Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
Leírom az elmúlt 3 havi történetem, ha már erről van szó.
Suzuki 2001 1,3 GLXJanuár: Kocsi nem indul, kiderül injektor hiba: 44k
Március eleje: Kuplung + bowden + egy kis olaj folyás megszüntetés :75k
Március vége: Olaj + olajszűrő + légszűrő + hátsó teleszkóp : 20k
Március vége: Feszültség ingadozás, mint kiderült generátor: Egyik helyen megijesztettek hogy állórész 33k, egy másik helyen kiderítették egészen pontosan, hogy csak egy dióda a generátorba így okosba csak 7k volt az egész.
Április eleje: Műszaki 24k
Adjátok össze.
A kocsi meg ér 300k-t talán és a fentiek csak belső javítások, külsőleg meg van vele gond bőven. -
mdk01
addikt
Én vezérműszíjból nem veszek soha többet után-gyártottat, mert 2x húztak utána mire nem nyekergett indításnál. Gondolom mindig megnyúlt.
-
mdk01
addikt
Köszi, mindenkinek. Ajtó teleszkóppal nincsen senkinek tapasztalata?
-
mdk01
addikt
Ajtó lógással mi a helyzet, valaki cserélte már a múltkori eszmecsere óta?
Most találtam egy ilyet.Továbbá érdeklődnék, hogy mi a különség ez és ez(ez csak az egyik) között, mert árban van. Esetleg ha valaki cserélt már hátsó teleszkópokat régi swiftnél az megoszthatná a tapasztalatait, hogy mit érdemes megvenni.
Köszi[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17593 üzenetére
Igen arra. Újrakárpitoztatni nem biztos, hogy szeretném, mert leakarom cserélni majd nem tudom dob-e annyit az értékén.
Utána nézek majd azért, köszi. -
mdk01
addikt
Ha kiszakadt az ülés a könyök részen ott ahol ülök be akkor mit lehet csinálni?
Néztem neten, de nem igazán lehet kapni ugyan olyan ülést.
Valakinek van erről valami infója? -
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17507 üzenetére
Most ha jól értelmezem az ajtót felemelték és nem volt kottyanás?
Ergo B oszlop van megsüllyedve? -
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17500 üzenetére
Én vettem 3éve 2db ilyen csapot, hogy kipróbálom, de azóta sem sikerült kicserélnem
Ha neked sikerül és jó lett akkor számolj majd be kérlek. -
mdk01
addikt
válasz kalozhun100 #17498 üzenetére
Vagy gyári komplett zsanér 10k/ajtó környéke.
-
mdk01
addikt
válasz roberto211 #17338 üzenetére
Az hogy nem megy beljebb a pedál nem járó motornál, az a rásegítő miatt van.
-
mdk01
addikt
válasz barack1997 #17316 üzenetére
Állítólag eezeknél a motoroknál G13BA mind Bosch-sal letttek szerelve. Szerelő is azt mondta azt tegyünk bele, de egyébként nem értem mert az injektor felett lévő védőburokizén meg 1cm-re egymástól szerepel mindkét gyártó neve.
Amúgy most elgondolkodva, közel 14évet bírt ki és 115k km-t amiből 60k km csak város főleg az utóbbi 8évben. Ha mégegyszer ennyit kibír akkor már úgy sem lesz cserélve.
Úgy kell ezt felfogni sztem, hogy tökéletes autó nincsen mindegyiknek van típushibája, hol több, hol kevesebb és olcsóbb, vagy drágább. Ez egy átlagos hiba, csak az autó értékével nem arányos. -
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17304 üzenetére
Hát ha azt produkálja amit fentebb írtam akkor nagy valószínűséggel igen.
Futhatsz egy kört te is a szerelőkkel, meg a fórumokon, de elég nagy az esély rá.
Elektromos részen több lehetőség is van, de nagyon hasonlít a hibajelenség.
Motorkód alapján nézd meg milyen injektor van benne.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz _seth_ #17302 üzenetére
4hetes utánajárás és olvasás következménye, hogy 2 napja kicserélték az injektort és egyelőre jó.
42k volt az egész és olcsón megúsztam, mert sierült gyári injektorhoz hozzájutni 32k-ért.
Ez a minimum amiből meglehet úszni, mert első nekifutásra 55k+ szerelési költség volt egy másik szerelőnél.
Amúgy típushiba az összes 2001-es swift BOSCH injektornál előfog jönni csak idő kérdése.
Az a baj állítólag, hogy megszorul az injektoron belül a szelep(gondolom ami spricceli az üzemanyagot), mert túlmelegszik. Hidegen ugye összemegy és a leállítást követő 5percen belül pedig még nem tapad meg annyira csak utána, és várni kell míg visszahűl, hogy újra megmozduljon.
Használt bontottal, illetve utángyártottal ne is próbálkozz. Az első variációnál fent áll a a rizikó, hogy vajon meddig lesz jó, a másodikkal meg az a gond, hogy ez az autó legkifinomultabb alkatrésze így nehéz jól koppintani.
Csak a gyári játszik sajna.Googlenak: Suzuki swift 2001, BOSCH, injektor, G13BA, hiba
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz meroly #17294 üzenetére
Ja és ez okozta azt is, hogy nehezen akart indulni?
Igen.
Én is néha kicentizem, mert úgy jönnek ki a dolgok, hogy csak rohanok egyik helyről a másikra és akkor nagyon kifogy. Mikor indításnál nem úgy kapja el ahogy kellene, ergo nehezen indul akkor tudom, hogy már nem viccel és irány tankolni. -
mdk01
addikt
2x
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Suzuki swift 2001nél a szivató hogyan állítódik automatiusan? Valahonnan gondolom veszi valami a hőmérsékletet.
Köszi -
mdk01
addikt
Itt milyen csövet húzott le?
-
mdk01
addikt
válasz meroly #17198 üzenetére
Igen szokott. Tesóm szerint is normális, mert neki is szisszent a honda és a mazda is.
Nem teljesen értem, de leginkább talán nem is a szisszenés volt a gond, hanem hogy leállítva is jött a csövön a nafta, erre mondták, hogy nem normális, csak a letekerés után megszűnt.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Azt tudja valaki, hogy mi okozhat nyomást a benzintankban és az injektorig vezető benzinrendszerben?
A múltkor a szerelőnél mikor lehúzták a benzincsövet a motortérben, a tank felül jövő vezetékből szabályosan folyt az üzemanyag és mikor letekertem a tanksapkát szisszent egyet és akkor elállt a benzin.Azt mondták ez nem normális, de aztán ennyibe is maradtunk. :IKöszi
-
mdk01
addikt
Milyen motorolajat tegyek egy 2001-es 1,3-as swiftbe amiben 120k km van és ebből 70k km-t ment városban?
Köszönöm
-
mdk01
addikt
válasz a_tesz #17155 üzenetére
Köszönöm
99% hogy bosch, csak a link amit mutattam ott számkódja is van az injektoroknak.
-
mdk01
addikt
Azt honnan tudom kideríteni, hogy a G13Ba jelzésű motoron milyen típusú injektor van?
2000évj. 1,3 swift -
mdk01
addikt
Köszönöm mindenkinek a választ, akkor ez lesz a baj, most már nagyon úgy néz ki. Utána olvasok még az újra cserén kívül milyen megoldások vannak.
Köszönöm még egyszer. -
mdk01
addikt
Előzmény
Leírom, hogy esetleg más is okuljon.
Azóta olyan fejlemények voltak hogy hidegen pöcre indult mindig, de melegen nem. Akkor indult még el ha a leállítást követő 5percen belül újra volt indítva, de ezen időn túl várni kellett vele 3-4 órát míg kihűl.
Elivettem végül szerelőhöz mert tanácstalan voltam, ahol kiderült hogy injektor baja van, konkrétabban csere. Egyelőre itt tartok, és még próbálok okosodni, de nem lesz jobb ötletem mint kicserélni, viszont egy új ára 55k+ szerelés. Szóval az új kizárva, marad valami bontott és reménykedem.
A benzinpumpa elnyomja az injektorig a benzint viszont onnan nem megy tovább. Ha az injektor mögé van fújva egy kis fékspray(ezt csinálta a szerelő és tudom, nem szakszerű de ez van) és az berobban, onnan már csak egy kicsi gázadás kell neki és megint csak beindul. Szóal úgy néz ki az injektor nem nyomja tovább a benzint. Mondjuk azt nem tudom mi köze van az injektornak ahhoz hogy a motor megfordul, mikor elvileg az injektort az ECU vezérli. Erre ha még tudnátok választ adni akkor azt megköszönném.
Sokan még a gyújtótrafót mondják, de az nem tudom tudja-e befolyásolni hogy az injektor tovább nyomja-e a benzint vagy sem.Köszi
Szerk: Suzuki indítás hiba injektor...googlenak
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Ez a rohadásra sztem pont nem igaz. Nézd meg hány régi swift rohad, mert alig lehet látni. Korban egyidősek, nagyjából, de elég sok mk3-as rohad már.
Ezt így nehéz megállapítani, meg kár is róla vitázni mivel sok mindentől függ, de az ár kontra rohadás itt pont egyenértékű. -
mdk01
addikt
Szerintetek a gyújtótrafónak lehet köze a fenti problémámhoz?
-
mdk01
addikt
Arra képtelenek, hogy egy csomagtartó teleszkópot vegyenek, h ne essen a fejükre az 5. ajtó hogyha kinyitják.
Azt el sem merem mondani, hogy én is így vagyok és ráadásul napi 2x megyek el egy autósbolt mellet és pár ezer forintról van szó, de mindig sietek és ahányszor elmegyek a bolt mellett azt mondom magamban hogy kellene már egy rohadt teleszkópot venni....na de majd legközelebb. Egyszer úgy is veszek....
-
mdk01
addikt
A kagylós kúton tankolok mindig, de e a kút ahova járok(ez van a legközelebb és napi jópárszor elmegyek mellette) ez olyan hogy mindig 5-10forinttal olcsóbban adta az üzemanyagot mint a többi kagylós a városba. Nem mondom hogy trükközik, mert mit tudna(bár jobb ha nem tudom ezt sem) de lehet csak marketing.
Ma is csinálta egyébként egyszer és vagy 10x indítottam. Szoktam olyat egyébként hogy sajnos jópárszor eléggé kifogyni a tnakot és erre még régebben azt mondták itt a topikban hogy nem szereti az ac pumpa mert felszedi a koszt. Ennek nem tudom lehet e köze hozzá.
Minden estre köszönöm, majd próbálkozom ez az aprósággal. -
mdk01
addikt
válasz Reaper #16923 üzenetére
Ezt mondták akkor is mikor nem indult el minden henger. Gondolom beköpte a gyertyákat vagy vmi hasonló. Aztán mentem vele egy gyorsat a város körül azóta nem jelentkezett, de persze jó idő is volt. Rövid távokon használom igen, még télen is csak városbabár azért akkor odafigyelek hogy melegedjen be rendesen és ne 2km-t menjek vele.
Köszi -
mdk01
addikt
válasz Reaper #16912 üzenetére
Nem torpan meg, semmit nem veszek észre ha elindul. Hengerek is mennek rendesen, bááááár.....
Télen volt olyan 2x hogy nem ment mindegyik henger, de aztán megjavult még aznap magától. Van hogy 1km-t megyek vele reggel télen és az nagyon nem jó neki, de ez a része megjavult mert ez még télen volt.
Szóval ilyenek vannak, és lehet még nem egyértelmű a jelekből, de valaminek a kezdete és érdekelne ha tudná valaki.
Köszi, hogy válaszoltál. -
mdk01
addikt
Erre van valakinek ötlete hogy merre kezdjem a keresést?
Köszi -
mdk01
addikt
Rég jártam erre, de most kezd valami gond kibontakozni a kocsimmal és megkérdezném hátha tudjátok mire számítsak.
Suzuki 1,3 GLX 2001
Mostanában random módon olyat csinál, hogy nem akar pöcre indulni. Két hete volt az első olyan alkalom, hogy indítózok 1-2mp-ig de nem indul csak pörgeti a motort az önindító, aztán vagy 2x-ra vagy 3x-ra indul el.Pár naponta játssza el és ma volt az első olyan hogy 3x-ra indult csak el. Az hogy hideg vagy meleg a motor nem játszik közre. Üzemanyag van rendesen, az aksi is teker rendesen így valami más gond lesz.
Köszönöm -
mdk01
addikt
válasz Mercutio_ #12912 üzenetére
Végülis igazad van és érted is mire írtam de hát na....
Felső kategóriás autó mondjuk audi A2 vs. és hogy ne a suzuki-t írjam, Chevrolet kalos.
Ég és föld de ezt meg kell fizetni.
...de én ezen nem akarok vitázni mert mindenki tudja mi a helyzet, csak vhogy senki nem enged.Viszont ne menjünk el a kérdésem mellett...szóval vki használ huzamosabb ideje v-power 95 nitro-t?
Esetleg ha nem. akkor lehet hosszú távon vmi baja a kocsinak tőle?Köszi
[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #12909 üzenetére
Én is hallottam hogy nyugaton az alap 95 sokkal jobb mint idehaza és egy percig nem kételkedem.
Érezni hogy erősebb a kocsi de nem is ez a lényeg hanem hogy nem torpan meg, gázadásnál nem gondolkodik és egyenletesebben jár a motor ami jó.
Dízelre is kb. ugyanezt hallottam.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz trassher #12903 üzenetére
Igen de a betonfalon kívül végtelen féleképpen lehet úgy ütközni hogy egy jobb autóból kiszállsz míg egy egyszerűbből nem mert ráhajlik az emberre a kaszni.
Rengeteg olyan sztori van hogy terepjáró vs. kisautó és a terepjáróból kiszállnak a kisautóból meg nem.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Tankol vki huzamosabb ideje kagylós v-power 95 nitrot?
Volt akció a kúton és megkaptam a sima 95-ös árába gondoltam kipróbálom mit tud és elgondolkodtam rajta, hogy csak ilyet tankolok mert nem 20,-nyival jobb hanem sokkal. -
mdk01
addikt
válasz Kornel #12468 üzenetére
Ezt nem értem.
Ha lefele mész motorfékkel ergo az 1000rpm-nél jóval magasabb fordulatszámon akkor termeli a benzint?
Vki magyarázza már ezt el nekem.
Azt a részét értem hogy lefele motorfék meg fékkímélés és stb., de hogy egy sima egyenes terepnél kevesebbet fogyaszt hasonló országúti viszonyok között az elég hihetetlen. -
mdk01
addikt
válasz hossszú #12323 üzenetére
Én úgy tudom 70%-ig rendben van a dolog csak sokan azt felejtik el ami az ismerősömmel is megtörtént hogy gyárilag volt az üvegen egy 5%-os fólia és arra rakatták rá a műbizonylatos 70%-os fóliát amit a rendőr bemért és ugye a kettő együtt már 75%-os volt így bukta.
5%-ot nem látni ugye azt csak mérni lehet bár úgy gondolom egy normális helyen a fóliázást úgy kezdik hogy megmérik az üveget van e rajta vmi, de lehet én gondolom rosszul. -
mdk01
addikt
A törésteszteket is kategóriánként csinálják.
Az autó orrának a hossza a lényeg és hogy az hogyan gyűrődik, mennyire erős stb.
Ha ez mondjuk egy 1990 es Ford Scorpio-val történik aminek az orra sztem több mint fél méterrel hosszabb és merevebb meg jobban gyűrődik biztosan nem ez történik.
Ez egy ilyen autó ennyi pénzért és kész ezt tudomásul kell venni. Egy trabanton meg keresztül ment volna és a hátsó ülésen sem marad volna meg senki, de még lehet a mögötte jövő autónak a vezetője sem. -
mdk01
addikt
válasz Szakbarbár #12017 üzenetére
Végig 80-90-es tempó........
Már bocs, de ezt meg is érdemled, ha csak azért csináltad hogy beírhasd, vagy spóroljál 1-2000,- -ot.
-
mdk01
addikt
válasz burasu4 #11941 üzenetére
Miért te ott szállsz be a vezetőoldalra?
A kopás miatt szokott meglógni, nekem ezért van a vezető oldali ajtó meglógva sokkal jobban, mint a jobb.
A gumitömítésnek sem tetszik meg a küszöbnél a festésnek sem, illetve van hogy 2x kell becsukni az ajtót vagy 1x határozottan.
Na majd egyszer kicserélem. -
mdk01
addikt
válasz dudika10 #11934 üzenetére
Nekem nincs ilyen gondom pedig az ajtó is meg van lógva.
Jut eszembe kinek van meglógva az első ajtaja?
Tipikus swift probléma.Még 1-2mm és összeér az első hátsó ajtó behajtott ajtónál. Vettem csapszeget itt helyben szerencsére de csak egyet kipróbálni hogy jó lesz-e? Egy éve próbálom kicserélni de még nem sikerült.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Switf 1.3 GLX
Megcsináltattam a kipufogót úgy hogy a régi leszedett gyári rozsdamentes dobot rakattam vissza a most elrohadt utángyártott helyett és megérte. Halkabb lett a kocsi is meg ez most tovább bírja mint a utángyártott rendszer, mert az több helyen vérzett.
Ha lehetőség van rá akkor a gyári dobot mindenképpen érdemes megtartani és csak a csöveket illetve a középső dobot pótolni. Én egy kipufogó specialistához vittem 21k volt az egész annyi amennyi 4évvel ezelőtt az utángyártott szett és most a gyári hátsódob van rajta.Az ékszíj sikítást meg kemény 500,- -ért egyelőre úgy oldották meg hogy utána húztak még(mint kiderült megint laza volt) az ékszíjnak és befújták tapadás segítővel. Egyelőre működik a dolog már 4 napja remélem így is marad.
Gyanítom hogy az utángyártott szíjak tudnak nyúlni vmennyit ezért kellett már 2x utána húzni mert mindkét esetben lazább volt a kelleténél. -
mdk01
addikt
Hali!
Suzuki swift 1.3 GLX 2001
Még mindig ezzel az ékszíj visítással küzdök és próbálok rájönni mikor, miért és hogyan csinálja.
1.Egyrészt nem állandó , tehát nem minden indításnál jelentkezik de 10-ből 9x igen.(talán időjárás függő)
2.Mikor van ez a visító hang a gázadásra nem úgy reagál, tehát olyan érzés mint mikor jégen van a kerék. Nyomom a gázt de nem úgy megy és egyszer csak megindul. Nem annyira érezhető a dolog mint jégnél de az érzés hasonló, csak sokkal finomabban.
3.Amikor gázt adok hangosabban visít(gondolom fordulatszám) amikor gáz nélkül engedem fel a kuplungot akkor elcsendesedik/megszűnik, majd ahogy nő a ford.szám előjön. Indítást követően 1-2percig csinálja kb. 1km majd megszűnik.
4.Ezután ha csak pár km-t megyek(3-5km) majd újra indítok akkor már nincs folyamatos visítás(gondolom vmi bemelegszik) csak az önindítózást követő 1mp-ben egy nyekkenés és utána semmi.
5. Ha több km-t megyek vele 5-10km akkor se indításkor, se semmikor nem jelentkezik már ez az ékszíjas visítás. Akkor jelentkezik ismét, ha áll a kocsi egy helyben 3-4órát.
6. Azóta van ez mióta a vezérműszíj és az ékszíj is cserélve lett 100k km-nél. Egyszer visszavittem a szerelőhöz hogy így nem OK, akkor húzott még rajta, de csak 2hónapig volt jó(talán nyúlt a szíj azért jött elő megint?)
7. Voltam, bent venni egy két dolgot egy autósboltban és rákérdeztem az eladóra hátha tud vmi okosat mondani...na a legokosabb ami elhangzott a szájából a "viszont látásra" volt, mivel azt mondta hogy ez ilyen mindegyik ilyen autónál ez így van mert a generátor visszafogja az ékszíjat és szokjam meg....hát bazeg én ezt nem fogom megszokniSzóval várom az ötleteket az újabb megtapasztalásokat követően. Én azt mondom csúszik a szíj, de nem tudom melyik.
Szeretném érteni hogy most a generátor a ékszíjra vagy a vezérműszíjra van-e kötve?
Vegyek gyári szíjat?
Vegyek csúszásgátló spray-t?
Nagyobb Ah-s aksi segít?Köszönöm
-
mdk01
addikt
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #10853 üzenetére
Nem lehet hogy ott is megpiszkálták az ékszíjat és mikor vissza lett feszítve akkor jó lett?
Most még azon filózom de lehet hülyeséget írok hogy csapágyas a történet és mikor indul akkor szorul tehát nem tud úgy forogni de idővel megmozdul/bejáratódik a csapágy és akkor már forog "rendesen"?
Esetleg túlfeszítés és a csapágy bánja?Csak találgatok a józan paraszti eszemmel.
-
mdk01
addikt
Bocsánat
Swift 1.3 GLX 2001
Jah és azóta csinálta mióta szíj csere volt 100.000km-nél májusba ha jól emlékszem. Aztán visszavittem a szerelőhőz és feszített még az ékszíjon. Akkor elmúlt sokáig és most megint előjött pár hónapja.
Akkor azt mondta a szerelő aksit kellene cserélni meg apum is mondta hogy ez a generátor vagy mi a xar visszafog vmit és azért csúszik.
Aztán olyankor jobban visít mikor a fordulatszámot (2000-3000)növelem, ha gáz nélkül felengedem a kuplungot hogy úgy finoman csússzon a fordulatszám meg 1000alá esik akkor kussol, de ha benyomom a kuplungot és forog alapjáraton akkor megint csinálja.
Van hogy elindítom és nem csinálja majd ráadom a világítást és akkor elkezdi.Szóval én gyanítom hogy valóban ilyen aksi gond lehet ez csak nem értem miért nem csinálta a szíj csere előtt. Talán gyári volt meg össze kopott és jól tapadt? Meg hogy az átvizsgáláskor egy másik szerelő azt mondta az aksi oké.
Szóval nem értem.köszönöm
-
mdk01
addikt
Indításkor csikorgó hang jön a motortérből mint mikor csúszik az ékszíj. Állítólag a szarakodó aksi(~6év) miatt a generátor visszafog vmit és...szóval nem értek hozzá,de eddig indulás után 1-2percel abba hagyta van mikor nem is csinálta kinti hőmérséklettől függetlenül de most sokáig csinálta csak nagyon halkan. Nem tudjátok mi ez?
Az aksira rá lett mérve most őszi átvizsgáláson és azt mondta a szerelő oké, szóval nem tudom.Köszönöm
-
mdk01
addikt
válasz karakpecze21 #10605 üzenetére
A 2001-es swiften a dob rozsdamentes acél. Ezt onnan tudom hogy én kb 4éve kicseréltettem az egészt katalizátortól hátrafele, de az akkori szerelő egy szóval nem mondta, hogy rakjam el a régi dobot vagy műtsük át az új rendszerre,csak úgy elraktam mert jó állapotban volt, de most mikor a blokk alatti lekanyarodó részt meghegesztettem egy konkrét kipufogós szakival az mondta hogy ki fog lassan lyukadni a dob előtt is tőbe és akkor került szóba, hogy jó hogy elraktam mert azok gyárilag rozsdamentes dobok és ha kilyukad akkor vigyem neki el és azt rakja vissza. Ez simán elképzelhető más típusoknál is de hogy az egész rendszer rozsdamentes legyen az sztem csak felsőkategóriás kocsiknál lehetséges holmi pár millánál nem.
-
mdk01
addikt
válasz zsolt1129 #10564 üzenetére
Kicsavarod a két csavart ha lejön akkor az volt az...99% hogy az lesz
A pótizzóknál szinte biztos hogy találsz bele izzót, a kiégettet meg fogod és beviszed az egyik autósboltba és azt mond "Ilyen izzót szeretnék" és közben mutatod a kezedben a kiégett izzót.
Sok szerencsét.[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10520 üzenetére
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10512 üzenetére
Na majd kipbálom. A bosch-t hallottam már párszor dícsérni.
-
mdk01
addikt
válasz Motion_Blur #10509 üzenetére
Egybe lehet csak az egészet tehát csak a gumit nem. Viszont ilyen 2-2500,- körül van egy lapát, mint azt írták is. A Valeo gondolom ennél is jónak számít.
Tényleg ha már itt járunk ki milyen márkájú lapátot használ?[ Szerkesztve ]
-
mdk01
addikt
Volna egy kérdésem.
Suzuki swift 1.3 GLX 2001Szivárog az olaj idézem "gyújtáselosztó fedél tömétésénél"
Itt:Sztem a képen látható motornak is ugyanaz a baja mert kb. ugyan így néz ki.
Azt mondták hogy nem tudják a tömítést kicserélni mert csak készletben van a tömítő és úgy nagyon drága ezért csak bekennék vmi tömítővel, gondolom valami hőálló tömítőragasztóval mint amit a kipufogóhoz is használnak és így lenne 3000,-.
Kicsit furcsállom hogy egy tenyérnyi tömítőt nem lehet külön kapni.
Szóval kérném a tapasztaltak véleményét, mert nekem ez egy kicsit sántít.
Köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Linux kezdőknek
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- EA Sports WRC '23
- Autós topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest