Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen videókártyát?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #43599 üzenetére
Akkor mit fogsz venni par ev mulva ha netan dizelre kivansz ra?
Mondjuk manapsag mar kozel sincs akkora fogyasztasbeli elonye talan a dizelnek, de hozzank meg olyan ceg vagy maganszemely nem hozott vissza reszecskeszuros autot, amelyik dizelnek kedvezoen hasznalja. Persze azok, akik varosba veszik es szarnak ra, annak benne van a pakliban az eltomodes meg minden szepseg.
De maradjunk elso soron az eredeti kerdesnel. -
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #43566 üzenetére
Akkor ezek szerint a DPF-es 131 lovas 1,9-es is megérheti a pénzét?
Jelenleg még csak tapogatózás szintjén van az ügylet a családban, de ugye egy 2.0 Dci 1.600.000 körül mérik a jobbakat, míg utolsó genes 1.9-ből akad 1.300.000 körül is már.
Mondjuk egy 4-5 éves használati időre levetítve megéri a 300.000-es felárat a 2.0 Dci? Szopófaktor és fenntartási költségek tekintetében is kérdezem. -
-
rob210
Topikgazda
Ne linkelj ilyeneket, mert a végén vesz egy 17" os szettet na aztán azzal még a futóművet is agyon üti.
Ráadásul arra már a gumi is iszonyat drága lenne.Egy szép minőségi 15"-ös szettet kell venni alá amiben van is anyag.
Egész normális áron lehet kapni és a gumi se egy vagyon rá. -
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #43584 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
válasz
DeathAdder #43587 üzenetére
A nyelv szoftware-esen állítható.
A villáskulcs a látogasd meg a szervizt jelzés azért tűik el a gombra, mert nyugtázza, hogy tudomásul vette és megy a szervizbe.Diagra téve lehet a szerviz ciklust nullázni és a következő etapig megszűnik a jelzés.
Ez már a "túl" elektronizált és okosított fedcompok miatt van.
Meg, hogy hülye biztos legyen a gép és bemenjen a tulaj a kötelezőre.
Ne 40000 után jusson eszébe, hogy ja mikor is cseréltem olajat? -
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #43584 üzenetére
Nézd én azt mondom, csak a szívás lenne vele, ettől még találkozókon nem egyszer találkoztam 16"-os felnin guruló megane I-ekkel, igaz minden tulaj mondta, hogy volt már görgőztetni sajnos.
Egy szóval hétköznapi közlekedésre szerintem alkalmatlan, de mindenki a saját pénztárcája szerint veszi a dolgokat, ha te tudod finanszírozni akkor egy dologban biztos lehetsz, iszonyat jól fog mutatni.
A kanyar tempó a peres gumi és a tapadás miatt meg fog nőni csak úgy mint a fogyasztásod.Ezeket mérlegeld és ha bevállalod, dögös lesz a gép.
A linkelt felni jó rá és jól is néz ki, bár az a 6 osztásnyi súly nekem kicsit soknak tűnik, megvétel előtt "üresen" meg kéne forgattatni.
-
tresh
veterán
válasz
DeathAdder #43587 üzenetére
1: diag kell!
2. van! Angolra lehet tenni!(#43588) just: nem feltétlen nálam a megane csak kidobta majd kiírta hogy befecskendezési zavar , majd eltűnt magától majd megint villás kulcs és csak az aztán megint kiírta. Valahol valami elektromos kábel kontaktos.
-
just
aktív tag
válasz
DeathAdder #43587 üzenetére
A villáskulcs szerintem a kötelező szervízre figyelmeztet ha nincs hiba üzenet csak villáskulcs. A nyelv átállítható, ha mással nem akkor a Renault saját diagnosztikájával, a clippel.
-
Sziasztok.
A haverom vett pár hete egy 3gen Cliot (olaszból behozott), és olyan dolog idegesíti hogy időnként a műszerfalon felvillan egy villáskulcs, amit úgy tüntet el hogy a bajuszkapcsolón resetel valamit, de aztán pár nap vagy hét után megint felvillan.
Check engine nem világít, nem tudja mi ez. Mi egyáltalán ez a világító villáskulcs?Illetve félig meddig ebből adódó kérdés még, hogy mivel olaszból behozott, a nyelv rajta teljesen olasz. Volna mód valahogy ezt áttenni angolra?
Köszi
-
Cane
őstag
válasz
Megane2000 #43584 üzenetére
Nem tudom hogy milyen a megane ET száma, mert még azzal is mellé lehet lőni. Előfordulhat hogy lényeges ET szám eltéréssel beleér a gumi a sárvédőbe, másik esetben kilóg az oldalsíkból. Szvsz drága ez a felni és ez így még nem felszerelhető.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Megane2000 #43581 üzenetére
Rámenni rámegy, de iszonyat peres (saccra 45 ös ) gumi kell majd rá és tehermentesítő gyűrű az agyra, ahogy azt már olvashattad.
Szvsz nem éri meg foglalkozni vele, bazi komfortvesztés lesz és iszonyat vigyáznod kell majd a kátyúkkal padkákkal.Olaj téma:
Amíg a gyári olajat ilyen olcsón megkapom addig nekem szvsz nincs értelme kísérleteznem, a többivel.
De ha már váltanom kéne xadot kapna -
Cane
őstag
válasz
Megane2000 #43581 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy a Megane felni agyátmérője is 60.1mm, emiatt mindenképpen kell rá tehermentesítő gyűrű.
-
Megane2000
aktív tag
Üdv,
Nem értek az alufelnikhez, van egy Megane1-em.Ez a felni rámegy?
Átmérő: 16"
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 4x100
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 38
Agyátmérő: 70Azt tudom hogy 4x100a kell, de a többi érték nem tudom megfelelő-e.
-
tresh
veterán
válasz
FerNandor #43573 üzenetére
Érdekes ez a indítási probléma.. csak nehogy nálad is a az ecu szórakozzon. Nálunk egy clio 3 már ecu cserés volt és most a Kangoo is az lesz, gondol egyet azt kihagy egy henger
Igaz ezek 1.5 dci 68 lovas gépek. Na mindegy. Viszont a Megane egész jól bírja a strapát még mindig megy ,ja és eladó lesz ha valakit érdekel vacsi új a motor
-
FerNandor
őstag
Én valvoline-t akartam próbálni, de az aralnak jobbak voltak a hidegindítási értékei, ezért vettem azt, mert akkor indítási torpanasok voltak nekem és már nem tudtam mire gondolni. De nem múlt el a dolog. Lehet, hogy majd kipróbálom a valvoline synpowert is, de az aral meg elf nagyon jó áron van helyben, jobb mint a FilterABC
Na akkor a lökhárítóval mi legyen? Csináljam azt, amit Diablo mond, rakjam fel pár ezerért és kész?
-
tresh
veterán
Jaja, Pénzes Csabi (csepel) 2nulla-55egy-14-három9.. csak általában ő is sz*rásig van melóval szóval nem fogja tudni rögtön csinálni.
(#43570) FerNandor: olaj témába nem pont csak neked úgy mindenkinek pl a Totalt vagy Valvoline miért nem használja senki? Nekem spec a nácivágenbe az van és köszöni tökéletes a megane-ba csak valvoline volt az is hibátlan olaj. De ott van még az ENEOS vagy a FUCHS.
-
eTrade
tag
válasz
speedydb23 #43535 üzenetére
Castrol-t a renault-ba soha! Ez saját tapasztalat, de jó páran is hasonló véleménnyel vannak.
Nem mondom azt, hogy csak Elf-et szabad beletenni és semmi mást... pl. én idén majd Mobil-t töltök bele. -
roberto211
őstag
Pár db kép a Renaultomról
-
gooool
őstag
Urak, volna egy kérdés!
Ugyebár a kettes Lagunák nem éppen a legjobb hírűek.
Viszont ahogy eddig levettem a sok olvasott információból, a facelift-elt modellek és az ezzel párosított 2 literes DCi motor elég jó választás.
Jó az eszmefuttatásom? -
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #43560 üzenetére
Hát uram én azt tudom csak mondani, hogy a clio egy 1.4 es motorral elpusztÍthatatlan darab.
Az, hogy neked most sikerült belenyúlni egy vezérlés csöcsbe az mondjuk sajnálatos
Ha egy értő szerelőhöz elviszed, hidd el, azzal a géppel lehet örömautózni.Alfát nem ismerem, nem Írom le, de egy biztos, nem egy kategóriában játszanak.
Mondjuk engem az Alfa érzés soha nem fogott meg, nekem a megane után szenvedés lenne, abban biztos vagyok. -
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #43559 üzenetére
Hat ez az ami engem is nagyon bosszant...es nem szoktam hajtani de pl egy elozesnel eleg szar ha nem ugy megy a kocsi mint ahogy megszoktad,fogyasztas nem erdekel tudom mennyit eszik.nem volt teljes general kb 1000 km ment bele hengerfej ota es most 500 a fotengely ota.
Kozben kimentem benezni a gepteto ala,legszuro elvezeto csove nem volt raguzva bilincsel igy az ott elengedett.Sportszuro van nekem dobozos es a hideg levego cso volt lejove a hazrol,lehet csak ennyi volt a baja bar elmeletileg ugye nincs sok szerepe annak a csonek.majd hnap kiderul de most jott el az a pont h nagyon gondolkozok az eladason es inkabb veszek egy 145 vagy 147-es alfat kb ugyanez az ar vagy olcsobb lehet arra is kell kolteni de azert egeszen mashogy ul be az ember egy olyan autoba,volt 145-om nem volt vele semmi gondom es szeria a klima!De kap meg egy eselyt ez a dog. -
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #43556 üzenetére
annyi lóvé ráment már erre a vezérmű szakadt kis benzines motorra, hogy beszarás.
nekem a 0ról van kissé többe(kb20gurigával van többe) a dízel motorom, pedig nem 1 a kettő, de legalább az enyém már jó, el sem hiszem, kopp-kopp. majd rakok fel róla videót, annyira jól indul, "bütte vadok" rá!
megvolt a második tankolás is, 5,7-es 90%-os városi fogyasztással, elég türhető!
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43557 üzenetére
Igen tudom, ezért is Írtam anno, hogy a 2.0 literes benzinessel te nagyon mellé fognál.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #43555 üzenetére
nem lesz ennek jó vége
-
rob210
Topikgazda
válasz
mihione #43550 üzenetére
Milyen motor is ez?
Komolyan mondom, néha nem értelek titeket.
Ahogy diablo is Írja nem ferrárit vettél hanem egy normál közútra tervezett autót.
Lehet velem van a baj, de én 3000 fölé nem nagyon szoktam tudni forgatni az 1.6 16v-t ha csak nem pályán megyek.
De nem is értem hova siettek ennyire, utána meg sz@r a fogyasztás.....Egyébként, hogy on is legyen, ha ilyen hiba van az elég sok minden miatt lehet fals levegő, pozició jeladó, megszoruló alapjárati motor etc.etc. bár ezekhez tudni kéne milyen motor is. (elfelejtettem már neked melyik van)
-
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Bocs de csak most tudtam feltölteni.
Főleg a végén az utolsó 5 mp-ben látszik jól, hogy már kezdett elszakadozni a "szövet" -
rob210
Topikgazda
-
mihione
őstag
Sziasztok!Kezd moatmar elmennk a kedvem ettol a cliotol hogy allandoan van valami ahogy kijon egyik szerelotol megy a masikhoz.Ma figyeltem fel egy olyan jelensegre hogy amikor jobban hajtanam mondjuk 1-bol indulva kettes meg oke de aztan 3.nal erezhetoen elveszti az erejet aztan kb 4 ezer kornyeken mintha turbos lenne ugy megindul.most direkt szorakoztam ezzel hogy figyeljem mire hogy reagal es 2 ben 3 ezerrol indulva is nagyon lomhan ter magahoz hiaba taposom melle pedig erdekes hang tarsul mintha nem lelegezne rendesen a motor,ha pedig mondjuk elviszem 3500ig igy aztan elveszem a gazt es egybol ujra nyomom megy normalisan ahogy kene neki.
Motort nemreg vettek ki,hengerfej 1 honapja lett felujitva fotengely es hajtokarcsapagyak lassan 1 hete.Elotte szepen porgott a motor.Tudnatok ajanlani egy normalis hozzaerto szerelot aki normal aron dolgozik?Kornyekbeli reanultosok az olajat se csereltek a multkor illetve 1 fel hajtokarcsapagyat sikerult cserelni nekik a 4-bol. -
diablo1984
veterán
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #43547 üzenetére
eladni akarom. müanyagos kb 6000-ért megcsinálja. többi a vevö dolga lenne. (festés)
-
FerNandor
őstag
B@sszameg. Nem tudok egyik képfeltöltös oldallal sem feltülteni képeket.
Van egy lökhárítóm. Kb 6000Ft-os javítást kell vele csinálni. Amúgy a müanyag betétek karcosak, horzsoltak, de szerintem teljesen jól meg lehetne csinálni. Kérdés, hogy szerintetek foglalkozzak-e vele? Nem akarnám kidobni. De mennyiért lehetne eladni.. ? Festés, glett, szerintem 20-25böl meglenne.
Megane II ph II-es hátsó lökhárító -
Josi
aktív tag
válasz
Megane2000 #43541 üzenetére
az M I nem canbusos.
-
Megane2000
aktív tag
-
tresh
veterán
válasz
Megane2000 #43539 üzenetére
Ennyiért én tuti más megoldást választanék bár kérdés mi a cél..
-
Megane2000
aktív tag
Üdv!
Megane1-be gonodlkodom egy Dension Gateway Lite BT modul beépítésén. Valaki épített már be ilyet? Esetleg használt?
-
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43535 üzenetére
Az elfet a renaultal közösen fejlesztették ki.
Szvsz jobbat nem nagyon tudsz beletenni max ugyan olyan jót, csak drágábban -
speedydb23
senior tag
válasz
diablo1984 #43533 üzenetére
Szerintem csak az érzés van meg ilyenkor, hogy a gyári ajánlását teszed bele, de nem hinném, hogy egy Eneos Prémium vagy Castrol nem lenne olyan jó mint az ELF.
-
Directors
senior tag
válasz
diablo1984 #43533 üzenetére
Pont ebből a boltból akarok rendelni. Itt néztem én is csak hát rosszul írtam az árat előbb. Pont ellenkezőleg van. Az Elf 6600Ft a Total pedig 8300Ft. Ahogyan te is írtad.
Szerintem az Elf lesz de anyumnak felvázolom a lehetőségeket.
Köszi mindent. -
Directors
senior tag
válasz
diablo1984 #43530 üzenetére
Köszönöm.Akkor megy a gyári 5W30. Ezen nem spórolok. E kettő márka között vacillálok. ELF Evolution 900 SXR (8300Ft) vagy a Total Ineo ECS (6600Ft) .
Vagy esetleg Mannol márka ? -
diablo1984
veterán
válasz
Directors #43529 üzenetére
nem, 5w30-at rakj bele, az már finom cucc, megérdemel egy elf 5w30as szintetikus olajat. egy 5 literesnek elég kellene bele lennie....
thalia/clio/megan2, mind1, fél szintetikus 10w40el is elmegy, de az 5w30-as a gyár által előírt..... ha jót akarsz, akkor azt teszel bele....
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Anyum kocsijába cserélni kellene lassan az olajat. Milyet márkát ajánlanátok ? 10W40 mehet bele ? Hány Liter kell bele ?
2008.12. születésű (K4JA7) 1.4 16V -
Drughi
addikt
válasz
Predator2 #43523 üzenetére
Nekem egy nyíregyházi cég csinálta az előző kocsiba, de biztos mindenhol van ilyen vállalkozás:
18.000Ft az alap méretpontos üléshuzat, ami kb abból az anyagból van mint bármelyik univerzális, amit a multikba kapsz...
22.000Ft-ért már jobb minőségű szövetes huzat volt, sok színválasztékkal és akár 2 szín / ülés, tehát lehetett fantáziálni
25.000ft-ért volt a plüss (én ezt választottam). Kényelmes, puha, nem izzadsz annyira mint a műszálastól. Télen melegít is!
Innen fölfelé pedig kezdődnek a bőr dolgok...
kb 1000 ft-ért tesznek bele neked márkajelzést, logo-t, bármit...
Ilyen árakkal számolj, ha komolyan gondolod
-
Szendwich
tag
Sziasztok!
Egy kis segitseget kernek. Megane 2 1.6 16V 113LE motorhoz kellene a pillangoszelep tomitesek gyari szama. Itt mar irtak korabban, de az 1.4-es motore. Gondolom a ketto nem ugyan az.
Elore is koszonom! -
Predator2
addikt
Ismét egy kérdés
Üléshuzatot szeretnék vásárolni a Clio-hoz (MK2).
Honnan tudhatnám meg az ülések pontos méreteit?
Van esetleg ajánlott márka, emberi árban? -
atenza
senior tag
Sziasztok, Renault Grand Espace 2000es benzines gen 3-nel motorinditas utan alapjaraton dadog a motor, van hogy le is fullad, viszont menet kozben semmi gond, azt mondtak h az alapjarati motort kellene megtisztitani. Tudnatok segiteni h ez hol van a motorterben, es hogy nez ki?
-
rob210
Topikgazda
Hölgyek/Urak
Nagyon megállt a találkozó szerveződése. Tudom Júliusig még van idő, de ne felejtődjön el
-
mycso
Topikgazda
válasz
Predator2 #43519 üzenetére
Szia a hk csapágy probléma első sorban a 106 lovas k9k 732/734 és a 2007-es évjárat környéki motorokat érinti, olyan 180k km-ben maximalizálják a gyári csapágy élettartamát. De vannak, akik a gyengébbeknél is lecserélik. Egyik olajcsere alkalmával érdemes megejteni, az összes anyag + munkadíj olyan max. 30k huf.
-
Predator2
addikt
Helló
1.5dci 82 lóerős kocsit 142.000km-el mennyire érinti/érintheti a hajtókar csapágy hiba?
Mikor érdemes cseréltetni? (ha kell egyáltalán)
THX
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43515 üzenetére
Én őket tudom javasolni állandóan nyitva vannak és nekem már elég sokszor megoldották a problémámat.
Bahuba kft. ha jól emlékszem.
-
diablo1984
veterán
végre beletettem a lagunába a 2 hete felújított önindítót és jelentem ég és föld a különbség a kettő között! megszünt az indítózás közbeni fordulatszám ugrálás, a másodperc töredéke alatt beindul az autó, csendesebb is az önindító, hallik, hogy nagyobb fordulaton dolgozik! hihetetlen, hogy ennyi volt a baja, pöccre röffen, 10x próbáltam, 10x pöcc-röff semmi gonddal! a régi önindítónak tengely irányba tud mozogni a tengelye, valszeg kapott már az élettől, egy másik bontottat vettem, azt rakattam rendbe, hibátlanul teszi a dolgát!
kb 1,5 óra alatt sikerült kicserélni, ebből kb 1 óra aktív ku**aa**ázással telt, annyira minimális hely van az önindítót és a csavarokat kiszedni, hogy leszívtam magam párszor, mire sikerült a cserebere! vérbeli szívás volt, de megérte!(akkor voltam hülye, mikor darabokban volt a motor majd 2 hónapig és nem vittem el egy villamoshoz az önindítót, működött, de mint egy terménydaráló amibe kő esett olyan hangja volt...)
szóval örömbódottá, ha jól viselkedik a verda, akkor nyáron kap egy teljes külső renovációt!
u.i: ha valakinek nehezen indul a vasa és levegősödésre utaló tünetei vannak, attól még bőven lehet önindító baj, nekem is szerintem indítózáskor az önindító picit zárlatolt, azért ugrált kínjában a fordulatszám mérő, valamint indított úgy, mintha az akku gyenge lenne...... tehát ilyen alapvető mechanikai gond is tud elektronikai tüneteket produkálni, amiből azért renault tulajoknak akadhat bőven gondjuk......
-
pècsimunkás
addikt
válasz
speedydb23 #43515 üzenetére
Az szólhatna nekem is
. Főleg Baranyából ... Mindig a centírozással van problémám . 130 felett most is ráz a kormányom . Játszanom kell a gázpedállal , hogy normálisan tudjak autópályázni
! Szigetváron találtam egy gumist , 2x normálisan kicentírozták , most tavasszal már nem sikerült harmadszorra . Vissza megyek hozzájuk , megcsináltatom újra , de bosszantó nagyon ! 3x váltottam gumist a xar centír miatt , többször nem akarok , nincs sem időm ,sem kedvem kisérletezgetni . Itt németben 35-40 euró csak a centír . Igaz , normálisan megcsinálják ...
-
speedydb23
senior tag
Valaki tud egy olcsó de megbízható gumiszerelőt?
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #43513 üzenetére
De elindulna
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #43511 üzenetére
Csak elindulna az ha akarnád
-
vatoloco26
tag
Sziasztok
Keresek Budapesten olyan szervizt,szerelőt aki javît laguna II ajtózárat,elektromos ablakot.
Valakinek esetleg ötlete?? Köszönöm -
mihione
őstag
Nekem 55-os van benne de valami kotvany marka nagyon sose hallottam meg rola.Amiket neztem 55ah-sok altalaban 450A inditoarammal.Mai nap felmasztunk a janos hegyre delelotti mosas elotti inditastol eltekintve normalisan indult vegig ugyhogy meg adok neki egy kis idot esatpucolom a csatikat amiket irtatok
Koszi mindenkinek,most szep hangja van nagyon a gepnek csak a rohadt valtorudazat feletti hovedo lemez mindig beleer a valtorudba ha felakad picit valahol a kocsi es most is 2.-bol 1.-be sokszor akad es csak jobbra mozditas utan tudom betenni de majd valami aknaszerusegre raalok aztan ismet megigazitom.sikerult a rossz meretu feltengelyt is a bontoba kicsereltetni.Jovoheten az is meglesz es az abs hibanak is utanajarunk ami most a szerviznel jott elo.lehet jeladot eltortek veletlen.Elvileg a bal oldalon van gebasz ok pesig a jobb feltengelyt vettek ki.Aztan siman atcserelhettek a jeladot gondolom... -
Josi
aktív tag
válasz
speedydb23 #43506 üzenetére
Kell a tartalék bikázni a dizeleket.
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #43506 üzenetére
-
speedydb23
senior tag
Szerintem 45Ah akksi 1.4-es motorig elégnek kell lennie, 55Ah akksi volt az 1.6-os Daihatsumban, az bőven elég volt, de pl-ul az 1.6-os Suzuki Swiftemben 45Ah akksi volt, az is megvolt minden gond nélkül...
Szerintem még jobb is, ha nem túlméretezett akksi van a kocsiban, mert a generátornak könnyebb a töltöttséget tartani...
-
rob210
Topikgazda
Minek pakoltok ekkora aksikat be nem tudom.
Nekem az 54 AH szépen teszi a dolgát 3 .- ik éve 1.6 16v-vel.
Bőven elég és pedig hi-finek csúfolható fogyasztók is vannak. -
Drughi
addikt
válasz
mihione #43500 üzenetére
Nekem is hasonló gondjaim voltak, mikor megvettem a kocsi (Megane I 1.4 16V)
Ebbe egy számlával igazoltan 2éves aksi volt, 45aH-s 400A-es, de szerintem alulméretezték...Vettem bele egy Bosch S4 60Ah 540A akkut és megszűnt minden gond.
szerk: Mondjuk a klíma ki volt kötve, meg kapott egy jobb audió rendszert és ezek után kezdte el produkálni a nehézkes indítást.
Ezek nélkül elég volt neki a kis akku, de az akkor is kevés... -
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Adobe Photoshop
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyaralás topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest