- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Milyen egeret válasszak?
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen processzort vegyek?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
pweisz
senior tag
Ez így nem igaz szerintem, mert már a GM kooperáció elött is használtak Bosch befecskendező rendszert, bár atól függ mikori a kooperáció a GM-el, mert én olyan 2-3 éve hallottam ról kb először.
''még ígyis mindenben jobbak, mint amit a ruszkik valaha gyártani fognak?''
Nana ezt honnan tudod rokonod a Delphi jós? -
Tommmysun
senior tag
A hengerfej tömítésről csak annyit, hogy én is hallottam már ilyesmiről, hogy nem raknak a motorokba, mivel a két fémes felületet olyan simára tudják polírozni, hogy nem szükséges. Nekem van némi gépész végzettségem és saját szemmemmel és kezemmel tapasztaltam, hogy ha két fémes felület kellőképpen ki van polírozva és azokat összeilleszted, akkor nem hogy nem ereszt át de még a szétszedésükhöz is elég nagy erőt kell kifejteni, mert összetapadnak ahogy kiszorítják a levegőt.
Az orosz motorokról, meg az egyéb technikákról pedig csak annyit, hogy soha nem voltak a legfejlettebbek, de nagyon strapabírók és elpusztíthatatlanok (gondolj csak a haditechnikájukra). -
Bazsesz
őstag
Mi bajom a japán motorokkal? Elismerem, hogy mennek, mint állat, meg nem fogyasztanak sokat, de nagyon igényesek. Tönkremegy valami apró alkatrész dobálod ki érte a 10000-reket. Ezzel szembe az orosz szinte igénytelen (pölö hűtővíz nélkül elmész vele a világ végére is), nem fogyasztanak sokkal többet, mint a japánok, és mint ''kollégám'' modta elpusztíthatatlanok. Plusz az alkatrész is viszonylag olcsó. Körlada milyen régi már? Ss még mindig mennek, mint állat (nem az olasz motoros zsiguliról beszélek, hanem már az orosz motoros 1200-as ladákról).
Persze tudom, hogy vannak olyan japán motorok, amik kibakujók. Ha már csak megnézem a nissan skyline-t, annak a motorját egész szépen tudják túrni. Ezzel szembe az orosz nem nagyon túrható, mert nagyon ritkán lesz belőle 1000 paci.
szegény lada mostanában próbál feltápászkodni
Sztem nem kell a Ladát félteni. Ki tudnak ők olyanokat találni, hogy az ember haja az égnek áll. Oroszországba és még néhány országba pölö a mai napig a Lada autók töltik be a rendőrségi autók szerepét. Lehet, hogy nem véletlen... És ebbe a 110-111-112 is beletartozik már. Aztán most ott van a Lada Revolution, ami önmagáért beszél. Sztem ha kicsit összekapna magát a Lada, akkor még lehet a Forma1-be is bejuthatna. Bár ennek nagyon kicsi a valószínűsége, de ahogy lehet látni, hogy miket csinálnak, nem elképzelhetetlen...
Nade hagyjuk, nem akarok én oroszmotor-japánmotor vitába kezdeni, mert abból csak a baj meg a veszekedés lesz.
Üdv: balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Tommmysun
senior tag
Alátámasztani sajna nem tudom, de nem is állítottam, hogy az új Ladában ilyen van, én csak azt állítottam, hogy hallottam már ilyenről, de nem a Lada kapcsán. És szerintem a sorozatgyártásal semmi probléma nem lehet, mivel ha egy iskolai műhely szinten kivitelezhető a dolog akkor nem hiszem, hogy sorozatgyártásban ez problémát jelentene.
A japó mocik egyébként meg tényleg megbizhatóak, pl a Toyota a legmegbízhatóbb márka (ha jól tudom és frissek az infóim), viszont az áruk is megvan és ha netalántán megálnak akkor aztán Isten kegyelmezz!!! A Ladák viszont óccsók és az árukhoz képest megbizhatóak is (kisebb otthoni szervizelések mellett).
Fogyasztásra a régi Ladák valóban nem a leg jobbak, de amikor ezek az autók készültek akkor még nem volt ilyen magas a bembin ára és nem ez volt az elsődleges szempont, viszont a mi régi Samaránk nem egyszer elment 6 literes fogyasztással is (1300-as, országút, autópálya), na meg miután gázosra alakítottuk (nekünk hál Istennek nem volt vele semmi ''gáz''), kevesebbet fogyasztott mint egy diesel!!! -
pweisz
senior tag
''meg annak is köszönhető,hogy ők csak 15 éve tudnak önállóan fejlesztegetni,előtte a KGST-s gyártás vonalát követték.csakúgy mint az ikarus,bár az megint egy érdekes helyzet,ne menjünk bele.'' Többivel egyetértek, kivéve hogy még mindig úgy gondolom hogy a GM cooperáció elött is használtak Bosch befecskendezést, de ebben persze még mindig nem vagyok biztos. Na látod ez szerintem nem igaz hogy 15 éve tudnak önállóan fejlesztgetni, nem értem ezzel mire gondolsz hogy KGST gyártás vonalát követté, pl Ikarusznak világszinvonalú buszai voltak, nagyon komoly feljlesztésekkel.
-
Bazsesz
őstag
1995-ben kezdték el gyártani a Lada 110-et Az volt még a 8 szelepőes, 1,5-ös, 71 pacis motorral felvértezett modell
az meg,hogy mért nem tudnak olyan motort gyártani,mint pl.a németek,japánok,vagy akár a franciák,az a gazdasági helyzetüknek köszönhető
Ez valahogy így van. Ruszkik nem állnak olyan jól, mint pölö a franciák, vagy a németek gazdasági téren. Nekik olcsóbb volt egy ilyen motorkonstrukciót kivitelezni, minthogy egy vadonat újjat kifejleszteni, mert az piszokdrága lett volna, és lehet, hogy anyagi csődbe mennek tőle. Csak gondolj bele, hogy mi pénzbe fájhat egy motor kivitelezése, ami jó is, és nem döglik be 1000 kilométerenként...
amihez én nem értek,talán ha van köztetek egy közgazdász...
Nem kell ehhez közgazdász. Én se vagyok (még) az.
-----Valakinek, aki írt gyároi fogyasztási adatokat-----
1200 kilométeren tankoltunk 72 liter benzint. Ebből úgy ~700 kilóméter autópálya volt, 160-180-as tempóval. Városban többet használjuk, de 7-7,5-nél nem eszik többet. vegyesen meg olyan 6,5 liter körül eszik. ''konfig'' az aláírásban''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Tommmysun
senior tag
Igen-igen a wankelekkel volt némi probléma, de azért azt is elég régóta használják, több-kevesebb sikerrel, pl. NSU, Mazda. De azért ne hasonlítsuk szerintem össze a két témát a bolygódugatyús megoldás azért egy merőben más technika, mint a hagyományos OTTO motoros technika, és éppen ezért mivel az egy teljesen más technika, sokkal több probléma merült fel a kezdeti időkben. A tömítés nélküli hengerfej viszont felfogható úgy, mint pl egy fejlesztés, mint ahogy nap mint nap teszik a gyártók, pl a befecskendezéssel, elektronikával, stb.
És ugye azt mondtad, hogy a wankelekkel is egy jó darabig próbálkoztak míg versenyképes változatot sikerült kifejleszteniük, akkor kérdem én, hogy honnan tudhatnánk mi egyszerű földi halandók, hogy hány éve próbálkoznak már az autógyártók ezzel a technikával???? Max ezt nem verték nagy dobra, míg nem teljesen megbízható!!!
De mindmellett továbbra is szeretném kiemelni, hogy én nem azt mondtam, hogy az új Ladákban ilyen van sőt más márkáról sem tudom, hogy ezt a megoldást alkalmazzák, csupán azt állítottam, hogy hallottam már ilyen létező motorról (ami nyilván működik is és nem csak simogatásra való). És a fenti sorok is csupán az én okfejtéseim és gondolataim, erre bárki rácáfolhat!!!
Egy hét hawaii, nyaralni mentem (na nem oda ) -
Bazsesz
őstag
Maga az autó 1040 kilót nyom
Szuzuki tudtommal olyan 6-ot fogyaszt városba a literes, és olyan 700 kiló körül mozog.. Persze, hogy odavág fogyasztásba, de az 1000-res, ez meg 1500-ös Már innen egyértelmű, hogy odavág
Üdv: Balu''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
pweisz
senior tag
''az ikarus témát pontosan így értettem.régen nagyon is jók voltak,csak sajnos fejleszteni nem nagyon sikerült nekik,mert meg volt kötve a kezük,a KGST azt követelte meg,hogy ami jó azt gyártani kell,nem pedig fejleszteni.ilyen volt még a Trabant is,köszönhetően Honecker bácsinak,pedig azt is akarták fejleszteni,végül 30éven keresztül gyártották változatlan formában.de az összes szoci autó így járt.''
jaja ez így van, etől voltak még komoly fejlesztések csak épp a párt aztmondta hogy nem kell az népnek, ha gyártásba kerülhettek volna a fejlesztések nem itt tartana a keleti autógyártás. Illetve több cég sehol sem tart mert tönkre ment, pl Danuvia ami maga idejében korszerű volt csak nem kellett a pártnak az MZ mellé konkurencia, vagy a Trabi amiből szinten lett volna egy akkoriban korszerű változat Wankel vagy skoda otto motorral, de arra is aztmondta párt hogy nem kell a népnek, bár lehet nem tünt el teljesen mert nagyon hasonlít az első szériás wv polo a trabi prototípusra. -
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... en ma tankoltam.
Tisztan varosra 7,5 liter jott ki egy ven 1.4-es (francia ) motorral.
A jargany maga 900 kilo korul van, de ''picit'' nagyobb mint egy 1.0-as swift. ;)
Konkretan akkora, hogy ha mondjuk fognek egy swiftet, ledaralnam kezelheto mereture (vasreszelek) es beleraknam, elferne benne... es el is birna gond nelkul.
(Elnezest, ez nem suzi anyazas akart lenni! - csak nem szeretem a sok fiatal gyereket, akik az 1.0-as swifttel vagiznak - az nem arra valo )A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem a suzut akartam bantani.
De a legoregebb BX pedig ~24 eves, abbol is ha nem volt osszetorve, nem talalsz rohado peldanyt. ;)
Mindegyik BX nehezebb mint a suzu, viszont tuleltek mar vele tobben frontalis bummot, illetve 140-180 km/h-s frontalis paccsot valami nagyon kemeny dologgal.
Borulekonysaga a gepnek nem nagyon van (mig suzut eleg konnyu boritani a tesztek alapjan) - hacsak nem barom a sofor es nem arra hajt, hogy boruljon a gep
PSA dizelek meg hiresen elpusztithatatlanok (nekem sajnos benzines citrom van) 400e km utan altalaban ajanlott szelepszarszimmeringet cserelni (ha addig nem kellett)
Apropo... nekem is csak ott rohad a gep, ahol meg van torve... pedig 14 eves ;)
15 eves suzuval allja a versenyt. Mindenben. Sot, mivel a suzu atlagban mindenki szerint fapad, az en vasam is fapad.
Csinalunk osszehasonlito tesztet?
Irjal mailt es hajra. ;)
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Tommmysun
senior tag
Hát nem tom nem egy suzukiban ültem már és mindegyik szét akart hullani, hol itt zörgött, hol ott kattogott, pedig legtöbb még egy éves sem volt!!! A motorjuk az nem rossz, azzal nem vitatkozom, és a négy kerék meg a doboz is meg van a fejed fölött, de semmi több (egy trabinak is van négy kereke meg doboz körülötted, és occsób is)! Lehet, hogy hülye vok, de én azt szeretem ha egy autónak egyénisége és ''lelke'' van, én ezt egy suzukiban sem találom (talán a Baleno, de azt nem ismerem annyira, jah meg a Vitarák).
Töréstesztről meg csak annyit, hogy lehet eléri az átlagos szintet, de a mi Seat-unk, már háromszór találkozott Suzukival (kisseb koccanás, vagy nekigurulás, önhibánkon kívül, egy kiv. akkor apám nekitolatott a Suzunak), mindhárom alkalommal a Seat karcolás nélkül megúszta míg a Suzu vagy horpadt, vagy a lököse törött darabokra, pedig a Seaton sincs Volgányi anyag!!! -
Tommmysun
senior tag
Nah akkor mégegyszer leírom, mert mindenki ezzel támad, én egy szóval sem mondtam, hogy a törés mértéke összefügg az utasbiztonsággal, csupán az anyagi kár mértéke miatt említettem meg (ja és ha törésbiztonságról van szó, akkor szigorúan csak a Swiftről beszélek, a többi már egy fokkal jobb).
De ha ennyire le vagyok támadva akkor egy kicsit reagálok én is. Az odáig stimt, hogy az autó karosszériájának az a feladata, hogy az ütközést elnyelje egy frontális ütközésnél pl., de ha túlságosan könnyen gyűrődik az a bizonyos gyűrődő zóna az sem jó, mert akkor nem tud elég energiát elnyelni, azon kívül oldalirányból történő ütközésnél nincs gyűrődő zóna, ott minnél szilárdabb az autó annál jobb, a régi Swiftek - és hangsúlyozom, hogy a régiek, mert úgy rémlik az újabb gyártmányokban egy kicsit jobban meg van erősítve az ajtó - szóval a régi Swiftek ott is úgy gyűrődtek mint a papír!!!
Annak meg semmi értelme, hogy a Suzukinak azért kell jobban gyűrődnie mert olyan könnyű és hogy a nehéz autók energiályát elnyelje! Ha egy batár autóval találkozik az ember, akkor jobb ha az a gyűrödő zóna kicsit masszívabb, mert különben legyalulja az egész autót. Az ütközési energiát éppen hogy a nehezebb autónak kéne elnyelnie jobban, hiszen ott több hely is van erre!
Jah és a suzuki borulásáról pedig csak röviden annyit, hogy: ezeket a hozzászólásokat ne nekem címezzétek, mert én erről a témáról egy szót se írtam, se jót, se rosszat!!! -
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm...
En forditva szoktam csinalni...
1.0-as Sztriitracsingos susukat siman otthagyom akar kis pluszterhelessel is.
Mondjuk az sem volt mindegy, hogy az az 1.4-es BX S1, vagy S2 volt-e.
Mert a 150-es motor az nem egy nagy sarkany (papiron 62LE @5500, 108 Nm @2500). Ez a motor '82-tol volt '88-ig a BX14-ben.
Az enyim '90-es, ebben mar K1G motor van (papiron 72LE@5600, 106 Nm@3300 - lathatoan kevesbe nyomatekosabb). Valtojuk is mas, a 150-es motornal a valto es a motor egy egyseget kepez (kenesuk is kozos - a motor es a valto kozott egy koztes hajtomu letesit kapcsolatot a tengelykapcsolo kozbeiktatasaval, a motor ~75 fokban dontott kivitelu), a K1G az mar normalis, ott a valto es a motor kulon van. Aztan az sem mindegy, hogy a sracnak milyen valtoja van (4, vagy 5 fokozatu) - barmilyen rohejes, de a negy fokozatu az jobb gyorsitashoz, mert hosszabbak az attetelek, de a max sebesseg az erosen limitalt - az 5 fokozatuval kellemesebb fogyasztassal lehet elerni nagyobb vegsebesseget, cserebe meg nem megy. Az idealis az, ha fogsz ket valtot (egy 4 fokozatut meg egy 5 fokozatut es az 5-ik fokozatot utolag beleszereled a valtoba - csak es kizarolag '90 utani BX14-eknel lehet megcsinalni - ugyanis ott van a hajtomuhazban az 5-ik helye).
Amugy meg lehet, hogy hidraulika baja volt az autonak, mivelhogy egy doglodo HJ pumpa eleg erosen meg tudja fogni a motort (nem panaszkodott a srac ilyenre, hogy nehezen emelkedik meg ilyenek?), Mondjuk, ha hibatlan, akkor is a motor teljesitmenyenek 10-20%-a elmegy a hidraulika mukodtetesere, ha doglodik, akkor ez akar 50-60% is lehet (mondjuk ezt hallani - ''huppog'' a pumpa, meg surun kattog a biztonsagi szelep).
Subaruval egyetertek, csak nem tudom megfizetni... ugyhogy en maradnek egy BX4x4-nel - az is sinauto es nagyfaluba idealis (megy mint barom, fordul mint a diszno, ha kell, de nem razza ki a beled - ha van lehetoseged, akkor probalj ki egyszer egy ilyet, kellemesen fogsz csalodni - en is meglepodtem, hogy mennyire jo - na, az Impreza azert jobb - vezettem mar mindkettot, ezt ugy mondom).A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Gismo
addikt
Az óra télleg 120-at tud de a mellettünk lévő bömössel a pacák nagyot nézett amikor elhúztunk mellette! Aztán nagynehezen utolért és átkajabált, hogy hova húzza nagyfater a gépet! az autó tök alap! Utángyártott 2 űtemű motor normál mezei 5 sebességes (4 előre 1 hátra) váltóval volt szerelve!
-
Roadkill
csendes tag
-
Roadkill
csendes tag
-
neduddki
nagyúr
HI!
Jaj kerlek a suzukit kifeljtetett, mea culpa:- ))))
udv
neduddki
p.s. a kozos feklesztes a a ford es psa kozott nehanyak szeritn annyi vot, hogy a ford atta a pizt, a psa meg megcsinata. mazdaba meg mindig enm tettek eszt az 1.6-ost????
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
En felejtwettemki a subukit a korabbi felsorolasombol a gm-ek kozul! enyire aze nem irtam ertelmetlenul....
udv
neduddki
p.s. amugy 1.9tdi-ben mejjik valtozat volt 110 lovas, mar pdtdi???
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Hat en nagy dizel hivo vagyok!!!:- ))))
Amugy remelm veger a bmwdizelk is kisse megbizhatobba valnak, habar az a tubobonyodalom ami most a 3 literesen van, jujjjj, de ha muxikakkor mukogyon is, remelm veger, hogy miert mondom eszt, mert tejjes bmw fankent rosszul erintett hogy az eloz szeri adrabjai hol befecskendezo, hol turbo, hol elekreonika hibakkal voltak zsufoltak, forras: adac es markaszervizes beavallas, ismetlen abszolut bmw fan vagyok
ha mar tt tartunk aze a 20m/s-es dugatyu kozepsebesseg ekkora loketterfogatnalmar erdkes is lehet, utoljara a honda merte szeriaban atlepni a 20m/es erteket, egybkent csak azert balhes mert ugye 27m/s nel olajfilmszakadas van!!!
meg egy bomos a 3 rancfelvarrasos 2 literes kozveteln befecskendezeses, ami ugye mar az elozben is comonrail volt a maga 163LE meg vagy 340Nm-revel is igen csunya dogora kepes a 3-asban!!!:- )))
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
MOstmongya az egyik esmeros, hogy az 1.3-as fiat az leginkabb VM, most hogy ok gyartja, vagy ok is fejlesztettek azt ma nem tugya....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
HI!
Na masholis rakerdeztem es ok is inkabb aszongyak VM az a motor es nem fiat... a fejlesztesebn is boven benne vot a kezuk....
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
rATdrAgOn
senior tag
Nem jo uzlet, de ez van. Artyam Ladajara is radobtam ~200k-t, hogy jo legyen, majd elment 150k-ert.Egyszeruen nincsen pofam felhalott/mukodeskeptelen cuccot eladni masnak - szeretnem, ha legalabb ~1 evig nem lenne gond vele.
Tudom,tudom,tudom - rosszul vagyok osszerakva
Ja, nem vagyok eleresztve anyagilag, de ha meg kell csinalni, akkor meg kell csinalni, nincs mese.
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
pweisz
senior tag
Nevető harmadik a japán Azt olvastam hogy a német autók túl új elektronikát használnak ami a megbíhatóság rovására megy, ezért a merci is inkább bevált elektronikai dolgokat alkalmaz, mert voltak gondok. Viszont a japánok nem forradalm újdonságokat használnak, ezért megbizhatók. Egyébként meg Volga rulez!!
[Szerkesztve] -
Integra
titán
velem nehéz kötekedni ilyen téren, nem véletlenül vagyok honda fanatic....
szóval nálam: rpm above all
az itr amúgy 9500-ba belehajszolható ha érdekel, és az S2000 is 9000-nél tilt gyárilag, de tuning esetén úgy van megoldva hogy szintén bele mehessen károsodás nélkül a 9500-ba rövid időre, mikor visszavált az ember.
én világéletemben lóerőből autóztam és nem nyomatékból, akinek olajkályha kell és arra veri, az rossz helyen jár nálam
nincsen viccesebb dolog mint amikor előtted megy egy 30 millás csoda dízel német verda, lepadlózza, és mint a gyárkémény elkezd füstölni
ez a nyomaték a lényeg dolog azért van, mert az ember global puhul és kényelmesedik el, szőrösödik a pöcse és nem mozog, tunyul el a vezetés közben is, mindinkább rábízza magát az elektronikára, de egy rohadt ellenkormányzást már képtelen megoldani ha arra kerülne a sor.
ez nagy motor és nagy nyomaték dolog szintén így alakul ki. kényelmes.
ennek ellenére a mai napig ha kemény autózásról van szó, mindenhol a hegyes rpm gépeket látni. és ez így van jól
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
sport autó a képeken túl mást nem ér
az M3 kisebb, könnyebb, kisebb tengelytáv, sokkal élevezhetőbb autó, sokkal gokartosabb
ne értsd félre, én fejet hajtok az M5 előtt mert egyszerűen brutális de nekem élményautózáshoz az M3CSL kéne, nem az M5...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
rATdrAgOn
senior tag
Oooo... az attol fugg, mennyire jok az alapok.
Hidroscitrot nagyon meg kell nezni, foleg a BX-eket, mert azokat tenyleg addig hajtjak mig majdnem szethullik.
Amugy alkatresz nem problema francianal sem, arak erdekesek, teny, a hidrajulika fodarabjai nem olcsoak, de pl. gombot mar lehet venni 10k korul, igaz ebbol rossz esetben kell 5 - de kibirnak lazan ~150e Km-t.
Mondjuk 300-400k koruli BX-re igy szep lassan 1 ev alatt ra fog menni meg 400k az tuti... de csak aprankent... igaz, eloszor olajcsere (mindennel ami ezzel jar), aztan vezermuszij _ES_ ekszijcsere _KOTELEZO_ (~100k, ha sima 1.4-es benzines, ha dizel, vagy nagyobb, akkor ~150k - feszitogorgo rulez ). Nekem halistennek vezermuszijam nem szakadt, csak a hidroszivattyu ekszija, az sem volt leanyalom.
Nem utalom en a nemeteket, csak nekem nem jonnek be - ennyi... a hajo elott en is nemet fanatikus voltam, de ezt az erzest idaig egyik nemet auto sem tudta visszaadni... ha van ra lehetoseged, es a kozeledben van egy BX4x4 Sport tulaj, ajanlom, hogy ravedd egy probakorre, ugy hogy Te vezetsz (ha belemegy) - az osszhatas olyan, hogy leesik az allad. Nem veletlenul szeretnek olyat, vagy csak egy sima BX16V-t osszkerek nelkul - csak nehez nem kitaposott belutt, ropiva tortet talalni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Integra
titán
bizony jobb, sokkal.
skyline gt-r r34 vspec-nél is konstans jobb köridőket ment a nürburgringen, tesztelés alatt.
hondának van most a létező legjobb awd-je.
szvsz hamarosan megjelennek rá japánban és az usa-ban a bitrubo rendszerek is, akkor már teljesítményben is ott lesz ahol az M5 és az AMG-k....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyébként nem is az a bosszantó hogy német elfogdult, mert egy német laptól nem is várok mást el.
de hogy ilyen döbbentesen erőszakos formában.... szerintem ez még a legkeményebb német fanatikus arcoknak is feltűnik.
autó magazint már nagyon rég óta nem veszek, tényleg ugyanaz. csak az autó magazin még a német autó márkák között is csúsztat és preferál.
ezért hagyták ott a legtöbben ezeket a lapokat.
az A2 szerintem még mindig a legnormálisabb autós lap.
itt dolgoznak azok akiknek elegük lett a német lapokból és abból amik ott mentek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
egyre többen vesznek.
usa-ban míg az amcsi gyártók szívnak a honda és a toyota tarol.
és európában is nagyon erősödnek.
németorszgában míg a német gyártók legtöbb esetben stagnálnak, a japánok tovább erősödnek.
sok lesz még a baj szvsz a gyártók között.
kíváncsi vagyok mikor durvulnak el a dolgok és vetnek ki a japán gépekre még nagyobb büntető vámot vagy szankcionálják őket valahogy. mert egyre erősebbek lesznek az biztos, és a német gyártok egyre elégedetlenebbek....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
talán. a 05-ös kasztniba és aerodinamikába már jelentősen belefog szólni a gyár, úgyhogy az esély adott, de a többi csapat sem zabot fog hegyezni
már most megy a fekte hibrid bar a tesztpályákon, úgyhogy tesztelik a 05-ös dolgokat már keményen. legalábbis egy részét
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Sick Boy
őstag
pont múltkor futottam bele a cooltvn vagy hol egy, a két autót tesztelő műsorba. Jaja, mondták, hogy a Subaru jobb, de a mitsu olcsóbb, így győtes nincs, mind a ketőnek vannak poitív, és kevésbé jó tulajdonságaik...
szemetek ott döngettek a versenypályán és gyorsulták le egymást... meghajtanám mind a kettőt szívesen!!!
mod: ''aki mást mond, az meg nehogy így járjon, mint a smiley '' <- nem is tudtam, hogy az oviban vagyunk...
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
-Jackson-
őstag
subaru az isten
anno bbc-n futott egy topgear c. műsor, ott volt egy sti vs evo VI teszt, kicsivel az evo nyert. evo VII már puhányabb a hatoshoz képest. suba 265ló, ez 15 mínuszba a mitsuhoz képest. evo-ból létezik vmi extreme verzió, talán 350 lovacskával, na az durrvalehet még. cserébe Mo.-n is lehet kérni STi typ 320-at, ez kb 6-700k felár, de plusz 55ló a módósított pöfi-rendszernek, és talán a vezérlésnek köszönhetően.
a németeknél 330-lóval is kérhetsz imprezát, ezt csak szerényen ''evo VIII eater''-nek titulálják a hirdetésbenالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
-Jackson-
őstag
amikor megjelent, vmelyik autós újságban tesztelték alap 320 lovas carrerával, azonos köridőket mentek kb. (carrera 0-100:5.0s asszem, vége 285km/h, typ320: 4.6s, és 250-nél szabályoz, ami gondolom kiiktatható).
kigyorsításnál megette a suba a porsche-t, awd power
arról nembeszélve, hogy majdnem fele annyiba kerül, mint a carrera
hivatalosan STi-hez képest a typ320 +55lóerő.
japóba utcai autók 280lónál vannak úgytudom limitálva, ehhez képest az európai normáknak megfelelő(asszem más katalizátor) miatt csak 265. én legalábbis ezeket olvastam szaksajtóbanالله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
Sick Boy
őstag
jah, Citroen feeling...
_gabe: attól még lehet, hogy csak elodáztad a problémát, lehet, h valóban a vezérlésben is van valami, ami mondjuk 5-6000 km után fog előjönni.
azért felháborító, hogy egy szerelő (vagy sarlatán) egy hézagbelővésre nem jön rá... vagy direkt, hogy lehúzzon...?
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó