, x.x/l -re miképpen lehet átváltani, hogy ne azt a fehér sávot mutassa
Ezt a kérdést nem értem...
Keréknyomás ellenőrző szenzor úgy tudom 2014-től volt kötelező, már ebben is lehet-ez felszereltség függő, de utólagosan is be lehet kapcsolni-szoftver tudja. (persze a kerékbe is kell a szenzor)
Én egy gyári alap riasztót kapcsoltam be utólag, nem tudom milyen lehet a tiédben, de úgy tudod ellenőrízni, hogy kiveszed a kulcsot a kártyából, a kártyát meszebb viszed hogy ne érzékelje és a kulcsal nyitod ki, ekkor dudál meg villog. (nem tesz különbséget hogy most csavarhúzóval feszíted fel az ajtót vagy a saját kulcsával, de én ajánlom az utóbbit) -
Szia, a 8l körüli átlagfogyasztás, az teljesen abnormális.
Volt 1.5dci-m, volt olyan, hogy a termosztát megadta magát télen, illetve bőven 300k km feletti futású volt, de ilyen fogyasztást semmilyen körülmények között nem tudtam vele összehozni.
Talán télen, szélsőséges hidegben vagy pályán tempósabb haladás mellett sikerült 6l - 6.5l körüli átlagot beleerőszakolni.Olajcsere figyelmeztetés. Ezt jeleníti meg folyamatosan??? Akkor már vagy nagyon közel van a csereperiódushoz, vagy el is hagytad. Lehet nullázni: rá kell állni és a jobboldali kar végén lévő felső (ha kétgombos) gombot nyomni kell (nagyon sokáig) --> először villogni kezd, majd átvált a gyári olajcsere periódusra, akkor kell elengedni. Meg természetesen olajat kellc cserélni
Kanyar és kigyorsítás, nyugodtan váltsál vissza 2.-ba. Alsó fordulati tartományban az 1.5dci nagyon buta, másrészt nem tesz jót az alacsony fordulaton történő erőltetés.
Keréknyomás szenzor nem biztos hogy van, felszereltségfüggő. 2015-től kötelező az új autókba, EU (TPMS), tehát előtte nem feltétlenül van. Renaultokban aktív kijelzőrendszer van, tehát kerekenként egy ábrán mutatnia kell az aktuális nyomást (lehet az újabbaknál már nem ilyen).
Ha meg van rendszer, de nincsenek szenzorok, akkor minden beindításnál kiírná, hogy nem találja a szenzorokat és egy kerekek nélküli autó ábrát jelenít meg folyamatosan.Riasztó már régóta nem szériatartozék, sőt nagyon nem is szokott lenni. Ha a tiédben van, talán a legegyszerűbb, hogy a kártyával bezárod az autót, majd kulccsal kinyitod, aztán megnézed, hogy vonyít-e.
Az a kis visszajelző led (ha egyre gondolunk), csak azt mutatja, hogy le van zárva az autó.mod.: most látom, hogy a kolléga előttem, már megválaszolta egy részét.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
Magas fogyasztást megoldani új programmal? Nekem ez kicsit fura javítási szokás... Csörgés az lehet befecskendezési idő probléma is ami nyilván a módosított programból ered.
Termosztátot nem így kéne nézni, hanem hidegen beindít és várni fogni a csöveket hogyan melegszenek át. Ha átereszt akkor egyformán langyul. Ha jól zár-nyit akkor bemenő cső hideg és hirtelen beforrósodik nyitásnál. Persze ez pontos hőfokot még nem árul el, csak azt hogy nem ereszt át és nyitzár.
Bár a te kocsidban szerintem már kütyü rádugva kiírja fokra pontosan is. -
#89309696
törölt tag
Én se vagyok naprakész, mert mezőgazdasági és kisgépszerelőnek tanultam úgyhogy itt autószerelők körében még eretnek is vagyok, de egy fogyasztásnövekedési problémát én nem egy átírt motorvezérlő szoftverrel kezdenék el megjavítani. Mert ha jól olvasom ez történt.
A vizet azt járatott motornál nézik és akkor látni, hogy mikor nyit és mikor zár. Ahogy Eagle is írta már többször is ő hogyan szokta nézni. Ha mellé nézik még a műszerfalon a mutatót is akkor az is kiderül, hogy jól mutat-e.
-
-
-
rob210
Topikgazda
Az olaj szintjelzője azért van, hogy jelezze meddig kell tölteni.
Nem kevesebbet és nem többet.
Azaz igen s.o.s. a maxig le kell engedni.
Amit a legegyszerűbben egy hosszú 4 es csővel és fecskendővel tudsz kivitelezni a nívón keresztül.
Vagy a csavarral amit addig nyitsz csak ki amíg el nem kezd csepegni.
És akkor mérni, hogy mennyi jön le, 1/2 deci lehet.
Az elmondásod alapján.Renault power
-
#89309696
törölt tag
Robinak nem fog tetszeni az off, de amúgy ja. Bár nem vagyok öreg, de alsó tagozatban még térdeltem kukoricán és otthon ha elmondtam kaptam még rá. Viszont úgy vagyok vele, hogy nem önmagában ez az ami a világot elfordította, hanem sok apróság együttese. Ezt a sok apróságot mind visszacsinálni meg képtelenség, szóval maradni fog ez, meg kell vele barátkozni. Meg ma már nem is lehetne egy sémával nevelni mindenkit. Van akinek az ütés-verés kell, van akivel csak el kell beszélgetni, nagyon sokszínűek lettek az emberek és sokszínű nevelést igényelne, ami megint megoldhatatlan. Ki fog alakulni egy újabb felső tízezer, csak ebbe nem a gazdagok meg a befolyásosak kerülnek bele, hanem azok akik képesek önállóan épeszű gondolat produkálására. Az átlag, a társadalom gerince meg marad az a szenny, amit látni az interneten. Ami miatt természetesen mi is szívunk, mert a világot hozzájuk alakítják, meg mindig az ő hangjuk a nagyobb. Minden rendszernek megvolt a szara, ennek is megvan, a következőnek is meglesz.
De ez nem ma kezdődött, nem csak a mai 20 évesek vannak benne, mert bőven ott van a 40-50 éves rétegben is már, csak másképp. Az én apám is krosszmotoros suhanc volt annak idején. Felnéz az ember jobban fészbúkra masszívan nem csak a 20 évesek páváskodnak, hanem bőven a 40-50 is ontja magából a szart. Van több, mint egy millió alkoholistánk, cigigyárkéményünk, kocsmatámasztékunk, nagy része bőven 30-40 felett van már és az alapvető zombi életmódon kívül csak társadalmi terhek. Pedig ezek még katonák is voltak, de hát nem nevelte őket semmire, ez is csak egy tévhit. Sőt nagyapáim ugyanilyenek voltak mindkét családi ágon, pedig az ő idejükben még években mérték. Szóval ez sokkal régebben kezdődött szerintem a monarchia óta formálódik ez az egész, csak mindig máshogy, ma az internetes elhülyülés szakasz van. Előtte más volt, meg utána is más lesz majd. Nem mondanám, hogy egyre lejjebb csúszunk, csak mindig másabb. És ahogy az ember öregszik egyre több változatát látja, azt érzékeli, hogy lejjebb kerülünk, pedig szerencsére nem. Csak az idő múlásával a sok hülyeség már egyre fárasztóbb. Ha folyamatosan süllyednénk, akkor már a fákon ugrálnánk újra, azért ettől nem kell tartani erre nem volt példa a történelem során pedig sok szar érte a világot visszamenve többezer évre is akár. És természetesen ebből mindig profitot kovácsol miden hatalom.
Ezen változtatni nem lehet, lerágott meg közhelyes csont már, de az ember legjobban teszi, ha a saját életével foglalkozik és annyi, mert ezen csak mérgelődni lehet és csak elrontja a napot, azzal meg pont lesüllyedünk az ő szintjükre. -
t.imi
addikt
Sziasztok!
Fenti probléma lehet hibás akkutól?
Állt pár napot, relatív pöccre indult, de elfelejtette a rádióadókat.
A számítógép is elfelejtheti részben a tárolt adatokat?
Bocs a "szakszerű" kifejezésért.Másik. Ma mértem hidegen az akkut, beindítom és mintha egy szál cigi égne olajfüst jön a képen látható awab bilincs környékéről. [kép]
-
t.imi
addikt
Urak, az utolsó kérdésre látatlanban tipp?
A turbó k.o videót nézve csöppet megijedtem.
Most volt olajcsere, ~30e után félig volt a nívó, előző tulaj hogy töltött e rá, passz. Kb 300km ment bele új olajjal.
Kartercsövet tudtam leszedni, kb 8-10mp-re befogtam,
kb 5-7dl gáz jöhetett ki, jót szusszant. -
#89309696
törölt tag
Füstölni az önindító szokott, ha sokat van tekertetve és a kosz kezd ráégni. Vagy mikor már az ég. Éghet a csatlakozója, ha rossz a kontaktusa, de akkor valószínű nyökögne is. Ott van a közelben az önindító ahonnan a füst jött?
A hűtőfolyadék is füstöl, ha kilöttyen és melegedni kezd, már 70-80 fokon is. Viszont te hidegen indítottad. Esetleg, ha közvetlen a kipuffra csöpögött.
Hidegen nem szokott rögtön kartergáz jönni füsttel, illetve az a motor már nagyon gatya lenne akkor amit észrevennél, a jelentős teljesítményeséssel esetleg alapjárati dadogással.[ Szerkesztve ]
-
gixxergabi
senior tag
Olastam külföldi fórumon, hogy ott a kartergáz visszavezetésnél van egy membrán ami elszakadt pár embernek, és onnan akkor megy az olaj, ezért fogyhat és ezért gondolhat ember tévesen turbóra.
Az alatt a kerek bigyó alatt van, nem tudom hogy kell levenni, és persze a fórumot se raktam könyvjelző közé.
Mindenesetre szépen letisztogatnám rongy+féktisztító és figyelném honnan lesz olajos. Egr cső felől nem hinném, marad a turbó felőli cső, vagy a kartergáz kivezetés... -
-
forceberg
veterán
-
rob210
Topikgazda
Ejj ha.
Ha változó hangja van az marhára nem jó.
Te ne keseríts már el engem.
Ez egy újabb megane lesz amit a szakszervíz tesz tönkre?
Milyen vezérlőszoftwaret cseréltek rajta, mesedélután.
Ezen van egy software és kész nincs külön vezérlősoftware.
Ellenben ha nincs fesztelenítve a vezérlés akkor pontosan ezeket a tüneteket produkálja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nézd nem tudom mikor volt cserélve a vezérlés és mire.
De menj vissza és mond meg nekik, hogy srácok ez nem ilyen volt itt valami nem oké.
Tessék rendesen összerakni, számla meglobogtat, és ennyi.
Ott a főtengely és az adagoló nem dolgozik szinkronban, azért csattog prüszköl.
Főleg, hogy azonnal észrevetted vezérléscsere után.
De ha gondolod úgy is jössz ránézünk, egy holtpont főtengely vezérműtengely ellenőrzés nem annyira nagy dolog. (bár nem tíz perc, de megoldjuk.)
Csak, ha én hozzányúlok, az ő álltaluk biztosított garancia oda. és gondolom nem véletlen cseréltetted szakszervízben.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Injektorokat résolajjal meg tudjuk nézni akár te is.
Ha kicsit van kedved barkácsolni egy fél óra alatt megvagy vele és 10 perc alatt kiderül rossz-e bármelyik injektor.
Az izzítót meg simán ki tudod mérni egy multival is akár.
Mondtam én, hogy ez nem szoftware hiba.
Mit mondtak a légtelenítő szelepre.?Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Netfone
- Hobby elektronika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- XPEnology
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- További aktív témák...