Hirdetés
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Milyen videókártyát?
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tosee
őstag
-
Ronin-
senior tag
válasz
Ronin- #42897 üzenetére
még valami eszembe jutott közben. az mitől lehet, hogy indítás után, ha elindulok, minden váltás után leesik a fordulatszám 400 körülre, szinte majdnem lefullad, de mégse. Ha adom a gázt, akkor is leesik, de már megy is felfelé, ha csak gurulok, akkor meg visszaáll alapjáratra 800 körülre. Kb az első km-en csinálja ezt, utána semmi baja,ha megállok 1-2 órára, akkor se csinálja. Van, amikor 1-2-3 napig nem megyünk vele, de nem hinném,hogy ez okozná a gondot, mert nemrég kezde ezt a hülyeséget.
Benzin 1.4 16v megane limousine -
Ronin-
senior tag
hány littyó olaj megy a motorba megane 2 esetén ?
-
vatoloco26
tag
Erdkes mert ablak felhuzas bezzeg megy
-
Tosee
őstag
válasz
rob210 #42807 üzenetére
Megvettük a tömítéseket (szívósor, pillangószelep) és kicseréltük itthon az összeset! Öröm bódottá minden a legnagyobb rendben!
Nem is értem a márkaszervizben miért nem cserélték ki a pillangószelep tömítéseket, mikor kitisztították pár hete (azt mondták, hogy azok jók)! Annyira rossz állapotban voltak, hogy minden erőfeszítés nélkül bementek a helyükre! Ezek az újak már illeszkednek rendesen! A magas alapjárat, és az ingadozás probléma is megszűnt! Olyan amilyen a nagykönyvben le van írva! Alapjáratot nem kellett újra pozicionálni, mert azt alaphelyzetbe állították mikor kipucolták! De egy szónak is száz a vége, köszönöm szépen mindenkinek a segítséget és a tanácsokat!
Ha esetleg valakinek szüksége lenne rá, leírom a gyári cikkszámokat:
- Szívósor légbeömlő tömítés (4db): 8200052312
- Kartergáz visszavezető tömítés (1 db): 8200052311
- Pillangószelep tömítés (2db): 8200068566 + 8200068583.Az autó pedig:
Renault Megane 2 ph1.
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le -
diablo1984
veterán
válasz
mihione #42892 üzenetére
én szurkolok neked, hogy legyen már jó a motorod, azért egy benzinesben ilyet szopni nem gyenge mutatvány!
de legalább a többieknek(használt autó vásárlóknak) legyen tanulság a te eseted, megvétel után a teljes vezérléscserével kell kezdeni, mert sokba tud fájni a dolog(igaz ez téged nem vigasztal, de vannak akik elbagatelizálják a dolgot)
(#42893) Szendwich: rugós szíjfeszítőd van? ha igen, akkor sikerült hosszabb szíjat rátenni és nem feszít eléggé rá így megcsúszik! klíma bekapcsolásakor is tud ilyet. vegyél rá rövidebb(rávaló) szíjat, ha megvan az előző szíj, ami nem csúszott, nézd meg a méretét annak! én is jártam úgy, hogy a szerelő a passatban lecserélte a szíjat, klíma bekapcsoláskor sípolt mint a sakál, mert hosszabb szíjat vett rá, mert a rá való méret pont nem volt polcon és várni kellett volna rá fél napot.... persze utána megvettem a rá való méretet....
-
Szendwich
tag
1 hete csereltunk a Megane2on teljes vezerlest, vizpumpat, feszitoket, szijakat, stb. Az elso 300 km hiba mentes volt. Aztan most hidegen visitani kezdett a hosszbordas szij. Megfujom WD40el es elhallgat. Illetve ha bemelegszik az auto akkoris elhalkul. Skf szett lett beepitve, szij eleg feszes.
Csereljek szijat? -
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #42890 üzenetére
A dugattyuk feljottek mind egy magassagra szal a hajtokarok elvileg okesak.egyebkent igen a fotengely cserevel mar kb 300 ezret koltok majd az autora ami tobb mint a fele mint amennyiert vettem,de hiaba adnam el 500 korul nem kapok semmi normalisabbat es ugyanugy ra kell kolteni kapasbol 50 et plusz atiras,eredetvizsga...inkabb rendbe rakom ezt es akkor tudom h ez tuti.Amiket akartam azokhoz meg hozza se tudtam kezdeni jobb belso feltengely,csomi teleszkop,ket elso lampa.
-
diablo1984
veterán
válasz
mihione #42888 üzenetére
csak az az érdekes, hogy eddig nem csinálta. a tőtengelyen forog a csúszócsapágy, hogy mitől kezdte most ki a főtengelyt, lehet a szelepet míg elütötte, akkor kapott a hajtókar, a csapszeg, így az által a csapágy is! biztosra veszem, hogy a dugattyú teteje is szelepmintás(mint nálam a régi motorban volt), de ha tényleg az ütéstől lett, akkor kapott ott minden szépen, mert a csapágy a legvége ami kaphat, az a legalsó pont!
remélhetőleg nem lesz több baja már a kocsidnak, még a főtengely csere is elég nagy szopás tud lenni, lassan az egész kocsi nem ér annyit, mint amennyiben ez a motor van már neked!
-
tresh
veterán
válasz
vatoloco26 #42874 üzenetére
No akkor már csak az maradt hátra hogy teljesen új a kártya vagy csak elemcsere volt. (utóbbinál nem szabadna hogy eldobja.)Ha vadi új a kártya akkor gyári clippel(saját diag progija renaultnak) tudják hozzá tanítani. De van sok maszek cég aki 4-5k körül megcsinálja ezt neked.
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #42884 üzenetére
Megvan a gep csendes most nagyon,mutatta a regi csapagyakat .Egy volt belole gaz amibol levaltak ilyen kis femszalak es bekerult a fotengely es a csapagy koze aztan az marta bele magat.most megyek vele igy aztan jovoheten a bontobol beszerzem hozza a fotengelyt egy szerelovel csak h ne valami szart vegyek mivel nem ertek hozza.Aztan ki lesz cserelve es motorikusan mar tobb hiba csak nem lesz vele.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #42886 üzenetére
Útba esik nem egy profinak mondott üzlet, hidraulika, szerelvények, miegymás, majd kopogtatok párat vele, ha kiszedtem.
Köszönöm! -
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #42884 üzenetére
Az a problem, hogy nem tudnak méretet ők sem, vagy csak nem akarnak tudni...
Most azon gondolkozom, hogy hétvégén szétkapom, valszeg az összes fagyálló úgyse folyik ki onnan, lévén a héten nem is kapcsoltam fűtést, hogy zárva maradjon ez a kör (ami benne lehetett az már tuti kifolyt a kárpitra, mert azóta nem érzem nedvesnek) és elnézek valami boltba, ez lett volna eddig is a B tervem.
Így néznek ki amúgy, nagyobb kép nincs róluk cikkszám alapján gugliban: -
diablo1984
veterán
válasz
gooool #42883 üzenetére
mennyire speciális? kérd el a méretét és keress simán méret alapján boltban! olyan helyeken ahol hidraulikához árulnak cuccokat, ott tömítést is csak lehet venni.....
(#42875) mihione: áh, ahhoz több kell, gondold meg, az 1,5 dci-knél mikor hajtókar csapágyat cserélnek már csattog a motor, mégsem rágódik be a főtengelybe! itt inkább vagy régóta felálló gond lehet, de akkor már keresztben a dugó kikoptatta volna a hengert és a szelepekbe belevert volna a dugó, vagy valamikor szétszedték és sz@rul rakták össze, bár ha valaki szétszedte, akkor illene újat vissza rakni ha kopott, ha meg nem, akkor megoldották, túlhúzták, nem húzták meg és a tengelyen elfordult a csapágy kenés nélkül..... sokminden okozhatja, de akár a kenés nélküliség is, bár az a része pont olajban áll, arra a szivattyű nem folyatja az olajat.....
-
gooool
őstag
Az létezik, hogy a fűtőradiátor két kis gumi tömítését ne lehessen külön kapni?
Felhívtam az Omcar Renault-t, hogy ilyenre lenne szükségem (mint kiderült, szerencsére nem a radiátor lyukas, hanem a csövek csatlakozásánál csöpög).
Kis keresgélés után arra jutottak, hogy egy 6-os szettben lehet kapni, amiből 2db valószínűleg az amire nekem szükségem van. Beírva a cikkszámot csakis gyáriból létezik ilyen, az meg 5600 Ft...6 kis gumidarabért.Van valami ötletetek vagy rendeljem meg és tán csak jó lesz.
-
rob210
Topikgazda
Lenne vagy 4 rögtön.
És ha nem kérnék ilyen pofátlanul sokat érte tulajdon képen vissza is jönne a szett ára már 2 csere alatt.
Az a baj, hogy nincs vállalkozó kedvem.
Én valahogy alkalmazott beállÍtottságú vagyok, lehet ezért követ vetni rám, de valahogy nekem nem profilom a vállalkozósdi. -
-
rob210
Topikgazda
Kiveszed a kapcsolót és megnézed van-e benne áram ilyen egyszerű.
Ha van benne akkor lehet a motor szarakodik ez a rosszabbik eset.
Lehet, hogy meg kéne kenni a mechanikát.
De én élek a gyanúperrel, hogy nem lesz benne áram, mert az ajtó átvezetőd el van törve.
Akkor át kell vezetékelni, vagy szerezni egy bontott kábelkorbácsot. -
mihione
őstag
Na elvileg ma meglesz a kocsi kicserélik a hajtókarcsapágyat.Viszont nektek van ötletetek hogy mitől marhatott bele a főtengelybe?Kétlem hogy a szíjszakadásnak köze van ehhez ha csak míg 120-ról meg nem álltam addig olajnyomás nélkül ment ugye de akkor is inkább kopnia kellene nem?
Használom így aztán kiderül mikor lesz megint hangja aztán akkor mehet a főtengely csere. -
megane76
csendes tag
Sziasztok!
2002-es k4j750 meganom vezérlés cseréjéhez kértem árajánlatot márkaszervíztől (vezérműszíj, hosszúbordás szíj, vezető- feszítő görgők, vízpumpa, fagyálló, főtengely és vezérműtengely szimmeringcsere) munkadíjjal, anyaggal garanciával 165.000. Ez mennyire reális ár? -
tresh
veterán
válasz
vatoloco26 #42865 üzenetére
Hello!
Ha írsz évjáratot akkor lehet hogy tudunk segíteni
-
Ronin-
senior tag
válasz
diablo1984 #42867 üzenetére
Ésilyenkor cseréljek olajat,vagy megvárhatom a 15e km-t?
-
Tom5
addikt
Úgynézki új jószágomnál az elektromos ablak fog szopatni.
Ma reggelre már a vezető oldali sem jött le, azaz indulás után 10 percel megjavult. De a jobbos ugyanúgy nem jo. Biztosíték oké, megnéztük. Remélem csak a kapcsoló szivat.
Teljes belső kárpit tisztítás is megtörtént, ha lesz időm a hétvégén lövök képeket. Az Alufelniket is felkell rakni csak megkell mérnem milyen tehermentesítő gyűrű kell, mert a téli gumik cefet állapotúak.
-
vatoloco26
tag
Sziasztok
Friss laguna tulajdonos vagyok,és tudnátok abban segíeni hogy kell betanitani a kártyát??
Milyen opciók vannak?
Hálás köszönet
Üdv
-
Ronin-
senior tag
Sziasztok.
Nekem a napokban jött fel egy Service due üzenet, viszont nagyon nem értem a dolgot, legutolsó nagyszerviz kb 1 éve volt, olajcsere,szíj stb. , akkor nulláztam a számlálót is, ami ugye 30ezerről számol visszafelé és csak kb 8000km pörgött le belőle, mégis jelez. Érdekesség, hogy a villáskulcs nem világít, csak az üzenetet dobja.
Most ez mi lehet ? Cseréljek olajat meg szűrőt ? Azt hittem 10-15 ezrenként kell.
Renault megane limousine 1.4 benzin. -
üszök
őstag
válasz
diablo1984 #42861 üzenetére
Unom már a sok váltogatást,főleg városban. Következő autónak automatát vennék,(lehetőleg újat)most még csak tájékozódom mik a különbségek nagyjából.
-
diablo1984
veterán
-
üszök
őstag
Egy dízel autó,mondjuk egy Megane méretű mennyivel eszik többet automatával mint kézi váltóval?
-
Gyurike
tag
Sziasztok!
Szerelt valaki mostanság fejegységet Megane2-be?
Vettem egy Pioneer MVH-180UI fejegységet, de az útmutatója ír egy olyan dolgot, amire nem tudom, hogy mi a megfelelő.A bekötési csatlakozásán van egy üres szál, amire azt írja, hogy a "gyújtáskapcsoló működtetésével összekötött csatlakozópontra" kell kötni, ha a gyújtáskapcsoló nem rendelkezik ACC (accessory) állással.
A Megane 2 rendelkezik ilyen ACC állással? (Én abból indulnék ki, hogy igen, mivel ha a Start gombot megnyomom kuplung/fék nélkül, akkor ilyesmi állapotba kerül az autó (elektronika bekapcsol).
(elvileg ha nincs és nem kötöm be, akkor "az akkumulátor lemerülhet". De úgyis mindig leveszem az előlapot, gondolom akkor csak nem meríti le az akksit)Remélem tud valaki segíteni!
Előre is köszönöm! -
Tom5
addikt
Megane 1. 1,4 16V - ha benyomom a klímát a fordulatszámnak mennyire kell felmennie?
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
PowerBuldog #42841 üzenetére
[link]
ezek a hirschamnok jók szoktak lenni.Ha ez nem férne be.
Akkor ez is szóba jöhet ilyen van havernak, de ezt én drágának tartom.Vagy marad az árgép és ki tudja milyen minőség.
-
PowerBuldog
veterán
válasz
diablo1984 #42842 üzenetére
vagy fix rövidebbet szeretnék vagy olyat mint a gyári, hogy visszahúzódik magától ha kikapcsolom a rádiót.
de ha már itt tartunk: hol érdemes keresni leírás, hogy hogy kell kiszedni a mostanit? ugyanis úgy van belülről, hogy van előtte egy lemez, és még a tetőhidraulika is ott van
-
diablo1984
veterán
válasz
PowerBuldog #42841 üzenetére
olyan is van a tescoban, manuális teleszkópos!
-
PowerBuldog
veterán
rádióantennát hol érdemes nézni? tetőantenna nem játszik, a kabriónak bal hátul van az antennája
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #42839 üzenetére
renaultnál öreg kuplung tud olyan beton kemény lenni, mint az állat, nekem is a benzines lagunában taposni kellett tiszta erőből, dugóban a rémálom lett volna! kolégánál is az 1,6-os lagunában ilyen volt, komplett kuplung csere után vajpuha lett!
(#42837) FerNandor : hát egy fokkal jobb, mint elhagyni a spojlert mindenestől!
-
Predator2
addikt
válasz
PowerBuldog #42826 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket.
Azért lesz rá szükségem, mert a kuplung pedált nehezen/nehezebben lehet csak benyomni, illetve benyomás közben "ráz" a pedál. Ilyenkor biztos, hogy cserélni kell, vagy lehet akár más, egyszerűbben orvosolható baja is?
-
mihione
őstag
válasz
diablo1984 #42836 üzenetére
Én is erre gondoltam,majd holnap elmegyünk és megnézzük hogy néz ki.
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #42836 üzenetére
Igen, ilyen jó megoldás. Spoiler le és csak úgy lehet a lámpát cserélni.
-
diablo1984
veterán
-
mihione
őstag
Igen a 180k-s javított clio
És reális az hogy ez a szakadás miatt történt?vagy csak a sok km?Eddig 2 másik szerelővel beszéltem és egyik se mondta hogy a főtengely ekkorát kaphatna hogy cserélni kéne. -
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #42833 üzenetére
Igen, visszahívásos javítás, az az hogy raknak oda egy-két vmi tartó műanyagot és odaragasztják az egész spoilert. Az előző autót én vittem erre, ott kicseréltettem a lámpát is egyből. Itt nem tudom, hogy hogyan ragasztották.. Lehet, hogy csak úgy jönne le, ha letörnék az egészet...
-
FerNandor
őstag
válasz
diablo1984 #42830 üzenetére
Igen.. Arról beszélek
És azt most nem lehet így normálisan leszedni..
-
diablo1984
veterán
-
FerNandor
őstag
Képzeljétek, úgy tűnik, megadta magát a pótféklámpám. És már megcsinálták rajta a visszahívásos javítást... Renault-t hívtam, azt mondta a srác, hogy vagy le tudják szedni úgy hogy vissza lehessen rakni, vagy nem. Nagyon jó basszus. Ez jó visszahívásos javítás nem? Úgy odaragasztják, hogy az életben nem jön le többet. Most vagy elviszem műanyagoshoz vagy Renault és utána műanyagoshoz vagy bontott spoiler...
-
mihione
őstag
Sziasztok!
Ismét itt vagyok,elojott valami kereplo hang szombaton figyeltem fel ra.Alapjaraton is hallani de nagyon halk ahogy megy fel a fordulat ugy erosodik gyorsitasnal,viszont ha folyamatos tempoban megyek akkor is hallani de ha hirtelen gazt adok vagy elveszem akkor abbamarad de utana megint elojon.motor hatso resze felol jon a hang.a szelepek egyebkent eleg hangosak lettek a felújítás után.
Ma kaptam a szerelőtől visszajelzést,azt mondta hogy a főtengely is kapott amikor elszakadt a szíj és az egyik hajtókar csapágy miatt van a kereplés,de a főtengelyt is vagy cserélni kell vagy felújítani.
Lehetséges ez?Nem Előbb a dugattyú vagy a hajtókar sérül durvábban mint a főtengely?Vagy esetleg csak a csapágy cseréje is megoldaná a gondot?
100 ért tudott már nekem ajánlani bontott motort ismerőstől amit 50-ért be is rakna.Én pedig néztem bontóban főtengelyt 20 ért találtam és 45-ért hajtókarokkal és dugókkal együtt amit 100-ért berakna.
Vagy lehet semmi köze a szakadásnak az egészhez csupán 200 km után hajtókarcsapágy megadta magát?
Holnap megnézzük egy másik szerelővel mert nem bízok bennük.Ő azt mondta h egy ilyen felújítás után nem is nagyon szabadna csattogni a szelepeknek. -
diablo1984
veterán
szaladgáltam gyűjtve a km-eket az új motoromba(bejáratós), az első 600km alatt most tankoltam vissza a verdát 5,51l-re jött ki a fogyasztás.... nem mondom, hogy elégedett vagyok, hisz dízel, új motor, bár volt járatva/melegítve, 200km város, 400km főút 100-as tempó, ennek fényében sokallom kissé...
az szelepfedél tömítést is megszilóztam, mert eléggé folyt már az olaj az új tömítésnél előre a porlasztók irányába(hátul csont száraz), adtam neki egy tisztítás után olajálló szilikont, most várom, hogy megkössön végre és remélem, hogy többet nem fog már ereszteni! hihetetlen, hogy renaulthoz nincs jó tömítés, a benzines lagunámnak is az olajteknő tömítése és a szelepfedél tömítése rommá volt szilózva, gondolom hasonló megfontolásból(még előttem csinálta valami szerelő), lehet mindenféle jó márkát venni hozzá, ha úgyis szivárogtatja az olajat......
-
rob210
Topikgazda
válasz
speedydb23 #42824 üzenetére
Igen közben én is rákerestem, valóban a diesel clióhoz drágább a kuplungszett mint a benzines meganeomhoz.
Respect, benéztem, a dolgot.
-
Predator2
addikt
-
Josi
aktív tag
Igaz ez az izzócserét írja le, de kiszedéshez segítség:
Mégane I ablakemelő kapcsoló - izzó csere -
rob210
Topikgazda
Ha jól értem, tegnap a te oldaladon lévő gombot hiba húztad toltad nem csinált semmit az anyós ablak,
ma meg már az anyós oldali gombra sem reagált.Ez sok minden lehet, lehet kontakhiba, lehet biztosÍték, ha jól tudom külön van.
De az is lehet, hogy a vezeték megtört.Ki kell mérni a kapcsolókat, a biztositék táblát és meglesz a hiba.
Ha maga a mechanika nem adott nyöszörgő csúnya hangot akkor szerintem gyorsan orvosolható.
Ha a mechanika vagy a motor adta meg magát akkor az nagyobb bontást igényel. -
Tom5
addikt
Első gondom a kocsival. A jobb oldali ablak ma már se le se fel. A vezető felöli oldalon nem működött a jobb oldalit vezérlő gomb, de ajtóról ment szépen. Ma már egyik jobb oldali sem. Mi lehet a gond?
Megane 1. 1,4 16V
-
Tosee
őstag
-
rwin5
őstag
válasz
rob210 #42783 üzenetére
Ilyen sárfogót szeretnék majd a Cliora, mert nincs egyik kerekénél sem. Ezt házilag itthon mennyire nehéz felszerelni?
szerk: ami így most jutott eszembe, hogy műszerfalon lehet követni 2-es clioban, hogy mennyi távot mentem 2 tankolás között? Mert hiába léptetném azzal a kiálló gombbal ott, nem történik semmi
-
Tosee
őstag
válasz
rob210 #42805 üzenetére
Nem lett újra tanítva, mert itthon csináltuk, és a szerviz zárva (egyébként nem volt benne kosz)...
Kb. egy hónapja a szervizben kitakarítás után újra tanították, és azóta van ez az ingadozás, amit még videón is megosztottam itt!
Valahol azt olvastuk, hogy ha levesszük az akksi saruit akkor nem kell újra tanítani a pillangószelepet tisztítás után! Ezt a részét ezzel meg is cáfoltuk, újra kell sajnos...
Viszont a szervizben hiába tanították újra, azóta ingadozik menet közben sebesség váltásnál! Ha álló helyzetben van az autó akkor jó! -
rob210
Topikgazda
Ezek a tűnetek csak akkor jönnek elő, ha nincs betanÍtva az alapjárati érték.
Meg eleve magas a hideg értéked is.
Amikor ti most kitakarÍtottátok, a fojtószelepet akkor újra lett tanÍtva?
Mert azt minden egyes alkalommal amikor lehúzod a csatlakozót újra kell tanÍttatni.
Főleg ha még esetleg volt is benne valami kis kosz. -
Tosee
őstag
válasz
diablo1984 #42802 üzenetére
A kormányt nem próbáltuk, de a klímát, és a ventilátort bekapcsoltuk! Nem változott az alapjárat...
-
Gyurike
tag
Sziasztok!
Csináltatott valaki a közelmúltban Megane2 1.6-oson okoskerék-cserét?
1-2 hónapon belül tervezném a sajátomon megcsináltatni, és érdekelne, hogy mennyiért végzik el manapság.Előre is köszi az infót!
-
Tosee
őstag
Üdv!
Adott lenne ez a probléma továbbra is!
Azóta kicseréltük itthon a szívósor tömítést, pillangó szelep újra ki lett tisztítva, nem szív falsot sehol, fhp jeladó megpucolva! Kivettük a gázpedált is, de sajnos az elektronikának a dobozába már nem tudtunk belenézni, mert nem lehet szétszedni!
Összeraktuk de a probléma továbbra is fenn áll! Ha áll az autó jó az alapjárat, viszont ha menet közben lámpa, körforgalom, kanyar, vagy egyéb ami miatt vissza kell váltanom, akkor ingadozik a fordulatszám 1200-2100 között még vissza nem rakom sebességbe! Visszamegy 1000-1200 környékére, majd egyből visszaugrik 2000-2100-ra! Hidegen az alapjárat is olyan 1300-1500 körül van, és mintha picit ingadozna is a mutató de ez minimális! Sőt volt olyan is, hogy beraktam kettesbe gurultam anélkül, hogy nyomtam volna a gázt és gyorsult az autó (emelte a fordulatszámot egészen 1500-ig)! Ezt azóta csinálja mióta a győri renault márkaszervizben kitisztították és újraprogramozták az alapjáratot!Lenne egyéb ötletetek, hogy mivel próbálkozzunk?
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen videókártyát?
- EAFC 25
- Ingatlanos topic!
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- AKCIÓ! GIGABYTE AORUS ELITE Z790 i7 14700K 64GB DDR5 1TB SSD 7900 XTX 24GB be quiet! SB 802 1000W
- BESZÁMÍTÁS! Asus B360M i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RX 6650 XT 8GB ZALMAN N4 600W
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 256GB 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest