Új hozzászólás Aktív témák

  • Motion_Blur

    félisten

    válasz Feribacsi555 #3502 üzenetére

    Ezek a beállítások Time Trial csapatásra vannak elsősorban, de ahogy én tapasztaltam GP-re se kell sokat "butítani" a setupon.

    Ami minden pályára fixen alkalmazható szimulációtól függetlenül (szárazon):

    Brakes: High-Large
    Anti roll: 1-11
    Ride height: 1-1 Springs: 11-11
    Camber: -3.5

    Szárnyak: Monza kivételével minden pályán 7-es első szárnytól érdemes gondolkozni, de inkább 9-10-es az optimális, lassú pályákon meg 11. A hátsó szárnyat minden esetben jobban kell dönteni mint az elsőt (pl: 7-10, 9-11), de pl Hungaroringen a 11-11 a legjobb, ahogy Monacoban is.

    Fékek: 48-52 és 43-57 között állítandó szerintem

    Váltó: A kanyarokhoz kell állítani a fokozatokat. A végáttétellel vigyázni kell mert ha DRS-hez beállított fokozattal mész futamon, 7-ben erőtlen lesz az autó és nem lesz top speed-ed. Fordítva pedig nyitott hátsó szárnnyal az egyenesekben hamar eléred az RPM limitet. Érdemes viszonylag hosszú első és utolsó fokozatokat választani és a középső fokozatok lehetnek rövidebbek (4-5-ös)

    Camber: -3.5 dőlésű első terpesztés az fix, de nekem a hátsó is -1.5 szinte mindenhol

    Toe: ez a kerékösszetartás, ahogy észrevettem annyira nem oszt, nem szoroz, érdemes semleges értékeket használni

    Remélem segített valamit, ez persze nem minden de kezdésnek jó alap.

Új hozzászólás Aktív témák