Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Házimozi haladó szinten
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Milyen széket vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #276898 üzenetére
Ráadásul hibridként is vicces, 13 km a szabvány szerinti elektromos hatótávja, ami konkrétan a fele a 1.5x olyan erős, 1 tonnával könnyebb Ferrari 296 GTB-nek.
Ott pedig szerintem nem volt szempont a praktikum.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szőröscica #276898 üzenetére
"...a legtobbet fogyasztotta"
Prémium kategória ide, vagy oda, de így szerintem már a tervezőasztalon "halálra" ítélték. Gondolom egy-két példányt legyártanak néhány múzeum számára, aztán ennyi volt.
-
brumi1024
veterán
Nem meglepő módon szinte senkit nem érdekel a 2.5 tonnás 4 hengeres C63 50+ millióért.
Német szalonok közel 0 megrendelést jelentettek. Mondjuk 20-30 millióval az M2/M3/M4 felett kifejezetten nevetséges vétel, ennyiért van M5, RS6, Panamera is V8-cal.
-
válasz
szőröscica #276892 üzenetére
Én nem a számoknak hiszek hanem a fülemnek. Anno azért nem vettünk pl. 1-es Fókát mert 130-nál bal oldalt valami fütyült. A Mondeo meg krva csendes volt. (A gen 2.)
-
nandow
aktív tag
válasz
szőröscica #276892 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szőröscica #276892 üzenetére
Zajszint egy dolog, a frekvencia meg egy masik. Siman lehet zavarobb a papiron halkabb auto mint a hangosabb.
-
szőröscica
addikt
A Kamiq fele huzunk, az ara es a hetkoznapi jobb hasznalhatosaga miatt. Egyedul a zajszinttol felek hosszu utakon. Ezt hogy hatarozzak meg amugy? Mert fura modon a Kamiq ajanlatara 66 decibelt irtak, a Golfera meg 68-at, de oszinten meglepne, ha a VW zajosabb lenne.
-
Állok a piros lámpánál (II. ker., Üstökös utca), három kocsival előttem épp, mikor zöldre vált a lámpa, több 6 év körüli gyerekek száll ki és cserélnek helyet egymással, ami már önmagában WTF?!
Na ezt nem bírta az előttem lévő kivárni, rükvercet kapcsolt és elkezdett felém jönni. Volt vagy 1,5 méter köztünk, nyomtam a dudát, mint az űrült, de még így is nekem jött a vonóhorgával.
Csináltam fotókat, aztán megbeszéltük, hogy egy kevésbé forgalmas helyen álljunk félre. Végül nem töltöttünk kék-sárgát, 90%, hogy tényleg csak a rendszám sérült, szóval pénzben rendeztük. Holnap kikalapálom, ha nem lesz szép, akkor mehetek újat igényelni.
-
válasz
szőröscica #276873 üzenetére
Majd nézel valami faszántos kupét másodiknak 5-10 év múlva, amivel lehet lazán krúzolgatni, a komoly utakra meg majd mindig lesz valami céges vasatok!
Irigykedek, mert nekem a saját nagyvasba kell tolni a zsét, ha azt akarom, hogy 10 év múlva is elmenjen minden gond nélkül évi 15-20k km-t. -
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #276873 üzenetére
En biztos nem fizetnek ra egy ilyen csumpibb fajta Golfra, jo lesz a Kamiq. Gyorsabban is megjon. Ha viszonylag sokat mentek eccaka, akkor meg az AFS-t (450k) vagy legalabb az automata tavfenyt kerjetek bele (86k).
szvsz ha ennyire racionalisan allsz hozza az autokerdeshez akkor semmi vagy masik ceges
lehet kopkodni az uj autokat sok mindenert, de igazabol egy ilyen Kamiq-kal is elmesz ugy spanyolba’, hogy nem folyik ki az agyad a fuleden, cserebe uj es nem kerul egyetlen tervezetlen forintodba sem, amit a pareves utazoautorol meg a tizeneves csillagrombolorol se lehet elmondani. En ugy latom, hogy nem tudnal jo szivvel szazezreket beleboritani semmilyen hobbiautoba, akkor meg megette a fene az egeszet.
-
A nagy hálózatoknál szinte mindenhol 644 +/- 1Ft a benya, már legutóbb is feltűnt, hogy a budaörsi tecsós Shell újfent olcsóbb, ma 628,9 volt a 95-ös (mínusz a 10 Ft kupon, így a vége 618,9).
Fogyi 7,35, 15-20% várossal, Golf. -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #276873 üzenetére
Akkó' golf.
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #276873 üzenetére
Amúgy van benne tisztességes kamera?
Mert előre fele jól ki lehet látni a suvokbol, érthető módon, de az A és C oszlopok sokszor az Akropoliszt is megtartanák, szoval a parkolást segítő extrák kellenek eléggé. -
szőröscica
addikt
válasz
bandus #276860 üzenetére
Nagy multinal vagyok, kozpontositott beszerzes van, csak egy helyrol tudok kerni.
Engedjuk el a 650i-t egy kicsit. A parom O3-asa es az Ampera lesz egy darab cegesre lecserelve. Foleg budapesti szaladgalas, fontos, hogy jol kilasson belole es konnyen parkoljon (hozzam kepest alacsony, 165 centis es nem gyakorlott sofor). Ezen kivul hetvegi kiruccanasok orszagon belul (Pecs, Miskolc vagy ennel rovidebb tavok). Evi 1-2 kulfold, akkor sztem max napi 6-800km-es etapokkal. Erre a celra valasztunk most a ketto jelolt kozul.
Ha emelle kell nekunk egy masodik auto, majd arrol kulon beszeljunk, hogy eldobhato utcan rohasztos, regi premium coupe, ujabb kommersz nagyauto vagy egy masodik ceges legyen. -
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #276636 üzenetére
Nem pont olyan, mint amilyen a mieink voltak, de kezdésnek nem lenne rossz. 🤔
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #276845 üzenetére
Jaja neha ugy ram tud esni egy-egy ilyen hegyomlas.
-
-v-
addikt
2024 Acura Integra Type S - First Canyon Driving Impressions!
Ilyet lehet itthon kapni? Hondás mércével ez egész jól néz ki.
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #276847 üzenetére
Esoerzekelos ablaktorlo, tempomat, parkoloradar, kulcs nelkuli nyitas, digitalis muszerfal
-->
-
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #276847 üzenetére
-
válasz
szőröscica #276847 üzenetére
Kamiq
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #276847 üzenetére
Biztos, hogy savtarto mellett nem esoerzekelos az ablaktorlo a Golfban?
-
Pfiucska
aktív tag
-
szőröscica
addikt
Na, így néznénk ki. Kamiq pont kijön a pénzből és 10-14 hétig futok árfolyamkockázatot.
Golf Variantra most 235k-t kéne rádobni és 40 hétre hozzák. -
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #276776 üzenetére
Forgalom függő, Kaposvárra el tudnék menni tempomattal végig úgy, hogy nem nyúlok hozzá, ha nem lennének körforgalmak. Kivéve vasárnap délután Kaposvárnak
Tegnap Olaszországnak az első 350km-en szinte végig tempomattal jöttem, alig kellett belenyúlni, aztán az utolsó 220 km-en meg jó lett volna az adaptív tempomat, volt egy kb 5km-es dugó, le is mentünk a pályáról, kertek alatt törtünk előre
Meg Olaszországban kb felesleges, de oda kb az adaptív is, mert van egy kis hely bevágnak eléd -
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #276839 üzenetére
Ja, ilyen költség mellett elég egyértelműen megeri a cégautó. Morgannel bruttó 250 volt, amit kerhettel helyette, ráadásul 6 évvel ezelőtt, akkor az úgy annyira nem érte meg.
-
szőröscica
addikt
válasz
bandus #276832 üzenetére
Nalunk is ugyanez van, netto 120k vagy kocsi. 2 éve nem volt kérdés, még sokkal olcsóbb volt az Amperát megtartani, de mostanra oda jutottunk, hogy a tőkeköltségem, az amortizáció, biztosítás (csak KGFB, Casco nincs), gumizás és egy éves karbantartó szerviz, illetve a villanyszámla havi költsége nagyjából ennyi. És akkor nincs semmi váratlan javítás, de legalább én szaladgálok vele mindenhova, ha csinálni kell rajta valamit.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #276831 üzenetére
Akkor sokszor nem szándékos a push-olás csak a radarral mennek.
-
brumi1024
veterán
válasz
bandus #276832 üzenetére
ezt meg semmilyen lízinggel nem kapod meg
Amit leirtal, az konkretan az operativ lizing, szoval de, megkapod.
A ceg szimplan ezert fizet egy szolgaltatonak.
-
EQMontoya
veterán
válasz
bandus #276832 üzenetére
Ha igy nezed, ez tok jo, csak az altalanos tapasztalat (IT-ben) az, hogy amikor brutto 1M+cegauto csomagok vannak, akkor a konkurencia lazan kifizeti a brutto masfelet. A szamok most csak az aranyok kedveert, erzekeltetni, hogy ez altalaban inkabb parasztvakitas, sem mint versenykepes juttatas.
-
válasz
EQMontoya #276830 üzenetére
szerintem ez inkább tipikusan win-win. egy csomó gondot levesz a válladról, nyilván cégfüggő, de nekem egészen pontosan 0 teendőm volt a kocsival. még a magánhasználatért se vontak le pénzt. mosás-takarítás hozom-viszem, szerviz szitén, tankolás 0 huf és egy vadiúj verdában ülhettem. amit e helyett lehetett választani a nettó 120k fizetés. elég könnyű döntés volt
de ha 300-at kaptam volna, akkor is az autót kérem, én nem akarok szervizbe rohangálni, gumicserét szervezni, meg kocsit suvickolni ha nem muszáj. ezt meg semmilyen lízinggel nem kapod meg.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bulikavagyok #276819 üzenetére
Igen és értem én, hogy sokkal-sokkal jobb a reakcióideje mint nekem valaha is volt/lesz de azért akkor is. Nem szeretem indokolatlanul push-olni az előttem haladót (engem is feszélyez).
Nem megyek nagy távokat és amúgy is már csak hobbiból autózom kvázi, szóval nekem nem hiányzik.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
426os #276769 üzenetére
Ahogy EQ is irta, sztem felesleges a tobb ero. Nekem szivo 155 ponilovam van, soha nem erzem h kene tobb. Bohockodni persze lehetne tobb, de erre van nagyjabol evi 1 alkalmam (se). Ha veletlen lenne, akkor ott ul a parom, aki a 2. Ilyen probalkozasnal mar rokazna…
Ami viszont nekem nagyban dobott az autozason: derektamasz (/normalis ules), konyoklo, digitklima, hangszigeteles, futomu. Adaptiv tempomat + dugokovetes, normalis lampa es egy automata valto kellene mar csak
-
válasz
szőröscica #276783 üzenetére
Alapvetően az MX-szel járok dolgozni, szerintem pont jó erre a célra. Aránylag jól fogyaszt, kicsi, fürge.... + tudsz napozni + feldobja a napod egy szar reggelen is, ez nagyon fontos!
-
válasz
szőröscica #276783 üzenetére
Jó hát én meg 12 éver jártam tempomat nélkül, szóval ...
Amíg nincs valami addig nem hiányzik. Visszalépni szar.
-
Audi dettó. Nekem középső állasban van a visszagyorsítás, így tökéletesen teszi a dolgát, pont mintha én csinálnám.
A távolságtartás viszont meglepett ennél az autónál, mert a legrövidebb beállításnál autópályán már majdnem súrolja a szabályosság határát - eddig semelyik autóm tempomatja nem engedett ilyen közel az előttem haladóhoz. Én 100%-ban megbízom már az autóban, egy jól működő rendszerrel (kiegészítve egy sávtartóval és sávváltás asszisztenssel) autópályán jóformán önvezető az autó, nyugis tempóban full pihentető vele az utazás. Én nem vennék már enélkül autót.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BigBlackDog #276817 üzenetére
Superb-ben sem volt. Vagy radarral mentél vagy semmivel.
-
válasz
Szada85 #276814 üzenetére
Ez megint érdekes, én ugye azt írtam, későn fékez, nem korán, én már elvenném a gázt, csak gurulnék, míg ő még vígan nyomja, aztán a végén fékez egy nagyobbat
Ez gondolom gyártó és hangolásfüggő.
A másik, ennek van hagyományos tempomat módja is, azaz amikor nem radarzozik, a tiédben ilyen funkció nincs ezek szerint? -
Szada85
aktív tag
válasz
bandus #276793 üzenetére
Érdekes, szerintem ez erösen emberfüggö, én például egyáltalán nem szeretem az adaptívat, mert - ahogy részben Tse is írta - legtöbbször borzasztó nagyfateros a karakterisztikája, még legrövidebb állásban is annyira korán fékezni kezd, hogy emiatt sokkal elöbb "kell" besoroljak a belsöbe, hogy ne álljon bele a fékbe, mint én magamtól behúzódnék, emiatt sokkal jobban kell figyelni, sokkal több gépészkedés, hogy van-e/lesz-e elég hely a belsöben tempomattal elhaladni a külsöben andalgó mellett..
Mentünk már néhány tízezer km-t vegyesen mindkettöt használva, én a sima mellett teszem le a voksom, ha lehetne a Cuprából is kigyomlálnám az adaptív részét.
-
brumi1024
veterán
válasz
bandus #276803 üzenetére
B/S 3/4/5/6 7/8 a motor típuskódjának felépítése, 500 ccm hengerekkel dolgoznak már (kivéve a V8). B normál motorok, S az M motorok (eltérő karbantartási ciklussal). 3 - 3 henger, 4 - 4 henger, 5 - 6 henger, 8 - 8 henger, a végén pedig a 7 a dízel, 8 a benzin. Így a B47 a 2 literes dízel, B48 2 literes benzin, B58 6 hengeres benzin, S68 meg a V8 M motor.
-
brumi1024
veterán
válasz
Tsebacsi #276804 üzenetére
Alap ülés, semmi csomag, alap szín, alap felni, sima tempomat (nincs távolságszabályzó a kormányon), meg egy prémium autóba európai éghajlaton beleférhetne az ülésfűtés.
A fapad alatt amúgy arra gondoltam, hogy nem pipáltak be dolgokat a konfigurátorban, ezek jó része alapáras.
-
-v-
addikt
válasz
bandus #276806 üzenetére
Ezért fölösleges olyat írni hogy "hidd el ez olyan" - nem hiszem el, mert ahány típus annyi féleképp működik az adaptív szara, meg ahány ember annyiféleképp vezet (ugye mindenki azt hiszi ő az etalon és a többi az agresszív meg a tötymörgő meg a balfasz de ő csinál mindent jól
) meg nem tudjuk melyik ország melyik részén milyen forgalomban
Én a sima tempomattól is agyfaszt kapok amint az üres útnál elkezd kicsivel nagyobb forgalom lenni.. kivétel svájc kb.
Sőt attól is agyfaszt kapok amikor más ki nem kapcsolná a tempomatot, kikerülne valakit a belsőben, de persze aki a külsőben megy nem tempomattal megy, ugye néha meglesz a gáz, kicsit gyorsulgat, aki a belsőben megy tempomattal ott meg hirtelen csökken a sebességkülönbség, +2-vel előzi fél órán át mert 5 perce még ugye jónak tűnt a dolog, persze azóta már áll ki egy kilométeres sor a seggébőlde tükröt tavaly nézett utoljára, de ő tempomattal megy rá nem lépne a gázra hogy esetleg befejezze a manővert.
-
Nem vészes amúgy, az enyém okosan fékez, igaz később mint én tenném, de megáll. Az alap dolgokra nagyon jó, nem kell annyira feszülni, ha meg helyzet van úgyis figyelsz, aki nem az megérdemli. Kicsit talán később kezd el gázt adni, mint ahogy Te tennéd, de ez is a biztonság miatt van. Gyorsítani ésszel gyorsít, ha Sport-ban van, akkor kicsit vadabbul, de Comfortban teljesen okés. Mivel 0-200-ig írja a könyve, én bízok benne. Plusz többször jobban látja, ha előtted nagyobbat fékeznek, mint te, és nekem olyankor sípol is, meg jön a piktogramm, 10-ből max ha 2x vakriaszt, akkor sokat mondok, ez szerintem jól sikerült.
A holttérfigyelő az... Az pl. nem sokat ér, oké világít, de ha pont nem arra nézel akkor hiába küzd... -
válasz
brumi1024 #276796 üzenetére
Nem annyira fapad ez, de tény nem bőrös, de fűtött az ülés, szerintem adaptív a tempomat de ezt az alvázszámból lehet tutira mondani. Főbb tech dolgok benne vannak, a motor nem rossz, kicsit odafigyelős, cserébe pályán 4-5l, megy is ha kell, lehet kicsit chippelni, alap de legalább LED-es lámpák, szerintem nem halálos, alámtennék járnék vele.
-
válasz
brumi1024 #276796 üzenetére
köszi
hozzá nem értőknek lefordítva mit lenet a b48? 1.6-os vagy 2.0-s benzin? ha fapad, akkor nem kell
nézegetek mást is közben. van esetleg valami összefoglaló ennek az extralistájáról?a kofigurátorban már a fl van.
Qru: mondjuk te elég spártai vagy vezetés szempontból
se extrák nem kellenek, se pihenők, én ennél kényelmesebb vagyok
6030D: ez megint egy általánosítás, nem költöttek túl sokat ennek a fejlesztésére a kia-nál. vw-nél finoman működött a golf, ahogy múltkor a tesla m3 sem lőtt ki ha kisoroltam, pedig ott lenne mibel gyorsítani. egy faszán működő adaptív tempomat a leghasznosabb extra nálam. mondjuk alig közlekedek autóúton, és ott általában nem is használom, csak pályán (már amikor van autó a seggem alatt
)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Formula-1
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Evil Snowman: Cumizás igen nagy Elan-nal
- Óra topik
- iPhone topik
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest