Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Type-R
őstag
válasz
illusiON #1791 üzenetére
Ilynenek találtam:
1280x960:
Bővebben: link
Bővebben: link -
illusiON
őstag
igen próbáltam.-.. és cask kicsi képeket ad be, vagy 500000x600000 avyg mennyit, de 1024x768at sehol
-
popey37
addikt
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Az M6-os nem annyira különbözik a sima 645Ci-től, ami már szerintem egy elég jó formájú autó, csak a fara egy kicsit nem tetszik, de meg lehet szokni
. De viszont egy 3t-ás autóba 700LE nem feltétlen kell, abban igazad van, meg akkor mekkor fékek kénének, ha meg kéne állitani.
-
a_tesz
Korrektor
...és lassan pilótavizsgát lenne kötelző tenni mindenkinek, aki vezetni szeretné. betyár sok az a 700LE, mégha egy akkora büdösnagy dögbe is teszik bele.
amúgy az előbb arra gondoltam, hogy a formájával szenvednének sokat a tervezők, de aztán közben eszembe jutott, hogy az M6-ost is milyen lazán megoldották. gondolom azért, mert azzal is lett volna pár álmatlan éjszakájuk -
illusiON
őstag
ide is beirom, hátha tudtok segiteni
naszóval az abflug supra-ról szeretnék _jó minőségű, 1024x768 méretű_ háttereket... kék kocsi, an ygon vad, nincs hátsó spoilere, csak légterelőlemeze.. és eszméletlen vad!
-
a_tesz
Korrektor
az eredeti ötlet pedig jó volt. csak amikor elkezdték azt is amerikanizálni, és kivették a felezőt, azzal legalább annyit értek el mintha levágták volna az egyik kezüket...
tényleg, a bömbi nem tervezi az S8 mintájára a M7 változat bemutatását? bár mondjuk szenvednének vele a tervezők rendesen
popey37:regisztrálj valami ingyenes szolgáltatóhoz, töltsd fel hozzá a képeket, onnan az [ IMG ] taggal, ahogy a hozzászólás ablakban van, be tudod szúrni.
szerk: ez nem is annyira off...
[Szerkesztve] -
popey37
addikt
hali feltennék egy pár képet ide csak nem tudom hogyan kell. segítene valaki??
a képek a vinyómon vannak. -
Stimpy
senior tag
Hali mindenkibe.
Ezt el kell mondanom:
Araszolunk ma hazafelé a Róna utcában,piros lámpa...megállunk.Mellénk állt egy piros punto:spoiler,alufelni,totál optikai tuning...........meg elől-hátul ferrari embléma..............ultra lol....... -
Type-R
őstag
Végre itt a felújitott 7-es BMW Bővebben: link
-
illusiON
őstag
a lemans-onh a porsche f119-el avyg mivel 420 körül döngettek bizt. öv nélkül
-
Type-R
őstag
válasz
illusiON #1776 üzenetére
Az a Saleen S7-es se semmi, de ez a 840 lóerős Porsche GT3-as:
''Az eddigi rekordot a McLaren F1 tartotta 386,7 km/h-val, Jan Fatthauer, a 9ff tulajdonosa ezt kereken 388-ra javította átépített Porschéjával. A rekordkísérletre a dél-olaszországi Nardo oválpályáján került sor, a mindössze 1300 kilós autóban egy 3,8 literes, 840 lóerős biturbó boxermotor dolgozott.
A 9ff nem akar leragadni 388-nál, Fatthauer már a következő világcsúcsra készül: további fejlesztésekkel szerinte áttörhető a 400-as álomhatár is.'' -
micro
addikt
Létezik olyan a kreszben, hogy kiemelt útszakasz?
Ha igen, akkor pontosan mit jelent? -
illusiON
őstag
arra is tervezték hogy szupergépeket nyomjon le... nekem megvan 1:18as makettbe, hihetetlen szép autó az s7...
-
Type-R
őstag
750 lóerős, ikerturbós sportkocsi a Saleentől Bővebben: link Egy ilyennel még az Enzot is lazán le lehet nyomni 0-100-ra gyorsulásban.
-
illusiON
őstag
autók mműszaki szemmel a topic címe, ha jól emléxem oda írták be a linket...
-
kíváncsi
őstag
Hi all!
Valaki valamelyik autós topikban linkelt be egy oldalt ahol egy faszi saját maga készített el egy Mercedest. Valaki aki tudja hol van ez mert én nem találom segítsen előre is thx -
a_tesz
Korrektor
Bővebben: link
a francnak kellett nekik amerikába menni
-
Pompi
nagyúr
Igazad volt, a Racingsolutions Inc videójában a saját kocsijuk van amiben nem a kereskedelmi forgalomban is levő tuning cucc van, akárcsak a Hennessyék Venomjába, mert ott is ''csak'' a 800 LE-s biturbós kit van forgalomban.
Amiért a Racingsolutions megoldása mellett döntött az ismerős, az az, hogy ők kompresszor és turbo nélkül hozzák ki a kocsiból a 750LE-t. És ez elég nagy fegyvertény, gyorsulási versenyeken külön kategória turbós/kompresszoros autó.
Amúgy Racingsolutions féle 750-es pakk 10.1-es időt igér 1/4 mérföldön, ugyenezt igéri a Hennessey dupla turbos 800-as megoldása is, igaz itt a 0-60mph gyorsulás jobb. -
Pompi
nagyúr
Igen már szétnéztem, köszi
Holnapra okosabb leszek, beszélek majd az emberrel, mert elég sokan rázizzentek a témára, itthon JB Motorsport (Bővebben: link) foglalkozott a kocsijával, ők tették bele a nitrót is. Én ott ragadtam le, hogy ők nem tudtak semmi okosat mondani se kompresszor se turbo ügyileg.
Pedig ahogy nézem van párféle megoldás -
B.Kox
tag
Sztem viper témában ez a legjobb oldal:Bővebben: link
-
B.Kox
tag
Tessék egy biturbo viper, 1000 pacival:Bővebben: link
Videó(9.75@148) a vasról:Bővebben: link -
B.Kox
tag
Az nem létezik hogy egy keréken 640 lovas viper 9.5 körüli időt menjen negyedmérföldön. Hidd el nekem, láttam már pár(száz) gyorsulós videót. Az a viper sokkal erősebb.
Már hogyne létezne turbos Viper??!! Mondjuk ez hang alapján inkább kompresszoros.
A subaru természetesen negyedmérföldet megy. -
#16741888
törölt tag
Találtam egy német tuningcéget, megosztom veletek tapasztalatomat.
Hogy ne csak Honda and nothing more legyen.
Bővebben: link
AUDI/VW mocikat morcosítanak egy picit, szerintem jó áron. -
Pompi
nagyúr
Melyik Viper?
A videóban szereplő? Mert az 750 LE pontosabban a hátsó keréken mérve 640.
Ha jól tudom ez egy kompresszoros upgrade, turbo nincs Viperhez.
Ennek a tuning packnak a paraméterei (lóerő is), megtalálható ezen az oldalon:
Bővebben: link.
Nem tudom a konkét oldalt linkelni, mert flash.
Menu - Viper - Engine Upgrades - Gen II - RSI750 (még a nevében is benne van).
Ehhez a 750 (640) -hez jön majd még jelen esetben a nitro 100-150 lóereje, pontosabban ez már benne van a kocsiban.
Erről a Imprezás movieból kiderül valahogy, hogy mekkora távot ment? Mert az 1/8 mérföld (kb 200m) is kategóraia, ilyen pl. a Hungaroringes gyorsulás.
Holnap ha lesz egy kis időm rakok fel videót arról a Jeepről, amelyik a 10mp-t vitte. -
B.Kox
tag
Ez a Viper jóval erősebb mint 750paci!
750 lóval 11 körüli időt menne, de ez legalább 1000 lovas és valószinűleg biturbós, vagy kompresszoros.
Egyébkén impresa is van 10-en belül, Bővebben: linkcsak nem nálunk kell keresni.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
na, toyota lopkodott már megint egy nagyot design ügyben
Bővebben: link -
Integra
titán
regisztrációs adó balhé
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Ferrari SUV készülBővebben: link
Bemutatkozik a második Dodge Viper Coupé Bővebben: link -
Pompi
nagyúr
válasz
strike-force #1751 üzenetére
Szerintem ezt egy ideig nem nagyon fogja lecserélni. Tetszik neki.
Szívás is volt vele, mert több, mint fél évig vámolták.
Biztos, lehetett volna más esetleg jobb, vagy olcsóbb alapra építkezni, de már ez van.
[Szerkesztve] -
esetleg egy durvább Supra? bár a fene se tudja, hogy amik vannak, mennyire vannak széthajtva. azokból is lehet kihozni elég jó lóerőket.
Bővebben: link 1150LE
Bővebben: link 570LE -
Pompi
nagyúr
válasz
_Volkovy_ #1737 üzenetére
_Volkovy_
Átadom neki
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél)
-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.
Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát. -
Overmind
aktív tag
Üdv all!
Nem tudtok olyan netes használtautó keresőt, ahol lehet tuningautókra keresni? Vagy olyat ahol csak azt hírdetnek? Néztem 1-2 tuning site-ot, de nagyon kevés hírdetés van...Egyébként meg nehéz rátalálni, mert nem konkrét típust akarok
, hanem szerelmet első látásra.
-
Type-R
őstag
Alpina B5: BMW M5-rivális házon belül: Bővebben: link
-
-Jackson-
őstag
válasz
Norbertpower #1745 üzenetére
elméletileg a test a két barna, aza ki-be kapcsoló
-
Norbertpower
aktív tag
válasz
-Jackson- #1744 üzenetére
Na most aztán elééég ha csak a felével mehettem volna mááár.....
nekem a legnagyobb amivel vittek (nem én vezettem) Egy ismerősöm 540í-je 4400cm3 csak úgy villogott a kis sárga háromszög hogy ne pörögjön a kerék...
Dolgozni kellet az elektronikának rendesen.....
Ülésemmel kapcsolatban valami??? Valakitőőőől?? -
-Jackson-
őstag
válasz
Norbertpower #1742 üzenetére
szerk.: ma is találkozok keresztapámmal, rákérdezek a színekre
vezettem még 540i-t, m3 cabrio smg-t, 4.6is-sel csak vittek, mentem még 325Ci-vel meg volt 5 köröm a hungaroringen astra kupás verdával
volkovy, ma néztem vmi német adón lancia delta s3 hegyi versenyen, 600ló felett...lehet azzalis kibékülnék
[Szerkesztve] -
Norbertpower
aktív tag
89' 524 td !!! E34
És gyárilag nem volt benne ülés fűtés de a csatit megtaláltam az ülés alatt bedugtam és ennyi.... az ülés ami be lett rakva az gyári E34 fűthető fekete bőr...
Ja miután bedugtam az ülésen lévő gombokat kapcsolgatva világítanak a gombok,ezekkel állítom a fűtés erejét gondolom mert van egy fel meg egy le.Bár a jelölés inkább arra utal hogy gyengébb fűtés erősebb fűtés...
Kaptam közben egy infót egy itteni rendes fórum testvértől aki megkérdezte egy ismerősétől.... Hátha ez segít....
: ''szóval rákérdeztem, és azt mondta, hogy valószínű amit nemtdod
hovakéne dugni, az a kapcsolóba megy. gondolom a műszerfalon van
üres hely, és odakéne szerezni egy plusz gombot.''
Köszönet minden segítségért: Norbertpower
Ja : a kábelek színét majd még megnézem és írok de úgy emlékszem hogy a sok csatis az olyan 5-6 kábel mindenféle színes, mig a két kábeles csati az két barna kábel az egyik az talán barna-fekete csíkkal.... -
-Jackson-
őstag
válasz
Norbertpower #1734 üzenetére
a bezárt topicodba írtam, remélhetőleg egy 2 órán belül hazaérek, és informálódok a ''mester''-től
-
pweisz
senior tag
válasz
Norbertpower #1734 üzenetére
nem lehet hogy a kicsi 2 db vezeték a kapcsolóhoz megy, egyébbként nem értek a bmw-hez
-
Norbertpower
aktív tag
Segítség kéne az ülés fűtés nél....
E34 series....
Gyárilag valszeg nem fűthető bőr volt benne(mostmár igen...
Az ülés alatti csatit bedugtam a helyére (azt a sok lábút) a kicsi 2 vezetékesnek nem találtam párt!!! De sajna nem fűt vajon mit kell még tennem ??? Relé???? vagy mi??? Ja: egyébként az ülésen lévő gombok világítanak ha megy a motor!!!
Valakinek valami ötlet??? Sürgős lenne mert nem jó a fűtés a kocsiban és így azért elviselhetőbb lenne....
Ha valaki azt tudja hol tudnám megérdeklődni hogy mit tegyek azt is megköszönöm...
Üdv: Norbertpower
Nem is tudok írni... Már -
Integra
titán
skoda is egy rakat lom volt mikor átvette a vw, aztán nézd meg most hol tart.
a dacia a keleti nagyon árérzékeny piacokra fog koncentrálni és ott valszeg olcsóbban adják majd a rönó technikát dacia jelvénnyel. kis image polirozás bizony elfér. annak meg ez jó. olcsó is de hatékony is. -
etilin
aktív tag
válasz
Integra #1728 üzenetére
Jójó De azért talán enyire mégse kellene leadni a szinvonalat.
Az égész Dacia nem a sportosságról hanem az olcsó igénytelen megoldásoktól hemzseg.
Ha nincs pénzed vegyél használt járgyányt a LADA VFTS-ek mennyi ideig népszerüek voltak.
Annak nem látom értelmét belepakolni a clió alkatrészeit a loganba?
Az egész arra ment ki hogy elmondhassák húúú mennyire sportos ez a Logan meg mennyire gyors Holott szántóföldre meg a magyar tankcsapdákra lett tervezve a futómű.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
etilin
aktív tag
mitszóltok hozzá Dacia racing
Bővebben: link
Wow az újj csodafegyver vajon annyival olcsóbb mint egy Clio mint amennyivel szarabb? -
Integra
titán
jaja, elgurulgatnék vele én is
kaszás géza is hondázik, tőkjó, igazi vip személy....
Bővebben: link -
Integra
titán
-
Type-R
őstag
Kínai induló a túraautó világbajnokságon Bővebben: link. Én elég sokat néztem ETCC-t, ami 2005-től már WTCC lesz, és nagyon örlülök , hogy bővül a mezőny, mert nagyon egyhangú volt az idei felhozatal.
-
Type-R
őstag
Ferrari részletre havi 350 ezer forintért Bővebben: link
-
neduddki
nagyúr
HI!
NA a npokban nehany 10 km-re volt szerencem egy Toyota rav4 4 kerekes hosszu 2 literes kozvetlen benz.
Kizarolag csak aszfalt termeszetesen, de abbol foleg szar...
Meglepone jol huizott es mar 2500 kornyeketol el kezdett eledezni, termeszetersen aze kelelt 4 hogy igazan jol huzzon /sajat kategoriajaban termeszetresen/, reg ota kivancsi votam a d4-re nem is okozott csalodast szep egyenletesen ebredt a nyomatek, nem ugy mint a regi porgoseikbe. nekme teccet. raadasul a fedelzeti joszag stabilan 8.5 kornykere hoszta magat, ami egy ijentol nem egy orssz teljesitmeny, mongyuk a padlogaz 2 46.7l, meg votl egy 96l is :- ))))
Futomu hatarozottan teccik a magayr utakra egesszen jol nyeli, meg az apro kerekk miat atlepi kenyesebb hejeket, egesz szepen lehetett vele csuszkalni, jobb labbal szepen lehetett beloni a csuszasokat, es enm voltak elbizonytalanodasui sem, kecsegtelenm hogy nem szerpentinen probaltam.
Valto szokasos toyota valto neahol kisse megakad de hatarozottan kattan egyik fokozatbol a masikba, nem tul hosszu valtoutak es elvezetes valtasok.
KOrmany minth akisse tul konnyu lenne keves visszajlezessel, pedalok szintenkonnyeb fajtabol valok.
Fekjei hatarozottan kellmesek, de aze ehhez kisse tartosabb fekutak is keleltekk volna. Fekra gazra szepeket bolint, de hat magas epites.
Hat mongyuk a belso ter az egy vicc, mogem egy 12 evesnel idosebb gyerek csak kinzasi cellal. mod: bocsnat ez elmatatt: szoval az osszerkas peldas, zorges nyoszorges semmi, na jo 12e km, 4 folott ellenebn mar kisse hangos amotor, az felhasznalt anyagokkitunoek, es a jol meksozkott borkormannyal talakoztam ossze /enis aszttem evekkel ezelott hogy sznobizmus a borkormany de az elmutl 5 ev tapasztlatai alaplajn nagyon nem, foleg akkor erezem mikor atulok egy masikba es probalo a szokaso maovereket vegrehajtani es az elso nehany fogasnal allnadoan lecsusizka akezem/
Szoval minenszt osszevetve nekem TECCET!!!:- ))))
udv
neduddki
[Szerkesztve] -
Integra
titán
a kia-ra érdemes lesz odafigyelni pár éven belül..
Bővebben: link -
Integra
titán
válasz
hobizoli #1708 üzenetére
hát akkora probléma biztos nem, mint amikor a sok agytröszt nem képes a vtec-et helyesen leírni, hanem azt a buzifejű magyar suttyózenés alakulatot írja le, ez tény. ezért gyilkolni tudnék.
de magát autós oldalnak hívó valamitől ez is elég ciki..
mondjuk a5 ennyit ér. vagyis semmit. -
Pompi
nagyúr
Sziasztok!
Egy ideje figyelek már itt a PH! fórumon, de csak most vettem észre, hogy nem csak HW-SW orientált témák vannak
Mindjárt megpróbálok kicsit visszaolvasni, hogy mi rejlik a lóerős címszó alatt, de amíg én visszanézek gondoltam örülnétek neki, ha mutatnék pár lóerő közeli képet
Bővebben: link
A képek történetéről röviden tömören annyit, hogy van egy kedves barátom aki szintén lóeró mániás és szerencséjére (meg némiképp az enyémre is) rendelkezik néminemü anyagi háttérrel is ennek kiélvezéséhez.
A gyorsasági autóparkja első tagját tavaly ősszel vásárolta. Ez egy Mercedes S600 biturbo gyári Brabus tuninggal, tehát kb. 600 paci van bepréselve a motorház alá. Fincsi. Akik járnak ilyen összejövetelekre azok már akkor láthatták ezzel a kocsival a Hungaroringes gyorsuláson egyszer-kétszer.
Az igazi áttörés azonban idén nyáron következett be, vett egy új szériás Dodge Vipert.
Azóta szinte az összes vidéki és budapesti legális (és kevésbé legális) gyorsulási találkozón részt vett. Amiért írtam, hogy kicsit az én szerencsém is az az, hogy többször előfordult, hogy mindkét autójával szeretett volna rajthoz állni, így volt szerencsém a volán mögött is kipróbálni a jószágokat. Több felejthetetlen élményt szerzett ezzel nekem, ezúton is hála Neki.
A Viper most készül a jövő évi szezonra. Az idei utolsó hungaroringes gyorsuláson már benne volt a nitro, de sajnos az eső miatt nemigen tudta kihasználni. De ezen kívül is több változtatás készül a motorház alatt. Az amcsik nem vitték túlzásba a dolgot a 8300ccm-ből vétek csak 500 le-t kipréselni.
Remélem nem zavartam, ha érdeklődésre számot tart a téma, akkor a továbbiakban is szívesen megosztom veletek a képeket, bár sajnos a március még odébb van... -
Type-R
őstag
Ajánlom a júliusban megjelenő autók listáját Bővebben: link
-
karib
addikt
válasz
Integra #1701 üzenetére
No igen
A Coupét 1996-ig gyártották, tehát miniumum 9-10 éves példányt lehet belőle fogni. Nincs is túl sok belőle (itthon tán fél-egy tucat?), de 3-4 ezer euró körül egész tűrhető példányokat lehet kapni külföldön. Tehát relatíve olcsó, (minimum) 200 pacis, turbós autóval van dolgunk. A megítélése erősen ellentmondásos - akinek van, szereti, és eléggé megbízható is, ellenben pl. a TopGear beválasztotta minden idők 50 legrosszabb autója közéValamiért engem megfogott - a ritkasága, olcsósága, és a megjelenése. No meg az, hogy megy is rendesen
Jah, és hogy targa tetős
És mégsem egy Calibra
(bár az sem rossz, csak hát kicsit lerontja a feelinget a sok szakadt példány...)
Szóval, ha teszem azt veszek egyet, akkor talán érdemes egy alapos felújítással kezdeni. Akkor meg már el lehet játszadozni egy ilyen hardcore ötlettel is... Amúgy tényleg nem ártana neki a 4wd, 200 paci az első keréken már elég sok tud lenni, ezért is kritizálták leginkább. A futóműve valszeg egy jó átlagos lehet - elöl MacPherson, míg a Concertót Japánban valami trükkösebb, többlengőkaros kialakítással árulták, az INTRAC-oshoz is az van, tehát valszeg akkor az egész első futóművet át kell építeni. Pláne hogy INTRAC Concerto asszem csak jobbkormányos kivitelben volt. Akkor meg nemtom hogy passzolna a Rover moci a rendszerbe, no meg az INTRAC egyáltalán elbírná-e a terhelést...
Viszont a padlóváz és a platform nagyja azonos, így talán nem kivitelezhetetlen... Mókás kis Subaru-zabálót lehetne csinálni belőle
Köszi a linket, majd írok oda is, ha lesz időm komolyabban foglalkozni a témával.
Amúgy létezik a 600-as szériából (négyajtós, Accord-testvér) is turbós modell, a 620Ti. Szintén 200 paci a 2.0 literes Rover T16-ból, szerintem eléggé elegáns megjelenéssel. Ebből is akad pár példány - de nekem a Coupé kellene, csakazért isPláne a targa tető miatt
-
Integra
titán
kherály,
sehol nem dolgoznak már idén.
addíg turbo soundos kipuffogóval fogom nyomni asszem -
Integra
titán
ez elég hard-core kérdés
szerintem roverekbe soha nem került awd mikor a honda volt a rover tulaja, sőt, akkor már nem is gyártottak egyáltalán awd-t ezekbe az autókba, concerto sem egy mai darab.
itt kérdezd meg, hátha kapsz választ, de tényleg fogós a kérdésed
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR