Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
karib
addikt
Egy kérdés a nagy Honda-tudoroknak
Tud valaki bővebb infót a Honda egykori INTRAC összkerékhajtási rendszeréről? Árulták anno több modellben is, pl. Civic Shuttle, illetve ami számomra érdekesebb, Japánban a Concertóban. Google 1 db. használható linket adott: Bővebben: link
Igazából azért érdekel a dolog, mert a Concertónak volt egy Rover testvére is, a 200-as sorozat: Bővebben: link
Én kimondottan a Rover (220) Turbo Coupéval (más néven Tomcat) szemezek. A Roverek viszont szigorúan elsőkerék hajtásúak - érdekes lenne, hogy vajon bele lehet-e hekkelni egy INTRAC AWD rendszert a kupéba?És egyáltalán, honnan lehene egy INTRAC rendszert keríteni?
-
Roadkill
csendes tag
válasz
hobizoli #1680 üzenetére
Gondolom nem csontolja végig a verdákat, de azért bele lehet lépni üres szakaszokon. Teljesítménybeli összehasonlításhoz bőven elég egy kilométer is. Amúgyse feltétlen kell határhelyzetig nyomatni egy autót, hogy megtudd mire is lenne képes.
Ha 5k km-en keresztül vezetted az összes általa felsorolt gépet, akkor persze igazad van, de ellenkező esetben nem több joga van annak beszélni róla aki már akár 2km-t vezette, mint annak aki ''sejti mit tudhat''?
Ha sok kilométer és év van a hátadmögött, az szép dolog. Ha lenyomtál félmilla kilométert baleset nélkül, az már objektív előny, és talán dicskedni is lehet vele. De nemértem, hogy jön ez egy alapvatően elméleti-technikai topicba. Találkoztam már nemegy olyan emberrel, akinek halvány gőze se volt arról, hogy hogyan is mükszik a gépezet, de ennek ellenére tökjól elvezetgette. -
Integra
titán
haliho
tudja valaki hogy mi a pontos belmagassága a nissan vanette cargo-nak???
fontos lenne, mert ha nem elég magas, akkor mást kell kerítenem -
Type-R
őstag
Öszkerékhajtással is lesz BMW 5-ös: Bővebben: link
-
Type-R
őstag
Öszkerékhajtással is lesz BMW 5-ös: Bővebben: link
-
hobizoli
nagyúr
válasz
rATdrAgOn #1685 üzenetére
Igaz, meg csak prototipus, de csekkdisz: Bővebben: link
''...
The tank has a new 1200 hp 16-cyl. turbo-diesel engine and weigh around 50 tons.
Experts believe T-95 is the best MBT in the world which successfully combines all the basic performance characteristics: speed, maneuverability, fire power and protection system. Also, it will surpass the MBTs such as M1A2 Abrams, Leclerk and Leopard-2 by a factor of 1.5-1.7''
MBT:Main Battle Tank
hobizoli
[Szerkesztve] -
rATdrAgOn
senior tag
Oooooooo... azert azt megneznem, hogy ezt hogyan huzza el: Bővebben: link
Igaz, ebben is dizel van, de 840 loeros... nyomatek adatokat nem talaltam, de az is biztosan vicces lehet.
Benzines vs Dizel vitara meg a kovetkezot mondom:
Fincsi egy olyan vas, amiben _EROS_ benzines motor van, elvezet hajszolni, nekem tetszik az erzesDE ket problema van vele:
-1. ha hasznalt az autod es nem tudod elotte hogyan hajtottak, akkor felkeszulhetsz arra, hogy hiaba jobb a benzines teljesitmenyben (kw/LE), azert a nagyobb fordulatszam miatt hamarabb el is kopik, egy motorgeneral meg horror tud lenni
-2. a porgos uzemmod masik hatranya: az amugy sem olcsobb benyabol meg tobbet gurit le a torkan - ez a hatrany egybol jelentkezik
Szvsz a jelenlegi autom utan a kovetkezo az valszeg egy 1.9-es TD lesz. Persze, ha esetleg talalok egy jo osszkerekes - nemiromlemit - akkor az lesz, mert abbol nem volt dizel, csak benzines. ;)
Amugy meg benzines, dizel egyremegy. Mindkettonek van elonye, meg van hatranya is.... de nekem a dizel sokkal szimpatikusabb -
Type-R
őstag
Bentley Arnage Limousine: brit luxus felsőfokon Bővebben: link
Maybach arannyalBővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz
hobizoli #1680 üzenetére
Is, is mert ugye én városon kívül lakok, meg a haver is, és hát általában a városba kell vinni, a gépeket, igazából a városban nem szoktam vele rallyzni mert nem ér annyit. természetesen igazad van, de pl, amikor üres az 51es Fő út, pláne most hogy billiárdasztal minőségű, azért némelyiknek odaszoktam pakolni, jó nem azt mondom hogy 200, de megnézem hogy mit tud gyorsulni, persze előzni, meg hasonlókat ritkán szoktam ezekkel az autókkal. Ezekkel, mert a sajátunkat(Opel Vectra) azért kiismeri az ember, és azért ismerem a korlátait. Meg nem árt ha az ember ismeri ugye hol szabályoz le, ha esetleg előzni kell jól jöhet.
Jó igazad van ez a jó vezetés is relativ, akkor úgy fogalmazok, hogy szvsz jobban vezetek mint az ismerős akinek 4éve van jogsija.
Én nem mondom mert biztos ha elmennék a Hungaro-rutinpályája, biztos adódna sok olyan helyzet ahol cak lesnék mint a moziba, nem kétlem. De erre sajnos addíg nem tudok választ adni amíg ki nem próbáltam magam.
Tényleg tudja valaki hogy hogy lehet egy ilyen tréningen részt venni? -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1678 üzenetére
En elhiszem neked, hogy szerinted Te baromi jol vezetsz, de attol hogy egy-egy ijen autot elvezetgetsz par km-n at meg nem fogsz tudni valos tapasztalatokat irni egyikrol sem. Egybekent minden relativ, a jo vezetes is, lehet szerinted Te jo vagy lehet vki szerint nem, csak nem hangoztatja. En szemely szerint erosen ketlem, hogy tenyleg belelepnel egy autonak varosban, amikor vizsgara viszed vagy vissza tulajnak, mikozben akkor vezeted eloszor, nem vagy hozzaszokva, nem vagy tisztaban a kepessegeivel, Te akkor azt nem azert vezeted, hogy probalgassad hogy megy, mert mi van ha osszetorod, hanem hogy elvidd A-bol B-be. Oyan ember, aki egybol beleulve keni-vagja az adott autot amit meg addig soha nem is vezetett SZVSZ nincs is. Egy ijen vizsgara hordozgatott meg a tulajnak haza vitt autot hany km-n at is vezetsz? SZVSZ nem lehet tobb ~20-25km-nel, az meg tenyleg nagy vmi, egy nap mennyit is viszel igy el?
Ket ev alatt mennyi km-t vezettel igy le eddig, es hol? Azt a napi 100km-t full varosban vagy varoson kivul vezeted le?
hobizoli -
válasz
#16741888 #1677 üzenetére
erről a ki-hogy vezet témáról csak annyit, hogy nekem 98 április óta van jogsim, láttam/voltam már 1-2 helyen (környező országok, Németo., USA,Kanada), rallyztam már a bükkben/mátrában (majdnem) slick gumis duplakereklámpás ladával 15 centis hóban és azt hittem, hogy tudok vezetni. mégis amikor odakerültem a Hungaroringen a vezetéstechnikai pályára, csak lestem, hogy mi f@sz van....
úgy leb@szott a faszi 1-2 manőver után, hogy ezt hogy képzelem, meg hol tanultam, meg hogy ennyi év után csoda, hogy élek. akkor elgondolkoztam egy kicsit.
-
#16741888
törölt tag
Most ha bekamuzom hogy 15éve az jobb lett volna?
lehet hogy jobban vezetek mint egy két ember akinek 20éve van jogsija, de mindegy. féltve vigyázott autóikpersze a kiscsaj úgy lebontotta a C Coupe mercit hogy öröm volt nézni. LOL Egyébkén miért kell általánosítani?? Attól hogy 2éve van jogsim lehet hogy többet vezettem már mint akinek már 10éve van.
Miért neked mióta van? tök fölösleges ilyet kérdezni, mertt úgyis benyögöd, hogy 102éve. Én legalább őszinte voltam. De nem merném a kezem tűzbe tenni hogy nem több fajta autót vezettem mint te, de mindegy, nem érdekel, túl nagy tudású emberek vannak itt. -
Notes
senior tag
Már csak azért sem tennék egy Lambó-ba dízelmotort, mert elég súlyos darab egy akkora dízelmoci. Ott meg minden deka számít.
-
etilin
aktív tag
Srácok!!!
Szerintem ha az ember király sportatót akar és nem számít a fogyasztás vegyen benzinest jó kis pörgőst (pl: integra)
Ha néha gyorsan akar menni de azért a fogyasztás is számít akkor vegyen egy diesel seat leont 150pacival +30 póni a chiptuning
a seat sohase fogja azt az élményt nyujtani mint az integra de az integra se fog annyit enni mint a seat.
Teljesen meddő ez a diesel benzines vita ha mindenki számolja ki neki melyik éri meg jobban (egy kisautóba lehet jobb a benzines).
Ha megnézitek a két motrnak (diesel benzines) egyből kiderül,hogy melyik a jobb)
Egyik sem!!!
Vagyis 4000Rpm altt a diesel győz felette a benzines.
Mindenki szépen döntse el melyik fordulatszámba akarja hajszolni a km-eket.
Diesel Lambó szerintem jó pojén ha meg megveszi valaki akkor meg még jó biznisz is .
Make love not war!! -
Roadkill
csendes tag
válasz
#16741888 #1657 üzenetére
Nem a fogyasztásról beszélek meg nem semmiről.
Hanem szerintem egyszerűen gőzödsincs miről beszélsz.
Összehasonlítasz két technikát egy olyan harmadik által (turbo) ami a mindkettőn más-más hatást fejt ki.
Ráadásul szívódízellel hadonászol, ami a kőkorszak ember!!!!! Kigyárt ma ilyet?
Ki akarja szívődezsővel utolérni a benzinest??? Nem it tartunk helló.
Precíz vezérlések, és még jobb elektronikák egész hada áll a motorgyártók rendelkezésére.
Miről beszélsz???? -
a_tesz
Korrektor
válasz
#16741888 #1663 üzenetére
akkor biztos én magyaráztam be magamnak valamit
egyébként meg ilyen alapon mindenfajta motort igazságtalan összehasonlítani a másikkal, mert szerkezeti sajátosságaikból adódóan meglehetősen eltérő a karakterisztikájuk,az egyik ebben domborít, a másik abban, és nincs egy inercia,amihez az összeset hasonlítani lehetne. nem vagyok mérnök...a hangok is ezt mondták
-
Tibisz
aktív tag
válasz
#16741888 #1658 üzenetére
Bocsi, de honnan veszed, hogy az emberek többsége nem a teljesítmény miatt vesz dízel autót?
Hétköznapi használat során szerinted mi a jobb: 1: Nagy nyomaték alacsony fordulaton; 2. Közepes nyomaték, magas fordulaton?
Linkeltem egy érdekes cikket az A5-ről, de megteszem Neked még egyszer, hogy ne legyen kukacoskodás:
Bővebben: link
Milyen érdekes, hogy világviszonylatban 51,9%-an választják inkább szerinted a gazdaságosságot. Ezek szerint Franciaországban ennyi szegény lenne, hogy minden 100 autóból 70 dízel?! Kicsit gondolkozzál már légyszi, hisz új autókról beszélünk, mellé pedig olyan keresetük van, ahol nem számít az a pár forint, de mégis egyre többen vesznek dízelt! Milyen érdeke nem?
Látom a fizikai tanulmányaidat nem ártana csiszolni! Mit érsz a halom lóerővel, nyomaték nélkül? Láttál már életedben nyomatékgörbét?
10 év mire? Addigra átrágod az autóval kapcsolatos alapvető műszaki ismereteket, ami ahhoz kell, hogy ne írj ekkora badarságokat? -
#16741888
törölt tag
válasz
hobizoli #1659 üzenetére
ma pl. egy ilyennel kerültem közelebbi kapcsolatba:
Bővebben: link
Kiscsajé a kocsi és lebontotta az elejét, lusta volt érte eljönni, ezért el kellett neki vinni. Válaltam, természetesen nem ingyé, meg szép szemei is vannak. -
#16741888
törölt tag
válasz
hobizoli #1659 üzenetére
2éve van jogsim és naponta vezetek, többféle autót is.
Hogy a témánál maradjunk, kezdem az 1.4es Bravaval, pörgetni kellett mint állat és hatszor meg kellett gondolni mindenféle előzést, a 2.0es Vectra, nos ez már halad ha akarja az ember, 210nél feljebb a 140 lóval nem igazán akar mászni illetve elfoggyott az út mögöttem meg jöttek.
Az imént említett 2.9es Vr6os Corrado, nos ez elég messze van a vectrától pedig papiron csak 40ló a különbség, sokkal dinamikussabban gyorsul illetve, szinte bármikor tudsz előzni mert le lehet vele lépni bárkit.
A 850I BMW meg hab a tortán, 90es évek eleji volt, nem iagzán volt, benne még menetstabilizáció, illetve kezdetleges szinten volt, és hát ha nyomtál neki egy padlód, öröm volt ahogy próbált a hátulja előzni.
nem, nem mind az enyém volt, gyakorta besegítek az autószerelő havernak vzsgára vinni a kuncsaftok autóit ha ő tele van munkával. hála istennek sokszor.Így kapcsolatba kerültem elég sok autóval.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1658 üzenetére
Neked van jogsid meg autod? Egy 150LE-s auto 215-220km/h-s vegsebessegre kepes, egy 200LE-s pedig ~230km/h-t tud -lenyegtelen melyik marka melyik tipusa, mert par km/h-n belul itt van mind-, de ezt ugysem tudod kihasznalni csak nagyritkan, akkor tenyleg szukseg is van ra? Szerinted mikor hasznalnad ki? Elozesnel ilyen szinten mar olyan mind1 mennyi loerod van, ugrik mindketto.
hobizoli -
#16741888
törölt tag
Akkor városi terepjáró, nem tök mindegy????
NEM SPORTAUTÓkomolyan mondom ezzel a kukacoskodássoddal kihozod az emberből a mérget, nem csodálom Volkovy megnyilvánulásait.
Sőtt elhiszed hogy engem az eladási statisztikák sem érdekelnek, az emberek többsége azért vesz dieselt mert gazdaságosabb és nem a teljesítménye miatt. De ezt ti nem értitek meg, csak nyomjátok itt a hülye szöveget hogy egy 150lovas diesel felveszi a versenyt egy 200lovas benzinessel. komolyan mondom tegnap amikor olvastam a hasamat fogtam a röhögéstől, de mára már látom hogy komolyan is gondoltad. és a nyomaték nekem megint egy harmadrangú dolog mert világ életemben a pörgős vezetést szerettem, és ki nem állhattam az olyan embereket akik lusták visszaváltani kanyar előtt. Mert megy az úgy is. LOL Ezzel én is kiszálltam a témából, majd néha elolvasgatom milyen hülyeségeket mondtok a jónépnek, csak azt sajnálom hogy soha az életbe nem fogom tudni jelenlegi véleményemet a szemetekbe bebizonyítani, amikor meg lehetőség lenne rá addígra meg lehet hogy tényleg lehagyják a dieselek a benzineseket, de az nem most lesz, szvsz még min, 10év. -
#16741888
törölt tag
válasz
Roadkill #1651 üzenetére
A sima alatt a nem turbos- nem turbos, illetve a turbos vs. turbos viszonyt értettem. Mert ha te azt mondod hogy egy turbo nélküli diesel, tud annyit mint egy ugyanilyen bezines hangosan kiröhöglek.
Mégegyszer mondom nem érdekelnek a fogyasztási adatok meg az ár meg semmi, engem csak a motor ereje érdekel.
Ezért nálam csak a 2.9 Vr6 játszik semmi más. és ez most viccen kívül. -
Tibisz
aktív tag
Szerinted hány Tuareg vásárló használja az autóját terepezésre! A Tuareg városi terepjáró, ezt kellene felgfogni!
Motorhangra visszatérve: Kinek a pap tetszik, és kinek a papné!
Szeritnem a legjobb döntés egy év múlva lesz az autó megjelenése után, amikor közzé teszik az eladási statisztikákat. -
Type-R
őstag
Lehet, hogy egy modern dizel autóban nem hallod az alapjáratot, de egy lamboban fogod hallani, mert a motor közvetlenül mögötted van, és a benzinesnek is hallod a hangját, ami egy ilyen autónál követelmény,és még szépen is szóljon.
A Tuareg meg rendes terepjáró, még lehet hozzá rendelni Off Road csomagot is, ami tartalmazza az alváz burkolatot. -
#16741888
törölt tag
ok és ki mondta hogy a Dodge t nem tartom snassznak.
Látod pontosan ezért, nem veszek Ddodge Vipert.mert egyébként már a garázsomba állna de így hogy teherautómotor van benne, így már nem is kell.
miért ferdités az ha kimondjuk hogy mi hajtja?Nem vágom. na mindegy.
Egyébként a Dodgeal semmi bajom de ezzel a lamboval annál inkább, ezzel tipikusan az olasz kényelmes cégtulajdonosokat célozták meg akik még váltani és lusták, nesztek itt van akkó nyomaték, hogy még vátani se kelljen csak mint a kamionnal 3asba indulni és csak felfelé lapátolni. na jó meg ha egy két köcsög kekeckedik akkor lefele is.LOL
-
escie
őstag
válasz
#16741888 #1627 üzenetére
jaaj, PumPi megismerlek. ferdítesz mint a Blikk!
nem ''mindenekelőtt'', hanem ''gondolkodjnuk csak el rajta''. látszik a különbség?
''ez a motor hajtja a Touareget is.''
és akkor mi van. a Dodge Viper motorja tudod honnan származik? nézz utána!
''egyik legpatinásabb''
olyan patinás, hogy bátran belevág ilyen unikum dolgok kivitelezésébe is.
szerk.: jólvan a Vipert már lelőttétek.
egyébként érdekli a f@$zomat, veszek egy benzines Lambót, és átszereltetem gázosra.
nesztek, fanyalogjatok.
akkor is lesz dízel Lambóm.
részemről dízel téma lezárva. (itt, legalábbis)
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #1627 üzenetére
Nah igen... Gondolj bele: Beülsz a Lambodba, elfordítod a kulcsot és akkkor felhangzik a dízel kerregés...
De sztem ők nem tartják röhejesnek hogy diesel motor legyen egy Lambóban, ők még az űrsiklóba is díeselt raknának. Tudod; ''mert nyomatékos és keveset fogyaszt''... -
-
Fred23
nagyúr
válasz
strike-force #1630 üzenetére
Ez szuper,már keregélem is köztük a dieselest ! Ugye van ?
Köszi Volkovynak is !
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
sebességi toplista:
Bővebben: link
mod:affene,strikeforce megelőzött
[Szerkesztve] -
ez jó lesz?
Bővebben: link
de utána ne gyere azzal, hogy egy diesel sincs benne, mert magamhoznyúlok -
Fred23
nagyúr
Tud valaki olyan linket adni,ahol kizárólag olyan kocsik vannak,amik 5,5 =/- alatt gyorsulnak 100-ra,s ilyen alapon sorba is lehet őket rendezni ? Legalább 100 járgány kéne.
-
Type-R
őstag
válasz
#16741888 #1627 üzenetére
Mint már leirtam a dizelell semmi promblémám, de szerintem se illik egy sportkocsiba. A sportkocsiktól én magas fordulatszámot várok él, mint a versenyautóknál, és ezt egy dizel nem tudja tartósan nyujtani, károsodás nélkül! A masaratti is bele akarja rakni a V10-est egy készülőben lévő hobbiterepjárójába, de még a motor tesztelés alatt van, mert a masarattitól is magas fordulatszámyot várnak el.
-
#16741888
törölt tag
ja és amin vitatkoztok Lambo+V10 diesel, tényleg egy kicsit röhejes hogy egy terepjáró motor hajt meg egy Lambot. Mert azt nem akarom elhinni hogy ti akik a dieselt mindenk előtt elvet valjátok nem tartjátok röhejesnek hogy a világ eggyik legpatinásabb sportautóját egy terepjáróból kölcsönzött motor hajtja. Merthogy ugye azzal mindenki tisztában van hogy ez a motor hajtja a Touareget is.
-
#16741888
törölt tag
Szóval kombi?!
Akkor nekem valamiért egyből az RS4/6 ugrik be. Nem tom miért biztos van valami oka. Yess, igen, többek között, benzines. -
hobizoli
nagyúr
7-sbol SZVSZ meg majd csak lesz. Itt a listaban meg nem valaszthato a Touring: Bővebben: link
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
Ugyan meg nem dizel, de mar kombi:
Bővebben: link
hobizoli
[Szerkesztve] -
escie
őstag
Volkovynak az a baja, hogy a Lambo-ban a dízel, olyan, mint tehénen a gatya...
lehet akármekkora teljesítménye, nyomatéka, fogyasztása, meg akármi. nem fogjátok tudni meggyőzni. én ugyanígy vagyok a japán autókkal. nem igazán tudom összegyeztetni ezt a két fogalmat, hogy ''japán'' meg hogy ''autó''.
szerintem igencsak különleges dolog a dízel sportautó, ilyen nem nagyon volt még. nekem tetszik ez az újítás. majd ha Lambon töröm a fejem, biztos gondolni fogok erre is...
Új hozzászólás Aktív témák
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Gurulunk, WAZE?!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Milyen okostelefont vegyek?
- Automata kávégépek
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A12/Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A32/Samsung Galaxy A52
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD+ 2TB HDD
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Ritkaság! Hibátlan! Intel Core I9 13900KS Processzor!
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!