Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
most láttam FB-on egy G4 cabriot, újrafényezve 1,5M-ért... nem sok kicsit? :/
-
Qru
MODERÁTOR
A Honda nevű Toyota teszt: CH-R 1.2T
mod:
Aggregátor: Fényes szürke meg fehér volt kiállítva amit elmentünk megnézni Bögérvel, azokkal a színekkel teljesen rendben van de az fegyverszükre nem adja nekem sem.
-
Szada85
aktív tag
válasz
EQMontoya #66687 üzenetére
Természetesen a szépség relatív, a FL utáni modellek szemböl kicsit elegánsabbak, ez tény, de ehhez az oldschool, hörgö szívó V6-os motorhoz szerintem pont passzol ez a balta arc.
Igen, a belsöröl láttam én is olyan képeket, amik elég gyászosak, pl az ajtóbehúzó környéke szokott hitvány módon összekarcolódni, szerencsére az enyémben egyelöre nincsenek nagy csúnyaságok, egyedül a világos kárpit koszolódik könnyen, az ülésekre még vár egy autókozmetikás tisztítás, a sima kárpittisztító+szivacs kombó már kevés nekik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
kisza25 #66773 üzenetére
Nyilván nem egy NSX... de élőben sokkal kevésbé bántó. Mondjuk a hátulja úgy is gáz de eleje az teljesen oké.
mod:
Aggregátor: Hátul a lökös kuka amúgy vállalható.
-
Integrale
veterán
válasz
EQMontoya #66776 üzenetére
Ezeket sem nevezném dizájn orgiának. Az S2000 a maga idejében kifejezetten sablonos volt, a Prelude remek, de a második és harmadik generációja szerintem érdekesebb.
Az S2000 kb mostanra kezd beérni, klasszikus formájú autó ma már nincs, vagy ritka, az S2000 ára pedig kúszik felfelé, sajnos elfelejthetem, hogy legyen egy olyanom. -
pècsimunkás
addikt
Semmi , nem ide akartam .
-
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #66771 üzenetére
Jó, hát a Honda nem gyártott szép autót az S2000 megszünése óta, ezen nem lepődnék meg.
-
Qru
MODERÁTOR
Új Honda Civic Si 209 ló 260 Nm és sperr. Az árára kíváncsi leszek...
-
norrberth
addikt
CSAKAMAN [link]
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #66758 üzenetére
ok akkor jól gondoltam
Próbálom minden autómat kímélni, pl holnap megyek Marcaliba (minden héten megyek 1x), 2 km a pálya, nem melegszik be addig a motor, pályán csak 110-120-al megyek amíg bemelegszik, aztán ráállok 150-re, ennél a dizlinél az a vicc, hogy majdnem Fonyódon vagyok mire bemelegszik, az ~10km
Tegnap g4 1,6 16V 2 km lidlibe ugrottam el vele, 90 fokos volt mire odaértem és egy hete nem mentem vele
Télen is -10ben az irodáig bemelegszik, ami ~3km
Arról nem is beszélek mennyivel szebb hangja van, kell vennem egy 1,6 szívó i30-at/KIA ceed-et, utóbbira nem is kellene sokat ráfizetni, na majd nyár végén -
-
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #66750 üzenetére
thx, ha mondjuk 40-50km pályát megyek 150-el utána 2 km 50-60-al, mert annyira lakom a pálya lejárótól az elég, hogy visszahűljön?
MunezXBK: ok de milyen sebességgel?
viccen kívül, tudom, hogy hűteni kell, de a módszerről nem sokat tudok, eddig csak szívóbanyám volt, ez az első turbo-s autóm
meg gondolom ez attól is függ mekkora a turbó és mennyit tölt, mert az 1.4 90 lónál gondolom elég kicsike a turbó/töltés -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Skillet #66732 üzenetére
Köszi az volt a max amit tudtam sőt abban már benne volt az a +3 ló is amit a múlt héten talált nekem Jorus.
Bár az a Hondás elég lassan húzodott le előlünk de aztán csak megértette...mod:
kisza25: Korminál hagyom ketyegni alapjáraton 1-2 percig leállítás előtt attól függ mennyire volt hajtós az etap. De pl haver D4-D-jében ilyenkor ha elfordítod a kulcsot és kiveszed akkor is jár tovább a motor még 2 percet aztán leállítja magát ha kellően visszahűlt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kisza25 #66749 üzenetére
Vödör víz.
2-300km pálya után minimum 5 perc helyben járatás. Nyáron 30+ fokban nyitott géptetővel. Az utolsó kilométeren a letérő előtt folyamatos motorfék van, kapcsolgatok visszafelé, a hideg levegő szépen lehűti, mie meg kell állni. Ilyenkor nem fecskendez be, csak beszívja a levegőt, összesíríti is kifújja a forró turbóba. Üzemanyag hiányában ez sokkal hidegebb, mint terhelés alatt.
-
vmk
tag
Sziasztok.
Ha üzemben tartója vagyok egy autónak (de nem tulajdonosa) és a tulajdonos "vissza venné" az autót a nevére, akkor mi a teendö? Milyen papírt kell írni?
-
Magnum_
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Nem vesztek komolyan.
Annyit nyomják a reklámot, bementem a szalonba megnézni, mi a helyzet. Sokkal finomabb szerkezet mint a skoda.
A tesztvezetés még hátra van.
-
Skillet
addikt
Ohhh. Komoly kis szerkezet.
Egy biztos, tudja, ami a szövegben van. Nem mese
Tette mindezt úgy, hogy a hangját nem hallottam. Bár, gyanítom az enyém túlkiabálta.2 kérdés. Egyik már volt pár napja. Autó színváltozásánál mi a jelenlegi szabályozás?
Másik: Petőfi híd budai hídfőjénél mik azok a kamerák?
-
brumi1024
veterán
Szerintem ezzel is szörnyű, csak kicsit csicsásabb. Egy Golffal sincs problémám, kivétel az 5-össel, de azzal nagyon.
(#66727) Saint_: "Ilyet vagy ujonnan erdemes vennoszalonbol, vagy sehogy."
Úgy viszont egy M240i finom és elég is (csak lenne az árához méltó a belseje is), esetleg a gyári sperrel. De legalább a szerviz ingyen van az első 3 évben.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Becserélem a skodrit egy új Ignis-re.
-
lenko
aktív tag
válasz
brumi1024 #66707 üzenetére
R32-be hibátlan a külső G5-nél.
1.4 alap külsővel aláírom, hogy hányás.Jójó ez az M3, de megint sok ezért a 6M. 15 évesen 200e feletti km-el...+Az SMG váltó sem örök élet.
Havernak megadta magát egy M6-ba, szép kis összeg volt a javítás...
Feléből venni 80e-t futott M-pakettes 330i-t. Az is megy úgy kb. mint az R32. -
lenko
aktív tag
válasz
EQMontoya #66713 üzenetére
Ha ez vígasztal, még a B5 passat 1.6 szívó vezérlést is így kell cserélni.
(#66705) focvis
200e km-ig normálisan használva/szervizelve ennek sem lesz semmi baja, nálad 150e-ig sem lenne meg...
Hagyjuk a G3 Vr6-ot... Egy kalap kaka az. Sokat eszik, de legalább nem megy.Kis helyen nagy motor stb.
-
Skillet
addikt
Ma a szerémin valami kis piros vacak útban volt, gondoltam kikerülöm, mint valami akadályt...
Nem annyira jött össze... kikerültem, de aztán látom a balos tükörben, hogy nem nagyon akar lemaradni, meg akkor már a micu jelet is láttam az orrán.colt.
Aztán ablak le, és kicsit dumáltunk. 1.5 turbo (2005-ös) de "picit" megokosítva, ugyanis 220 paripa volt a könnyű bódéhozsperr és minden földi jó
Állóból nem sok esélye volt, de nem tudtam elnyúlni tőle. Repülőből meg nem tudtunk egymással mit kezdeni.
Kis mocskos koporsó! -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
EQMontoya #66713 üzenetére
Ez semmi. A 3.0tdi- elől van 3 méter szíj, hátul 4 méter lánc. Z már valami.
Egész hajtómű ki, váltó le, lendkerék le, dekli le, úgy lehet a lánchoz férni. 1000 euró az anyag, meg majdnem annyi a munka.
Akár 4-500 000km-t is elmegy egy láncxal, szóval nem para. Csak 1X kell cserélni.
-
válasz
norrberth #66708 üzenetére
Jól néz ki főleg oldalról és nagyon praktikus autó, különösen tetszik a színe. De ilyent kevésbé szeretnék, meg ez egy betegágy motor.
@brumi1024: Most úgy állok a kérdéssel, hogy holnap ránéz egy Opel-specialista ismerősöm (egy kisebb szervizt üzemeltet Érden). Ha azt mondja rá, hogy értékarányos összegből megszüntethető a füstölés, akkor marad a gép még egy darabig. Tényleg nincs gondom vele, csak a füstöt nem komálom.
Ettől függetlenül, ha egyszer megmosom majd, akkor fotózom és hangulattól függően felteszem a hahura.@Qru: Elvileg azonos motorokról van szó Audi és VW vonatkozásában. Chip megoldja a 98-as problémát is, de chipnek csak turbónál van értelme.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #66705 üzenetére
Ez a motor kompressziójával is összefüggésben van (a kivehető teljesítményre is hatással van meg összefügg a gyárilag felprogramozott előgyújtási szögekkel is). Ha magasabb a kompressziója a motornak akkor magasabb oktánszámú benzinből több lovacska hozható ki, mert a magasabb oktánszámú nyálnak nagyobb a kompressziótűrése is. Ez kitolható ha pl egy 95-ös alap benzint feljavítanak valamilyen kopogástűrésnővelő adalékkal (sok autónál a 95-ös prémium előírás pont ezért, lásd tbold Jazz-e).
Régen ilyen volt a súlyosan mérgező ólom amit már rég betiltottak ezért manapság többnyire bioetanollal pótolnak. Tehát ha 5% bioetnaol tartalmú a 95-ös benzined akkor 95-ös oktánszámú szénhidrogén löttyhöz 5%-nyi kb 109 oktánszámú bioetanollal javítják fel. Ennyi etanol még nem indít brutális korróziót általában és az összes "polgári felhasználású" motor elvisel ennyi etanolt.Mondjuk nekem le is van írva a manualban, hogy max 10% etanol tartalmat bír el a gép, tehát tiszta E85 üzemben tönkremenne de mondjuk - a végül be nem vezetett - E10-et még elketyegne.
-
brumi1024
veterán
Ennyiért egy ilyen bután orrnehéz, alapvetően elsőkerék hangsúlyos G5-öt? Szeretem a Golfokat, meg alapvetően a VAG termékeit, de ezeknek sose láttam értelmét. Sokkal inkább egy rendes M3, ha a vezetését élvezni is szeretném, és ennek autóformája van Az meg mondjuk egyéni dolog, de szerintem messze a legcsúnyább Golf a G5.
(#66708) K Norbi: Írta, hogy nem akar belenyúlni a VR6-tal, erre kap egy 2.0 PD ajánlatot. Az tényleg sokkal megbízhatóbb konstrukció.
Más kérdés, hogy ez inkább oldalralépés a Saab után motort és hajtást tekintve.
-
válasz
Magnum_ #66698 üzenetére
Egesz nap simogatnam A masikkal egyutt :-)))
Csak nekem túl erős az asszociációs készségem?
@lenko: Ebben bízom én is, hogy csak a marketing miatt van. Meg ha az ember megíratja a szoftját, akkor eleve kérheti 95-öshöz is.
Továbbá erről a VR6 alapú motorról annyi rosszat összeírtatok - Te is - hogy hiába tetszene a hangja, nem akarok belenyúlni. 1x régen vezettem G3 VR6-ot, nem ájultam el tőle, attól még kult autó természetesen.
-
Qru
MODERÁTOR
Téli gumin nyomom még... hát botrány 4 kerékkel csúszok 45-nél olyan kanyarban amit amúgy 65-el szoktam venni.
Fékút is hosszú de az nem meglepő mert az hidegben is az az volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Bomba ár! HP EliteBook X360 830 G8 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, élettartam garanciával, problémamentesen! Immáron 8 éve!
- Azonnali készpénzes félkonfig / félgép felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest