Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz DigitXT #3413 üzenetére

    Tegnap kipróbáltam ez a fogyasztásos sztorit, hogy mennyire is van köze a fordulatszámhoz:

    Virgin-el mentem egy 20%-os versenyt az indiai pályán. Első alkalommal direkt egy sima versenyt futottam, végig mix2-ben és úgy állítottam az áttételezést hogy féktáv előtt pár méterrel forogja ki magát a hetedik. Pontosan 1 körrel a vége előtt kaptam a jelzést hogy hamarosan kifogy az üzemanyag ahogy kell és pont elég is volt.

    Aztán toltam egy futamot a mezőny végéről is és ha jól emlékszem kb. 7 alkalommal nyithattam a szárnyat a hosszú egyenesben aminek a felétől tiltáson ment a motor. Ebben az esetben fél körrel korábban kaptam a jelzést hogy ürül a tank, de így is elég volt begurulni a célba.

    Nyilván nem lehet teljesen ugyanolyan körülményeket szimulálni de megpróbáltam, egyszer se forogtam ki, konstans köröket mentem, szal talán tényleg lehet spórolni benyát a korai váltásokkal. Mondjuk én személy szerint imádom azt a hangot amikor limiteren van a motor, és TT-ben legtöbbször az ideális beállítás az ha minél hamarabb eléri a top speed-et, és párszáz métert azon utazik az autó, minthogy a féktáv elejére karmoljon bele a 18K-ba.

Új hozzászólás Aktív témák