Hirdetés
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#42667776
törölt tag
Unokatesómnak políroztam 4 autóját az utóbbi időben, mentem velük, mind dizel, szerelő és ezzel foglalkozik, hát megfertőzött.....
rob A terv az, hogy veszek egy fiatalabbat, alsóbb árkategóriából, rendbe teszem és tudom, hogy 4-5 évig autó.
gooool Nyáron 8,5 télen 9,5 ez vegyes használat 20-30km távok, autópálya nyáron klímával 3-4 fő + csomagok 135-145km/h 10,5 nálam nincs zsákbamacska.... akármilyet veszel benzinesben I-es lagut 8 alatt ne gondolkozz. Igaz amikor megvettem 7,3 volt az átlag 2000km távra számolva a fedkompban, lehet nekem nagy a lábam....
-
feco6512
tag
Sziaztok létezhet hogy az első gátlónál ugy törik el a rugó hogy pattog az uton lenyomni nem lehet?sajnos nem vagyok otthon nem tudom megnézni csak mondják hogy leállitották este (akkor lettek azok a hidegek)másnap menni akartak vele de akkor már csinálta ezt az ugrálást az uton.Befeszülhet igy a rugó hogy nem lehet lenyomni?
-
gooool
őstag
válasz
#42667776 #41193 üzenetére
Na most elültetted a bogarat a fülemben...
Tetszik a gép, nehéz benne hibát találni, még az én maximalista tekintetemnek is, ha meg az árat nézem akkor nincs több kérdésem.
Illetve annyi, hogy Neked mennyiben állt meg a fogyasztás? (Persze, nem csodát várok, de szeretnék egy aránylag elfogadható fogyasztású verdát, mivel ha összejön az új meló sokat kell menjek vele havi szinten.)rob210:
Gerillamarketing vagy tényleg olyan pöpec a verda?
-
#42667776
törölt tag
válasz
gooool #41181 üzenetére
Mivel adja magát a helyzet, hogy Te I-es Lagut keresel, Én pedig váltani akarok, fiatalabbra és dizelre (igaz tavaszra terveztem az eladást) így alternatíva lehet esetleg az enyém is. Egy ideje kb 2 éve második autóként van használva, a rövidtávú, helyben szaladgálásra, melóba járásra javarészt egy másikat autót használok. 2011 óta van nálam az autó 3. tulaj vagyok, de a másodiknál 1,5 hónapig volt, 2012-ben első futómű teljes felújítás rugó, lengéscsillapító, gömbfejek, stabpálca, szilentek, bölcsőszilent csere, hátsóhídszilent csere,(képek vannak róla) komplett vezérlés csere, hűtő csere, a régi is megvan, az egyik sarkán van egy kis lyuk és szivárog, komplett kuplungszerkezet csere, szintén meg van a kivett szett, főtengelyszimering folyt ezért lett levéve a váltó és ha már lent volt cseréltem a kuplung szettet is. Első hátsó lámpák cserélve a ph2.-re, megvan a régi is, csomagtér szőnyeg cserélve a V6 osé-ra erősebb, vastagabb, szebb, kalaptartó alján gyári öltönytartó zsák, tavaly 5. hóban hátsó kerékcsapágy csere, nyáron küszöbök lakatolása, két első sárvédő csere + géptető fényezése kavicsfelverődések miatt, két hónapos varta aksi, egy hete cserélt kipufogó dobok.
96-os évjárat 2.0 16v volvó motoros 4 el. ablak, digit klíma, el. fűthető tükör, sebességfüggő szervokormány stb. Minden rendeltetésszerűen működik. Nyári kerék 16" alufelnin (gyári volvo) 205/55 R16 gumival, téli 15" alufelni (gyári renault) 195/65 R15 gumival, minkét szett kb 80%-os, tetszés szerint választható az egyik szett, a másik megegyezés kérdése, műszaki 2016. 05. Műszerfal fóliázva, ha nem tetszik, nyomtalanul le tudom szedni, 214000km vettem jelenleg 247000km van benne Ár 485 000 nincs hirdetve.
[link]
link
link
link
link
link
téli kerék -
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41189 üzenetére
De lehet ugy is meg kene nezni, hogy az autoban izzit-e, nem? Reggel elso dolgom lesz, hogy megyek oda
-
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor #41182 üzenetére
kiszeditek a gyertyát és a vezetékén tesztelitek és kiderül!
(#41183) rob210 : fú, ennek a kéknek a kormányát smirdlivel fogdosták, rommá van kopva, élőben nem tudom milyen lehet az autó, de látszik, hogy ezt használták elég csúnyán!
a laguna 2-es bőrkormánya lekopva, bőr ülése szétmarva, váltógomb ketté törve, igazi remekmű! -
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41160 üzenetére
Nos, ma délután kimentem a kocsihoz és próbáltam beállítani az ajtót, de sajnos nem lett 100%-os a végeredmény.
Kilazítottam azt a 2 torx csavart és kézzel kijjebb toltam amennyire csak lehet azt az ütköző vasat, de így is maradt még pár miliméter difi. Szemből főleg látszik, hogy az anyósoldali ajtó inkább van egy síkban mint a vezetőoldali. Esetleg van még valami tippetek erre? Használjak inkább kalapácsot?
Amúgy találtam még egy érdekes videót a témához: Youtube video - Dacia gyár-ban így megy az ajtók végleges beállítása.
-
gooool
őstag
válasz
rob210 #41183 üzenetére
Nem rossz, néztem is, csak az igazat megvallva a ragasztószalagos jobb tükör és a törött sárvédő elem elöl, jobb oldalon (fényezetlen rész). Ezen kívül azt hiszem nem találtam hibát és tetszik is.
Bár ennyiért ez legyen a legkevesebb talán...bontó és kész, vagy sem?Amit pedig utóbb linkeltél az elég vicces...
Ami testtel érintkezik a beltérben az mind sz@rrá van kopva vagy szakadt, törött...biztos Smirgliék használták vagy nem tudom... -
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41179 üzenetére
De vegulis lehet, hogy nem gyertya hanem valamivvezetek rossz es nem kap aramot a gyertya? Fu de kivancsi vagyok mar.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41175 üzenetére
Azert is irtam, hogy nem elsodleges celpont, mar az elejetol fogva kerultem a 2-eseket, mert orok szoporollerkent elt az emlekeimben, ami persze tulzas, de kozel sem egy Corolla megbizhatosag.
Viszont ezek az elso szerias Lagunak mimdenkepp megernek egy kort, osszes folyadek es szuro ugyis cserelve lesz vetel utan, erre gondoltam, vezerles pedig amint az lehetsegesse valik. -
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41179 üzenetére
Eloszor laikuskent en is arra gondoltam, de 11 honaposak a beru gyertyak... De ezt is meg fogom nezetni holnap. Merjek ki. Vagy szedjek ki es kossek ra az aramot, hogy izzik-e.
-
diablo1984
veterán
válasz
FerNandor #41178 üzenetére
ez szerintem nem önindító gond, csak röffen a gép és a kompresszió ellendolgozik az önindítónak! ez természetes, ha ilyen "hosszan" indít az autó, amúgy nem tűnik sima indulásnak, mert röffenni röffen, de mégsem indul be azonnal a gép, mintha az izzítás nem mindegyik hengerben működne!
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41177 üzenetére
Inditozas kozben torpan. De berakom a videot mindjart.
[link]
Itt pl. Nagyobb hidegben most nagyobb a torpanas is. -
FerNandor
őstag
En meg masik forumon kaptam egy tippet, hogy mitol lehet az elso hideginditaskori megtorpanas. Neki ugyanilyen baja volt es az onindito volt megkopva. Ugyhogy hetfon viszem az autot. Nagyon-nagyon remelem, hogy ez lesz a baja es vegre ugy fog indulni, ahogy azt en elvarom tole
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41174 üzenetére
a laguna 2-ben sokkal több az elektromos extra ami ráadásul nem is feltétlen kiforrott, erre készülni kell! a másik meg ritka az olyan eladó, aki leírja, hogy már rég nem költenek a verdára, mert úgyis eladják, helyette megkímélt végig szervizelt szöveggel hírdetik a vasakat, ha mégsem, és a csodát várók kíméljenek dumánál a legrosszabbra is fel kell készülni......
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41169 üzenetére
Ezek alapjan en ugy gondolom, hogy marad a 2,2-es dizel a kalapban es a benzinesek, mind az 1,8, mind a 2,0-as peldanyok. Ha netan arra jarok ranezek a 2-es Laguna-ra is, mert a leiras alapjan vigyazva volt ra, de nem elsodleges celpont.
Majd jelentkezem, ha van valami fejlemeny.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41160 üzenetére
Gondoltam hogy a videóban az arc nem valami szakszerű módszert választott. Én is csak úgy pislogtam... hogy ez most mi a f@#$ csin?
-
#42667776
törölt tag
-
mycso
Topikgazda
válasz
birozoli7800 #41155 üzenetére
Szia, ha van hozzá kódod, akkor szedd ki és húzd le egy pár másodpercre a tápot róla. Majd rakd vissza, ezután működnie kell.
Nekem lassan 4 éve ezt csinálja -10fok körül jön elő. Nem egyedi, másnál is előforduló hiba.
Természetesen lehet más is, de érdemes megpróbálni, hátha nálad is csak ennyi.
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41168 üzenetére
Laguna 2.2D- érdekes lehet, őskövület a motor, de szívódé, ha még nem ölték meg, akkor örrökké tud vánszorogni, nem egy versenygép, de egyszerű mint egy faék!
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)- az autómata az őskorból, sokat eszik, kúltúrálatlan, ha megdöglik nem találsz hozzá jó eséllyel semmit....
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)- még mindig nem tudom, hogy miért hirdetik ezer éve, biztos oka van
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany) - hát ez eléggé talány....
Laguna 2.0 benya-ilyenem volt, 8(főút)-10(város) litert benyal, jól megy, egyszerű 8 szelepes, a viláhból kimegy
2-es Laguna 2.0 benya - ezek nagy betegsége az elektronika(nem kicsit, nagyon, ez már tilt, ha valamit érzékel, hogy cumi), keveset sem eszik, de legalább megy, halk és kényelmes. az 1-es lagunához képest durván pénztemető is tud lenni egy kis elektromos zavar miatt, de amúgy tetszetős autó! inkább az 1,8-as motort tudnám ajánlani, az is jól megy(a laguna 1-es jobban), fogyasztása jobban tartható. -
gooool
őstag
válasz
#42667776 #41162 üzenetére
Köszönöm Neked, diablo1984-nek és rob210-nek is a tanácsokat!
Összegyűjtöttem amik tetszenek, a végére egy 2-es Laguna is becsúszott, kíváncsi vagyok melyek azok amiket Ti már ez alapján kiszórnátok.
Laguna 2.2D
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany)
Laguna 2.0 benya
2-es Laguna 2.0 benya (leírás és állapot alapján elfogadnám, kérdés, hogy mennyire szar a second generation vagy vállalható ebben a felállásban) -
#42667776
törölt tag
Ha a szívemre teszem a kezem Én is azt mondom, hogy lagunába benzinből 2.0
De az össz állapotot nézve azért I-ből kevés az amit meg is vennék..... rendszeresen nézegetem a hahu.-t.
Rob Kozmetikusoknak is meg kell élni....
-
rob210
Topikgazda
válasz
gooool #41161 üzenetére
Azért a diesellel több szopi lehet.
Nem garantált, hogy benzinesből kisebb ráfordÍtással jössz ki, de sokkal barátságosabb a szervÍzköltsége.
A másik az, hogy a futómű legyen az első amit megnézel!
Ha kivan a hátsó hÍd azonnal fordulj és hagyd ott a gépet, vagy legalábbis tudd, hogy 80.000.- körüli szervÍzköltséget és 2 nap autónélküliséget veszel a nyakadba.Az elektromos cuccokat végig kell próbálni álló helyzetben és menet közben is nem vicc, tapasztalat.
De ezt már Írták is.Összességében ha gondos gazdától veszed, akkor kimegy a világból.
Én benzinpárti vagyok, ehhez a kasznihoz az 1.8 amit néztél a minimum, 1.6 al eszedbe se jusson megvenni.
Viszont az az 1.8 amit belinkeltél erősen kerülendő darab.
Túl sokat dolgoztak a kozmetikusok rajta. -
diablo1984
veterán
válasz
#42667776 #41162 üzenetére
fú, én egyszer néztem egy laguna 2-est ilyen motorral, beindítja az ürge, ott fülelek a blokknál, majd kinézek oldalra, hogy mi is van ráírva, milyen motoros, olyan hangja volt mint egy dízelnek, de az is a jóféle egyenletes dízelnek! de amúgy jól ment, de alapjáraton borzasztó volt!
-
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41161 üzenetére
nincs benne részecske szűrő sem, sőt az enyém alól a katalizátort is kivágták és mégsem panaszkodik semmire(csak én, mert egy kinyírt motorost sikerült vennem). amúgy fél milla ezek között a lagunák között nem annyira az alja, egy jó erős középár, vagy egy rakat szemét párszázzal olcsóbban is, van pár párszázzal drágábban is! ez a zöld már akkor is hírdetve volt, mikor én vettem az enyémet, ne sajnáld a hátsó tekerős ablakot, az legalább nem fog beesni, a digit klímát sem, bár jó találmány, de bonyorúltabb is mint az analóg!
én is az enyémet 4kilóért vettem(kb ugyanaz a felszereltség mint a zöld), 300km alatt rájöttem hogy hengerfejes(nehezen indult, nyomta kifelé a vizet), levettük a hengerfejet és megláttuk, hogy van gond nem kevés!(rátákoltak egy hengerfejet, és beázott 2 henger is) most úgy állok, hogy a motor már egyben van(kb 250wzwebw fáj, de minden fel van újítva), holnap rakjuk a helyére, talán jövő hét végén indítható is lesz!(amúgy a motor így darabokban nem volt rossz állapotban mint hittük, többet ment mint 152ezer az biztos, de mikor beindult ment mint a dög) cserélni kell 2 hátsó ívet is rajta(majd tavasszal).
-
rob210
Topikgazda
válasz
eTrade #41159 üzenetére
Atya isten.
Ezt a videót ne láttam volna soha.Az ajtó zárszerkezete is állÍtható ha csak pár miliméterről van szó, és az oszlopon lévő fül is amit diablo mondott.
Így neki ne állj, mert a kezedet elverem
Torx csavarhúzó kell hozzá és olyan finoman be lehet állÍtani, hogy csuda.
-
#42667776
törölt tag
válasz
gooool #41154 üzenetére
Összességében szerintem ezzel nem nagyon tudsz mellé nyúlni, szép állapotban van. Az első rugóhoz a kerék felett érdemes benyúlni és az alsó végét kitapintani, a rugótányérnál, nem törött-e, a rugónak végig kell érnie a kiképzett helyéig a gumiban. Nem túl vészes a csere és a töröttel is elmegy sokáig, de alku tárgyát képezheti. Ha jól tudom ez már "okos kerekes" alapjáraton ne kopogjon a motor, gyújtás ráadásnál világítson középen a "szerv", és a "stop" lámpa is, majd indítás után aludjanak ki. Minden elektromos berendezést járass meg, próbálj ki, klímapanelon is az összes funkciót és ellenőrizd, hogy oda fújja-e a levegőt ahova állítva van. Fogyasztás inkább 8, mint 7 lityi, persze ez láb függő is, van súlya az autónak és 100km/h nál már 3000 körül forog.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41156 üzenetére
Igen, van egy-két érdekesség, de ennyiért mit vár az ember...
Esetleg erről mit gondolsz? [link]
Így, hogy általad megtudtam, nincs benne DMF és egyéb szépségek, már bele mernék vágni egy dízelbe, ez elég fiatal, bár a képek ocsmányak, de amit ki tudtam venni aszerint nem egy lelakott vas.
És nem annyira full ahogy látom, hátul nincs elektronyos ablak, meg digit. klíma sincs elvileg (azt sajnálom azért). -
diablo1984
veterán
válasz
eTrade #41159 üzenetére
arról van szó, de ebben a videóban az a csóka egy barbár f@sz, van azon a kis vason 2 csavar, azt kell kilazítani a megfelelő csavarhúzóval és finoman be lehet állítani, nem kell hozzá spájszer meg erőszak! csak lazítani kell a csavaron, nem kicsavarni! kalapáccsal sem kell agyon vágni, csak kicsit kocogtatni.....
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41158 üzenetére
Ez lenne az? Youtube video
Köszi szépen a segítséget! -
diablo1984
veterán
válasz
eTrade #41157 üzenetére
nem az ajtón, a b-oszlopon van az a szürke fém színű valami, na azt! de vigyázz, mert le és fel is tud moccanni és ha rosszul állítod be, akadhat is az ajtó csukódáskor! van rajta kis zece, ahhoz lehet nézni, hogy mennyit állítottál, nekem azt a vasat bentebb kell rakni kicsit, ilyenkor a kéderre(a szigetelő gumira) jobban rázár az ajtó.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #41150 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Ha nem nagy kérés berajzolnád a következő képen, hogy mit is kéne csavargatnom: ajtó
THX! -
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41154 üzenetére
nekem volt 98-as évjáratú ph1-esem 2literes 8v-s motorral, az is jó volt, távolságiban a fogyija annyak is kijött 8 liter körül, pedig kőkorszaki motor! most egy 1,9dti-s ph2-esem van, ez rövid távozni is jó, mert nincs benne olyan ami megcsuklana, egr megkapta a dugóját, így a korom sem megy vissza, kettős tömegű meg ilyen fosok nincsenek a világon benne!
az 1,8as ilyen feltételekkel még kijöhet 7 literből.
a linkelt autóról: az enyémben 152 ezer van, de lehet benne 300 is, de a váltógomb nincs úgy kinyírva mint ebben, konkrétan az enyém fényes, de nem kopott. ennek az aranynak szép az ülése, bár a plüss nem kopik ki, de kiülni ki lehet és ami még feltünt, hogy mi a f@sz van fagyálló helyett benne, valami barna moszat! vagy a tisza zavarosából töltötték fel, vagy valami beletrutymózik, ezt élőben érdemes megnézni! ahogy látom ez is a beszélgetős számítógépes, a km alap hogy pimpelik, mielőtt magyarban először üzembe helyezik pofátlan mód lelopják a km-eket belőle, akkor "büntetlenül" lehet....
ja a videóban 227e km van, a hírdetésben 200e km. még nem tudták, hogy mennyire kell tekerni......
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Van egy 06"-os évjáratú thaliam amit a minap kölcsön adtam. Sajnos úgy kaptam vissza, hogy a rádió nem kapcsol be, a kijelző (ahol az időt és a hőfokot mutatja) az pedig folyamatosan világít. Tudtok valami megoldást?
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #41153 üzenetére
Én konkrétan ezt néztem: [link]
Behozott, az biztos és gyanítom kicsit pimpeltek a kilométerórán is, de ennek ellenére szépnek tűnik.
Képeket alaposan kinagyítva és átvizsgálva nem látok rozsdát, persze ezt saját szemmel és kézzel kell megtudni.
Felszereltségében éppen jó, szeretnék egy olyan autót, amiben hosszabb távokat is örömmel teszek meg, de rövid távoktól sem hasal meg (ezért maradnék a benyásnál). Az Alföld kellős közepén élek, szóval városozás nem jellemző, a rövid távok pedig legalább 12 km-t takarnak, azt is főútvonalon, egyéb esetben pedig 80% országút és 20% város. A lényeg, hogy ezzel a kombóval és olyan 100-as átlag utazóval ellegyen 7 liter környékén. -
diablo1984
veterán
válasz
gooool #41152 üzenetére
nekem egy 99-es laguna 1 ph2 van, hátsó ívek és mindkét oldali nyúlvány hajlamos rohadni, másra nem jellemző, ha nem volt törve! a motor jó választás, akár a laguna 2-esben is, kényelmesnek kényelmes, az a motor még jól is viszi a kasztnit, bár nem fogyasztás bajnok, de kevesebbet eszik mint egy lada, ami tud még meglepetést okozni, az a szuper beszélgetős számítógép agya, ajánlatos ebből a szempontból a legegyszerűbbet választani, az nem ugat vissza, nem romlik el, annyira nem jellemző nagyobb hibák rá, ezek hazajönnek, ha a belük is lóg!
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ebben a hónapban autóvásárlás elé nézek és többek között az egyik, ami a legjobban tetszik egy 2000-es évjáratú Laguna I-es, 1,8-as benzinmotorral, Expression felszereltséggel.
A lényeg, hogy egy egészséges kompromisszumnak tűnik számomra a 156-os Alfa és a 206-os Peugeot között (előbbi egy plátói kiszemelt, de félek, hogy sok pénzt emésztene fel hosszabb távon, főleg hogy remek utak is vannak errefelé, utóbbi pedig most is van a családban, de kicsi és lomha is).
Mire ügyeljek az adott modell esetében? Olvasgattam és eddig annyit szűrtem le, hogy alapjaiban nem problémás a szerkezet, csak kapja meg ami jár, de közel sem olyan kényes, mint az Alfa mondjuk.
Fogyasztása sem vészes, ellenben baromi kényelmes utazóautó és a felszereltsége is rendben van.
Rozsdát meg kell nézni, de hát melyik régebbi használtnál nem...Szóval mennyire jó választás ez az autó szerintetek?
Köszönöm a segítséget! -
eTrade
tag
Sziasztok! Minap észrevettem azt, hogy jobban szűrődnek be a kocsiba a kinti zajok... pl. a zebrán gyalogló hangját ùgy lehetett hallani mintha résnyire nyitva lenne az ajtó. Amint kiszálltam megnéztem az összes ablakot és ajtót, a sofőr ajtó nem egy síkban van a hátsóval (picit kijebb van). Valaki tudja esetleg hogyan lehet kicsit beljebb állítani?
-
rob210
Topikgazda
Attól függ melyiket veszed gyártón belül is van vagy 3 féle.
Nekem a Walker vált be de van aki a Bosalt is szereti, az szerintem a szükség megoldás, olcsó és nem olyan vastag az anyaga.
Amikor egy kocsi alatt cserélem a dobot akkor a walkeresek nem szoktak visszakerülni, bosalt már hoztak vissza 2 év elteltével. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #41143 üzenetére
én meg lehet rosszul emlékszem mert mostanában sok volt a motorgenerál a környékemen, hogy a hengerfeje is le volt kapva annak a vasnak.
-
#32577792
törölt tag
válasz
speedydb23 #41128 üzenetére
csak auchan diesel megy bele már évek óta és semmi problémám vele
-
mycso
Topikgazda
válasz
speedydb23 #41128 üzenetére
Szerintem nem a gázolajjal lesz ott a baj.
Pár évig auchanos nyálat tankoltam, amióta nem esik útba azóta lukoil.1.5dci, 360k km, -10fok, sima lukoilos nyál: [link]
-
#42667776
törölt tag
B.U.É.K. Mindenkinek!
-
speedydb23
senior tag
válasz
rob210 #41130 üzenetére
Néztünk mi sok mindent faterral, de sehogy nem jutottunk előrébb, ezért muszáj voltam hívni egy ilyen ajtónyitós fószert.
(#41131) diablo1984
Próbáltam benyúlni, kereket levettük de nem fért be a kezem a pozitív saruig, tényleg mindent próbáltam már ami eszembe jutott... -
diablo1984
veterán
válasz
speedydb23 #41128 üzenetére
nem lehetett volna bikakábellel az elejére ráemelve benyúlsz, a plusszot rácuppantod, a negatívot a vázra és nyithatod távirányítóval......
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #41128 üzenetére
Ejj 12000.- ért én is megoldottam volna neked.
Ugyanis az ajtót ki lehet nyitni más módszerrel is.
A motorháztetőt meg főleg. -
speedydb23
senior tag
2016 üdvözöllek.
Tegnap -6°C fokban valamiért nem akart indulni a kis 1.5dci Cliom, eddig csak OMV kúton tankoltam és Gunk adalékkal tuningoltam a dolgot.
2 hete valamiért gondoltam egyet és teletankoltam Auchan gázolajjal, hát meg is lett az eredménye amit fentebb írtam... (OMV gázolajjal -5°C-ban is indult)
Ez a történet felvezetése...
Mivel nem indult így a sok indítózás a pár hónapos Exide 72Ah 720A akksit is kicsit lecuppantotta, ezért kivettem az akksit, hogy feltöltsem.
Innentől kezdődik a lényeg, szóval szépen távirányítóval autó bezár, motorháztető már nyitva így akkis leköt és kivesz.
Aztán persze rutinból motorháztető lecsap és zár, nem is lenne ezzel baj, de elfelejtettem, hogy a kulcs nem nyitja az ajtót, mert a zár elforog...Na most jön a csöcsrész, mivel a kulcs nem nyitja az ajtót, de áram nincs a kocsiban, így bejutni esélytelen...
Ez volt tegnap este, ma délelőtt még kicsit tanakodtunk faterral, hogy lehetne kinyitni a motorháztetőt, vagy esetleg a sarut elérni a motortérben a kerékjárat felől stb.
Minden kudarcot vallott, így jön 1 órán belül a zárnyitó 12000 ft-ba fog fájni.
Boldog Új Évet!
-
dhgm
tag
Boldog Új Évet Mindenkinek!
Ma reggeli indítás 40 perces előmelegítés után:
Induló hűtővíz hőmérséklet: 63 fok
Induló gázolaj hőmérséklet : 33 fok -
rob210
Topikgazda
válasz
kisninja #41121 üzenetére
Nekem tegnap az volt a meglepi, hogy befagyott a csomagtartó zár
nem volt nagy cumi egy szedanba az ülések hajtogatásával berakni a csomagokat, meg kivenni.
Úgy, hogy a mélynyomó keresztben van az üléslap mögött.Na mire hazaértem az vált prioritás egyessé, hogy megkenjem a zárat.
Azóta most remekül működik, nem jó ez a hideg senkinek.
-
kisninja
őstag
B.Ú.É.K. mindenkinek
A tegnapi hidegben 1500 as fordtól kattog canister szelep... sima 1000 nél nem. Illetve újabban nem igazán akar beállni 750 re meleg motornál sem, inkább 1000 körül tartja.
-
Pecc
őstag
BUÉK Minden Kedves Topiclakónak!
Az újévet fojtószelep és alapjárati motor tisztítással búcsúztattam -
FerNandor
őstag
Buék!
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41113 üzenetére
Nem a toronycsapagyhoz nyomott hanem gombfej porvedohoz.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41110 üzenetére
Igy mar mas
multkorcraktam be videot nyikorgasrol, amikorctekertem a kormanyt a llo helyzetben. Akkor a szerelo nyomott olajat vmi porvedo gumikba, azota kussban van. Lehet osszefugges? Lengescsillapito nem lehet?
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41108 üzenetére
Hat fogalmam sincs
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #41106 üzenetére
Mi az a talpas?
-
FerNandor
őstag
Srácok, napi elso elindulas utan, utegyenetlensegeken, huplikon eleggé nyekereg elol valami, olyan mint ha meg lenne fagyva vmi alkatresz... Lengescsillapitó? Ha bemelegszik az auto, utana mar nem hallatszik. Tenyleg mintha csak meg lenne dermedve vmi, de mi lehet?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #41103 üzenetére
közben rájöttem, hogy a gyári méret az 80 így az kell nekem.....
-
diablo1984
veterán
az 1,9 dti lagunámban repedt az egyik olajlehúzó gyűrű. honnan lehet azt megtudni, hogy milyen méretű? vagy a gyári méret az mind alapméret?
-
bagg
csendes tag
Hátsó lengéscsillapítókat cserélek a Mégane-ban.(1 ph2 ).Van még valami (szilent,stb.), amit ilyenkor meg kell nézni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Viccrovat
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen autót vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest