- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen videókártyát?
- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Nagyon kevés GeForce RTX 5090 készül, és senki sem tudja, hogy miért
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- Hobby elektronika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
"Nem az autók megreformálasa fogja megmenteni a világot, mikor az összes kibocsátás kb 15% az autók."
Megpróbáltam egy kicsit belásni magam a légi és tengeri közlekedésbe, pontosabban azon részébe, h mennyi fosszilis energiát emészt ez fel. Érdekes módon a vízi, pontosabban a tengeri közlekedés oldaláról nem találtam kézzelfogható adatokat. Nem tüntetik fel sehol a nagyobb hajók üzemanyag igényeit. Az viszont fellelhető, h a világ tíz legnagyobb hajótársasága több mint háromezer nagy szállító (személy és teher) hajóval rendelkezik.
A másik oldal a légi közlekedés, itt már azért vannak adatok.
A jelenleg a világ legtakarékosabb személyszállító airbus-a, az A321 Neo, ez a gép 100km-en, (bocsánat, nem forgattam át üzemórára) 444l kerozint éget el közepes terhelésen. A NATO kötelékében szolgáló C5 Super Galaxy szintén közepes terheléssel már 2175l -t éget el 100km-en, de hogy srófoljuk a tétet, ez a gép szarrá pakolva, teljes terheléssel 4544l-t !!!! Nem tévedés, ez ennyi! Szóval mit is kellene korlátozni?Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest