- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen egeret válasszak?
- Bluetooth hangszórók
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- OLED monitor topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Külső 2,5'' mobil rack-ek topikja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
gergo5991 #83096 üzenetére
Le kell venni a 16 os anyát és megnézni a motortengely rücnis részét, ha azt bedarálta akkor sem kell kétségbe esni. Mivel kúpos az anyát rendesen meghúzva beszorul .
Én szoktam a tengelyre ilyenkor drimmelni egy nútot meg a karba is és egy pici ékkel tadam öröm boldogság, nem kell megvenni a 24ezer forintos új kart, és a 41ezer forintos motort. ;) -
gergo5991
őstag
[link] sziasztok, valaki tudna linkelni egy sofőr oldali ablaktörlő rudat, kart vagy akármi is legyen a neve. Elforog a menetben csak egy picit emeli meg a motor, pont nagy esőben menet közben adta meg magát. SK-ból rendelném de itt akárhol keresem sehol nem kapható..csak valami kiinduló pont kéne hogy mégis milyen név/megnevezés vagy kód alapján keressem.
Vagy igy első ránézésre a motor is elromolhatott? kézzel simán engedi forgatni -
Nordik
őstag
Bárdi féle alvazszam szerinti alkatrész kereső mennyire hiteles? Nyugodtan lehet rá alapozni egy egy alkatrész rendelésnel?
-
Somatom
veterán
válasz
lsebestyen #83091 üzenetére
Köszi! Ráér a forgalmis megoldás. Német ződ matricát tudtam rá venni, úgyhogy nagy baj nincs.
-
lsebestyen
addikt
válasz
Somatom #83090 üzenetére
Ügyfélkapun is le tudod kérdezni.
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #83087 üzenetére
Király! Az enyém 2013.01.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Somatom #83086 üzenetére
Gyakorlatban Euro 4 kb 2010-ig volt forgalomba helyezve szerintem, flottás kocsiknál így rémlik. A járkálós Grand Scenic is még euro 4 volt épp, de 2011-es autókat már csak euro 5-tel láttam, utánanézve az újabbik előírással 2009.09-2013.01 között ment a varia, euro 4 2009 kivezetését követően 1 évig lehet még megcsinálni az első forgalomba helyezést ezek alapján.
-
Somatom
veterán
válasz
molnarpeter #83085 üzenetére
Tecccene.
-
Somatom
veterán
Tudja vki, hogy a 2013 -as Espace 2.0DCI -je az euró hanyas?
-
ρσгτσ
addikt
Sziasztok,
Az egyik befecskendezővel van problémám, az lesz cserélve. Elvileg Continental a gyári, ha jók az információim. Ezek tapasztalatok alapján jónak számítanak? Ha valaki cseréli érdemes azt venni? 2012. Renault Laguna 1.5 DCI.
Következő hónapban a többinél cseréltetném a kábeleket. Tudtok ajánlani megbízható szervizt erre a célra Budapesten?
Illetve az első fékeket is megnézetném, de szívesebben mennék olyan emberhez, aki jobban képben van a Renault -val. Kicsit unom már ezt a sok kamu szervizt, nagy részük semmit nem ér.
-
polonic
félisten
Az 1,6 dci-ben a hőmérséklet jeladótól érkezik a jel, ami alapján én a vízhőfokot én a műszerfalon látom?
És ez a jeladó hova van bekötve? -
Tiédetis
senior tag
diesel esetében, picit alacsony fordulatról húzatva, néha olyan, mintha "ugorna" féltengely, vagy valami, ez kb. tudom, hogy elég tág fogalom, de hátha tudja mi lehet ez
-
rob210
Topikgazda
válasz
tothjozsi96 #83076 üzenetére
A munkadíja normális szerelőnél 30e. + 8700.- a hella radiátor + a fagyálló 45e cakkli pakli.
-
válasz
rob210 #83048 üzenetére
Alapvetően olyanra lenne szükség, amivel az esetleges (tárolt vagy megjelenő) hibakód kiolvasható.
Mivel első körben nem feltétlenül vinnék szakembert egy autó megnézéséhez, ezért gondoltam ilyesmire.
Ha tényleg élő adatot akarnék értelmezni, akkor érteni is kellene hozzá, ez nem áll rendelkezésre, az szakosodott embert kíván. Ha tetszene az autó, mindenképp olyannak kell megnéznie, aki keni-vágja a rönókat.Egy ilyen "rádugom-megnézem-mivan" lehet egy reakciókeltés az eladóban (főleg kavicsosneppernél), hogy egyáltalán engedi-e, tiltakozik-e. Ez is egyfajta visszajelzés.
Szóval Istenments', hogy hozzányúljak egy autónál bármihez, kizárólag lekérdezés és pszichológia a cél (bár azért utóbbinál sok illúzióm nincs, edzett vagányok/sumákok árulják általában az autókat). Max ha hibakódot lehet törölni, az jó, mert ha élő adatban visszaírja, akkor akkor a hiba vélhetően aktuális.
Valószínűleg a diagnosztika mást jelent a valós autós társadalomban, mint amire én gondoltam - gondolom ez látszik a fent leírtakból is. Elnézést a pontatlan/pongyola megfogalmazásért.
@#83049 mycso
Viszont ezekkel csúnyán "papírnehezékké" lehet varázsolni az autót.
Ilyet semmiképp nem szeretnék. Telefonhekkeléseim esetén is durva körüljárást/mentéssorozatot csináltam, mielőtt bárminek nekiálltam. Talán túlzottan is óvatos vagyok. (meg ahhoz volt némi affinitásom is; az autóknál max pollen/levegőszűrő cseréje, esetleg ablaktörlő-mechanika javítása, meg szépen letörölgetni, kiporszívózni azt)Köszönöm!
-
tothjozsi96
addikt
válasz
osztszoroz #83069 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
Kapcsoló hiba szokott lenni, csere mellett érdemes relét bekötni, úgy tartós lesz. Kapcsoló hibát szerintem úgy tudod különösebb eszköz nélkül letesztelni, ha a megszakított vezetékeket külön dróttal összekötöd a csatlakozónál 🤔 vagy ha megvan, melyik pin, akkor multiméter és szakadásvizsgáló mód, vagy ha az nincs, ellenállást mérve.
-
Jaded
őstag
Sziasztok!
Megane 4 1.6Sce-hez (H4M) keresek gyújtógyertyát. A gyári ez lenne: [link] ?
Van ennél jobb/olcsóbb vagy maradjak a gyárinál?Néha menet közben megtorpan/bedadog picit (hidegen-melegen), még a gyári gyertya van benne. Remélem ez megoldja a problémát.
-
Robaj
addikt
Dacia logan mcv, 2017es gyartas. Ma este allok be garazsba es latom nincs tompitott fenyszoro, egy sem. A muszerfalon sem vilagit a zold tompitott fenyszoro led. Kicsereltem egy uj h4es izzora, ugyanugy csak tavolsagi van, tompitott nincs. Biztositekot megneztem, egyik sem szakadt (3-4est is megneztem, egyiket cseréltem ujra biztos ami biztos)
bajuszkapcsolora tippelek, hogy az adta meg magat, de hogy lehet kitesztelni, hogy a 2. Allast nem erzekeli vagy kabel problema? Biztositek helyere 1-1 kabelt bedugni, majd radugni a h4es izzot?Holnap majd elotte kiprobalom h. Akksit lehuzom egy 10 percre hatha egy reset megoldja.
Valaki talalkozott mar ilyennel?
-
rob210
Topikgazda
válasz
tothjozsi96 #83068 üzenetére
milyen színű a fagyállód?
Élek a gyanúval elért a thalia típushiba, azaz a fűtőradiátor csere. -
Hequila
őstag
Sziasztok!
Renault Clio 3
Légzsák hiba lámpa néha felvillan, aztán elalszik.
Diag szerint az üléspozíció szenzor ad tartományon kívüli értéket.
Ilyen van benne:
https://megane.com.pl/topic/2573-co-to-za-kostka-pod-fotelem/
Nem az átvezető kábelnél lesz probléma, mert amikor oldalról megnyomom a kapcsolót, változik az ellenállás értéke, tehát valószínűleg tényleg hibás
Viszont sehol nem találom, hogy hol lehet ilyet beszerezni. Lehet, hogy csak komplett kábelkorbács formájában elérhető? Esetleg tartozik ehhez cikkszám? -
osztszoroz
aktív tag
válasz
tothjozsi96 #83068 üzenetére
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
2003-as Thalia, az anyós ülésnél jelentkezik ez az átázás.
Mi lehet a gond? Eddig még sosem volt ilyesmi probléma vele.Egy rövid videón mutatnám meg, zöld színű lé úszik nyomás hatására, ugye alatta gondolom szivacs van és az jól átitta már. Az az érdekes hogy a fagyálló piros színű ami van a kocsiban, és nem most lett cserélve.
-
ρσгτσ
addikt
Sziasztok,
Újabb probléma... 2012 Renault Laguna III. 1.5 dci. Múltkor cserélték a bal első kerékcsapágyat az ABS jeladóval. Ismét vidékre menet megint bevillant a check ESP a műszerfalon, azóta a következő hibákat produkálja:
- bal első keréktől kormányt tekerve nyikorgás
- nem sima úton haladva szintén hallható
- bal első keréknél lefelé nyomkodom az autót, akkor szintén jön a nyikorgó hang (többi keréknél nincs hang)
- alacsonyabb fokozatban (1-2 -ben) remegés
- szintén alacsonyabb fokozatban (1-2 -ben) gázadásnal kattogó hang elölrőlÁlló autónál nem jön hang, se kattogás, ha a gázt nyomkodom. Mindegy milyen erősen lépek rá.
Tudom, hogy látatlanban nehéz biztosat mondani...meg a hangot is vezetheti az autó...plusz nem vagyok szerelő sem. Hétvégén senki nincs nyitva (Pécs), így majd hétfőn tudunk elgurulni a szervizbe. Szerintetek mire számíthatok? Esetleg féltengely gömbcsuklónál van valami? Vagy lehet ennél komolyabb hiba? Vagy a beszerelt kerékcsapágy a sz@r?
Szerk.:
Tudtok ajánlani megbízható szervizt Pécsen? Aki biztosan ki tudja deríteni hogy mi a hiba, és normálisan meg is tudja csinálni? -
t.imi
addikt
válasz
Kronos3000 #83064 üzenetére
Szervizekben nem tudom hogy megy, de a többi vállalkozásban finoman szólva forint @szás van.
Mama könyvelő, hallom milyen "szegény nyomorult" a cégvezetés 90%-a. Biztos van olyan cég, vállalkozó, aki úgy működik ahogy írod. Egyről hallottam - tényleg annyiról - pár éve.Ahogy Somatom írja. Márkaszervíz, 25 év körüli fiatalok, diag rádug, ó, nincs itt semmi baj! Nem hallaj hogy akkor sem oké valami. 0 tapasztalat és hozzáértés 13-20e óradíj.
-
Somatom
veterán
válasz
Kronos3000 #83064 üzenetére
"Az átlag fizetések jövedelmek a rendkívül kevesek"
Vajon a márkaszervízek szerelői mennyit keresnek? Megfizetik a szaktudást? Túrót. Csere van, nem javítás, ahhoz meg elég egy tanuló is. A drága pénzért az ember elvárná a profi munkát, közben meg ....
Aki valóban ért hozzá, az már régen önállósodott, mert úgy meg is tud élni a szaktudásából. -
Kronos3000
senior tag
Tegyük fel, hogy a szerviz becsületes, számlát ad, rendesen fizeti az alkalmazottakat, a bruttó fizetés után a járulékokat, tehát mindent legálisan csinál, ha hozzá veszem a hely üzemeltetési költségét, a bérleti díjat, számlázó rendszer, gépek, szerszámok ára, stb, akkor szerintem helyén vannak az árak a legtöbb helyen. Valamiből a tulajnak is élni kell ő sem szamaritánus, persze vannak lehúzós helyek ezeket kerülni kell. Az átlag fizetések jövedelmek a rendkívül kevesek, ezért érezzük horrornak az árakat sokszor.
-
t.imi
addikt
-
gooool
őstag
válasz
forceberg #83060 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani, épp most volt meg az olajcsere anyum Clio 3 Grandtourjában saját kezűleg.
Robi csinálta az előző cserét, így nem kellett anyáznom se, mert ő ismeri a megfelelő nyomatékokat ugye...
De ja, a komplett első futóművet magamnak cseréltem ki ezen az autón, mert töredék áron megvolt, a szerszámaim megvannak hozzá, illetve láttam már egysmást.
Az más kérdés, hogy az egyik toronycsavar menete elnyalódott és az Istennek se jön ki csak forog körbe, de legalább a többi le van húzva a gyári értékre.
De alapszabály, hogy fékhez és vezérléshez nem nyúlok, az szakembert igényel. -
Azért a 15-20-ra sajna még rájön, hogy a 100%-os alkatrész árral számolnak, holott te pl. a ZSU/Kovács Autónál megveheted már normális kedvezménnyel. Ezért nem engedik sok helyen vinni az alkatrészt, mert egy 100-as tételnél 40-et nyernek az alkatrészen. Tehát 15-20-nál lényegesen magasabb az óradíj.
Jobb, szerencsés, ha tud / megtanul az ember valamennyire szerelni, ha Robi nem érne rá, mert az ő időkapacitása is véges. -
Nordik
őstag
válasz
Tiédetis #83053 üzenetére
"Mit jelent a termékek cikkszáma (cikk-kód) után szereplő /LA, /SZ, /S, /P, /KO, /I stb jelölés?
Ezek belső jelölések, segítenek nekünk a termékek rendszerezésében. Ha / karakter előtt a cikkszám megegyezik, akkor ugyanarról a termékről van szó. Ebben az esetben az árakban minimális eltérés lehetséges."Ugyanaz a két termék, csak a beszerzési forrás más.
Tehát veheted ugyanabból a cikkszambol az olcsóbbat.
-
atosan
veterán
Megane 3 1,5 dci Műhely prn [link]
-
mycso
Topikgazda
válasz
cappa72 #83046 üzenetére
Szia, attól függ mit szeretnél.
Létezik androidra, több gyári diag szintű megoldás.
google: pyclip, ecutweaker, ddt4all - jellemzően orosz oldalakon van hozzá leírás, elérés.Viszont ezekkel csúnyán "papírnehezékké" lehet varázsolni az autót.
Én az ecutweakert használom, valóban mindent IS lát és rengeteg gyári paraméter / funkció állítható ki/be kapcsolható....
Természetesen a full gyári megoldás, az a Robi által említett CanClip diag + szoftver, viszont az eredeti otthoni felhasználásra nem éri meg.
Illetve van még egy, amit nemrég találtam, ez is jó és árban is vállalható: [link] -
Xantomas
őstag
válasz
rob210 #83016 üzenetére
Ebben nem volt semmi csúnya, ez pont így van. Fillérbaszók, meg “majd ma következő tulaj költ rá” országa vagyunk, de ezt pont neked nem kell bemutatni.
cappa72 #83046
Az ilyen obd-s baromságokat felejtsd el a csipába. Vidd el olyan helyre ahol van rendes diag, ott majd megmondják ha van valami baja, törlés, tesztkör, és újraolvasás után. Vagy vigy magaddal olyat, akinek van diagja.
Imádom ezeket a hibalistás vaktöltényezéseket. Max annyit tudsz meg, hogy volt e benne lemerült, vagy gyenge aksi ami egy tonna fals hibát dobott a DTC tárolóba, mást nem.forceberg #83036
megnyugodhatsz, egész Kelet-Európában most ez van. Minden olyan nagyobb városban, ahonnan megközelíthető egy nagyobb Nyugat-Európai város, vagy a multik versenyképesebb bért adnak, esetleg Nyugati nyugdíjasok kialakítottak egy kisebb kolóniát, ott elszálltak az ingatlan árak. Prága, Pozsony, az egész Lengyel-Német határ 100km-es környezete. Nálunk, a budapesti árak, még viszonylag kordában vannak tartva, mert mindenki inkább menekül a városból a peremkerületbe. De Pozsony, úgy, hogy a fél város Bécsbe jár dolgozni, és nem csak a takarítók, a mérnök is, brutális mértékben elszálltak az árak, mert nem
képesek elég lakást felhúzni.
Amióta elszállt nálunk a vadkapitalizmus, nem volt a bérből élőnek esélye egzisztenciát építeni, pláne ott nem, ahol magyar a vezetőség, mert hogy ne legyen bérfeszültség.
Vagy teljesen saját vállalkozás kell, vagy munka mellett saját bisznisz az építőipar környezetében, ahol nem nehéz minőségi munkával kitűnni, vagy olyan kisebb cégnél kikötni, ahol nem magyar a vezetőség. -
Sziasztok!
Próbáltam keresni az OBD szoftverre, de csak a torque-t találtam itt a fórumon.
Tervezünk venni Renault Megane-t (2011-2013 közöttit, 1.6 110LE verziót), és hát ha megnézni megyünk, azért egy hibalistát csak lekérnék az agyából.
Van speckó Renault-ra kitatlált app (mint pl. a ForScan, SanMyOpel, AlfaOBD, stb...), vagy elegendő a Torque?
szerk.: de akár jöhet számítógpes program ajánlás is.Előre is köszi.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Criminal017 #83041 üzenetére
direktbe kell forrasztani, az előtét ellenállást.
-
Tiédetis
senior tag
Üdv
Lagunahoz milyen lengéscsillapítókat ajánlanátok? Toronycsapágyakat? -
Criminal017
őstag
válasz
molnarpeter #83040 üzenetére
Meg se mukkan.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Criminal017 #83039 üzenetére
Ventilátor nem zúg egyáltalán? Egyik fokozaton sem?
-
Criminal017
őstag
Sziasztok,
gyors kérdés: egyik pillanatról másikra nem fúj az autó az utastérbe semmit. Klíma is beindul, de levegő nem jön. Biztosíték ép, azt megnéztem. Lehet valami cső szabadult el a motortérben? Hova érdemes bekukkantani? Persze megyünk szervizbe, de hátha valami banális.
Renault Scénic II. 1,5 dci
Köszi előre is!
-
stickermajom
addikt
válasz
forceberg #83036 üzenetére
Fú, most nem tudom, hogy csak az irónia detektorom mondott csődöt, vagy komolyan gondolod. Ha utóbbi, akkor maradjunk inkább Gombinyó megoldásánál: Euro normák miatti költségek, CO2-kvóta miatti büntetések, alapáron is kötelező biztonsági felszerelések és a forint szárnyalása, nincs itt semmilyen összeesküvés.
Különben sem ösztönözne fogyasztásra az ilyen mértékű drágulás, lassan az önerőre sem futja az átlagembernek.
A lízing pedig nem ördögtől való dolog ha okosan van csinálva, főleg ilyen infláció mellett.
-
Most olyan jelentkezett mint probléma, hogy mikor nyitom ki a bal első ajtót, akkor csippan egyet, és látom kiírja hogy Auto lights de-activated, sőt előbb indításkor és utána menet közben nem volt műszerfal kijelzőn semmi se.
Most néztem miután hagytam kicsit, most van kijelző, de írja a lámpa kikapcsolást. -
válasz
Gombinyó #83035 üzenetére
Összességében csak többet és többet akarnak lehúzni a bérből élőkről... ahogy írták valahol az ingatlan árak miatt(olyan hitel 10 milliók repkednek, hogy ihaj), a fizetésből élőknek ne legyen esélyük egzisztenciát, vagyont építeni, költsenek el minden pénzt, lehetőleg hitelre, hogy még kötve is legyen az ember keze. Na nekem ezért nincs, és nem is lesz hitelem autóra.
-
polonic
félisten
válasz
gixxergabi #83033 üzenetére
Persze, tisztában vagyok a forint romlásával. De ez akkor is sokkoló.
-
polonic
félisten
válasz
gixxergabi #83031 üzenetére
3 millióról indult az ára?
Brutális, hogy elszáltak mostanra az árak. Most 7 millióról indul. Több, mint duplája. -
gixxergabi
senior tag
válasz
angyalpc2 #83029 üzenetére
Felszereltség
Enyémet is asszem Authentique-nek vagy Expression-nak hirdették, közben meg Dynamique.
És pluszban lehetett extrákat kérni, enyémben is van még pár de mégsem Privilege, szóval meg lehet kavarni...
Az nem "kipufogóvég" csak ilyen műanyag, extraként lehet ilyesmiket venni... -
angyalpc2
aktív tag
Van esetleg valamiféle összefoglaló a megane 3(esetleg 4) felszereltségi osztályairól?
néztem 3-as megánt
authentique
ami elvileg a fapad
Ehhez képest, bőrkormány multikormány,fémbetét benne, króm belső kilncs 4 elektromos ablak, tempomat, aut légkondi
metál fény, ködfényszóró, kb semmi nem hiányzik talán csak a navi vagy a fényszóró mosó
Fapad motorHasonlítgatom a dynamique-hoz kb van fényszóró mosó
De a kormány még fémbetét nélküli is.
De láttam ehhez is már olyat ahol manual klíma volt kormány és belső dízsléc is barna
Szóval kb semmit nem látni mitől authentique dynamique expression
Meg energy busniness privilege
Csak azt tudom hogy az Initiale a full full (talán meganhoz nem is volt)Létezett megan 3-ban hátsó ülés légkondi rostély? (a két első ülés könyöklő között)?
pl ez a kinézet (szürke üveg tető, fullos)vagy ez a kipufogó vég melyik szinten elérhető? -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #83025 üzenetére
a kérdéseim azért kopog vagy azóta, hogy a vezérléshez hozzányúltatok?
Vagy azért nyúltatok hozzá, mert kopogott?
Ha így jelre van állítva az jó, de ezt soha többet nem fogja lárni, tehát így a jelek nem jönnek vissza a szíj elmászik a tárcsajelekhez képest, ez természetes. A lényeg, hogy jelreteszitek! Utána 6 fötengely fordulat. Beállít a szíjfeszesség. És jónak kell lennie.
Ha nem jó akkor a nagynyomású tárcsáját eltekertétek ebben az esetben 360°al forgassátok el és úgy tegyétek jelre.
Gondolom nehezen is indul. -
-
passat77
tag
válasz
rob210 #83016 üzenetére
Nem voltál "csúnya"!
Csupán arra voltam kíváncsi, hogy a gyári nem össze tévesztendő az azonos márka elnevezésü termékkel, hiába van arra is Delphi írva?
Ha igen, akkor vettem az adást/ajánlást.Ui.: miattam nem kell kitiltanod magad pár napra .
Vannak dolgok amiket csak így lehet hitelesen elmondani/megértetni.
No problem... -
Renault Mégane 2 gyári rádió beragadt bekapcsoló gombja képes lehet az akksit le meríteni?
Kitakarítattam belülről az autót, az autóval leparkoltam, majd 4 nap után nem indult csak rá kötött bika kábel mellett.
Akksi csere, de 4 napra rá ugyanez. Ekkor vettem észre hogy mivan ha a beragadt gomb okozza...
Egyelőre most ott vagyok, hogy holnap indítok és kiderül, de az az első, veszek indító kábelt, a régi akksi fel lett töltve, az bent az autóban ha nem indulna később... -
rob210
Topikgazda
válasz
GrooveHero #83015 üzenetére
A megane 2-öt nagyon sok féle motorral szerelték.
Nem tudok segíteni, mert mindegyiknél más hibalehetőségek lehetnek!Milyen motoros?
-
rob210
Topikgazda
válasz
passat77 #83014 üzenetére
Én most nagyon csúnya leszek lehet ki is tiltom magam pár napra.
De a fillérb@szásra már nagyon sokan ráfizettek.
Vagy megveszed az ismert forgalmazók valamelyikétől, a meegbízható minőséget, vagy ne kérdeezgesd meg, hogy mit hogy lehet betenni.nem nem vagyok egy arogáns pöcs, csak ismerem ezt a dolgot.
Megveszik az emberek az 1200.- al olcsóbb alkatrészt és amikor 1 év múlva szétesik, fogják a fejüket, hogy de hát most volt kicserélve és mennyit kért a szerelő!A szerelőnek ugyan annyiba kerül berakni a moslékot is, mint a minőségi alkatrészt.
(és sajnos még ott is van néha minőségi probléma) -
GrooveHero
addikt
Üdv. Édesapám 2005-ös mégane II-jével akadt probléma. A motor tetejéből kopogó hang jön, és a vezérlés sem 100-as, ha jelre teszi a szíjat, 2 fordítás után már nem ott van a jelőlés a szíjon, ahol lennie kellene. Remélem jól írtam le a jelenséget. Van esetleg valakinek ötlete, hogy mik okozhatják ezeket a gondokat?
Köszi előre is -
passat77
tag
Sziasztok,
A DELPHI VM10002 okoskereket mennyire szabad megvenni, vagy csak a gyári?
Ha jól tudom az is DELPHI gyártmány. -
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy 2011-es Fluence, manuális klíma.
Elindulunk, hosszú út, klíma be, vígan megy venti 3-ason, jön a hideg.
Majd egyszercsak elkezd csökkenni a befúvott levegő( hidegnek hideg), 1-2 óra alatt annyira lecsökken, hogy már maxon is alig fúj valamit.
Némi állás, negyed-fél óra után újra jó. Majd kezdődik előlről.
Van tippetek esetleg? -
Nordik
őstag
Gyertya csereintervallum mennyi lehet 1.6 16V motornal?
Sajnos nem találok pontos információt. Írnak 30ezret illetve 50-60ezret is, teljesen változó. -
t.imi
addikt
Tanácsot szeretnék kérni.
Korom előrehaladtával elgondolkodtam autó cserén.
Magasabb vasra, amiből könnyebb kiszállni egy fárasztó nap után és magasabb üléspozícióval bír. Scenikben még nem ültem.M3 van jelenleg, napi autópálya használattal, évi 18-25e km, így diesel, esetleg benzin/gázra gondolok. S-max - ez jó szerelő hiányában egyelőre passzolva- Escape 1.9(?), Grand Scenic 1.9(?) a kiszemelt, 2006-2010 körül ~1.2 mil-ig.
Másik szempont a kedvezőbb alkatrész árak lennének.
200-300e km a reális gondolom, fogalmam sincs a motorok és segédberendezések időtállóságáról. Adagoló, magasnyomású szivattyú, injektor, turbó, futómű, esetleges motor felújítás mennyire jellemző, illetve mennyire fájdalmas beavatkozás?Harmadik, szmogriadó idején euró 4-5 amivel be lehet jönni Pestre? Oda vissza út busszal 4-5 óra....erre is gondolom kell.
Ezekre szeretnék választ kapni
-
Cyborg
őstag
válasz
Cyborg #82909 üzenetére
Bár nem érkezett válasz, azért leírom a végeredményt, hátha valakit érdekel, mi lett a megoldás.
Szóval jól sejtettem, a fehér lila a ajtózár tápja, a fekete narancs pedig a nyitás érzékelőre megy, ami egy sima mikrokapcsoló a burkolat alatt. Alapból zárva van az áramkör, és, ha nyitom az ajtót, benyomja a mikrokapcsolót egy nyelv, és bontja az áramkört.
Ez volt a ludas. 300Ft, nem nagy tétel, viszont eljutni idág, plusz a két sarut átmenteni az új mikrokapcsolóra már igazi műszerész meló.Végülis úgy sikerült kiszedni az ablakemelő szerkezetet, hogy az a nagy fekete megvezetősín kivehető volt, és miután sikerült leakasztani a kilincsről a zárszerkezetet, simán kifért az ablakemelő szerkezet. A zár leakasztása sokáig tartott, de így, már, hogy érti az ember, 3-adjára már csak pár perces játék
-
espi38
őstag
válasz
lsebestyen #83000 üzenetére
Nem oldódott meg, de a hiba ugyanaz az előző hozzászólásomba írt hibát az autó kijelzője villantotta felém, az utóbbit meg a diagnosztikai műszer írta ki
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Revolut
- Autós topik
- Óvatosak a németek, de megadóztatnák az online óriáscégeket
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Honor 400 Pro - gép a képben
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- Apple MacBook Air 15,3" M2 (2023) 23 Ciklus - 100% akku , 8GB, 256GB (MQKR3MG/A) Ezüst - MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Játékra! R5 1500X / RX 570 8GB / 16GB DDR4 / 250SSD + 2TB HDD
- BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Vásárolj okosan, fizess kényelmesen! Acer Nitro 5
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest