Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sick Boy
őstag
-
akkor most mondok egy ellenpédát. renault 19ünk van. 1994es 1.4e (80LE) 535000 (nem elírás több mint fél milló km-el
) a váltóhoz sose kellett hozzányúlni, illetve egyszer, mert elkopott meg kikotyogósosdott a váltogomb
, azonkívül csak kötelező szervizbe volt elvive. egész évben kint áll. a motort kellett kicserélni 485.000 km után, mert már 1 liter olajat evett 100km-en, azóta semmi baja, bár már kezdenek rajta előjönni az elektronikai kontakthibák, most pl az ablaktisztító folyadék szivattyú halt le.
fogyasztása városban olyan 7-7.2L autópálya 120km/h - 6.2-6.5L.
viszont nem tagadom hogy a váltónak nagyobb a holtjátéka, mint a 16 éves opel asconánkban.
itt egy kép róla
Bővebben: link -
Sick Boy
őstag
úristen, Renault Lagunát és Megane II-t árulnak a Metroban... kész!
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Integra #1192 üzenetére
lásd totalcar, peugeot 307cc, amikor hármasban van, jobban lehet oldalra mozgatni a váltót, mint a mi swiftünkben üresben, pedig nem egészen naprakész az se technikailag
amikor kipróbáltam az új dacia-t, csak mosolyogtam, meg aki jött velünk a szalonból, az is, mert egyes helyett folyton hármasba találtam. jó ez valamennyire megszokás kérdése is, de amikor megérkezés után a szalon udvarán még dumáltunk a csávóval, próbálgattuk a váltót, és nagyon komoly, hogy nem egy helyen lehet feltenni hármasba, hanem egy tartományban.na ez eléggé nem érthető, elmagyarázom. ferrari-váltókart gondolom már mindenki látott. na ott a kulissza szépen meg van rajzolva, hogy hova lehet tolni. úgy néz ki kb, mint két H betű egymás mellett: HH csak a középső szára csak egy, értelemszerűen. namost olyan mintha a daciaban minden sáv, ahol lehet tolni a váltót, kb 5-6cm széles lehet.
na jól elmagyaráztam az egyszeregyet -
Sick Boy
őstag
a mi Citromunkban is szar a váltó. recseg, kiugrik, stb... ez valszeg a közel 100 000 km-nek tudható be, ráférne már egy váltófelújítás... kopottak a szinkrongyűrűk, satöbbi...
-
Notes
senior tag
válasz
strike-force #1177 üzenetére
Szerinted mit kezdene 140 lóerő ezzel a Daciaval? A váltót, futóművet nem erre tervezték.
-
Integra
titán
válasz
rATdrAgOn #1191 üzenetére
bevallom, én nem szerelgetek, én vezetek
lehet hogy szerkezetileg elfogadható tervezés, de a lényegen nem változtat, mert a végeredmény ugyanaz: szar.
hosszú utak, akad, recseg és még sorolhatnám.
és nem kevesen dícsérik hogy milyen jó. és ha erre azt mondom, hogy ülj be egy 15 éves hondába, még azok is fényévekkel jobbak mint a mai új frencs váltók, akkor jön a sértődött gőgös tekintet meg a legyintés hogy ugyanmár
taulajdonképpen az a baj a PSA-val, hogy nincsen japán márkájuk, akkor rabolhatnák szét a technikát és talán lenne használható váltójuk is azonnal. nézd meg a rönót, nissan mechanika és hajtáslánc lassan minden rönó is... -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
Integra #1181 üzenetére
Igazabol nem a valtoval van baj, eleg jok azok. Marmint maga a valto. Nem tudom hany francia valtot lattal mar szetszerelve, de azert korant sem olyan horror a megvalositas, van benne anyag elegendo. Az igazi problema a valtorudazatnal van mindig, Azt nem tudjak megcsinalni, ez teny. Pl. a zsir uj C4-es valtoja erzesre szarabb, mint az en leamortizalt, szethullott rudazatu valtom, ami a fosszilis Citroen BX-emben van, amiben szar a szelepszarszimmering.
-
Sick Boy
őstag
csak összehasonlításképpen a régi 500-as:
-
Sick Boy
őstag
készül az új Fiat 500-as, 2 ajtós, teljes üvegtetős!!! kiráűly lesz!
-
etilin
aktív tag
válasz
strike-force #1177 üzenetére
Ha valaki olyan autót akar venni ami menő az nem vesz Daciát (ami szerintem a kategóriájába jó autó) de véleményem szerint egy ilyen autót amivel a kertbe jársz ki meg a bútort szállítod maximum a sufnituning módszereivel szabad alakítgatni.
Turbót rárakni meg ilyesmi biztos vagi lenne de ez a kocsi arra célra jó amire tervezték. Ha valaki tuning gépre vágyik annyi pénzből vehet egy 8 éves hondát jobban jár. -
-
Type-R
őstag
''A német tuning cég az Elia eddig csupán a Renault és a Nissan márkák egyes típusaihoz nyúlt hozzá, de most a franciák másik autógyárának, a Dacianak is kézbe vették legújabb modelljét. A Logan odakint 7950 euróba kerülő 75 lóerős 1.4 lieteres motorral szerelt változatát pofozták ki, és kérnek érte 9988 eurót, ami ugye még mindig az odakint is lélektaninak számító 10 ezres szint alatt van. Azokat azonban akik lóerő hordára számítanak sajnos el kell, hogy keserítenünk, a tuning csupán optikai. Nézzük is sorjában mit kapunk a pénzünkért: némi futómű leültetést, új első köténylemezt, új hátsószárnyat, új kipufogót, és 17 colos felnit 214/40-es gumikkal. Félmillió forintért tehát nem is kapunk olyan sokat. ''
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
válasz
Roadkill #1169 üzenetére
olyanom még nem volt. én még csak gyalog hallottam imprezát, amint a lámpánál éppen úgy alázta a sztrítracsing.hu-s matricás fiatos gyereket (aki gondolom nem igazán volt tisztában vele, milyen szörnyeteg áll mellette - WRX STi 2001), hogy fél óra múlva,miután lefésültem a szőrt a hátamon, asszem meg is találtam az államat.
áá, istenkirály az a gép.
-
Digital
addikt
Bakker pár napja láttam Szegeden élőben egy Hyundai Tiburon-t Hú élőben valami pazar gyönyörűség! Pont így nézett ki:
-
-
rATdrAgOn
senior tag
Nnnya, voltam ma citros nyilt napon.
Uj C5 nagyon begyutt, sokkal jobb mint a ''regi''. Igaz, csak dizelt lehetett kiprobalni, de az is nagyon meggyozo volt
Aztan kiprobalhattam egy 1.6-os C4-et is... nos, belulrol valami hihetetlen urhajo lett, qrvajo a dizajn, amugy meg tok atlagos, de azert nem rossz.
Tavasszal meg gyun a C6 ha minden igaz, na arra nagyon kivancsi leszek ;)
Elnezest kerek a zavarasert! -
a lóerőket csak a személyautó vs.teherautó miatt mondtam szemléltetésképpen.
amúgy én sem vagyok nagy amerikai autó fan, de ez a böhöm nagy gép most nagyon megteccett.
BMW-nek meg riszpekt, mindigis élen járt dízel motor fejlesztésben, sőt egy pár évvel ezelőttig egy magyar származású ember vezette azt a részleget(Anisits Ferenc). -
a_tesz
Korrektor
válasz
strike-force #1161 üzenetére
1.) ez mondjuk igaz
2.) de ha nyomatékra van hangolva, mért a lóerőket hangsúlyozod mindenhol?
értem én hogy mit akarsz mondani, de valahogy egy amerikai autó jóságáról nehezen fogsz meggyőzni
a bömbiben pedig valóban két turbó van, ráadásul két különböző, úgyhogy azt tényleg jól kifundálták a szakik
hobizoli: szeretnék. nem viszel ki?majd ha pesten járok, kinézek egyszer. de ez még jó sokára lesz
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz
Integra #1162 üzenetére
Amilyen foirdulatszamtartomanyban vezted a szivo motoros autodat -hiszen fordulatszambol vezetsz, mint irod is- ott mar ''mennek'' a turbosok is. 3000rpm felett mar megvan a turbonyomas akkor meg kesz, megy azt jol van, lehet van 1 sec turbolyuk -elsosorban nagyobb ccm-s motoroknal erezheto, ahol a nagyobb turbo vmivel lassabb porog fel, hogyha a hatarfordulatszam alol kezdesz kigyorsitani-, de utana ugy megindul, hogy hu...egyebkent nagyon egyszeru am: akkor kell az elozo fokozatbol valtani, hogy a kovetkezoben ne essen a hatar fordulatszam ala a fordulat, es ugy, hogy kozben ne vesszen el maradek nyomas sem, szoval nem nagypapatempoban oregurasan valtva
Ez eleg hamar megtanulhato. Elozeskor is Te sem akkor valtasz csak vissza amikor kimesz a kamion mogul a masik savba, hanem mar elotte ahogy latod hogy meg 1-2 auto es elfogynak szembol, es a turbosnal is ugyanigy kell csinalni, es ekkor mar a felepult turbonyomasssal egyutt kezdi meg az elozest. Ennyi.
Leallaskor sem sem kell percekig(!) jaratni a motort - szeria gyari rendszernel persze-, meg kulonben is ki jarkal meg akkor is padlogazzal amikor tudja, hogy ~2-300m mulva megall. Amig lassitasz, megallsz a parkolohelyen, kiveszed a fejegyseg leveheto elolapjat, elteszed, telefont kiveszed a tartobol, a kabatod magadhoz veszed, mar meg is van az ~30secnyi kis fordulatszamon es alapjaraton jaras, ami ahhoz kell, hogy visszahuljon, es leallithatod, am ha akarod meg jarathatod 10-20sec-g, hogy nyugodtabb legyel, de szerintem ennyi ido nem a vilagvege.
Hidegen indulva meg a szivo motornak sem nyomod a gazt, amig nem melexik be.
Nem ertem miert kell ezt a turbos dolgot tulmisztifikalni
hobizoli -
Integra
titán
persze, óriási különbség van a szívó és a turbós autók vezetési stílusa és viselkedése között.
számomra a szívó motorok sokkal közelebb állnak, mert én lóerőből/fordulatszámból vezetek, és mert sokkal jobban reagálnak és kiszámíthatóbbak, a turbos verdák mindig ''késnek'' és nagyon odakell figyelni mikor milyen szituban indul meg a turbo mert nagyon nagy lehet utána a pislogás (mikor az út mellől kaparod össze a roncsokat).
egy családtagom most rakott az usa verziós MR2-jébe a 2.2-es szívó 136 lovas helyett egy japán belpiacos 2.0 turbot+váltót, jelenleg kb 200le+300nm (de valahol 300le+350nm lesz a vége), megy mint a baromállat, de a turbo viselkedése helyenként kiszámíthatatlanná teszi érzésre.
a másik gondom a turboval a ''macera'', viszonyleg gyorsan bemelegszik és használható, de a turbo lehülési dolog egy idő után tényleg idegörlő. pár km-rel a cél előtt már nem nyomhatod, és mikor megérkeztél, akkor is percekig ülsz és járatod a motort, hogy kitisztuljon a turbo az olajtól és lehüljön hogy ne égjen a falára rá az olaj, ááááááááááá, mondjuk vannak olyan rendszerek, amikkel ott hagyhatod lezárva járó motorral az autót és kiszámolja magának mikor állítja le, de akkor is.
szívónál meg bemelegszik aztán úgy tolod neki ahogy jól esik, semmi macera, semmi késlekedés, fordulatszámorgia. csak profi váltó kell hozzá, nem véletlenül csak a bmw az egyetlen európai gyártó amelyik erős szívómotorokat csinál, van hajtáslánca és váltója hozzá, többiek felejtősek, turbo nélkül meghalnak -
1.) én nem is mondtam, hogy az, sőt direkt odaírtam, hogy Cummins dízel. a mai világban ez egyébként sem meglepő, hogy valaki külső cégtől vesz motort, egyszerűbb így megoldnai, mint egy saját fejlesztésbe kezdeni. kevesebb zsozsó.
2.) rossz a gondolatmeneted, mert ez nem a szó szoros értelmében vett személyautó dizel, amit simán lehet 70+Le/liter felé tolni, hanem teherautó és inkább a strapabíróságra lett kitalálva. mondom ezt már csak azért is, mert ez a motor 3200 körül leszabályoz (más nyomatékkarakterisztika, más teljesítmény görbe) míg egy személyautóban lehet ''pörgetni'' 4200-4500ig. más kérdés, hogy a legtöbb dizel kocsi 4000nél adja le a csúcsteljesítményt. gondolj csak bele a kamionokban is 13-16 literes motorok vannak és egyik se nagyon tud többet 600 LE-nél, viszont van 2000+Nm nyomaték (pl. daf 16liter 580le(1900rpm)/2700Nm(1100-1300rpm))
Azt már meg sem merem jegyezni, hogy az általad említett BMW motorban 2 azaz kettő darab turbófeltöltő van, így akár könnyen a 100LE/litert is el lehet vele érni. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Integra #1140 üzenetére
lehet, h csak 2. lenne, azért az 1. hely nem olyan bizonytalan...talán
bár vezetni még imprezát se volt szerencsém, azért a hangélmény nem egészen ugyanaz, mint S2000-nél. azt aláírom, hogy a Honda is meg tudja borzolni az utolsó szőrszálat a hátadon, de amikor egyszer egy STi Impreza-t egy lámpától láttam kilőni: egyes, padló, szabályzás, kuplung, láng a pufóból, kettes, szabályzás, megint láng, kuplung, láng, hármas... hát mit ne mondjak, ezt az élményt utolérni, nem kis szívómotor kéne...
picit már beálltam, így azért meglehetősen nehéz értelmes mondatokat írni...
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz
strike-force #1157 üzenetére
827Nm
-
hát akkor már leírom én is hogy nekem most mi a szivem csücske.
Dodge RAM Power Wagon / 4x4
itt egy kép
Bővebben: link
csak 40.000 USD
viszont a lényeg, ami hajtja:
Bővebben: link
5.9-litre Cummins® Turbo Diesel I-6
Net Power - hp 325
Net Torque - N•m 827
ezzel elhúznám a fél lakótelepet! fogyasztása sem olyan vészes, vegyesben olyan 12 liter. ejj ha egyszer sok pézem lesz -
válasz
Sick Boy #1134 üzenetére
a renault dízelekhez meg csak annyit, hogy a 3000es v6ost as isuzu-tól veszik, csakugy mint a saab, meg az opel. egyébként csinálják már ennek a motornak is a második generációs common-rail verzióját 200+LE , 400+Nm.
a 2.2 dci viszont egy zsírfasza motor. 150le,320nm, huz , mint barom. -
Sick Boy
őstag
válasz
strike-force #1152 üzenetére
tudod, mit?
én is gondoltam ilyenekre... de komolyan! -
Integra
titán
válasz
strike-force #1152 üzenetére
mert nem létezik
-
válasz
Sick Boy #1146 üzenetére
ez a kép fake, a renault honlapján sem találtam a vel satis kombiról semmit, egyébkéntis ebben a szegmensben nem sok értelme lenne a Renaultnak kombit indítani, mert minimális lenne csak a részesedésük a németek mellett és az egyterűek mellett.
sőt! a saját Espace-üknek csinálnának ezzel konkurenciát!!!!! -
Type-R
őstag
''Az új Focus a raliversenyek mellett a túraautó-világbajnokságon is részt vesz, igaz egy privát csapat színeiben. A versenygépet azonban a Ford gyári tuningcége, a Team RS fejleszti, és egyfajta tanulmányautóként már december elején az Essen Motor Show-n látható lesz a prototípus, vélhetően azért, hogy a Hotfiel csapat mellett más magánistállók figyelmét is felkeltsék. A Focus WTCC, amely szokatlan módon az ötajtós Focuson alapul, egy kb. 270 lóerős kétliteres szívómotort és hatsebességes szekvenciális sebességváltót kap. A végleges versenygép ára kb. 200 ezer euró lesz, és állítólag már a 2005-ös szezonnyitóra elkészül, így hamar kiderülhet, hogy mire képes a BMW, az Alfa Romeo, a Seat és a Chevrolet autóival szemben. ''
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Sick Boy
őstag
persze!
Bővebben: link -
-
pweisz
senior tag
Escort 1.6 Disel, és a kisfityó kb a világon létező két olyan autó amire ha ingyen adnák is aztmondanám hogy nem kell, inkább visszaadom. Escort 1.6D-en tanultam vezetni, igaz széjel volt kopva, de iszonyú mennyire nem ment, retenetes. A kispollák meg méretei miatt nem tetszik.
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
Itt az idei felmérés:Bővebben: link
-
Sick Boy
őstag
VelSatis...
Szerintem nagyon jó!
Valóban drága, dehát ez azért már talán súrolja a luxuskategória határait...!
Mert, valljuk be, sem ez, sem a VW Phaeton, sem a Citroen C5 és minden bűntársuk, ezek nem igazi luxusautók.
Luxusautó a Rolls Royce, vagy Bently, az luxusautó. Kézzel rakják össze a RR-okat, az autó minden egyes porcikája gondoskodó érintésekkel teli. Minden egyes darabját az autónak emberi kezek rakják össze (rakták)... a régiek... azok az iszonyatos 8-9 literes V8-asok... V12-esek, az elnyűhetetlen automata váltók, a jobbkormányok... mindennapi használattal 40 év alatt sem tudod kinyírni azt a váltót...! Minimális elektronika = nincs minek meghibásodnia.
Az újak már mások... ugye, meg kell már felelni valamilyen környezetvédelmi/biztonsági ésatöbbi követelménynek. Tele vannak elektronikával, stb...
Na és a figura a kocsi orrán... már nem azért, de nem venném jó néven, ha pont egy RR ütne el, tuttira felnyársalna a dísz az elején...
nah, abbahagyom az áradozást a luxusautókról...!
Szal, VelSatis.
Szeretem ezt az autót. A Renault minden újítása, technológiája, mérnöki bravúrja, minden benne van abban az autóban. Olyan részletekre is figyelnek... hihetetlen... pölö, a csomagtartó nyitógombja maga a Renault-embléma hátul, az billen, iszonyat jó! A részletek... az ördög a részletekben lakozik!
Csúcstechnika, űrállomás, amely belül van. A műszerfal végre nem ''vízesésszerű'' 90 fok, mint pölö a Volvokban.
Bővebben: link
A gombok nagyon sűrűn vannak, szerintem ez problémát jelenthet vezetés közben, szvsz túlságosan elvonja a figyelmet a vezetésről, ha meg akarsz nyomni egy gombot...
Az ülések többsörösen osztottak, minden rész külön állítható, memóriásak, 100%-ban magadhoz igazíthatod!
A hátsó utasok sem maradnak ki! Nekik is kijár az űrtechnika:
A legmodernebb Renault dCi és benzinmotorokkal szállítják, 2-2 van mindkettőből!
2000 ccm turbo [benzin] - [165 LE]
3500 ccm V6 - 24V [benzin] - [245 LE]
2200 ccm dCi [diesel] - [150 LE]
3000 ccm dCi [diesel] - [180 LE]
dízelek: központi befecskendezéses, köztes hűtős [intercooler], változó geometriájú turbófeltöltővel, iszonyatbrutális nyomatékkal, mégis nagyon jó fogyasztással!
Egyedi hűtőmaszk -> figyelemfelkeltés, és egyben meg is osztja az embereket, gondolom, Neked nem tetszik! Egyedi vágású lámpák, összetéveszthetetlen dizájn, az autó maga => anyahajó. Hatchback [csapotthátú]. Ez szokatlan az ilyen kategóriájú autók között
[a VelSatis kombi valóban nagyon csúnya... formátlan]
Az elképzelhető összes extra benne van... navigáció is!
Euro NCAP törésteszt: ***** [5 csillag - maximális]
Fő alapfelszereltségek:
• Oldallégzsákok elöl
• Függönylégzsákok
• ABS + vészfékrásegítõ rendszer
• Elektronikus keréknyomás ellenõrzõ rendszer
• Ködfényszórók elöl
• Elektromos ablakemelõk elõl és hátul, elõl becsípõdésgátlóval
• Renault kártya távirányítóval
• Mélységben és magasságban állítható kormányoszlop
• Sebességszabályozó és -korlátozó berendezés
• Automata kézifék
• Esõérzékelõs automata ablaktörlõ és fényérzékelõs világításautomatika
• Oldalanként szabályozható digitális klímaberendezés hátsó keringtetéssel
• Fémhatású dekoráció a mûszerfalon
• Bõrbevonatú kormány, bõrbevonatú sebességváltógombbal
• Komfort ülések integrált biztonsági övvel
• Könyöktámasz elõl és hátul, integrált rakodórekeszekkel
• Fedélzeti számítógép
• 4x15 W rádió + mono CD RDS
• Elektrokróm belsõ tükör
• Xenon-lámpák + fényszórómosók
• Elektromos ablakemelõk becsípõdésgátlóval elõl és hátul
• Renault kártya automatikus nyitással
• Parkolást segítõ berendezés
• Napfényrolók az oldalsó ablakokon és a csomagtérablakon
• Fedélzeti ellenõrzõ berendezés
• 18'' Villa d'Este könnyûfém keréktárcsák
• Elektromosan állítható, behajtható, fûthetõ, memóriás elektrokróm külsõ visszapillantó tükrök a karosszéria színében
• Fa dekoráció a mûszerfalon
• Memóriás vezetõülés
• Bõr üléshuzat választható színben
asszem most ennyit tudnék elmondani a VelSatis-ról, de majd még úgyis eszembe jut valami... -
Sick Boy
őstag
örülök, hogy sikerült új lendületet adnom a topicnak.
Ne menjünk át flame-be!
Mindenkinek más tetszik.
Ennyi, nem kell lefikázni, amit más szeret.ennyi.
Ami tetszik az újak közül:
Ami tetszik no.1 [új]
Peugeot 206 cc
Bővebben: link
+ Eltalált dizájn, kicsi, csajoknak ideális, könnyű vele parkolni, igazi hobbi/golfautócabrio + coupé 2 in 1
- kicsi, leeresztett tetővel 0 pakolóhely, csak 2 ülés (a pótüléseket inkább hagyjuk...)
Ami tetszik no.2 [új]
Daewoo Kalos
Bővebben: link
+ Baromi olcsó, nagyon klasszul néz ki (tényleg!), a Daewoo első jól kinéző autója (szerintem), 1.4-es motorral épp elégséges
- 1.2-es motorral nagyon gyenge, nem modern motor, régi fejlesztés, fapados
Ami tetszik no.3 [új]
Kia Picanto
Bővebben: link
+ Kurva jól néz ki, olcsó, kicsi, igazi városi autó!
- kényelmetlen, nem modern motor.
Ami tetszik no.4 [új]
Opel Tigra TwinTop
Bővebben: link
+ Astra dizájn [biztosra mentek a fiúk], klassz motorok (főleg az 1.8-as benzines + automata váltó), igazi hobbiautó, csajok buknak rá, cabrio + coupé 2 in 1
...és, ami a régiek közül:
Ami tetszik no.1 [régi]
Régi Mini Cooper
Bővebben: link
+ Imádnivaló, kicsi, városi, legenda
- kicsi, veterán, szintén csak hobbiból!
Ami tetszik no.2 [régi]
Opel Rekord
Bővebben: link
+ nekem egy legenda, nagy, nagy motor
- nekem nincs
Ami tetszik no.3 [régi]
Opel Senator
Bővebben: link
+ hatalmas, batár, anyahajó, hatalmas motor, brutális, szarvas-szaggató hűtőmaszk
- fogyaszt, mint az atom
szerintem...
[Szerkesztve] -
6745
csendes tag
1. Volvo S60
2. WV Phateon
3. Audi A3
4. Ford Escort
5. Ford Taunus
6. Willis
7. és ,hogy mondjak japánt is legyen mondjuk a Toyota Corolla : )najó akkor inkább a LandCruser -
Roadkill
csendes tag
Na jó, akkor listázzunk.
Ha nem baj, én nem feltétlenül újat írnék:
1: Mitsubishi Lancer EVO VI (nemtudom miért, de az az autó nagyon megofogott)
2: Honda Accord Type-S (ha raknak bele sportülést)
3: Mazda 6 (valamilyen sportverzióban)
4: Suzuki Swift Sedan 1.6 16V (mert könnyű, tuningolható, könnyű, áramvonalas, és leginkább könnyű!)
5: Opel Vectra A 2.0 (mert az utolsók egyike, amit még országútra gyártottak, és normális autókinézete van ha nem enne annyit, már rég ilyenem volna:/ )
[Szerkesztve] -
a_tesz
Korrektor
mindenkinek a francia meg olasz autók a sláger? de mégis miért? de mielőtt a szarautólobbi teljesen győzelmi mámorba esne, jöjjön az én listám:
1. Subaru Impreza WRX STi
gyanítom,hogy ehhez nem sok kommentár kell.
2. Suzuki Swift
na ilyen van nekünk is, és a teljes megelégedettség amit velel kapcsolatban említeni tudok. bár nem egy versenyautó, pláne a literes, nem is kényelmes, de nem kell azon görcsölni, hogy otthagy-e az út szélén, ami sajnos nem mondható el minden új autóról.fater autószerelő ismerőse most váltott profilt, mert nem tudott megélni a suzuki szervízelésből.
3-4. Mazda6 és Honda S2000
ha vezettem volna már S2000est, valószínűleg előrébb lenne,mint a mazda, de a kis hatos annyira megnyert egy próbaút során, hogy nagyonbárcsak én is nyertem volna egyet. különben is jól néz ki, nagyon eltalálták a formáját. és ahogy kanyarodik, az valami nagyon jó. és kényelmes is, szerencsére nem franciásan fotelülés, hogy 10 centit süllyed a seggem alatt, mint a laguna, hanem tart is, de mégse egy darab deszkán ülök. remek.
5. Roadkill Ford Escortja
annyit tudok róla, hogy 1.6D és kék és nagyon régi, a többit majd a gazdája elmondja ha akarja, de az a gép egyszerűen istenkirály. persze csak ha Roadkill vezet
Integra, legalább te kitartasz. meg Roadkill. nektek legalább van fogalmatok az autókról -
Don Vittorio
őstag
Nem baj. Tavasszal úgyis megveszem a 350z-t.
-
Sick Boy
őstag
Szervízigényes, basszus, szervízigényes... aki megengedheti magának, az vehet ilyen autót, olaszt meg franciát, de aki nem, annak Yaris való, meg Fasztra, mert igénytelen autók.
Persze, a kopó alkatrészek, meg olaj, stb... azokat értelemszerűen cserélni kell meghatáozott időnként, de nem mindegy szvsz, hogy milyen időközönként...
Nekünk egy baromi szervízigényes kocsink van, egy Citroen ZX, 15000 a szervízciklusa, valahol fentebb felsoroltam, hogy kivétel nélkül olasz utángyártott alkatrészekből mennyi volt a legútóbbi general service... botrány! Gyári alkatrészekkel kétszer ennyibe került volna... íme a lista...
Bővebben: link
egy költségérzékeny usernek (értsd: csóró) nem szabad ilyenbe beleugrania, bármilyen olcsó is, mert utána a gatyád rámegy... Júniusban vettük a kocsit, rögtön az elején volt egy 50 000 -es szervíz és most ez a fenti... -
Sick Boy
őstag
Gismo, hobizoli: sajnos a meghibásodási statisztikák és a gyári adatok nem csalnak...
Ugyanakkor meg a Fiatnak is vannak baromi eltalált modelljei, pölö a Tipo. Bazz 1000 éves fejlesztés, de a mai napig annyit látni, mint az állat, máig mennek, mint az igáslovak, a benzinesek és a dízelek egyaránt, na ez már valami...!
Persze, aki sokat megy, annak sem mindegy, persze, ha céges kocsi lenne és a cég állná a benzint/szervízt (pölö közép/felsővezető volnék), akkor én is a Fiat/Alfa vonalról választanék autót, nem égetném magamat japán kocsival -
-
Sick Boy
őstag
Barátomék most vettek egy 3000-es TurboDiesel VelSatist, fullextrásan, már várom, hogy meghajthassam!!! Váhh, de király lesz, ja automata váltós...
Látom Fiat-maniac vagy, én annyira nem szeretem, szerintem abszolút megbízhatatlanok a Fiatok, még a Stiloból is csak 20000-res szervízciklust tudtak kihozni, pedig zsír kis autó lenne... de az új Fasztra azért jobb nála, mert annak 30000 a szervízciklusa, szerintem ebből a szempontból jobban megéri ezt venni...
A Doblo Panorama nekem is bejövős, főleg a mostani. modernebb Fiat-motorokkal (dízel) ütős vétel! De a sima dobló, mint kisáruszállító sem utolsó (lást FoodExpressz kocsik mind Doblók) -
Tacso
aktív tag
Ezzel már úgy ellennék!!!
240LE, 310Nm-es nyomaték!
Már várom a megjelenést (2005. febr.?)
[Szerkesztve] -
Integra
titán
hujujujjjjjjj, ez már nagyon a mitsu alkonyának tűnik
Bővebben: link -
Gismo
addikt
Nahh! Sick Boy listáján felindulva énis csinálok 1 ien listát csakis az új most kapható autókról!
Képet nemillesztek be!
Kedvenc autó No.1
Alfa Romeo 156 (Új)
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Sztem nagyon szépre sikeredett design! És a megbízhatósági statisztikában nem szerepel túl rossz helyen! Tehát az összeszerelési minőség nem olyan rossz! Motorokról nemtudok nyilatkozni, de szerintem egy 1.8-as TS már jól mehet a maga 140HP-jával!
Kedvenc autó No.2
Fiat Multipla (új)
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka:Sztem az átdesignolt orrész nagyon szép(a régi is tetszett)! A rendkívül kényelmes és tágas utastér, annak is egyedi kinézete van! Egyszerűen szép!
Az 1.9-es JTD jól húzhatja azt a nagy kasztnit!
Kedvenc autó No.3
Fiat Dobló Panoráma
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka:Itt is hasonló és más márkák által eddig megnem ismételt kényelem található a kocsiban! Az 1.9-es JTD motor ezt az autót is dinamikusan mozgatja!
Kedvenc autó No.4
Fiat Panda
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Ez már annyra nem kényelmes! Főleg mivel kb 180cm magas vagyok és nem férek el benne rendesen, csak full hátratolt ülésekkel, de akkor mögöttem nem fér el senki! De! Ez a kisautó már az 1.2-es benzinessel is elég fürgén és dinamikusan mozgatható! Barátságos, könnyen átlátható vidám belső tér jellemzi!
Tetszik!
Kedvenc autó No.5
Fiat Punto II és III (ráncfelvarrott)
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Oka: Mindennapos használatra nagyon olcsó, jó praktikus kis autó lehet! Ugyanakkor kényelmes, és formailag se utolsó! Az 1.4-es motor a sportos vezetési stílust kedvelők is jól érezhetik magukat benne! Olcsón és jó minőségben!
NEMKedvenc autó No.1
Renault Vel Satis
Tesztet nemtaláltam róla!
Bővebben: link
Oka: Rá kell nézni! Akinek tetszik, az legyen szíves ossza meg velem hogy miért is! Hátha nekem is megtetszik!A belsejük! Én úgyveszem észre, h a Renault olyan gyerekeknek való játszótér szerű belső teret gyárt minden autóba! Arról a hülye színű műanyagról nekem a játszótér jut az eszembe! Ez van! Jah! És az ára! 10 milla! SOK!
-
Sick Boy
őstag
fene tuggya... Fasztrából biztosan min 1.4-eset vennék, F-Astrából is, nemhiába nem volt 1.4 alatti...
Hát, ha 3500-től jön élet a motorba, az egynes arányban nagyobb amortizációt feltételez szerintem (magyarán mondva hamarabb tönkre fog menni a motor -> szétpörgetés)
Nekünk egy 1.4-es Citroen ZX-ünk van, de esküre, normális körülmények között nem is pörgetem 2000 fölé, 1800-1900 környékén tökéletesen húz, nem erőlködik a motor, stb...
Persze, 1.4-es injektoros motor, csodákat nem kell tőle várni, 5-ösben 100-nál 3000 fölött van a fordulat és addigra a hangja is megjön... -
Sick Boy
őstag
szerintem a Fasztra sokkal jobban fogyaszt. Most ugye kijött az új Fasztra, egy ismerős csaj most vett G-set (ugye leárazás emiatt) és ahogy számolgatja, vegyesen 7,1-re jön ki neki
(1.6-os)
Saab szvsz nagyn jó, persze limo Saab több van (Parlament ilyeneket vesz), de szerintem nagyon jó kis konstrukció az, a GM alap meg nem gáz szerintem a GM jó kis kotsikat gyárt.
Szélzaj = hát valamit valamiért -
Tacso
aktív tag
válasz
Sick Boy #1103 üzenetére
Az Astrához elég (igaz kisebb kompromisszumokkal) az 1.2-es moci! Nekünk is ilyen van, igazi pörgős 16V-s motor-> pörgetni kell, csak 3500 tól él igazán egészen 5000-ig jól húz! Én nagyon szeretem, nem egy versenyautó, de mindennapi használatra elég...! Az autó önsúlya egyébként forgalmi szerint 1070 kg!!!
Szerk:Ja és keveset fogyaszt -> autópálya 130-140 végig 6,5L/100km!!!
[Szerkesztve] -
RAM
őstag
válasz
Sick Boy #1103 üzenetére
Az 1-re: Külsőre szép: ennyi.
A 2-re: ''1.6 16V <- marha takarékos moci és húzós!'' SZVSZ 10L/100km/Város nem olyan takarékos; nem a 8V-ra gondoltál? (Ja kupé, azt nem ismerem.)
A 3-ra: ''1.9-es dCi motorral ideális lehet'' Igen, és az autónál nagyon hirdetik a biztonságot.
4-5-re: Gáz: külső!
Citroent biztos nem vennék!
Saab Cabrio nem az igazi. Nagy szélzaj, GM alapok... -
pweisz
senior tag
válasz
Sick Boy #1106 üzenetére
Hát nekem ha terepjáró akkor csakis valami ilyesm: Bővebben: link
Egyébbként a LandRover Defenderen kívül nem is nagyon gyártanak igazi terepjárót nyugaton, jó kis autó. De én azért az orosz csodákra szavazok. -
Sick Boy
őstag
jah, kockadizájn, légellenállási együttható = őőő, na erről inkább ne beszéljünk, zabál? de nem is akárhogyan, de a fííling, az érzés mindenért kárpótol...
itt van 1-2 ár
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
ezek mondjuk újak, amelyekbe már belepakoltak csomó mindent, én egy sima, fapados, sivatagiról álmodom... -
Sick Boy
őstag
Kedvenc autó no.1
Alfa 156
Bővebben: link
Hát, Alfa... gyönyörű formaterv, tökéletes kivitelezés, kivételes összeszereltség, méregdrága és fenntartani... na ezt inkább hagyjuk. Alfát szigorúan benzinmotorral! Ééélvezet...!
Kedvenc autó no.2
Opel Astra G Coupé
Bővebben: link
Gyönyörű autó. Komoolyan. És olyan gyönyörű, mégis el lehet bújni vele a forgalomban. 1.6 16V <- marha takarékos moci és húzós! Készült belőle 1.2-es is, de, ugye, német autó révén elég nehéz (1300-1400 KG), így ennek a motornak nehezére esik vinni ezt a súlyt...
Kedvenc autó no.3
Új Renault Laguna
Bővebben: link
Nagyon eltalált formaterv, gyönyörű autó! 1.9-es dCi motorral ideális lehet! Nagyon tetszik!
Kedvenc autó no.4
Renault Megane II
Bővebben: link
A halottaskocsi! 3-ajtósban iszonyú klassz dizájn. Kacsasegg (de nagyon kúúl), szintén 1.9 dCi mocival húz, mint az atom!
Kedvenc autó no.5
Fiat Multipla (régi)
Bővebben: link
Anno megbotránkoztatott mindenkit, de nekem már akkor is nagyon tetszett, így van ez ma is! Iszonyúan eltalált, egyedi dizájn, 6 teljesértékű ülés és minden kényelem, jó vezetési pozíció! 1.9 JTD motorral jól harmonizál a kaszni!
Kedvenc autó no.6
Citroen Xara Picasso
Bővebben: link
Sokan megbotránkoztak a Picasso szerintem ''végbélkúp'' dizájnján, nekem nagyon bejön, jó tágas fejtér, ideális vezetési pozíció! 2000-es HDi mocival király, igazi családi csoda! Nagyon jó!
Kedvenc autó no.7
Saab 9-3 Cabrio
Bővebben: link
A klasszikus nagyvállalati-felsővezetői, ill manager és hivatalnok-autó. Skandináv higgadtság, csúcstechnika, gyönyörű, de nem tolakodó, amolyan visszafogott formaterv. Rohadt jól néz ki. Erősebb benzinmotorral, vagy a konszerntárs FORD-dízellel ütős!
Kedvenc autó no.8
Citroen Xantia
Bővebben: link
Egy név a múltból... a Xara elődje a ''modern'' Citroenek első tagja a XZ után. Már az első generációs HDi dízellel is szerelték, ebből is a 2000-es nagyon jó és takarékos. Annyira tökéletes a forma és a megvalósítás, hogy gombot lehet rá varrni
Ezeket látom minden nap az utakon és folyik a nyálam
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Milyen okostelefont vegyek?
- Automata kávégépek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elite: Dangerous
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- SzoftverPremium.hu
- Bomba ár! Lenovo IdeaPad V110 - i3-6GEN I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!