Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- SSD kibeszélő
- Milyen egeret válasszak?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
A 3-jatós Swift hátul mennyivel "kisebb" vagy kényelmetlen mint az 5 ajtós?
-
g4besz
tag
válasz Davidof92 #12990 üzenetére
Szia!
Nekem is pont egy hónapja kellett vennem gumiharangot, mert a régi kiszakadt. Én a direkt hozzávalót vettem, amihez csomagolnak zsírt és bilincset. Teljesen jó volt, gond nélkül felment.
A féltengellyel viszont volt gondom, ha neked is a "leütős" fajta van fent, akkor azt szívás lesz szétszedni.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Üdv Suzukisok!
Én kicsit tartottam a Suzukitól, de végül egy 2004-es Grand Vitara 2.0 TD mellett döntöttünk hosszas hezitálás után. Legtöbbet közúton lesz/van használva, de terepen is teljesítenie kell majd pont ezért nem az új kasztnist kerestük mert annak már gyengébb a terepképessége.
Meglepőmódon nagyon kényelmes simán elférek benne, mondjuk a 2004 előttiekről ez már nem mondható el.
Jó pár dolog cserélve lett rajta amiket kellett+ az egész alja le kenve ahol volt rozsda eltávolítva. (188000 km van benne) Fogyasztása olyan 8 liter körül alakul.Reméljük meghálálja lőttem ma pár képet róla.
-
Mercutio_
félisten
válasz Davidof92 #12990 üzenetére
Utángyártott csak akkor jó, ha ugyanannyi "töréspont" van rajta mint az eredetin különben 1/2 év és cserélheted.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
Régi swifthez féltengely gumiharang kellene. Lehet kapni direkt hozzávalót zsírral, bilincscsel, illetve univerzálisat. Melyik lenne a jobb? -
Kornel
veterán
M13A (VVT) láncos, tehát nem kell vezérlést cserélni, habár 200-300k km-nél már nyúlhat annyit a lánc, hogy akár cserélni is kelljen, nyilván ez függ a használattól is, de a gyár szerint motorélettartam a lánc.
Eneos olajat nyugodtan veheted, semmi gond nincs vele, bár a legjobb az eneos sustina, csak kicsit drága. nekem most eneos 0w20 van benne, de a sustina 5w30 sokkal jobb volt, sokkal halkabb volt, volt, hogy majdnem ráindítottam, pedig tudtam, hogy jár a motor.
gyári vízpumpát pedig keresd a márkaszervizekbe, ha máshol nem találsz, ott biztos -
Grass
aktív tag
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem, remélem kisegít a keménymag.
Lehet blőd kérdés de az Ignis ugye lánchajtásos (így nem kell vezérműszíj cserével bajlódnom)?
Ignishez gyári vízpumpát hol lehet venni? Én mindenhol csak utángyártottat találok.
A multkor valaki már valaki kérdezte de konkrét választ nem kapott az a kérdés hogy vett e közületek bárki [Suzuki gyári olajat ] és ha igen milyen tapasztalatotok van vele?
Köszönöm előre is a válaszokat!"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
-
trassher
addikt
7 év és 238 ezer párszáz km után faterom ignisében elpusztult a gyári akksi
Nem tudtam mit vesz helyette mivel nem ért hozzá de a szerelő ismerősén keresztül ez jött. Elér erős vágyat éreztem hogy átlopjam a swiftembe.Redmi Note 7
-
roti86
őstag
válasz roti86 #12937 üzenetére
Jelentem, az olajcsere 90%-ban megoldotta a problémát, most már a sikító hang 80-nál megszűnik.
A váltóban 0.6l trutyis olaj volt az előírt 2.4l helyett (köszi előző tulaj)
Megvétel után az alábbiak lettek cserélve:
- olaj+ szűrő (Castrol 10W40)
- levegőszűrő
- benzinszűrő
- vízpumpa
- vezérlés (szíj+ görgők)
- első féktárcsa +betét
- váltóolaj
- 4db gyertyaÖsszesen 57K
-
t1
addikt
Turbós 1.6 Swift [link]
-
Mercutio_
félisten
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12971 üzenetére
Am ahol voltam osztrák faluban, azt tartottam èrdekesnek hogy szinte minden családnak van valami kisebb vállalkzás.... szinte mindenhol tehèn, valaki maszekba autót takarít, van egy kisebb hoteljuk stb. A tejet is 70 centèrt veszik át stb. Valahogy mindennek van helye ès minden rendezett... ja ès hivatalos minden. A szállodába hus kell számlával a szomszèdból, nem mennek el fèl euróèrt az ország másik vègère.
Ha már autós topik akkor el kell mondanom egy 1200 fős faluban márkaszervízt megszègyenítő műhely van. Nem csak itt.de máshol is. 80 eurós rezsiórabèrrel... de èrdekes mert az alkatrèszek fele annyiba kerülnek. Pl: renault clio règi 1.2... napfènytető betört. Magyarban 127 e ft lett volna, kinn nèmet raktárbol rendelve 110 euro volt... na ez hogy a fakkba van??
-
Doze
aktív tag
Valaki nem tudja hogy suzukikban mikor kell vìzpumpát cserèlni?? Szervízkönyvben sincs taglalva... èrdekes
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
-
meroly
veterán
válasz Kornel #12971 üzenetére
Ez a szörnyű igen, hogy 200-300 eFt nagyon jó és kiemelkedő fizetésnek számít, az átlag duplájának szinte mégse lehet belőle értelmesen megélni. Mondjuk az más kérdés hogy az átlagot nem a nép viszi fel, hanem a sok eltartott politikus akiknek minimum 7 számjegyű már.... nekem ez a nagy kontraszt nem tetszik, a túl nagy űr egy manager fizetés és egy diplomás, szakmájában elhelyezkedő fizetése közt, pedig a tudás ez utóbbinál van. Mit kezdene egy cég magával ha csak az igazgatóság és a felsővezetés lenne?! Semmit. Ez nincs megbecsülve sajnos. Nameg hogy a kitolt nyugdíjkorhatár miatt szinte a végkimerülésig dolgoznak az emberek és a fiataloknak nincs lehetőség elhelyezkedni, pedig ő dolgozni szeretne, az idősebb meg már nyugdíjasként pihenne, de nem teheti. Az egész rendszer haldoklik úgy ahogy van ebben az országban. És akkor jönnek az FNA-s hitegetések meg a többi agyament ötlet, na kár pazarolni erre a szót.
Úgy néz ki hogy egyharmada ment le a tanknak és mentem vele már 220km-t, ha 600-ig elmegyek igen jó vagyok, mert akkor jön ki szinte csak városban 5,3-as fogyasztás, már kíváncsian várom
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
itthon se mesz sokra 2-300k-val se, hidd el.
kaja itthon kb ugyanannyi mint kint, lakhatas kicsit dragabb kint, de egy kozepes szakmaval ha megkeresel 1500-at, es mondjuk ketten mentek ki, akkor sokkal jobban kijosz kint, akar vegleg is.
nekem ez a tervem, tudom is mit fogok csinalni -
Mercutio_
félisten
-
g4besz
tag
válasz Mercutio_ #12964 üzenetére
Ismerőseim nyár végén jöttek vissza Londonból, ők mesélték:
már több a külföldi, mint az angol, telített a munkaerőpiac, már az "alsóbb" melók is telítettek, sehol sem tudtak elhelyezkedni. Persze az is lehet, hogy bénák voltak, de én akkor már inkább Ausztria, vagy Németo. -
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #12963 üzenetére
Ez most tényleg nagyon off...
Magyarban sem lehetetlen 2-3 száz ezer huffot megkeresni, csak a baj ott kezdődik hogy bármit csinálsz itthon annak a fizunak a 2-2,5x kapod külföldön... én nyaranta voltam külföldön hol kirándulni, hol dolgozni. De az hogy a főnök pezsgőt vesz ha születésnapod van, kifizet rendesen, kulturált... hatalmas pozitív löketet ad a melónak. Bár tök mindegy 1000 vagy 5000 eurót keresel havonta, meg kell dolgozni a pénzért keményen.
Annyi hogy 1000-1300 euro kint élni/lakni kevés, tehát mindenképp érdemesebb itthon elkölteni. Ha van lehetőséged, menny ki de ne végleg, szívd fel magad kicsit pénzel (2-3 év) és gyere haza. Ha bejön az élet és kétezer eurot is megkeresel akkor lehet gondolkodni mindenestül kimenni.
Németország, Ausztria is bőven elég..
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #12965 üzenetére
elkéstél vele 15k km-t.
(#12959) domojko : amúgy a nokian gumik ennyire rosszak lennének? az idei adac teszten ez lett az egyik legjobb téligumi a kisebb méretben! mondjuk eléggé kopik, de nem jobban, mint egy barum!
mondjuk a nyárim is kopik, uniroyal rainexpert, viszont másfélszer annyiba lett volna a conti, annyival nem kopik jobban, és ez is tapad. szóval nem tudom, milyen téli gumit vegyek akkor[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Túl vagyok a 120e km-es szervizen, a következőket kellett cserélni:
- motorolaj 4L (Liqui Moly 5W-40 TOP 4100)
- olajszűrő
- váltóolaj 2,5L
- pollenszűrő
- gyertya (4x NGK Iridium)
- JE, BE lengőkar szilentek
- nyári -> téli gumi + centrírozásMűszaki vizsga + a munkadíjjal 90e Ft volt.
Swift 1.3 GLX CD AC (2006)
A gyertya csere nagyon érezhető volt rögtön, alacsony fordulaton ha rálépek a gázra nincs rángatás. Illetve akkor se ha hirtelen elveszem a gázt.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #12963 üzenetére
Nem feltétlenül kell olyan messze menni és lehet a gyerek is jobb körülmények között nő fel kint, mint itthon, de persze ha a szülőkre lehet számítani, akkor vonzóbb itthon nekiállni a csecsemő időszaknak.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
batai15
félisten
Sziasztok!2 kérdésem lenne. Na jó 3.
1:a swift generációk hogy vannak? A 2005 utáni a swift 2? Ha igen akkor az előtte levő swifteket mivel külömböztetik meg?
olvastam hogy a kasznihoz képest az 1.3 motor nem valami pörgős.
nem verseny kocsit akarok, de azért nem is azt hogy egy ellőzés baromi sokáig tartson.vezettem már olyan 1.3kocsit ami jól ment.
ill swift sedan hátsó lámpa (izzó miatt) hogy kell elvégezni? Ismerősöm nem tud rájönni. Előre is köszi! -
Mercutio_
félisten
válasz AMD Power #12960 üzenetére
Nyelvet kell tanulni, és máris jobban fizető állásokra lehet pályázni, vagy elhúzni nyugatabbra.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
AMD Power
titán
Sajnos igen ez a véres Magyar valóság. Vicc. Kint persze. Sőt kint pl az Opel szó szerint munkásautó, de a VW is csak az átlag utcakép része.
Viszont ez ,hogy itthon közel 31 évesen lassan családfőként, azon kell gondolkoznom ,hogy megverjek-e venni egy 10+ éves 300e Ft-s autót az valami vicc. Megvenni még ok. De fenntartani, adó, tankolás stb...
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #12947 üzenetére
Én Nokian nyári gumival lemezfelnin vettem 2010-ben a swiftet. 2008-as gumik voltak, és kivétel nélkül mindegyik a nutokban ki volt repedezve. De elég durván. Le is cseréltem mihamarabb. Utána vettem az alufelniket, a hátsókon még a gyári, amivel kijött continental gumik vannak. És közel sem úgy néznek ki mint azok a Nokian gumik.
-
Doze
aktív tag
válasz AMD Power #12957 üzenetére
Osztrák főnöktől kèrdezem: mennyit eszik a passat:... válasz: fingja sincs heti 100 euróèrt tankol.... meg havi egyszer vaxoltatja 150 euròèrt. Melós futkosós autó szállodába hordja az árut vele. 2 èvesen vette 41.000 euroèrt. Navi meg minden kütyü benne van.... második melós autónak itthon meg egy szerencsètlen swiftet milyen nehèz fentartani... (egyèbkènt röhögök hogy nálunk mekkora presztizse van vw nek, kinn meg kb annyi mint nálunk a swiftnek)
Hogy mondjak valami pozitívat is: meglepően sok sx4 van kinn (diesel 4x4) a hegyekben.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Na, érdekességképpen: csináltam egy kis statisztikát a Swiftemről, a nagyszerű excel-tábláimból.
Ami a legérdekesebb az az, hogy mennyit kellett költeni a kocsira 2006 nyara óta, mióta megörököltem anyámtól, és csak én használom.
Picit több mint 7 év alatt összesen 908 ezer Ft-ot költöttem a kocsira, de ebben minden benne van, alkatrész, szerelő, biztosítás, vizsgadíj, gépjárműadó, gumicsere, minden. Ez átlagosan évi ~130 ezer Ft.
A fenti összegből a nyers karbantartási díj (anyagköltség + szerelő) 532 ezer Ft volt. Ez kb. 76 ezer / év, ami szerintem nem rossz, pláne, ha azt nézzük, hogy minden rendszeres karbantartást megkapott, ha valamivel gond volt, azonnal cseréltettem. (Sőt, ebben már pár rendkívüli ktg. is benne, van, pl. amikor feltörték, és ablakot kellett cserélni.)
(Megnéztem rövidebb időre is, az elmúlt 4 évben is kb. ugyanennyire jött ki, évesítve)Ami sokkoló, az az, hogy a fentieken túl gépjárműadóra fizettem ~70 ezret, vizsgáztatásra 126 ezret, biztosításra meg további ~160 ezret…
A benzin-költségeimet csak 2008 augusztusa óta vezetem. E szerint azóta 1 343 228 Ft-nyi benzint etettem meg a Swiftemmel, a nagytotál átlagfogyasztásom 6,3 liter volt, ebben minden benne van, város, autópálya, országút, szerintem kb. 40%-40%-20% arányban.
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
-
-
AMD Power
titán
Egy aránylag jobb állapotban lévő Swiftre kb mennyit érdemes számolni megvétel után nagy szervizre?
Olaj + szűrök, vezérlés, fékek , futómű stb.... -
hossszú
őstag
A szétszerelés költsége pedig akár elég sok is lehet, persze szerelője válogatja de az biztos, hogy 10-es alatt senki nem nyúl hozzá és még nem beszéltem a járulékos költségekről.
Az egyszer biztos, hogy az én váltómat rendbe tette a Xado.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
roti86
őstag
Sziasztok,
Egyik ismerősöm vásárolt egy 2003-as Suzuki Swift autót, tip-top kisautó (lenne), a probléma csak annyi, hogy 5.-ben sikító hangot ad a váltója. Állítólag nem egyedi a probléma, egy független (nem márkaszerviz) azt mondta, hogy ez ilyen, nem kell vele foglalkozni, amibe nem igazán akar beletörődni. Ti talákoztatok már ezzel a problémával?
Tudtok rá megoldást
[ Szerkesztve ]
-
-
meroly
veterán
De nem fékezés közben hallom hanem simán, akkor is?
(#12926) trassher: igen első kerék, de annyira nem vészes, most direkt figyeltem most nem hallottam, kopogást is csak kátyuknál vagy amikor nem volt egyenletes a burkolat.
Jó lenne valamennyire érteni az autókhoz komolyan, már elgondolkoztam hogy beiratkozok autószerelőnek, hogy legalább az alapokkal képben legyek és felismerjem az ilyet.
Nade ha megyek a szerelőhöz olajcserére, akkor megkérem hogy menjen már egy kört vele és hallgassa meg, mert bár fel is emelte de semmi ilyesmire nem utalt, aztán lehet csak én hallok félre. Clio2 volt az előző kocsi, ott azért nem jöttek ilyen hangok, nyilván az nem is ez a kategória, lehet csak nekem furcsa és ez a tök normális. Apósnak van még ilyen swift-je, majd elkérem egy körre, meghallgatom.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
válasz trassher #12919 üzenetére
Szóval nekem ez volt a bajom a VW-el... Nem mondom a Renault sem volt olcsó. De a VW beteg áron ment hozzá nagyon sok minden. Ezért szimpatikus nekem a Suzuki. Nem mind1 ,hogy az éves alkatrész "ára" évi mondjuk pl 100e Ft vagy 180eFt. Éves szinten nekem nagyon nem mind1.
-
mdk01
addikt
válasz Mercutio_ #12912 üzenetére
Végülis igazad van és érted is mire írtam de hát na....
Felső kategóriás autó mondjuk audi A2 vs. és hogy ne a suzuki-t írjam, Chevrolet kalos.
Ég és föld de ezt meg kell fizetni.
...de én ezen nem akarok vitázni mert mindenki tudja mi a helyzet, csak vhogy senki nem enged.Viszont ne menjünk el a kérdésem mellett...szóval vki használ huzamosabb ideje v-power 95 nitro-t?
Esetleg ha nem. akkor lehet hosszú távon vmi baja a kocsinak tőle?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
hcs57
addikt
válasz meroly #12920 üzenetére
A fékbetétet rövidesen cserélni kell... van egy lemez a betéten, s ha elkopik a betét, akkor az jelez így.
Esetleg a tárcsa már vállas a kopástól...[ Szerkesztve ]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
meroly
veterán
válasz fokukac #12923 üzenetére
A rohadt tudtam én hogy beköltözött
Kopogást is hallani amúgy egy kicsit, de aki megnézte arra is azt mondta hogy ennyi idős kocsinál az normális, meg a szerelő is átnézte, ő se mondott semmi problémát, mert gondolom azt látta volna.
De lehet csak félrehallok, mert az útfekvése olyan ha egy hangyára rámegyek azt is megérzem és kb a hungaroringen lehetne tesztelni hogy nincs-e gondja, mert a magyar utak alkalmatlanok erre.Fogyasztásra leszek marha kíváncsi amúgy. 110 km után, teletanknál most hagyta el egy fél mm-el a Full-t, fél tankkal vettem, ott empty-ig 300km-t mentem és még 8l volt benne, szerintem meglesz az 5-ös városban
Impossible is nothing
-
nagyúr
válasz meroly #12920 üzenetére
Lehet, hogy van egy tücsök a kocsiban, és a kanyarban szédül.
Egy 14 éves alsókategóriás kocsinál bármi ciripelhet, az illesztések, műanyagok, szóval ez szerintem nem rendkívüli.
Ha kopogást hallasz, akkor már nagyobb a baj, az féltengely.
A csapágynak meg egész más hangja van, ha tönkremegy (mittudomén, 50-nél olyan hangja van, mintha 120-szal mennél).Pleased to meet you - hope you guess my name
-
meroly
veterán
Srácok, kanyarban néha ciripelő hangot hallok, mintha csapágyas lenne vagy mi, de nem vészes, mi lehet az oka? Főleg hogy csak kanyarban?
Impossible is nothing
-
AMD Power
titán
Érdekes egy írás.
-
trassher
addikt
válasz Kornel #12913 üzenetére
Túl lehet élni, nem állítottam az ellenkezőjét. A lényeg itta lassulás mértéke. Lehet hogy az a kocsi jól gyűrődik de az ütközés pillanatában hathat a belső szervekre akkora erőhatás hogy komolyan károsodnak. Leszakadt tüdővel, vesével, stb nem vidám az élet akkor sem ha megfog a légzsák és kívülről kutya bajod.
Redmi Note 7
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12913 üzenetére
Szerintem én se állítottam az ellenkezőjét csak arra utaltam, hogy a fizikában tanultuk az adott sebességű és tömegű testek kölcsönhatásának jellemzőit és ez a leírt esetben is érvényesül. A betonfal az más szitu, mvel az általában nem gyűrődik/nyel el energiát.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #12909 üzenetére
Én is hallottam hogy nyugaton az alap 95 sokkal jobb mint idehaza és egy percig nem kételkedem.
Érezni hogy erősebb a kocsi de nem is ez a lényeg hanem hogy nem torpan meg, gázadásnál nem gondolkodik és egyenletesebben jár a motor ami jó.
Dízelre is kb. ugyanezt hallottam.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz trassher #12903 üzenetére
Igen de a betonfalon kívül végtelen féleképpen lehet úgy ütközni hogy egy jobb autóból kiszállsz míg egy egyszerűbből nem mert ráhajlik az emberre a kaszni.
Rengeteg olyan sztori van hogy terepjáró vs. kisautó és a terepjáróból kiszállnak a kisautóból meg nem.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
az a baj, hogy szemetet árulnak itthon sima mol 95-ösként, mindenki azt árulja kb.
most MM100-at tankoltam, hát ég és föld a sima 95-öshöz képest. (ez schwechat-ból jön mindenhova)
aki nyugaton lakik, annak szerencséje van, az omv-nél a sima 95-ös is schwechati arrafele, de közép mo-on és keleten ők is mol-t árulnak 95-ösként. -
mdk01
addikt
Tankol vki huzamosabb ideje kagylós v-power 95 nitrot?
Volt akció a kúton és megkaptam a sima 95-ös árába gondoltam kipróbálom mit tud és elgondolkodtam rajta, hogy csak ilyet tankolok mert nem 20,-nyival jobb hanem sokkal. -
hcs57
addikt
válasz AMD Power #12900 üzenetére
Valóban... egy régi történet... egy illető valamikor januárban ment a családjáért. Audi A6 megcsúszott, az oldalával egy fának csapódott. A sofőr szörnyethalt. Akkor sokan megértették, ha nagy sebességgel úgy ütközik valaki, hogy azonnal megáll (beton, fa, kamion..), akkor csak a csoda mentheti meg.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest