Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
jaj de szép is lenne ez a világ hengerfejtömítés nélkül... szegény autószaki barátaink megélhetése veszélyben forogna.bizony, a jó öreg zsigában még mindig a jó öreg szojjet tervezésű(?) motorok szolgálnak, annyival módosítva, hogy amióta a GM-mel kooperálnak, kaptak befecskendezőrendszert a boschtól, hogy legalább valamennyire tudják a lépést tartani nyugattal.
>Egy világ dőlt össze bennem. Ma megtudtam, hogy az új Ladákban a szervizes szerint JAPÁN motor van
és honnan lenne nekik? felelevenítették volna az ezeréves orosz-japán barátságot, és vásároltak volna a ferdeszeműektől leselejtezett motorokat, amik még ígyis mindenben jobbak, mint amit a ruszkik valaha gyártani fognak? és miből vették volna? szegény lada mostanában próbál feltápászkodni, van annak a pénznek jobb helye is mint japán csodamotorokat vásárolni. mellesleg mi bajod a japó technikával? jobb motort keresve sem találsz...asszem egyelőre ennyiスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
tegnap este nem jött be a fórum...vitatkozni én sem szeretnék,csak kíváncsi voltam,miért rettegsz annyira a japó motoroktól.
amit leírtál a ruszkikról,az így van,nevezetesen igénytelenek,olcsó beléjük az alkatrész.olyanok mint az AK-47.bár a fogyasztásukon vitatkoznék azért,óvatosan kell ahhoz bánni a gázpedállal.a 110es sorozatot mondjuk annyira nem ismerem,talán mert elég kevés fut belőlük itthon,de úgy általában egy (régebbi) orosz motorra nem lehet azt mondani, hogy gazdaságosan üzemeltethető.hacsak nincs otthon egy olajfinomítótok
azt még el szeretném mondani,hogy bár tényleg drága a japó alkatrész,meg a japán autó is,de nem véletlenül lettek a megbízhatóság mintapéldái.szóval,ha dárgább is az alkatrész,kevesebbszer kell venni,így végülis ugyanott vagy mindkét autóval nekünk speciel egy 1000es swift van,mostanában lesz két éves,de még tíz évig gond nélkül elvisz minket bárhová,ilyenek a swiftek
Tommysun: a hengerfejes témához:rendben van,hogy van ilyen,én is olvastam,hogy kísérleteznek vele,de gyártani akkorse gyártanak még ilyet szériában tudomásom szerint.de ha nem így van,cáfolj meg egy linkkel,akkor elismerem,hogy hülyeséget írtam
pweisz:a kooperáció már a 110es sorozat gyártásának megindulása előtt is létezett (ami bevallom,nem tudom,mikor volt,de nem 3 éve, meg Bazsesz majd úgyis megmondja ),szépen terjesztgette a GM keletre a szárnyát ''ha egyszer sok pénze lesz a ruszki NÉPnek,mekkora üzlet lesz bennük'' felkiáltással.az meg,hogy mért nem tudnak olyan motort gyártani,mint pl.a németek,japánok,vagy akár a franciák,az a gazdasági helyzetüknek köszönhető,amihez én nem értek,talán ha van köztetek egy közgazdász...meg annak is köszönhető,hogy ők csak 15 éve tudnak önállóan fejlesztegetni,előtte a KGST-s gyártás vonalát követték.csakúgy mint az ikarus,bár az megint egy érdekes helyzet,ne menjünk bele.
a wankel-motoros volga tényleg egy rettenet volt,annak is akit azzal üldöztek az orosz belügyi szervek (merthogy elsősorban nekik készült),másfelől a technikai megvalósítás terén is.lehet,hogy ezt is a mazdára kellett volna hagyniuk...
na,mára talán eleget téptem a számat,úgyhogy be is fejezem.
ja és Lada VFTS rulez!スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
pweisz: az ikarus témát pontosan így értettem.régen nagyon is jók voltak,csak sajnos fejleszteni nem nagyon sikerült nekik,mert meg volt kötve a kezük,a KGST azt követelte meg,hogy ami jó azt gyártani kell,nem pedig fejleszteni.ilyen volt még a Trabant is,köszönhetően Honecker bácsinak,pedig azt is akarták fejleszteni,végül 30éven keresztül gyártották változatlan formában.de az összes szoci autó így járt.
Tommysun:és üzemel is az a motor,vagy csak van és lehet simogatni a polírozást?mert szerintem ez is olyan,mint a wankel-motor,a gyakorlatban semmi sem olyan egyszerű,azzal is mennyit tököltek a japánok,mire fogyasztható formába hozták (1960-as években vették meg a licenszet,és 1991ben nyertek wankel-motoros versenyautóval a le mans-i 24óráson,mire a FIA azonnal be is tiltotta a wankel-motort)
Bazsesz:akkor jól gondoltam,hogy nem tavaly mutatták be a fogyasztás rendben van egy 1500ös motortól,főleg,ha a tömegét is tudnám a szorgos jószágnak.de azért a jó kis literes swiftünk odaver fogyasztásban,bár 160-nál nem akar többet menni...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
kisebb is,könnyebb is,szinte természetes,hogy kevesebbet fogyaszt.na mindegy,nem ez a lényeg.
1040 kiló?a tavarisok raktak bele vasat rendesen.akkor a swiftünk kerek 300 kilóval könnyebb,fogyasztása ott mozog,elég jó kis éhezőművész,persze cserébe nem valami virgonc,nyolcvan felett elég lassan gyorsul,deazért városban hasonló kaliberű autókat le lehet gyorsulniスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #286 üzenetére
na akkor nyilatkozok én megvédve a suzukisok becsületét.nézz körül.igaz hogy még a legöregebb mostani swift is 15 éves,de rozsdásat belőlük nem igazán találni.egy-kettő akad,de azt százszor törték sz*rrá,meg ilyenek.igazából elég masszív,megbízható kisautó,arra,hogy legyen négy kerék meg egy zárt kasztni,tökéletesen megfelel.és a hírhedt törésbiztonsága sem rosszabb,mint egy hasonló korú és kategóriájú autónak,sőt.valamint a 740 kilós üres tömege is korának megfelelő.motorikusan is rendben van,keresztapámnak volt egy 240000km-t futott céges 1.3-as swiftje,és nem igazán kellett még a motorhoz nyúlni,csak a kötelező karbantartásokat,pedig cégesautó kap rendesen.azóta gázolajos borája van,120000km-nél már hengerfejtömítést kellett cserélni benne mert itta a vizet...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #288 üzenetére
csinálhatunk összehasonlítást,bár, hála a kései órának is, nem nagyon értem, mit akarsz összehasonlítani.amúgy a mi autónk nem nagyon fog még rohadni,mert csak 2 éves
Tommmysun: a törésbiztonság nem azt jelenti, hogy egy esetleges karambolál mennyi baja lesz az autónak, hanem hogy a benne ülő utasok testi épségét mennyire tudja megóvni. és ha ehhez az kell, hogy a mozgási energiát a gyűrődő zóna átvegye, hát bizony akkor törik az autó. csakhogy ugye a swit eredendően könnyebb szinte mindennél, ezért neki jut az a hálátlan feladat, hogy fogja meg a nehezebb autót... borulni is csak annyival borul jobban, amennyivel könnyebb, és személyes tapasztalat, hogy egészen extrém körülmények között sem mutatott sok hajlandóságot arra, hogy a feje tetején álljon meg (pl kézifék), bár tény, hogy a négyajtóssal jobb kézizni, mint a mi ötajtósunkkalスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Roadkill #329 üzenetére
suzuki akkoris annyit tud, amennyit egy üresen 740 kg-os autótól el lehet várni,ha nagyon úgy jön össze, akkor életet ment, de semmi több. amúgy sem azért vettük, hogy összetörjük
az euro-ncap pedig tényleg csak parasztvakítás, bár elvileg az is független, de az utóbbi időben midnig azt szajkózza az összes gyártó, hogy sikerült ott a legjobb eredményt elérniük. tény, hogy az sem rossz eredmény, hogy egy eddig etalonként ismert típust lepipálnak, de azért nem ártana, ha más körülmények között is vizsgálnák az utasbiztonságot, mert egyfajta vizsgálat egy ilyen széleskötű témakörre sosem adhat kielégítő választ...
amúgy én örülnék annak, ha angol mintára lenne nálunk is ún.track day, amikor bizonyos kis összeg fejében ki lehetne versenypályára menni, és kihajtani a gépből amit tud. komolyan mondom, 10 perc gokartozás után egyszerűen nem értettem a kocsimban ülve a gyorshajtókat...
ja és pont ma mentem egy citroen bx ellen a jó öreg 1l-es suzuki swifttel, hát, mosolyogtam rendesen. srác erősködött előtte (merthogy ismerős), hogy az ő 1.4-es citromja lenyomja az én őskövület swiftemet, de valahogy nem így történt. 60-nál már alig bírt követni. biztos a hidralika mittudomén nem volt jó
egyébként meg szerintem, ha valaki vesz egy autót és elégedett vele, akkor csak 1-2 jobb típust ismer el az ő autójánál, úgyhogy ez a vita akkoris meddő lesz. úgyhogy részemről le is zárnám a Subaru Impreza WRX STi, mint a szerintem a világ legkellemesebb utcai autója cím méltó viselője felemlítésévelスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
egyfelől nem az én suzukim,családi autónak lett vásárolva.autópályán lejtőn hátszélben mentem vele 160-at,valamint majdnem szélcsendben sík úton egyszer 158ig kiforgott.de hogy mérte a 140-et amikor az óra 120at tud?vagy húzta valaki? nekünk is volt trabink, kétütemű meg négyütemű is,de az utóbbi sem volt képes 130nál többre,hacsak nem 5sebességes polo-váltót raktak bele utólag.
rAtdrAgOn: szerintem annak a bx-nek már csak az az egy baja volt, hogy mennie kellett viccen kívül: elképzelhető,hogy rossz benne a hidraulikapumpa,de sztem egy bx-hez képest tök átlagos állapotban van.gyerek szerrintem csak annyit tud róla, hogy citroen, hiába is kérdeznék bármit.ráadásul nem is érdekli különösebben, hogy van az autója,mert ha széthajtja, majd vesz másikat... citroenre sokan próbáltak már rábeszélni,de egyszer vagy 8 éve volt egy BX kombija uncsitesóméknak,ültem benne úgy 500méteren keresztül,de elég is volt,nem stílusom a francia autó...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
és mennyivel mehetett szegény megalázott BMW?ne érts félre,szívem csücske a kis trabi,mert amit az kibír...meg sokáig volt olyan járművünk,és szerettem.dehát nem egy sportautó.igaz,mi is előztünk vele ferrarit autópályán,de azt vontatták
Aztán nagynehezen utolért és átkajabált, hogy hova húzza nagyfater a gépet! elképzeltem,ahogy bömös üveghangon pörgött,trabicsek 3.alapjárat,aztán mikor nagyfater meglátta az agresszív xenonlámpákat a visszapillantóban, szúrt egy másodikat,nyomott egy kövér gázt,és a kétüteműek jótékony ködfelhőjébe burkolta a bajor csúcsragadozót,intett egyet búcsúzásképpen,és árkon-bokron túl volt.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #345 üzenetére
tényleg tud, de ahogy te is mondtad, nem egy gyári állapotú, hanem egy eléggé felpiszkált. csakhogy a fentebbi hozzászólásban gyári állapotúról volt szó. eléggé utánaolvasgattama tuningnak régebben én is, de az első dolog ami elrettentett, az a 15l-es fogyasztás volt, a meglehetősen rossz légellenállású kasztni mozgatásához 100 felett már kell egy kis energia.... bizots el lehet azzal is járni 10 liter alatt is,csak akkor meg tuningnak nincs sok értelme...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #360 üzenetére
na szóval 1.3-as JTD van Fiat, Lancia, DTi néven Opel jószágokban, ugyanezen motor DDiS néven a Suzukiban. 1.4-es PDTDi van a VW-kben és az Audiban. 1.6-os HDi van a Peugeot és Citroën modellekben. valamint mivel az 1.6-os dízelt a PSA a Forddal felesztette ezért a Fordokban is az új 1.6os TCDi vagy micsoda is közös a citroennel és a peugeottal.
csak ennyit akartam...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
neduddki(#365): nem hagytam ki, olvasd csak el...
pweisz(#368):van körülbelül 15-20 év különbség a két motor között.ezek a mostani kis dízelek elég jól produkálnak,nem versenyautók,de a forgalommal simán tartják a lépést.az 1.9-es VW TDi az megint más kategória,nekem csak egy 110 lovashoz volt szerencsém,de 160nál még elég meggyőzően reagált a gázra...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz dimanche #391 üzenetére
LOL
uncsiméknak volt olyanjuk,ráadásul kombiban.az még rendben van,hogy az ezres swift odaveri,mert sokkal könnyebb,de hogy még mellette 8-9et kajáljon akár városon kívül is...
neduddki:ne haragudj,de én tényleg nem értettem,mit akarsz mondani ja és én meg kifelejtettem a renault 1.5 dCi-t,kövezzetek meg érte...ebből is látszik,mennyire érdekel a csigaszopók személyautóipara
a sokfajta lóerőadat közt az ember már ki sem tud igazodni,főleg a dízelekből jó szokása a gyáraknak,hogy 3-4félét is gyártanak ugyanazzal a lökettérfogattal.ja és tényleg,ha már itt járunk,a legjobbakat szerintem a bömbikben keressétek.pl az új 3000-es,két turbós,272 LE-s,560Nm-es szerintem elég meggyőzően mehet...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #400 üzenetére
az a motor úgy van,hogy a FIAT még azelőtt elkezdett gondolkodni a mocin,mielőtt a részvénycsere a GMmel megtörtént.eztán a GM megkapta a jogot,hogy gyártsa ő is,de a fejlesztés az a fiat érdeme.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #448 üzenetére
na offoljuk szét akkor...én már akkor sem értettelek, amikor elmesélted, eddig mibe van a kicsike, de eztán végképp nincs semmi ötletem. ennyire el vagy eresztve anyagilag? most el tudnád adni x forintért, de ha még ráköltesz 3x forintot, akkor el tudod adni 1,5x forintért. csak én nem látom át, hogy mi ebben a jó üzlet??
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #450 üzenetére
jó én sosem fogom azokat megérteni akik nem úgy gondolkoznak mint én
egyébként ha még nem lenne tiszta az átalakítósdi, egy kis segítséggel én is szolgálnék:Bővebben: link
tudom,nem sok segítség,de talán ezen el lehet indulni,ha még nem sikerültスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
VW az egy külön kaszt...mármint konszern. bár nekem nem annyira jönnek be, de még mindig jobb, mint a PSA... azért a németek mégse franciák
na akkor várom a kövezést... bár szerintem eleve fölösleges a kettőt összehasonlítani,a franciák a dizájnt nyomatják nagyon (ami nekem személy szerint egyáltalán nem jön be....), a németek meg a technikai háttérben erősek.na ez lehetett volna off is,de jóezスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na akit érdekel az új vagyis a mostani skyline, látogassa meg a Bővebben: link-et,és bogarásszon,én már találtam róla egy kb 120x80as képet és eléggé elszomorodtam...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na akkor mégsem kell szomorkodnom
de akkor magyarul nincs olyan igazi skyline jelenleg?ez öreg hiba.mondjuk az igaz hogy a híres elődöt nehéz lesz felülmúlni mind formában mind tudásban...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
az de nem úgy van. először is majdnem minden autógyár megvette a licenszet Dr.Felix Wankeltől, mert hatalmas potenciált láttak benne,és valahol igazuk is volt.csakhogy,nem számoltak azzal,hogy jó 60 évvel későbbi találmány,mint az Otto- vagy a Diesel-motor,és egyből ugyanolyan teljesítményt vártak volna tőle.ami bizony nagy felelőtlenség,mert az alatt az idő alatt sokat fejlődtek a motorok.ráadásul elég kifinomult techológiát igényelt a szerkezet,gondolok itt elsősorban a tömítések strapabíróságára.amikor aztán a 70es években az NSU bemutatta a Ro80-at, hát mindenkinek leesett az álla,kis túlzással a paraméterei alapján ma is megállná a helyét.meg is választották sebtiben az év autójának,ami már akkor is nagyon előnyös volt marketingszempontból.csakhogy a konstrukció motorikusan megbukott,nem voltak meg akkoriban a technikai feltételek,hogy megbízható wankeles autót gyártsanak.a mazdánál azonban máshogy gondolták.talán,mert japánok,és tudták,hogy ha valami lehetetlen,akkor ők majd megcsinálják be is mutatták a Cosmo Sport nevű verdát hetvenmittudoménhányban,és kezdetét vette az a folyamat,minek a végén itt van az RX-8.ami nem a legjobb,nem is a legszebb,mégis mindenképpen egyedi,és szerintem elismerésre méltó,akárcsak a Toyota Prius, vagy a szívem csücske,a Subaru Impreza.
totalcar szombaton?bazsó jól mondta,lehet akármilyen hifi a kocsiban,azért az STi kipufogója úgyis szebben szól
egyébként az összes japán gép szerintem rendben van,amiben több mint 100 ló van de egyébként,hogy ne menjünk messzire,az Integra mennyinél is adja le a max.lóerőt? 2500? nem kötekedésképpen,de a szívómotoroknak ez a nagy hátránya,hogy ha fajlagosan nagy lóerőt akarnak kihozni belőle,bizony pörgetni kell.dehát rendben van ez,nem kötekedni akarok.egyébként is a Wankel karaktere ilyen.a dízel meg büdös
na ez elég hosszúra sikerült,de remélem lejön a lényeg belőle.
MOD: ja a Lada Wankeles próbálkozása is dícséretre méltó,de olvastam egy régebbi Autó-Piacban,hogy 30 000-enként generál!ja és annyira nem is ladás projekt lehetett,mert a Volgákba is raktak ilyet,a KGBsek legnagyobb örömére.azzal nem lehetett semmi kilónyolcvannal szakítani...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
most nézem csak,fordulatszámos dolgot jobb lett volna strike-force-nak címezni,elnézést minden érintettől nem veled kell tehát vitáznom,hanem vele.
akkor úgy látom,téged is alaposan megfertőzött a benzingőz,nem is baj,így van ez jól a Hondák meg mindig is jó gépek voltak,kivéve talán a legutóbbi Civic sorozatot,a 3/5ajtósak elég európaira sikerültek,még a 4ajtós néz is ki valahogy,de a két generációval ezelőtti VTi,hát a mostaniak közelében sincsenek bár hallottam egy olyan Hondás nyilatkozatot,mely szerint a következő generációval megpróbálnak visszatérni a gyökerekhez.így legyen!
M5:hát igen,nem lehet rossz,azért van két dolog,ami nem tetszik benne,ami három:
1.)1830kg
2.)most őszintén:hogy néz ki?
3.)ez a szoftverhiba-mizéria...
mindazonáltal nem mondom,hogy nem kéne,de lehet az új Lotus Exige jobban bejönne...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
akkor utólagos engedelmeddel tőled idéztem
egyébként meg érdekes ez az új M5,most olvastam a Sport Autoban róla egy cikket,tök mást írnak,mint a totalcar.persze attól még jó lehetスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na későn kaptam észbe,már nem lehet módosítani.de ha már a Hondáról meg a dízelekről is szó volt,azért gondolom az új Honda dízelmoci azért gázolajos mivolta ellenére bejön,nem? ha másért nem is,legalább a H betű miatt
mondjuk nekem tetszett,ahogy úgy nyomatékból elindul,de lehet hogy csak azért,mert még nem ültem benzines turbósban.illetve egyben,de az majdnem dízel:saab 9000 2.0t automata váltóval.na az is mekkora egy hülyeség...azért van az embernek két keze,hogy az egyikkel telefonál,a másikkal meg váltスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #852 üzenetére
nyilván nagybátyámnak is ezen tulajdonsága miatt tetszett meg.majd ha nekem is családom lesz,akikre vigyáznom kell az úton is,akkor majd én is erre megyek rá,ha autót veszek(ha megérem ).addig is inkább egy 1.3as pörgős japó kisautó mint egy kétlityós dízel akármi.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
az biztos, hogy jókat írnak.de ha gagyi hírforrás,akkor mi nem az?magyarul ha esetleg egykét nem túl titkos linket meg tudna adni (a honda gyári infovonalát megtarthatod ) tisztelt doktor Hondabocs ,annak szerintem nem csak én örvendeznék mivel én ezen kívül csak az auto-news.de-t ismerem,de az még a fasorban sincs mostanában...szerintem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
ehhez én is fűznék kommentárt.szóval véleményem szerint ha nem sok pénzed van,és első autót akarsz,akkor ebből a pénzből akármit vegyél,csak ne hidróscitroent.bár ennyi pénzért nem valószínű,hogy olyan autót kapsz,amire alig kell költeni,azért egy BXet üzemképesen tartani sokkal többe kerülhet.nem mondom,hogy biztosan többe kerül,de nagy rá az esély.egy 14-16 éves német autót talán érdemesebb lehet megvenni,azokhoz alkatrész is van,nem is mérik aranyárban mint a japánokhoz.és ezért most az összes franciaautó-hívő meg fog kövezni,de szerintem jobban autószámba vehető (szigorúan csak az én véleményem!)
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz _Volkovy_ #912 üzenetére
mennyit akarsz rákölteni? mert ha sokat akkor mehet, ha nem akkor meg suzuki swift de azt egyébként nem mondtad,hogy mi számít?csomagtér?fogyasztás?menetteljesítmények(már ami elvárható egy használt autótól...)?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
én úgy tudom, hogy amerikában.japánban a suzukinak saját modelljei vannak,amerikában pedig az eredendően daewoo (tehát dél-koreai) járműveket forgalmazzák suzuki néven,az ötajtós kalos ''suzuki swift+'' néven fut,és a négyajtós kalos első lámpájával.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1008 üzenetére
hát ezt sajnálattal hallom.még nem vettem meg az auto bildet, de lehet,nem is fogom (más kárából okos az ember...).meg ahogy olvasgattam a legújabb autó-motort,hát,egyre megy annak is lejjebb a színvonala szerintem.
ja amúgy meg új honda legend?gondolom egy integránál még mindig nem jobb,de azért az se semmi.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1010 üzenetére
hát ezt szomorúan hallom,de remélem,azért a Subarunál veszik a lapot,elvégre elég nagy úttörők az AWDben...
az már úgy elég komoly kis autó lesz szó se róla, tudnak ezek a japánok.nem is értem, mért nem vesz mindenki japán autót?スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1019 üzenetére
jól van ez így nem kell az imprezának ''házon belüli konkurencia'',eleget szívnak így is a sok csigaszopó töméntelen pénze miatt.a Hondát pedig örömmel látom,hogy egyre jobbak a forma-1ben.és most,hogy buttonnak maradnia kell,van egy újabb vb-esélyes.legalábbis,ha jövőre is hozzák ezt a formát,vagy mégjobbat.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1030 üzenetére
...viszont Turi lett a bajnok!
az se volt semmi amikor aschenbrenner elvesztette az uralmát a kocsi felett és bamm! ahogy a híradóban volt az valami marha jó volt az az amatőr felvétel, tisztán hallatszott utána egy örömujjogás hogy Felvettem! Felvettem!!! (persze ki ne örült volna neki...)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz rATdrAgOn #1034 üzenetére
ha most kötekedni akarnék,akkor azt reagálnám,hogy az egyik leggyengébb WRC-s mezőnyben.hát igen,vakok közt a félszemű a király egyébként Loeb tehetséges pilóta,és megérdemelte már a világbajnoki címet.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na és azt se felejtsük el,hogy az amerikai a leglustább népség,csoda,hogy ott terjed el a legjobban az automata váltó,ahol úgy akarnak lefogyni,hogy mekis kaját esznek meg tv előtt ilyen tvsoppos szarokkal edzik magukat? NY-ban persze több értelme van egy automatának,de ott az autó csak használati tárgy,nem ilyen istenítendő szent dolog,mint pl itt a PH!-n szóval annyit a kiinduló kérdéshez:ha majd 50 elmúltam,és jobban fog érdekelni egy kosciban,hogy milyen kényelmes az ülés,minthogy milyen fordulaton adja le a max lóerőt,akkor majd elgondolkozom az automatán,de addigis felejtős.
Integra:ez van,a valósággal nehéz szembenézniスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
na mivan emberek? mindenkinek más dolga akadt?
akkor konzultáljunk kicsikét a Subaru Impreza WRX STi-ről. nekem ez a nagy szerelmem, és haverral sokat vitáztunk, hogy ez a jobb, vagy a Mitsubishi Lancer Evo VI. hát, nekem nem kérdés, hogy az Impreza, de azért az Evo6 se egy matchbox.. aki mást mond, az meg nehogy így járjon, mint a smileyスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz -Jackson- #1072 üzenetére
én erről a type 320ról nem sok jót hallottam.állítólag pár lóerő a különbség a gyárihoz képest,de már nem tudom,milyen forrásból származik az infó.viszont, azt is hallottam, hogy a gyári STi Impreza lóerőadataihoz még párat hozzá lehet adni. nekem amúgy is kevésnek tűnt az a 265 lóスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Sick Boy #1078 üzenetére
főleg ha az a kocsi ennyire nyomorék...érdekes, a swiftünk is 15000es szervízciklusú,de mégse kellett ennyit rákölteni.na jó, még csak két éves. dehát ez is hozzátartozik a Citroënes feelinghez, nem?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Sick Boy #1085 üzenetére
http://traffipax.info/
itt van egy cikk, hogy ha nem a te kocsid, akkor mit kell nyilatkozni a tulajnak, hogy ne legyen semmi baj. ha a te kocsid, akkor már kicsit gázabb a helyzet, de itt minden le van írva. bocs hogy pontosabb link nincs, de sajna még dialup van vagy két hétig...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
úgy tudom már csak uniósat adnak, legyen az elveszett akár még nem uniós.az ocsmányirodát én is utálom,szerencsére van ismerős...
a matricarendszámot meg elvileg csak indokolt esetben adják ki, de ha meggyőzöd őket, hogy a rendszeres elhagyás veszélye fennáll, szerintem lehet menni fog.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
mindenkinek a francia meg olasz autók a sláger? de mégis miért? de mielőtt a szarautólobbi teljesen győzelmi mámorba esne, jöjjön az én listám:
1. Subaru Impreza WRX STi
gyanítom,hogy ehhez nem sok kommentár kell.
2. Suzuki Swift
na ilyen van nekünk is, és a teljes megelégedettség amit velel kapcsolatban említeni tudok. bár nem egy versenyautó, pláne a literes, nem is kényelmes, de nem kell azon görcsölni, hogy otthagy-e az út szélén, ami sajnos nem mondható el minden új autóról.fater autószerelő ismerőse most váltott profilt, mert nem tudott megélni a suzuki szervízelésből.
3-4. Mazda6 és Honda S2000
ha vezettem volna már S2000est, valószínűleg előrébb lenne,mint a mazda, de a kis hatos annyira megnyert egy próbaút során, hogy nagyon bárcsak én is nyertem volna egyet. különben is jól néz ki, nagyon eltalálták a formáját. és ahogy kanyarodik, az valami nagyon jó. és kényelmes is, szerencsére nem franciásan fotelülés, hogy 10 centit süllyed a seggem alatt, mint a laguna, hanem tart is, de mégse egy darab deszkán ülök. remek.
5. Roadkill Ford Escortja
annyit tudok róla, hogy 1.6D és kék és nagyon régi, a többit majd a gazdája elmondja ha akarja, de az a gép egyszerűen istenkirály. persze csak ha Roadkill vezet
Integra, legalább te kitartasz. meg Roadkill. nektek legalább van fogalmatok az autókrólスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz _Volkovy_ #1158 üzenetére
remek. csak 1.) ez nem dodge/chrysler fejlesztés, hanem külső bedolgozóé. 2.) 6literes dízeltől 827Nm nem egy szenzáció. ha a 3l-es dízel bömbi kb 580 Nm-t tud, akko elvileg mennyit is kéne tunni ennek a csudadízelnek?
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1140 üzenetére
lehet, h csak 2. lenne, azért az 1. hely nem olyan bizonytalan...talán bár vezetni még imprezát se volt szerencsém, azért a hangélmény nem egészen ugyanaz, mint S2000-nél. azt aláírom, hogy a Honda is meg tudja borzolni az utolsó szőrszálat a hátadon, de amikor egyszer egy STi Impreza-t egy lámpától láttam kilőni: egyes, padló, szabályzás, kuplung, láng a pufóból, kettes, szabályzás, megint láng, kuplung, láng, hármas... hát mit ne mondjak, ezt az élményt utolérni, nem kis szívómotor kéne...
picit már beálltam, így azért meglehetősen nehéz értelmes mondatokat írni...
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz strike-force #1161 üzenetére
1.) ez mondjuk igaz
2.) de ha nyomatékra van hangolva, mért a lóerőket hangsúlyozod mindenhol?
értem én hogy mit akarsz mondani, de valahogy egy amerikai autó jóságáról nehezen fogsz meggyőzni
a bömbiben pedig valóban két turbó van, ráadásul két különböző, úgyhogy azt tényleg jól kifundálták a szakik
hobizoli: szeretnék. nem viszel ki? majd ha pesten járok, kinézek egyszer. de ez még jó sokára lesz
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban