- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
válasz strike-force #1536 üzenetére
Ezzel meg is fogalmaztad, a lényeget a turbodieselek vannak egy szinten a szívó benzinesekkel. Az még beletellik pár évbe amíg a sima dieselek utolérik a sima bentineseket, vagy a turbosokat, vagy a turbosdieselek utolérik a turbosbenzineseket. A fogyasztással nem vitatkozok az tény.
-
B.Kox
tag
válasz strike-force #1536 üzenetére
Szívó benzines: Honda S2000, 2.0L - 240Hp, NO TURBO
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben