Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibisz
aktív tag
-
Tibisz
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #1589 üzenetére
Nem értem, hogy ha azokat a teljesítményeket hozza egy dízel, mint egy benzines, sőt nagyobb nyomatékot, akkor az már miért is nem sportos attól, mert nem pörög? Örök rejtély!
''_Volkovy_: Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.''
Segítek, hogy kcisit elgondolkozhass: Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
_Volkovy_
nagyúr
Röviden:ez nem sportos.Főleg nem abba a kocsiba,amiről beszélünk.
Ja,amúgy amikor kemény autózásról van szó,és teljesítmény kell(oda pedig magas rpm),hol látni dízel gépeket?Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.
Ok,teherautó,busz,stb motornak tökéletes,utcai személyautóba is lehet jó választás.De.Az,hogy egy szupersportkocsi dízellel megy,röhej. -
pweisz
senior tag
Ezel a dizel vita nem racionális kérdés szerintem. Nekemse kéne dizel auto, szerintem személyautó benzines, teher autóban pedig a dizel való. Egyébbként ültem mai dizel autóba, jól mennek, meg minden, de akkorse. Vanakinek meg a dizel jön be, izlés kérdése.
-
hobizoli
nagyúr
Ebben a Type-R-ben azert 7M-ert par eleg ''alap'' extra nincs ebben az olcsonak nem eppen mondhato arban, ami SZVSZ LOL, es itt nem a klimara gondolok, de azert szo mi szo 7M-ert mar azt is hozza vaghatnak, ha egyszer a 3.8-4.3M-s kistesokban benne van, de ijen, hogy: nincs pollenszuro, kodlampak se, hat bazz ez utobbi minden gyar komolyabb modelljen szeria extra, a futott tukrokrol mar nem is beszelve. De hat ijen hogy nuku centralzar mar ne is haragudjon senki, de ez gigaLOL, azert az se semmi hogy oldallegzsak mindben van csak legfapadabbban es ebben legcsucsabb Type-R-ben nincs, az hogy a legyikabbban nincs az OK, legyen, de hogy ebben, raadasul ennyiert
...
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1564 üzenetére
Ne aggodj, par evvel ezelott en is nagy dilemmaban voltam egy benzines 2.0 16V es egy 1.9TD kozott: szinte forintra ugyanannyiert arultak mindkettot, felszereltseg is egy szinten volt...az utobbit valasztottam, mert gondoltam arra is, hogy majd azert tankolni is kell bele, am igy mondhatni a WC-re is azzal jarhattam
hobizoli -
hobizoli
nagyúr
A Clio es az Astra nem egy kategoriaju auto, ezert is olcsobb, az Astra-val a Megane van egy szinten: Bővebben: link
hobizoli -
Tibisz
aktív tag
Jó éjt, mindenkinek!
-
B.Kox
tag
Nesz b.meg:Bővebben: link - ez csak 5misi.
-
Tibisz
aktív tag
1 milkába? Bocsi, ha Neked a 6 milkás árba még belefér a 7 milka, de ez nálam nem megy! Épp ezért nem érzem kötekedésnek!
Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi: 5784000! ;)
Bővebben: link -
hobizoli
nagyúr
Egyebkent nem tuom figyeltetek-e, hogy arra S2000-re 9.9 van megadva varoson kivulre, azaz 90km/h-nal, es hogy-hogynem a varosi mar nincs is megadva...ez azert eleg LOL. Ennyi loerot igy barmelyik gyarto ki tudna csiholni, csak ennek nem tul nagy piaca van igy...persze ez mar szigoruan SZVSZ
hobizoli -
B.Kox
tag
válasz
hobizoli #1556 üzenetére
Nesze:Bővebben: link ez még pont belefér a 6millás kategóriába.
-
Tibisz
aktív tag
-
#16741888
törölt tag
Egyszer jaj de szívesen kipróbálnám ezt, te is kapnál egy diesel Astrát én meg a Benzinest, kimennénk a Hungaroringre, vagy akármelyik pályára, és tolnánk eggyet. Sztem ott helyben fogalmazódna át benned az egész amit a témáról gondoltál, és tépgetnéd szétfele a rugalmassági adatokat.
-
Tibisz
aktív tag
A fogyasztást nem én hoztam fel olvass vissza!
Nem állok vesztésre, mert itt senki sem a nyerésre játszik ,hisz ez egy fórum!
Az pedig nagyon nem jó magyarázat, hogy vegyek nyergesvontató, mert ilyen alapon akkor Te pedig vegyél S2000-ret! Szerintem Nekem előbb lesz nyergesvontatóm, mint Neked S2000-red, erről ennyit!
A teljesítmény szerinted miből áll? Szerinted egy autó menetdinamikáját csak az Le határozza meg?Remélem ezt nem gondolod komolyan
! -
hobizoli
nagyúr
'' Specifikáció:
ajtók száma 2
hengerűrtartalom (cm3) 1997
max. teljesítmény (KW/LE) 177/240
max. nyomaték (Nm/ford.) 208/7500
motor DOHC VTEC
max. sebesség (km/h) 241
gyorsulás (0-100 km/h) (sec.) 6,2
váltó 6 fokozatú manuális
hossz/szél./mag. (mm) 4135/1750/1285
fogyasztás városban (l/100 km) n.a.
fogyasztás városon kívül (l/100 km) 9,9
fogyasztás vegyes (l/100 km) n.a.
CO2 kibocsátás (g/km) * 237
környezetvédelmi osztály 6
* 80/1268/EEC rendelet előírásai szerint mérve
Alapár 10 389 000 Ft ''
Ez valahogy megint nem pont az a 6M HUF-s kategoria -
Tibisz
aktív tag
válasz
#16741888 #1553 üzenetére
Láttad a linket amit én adtam Neked? Láttad a rugalmassági adatokat? Estleg Te mindig 0-100-ig használod az autódat?
Eddig arról volt szó, hogy 2.0, és egy árban is vannak! Most már 900e nem számít?Neked megér kb 1s 0-100-ig 900e-ret? Ez jó poén volt, mert rugalmasságban Te is tudod, hogy sehol sincs még a turbó-benzines sem!
Pandára visszatérve: Ha a jelenlegi témánál maradnánk, akkor azt megköszönném! Kis autóba szerintem sem érdemes dízelt venni, de erről eddig nem is volt szó! Mondjuk az 1 milkát szerintem jól benézted, de ezen már tényleg nem érdemes vitatkozni! -
#16741888
törölt tag
900ezerrel de annyival többet is tud, vagy ezt tényleg ne akard már bemesélni nekem hogy teljesítményben ugyanott van. A többletteljesítményt meg kell fizetni.
tessék, az 1.3as diesel panda meg 1 millióval drágább az 1.2es benzinesnél. pedig az árérzékenyebb szektor. És még a teljesítménye is hasonló. -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1542 üzenetére
Na erre kivancsi lennek hogy hogyan hoznak ki tartosan 500LE-t...komolyan mondom
Irom ezt azert, mert egy 2000ccm-s turbos WRC ugyan tudott tobbet mar a 80-s evek kozepen is, de azok a motorok csak egy versenyig mentek, nem pedig nap mint nap tartosan. A mostaniak mar jo ideje 300LE-ben korlatozva vannak, megis egy motor egy verseny, azutan ugyanugy szetkapjak dirib-darabra.
hobizoli -
#16741888
törölt tag
válasz
hobizoli #1546 üzenetére
nem jövök én semmivel, teljesen igazad van, nem igazán lehet kihasználni többet eszik, ect ect. elismerem. De mit itt most a teljesítményben vitatkoztunk azonos feltételek mellett amiben meg jobb a benzines, minden másban lehet hogy rosszabb, de ez már más lapra tartozik.
ja és még valami hamár nekem van 5milcsim egy autóra akkor nem iagazán érdekel hogy 8litert vagy 13at eszik.
ja és nekünk bezint is hoz a kamionos haver.komolyan
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
rém egyszerű:
Bővebben: link
Bővebben: link -
Tibisz
aktív tag
válasz
#16741888 #1542 üzenetére
Ez neked a bizonyíték? 100 darab?
Látom nem nagyon Vagy képben a motorok fejlődésében!
Nézd meg, hogy pár év alatt mennyit fejlődött a dízel, és nézd meg, hogy ez alatt mennyit a benzines.
Az autóknál egy adat az Le, és egy másik nagyon fontos teljesítmény adat a nyomaték.
Mielőtt felelőtlen kijelentésekbe bocsátkozol olvass utána: http://www.saab.hu/docs/news/arlista/9-3_osszes_bileng_MY05.pdf -
hobizoli
nagyúr
válasz
#16741888 #1531 üzenetére
Igen, csak azt nem, hogy a egyik eszik 7 litert masik meg 12-t, es hogy ez miert is olyan jo...200-280LE-t .hu-n hol hasznalsz ki a valosagban? SZVSZ 150LE-nel nagyon tobb itthon nem is kell, mert hova? Egesz egyszeruen nincsenek hozza megfelelo utak
Most ne gyere azzal, hogy de el lehet jarni a 2.0T-vel 8 literbol is, mert erre azt mondom hogy az 1.9TD-vel meg 5-bol is, meg aztan amikor Te 8 literrel gurigazol a 2.0T-vel az 1.9 TD-vel korbeautozlak, es meg akkor is olcsobban jovok ki es sokkal dinamikusabban kozlekedek. Szoval mirol is vitatkozunk akkor? Arrol mar nem is beszelve, hogy gazolajat nagysagrendekkel konnyebb alternativ forrasbol tankolni, akkor meg Te, ha meg gebedsz sem tucc annyira ovatosan menni, hogy egy ijen 1.9TD ne nyomjon le, amibe meg egy chip tuning is belefer es akkor sem fogyaszt meg annyi litert, hogy elerjem vele azt a fogyasztast, amit Te tojassal a gazpedal alatt birsz produkalni, es ugye ekkor mar 190LE-s ez az 1.9TD, ~10LE a differncia, de meg mindig van plusz 100+Nm nyomatek.
Meg aztan lehet dobalozni ijen a 2.0T meg az Impreza az isten es ugyis lenyomja meg hu vakerokkal, lenyomja persze, de mikor lesz olyanod? Kb sosem, de egy ijen 1.9TD-d joval elobb lehetne, ha...akarnad
Igaz, vmivel dragabb egy ijen TD egy benzinesnel -bar van amikor meg akcio miatt egy arban vannak-, de egy turbos benzines mennyivel is dragabb egy turbodizelnel? Ja, ugye...
hobizoli -
B.Kox
tag
válasz
strike-force #1536 üzenetére
Szívó benzines: Honda S2000, 2.0L - 240Hp, NO TURBO
-
#16741888
törölt tag
válasz
strike-force #1540 üzenetére
Ha már idézgetünk, hmm, na ezzel van pont egálban az a Lancer, még szvsz árban is.
''The Opel Performance Center (OPC) presented an ultra-sporty concept car based on the Vectra GTS at'' -
#16741888
törölt tag
De egyébként teljesen mindegy mert mi most itt a diesel meg a benzines teljesítményéről vtatkozunk, KOX kolléga bizonyította hogy a benzinesből ki lehet tartósan 400lóerőt hozni(kevésbé tartósan sztem 500felett) míg a dieselből sztem összeteheted a kezedet ha 250lovat kihoznak. De szvsz annyit se tudnak egy 2.0es dieselből kihozni. Akkor meg nem értem hogy miről beszélgetünk ha egyszer bizonyított tény hogy a benzines azonos feltételek mellett még mindíg gyorsabb. Turbo nélkül a diesel egy halott dolog, a benzines kevésbé.
-
válasz
#16741888 #1539 üzenetére
engedd meg nekem inkább....
Bővebben: link
a szöveget is olvasd el, de tudod mit, inkább idézek:
''...the twin-turbo version increases this to 212 bhp and therefore has a higher specific power output than the V12 6.0-liter gasoline engine in the Ferrari Enzo.''
ja és széria lesz ez is.
mentem aludni, holnap este jövök
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
strike-force #1536 üzenetére
Ezzel meg is fogalmaztad, a lényeget a turbodieselek vannak egy szinten a szívó benzinesekkel. Az még beletellik pár évbe amíg a sima dieselek utolérik a sima bentineseket, vagy a turbosokat, vagy a turbosdieselek utolérik a turbosbenzineseket. A fogyasztással nem vitatkozok az tény.
-
válasz
#16741888 #1531 üzenetére
re #1524 mondom szívó benzines, de végülis mind1.
a mostani turbódízel motorok a szívóbenzinesekkel vannak egy szintben teljesítményben és kb. 2x anyyit tudnak nyomatékban,kb. ugyanannyit végsebességben, és kb 15-20%al kevesebbet fogyasztásban.
de ezen tényleg nincs értelme vitatkozni, továbbmegyek: flamelni, mert így topikzárás lesz a vége. -
B.Kox
tag
válasz
hobizoli #1530 üzenetére
Mitshubishi Lancher EVO FRQ-400:Bővebben: link
-
#16741888
törölt tag
Akkor mindenkinek mondom, én a 190lovas PDTDI re reagáltam ami ugye alapba 150ló körül van, ha van annyi. A 190lóerő szintén nem széria.
viszont ugye ott van az a fránya T betü, amit ha egy benzinesnél is látsz akkor azok 2ezres kivitelben, 200lótól indulnak. persze az újak.
Sőtt tovább megyek Impreza 280ló. de ne is vegyünk egy Imprezat, mert igazságtalan lenne, pedig nem az.
vegyünk egy szimpla Astrát gyártják 1.9es turbos diesel és 2.0es turbos benzines változatba is. Az 1.9es 150ló, a 2.0es 200. és szerintem akkor ezzel mindent meg is válaszoltam.
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
válasz
strike-force #1528 üzenetére
Ezt meg se említsd, mert erre tapasztalatból ugranak!
-
-
Tibisz
aktív tag
válasz
strike-force #1525 üzenetére
Pont ezt írtam én is, de ezek a sima benzines motorok nyomatéka már most is nagyon kevéske a dízeléhez képest.
Ha egy turbó-benzines autóhoz viszonyítunk egy turbó-dízelt, akkor is a nagyobb nyomaték a dízel mellett marad, a lóerőben viszont már elhúz a benzines, de nem sokat ér vele. -
Tibisz
aktív tag
válasz
#16741888 #1523 üzenetére
Légyszi mutass egy olyan 2.0 L autót, amit szériába gyártanak, kb annyi az ára, mint egy 160 lovas dízelnek, és 400-500 lóerő?
1,9-es dízelből hosszú ideig kihoznak 190 pacit, hisz nem okoz nagy gondot az erősített csapágyazásnak, és féltengelyeknek. Ellenben gondolj csak bele, hogy egy amúgy is pörgős motor ami 5e-től adja le az igazi nyomatékát, mit fogsz szólni hosszú távon, ha még tuningolják is?
Hát erről beszélgetünk! -
válasz
#16741888 #1523 üzenetére
jó, akkor nézzük meg mindennek az utcai (nem tuning) tehát széria változatát. akkor hol van az a 400-500 LE?
most akárhogyis gondolkodom, 2000ccm-es dízelben BMW 163LE, 2000ccm-es (szívó) benzinesben pedig ki a legjobb ? honda, vagy toyota? 170-180 LE? nem sok a különbség. még egy pár év és a kettő között nem lesz ennyi sem.
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Akkor nem éppen azt a motort próbáltad ki amit említettem, mert ez a leggyengébb láncszem volt! ;) Seat Ibiza Cupra 1,9 PDTDi-t ajánlom szíves figyelmedbe! ;)
Azzal nem értek egyet, hogy orrnehéz lenne az autó a dízel motor miatt, mert egy turbó-benzines, és egy turbó-dízel között kb 30-40 kg a különbség!
A menetbiztonsági felszerelések garmadája, pedig legalább annyira megtalálható az erősebb benzinesekben is, mint az erős dízelekben! -
a_tesz
Korrektor
dizelhez eddig ezekhez volt szerencsém: mazda6, ez kb egy 3 hónapja, illetve VW Bora 1.9PDTDI 105LE, ez szintén olyantájt. nem mondom, nem rossz amit tudnak, de valahogy olyan öreguras, hogy nem kell szinte váltogatni se, csak a gázpedált kell nyomogatni. pláne a borában volt egy rakat menetbiztonsági cucc, az aztán tényleg érdekes volt. nekem a sportos szóról az jut eszembe, hogy pörgetés, sok benzin, könnyű autó, nem olyan batár orrnehéz mint ezek.
-
a_tesz
Korrektor
jó majd 15 év múlva az lesz a sportkocsi amelyik mély bariton kerregéssel foga a világ tudtára adni erőfölényét a többi autóhoz képest.egyelőre azonban még nem itt járunk.oké hogy erős meg jó,de szvsz még nincs itt az ideje.nekem is tetszett,amikor egy dízel 3mas bömbi köridőben odavert egy m3-nak asszem a nürburgringen,de még el kell telnie kis időnek,hogy egy dízelre is azt lehessen mondani,hogy sportos.
-
hobizoli
nagyúr
Hat igen sokan le vannak meg maradva a 15-20(-25) evvel ezelotti dizeleknel, es vannak akik a legujabb benzineseket veszik ellenpeldakent, pedig manapsag mar, sot evek ota vannak mar 16 szelepes dizelmotorok is...a minap olvastam a neten, hogy az EU egyes orszagaiban mar 50% feletti az dizel szgk-k hanyada, es SZVSZ ezen azert el kene gondokodni nehanyaknak.
A ''de az fustol/kormol''-ra: a Peugeot mar jo ~1.5-2 eve hozta ki a 607-sben a 2.2HDI FAP rendszeret, most meg mar kisebb kategorias autokba is szerelnek ilyesmi megoldasu reszecskeszurovel is ellatott dizelrendszert, amik mar az Euro4-s kornyetzetvedelmi normakat is kenik-vagjak, es ezek mar nem is fustolnek.
hobizoli
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
Régebben egy luxusautóba el tudtál képzelni egy dízel motor? Szerintem nem! Ma a luxusautó vásárlók nagyobb része választja, dízel motorral az új autóját! Szerinted ahol nem számít a pénz, ott választanák a dízelt, ha nem lenne jobb, mint a benzines társa?
[Szerkesztve] -
Tibisz
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #1505 üzenetére
Ismersz netán, vagy miért illetsz jelzőkkel?
Mivel én sem tettem ezt feléd, ezért próbálj meg viselkedni, és kulturáltan írogatni! Előre is köszi, hogy megpróbálod!
Neked az kellene felfognod, hogy mit is tudnak a mai dízel motorok! Amíg ennyire nem Vagy tisztába azzal, hogy mire is képesek a modern dízel motorok, addig lehetőleg ne kiabál Világgá, hogy kérem szépen fogalmam sincs a témához! -
B.Kox
tag
Ford Mustang 2000Hp: Bővebben: link
Brutális!!!
-
Type-R
őstag
Ha már kombi sportkocsi is szóbakerült:
Aston Martin Bertone Jet 2 -
neduddki
nagyúr
válasz
strike-force #1499 üzenetére
HI!
Hat ja...
KInek a pap kineka paplan, en pl. az alulrol gyuvo baszott nagy nyomatekot szeretem ez mar be is hatarolja a nagy kedvenceim koret:- ))))
udv
neduddki
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Óvodások homokozója
- Autós topik
- Filmvilág
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Gurulunk, WAZE?!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- LG 27UP850NP-W - 27" IPS LED - 3840x2160 4K - DisplayHDR 400 - USB Type-C - AMD FreeSync