Hirdetés
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hobby elektronika
- Házimozi belépő szinten
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple MacBook
- ZIDOO médialejátszók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
Több hsz . volt , hogy használt vagy új autó ...
Mindkettőnek megvan a maga előnye .Én újat vettem .
De itt egy is történet .:Van egy kollégám ,3-4 évente cseréli az autóit . Volt neki egy 2012-es , 9.gen 1,8l zöld Civic .1-2 éve szóltam neki ,h ha eladja a Civicet , szóljon ,megveszem .Szólt januárban , hogy van akció a Hondánál , elhoz egy újat . övét 10000 euróban beszámítják , ha kell az autó , annyiért lehet az enyém is .
Szép állapotú , 60-70000 km volt benne , balesetmentes autó volt , sofőr tulajjal .
Ám , azt is elmondta , milyen feltételekkel lehet elhozni egy újat . Az ő autójához is kellet volna hitel , ha lett volna annyi kp-m , megvettem volna azt az autót . De ,mivel kellet hitel ezért kezdtem én is új autók terén körbenézni , és kötöttem ki az Aurisnál ...
Annyi ,hogy Németországban sokkal jobbak a hitelfeltételek . Kb annyi kamatot fizetek ki ,mint otthon tized ennyi pénzre fizettem 4 év alatt a Mégane-ra !
A Toyota jó értéktartó , ha lejár a hitel még sokat fog érni . Fizetem a részleteket legfeljebb és nem rakom félre a pénzt 4 évig, hanem addig is új autóval járok . -
brumi1024
veterán
Az összeset.
Téli/nyári vs allseason vitát kezdek szagolni a levegőben. Ilyen időben pedig pont, hogy a négyévszakos az igazi, a középre tolt ideális hőmérséklettartomány miatt. Reggel még hűvös van (2-3 fok), nappal viszont felmegy 20 környékére.
(#65396) Saint_: Az nagyon meredek. Random Audi márkaszerviz olcsóbban csinálja az olajcserét, még mobilitásgarancia meghosszabbítással is.
-
mycso
veterán
Nemrég linkelte egy fórumtárs a renault topikba, a renault márkaszerviz ajánlatát.
grandscenic 3 (2011) 1.6dci:Alátét: 160
Olajszűrő: 4 848
Pollenszűrő: 8 342
Olaj 5W30: 44 361 (5.5l)
Levegőszűrő: 6 788
Gázolajszűrő: 15 610
Revízió olajcsere 1,2óra: 17 920
Pollen csere 0,4óra: 5 973
Levegőszűrő csere 0,4óra: 5 973
Gázolajszűrő csere 0,6óra: 8 960Nekem meg így adta a nem márkaszerviz:
laguna 3 (2012) 2.0dci:Olajsz.: 2.725
Pollensz.: 4.900
Olaj 8l 5w30 elf full tech - 15.000
Levegősz.: 3.937
Go.sz.: 11.888
+gyári diagolás
munkadíj: 5.000Gyári minőségű alkatrészek.
Szerintem a a márkaszerviz PICIT drágább.
-
boogie84
veterán
Udv urak!
Matricakell.hu
Dolgoztatott mar veluk valaki?
Sarvedore es bukocsore szeretnek jdm matricabombat tetetni.
Szabad naluk/veluk vagy jobb ha keresek mast? -
válasz
Speeedfire #65385 üzenetére
2009.02 1-2 szokott akadni, vagy nem veszi be az egyest. Kuplung is ropog továbbra is. Kérdeztem a fiúkat, azt mondták nem éri meg még lecserélni a váltóolajat.
-
Jaffa75
őstag
válasz
Tsebacsi #65379 üzenetére
tényleg ótomata kell Neked!
az enyémben 100-zal több van, de halál pöpec a váltó! Olyanokat kattan amikor sebességet váltok és betolom a következő fokozatba, mint egy új autónál!
és még egy + a Civichez: akitől vettem a felniket, annak a srácnak 2n Civicje van, egy 7-es Type-R, meg egy 6 gen sedan... a sedan-ban majdnem 1 millió (!!!!) km van
, eredeti a moci benne, amikor benéztem, még a harmadát sem tippeltem volna
. De nyilván ez a Te döntésed, remélem a legjobbat hozod meg, és elégedett leszel!!
-
válasz
Speeedfire #65385 üzenetére
Nekem a 2001-es civicben lassan 180k km-nel tokeletes a valtom, imadom
-
Most konkrétan ehhez mérve a civic abban jobb, hogy:
- kicsit kényelmesebb az ülése
- kicsit jobban fogja az utat
- a kormánya sportosabb, érzetre jobb
Magyarán aki sportos sprőd autót keres és nem zavarja:
- kemény rugózás
- lassan akadni kezdő váltó
- magasabb fogyasztás
- stb. ami már egyéni preferencia kérdéseNekem konkrétan a sajátommal van a bajom, nem a civiccel általánosan. Meguntam, kényelmesebbre vágyom, olyanra, amin 4 évig tényleg csak a kötelezőket kell csinálnom, és nem produkál semmit.
-
BigBlackDog
veterán
Az állapot a lényeg, ebben egyet értünk. Viszont, legalábbis szerintem, egy 13-15 év feletti autónál egyre több olyan dolog elkezd elöregedni, cserére szorulni, ami azért nem feltétlen az egyszerű kopó-fogyó alkatrész (pl. gumitömítések, gumicsövek). Na de ez csak a saját véleményem, láttam már szép állapotú 20-30 éves jószágot is, csak mondjuk szerintem egy olyan több időt tölt szervizelés alatt, mint egy 3-4 éves, vagy új autó.
(#65376) Skillet: Ha 20 éves, akkor már közveszélyes vagy vele!
-
Skillet
addikt
Új autó?
Akkor mit szóljak én a 20 éves vackommal?
De ha beletolok egy gurigát, akkor nálam minimum 10 évig megint autó (és nem mellesleg sacc 100 pacival több is lenne utána, mert ebben már kis tuning is akad)Igaz, nem 4 litert fogyaszt
-
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #65371 üzenetére
Én ezt a 3.5-et úgy mondtam, hogy nem néztem az eladókat, minden autó leejti ezt az összeget nagyjábl az első 4 évben ha tetszik ha nem....A drágábbak meg még többet.
Továbbra sem látom értelmét új autónak, ha az elbukott összegből van egy autóm, ami megfelel, és jó állapotú, és le is van szervizelve a 4 évre....A kor másodlagos, az állapot a lényeg. -
válasz
Mágus2 #65368 üzenetére
Alig van, konkrétan Octávból nem találtam eddig. Lehet kicsit még türelemmel kell lennem. Meg persze olyan felszereltet szeretnék, ami kicsit ritkább. Nagyon jól mondod amúgy.
Csak itt nyerek legalább másfél-2 milliót, ha minden jól megy, ami nem kevés. 8 misiért én sem újat vennék. -
BigBlackDog
veterán
Nem kell márkaszervizbe vinned feltétlen tudomásom szerint (meg aztán nem feltétlen kétszerese a márkaszerviz ára egy márkafüggetlen szerviz árához képest). Ugyan nem sok, de van néhány 4 év körüli Astra 3.5M Huf felett. Persze kérdés, hogy mennyiért mennek el.
(#65366) focvis: Mindenképpen újautót akarsz csinálni belőle?
Ápold és szeresd, az állapota úgysem fog azért sokat romlani.
-
-
válasz
Tsebacsi #65362 üzenetére
Most csak az Astraról beszélek. Szemmel látható összeget - származzon az hosszabb megtakarításból, vagy hitelből - kiadni egy "nyuggerautóért"... nekem fájna. Pár év alatt bukod a felét, és (én) nem látom, hogy milyen pluszt adna a gondtalanság mellett.
Én speciel imádom, hogy a szakadt, 9 éves wannabeprémium Saabon mókolhatok.
BTW, tegnap voltam a bőrösnél, beljebb varrta a kilyukadt kédert; feltöltötte az oldalsó, kiült szivacsot; megjavította a nyikorgó deréktámaszt (10 k Ft). Már csak festeni kell majd:
-
Gergőke88
addikt
válasz
Tsebacsi #65357 üzenetére
Már van egy hasonló
Ez az új autot ne dolog ott sántít, hogy itt 4evig a kötelező szervizen kívül nincs más tétel...
Több milliós amortizáció nem egy 6m Ft-os autónál lesz 1-2 éven belül.
Arról ne is beszéljünk, hogy egy első tulajos autó ami mondjuk privát mindig többet fog érni mint egy céges, flottás autó. Elég ránézni arra mennyi benzines jól felszerelt j kombi Astrat látsz neten. -
Skillet
addikt
válasz
tomcsi23 #65347 üzenetére
igen. Gyerkőcöt vittük az sztk-ba, aztán anyóshoz jöttünk be, mert asszony meg bement a városba.
Nem akartam anyós előtti (hamzsabégi) parkolásért kiadni egy ezrest... inkább megálltunk kint, aztán besétáltunk... jó idő vanDe nem is értem. Mindenki észreveszi a vasat... ennyire feltűnő?
-
Na megöltem a bulit, vagy mindenki elrohant Astrát venni?
-
válasz
szőröscica #65350 üzenetére
Nincs elérhető áron a piacon.
És akkor városban eljárok 12 literrel?
(#65355) BigBlackDog: Naaaa
Qru: Nem rossz, a civic érezhetően sportosabb, sprődebb. Ez kényelmes, de picit nyúlós is, nem érzem olyan atom stabilnak az autót komolyabb kanyarban. A kormánya is puha, sokat fordulós. Ez nyugiautó.
Amúgy aki nem akar téli-nyárit vegyesben, annak biztos jó lehet a CC. -
Richard!
addikt
válasz
pècsimunkás #65348 üzenetére
Ezt már azzal megtetted, hogy japán autót vettél
-
Na Urak!
9kor átvettem az Astrát. Dízel, aminek annyira nem örülök, de panaszkodott a faszi, hogy a benzinest már akkor elviszik, mielőtt még megkapnák bemutatóautónak. Na mind1, minden földi jó benne van, pittyeg-csipog-sávot tart, onstar rendszer (vicces, de nem ér sokat), ülésfűtés, motoros csomagtérajtó láblengetőssel (ez marhajó
).
A 136 lovas dizli van benne, és tetszik. Városban most olyan 5.5-ön áll. Pályán 100 körül 3-4 liter körül, 135-nél 4-5 körül eszik. GusztustalanNem megy rosszul, csak a gumik hangja jön be kicsit, de nem vészes. A navi pontos, csak kicsit halk (valamit nem állítok be jól biztos), telefonnal fél pillanat alatt szinkronizált, ezúton üzenem a kenwoodnak, hogy lószar a rendszerük
Az ülés alul picit keskeny, de az én seggem szélesA kihajtható combtámasz nem nyerő, nem annyira kényelmes, mint hittem. A sávtartó viccesen pingpongozik, nem kéne
Jó autó, hasonlóan jó mint az Octáv!
Kéne, lehet kell is. Még vívódok rajta és átnézem a pénzügyeimet.
A dízelről le akar beszélni a rövid távok miatt. pedig ez a fogyasztás nekem a csúcsok csúcsa
És akkor a képek. Egyelőre csak 2 :Ja és Michelin Cross Climate van rajta
-
Skillet
addikt
válasz
BigBlackDog #65343 üzenetére
Fején találtad a szöget
Kizárólag fáradt motorolajban sütünk.
Vagy a pincében állt olaj, ami nem került a vasba
Abból van lent bőven. -
Skillet
addikt
válasz
BigBlackDog #65343 üzenetére
Kizárólag a rántott húst, amit benne sütünk
-
Skillet
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
brumi1024 #65337 üzenetére
De ez hengerkapcsolós start-stoppos és könnyebb is + jobb a légellenállása is mint egy ilyen Jetta-nak. Nálunk van 1.4 TSi Oktáv azok mérvadóbbak talán a Jettahoz méretben és súlyban pl... Bár a mérleg másik serpenyőjében ott a dsg.
mod:
sky11: Jó de nem cuccolsz olyan sokat így a használhatóbb erőforrás neked fajsúlyosabb sztem.
-
Integrale
veterán
-
pècsimunkás
addikt
Na igen ...
Èn az Aurissal egyedül járok , de most öcsèm cuccait is vinnem kell haza , ès kicsi a csomagtartó . A Civicè nagyobb lett volna . A z Auris viszont kb 30 euróval olcsóbb havonta . Jobban is ugrik . Az volt a jó , hogy rögtön a Honda után mentem az Aurissal . A Honda viszont jobban fel volt extrázva . Szóval nehèz volt a döntés .
Csomagtartó szempontból egyèrtelműen a Honda nyer ! De talán a kategóriában is ! -
brumi1024
veterán
Fogyira (nálam) jelentősen alacsonyabban van az 1.4 TFSI, azt a 8,5-9-et 3 év és ~70k km 1.4 T(F)SI-zés után abszolút sokkallom. Ez 20k km átlaga, csúcsidőben naponta 2x megyek át a városon legalább (Budakalász - Infopark) és autópályán sem épp a 120 tempomatos típus vagyok, sőt. Ezt a fogyit könnyedén le tudnám vinni 6.5-re, ha nem az utolsó pillanatban indulnék el mindenhova.
Persze nekem is 8-9 közt írja egy-egy dinamikusabb városi etap után a BC a fogyasztást, de hosszú távon szépen lemegy 7 környékére.
Szerk.: De meg lehet nézni a nagy átlagot, az még alattam is van.
-
válasz
Skillet #65307 üzenetére
Szerencsére nem annyira speciális a csavar (6-os, 12 mm hosszú, "galléros" az alja).
Kevésbé fontos helyről kicsavartam ugyanolyant, betettem az EGR-be. Annak a helyére vágták a műhelyben hasonlót, ez is OK lesz ideiglenesen.
De délután megpróbálom kiszedni akna felett az eredetit. -
lenko
aktív tag
válasz
BigBlackDog #65333 üzenetére
Kb. az összes kopó ki van cserélve, nyilván nem most fogom eladni, hogy jól járjanak vele. Esztétikailag nálam nem igazán romlik egy autó, csak nagyon minimálisan, tehát 3 év múlva is így fog kinézni legalább 98-99%-ban, ahogy most. Kormány is pl. ugyanúgy néz ki, mint 25e km -el ezelőtt stb.
Ha minden elér az életciklusa 3/4-ére kb. akkor kell eladni, hogy ne mondhassák azt, hogy kell cserélni valamit is, de ki is vettem a bele tett pénz nagy részét, és még pénzt is kérhetek érte. -
BigBlackDog
veterán
-
Skillet
addikt
Kísérletezős. Mindig más. Volt már benne castrol, mannol, eneos, motul...
Nyárra most kap valami 0w40-est. Eddig szerintem azzal muzsikált a legjobban. Max jövő héten megejtem az olajcserét.
Szűrő meg szokásos knecht/mahle.
Jövő hét eléggé szerelős lesz. Be kellene rakni a 4 ablakhoz a vízlehúzókat, turbo nyomás műszerhez az új szondát, olajcsere, belsejét kipakolni (üléseket) és kiporszívózni, stb stb.
Sok meló lesz redsun előtt. -
rii
nagyúr
köszönöm!
ma már próbáltam jobban bánni vele ...
ehhez hasonló godom, kérdésem lenne még:
lassan menéskor (5-10-15-20-25 mph) más kocsik nem rángatnak ha lassan kell menni, akár 1-es, akár 2-es? .-((((mert ilyenkor inkább benyomom a kuplungot, teljesen, vagy nem, és csak üresbe gurulok az előttem menő után, helyezettől függően .-/
vagy ha 1-esbe rángat, akkor az az 1-esnek is már kevés, és akkor nincs mi tenni, mint benyomni a kuplungot?
-
lenko
aktív tag
válasz
mdani01 #65322 üzenetére
Most még nem cserélem le, kiautózom a pénzt ami benne van, de később egy ilyen benne lehet a pakliban.
(#65318) EQMontoya
Z4 is biztos ilyen állapotú, ennyi km-el....
4,5-5M a Z4 ennyi km -el, másrészt nem kéne....
Igen automata, többet a golf után nem váltanék, öcsémnek ugyanez van felszereltségbe, csak piros bőr, és 28i. A Harman/Kardon pedig kielégítően szól. -
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
Mindenki nyugodjon meg: visszaigazolták a rendelésem, jöhet az olajcsere.
Szűrőből Mann lesz olajból meg Motul.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #65315 üzenetére
Rám is néznek mint hülye racing boy-ra, hogy mit forgatom a kis Fűnyírót de hát ha ott megy akkor ott használom.
Előnye inkább pályán lesz a turbó meg a 7. fokozat miatt nem kell forgatni és még hangos sem lesz. Cserébe sehogy nem játszod be a nagymuter komódját vagy az újjonan vett mosógépet.
-
j.bravo
addikt
Nem hivatalos márkaszerviz, de/hanem Alfás körökben az egyik legelismertebb/legkedveltebb szerviz.
Nem tuti még egyébként, hogy a kuplung a bibi.
Egyetlen gondom velük hogy elérhetetlenek, és nem hívnak vissza. Ha már ott van az autó, akkor nincs velük gond, rendes srácok, de én a hajam tépem hogy nem kapok infót. Említettem többször h tuti nem vagyok egyedül azzal a véleménnyel h szívesen fizetek többet, csak vegyenek fel egy koordinátort/kommunikátort aki felveszi a telefont... -
BigBlackDog
veterán
Na igen, a belső tér mérete az kategória első szerintem is. Elől is legalább egy fél kategóriával szélesebb-hosszabb a hely és hátul is van bőven lábtér, ugyan kicsit bunkeres. Csomagtartó meg megint csak meglepi volt számomra a külső méretek, forma vizsgálata után.
Nem tudom hogy vagy vele, én is szoktam forgatni azért, csak valahogy sokszor azt érzem, hogy a mellettem lévő vezetőkből valamiféle récsingre való késztetést hoz ki a Civic hangja. Aztán mikor 55 környékén lehagynak szerintem rájönnek, hogy nem versenyezni akartam.Mondjuk országúton nem tudom mennyit zabál egy 1.4 TSI DSG-vel, de ott a Kuvik (is) eléggé jól áll, szerintem 80-90% országutas használhat mellett 6.8-6.5 alá be lehetne vinni a fogyasztást. Nagyrészt városi használat mellett meg 8-8.5 l/100 km-es értéket becsülök.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
j.bravo #65309 üzenetére
Akkor izmozás lesz. Ha márkaszerviz akkor bevizsgálják ha a "sarki pék" csinálta akkor meg röhögve lepattint valami mondvacsinált ürüggyel.
Utóbbi esetben ha ügyvéddel és/vagy követeléskezelő haverokkal mész akkor még akár lehet is sanszod bár ezek után aligha vállal be több melót a kocsiddal az adott szerelő (ami nem felétlenül baj).
BBD: Oké, hogy az motorikusan kellemesebb (bár ez is ízlés kérdése, nekem sosem okozott gondot elforgatni 5-6 ezerig) az alacsonyabban jelentkező nyomaték miatt de lássuk be: egy autó nem csak a motorból áll.
Ha valakinek akkor pont neked nem kell ecsetelnem, hogy mennyivel praktikusabb egy Kuvik. Nem csak az 5 ajtós mivolta miatt hanem a magic seat miatt... És ezt tudja Bögre is hisz volt már G8, G9 Kuvikja sőt még Jazz-e is.
mod:
Amúgy városban az 1,4 tsi is bekér 8-9-et, szóval nem eszik kevesebbet mint a 1.8i. Országúton meg pályán lesz fogyi előnye csak. Ha alacsony városi fogyi a cél akkor HSD kell. Az viszont autópályán hurka.
-
intensa_man
tag
Sziasztok!
Nemrég vásárolt 2001 Punto 2 HLX 1.2 80LE ABS hibát jelez, bal hátulra(konkrétan a hibakód bal hátsó jeladó). Bontás után azt láttuk, hogy az agy ilyen:Ami viszont fura, hogy a másik oldalon meg ilyen:
Ha rákeresek a Bárdinál, csak simáról ad képeket, viszont ha a neten beírom, hogy "punto2 hátsó agy ABS", akkor kapok sima, és bordázott képeket is. Szerintetek lehetséges, hogy eltérő legyen a két oldal? Vagy lehet, hogy valaki mókolt, és másfélét tett fel, azért jelzi a hibát?
Előre is köszönöm a segítséget! -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #65305 üzenetére
Még nem. Szóval még vehet akár egy Kuvikot is.
brumi: A szoftver szar. Az alacsony fogyi miatt úgy van hangolva hogy alacsony fordulaton üzemeljen a motor. Na most egy dízelben van nyomaték ott oké de benzinesnél... Még ha feltöltött is 2000 alatt nem igazán történik semmi. Na most Kormi is 60-nál bevágja az 5. fokozatot és 1100 rpm-en teker (most tekintsünk el attól, hogy ez mennyire kíméli a DMF-t), ha benyósnál ezt nem emelik szoftveresen legalább 2000-re (és nem emelik) akkor olyan mintha döglött hintalovon ülnél. Próbálj meg így mondjuk a Hungárián 60-nál csorogva beférni valaki elé. Agyrém lesz, mert lenyomod a gázt és semmi nem történik. Eltelik 1 másodperc eldönti az elektronika mennyit váltson vissza, majd eltelik 2 másodperc visszavált és meglódul a kocsi vehemensen. Addigra meg már rég beugrott más a helyedre a sávba. Kormi is ezt csinálja csak az alul nagyobb nyomaték miatt kevésbé idegesítő mint egy benzinesnél.
Persze a laboros fogyiméréshez ez a jó de a köznapi használatra nem. Érdekes ha áthúzod S-be a kart akkor meg minden frankó. Persze mert nem akar benyós létére 1600 rpm-en kavarni...Sietve hozzáteszem nem próbáltam benyós dsg-s autót csak eltudom képzelni a dízel dsg kombó hiábját picit felnagyítva. Szóval dsg-sek nagy barátja az S mód ha nem akarnak idő alőtt őszülni.
Én előzéskor is használom mert akkor nincs lag, már az előzés megkezdése előtt beteszi a megfelelő fokozatba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
j.bravo #65250 üzenetére
Attól függ mi a baja. Ha leégetted 2 nap alatt akkor az user error nem garis. Ha szerkezeti hibás akkor 2 év, a beszerelésre meg ha jól tudom fél vagy 1 év...
De ez Saint asztala neki hosszabb a neve 2 betűvel.
rii: Kinyomócsapágyat feleslegesen terheled. Előbb elfárad majd és cserés lesz.
mod:
vilike: Hát igen a TSI-DSG párost mindenhol szídják tesztekben. Na majd Bögre Jetta-ját kipróbálom, hogy tényleg szarul van-e programozva a TDI-DSG-s Kormihoz képest.
-
lenko
aktív tag
válasz
szőröscica #65286 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz
focvis #65299 üzenetére
1000km "bejaratas", utana kuplung-futomu, ha az is megvan akkor megirodik ra a chip es haccccoljon. Szoval realisan inkabb egy-masfel honap mulva lesz "kesz". Idenre. Mondjuk
A suzukihoz kepest egyelore nagyon fura, hogy mennyire nem erezni a menest, a hangszigeteles es a nyomatek csodat tesz
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- MIUI / HyperOS topik
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest