- Bluetooth hangszórók
- Modding és elektronikai kérdések
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- TCL LCD és LED TV-k
- Philips LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- OLED TV topic
Hirdetés
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gkawka
tag
válasz rob210 #30685 üzenetére
Sziasztok!
Eddig read-only módban követtem a fórumot, de ez a téma épp aktuális. A saját M1-Ph2-re keresek éppen nyári tappancsokat.
A Fulda kb egy árban van a FIRESTONE TZ300-al itt. Van valakinek tapasztalata ezekkel, hogy melyik éri meg jobban? Vagy van esetleg vkinek kedvezményes vásárlási lehetősége?
Előre is köszi!
update: válaszra leltem ITT
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Pesten jó árú és megbízható bontót nem tud valaki esetleg? Konkrétan kéder gumi kéne, mert elől mind2 oldalt megette az idő vasfoga. Meg csomagtér rolón gondolkodom, mert anélkül sikerült beszerezni a verdát anno és néha nem lenne hülye dolog ha vmi takarná h mi van a csomagtérben...
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz -=Tiger=- #30815 üzenetére
Megnéztem a honlapjukat, aszerint a D.Haraszti nekem pont nem jó, mert Megane-ból csak 2003, vagyis m2 és utána foglalkoznak, nekem meg egy M1P2 van...
"vállakozásunk 2008 óta működik. Renault Twingo, Clio 2002-től, Thalia, Megane 2003-tól, Laguna 2002-től, Espace 2003-tól, Vel Satis tipusú Renault bontott alkatrészek forgalmazásával foglalkozunk. "
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Üdv Urak,
Pesten tudtok jó (értsd megfelelő áron dolgozó) klímást ajánlani? Úgy tűnik, hogy közeg nélkül nem hűt az egység
Ugyanezen témán belül pollenszűrő kérdéskörben is kérnék egy kis segítséget. Jelesül, hogy hol van, milyen kell/jó/érdemes bele. (M-I Ph2 Grandtour 1.9DTi)
Egy szervízkönyv biztos segítene, de olyannal még nem találkoztam...
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Bocsi srácok, nem Rönyó, de nem tudtam kihagyni:
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Boldog békés karácsonyt és balesetmentes kilométerekben gazdag új évet mindenkinek!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Úgy tűnik szétesett a zár szerkezet a bal hátsó ajtóban (M1 Ph2 kombi)... belülről nyitható, de kívülről hiába húzom meg a nyitókart üresen jár. Ilyenkor mi a leggyakoribb hiba, lehet csak kiugrott valami a helyéről vagy valami cserés lesz szerintetek?
Próbálnék ránézni, csak nem tudom hogy kell leszedni az ajtó borítását, vagyis inkább az ablaktekerőt. A csavarokkal sztem megbirkóznék, csak nem akarok eltörni vmit feszegetéssel ismeretlenül-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
A TC mostani cikkében a karbantartásokról igencsak meglepett a következő mondat:
"a fékfolyadék ... az egyik legelhanyagoltabb karbantartási művelet. Kettő évenként cseréje javasolt."
Valamint: "A fékfolyadék cseréjét lehetőleg túlnyomásos technológiával kell végezni"
Én is azok közé tartozom, aki ezt a részét igencsak elhanyagolta a múltban. Néha ránéztem a tartályra, hogy nincs-e szemmel látható fékfolyadék fogyás, de ennyi.
Erről nektek mi a véleményetek, ismeretetek?
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
mycso:ha megkérlek beteszed az én járgányom is az Autóink listába:
MI 2001. 1.9 DTi
Köszönöm!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Köszi : )
A díszcsík RT-t ír, de klímás, így RT Cool felszereltségűre tippelném, nagyjából stimmel, de persze alig van olyan, amiben nem sakkoztak a kiegészítőkkel: itt@Rob: 13 November óta.
Megy rendesen, nincs nagy panasz a gyorsulásra. Csak hidegen picit nehezen találja a nyomatékot induláskor (terhelésre leesik a fordulat, csak csúsztatva indul).
Mérete meg óriási, egy hét apartmanhoz való cucc hármunkra úgy becuppant a hátába, hogy hátsó üléssoron nem volt cucc és kiláttam hátra
Állapota szép volt, csak egy gerinctelen barom az Obi parkolóban az oldalán keresztül állt ki a helyéről és simán lelépett. Benyomta a padlólemezt és a hátsó ajtót, vihetem karosszériáshoz ahogy lesz időm és pénz rá... /tudtok jó és elérhető árú karosszériást BP-en?/[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Ezt nem teljesen értem, ha csak az indításkor zárod a kört, akkor hogy működik menet közben? Vagy menet közben nem kell az AC pumpa, csak indításhoz? Valahol elvesztem az információkban /és nem is nagyon értek hozzá persze/, bocs ha láma kérdés : )
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Ajtó csukásakor valami koppanó hang jön vezető oldalon, mintha valami kilazult volna és az ajtó lendülete "csapkodná". Úgy tippelem, hogy a műszerfal környékéről jön, amit eddig olvastam hogy a hűtés/fűtéscső lazulhatott ki.
Ha már megbontom a műszerfal tetejét gondoltam egy kis zajszigetelést is megpróbálnék ÍGY. Esetleg ebben valakinek tapasztalata? Mire kell figyelni/ügyelni, buktatók?-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Ismét szakmai kérdésem lenne. Van egy olyan jelenségünk, hogy hideg indításkor a motorban nincs erő amíg el nem ér egy magasabb fordulatot. Induláskor a fordulat sokszor leesik és ha nem nyomom ki a kuplungot akár le is áll. Ahogy bemelegszik folyamatos használat közben úgy ez viszonylag hamar el is múlik, de addig igencsak csúsztatni kell a kuplungot, h ne essen le a fordulat.
A szerelő azt mondta, hogy nem biztos benne, de ő légtömeg mérőre tippel, ami olyan 60k körül lenne anyagárban.
Szerintetek is az az elsődleges gyanusított ilyenkor? És milyen márkát érdemes venni, milyen áron ha tényleg? (M-I 2001, 1.9 DTi)
Előre is köszi!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz rob210 #37639 üzenetére
Megane I kombi-t tapasztalatból mondhatom tényleg nagyon jól lehet pakolni, eszméletlen mennyiségű dolgot elnyel, hátul pedig úgy fér el a gyerekülés 3 éves korig, hogy a gyerek lába nem ér el az ülés hátáig
Az pedig hogy csúnya lenne ízlés kérdése, nekem jobban tetszik a kettes szériánál
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Múlt nyáron láttam egy Lagu kupét, egy darabig köröztünk 2 sávon kerülgetve a forgalmat, így minden szögből meg tudtam nézni, nagggyon jól nézett ki, de még egy darabig gyűjtögetnem kell rá, hogy ilyen második kocsi beleférjen
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Pénteken mi is átálltunk nyári üzemmódra, kapott a verda 4 szép null-kilóméteres nyári tappancsot (Hankook K425). Egyelőre nagyon jónak tűnik.
Ma kihasználva a jó időt (és hogy megszáradtak péntek óta) a téli szettet el is raktam a pincébe, csak előtte lekezeltem glicerrinel a falát, kösz Rob a tippet.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz Kodiak88 #38574 üzenetére
Jól mondta Tresh, mérd le először az átmérőt.
Nekem ugyan Megane van, de ILYET tettem rá.
Ráment durván egy óra a felvarrásra, de azóta elég jó a fogása, kényelmes és nem csúszik. A gyári felület szétmállott az UV és a használat hatására, nagyon gányul nézett ki. 20k meg bőrözésre sztem csöppet sok-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Hát ez durván 600Ft volt, de van valódi bőr alapanyag is kb 1500Ft-ért ITT. Ha 2 szezont kibír, akkor nekem maximálisan megérte. Nem tudom valahogy elhinni, hogy ténylegy 10-20szor jobb lenne amit más csinál
/nem leszólni akarom természetesen azt aki ezzel hivatás szerűen foglalkozik! Nekem az eredeti állapot vs mostani volt a döntő, nem pedig hogy még ennél is pengébb legyen. A mi 10+ éves kocsinkon van pár dolog amire előbb költenék/költök optikai javításra, mint a kormány /
@Pecc: még nincs róla kép, de hétvégén csinálok és feltöltöm.
[ Szerkesztve ]
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
Üdv fórumtársak, nem tudom ki jártas autóvillamosság terén, de hátha. DLR bekötés terén találtam ezt:
"A gyújtás és a tompított közé kötni a LED nappali fényt. Ha ráadod a gyújtást, akkor a nappali fényen megjelenik a +12V és a tompított égőn keresztül kap testet, így világít. Ha bekapcsolod a tompítottat, akkor a +-on is +12V lesz és a nappali fény mínuszán is, így elalszik."
Ami a kérdésem, hogy hogyan kerül test a tompított + oldalára amikor ki van kapcsolva az??? Nekem ez kicsit felfoghatatlan
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz Mezga Aladár #40328 üzenetére
miért, milyen kockázatot/ellenjavallatot látsz benne? Én bevallottan láma vagyok az elektronikához, szal szívesen veszem az észrevételeket!
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz Mezga Aladár #40330 üzenetére
Értem, köszi.
És ennek az analógiájára ha a + menne a helyzetjelző + -ra, a - meg a tompított + -ra az nagy hülyeség? mondjuk ha beiktatok egy plusz biztosítékot? Gondolom nem okozhat nagy gondot, mert 6W az egész DLR oldalanként.
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
-
gkawka
tag
válasz rob210 #40665 üzenetére
Az eddigi tesztek alapján a vetítési képe sajnos nagyon is eltér ha azonos lámpatestbe teszel a sztenderd H4/7-es helyett ilyen LED izzót, emiatt nem engedélyezik tudtommal. A gyárilag LED-es autókban a gyár garantálja a törvényi megfelelőséget. Sok szabályozásban tudnék hibát sorolni, de sztem speciel ennek a feloldására még nem érett meg a technika és főleg a magyar autótulajdonosok nagy része...
-**- szarnak, kárnak nincs gazdája -**-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen