Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
most nézem ezt az új punto kémfotót, és .... na jó nem folytatom inkább
ellenben ez a mazda suv tanulmány gép gyönyörűűűűű!!!! -
B3ny00
aktív tag
hello
hát igen a jó kis jenki verdák azok az igaziak nekem a kedvencem a Dodge Viper
nyers erö az egész autó, amugy nekünk is van egy amcsi gépünk cask most felújítás alatt van , egy 1947-es Chevrolet Fleetmaster szép kis darab
aki eddig látta mindenki cask ennyit tudott mondani jézusom ez mekkora
-
czollnerg
aktív tag
bocsi, 2X ment....
-
czollnerg
aktív tag
pénteken mit láttam?! Haverom szomszédjának 2004es Impreza WRX STi-je van. 2.5-ös 300lovas. (semmi tuning, csak két rohadt nagy hangfal a kalaptartóban) Egyszercsak padlóval megküldte, utána a saroknál elcsavarta a kormányt, füstölt egyet a gumi, aztán a 4 kerék visszavágta egyenesbe, aztán ugyan úgy padlóval tovább. Nagyon durva volt, ilyet élőbe még nem is láttam.
Nekem nem tetszik az Impreza, inkább EVO8, de ezek után egész megtetszett.....
-
czollnerg
aktív tag
péteken mit láttam?! Haverom szomszédjának 2004es Impreza WRX STi-je van. 2.5-ös 300lovas. (semmi tuning, csak két rohadt nagy hangfal a kalaptartóban) Egyszercsak padlóval megküldte, utána a saroknál elcsavarta a kormányt, füstölt egyet a gumi, aztán a 4 kerék visszavágta egyenesbe, aztán ugyan úgy padlóval tovább. Nagyon durva volt, ilyet élőbe még nem is láttam.
Nekem nem tetszik az Impreza, inkább EVO8, de ezek után egész megtetszett.....
-
Notes
senior tag
A Fiat ( szomszédom szerint fájet...
) feléleszti a Croma-t. Ez nem lenne baj, de az első fotók alapján... hát, hányinger-díj tuti nyertese.
-
#16741888
törölt tag
Azért ha nyertem volna a LOtton mondjuk 2milliárdot akkot biztos vettem volna egy Phetont, már csak a 6liter meg a 12henger miatt is, és elmondhattam volna hogy van egy 6literes autóm és nem Merci.
Asszem tavasszal bejártam volna Európát vele, aztán meg ment volna a levesbe.
Egy Stilot hasnoló megfontolásból vennék, ha kuva sok pénzem lenne megvenném a legerősebb Stilot ami létezik párszor rallyznék vele a városba szanaszéjjel hajtanám, az tutti hogy csapágyas lenne, utána meg menne a kukába vagy a dunába. -
Type-R
őstag
Amikor anno a VW konszern azt mondata, hogy az Audi a BMW-nek csinál konkurenciát, a VW meg a Mercinek, akkor mindenki röhögott, hogy az Audi még szembeszálhat a BMW-vel, de VW semmiképpen a Mercivel, és igazuk is lett, a Phaton nyagy bukta lett. Egyszerüen nem kell senkinek egy ilyen nagy VW-gen, aminek az árából már lehet kapni, 7-es BMW-t, vagy S osztályos Mercedest. Most meg ott áll a Phaton gyár, kihasználatlanul. Vannak olyan Pletykák miszerint a következő generációs Phatont már közösen a Porscheval fejlesztik ki.
-
Notes
senior tag
VW konszern kicsit márkazavarban van. Azzal, hogy a vw-t bepozícionálták presztizskategóriába házon belüli konkurenciát csináltak az Audinak, alulról meg a Skoda nyomja őket. Ráadásul az új Octavi már túl jó lett, gyakorlatilag egy Golf, normális méretű csomagtartóval.
Egyébként franciák is tudnak. Fateroméknak van 2001-es 16 szelepes Megane-juk. 1.6 110LE, rövidre áttételezett váltó. Húz mint állat (gyári adat asszem 9.7mp/100km/h). És hihetetlenül kultúrált a járása. -
-
Type-R
őstag
Új Volkswagen Passat: az első hivatalos képek és információk : Bővebben: link
Nekem jobban tetszik mint a jelenlegi. -
#16741888
törölt tag
jaj de buliiii!
Ha két ilyen fanatikus összekerül.Tudjátok mit, én pedig mindkettőtöket unom, AUDI&VW az ÜBER a többi meg le van sajnálva.
-
Integra
titán
-
#25954560
törölt tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
toyota starlet-en nem egesz napos melo a vezermuszij-csere. egyebkent, ha olvasnad Integra mas hozzaszolasait is, akkor tudnad, hogy ugyanazt irja a hondakrol, mint amit te nem latsz: kell torodes nekik, pl gyakori olajcsere nagyon jo minosegu olajokbol, stb. o a japan tragacsokat szereti, te meg masokat. tokeletes auto nincs, csak valakinek a megbizhatosag a fontos, valakinek a szerviz-igenytelenseg, valakinek a kullem, vezethetoseg, vezetesi elmeny, szepseg, hang, belso ter, gazdasagossag es meg sorolhatnam.
a csalad 8 even keresztul hajtotta a starlet-unket. most vettem nekik egy corsa-t es teljesen mas felfogasu auto. sokkal jobb allapotban van, sokkal kevesebb kilometer van benne, jobb a fenyszoroja, kevesebbet fogyaszt es uj hatasu az egesz. es en megis szivesebben gurulok a starlet-tel, mert azt szeretem. sot, vilag legnagyobb hulyesegekent kitalaltam, hogy felujitom: karosszeria kijavit, telifeny, alukerek. es boldog leszek vele (ha igaz)
sztem folosleges magad felhuzni az o vilagnezeten, mert ha pl te azt mondod neki, hogy a megultetett civic coupe neked nem jon be, mert kirazza a lelked es helyette citroen xm-re vagysz, akkor megerti. vagy ha aszondod h te a vw polo ala siman beteszel egy 17es kereket, mig neki azert a civic-nel mar okoskodni kell, azt is el fogja fogadni. vagy ha irsz nehany gyari alkatresz-arat
riszpekt,
&rew -
pweisz
senior tag
-
pweisz
senior tag
UAZ rula!
Azért az UAZ -t ne huzd le egy Toyota szintjére, Toyota egy nagyon strapabíró gép, pl szerintem Nyugati éghajlatra egy Toyota Disel motoros UAZ a legjobb vállasztás. De azért azt kétlem hogy a Tundrába -40-50foknál könnyen beíndítanál egy Disel Toyotát, vagy akár egy benzinest, míg azért egy benzines UAZ beröfenn(ha egy kicsit megmelegíttik lángal az aljáta Toyota nem tudom hogy türné
)
NA jó mondjuk más célokra készül a két autó, meg más emberek is veszik, ugyhogy az összehasonlítás nem állja igazán a helyét.
Ja franciák, nem olyan rosszak azok az autók,tartóságban sem(bár vannak széria konstrukciós hibák, de az más autoknál is van), megbízhatóságban meghát van mit javítani, de szerintem azért az se olyan vészes.
[Szerkesztve] -
etilin
aktív tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
Ha könnyen szerelhető autót akarsz akkor vegyél Uaz-t.
Talán nem mindegy hogy a legmegbízhatóbb ött márka japán és az általad említett márkák ezeken a statisztikákon a kutya segge alatt vannak.
Hat b+, ha mar itt tartunk akkor a japan is egy fos, mert nem boldogul az orosz tundraval!
Ellenpélda Toyota landcruiser inkább az Orosz barbársággal nem boldogul.
Nézz meg egy Japán mérnököt és nézz meg egy olasz mérnököt (én már láttam mindkettöből) általánosságban az olasz nemzet nem a precizitásáról lett hires . -
Roadkill
csendes tag
válasz
rATdrAgOn #1360 üzenetére
''A leszolast, lesajnalast meg hanyagoljuk ha lehet.
OBJEKTIV ERVEKET MONDJAL MAR MIERT FOS A FRANCIA ES AZ OLASZ!!!!''
Mert te milyen objektív érvet tudsz? A személyes vélemény neméppen az...
Ha elfogadod objektívnek: tizenéves autók árai, vesd össze: suzuki swift, bmw E30,E32, de akár még E28 kontra alfa 33, fiat regata, citroen bx.
Talán nem véletlen....
Honda szíját nem ismerem, de sokan barkácsolják otthon....
Amúgymeg nemtom mi olyan könnyű neked citro vezérszíjcserén. Bx szíjfeszítőjénél nagyobb szopás szerintem a világon nincs. Az, hogy te esetleg rutinból, nem először csinálod, és ezért könnyű, már mástéma. Szóval 1-1. -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
Integra #1351 üzenetére
B+ mi bajod neked a francia motorokkal?!
Mennyit vezettel te ugy egyaltalan japan rizsraketan kivul mast? Mondjuk ugy huzamosan mondjuk legalabb 1-2 honapig - azon kivul nem mast?!
Mire fel ez a sznob lenezes b+?!
A japan az auto es utana nincs mas?!
Hat b+, ha mar itt tartunk akkor a japan is egy fos, mert nem boldogul az orosz tundraval!
Azert ennyire nem kene fanatikusnak lenni, foleg ugy hogy te ''csak vezetsz''. Nem tudom mennyire vagy tisztaban a mogottes muszaki dolgokkal, de eddig hozzaszolasaid alapjan kb. semennyire. Neked az szamit, hogy tankolj bele, nyomd a gazt azt menjen... hogy mennyire tartos az nem szamit.
A f*szom teli van mar ezzel a francia/olasz/akarmi lenezessel, a japan is ugyanugy be tud fosni, a nemet is ugyanugy be tud fosni ha nem figyelnek ra. Ugyanigy az atkozott fos szar szemet francia sem szarik be, az olasz meg plane nem, ha figyelnek ra. Maskeppen kell rajuk figyelni es mast igenyelnek, de ez van el KELL fogadni. A leszolast, lesajnalast meg hanyagoljuk ha lehet.
OBJEKTIV ERVEKET MONDJAL MAR MIERT FOS A FRANCIA ES AZ OLASZ!!!! A LOERON,FILINGEN KIVUL MIERT JOBB A JAPAN ES A NEMET!!!! Amit itt eloadsz az szimpla fanatizmus es elvakultsag. Szanalmas.
Szerintem.
Megaoff: csereltel te mar uberisten hondan vezermuszijat? Sajat magad? Nem? Akkor meg mirol beszelsz? Beteg az egesz vas, beteg - nem veletlenul kell szakszervizbe hordani... fos szar francian megcsinalom ket ora alatt, hulye japannal meg elszoptam egy napot - nem mai vasrol van szo, ~20 eves civic volt, megcsinaltam, de tobbet nem vallalom - brrrrrrrrr... remalom.
[Szerkesztve] -
Integra
titán
hehe, ez is enyhe kurvulás, nem is akármilyen
Bővebben: link -
a_tesz
Korrektor
-
ALI_G
veterán
nekem van egy seat toledo, 1.6-os, 8 szelepes, kicsit több mint 1 tonna (nem tom pontosan), semmi tunning, 7 éves, és 100-ra 10-11mp alatt gyorsul (nem mértem stopperrel), gyári adat szerint, meg vagy 12-13 kellene lenni. 2-esben már 100-on van
tom hogy ez nem csúcs járgány, ez egy családi autó, de akkor is, király, vagy nem??? -
Integra
titán
kurvul a bmw is
Bővebben: link -
Type-R
őstag
BMW M6-előzetes: Bővebben: link
-
Integra
titán
hehe
Bővebben: link -
@rglaaf
veterán
válasz
strike-force #1338 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok csak régebben volt egy műsor asszem a discoveryn ott mutattak muscle autókat Corvette,Dodge,Mustang na ott hangzott el a Ford Mustang Boss-al kapcsolatban pár adat: lóerő, cm3 stb na ott mondták hogy 10 literes a henger űrtartalma és hogy szériában gyártották,persze lehet hogy ez már egy módositott motor volt nem tudom.Mindegy a lényeg hogy még a 7 liter is kurv@ sok mennyit zabálhatott ez 100 km-en ha padlózták 30-40 litert?
-
válasz
@rglaaf #1333 üzenetére
a Bővebben: link
linken átható autó az 1970 FORD BOSS 429 MUSTANG. namost a nevében a 429-es szám a motor hengerűratartalmára vonatkzik, köbinch-ben.Bővebben: link (429 c.i.) 1 köbinch ugye 2.54^3 cm3 = 16.38cm3. Innen 429x16.38= 7030 cm3. az meg még messze van 10 litertől... -
@rglaaf
veterán
B@zz mekkora meg milyen hosszú az eleje.Ha 8hengeres volt akkor egy hengerbe belefért egy ember feje simán akkora.
A Ford Boss Mustangról egy linkBővebben: link ja és a 70-es évek
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
Nah találtam is róla egy oldalt csak sajnos nem angol nyelvű: Bővebben: link
-
@rglaaf
veterán
Sziasztok kérdezném hogy igaz e az hogy a legnagyobb köbcentivel szériában gyártott autó a Ford Boss volt a maga 10 000-é vel
-
Viewsonic
aktív tag
Hamár autók akkor német ha német akkor Porsche,BMW ha BMW akkor only ''M'' osztály
ezzel kiegyeznék :Bővebben: link
elég impresszív 0-400m re 12sec... -
Type-R
őstag
Shadow RSV-T: hibrid hajtású Hummer-utód: Bővebben: link
-
Integra
titán
válasz
strike-force #1315 üzenetére
inkább DC++ hubokon találsz ilyen videókat
-
Integra
titán
Az angol Fleet News 739 ezer autó adatai alapján állította össze idei megbízhatósági rangsorát. Nagy-Britannia ötven legnagyobb cégautó-flottája szolgált a felmérés alapjául, amelyben azt vizsgálták, hogy egy adott típus milyen arányban veszi ki a részét az összes vizsgált jármű meghibásodásaiból.
Az eredmény nem igazán meglepő, mondhatni igazolja a korábbi felméréseket és az autós társadalom közhelyeit: az élen japán típusok és német prémium-márkák modelljei végeztek. A sor elején a Toyota Avensist találjuk, majd az Audi A4-es, a Nissan Primera, a Mercedes C-osztály, és holtversenyben a 3-as BMW, valamint a VW Golf következik. A legjobb nem német vagy japán modell a Jaguar X-type lett, amely a Toyota Corollával és a Honda Civickel osztozik a tizedik helyezésen. A márkák összevont versenyében is hasonló a kép, bár a sorrend nem pont ugyanaz mint a márkák versenyében: az első a Honda, a második a Toyota, utánuk pedig a BMW, az Audi, a Nissan, a Mercedes, a Mazda, a VW, valamint holtversenyben a Ford és a Volvo következik.
Persze a brit felmérés adatait hiba volna anélkül értékelni, hogy figyelembe vennénk a helyi jellegzetességeket. Számos típus például egyáltalán nem kapható Nagy-Britanniában, és az árak is eltérő arányokat mutatnak a magyarországi viszonyokhoz képest, de az mindenesetre elgondolkodtató, hogy az első tíz típus és márka közt nem találunk egyetlen francia vagy olasz nevet sem, sőt, angol is csak mutatóba akad... -
-
Integra
titán
válasz
strike-force #1313 üzenetére
van pár videóm róla
-
esse lenne rossz
Bővebben: link -
Type-R
őstag
válasz
illusiON #1308 üzenetére
''Lesz új Toyota Supra, jelentette be a japán autógyár. A sportautó kupé és kabrió formájában is kapható lesz, a sportautóra azonban 2006-ig várni kell a nagyközönségnek.''
Itt van még pár infó, amire kiváncsi vagy: Bővebben: link -
Integra
titán
kétlem hogy ez a V10-es verda lesz a supra utódja
egyrészt őrült drága lenne, másrészt a tuningszcénát is felévegtnék maguk körül egy ilyen autóval. sokkal inkább biturbo V6 lesz vagy továbbra is S6 biturbo motor szerintem.
az még lehet hogy egy kis, limitált szériás V10-es sorozat megjelenhet, pénzük van rá bőven -
B.Kox
tag
válasz
illusiON #1308 üzenetére
Sztem te a Toyota Supra utódjáról beszélsz. Nem lehet róla túl sokat tudni, mivel még nem mutatták be, eddig csak kémfotón láttam. Az sem egészen biztos hogy V10-es lesz, mivel az előző Supra sor6+2turbó. A teljesítménye valszinűleg nem lesz több 280(ehhez minek a v10-es motor?) pacinál, mivel japánban nem lehet forgalomba hozni ennél erősebb személyautót.
Sajnos többet én sem tudok... -
illusiON
őstag
vki hallott a toyota tsx-éről? lehet hogy rosszul irtam
asszem totalcarban irtak róla, a toyota v10-es fenevadja... igéretes, de nem találok róla sokmindent, mert nem tudom a pontos nevét
vkinek van híre erről a modellről?
ui.: nem cask a lóerő meg ezek meg oldalak, hanem olyan is hogy mekkorasúly, hány ccm motorról kép stb.stb. szóval mindwen róla, közben kinzom a google-t
[Szerkesztve] -
Type-R
őstag
A2-H2: üzemanyagcellás hibrid kisautó az Auditól: Bővebben: link
Végre a VW konszern is rájött, hogy nem a dizelé a jövő.
[Szerkesztve] -
-
Type-R
őstag
Jövő ősszel érkezik az új Octavia RS: Bővebben: link
-
Type-R
őstag
Jön az új Porsche 911 Carrera Cabrio Bővebben: link
-
Integra
titán
voltam nyáron honda kereskedésekben ótókat nézni.
jön hogy enyhe karc csak etc etc
aztán a fején állt a kocsik az ajtó sincs rendesen lefényezve, rossul nyílik és felvan háborodva hogy azt mondom neki hogy miért néz hülyének...
és még nekem is jönne mert megsértődik, de mondjuk erről azért gyorsan letesz szerencsére.
szomorú, ez van
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Óvodások homokozója
- Autós topik
- Filmvilág
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Gurulunk, WAZE?!
- További aktív témák...
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / RTX 2060 6GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 16GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 5 lemezes és digitális felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar