Hirdetés
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi - m9r
Nincs benne részecskeszűrő.
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni? -
Lacy6
senior tag
Sziasztok,
Megane 2-es sedan autónál felkeményedett, majd beesett a kuplung.
Kérdésem az lenne hogy mennyibe kerülne a kuplung csere és milyet érdemes venni?
A munkadíjra nekem 40-50 ezret mondtak, az szerintem reális.
2007-es 1.5 dCi 106 Le -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Városba szeretnénk venni autót úgy 400 ezerig.
Jelenleg ez lenne a kiszemelt.
Renault Megane 1.6 16V Monaco
Mennyire vált be ez a típus?
Ha elmegyünk megnézni, van olyan hiba ami gyakran elő szokott fordulni és oda kell figyelni rá?
Rozsdásodás mennyire jellemző? -
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
válasz
rob210 #63503 üzenetére
A szerelő azt mondta, hogy korábban vásárolt felújított kormányművet, de már nincs meg az a forrása.
Hol lehetne a legjobban áron beszerezni neten az újat?
Felújítottat nem akarok, mivel nem tartom jó megoldásnak.
Mondjuk azt mondta a szerelő, hogy ő nem cserélné ki mivel így még sokat el lehet vele menni....nem tudom hogy most mit csináljak. Egyenlőre nézek árakat és aztán meglátom. Érzékenyen érintene a jelenlegi helyzetembe egy nagyobb kiadás. Mondjuk akárhogy faggattam nem mondott összeget, szóval csak sejtem hogy kb mennyi lehet -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault megane 2 sedan autóm van, 2.0 dci motorral.
Nemrég megnézte egy szerelő és azt mondta hogy teljes futómű felújítás szükséges meg még kormánymű is.
Elvittem másik szerelőhöz aki szerint a futóműnek nincsen baja, tökéletes állapotban van.
Viszont amit mondott hogy kormányműnek a fogasléce zörög az alumínium házban. Azt mondta hogy nem tudnak vele mit csinálni, cserélni kell így a kormányművet ha meg akarom javíttatni. Érdemes ezzel foglalkozni, vagy ha így még átmegy műszakin, akkor ne foglalkozzak vele? Van valami hátránya a többi alkatrészre nézve ha ez a hiba benne marad? Vagy nézessem meg más szerelővel is? Ha álló helyzetbe kicsit megmozgatom a kormányt akkor lehet hallani a kopogást és a holtjáték is mintha nagyobb lenne. Vezetésnél, talán lassabb szűkebb kanyaroknál lehet érezni. Rosszabb minőségű úton meg egyértelmű kopogó hangot lehet hallani...
A másik amivel nem vagyok kibékülve és ami miatt elvittem, hogy ha nem sima aszfalton megyek, akkor borzasztóan mennyire érződik minden egyes úthiba. Egész egyszerűen olyan mintha nagyon kemény lenne a futómű vagy nem tudom... Ezen lehetne valahogy javítani? -
Lacy6
senior tag
válasz
Cyborg #63240 üzenetére
Még mindig a hatótáv és a töltési idő, ami miatt alkalmatlanok a villanyautók a dízel autók kiváltására.
Bátyám is németből szokott hazajönni és 8-900 km-t képtelenek menni egy töltéssel a villanyautók.
Hosszabb távra még mindig a dízel a nyerő, és nincs is más alternatíva. -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Családba szeretnénk venni egy megane 3-at, de még egyenlőre nem tudjuk mire is kellene figyelni....
Motor szempontjából leginkább az 1.9 ami szimpatikus 131 lóerővel.
Volt valami típushiba amit javítottak? Milyen évjáratban kellene gondolkodni?
Ezt mennénk megnézni, jó döntés lehet megvenni? -
Lacy6
senior tag
Szerintetek megéri venni egy ilyen Fluence-t?
4 éves 2-2,5 milla körül vannak kevés km-el.
Városba kellene kb 10 km a melóhely. -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy Renault Megane II ablakemelő felújító szettet hol lehet vásárolni?
Jobb első oldalra kellene nekem.
A motor működik, csak a bovden begyűrődött és a műanyag dob is elhasználódott. -
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
válasz
forceberg #55317 üzenetére
Itt néztem.
Korábban lett linkelve.
Vannak jobbak, meg van az a clean test, amiről fogalmam sincs micsoda de 4 pontot adott rá.
(9,5-9 Amazing, *8,9-7 Very good, *6,9-5 Good)Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy elf márkán kívül van olyan motoralj amit szoktak ajánlani ebbe a motorba?
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Fluence (110le) 1.5 Dci-hez milyen motorolaj ami ajánlott?
ELF Evolution Full-Tech FE 5w-30-at találtam, de tesztek alapján eléggé rosszul szerepel.
Alternatíva érdekelne leginkább.
Kb 100 ezer km van az autóban. -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane II-nél 1.5 dci motorral mi okozza hogy elindulásnál rángat az autó?
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Laguna 3-hoz érdemes ebay-ről megrendelni a fék szettet?
Konkrétan ez az ATE mennyire számít jó márkának? -
Lacy6
senior tag
Szép így feketébe, biztos brutális lehet ahogy megy.
Bátyámnak szinten laguna 3 van, és az ATC-nél tuningolták úgy 2 hete.
Valami olyasmit mondott, hogy nem mindegyik típus azonos, és nem lehet 190 lóerőnél feljebb húzni.
A befecskendező eltérését mondták neki.
Gyárilag 150 lóerő, most úgy 180-190 között valahogy, de ez is nagyon megy, még így is.
Amúgy elégedett az autóval és szuper jó lett szerintem is ez a laguna 3.
Ajánlottam már pár embernek akik ilyen kategóriába gondolkodnak, de nagyon sok ember fejébe ott van a francia autóktól való rettegés.
Én csak annyit mondok, hogy nem tudják milyen jó vétel hagynak ki. -
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
Tegnapi cikk.
Benne van a laguna 3 is.Megosztó forma ide vagy oda, a 3-as Laguna egy jól sikerült autó. A beltér nagyon jól bírja a strapát, 3-400 ezret futott példányokat is gond nélkül alá lehet vetni egy órakorrigálásnak, senki sem veszi észre, hogy itt bizony valami nem stimmel. Annál is inkább, mert az oly népszerű, 2 literes cdi motorral igazi utazóautóvá válik a Laguna, így rengeteget vettek hosszú utakon való közlekedésre.
Ez pedig azt jelenti, hogy 1.5 millió forintért 250-300 ezres km futásokkal kell számolni, ha ennél kevesebb van benne, az vagy fapad vagy tekert. Sokan tartanak az 1.5 dci-től is, mivel a motor hírhedt a hajtókarcsapágy-, illetve befecskendező problémáiról. Előbbi a túlságosan hosszúra nyújtott olajcsere-periódusnak köszönhető, míg utóbbi a Delphi rossz minőségű alkatrészeinek számlájára írható. Jó hír, hogy a 3-as Lagunában az autó folyamatosan, a felhasználás módja alapján tájékoztat az olajcsere várható időpontjáról, így elkerülhető, hogy túlhasználd az olajat.Ettől függetlenül azért félretennék pénzt a hajtókarcsapágyakra, biztos ami biztos alapon. Ez utóbbi halálát a motortér felöl csörömpölő hang jelzi, de mondom, a 3-as Laguna már nem annyira veszélyes ebből a szempontból. Én azért mégis egy 2.0 dCi-t céloznék meg, hiszen az erősebb, láncos motor sokkal jobban illik az autóhoz. A 130 és 180 lóerő közötti verziókban árult 2.0 dCi-kből bőséges a kínálat, így az ember könnyen találhat egy szép darabot.
Én is most nézegettem a laguna 3-at. kint németbe jóval olcsóbbak mint itthon.
-
Lacy6
senior tag
válasz
eTrade #52379 üzenetére
Igen szerintem is.
Öcsém mikor mesélte annak az illetőnek aki majdnem elütötte a macskát, hogy családba van pár renault kicsit meglepődött
Bátyámnak Laguna 3, öcsémnek Megane 2 mint nekem is, apámnak Fluence, nagybátyámnak Clio 2,
Anyám testvérének szintén Megane 2. Ebből az enyém és a Laguna 2.0 dízel a Clio benzines, a többi 1.5 dízel -
Lacy6
senior tag
Nekem ez a változat van megane 2-be.
Világosabb utastér és félbőr ülések.
Szerintem sokkal jobbak ezek az ülések mint a szövet alap ülések ami öcsém kocsijába van.
Mindenesetre én és ő is elégedettek vagyunk a kényelmével.
Furcsa dolog történt amúgy tegnap, mert apáméknak majdnem elgázolták a macskájukat.
Megálltak egy kicsit beszélgetni és mondta a koma, hogy a város másik végébe szokta látni, hogy egymás mellet van kettő renault megane II és rákérdezett hogy mi lehetünk-e azok mert látta öcsém autóját. Kiderült hogy tényleg ránk gondolt és azt kérdezte, hogy eladó-e valamelyik mert vett egy BMW-t de abszolút nincs megelégedve vele meg kényelmetlenebb is. Nem tudom hogy milyet vett csak öcsém volt ott és ő beszélt vele, de érdekes volt hallani hogy valaki egy BMW után visszasírja a renaultot -
Lacy6
senior tag
válasz
speedydb23 #50625 üzenetére
Nekem teljesen kényelmes volt, bár nem vagyok túl magas.
Bátyámnak van laguna 3 és néha utaztam vele, hogy hátul ültem. -
Lacy6
senior tag
válasz
speedydb23 #50414 üzenetére
Szia!
Nekem is 2.0 dCi van és egyenlőre meg vagyok elégedve, de voltak/vannak vele problémáim.
A fogyasztásról itt írtam, meg nekem a képeken látható sedan van.
Volt, hogy összeégett 2 kábel, igaz az én hibámból és ezért egyszer jól megszívatott útközbe.
10 körül volt a javítás szervízbe.
A turbó körül mióta megvettem (2013) az autót van egy kis olajszivárgás, de nem vészes csak idegesítő.
3-4 nap állás után nehezen indul az autó, kékes füsttel, hogy mi okozza nem tudom....
Hát úgy kb ennyi bajom volt/van vele így 5 év után, amúgy szeretem mert tele van extrával jól megy és ár/érték arányba legjobb választás.
Én 1,5 millióért vettem 2013-ba ~70 ezer körüli km-el. Hogy mennyire valós azt nem tudom... -
Lacy6
senior tag
válasz
Mágus2 #43027 üzenetére
Én is ilyesmire gyanakodok.
Egyenlőre nem csináltatom, meg mert mostanában így is rengeteg kiadásom van minden téren.
Amúgy ebbe a motorba 6,6 l olaj megy bele így nehezebben lehet észrevenni a minimális olajfogyást. -
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
Korábban leírtam egy problémát, aminek a megoldása az volt hogy az akkumulátor körül valahol összeégett 2 vezeték. Ezért csinált olyan furcsaságokat az autóm. A szerviznek olyan sok munkája van, hogy 1 hét alatt nem tudtak több mindent megnézni. Fennmaradt még az ,hogy hidegindításkor kékes füst száll ki belőle(utána nyomát sem látni kékes füstnek), aminek nem tudni mi az oka, és egy furcsa kopogó hang ami kb. olyan 10-15 mp-es szünetekkel ismétlődik.
Amint bemelegszik a motor, megszűnik ez a hang. Azt mondták hozzam vissza később, a hibákra még ötletet se mondtak, mivel nem tudják amíg meg nem nézik hol a baj.
Szerintetek milyen lehetséges hibaforrások merülhetnek fel?
Az autóba állítólag csak 75 ezer Km van. (megane II 2.0 dCi sedan) -
Lacy6
senior tag
Én azt nem értem, hogy miért most jött össze ez a sok probléma?
Fórumokon is sok a panasz, nekem is problémás az autóm.
Bevittem szervizbe, azt mondták hogy iszonyatosan sok autó vár most javításra így 1 hétig rá se tudnak nézni...
Nehezen vészelték át a telet az autók? -
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Ma történt velem egy olyan, hogy miközben menetem az autóval kiírta, hogy "check esp" és leállt a motor.
Félreálltam és utána kivillant az akkumulátor jel, meg hogy low battery.
A hűtő ventilátor folyamatosan ment, még miután lezártam a kocsit utána is.
Próbáltam beindítani, de csak low batteryt írt ki és nem akart izzítani sem.
Közbe megy a ventilátor és a rádió is müködik... megpróbáltuk bebikázni, de nem akart beindulni.
Olyan 40 perc múlva a ventilátor leállt és beindult az autó. Olyan mintha addig letiltotta volna.
Hazafelé megint ugyanez....megint megy a ventilátor. Megmozgattam az akumlátornál a kábeleket és leállt a ventilátor. Sikerült beindítani majd hazajönni. Megnéztem és az akkumulátor csatlakozás így néz ki.
Ezt most megtisztítom és feltöltöm az aksit és remélem megjavul. A kérdésem az lenne, hogy mi okozza azt hogy így néz ki a aksi csati? Ez lehetett a hiba oka vagy elektromos hibáról van szó? Valaki tapasztalt már ilyen jelenséget? -
Lacy6
senior tag
Nemsokára akarok olajat cserélni az autómon.
Megane II 2.0 dCi
Szerintetek milyen olajat érdemes beletenni?
Ezen gondolkoztam, de van még egy jelölt ami drágább viszont nem tudom hogy miért.
Van ezek között olyan nagy különbség?
Egyáltalán árba miért van különbség? -
Lacy6
senior tag
Hát ez tényleg elég érdekes.
Fogalmam sincs hogy mi lehet a gond.
Szerintem nincs rossz áron, szóval biztosan voltak akik megnézték, de lehetett valami ott amit észrevettek és nem vették meg. Turbó körüli olajfolyás ami veszélyes, vagy ha haldoklik a kettős tömegű lendkerék. Az is előfordulhat, hogy gyaníthatóan több km van benne az autóban, de ez mindig kérdéses.
Elképzelhető szerintetek, hogy egyik sem csak ennyiért nincs rá kereslet? -
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40913 üzenetére
Okés.
Köszi a segítséget! -
Lacy6
senior tag
válasz
diablo1984 #40909 üzenetére
Értem. Én is hasonlóra gondoltam.
A nehezebb indulás minek köszönthető?
Nekem egy Megane II (sedan) 2.0 dCi - 150 Le, típus van és autószerelő azt mondta nekem, hogy ennél a motornál "típushiba", hogy nehezebben indul.
Ez vmi konstrukció probléma lehet?
Turbónál van egy nagyon minimális olajfolyás ha 3 ezer feletti fordulatszámon huzamosabban megyek.
Egyenlőre nem cserélem a turbót, inkább óvatosabban használom. -
Lacy6
senior tag
Nekem hideg időben nehezebben indul az autó, és olyankor nekem is jön ki kékes füst.
De ez rögtön ahogy nagy nehezen beindul.
Amint beindult ez megszűnik.
Ilyenkor mi okozza ezt? Szintén porlasztó?
Mondjuk gondolom alapból nem szeretni, hogy nem "pöcre" indul hanem forog párat mire beindul.... -
Lacy6
senior tag
válasz
rob210 #40078 üzenetére
Ha eladásra kerülne sor akkor beleírnák minden hibát, és tisztességesen adnám el.
Ez csak azért merült fel mert volt aki megpróbált rábeszélni.
Mivel nemrég vásároltam egy házat és hitel is van benne így egy időre nem tudok sokat költeni.
A berendezés már félig megvan, de mivel mániám hogy mindenből csak "jót" veszek, így még sok pénz belemegy a berendezésbe. Éppen ez miatt nem nagyon akartam sokat kocsira költeni.
Megnézetni megnézetem, de ez is inkább idő kérdése mint pénz, meg nem tudom hogy Kecskemét környékén van-e olyan szaki aki képbe van a turbókkal.
Vagy inkább vigyem el a Wizard Turbo vagy Ferryker Turbo-hoz? -
Lacy6
senior tag
válasz
V8TommY #40073 üzenetére
Szia,
Szerintem annyira még nincs ki a turbóm.
Tényleg csak akkor érezni az égett olajszagot ha éppen "gyorsulási versenyhez" támad kedvem.
Azóta hajtom már egy ideje, igaz próbálom nem kinyomni a szemét, de azért úgy óvatosan előzgetek és nem érzem a kocsiba ezt a szagot.
Jelenleg nekem sincs pénzem turbócserére és félek, hogy egy jó ideig nem is lesz.
Így megpróbálok vigyázni rá és figyelem ezt a "huhogó" hangot.
Alapból nincs amúgy olyan erősen fütyülős hangja a 2.0 motornak, de biztos meghallom a halálhörgését ha ott tartunk.
Megfordult a fejembe, hogy eladom de nagyon hamar lebeszéltem magamat erről.Amúgy csak 1 kérdés. Ha eladásra kerül az autó és nem mondom meg ezt a hibát a vevőnek, majd később kiderül hogy szervizbe megmondták nekem és tudtam róla, akkor annak lehet bármi következménye?
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy Renault Megane 2-es (2.0 dCi) autóm és már egy ideje ha nagyon meghajtottam az autót akkor égett olaj szagot lehetett érezni. Eljutottam oda, hogy elvigyem szervizbe ahol megállapították, hogy a turbónál van olajszivárgás. 250 ezerért ajánlottak turbót, de nem tudom hogy meddig húzhatom el a cserét, illetve érdemes-e. Annyira minimális az olajszivárgás, hogy alig esett egy keveset az olajszint 4 hónap alatt és autó teljesítményén se lehet érezni semmit sem. Motornál a turbó alatt lehet látni olajfolyásra utaló jeleket, de nagyon minimális. A szerviz szerint mivel nem sok olaj folyik ki és közvetlenül a turbóba megy az olaj viszonylag nagy nyomással, így nem károsodik a turbó, viszont ajánlják a cserét mert akár ki is gyulladhat az autó a kifolyt olaj miatt. Érdemes cserélni a turbót, vagy inkább eladjam, vagy várjak vele ameddig csak tudok?
Ha már szivárog az olaj akkor még mennyi ideg lehet elhúzni a cserét? -
Lacy6
senior tag
Az a baj, hogy eleve csak "kis" hangszórókat tudsz berakni a gyári helyére is.
Ezek csak "szebben" fognak szólni és erősebben, de sok mélyet nem lehet tőlük elvárni már csak a méretük miatt sem.
A mélynyomó ideális a mély hangokhoz, de a szerintem az igazi valami nagyobb hangszóró lenne, csak nálam nincs helye egyenlőre. (A közép hangokat hiányolom egy kicsit.) Kalaptartóba tudnák beépíteni ovál hangszórót, de ahhoz szét kellene darabolnom amit még nem tudom h bevállalok-e.
Valakinek nincs ötlete? -
Lacy6
senior tag
Valóban jó motor és szerintem ahhoz képest nem eszik túl sokat.
Ha vigyázok a fogyasztásra 5,9-6,2 jobban hajtva 7,2-7,5.
Képem sajnos nincsen sok, de ígérem nemsokára teszek fel csak kicsit rendbe kell szednem.
Pár kép, sajnos a rozsda egyből látszik a féktárcsán egy kis eső és állás után.
Kép1
Kép2
Kép3 -
Lacy6
senior tag
-
Lacy6
senior tag
Ma vettem észre, hogy mintha valami megmarta volna a megane fényezését.
Ismerős szerint folyamatosan mehetett rá a víz locsoláskor és vízköves lett.
Szerintetek is ez vízkő és ha igen, hogy lehet hatékonyan, de fényezésre vigyázva eltávolítani? -
-
Lacy6
senior tag
Sziasztok!
Renault Megane 2.0 dCi vásárláson gondolkodok.
Mi a véleményetek róla?
Miért van ilyen kevés autó sedan kivitelbe?
Jóformán csak kombiba van 2.0 motorral.
Link
Link
Ha jól látom eléggé jó paraméterekkel rendelkezik ez az autó:
LinkMennyire jó autó ez a 2.0 dCi megan amit linkeltem?
Adódna egy lehetőség h ismerős eladná 1,6 millióért 80 ezer km-el.
Szerintetek megéri, nincs ezeknél vmi típus hiba?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC, 168e km, Fapad, Extra
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Apple MacBook Air M3 15, Újszerű, Dobozával, 12 hónap garanciával
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 - i5-6300U I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Thinkpad P16s notebookot vennék
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 12GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest