Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz
Victoryus #41398 üzenetére
Amit Lacy6 linkelt pont az általam emlÍtett darab.
Azaz ideális kiszemelt.
10 év körül, persze ha fiatalabbat szeretnél arra is van lehetőség csak akkro a felszereltséget lejebb kell engedni.A te álltalad igényelt felszereltség szinte mindegyik II-es meganeban benne van.
Szóval egy utolsó darabos II-es ideális lehet neked.
-
Victoryus
addikt
válasz
rob210 #41396 üzenetére
Ok, pontosítom. Egész évben napi 20km ingázás, nyaranta 400-1000km-es kirándulásokkal, országon belül, meg Erdélybe. 6 liter körüli átlag, 4 ajtó, klíma, meg elektromos ablak legyen benne, meg abs. Túl nagy igényeim nincsenek. A Logannel is elégedett vagyok, egyszerű, megbízható, tágas, eléggé gyenge a motorja. Autópályán meg piszok hangos. (2x voltam pályán 5 év alatt kb :-) )
Mondjuk autópálya felénk nincs még mutatóban se, de azért jól jönne a dinamizmus, amikor a 44 vagy 47-es csodaúton kamiont kellene előzni. -
diablo1984
veterán
laguna 1 ph2-esben a motortérben az akku mellett lévő biztiket hol találom, hogy melyik mié? a könyvéből ez kimaradt, viszont látok egy helyet ahol a ulábak be vannak kötve, de nincs bizti és az első ködlámpám sem működik, és oda vezet a motortérből a kanóca(mármint a dobozba, időm nem volt kimérni)
-
rob210
Topikgazda
-
Victoryus
addikt
Kb. 1.8 milliós keretből milyen autót ajánlotok, ami hasonlóan tágas, mint a Loganem, de dinamikus? Plusz normálisan hangszigetelt.
-
mycso
Topikgazda
Srácok, sajnos ebben a topikban sem szabad hirdetni, még a segítés jó szándékával sem. Direkt rá is kérdeztem, hogy nem lehetne-e engedményt tenni az ilyen közösségi témákban, de sajnos nem.
Így privátban vagy esetleg az aláírásotokban elhelyezett pl. hardveraprós hirdetés linkjével tudtok/tudunk ilyen esetben segíteni egymásnak. -
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #41382 üzenetére
jah, daNm, azaz 250Nm! úgy már korrekt, a szemguvvadási és azon túli nyomaték!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41379 üzenetére
LengéscsillapÍtó alsó rögzitő csavarja: 20
Alsó gömbfej anyája: 6,5
Kormányüsszekötő gömbfej anyája: 4
Féknyereg rögzÍtő csavarja: 10
Féltengely csonk anyája: 25
Kerékcsavarok: 4 csavaros 10
5 csavaros 10
Ha esetleg ezek is kellenének -
dhgm
tag
válasz
Szendwich #41358 üzenetére
Ebay-en tudsz venni 1 din-es 3 helyes órakeretet a rádió alá, aliexpressről, de ebayról is órákat+ jeladókat.
A keret kb. 5000 ft, + hozzá 52 mm-es órák ára ami óránként kb 3000 Ft.
Azon kell elgondolkozni milyen órákat szeretnél, olyat kell rendelni. Az olajhőfok és olajnyomás órához az olajszűrő alá kell venni egy plusz adaptert, ahová a két jeladót becsavarod...
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #41372 üzenetére
Csak a motorhoz volt leírásom az utolsó csavarig. A fèltengelyeket meghúztam erősem, de ha írsz egy nyomatèkot, akkor arra húzom!
A vákumpumpának várom a sziló száradását, mert nem találtam az unixnál hozzá valót, alvázszámmal meg nem tudok szolgálni nekik, mert ez már hibrid autó.....
Reggel teszt, már kiálltam a kertbe ès lemostam, 2 hónapba telt hogy guruljon, most pöcc röff.
-
Nem vagyok topiklakó de hova lett a link?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41370 üzenetére
Nincs szerelésid?
Abban benne van.
Fejből nem megy ha estig nem kapsz választ megnézem.Mágus : Laguna I 1.9 dti/dci
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
diablo1984 #41370 üzenetére
Az attól függ,hogy babetta vagy tengeralattjáró.
-
diablo1984
veterán
Fèltengely vègèn az anyát hány nm-el kell meghúzni? Sasszeges rögzítője nincs......
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #41363 üzenetére
Ráadásul csak elővizsgálat után engedik majd műszakira a kocsit ami határozottan emelni fogja a költségeket.
Ennyit az egyszerűsödő vizsgáztatásról meg a bürokrácia csökkenéséről.
Vártam, hogy hol lesz ebben a nagy olcsósÍtásban a bukta sajnos megint bejött szkeptikus vagyok már mindennel amit ez a kormányzás csinál. -
Szendwich
tag
Ilyesmivel - olaj nyomas, olaj hofok es turbonyomas / volt mero - foglalkozott mar valaki?
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #41352 üzenetére
Megoldodott a problema szerencsere ingyen. Amit visszavittuk a kocsit ahol csinaltak egybol mar vittek is a kocsit a muhelyben es raktak is helyre a hibat. A 3 csavarbol ami tartotta 2 teljesen eltunt egy meg teljesen lelazulva a helyen. Elismertek, hogy valoszinuleg ok hibaztak tavaly amikor csereltek.
-
FerNandor
őstag
Én már érvényesítő címke és környezetvédelmi plakett nélkül szelem az utakat.. Nagyon fura. Mintha hátul is első rendszámtábla lenne.
-
TayRol
nagyúr
Szevasztok!
Úgy néz ki feleségemnek lesz egy II-es Cliója, amit a vásárlás után elvinnék valami hozzáértő szakihoz a kötelező cserékre. Kelet,- vagy Dél-Pesten (vagy az azok melletti agglomerációban) tudtok valaki mestert mondani?
Köszi!
p.s: 2007/8. havi, 1.2-es 8v kocsi. alapfelszereltség, de klíma, abs, légzsákok, isofix van benne. arra kell, hogy Pécelen belül a gyerekeket vigye ide-oda, bolt, stb. Barátunktól vettük, első tulaja volt, 48e km van benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Doki16 #41349 üzenetére
Nem tettek menetrögzÍtőt a csavarokra, már pedig ilyen helyen szokás.
Egyszóval elmész egy autósboltba vagy csavar boltba ás megveszed a csavarokat, veszel hozzá menetrögzÍtőt befújod a csavar végét vele kb. 1/3-át elég.
Aztán többet nem esik ki. csak ha ki akarod szedni.A furatot mérd meg tolómérővel, de ne csak az átmérőt a furat mélységet is, mert azzal is tudsz szÍvni ha hosszú csavart veszel.
30 perces művelet ha megvannak a csavarok, ne ess kétségbe lesz autód szombatra.
A másik meg az, hogy az is lehet leveszed a motor takarót "haspáncélt" és ott lesznek a csavarok, mert ezek a mostani burkolatok, már sok mindent nem engednek bejutni a motortérbe de ki se onnan. Ha csak egyet megtalálsz már könnyebben tudsz venni hozzá csavart
-
dhgm
tag
válasz
Doki16 #41349 üzenetére
Vidd vissza nekik az Ő költségükön, és csinálják meg amit elb@sztak rajta.
Ha csak lehet ezért kerülök minden szerelőt. Tisztelet a kivételnek. Az meg egyre kevesebb...
R19-en javítottak anno Gt-t... Csak úgy lehet kiszedni, ( lefelé), hogy leveszik a jobb oldali féltengelyt.
Szerintetek a féltengelyt kihajtásra rögzító tüskét visszarakták?
-
Doki16
addikt
válasz
rob210 #41346 üzenetére
El nem tudom kepzelni. Soha nem lattam meg ilyet. Sok hibat eltudok kepzelni, de hogy kiessen az osszes csavar egy oninditobol ami hozzarogziti a blokkhoz az nem megy. Szerviz csinalta akik nagyon nem voltak olcsok es istenitik magukat. Nem tudom, most mi szart csinaljak a kocsival, mert nem tudom beinditani es fogalmam sincs, hogy hol kell rogziteni. Most bentragadt a kocsi a cegnel, de nagyon kellene. Egy napot se jo ha kiesik, de szombatra nagyon kell
Holnap betekerek valahova valamilyen csavart amihez hozzaferek bontas nelkul es meglatjuk mi lesz
-
Doki16
addikt
Ezt nem hiszitek el ami ma történt a kocsival. Reggel még simán bementem vele dolgozni. Délután indítanám a kocsit és csak kerreg veszettül az önindító, már megint az a k*rva önindító. Most cseréltem nincs egy éve. Mondom azért a biztonság kedvéért megütögetem hátha csak beragadt és azért kerreg. Rákoppintok egy kicsit erre leesik a helyéről. Gyakorlatilag csak a madzagok tartják a helyén
Van valakinek sejtése, hogy milyen csavarok kellenek hozzá és hova kell betekerni? Nem sok kedvem lenne most ezért szervizbe vinni. M3 1.5dci
-
Pecc
őstag
Bal hátsó gyári lengéscsillapítóm úgy néz ki csere érett lett. Ilyenkor párban kell cserélni gondolom. Viszont az alkatrészárak elég magasak, ahogy látom. 10k/db-tól indul. Milyen márkák, típusok ajánlottak? Lényeg, hogy normál használatra elegendő legyen, mint a gyári is. Köszi!
(M1 PH2 Classic)
diablo1984 - Aztán ha végre összeáll, képeket videót kérünk a lagunádról
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #41286 üzenetére
Apum írt az index fórumra. Bár holnap ránéz egy autó villamossági szaki, aztán ha nem az a baja, visszük tovább. Azért megosztom veletek is hátha van valami ötletetek.
"Egy nem induló 2003-as Diesel Tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vízhőfok lámpa a műszerfalon,és újra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást."
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41323 üzenetére
Nos remélhetőleg, végre összeáll a gép és csak tankolni, meg hajtani kell!
-
gooool
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Édesanyámnak is a kezébe adtam egy rövid időre, már a vételkor is nagyon tetszett neki, de azóta riogat hogy ellopja tőlem.
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41320 üzenetére
baleset menteset hozzá!
más: végre jár a dti motorja, mint kiderült dci hengerfejet sikerült vennem hozzá(dti-nek hírdették) és röpke 1 perc alatt kitolt magából 2 liter olajat, mert a vákumpumpa olajzása más ezen a hengerfejen, mint az enyémen, így vehetek dci vákumpumpát(3 csavaros és 2 alsó csavar között kapja az olajat, míg a dti-jé a vezérmű tengelyen keresztül olajoz és a 2 csavar közötti nyílás szabadon van) hozzá!
szóval ha valakinek van, vagy tud 1,9 dci-hez vákumpumpát ne tartsa magában, elvileg ennyi választ el a boldogságtól!(összerakás után a friss motor hamarabb indult, mint régen a másik, 10 mp tekerés után már járt is, úgy hogy mindene száraz volt előtte és levegős) -
SZATA
senior tag
válasz
rob210 #41318 üzenetére
Én is megtettem már tavasszal. Nőtt a bónusz és azzal ellentétesen a díj is, igaz nem drasztikusan.
Szívok a Thalia belső világításával. Kiégett, tettem bele ideiglenesen a C7W helyett C5W-t, mert az volt itthon. Üzemelt rendesen, de gyenge volt. Rendeltem bele 3 fajta sofita LED-et, a maradék meg jó lesz másba.
Mióta kicseréltem LED-re csak a szívás van. Amikor elalszik magától időzítve, akkor sötétben látszik, hogy egy kicsit derengve pislákol, néha meg nem kapcsol fel, amikor kinyitom az ajtót. Kicseréltem egy másikra, a derengés megmaradt, és még hozzá jött, hogy nem tudom fixre (zárt ajtónál) felkapcsolni. Belepróbáltam a harmadikat. Az most nem pislákol, de nem továbbra sem tudom fixre felkapcsolni.
A csomagtérnél is kicseréltem, ha már van. Az első fajtánál néha nem kapcsol fel. Most beletettem a másodikat.
Mit bénázok el? -
gooool
őstag
Sracok jo hirem van.
Lion01 kollega es en ma sikeresen megboltoltuk a Lagunat.
Gyonyoru auto, szerelem volt elso latasra, igazabol keresem a szavakat azota is. Benne pedig egy remek embert ismertem meg, szoval koszonok Nektek mindent es Lion01-nek foleg, mostantol igyekszem hasznos tagja lenni a topicnak, amennyiben idom engedi. -
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #41286 üzenetére
Sajnos napok óta nem mozdul, a környéken meg nincs is olyan szerelő aki foglalkozna vele.
-
rob210
Topikgazda
válasz
PeterPH #41314 üzenetére
Ezt megcáfolom, alapból persze, hogy a dÍj minél magasabban tartása a céljuk.
De előtte Aegonos voltam soha nem volt ilyen kiugró emelkedés, 1-2 ezer forintos emelkedés volt.
Azt amit az Uniqua enged meg magának még egyik biztosÍtónál sem láttam, megduplázni egyik évról a másikra a dÍjat azért ez pofátlanság.Nem vagyok naÍv mellesleg, bankban dolgozom némi rálátásom van mi, hogy működik.
Ezért is Írtam le, hogy aki tud meneküljön az Uniqától, mert ilyen pofátlan harácsolást egyik biztosÍtónál se látott még senki, az ismeretségi körömben. -
baluka6
aktív tag
válasz
rob210 #41265 üzenetére
Na megnézettem a lámpákat, égők jók, lámpa nincs mattulva, foncsor nem sérült.
Annyit tudtam meg Renault szervízes ismerőstől, hogy egy kalap sz@r a 2-es Megane ph1-nek a lámpája gyárilag.
Szóval marad majd a Ge 120-as izzója, aztán kiderül, hogy ér-e valamit.17-es felniről valakinek véleménye? Magyar utakra mennyire komfortos?
-
rob210
Topikgazda
Na gyerekek leíró a kanosszajárásom az Uniqa biztosítóval.
Tavaj nem figyeltem mert épp váltam és az asszony nevén volt a kocsi és a biztosítás.
Ő meg nem szólt amikor megkapta mailben az éves díjszámítást.
Na szóval úgy, hogy b4-b5 be mentünk, úgy lett ~ 28.000.- ről ~48.000.- az éves díj.
Sajna váltani már nem tudtam mire észbe kaptam márciusi a forduló.Idén a b5-b6 lett és tovább emelték 50.000.- ra az éves díjat.
(minden esetben baleseti adóval emelt összeg)
Egyszóval már meg is írtam a felmondó levelet, megyek a postára ahol 26.700.- lesz az éves díj.
De hab a tortán, hogy a lakás biztosításom is az uniqánál van és mint Kiderült most már azt is fel kell mondani.
Vicc!!!!
Egyszóval idén a lakásbiztosításon bukok mert náluk 18.000.-
A többi biztosítónál meg 7.800.- 11.000.- ig terjed a díj.SOHA TÖBBET NEM LESZEK UNIQA ÜGYFÉL HA JÖVŐRE ÁTKÖTÖM A LAKÁST IS.
MOCSKOS RABLÓK AJANLOM A FIGYELMETEKBE!!!! -
Senda
csendes tag
válasz
feco6512 #41290 üzenetére
Az a helyzet, hogy a kulcsban belül 4 jegyű kód nincs. Az egyikben 98164, a másikban 99173 gondolom sorszám lehet. Ami megegyezik mindkét kulcsban az S287L de ez sem nem négyjegyű, sem csak számokból áll.
Valamilyen úton módon az egyik kulcsot sikerült működére bírnom, a vészkóddal. Arra most vigyázok mint a szemem fényére.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41306 üzenetére
Alul van a csapágy, azért írtam, hogy kézzel megforgatható és érezni ha nem jó. Felül csak egy toronygumi van, a közepében fém ütközővel, ami bele van sütve a gumiba, ha leszakad akkor kopoghat, de nem jellemző, ha csak egy stabpálca lett cserélve, akkor esélyes, hogy a régi megadta magát és kopog.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #41305 üzenetére
valami kopogott, de az lehet az, hogy az egyik stabpálca új, a másiknak a porvédője szakadt(ráférne a csere), de időm semmi, ahogy látom jövő hétvégére visszatér a -10 és mostmár gyorsan össze kell rámolni a motort és az elejét, majd következőnek kidúrni az első tornyokat és megnézni, hogy mi döglött(ha most lesz idő, akkor kormányösszekötőt lekötve megnézem , hogy nem-e a kormánymű, mert mióta írtad, nem is tudtam visszaaludni)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41304 üzenetére
Hát ha kopogott akkor szilentet is kell cserélni, mert a csapágy a könnyű járásért, a szilent meg a csillapításért felel.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #41301 üzenetére
valszeg a kormányművet hamar ki lehet szűrni, mert ha lekötjük a kormányösszekötőt, akkor az már nem játszik az akadásba! az esztergályos is végre megcsinálta a csonkokat, de egyik sem jó, ezért zsír, hogy 7 napból 6ot vagyok úton, mire a 7.napon a kocsi következne, mindig összejön valami, ami tovább húzza az időt! 13-án lesz 2 hónapja, hogy a kocsi darabokban van, de a toronycsapágyat(ha az a gond) még jó lenne talpra állítás előtt kicserélni, ha kormánymű akkor tényleg besírok, bár a baggatás inkább a toronyból jön ahogy éreztem, de hamar kiderül(csak legyen ár idő)
morogni nem morgott(mint ahogy a toronycsapágy szokott), kopogni volt előlről kopogás épp ezért is furcsállottam, hogy a talpas sem lóg, a kormányösszekötő is jó, porvédők is épek, akkor vajon honnan a kopogás....... ha tényleg már a morgós fázison túl van és darabokban a csapágy, akkor az előző gazdit ez is tovább minősíti.....
-
gkawka
tag
Na ez a kellemes időjárás nálunk is megtette hatását, kihullott alólunk az akksi. Mondjuk elég jól bírta az előző, mert 3 éve használtuk mi és már nem volt új mikor hozzánk került. Most kapott egy Exide Premium 72AH-st, remélem sokáig jó lesz ismét.
-
#42667776
törölt tag
válasz
diablo1984 #41300 üzenetére
Fogd meg a rugótányért alul és forgasd el, kb 2-3cm enged, ha rágódva megy vagy nem tudod elforgatni akkor valószínű kuka a csapágy.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41300 üzenetére
Ha akad akkor az se biztos, hogy a csapágy.
Ha kormánymű akkor nagyon szomorú leszel.De bízzunk benne, hogy csak csapágy.
Ha nem kopogott fekvőrendőrnél meg kátyúnál akkor csak a csapágy cserés.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R7 2700 / RX 5500XT 8GB / 16GB DDR4 / 256SSD + 1TB HDD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest