- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #20609 üzenetére
Bár mondjuk lehet..
És azért lehet mert ugye egyre több olyan autó lesz amiben ugye lesznek biztonsági exták mint pld: vészfék asszisztens, sávtartási, táblafelismerő, kanyarkövető,stb,stb.. Na most gondolom 2055re már ilyen autók fognak szaladozni Magyarországon és innentől kezdve a balesetek nagy része kikerülhető ezekkel az extrákkal..
Gondolom addigra kitalálnak olyat,hogy jobb kéznél lelassít az autó,stopnál megáll stb stb.Akkor venni fogok egy automatát és akkor szinte csak gázt meg féket kell nyomni.
-
Halo
senior tag
válasz
Mercutio_ #20555 üzenetére
azt hiszem, itt össze van szedve amivel többet tud a Vitara. Igen, lehet, csak optikai tuning, vagy csak parasztvakítás...
"A Suzuki úgy gondolta, 2014-ben elég a tízéves Toyotákéhoz hasonló kulcsnélküli rendszer; egy olyan automata klíma, amely az automataságot úgy értelmezi, hogy minden levegőt lábra küld, egy Bluetooth-mentes rádió – és akkor még az olyasmiről, hogy érintőképernyő, még nem is beszéltünk. Nincs esőérzékelő, LED-lámpa, és nemhogy automata világításkapcsolás sincs, de még a tompítottat sem kapcsolja le, amikor leállítjuk. Csak sípol, mint a '90-es években bármi."még nem hasonlítottam össze sorról-sorra egy GL+-os S-Crosst, és Vitarát, így nem tudok minden alátámasztani, ezért mondottam, hogy "úgy vélem".
és igen, nem vezettem egyiket se, s nincs egyik se, szóval még nem tudom összehasonlítani, csak annyi, hogy ültem mindkettőbenPeace!
-
mirci18
addikt
válasz
Mercutio_ #19897 üzenetére
Őszintén használtam több kocsiban is.
De feleslegesnek tartom mert nem hal bele senki ha tekerni kell.
Másrészről már több ismerősömnek halt be a tekerő motor és nem olcsó addig amíg nem cseréled nem tudod az ablakot se le se fel emelni.
Túlságosan kényelmesek a mai emberek.Erre jó példa az amikor az oszkáron meghirdettem a kocsim eggyütt utazásra egy tag azt kifogásolta miért nincs klíma az autóban anélkül nem megy egy autóval sem.
Én mondtam neki hogy számomra felesleges mert egy kis autóban lefogja a motort nő a fogyasztás és egészségtelen is. -
válasz
Mercutio_ #19585 üzenetére
jahh, neeem
peeersze az jóval kisebb
csak ugye sokan a swift sedan-okat is lehurrogják, hogy kicsi, és nem lehet bele pakolni...
Na én ezekre szoktam felhozni konkrét példákat, hogy cáfoljam azokat a kijelentéseket
PErsze továbbra is tény, hogy ritka elcseszés hogy a csomitartó nyílását nem csinálták, csak egy kicsivel nagyobbra, de azért rengeteg, még ennél is szerencsétlenebb/használhatatlanabb csomagtartó létezik -
válasz
Mercutio_ #19583 üzenetére
Nézd meg az IBM-es videót, ott magyaráz a gyerek a háttérben
2 gyerkőc van... 2 év köztük a különbség, tehát amikor picik voltak, mindegyik pici volt...
2 összecsukhatós babakocsi befért a csomitartóba, meg még mellé két utazótáska... utána tény hogy trükközni kellet a többi cucc elpakolására, ha még volt
kicsi a nyílás.. ennyi, de a csomagtartó nem az... persze.. nemegy kombi értelemszerűen, de azért lehet bele pakolni -
válasz
Mercutio_ #19578 üzenetére
Nesze IBM szerver kipakolása
De az se volt semmi amikor az 1 cm3-es kőzetgyapiotot egybe hoztuk el úgy hogy összesen 3-an utaztunk a kocsiba, majd megkeresem annak is a videóját
De az étkező asztalt is úgy hoztuk el, hogy egybe, mert üveglapból volt és ugye azt nem lehet összecsukni
Az tény hogy kicsi a csomagtartó nyílása... egy rühes 17colos (CRT) monitor nem fér be... de erre is van megoldás: berakom a moncsit az utastérbe, ledöntöm a hátsó ülést és hátulról úgy már befér, sőt még a 19-es is pont, ha leveszem a talpát
a_tesz! Köszönöm szépen szépen a felajánlást, lehet élni fogok a lehetőséggel
Amúgy irigyellek titeket, ahogy így beszélgettek, nagyon vágjátok ezt az "autós témát"...
Én meg már 2 hónapja arra várok, hogy valaki tegye be az új padlószőnyeget, mert azt sem tudom hogy kell azt kicserélni, nem hogy valami komolyabb módosítást megcsinálni rajta
A bal hátsó ajtónál nem működik sem a központi zár, sem az elektromos ablakemelő... szintén szerelőre vár...
A motor hibaled pedig már 2 éve!!!! világít -
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #19319 üzenetére
Sehogy.... te bejelented az adásvételivel hogy nincs a neveden már az autó (önkormányzat, biztosító). Ha a másik fél meg 15 napon belül nem íratja át, akkor megkúrják.
De közvetlen ráhatásod nincs a másik félre... de ha úgy veszem "függetlenek" vagytok egymástól, mert ha az adásvételi megköttetett, akkor onnantól nincs más dolgod, csak bejelenteni.
Ha másik fél nem teszi, attól még nem marad a neveden az autó.
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #19146 üzenetére
Mikor a csirák beesnek télen az árokba, a beszariak nem ülnek autóba.. NA akkor jövök a suzukival, és lepusztítok mindenkit az útról
Ahogy haverom mondaná: nemérdekel, mindenkire rábaszom a kéket (refi)
Apropó, épp most másztam be miskolcra autópályán, épp jött egy A6 kombi új... hát mit ne mondjak, mire felgyorsítottam 110-ről 140-re, a gyorsítás elején még a picsába nem volt, mire én 140-re gyorsultam ő már a seggemben villogtatott úgy, hogy még a messzi távolba volt mikor elkezdtem kamiont előzni
De nem érdekelt, megelőzött aztán 1-2 km múlva utolértem kamion előzött kamiont, gondoltam most odapirítom már 3.0 tédéjít, visszalőttem háromba, kamion kihúz balra, én mire ráléptem a gázpedálra már a kanyarban nem volt ott az audi
Nem baj, biztos az volt a baj, hogy-hogy-hogy: 95-öst tankoltam, Shell nitro+-al tuti megfogom,
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #19004 üzenetére
Ki mondja a tutit?
S hogy kerül szóba a vezetés ? Ha csak félig meddig olvasol bele akkor ne mondjal mar fullra nem ide illő dolgokat. Egy kocsiról beszélgetünk.
Neki nem tetszik ,nekem igen. Nem mindenkinek tetszhet.Ő a nagy családi kocsikat szereti én meg a kissebbeket ...
Nem a vezetésről volt szó de valószínűleg nem ment át neked amiről en nem tehetek sajnos de akkor nem is kene itt beleokoskodni.
Megjelensz egy hónapban egyszer de megakarod mondani mindig a tutit ami kevésbé sikerul.
Batai: Én sem hiszek a vágott rugókban. Nem olyanok sztem mint a rendes ültetőrugók.
-
pjen
félisten
válasz
Mercutio_ #18510 üzenetére
Ez így van,szerintem mindenki mindent a saját szûrôjén keresztúl lát.A miatás példádat abszolút nem értem.Ha a ringre megy kipróbálni annyi erôvel elolvashatja a leirásban is hogy mennyit megy,de azthiszem most mi is elbeszélünk egymás mellett,azt hiszem én nem tudom leirni azt amit mondani szeretnék.
-
pjen
félisten
válasz
Mercutio_ #18506 üzenetére
Nem is ajánlottam,hogy motorozz.A motor számomra egy életforma volt nem közlekedési eszköz,sajnos az én térdem sem birta.Azért Tudod ha állandóan attól félsz,hogy elesel le kell ülni.Nekem volt kolléganőm aki azért ment kiRomániába,hogy kipróbálja mennyit megy az új suzuki.Ott ha elkapják max szegényebb lesz egy marék lej el.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #18501 üzenetére
Jojo persze. Igazad van. Beszélgettünk tudod , erre fel valaki nem is tudom ki felhozta megint a törést....
Ha csak nyomnam a gazt mint a hülyegyerek akkor mar nem itt írogatnek hanem valamelyik hullaházban lennek es nem miattam de ne zavarjon. Hanem olyasmi miatt mint te aki feltartja az egész sort es a mögötte levő kénytelen belemenni veszélyes manoverekbe.
Eddig 3x akartak szarrá törni. Egyszer leakart szorítani egy 3,5t, ha nem védtem volna ki osszeroppantott volna. Egyszer besatufekeztek előttem. Egyszer meg halál nyugodtan csak kijöttek elem kb 5el miközben 60korul jöttem(uram bocsáss 10 el megleptem a sebességhatart)
Na igy nyomom a gazt mint a hülyegyerek. Mind a háromszor rajtam múlt h vagy tk vagy valamit csinálok.
Tehat ennyit az általánosításodról. Ezt mind azok mondjak akik szedulnek 100 felett.
Vagy van egy jo ötletem. Állítsd meg vagy villogd le az összes 140nél gyorsabban közlekedő kisebb autókat es egyesével mond el nekik ezt.
Mert neked csupán annyi jött le az egészből ,hogy mióta megvan nekem 2x vagy 3x kipróbáltam mi a vége de emlékezetem szerint oda írtam h 130at nem szoktam túllépni pályán. Mintha mas nem próbálta volna ki lényegtelen milyen autoval. Vagy mintha mas nem ment volna 130nal többet pályán egyszer sem.
Hagyjuk mar az allszenteskedest
Dudika: Abszolút nem nyugtatom magam ezzel ,tisztában vagyok milyen a régi swiftnek a törése. Neked meg ezt nem kell leírni sokszor. Karamboloztal mar 100 fölött amúgy h ilyen jól tudod vagy mi ?
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #18441 üzenetére
A duster fapadba éri meg, "nyugaton" sokszor második/harmadik járgánynak veszik. Azért is a fapad, pl kijár tehenészetbe, meg munkás autónak. Kicsivel jobb terepképesség mint egy átlag suvnak, de nem kell pl egy patrol oda. Szal vesznek egy új verdát, mert mégis "új" aztán ennyi. 10k euro alatt új autó? simán eladják mindenhol.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #18439 üzenetére
Na most ez a masik. En 2015be egy klíma nélküli kocsit ki nem mernék adni.
Szerintem jobban fog eladásilag is teljesíteni a vitara.
Gondold el. Egy duster klímával meg par apró extrával ami kb az en 15 eves swiftembe is van (par kivétellel pld ABS ,meg kipörgésgátló ilyesmi ) 3,2m Ft.
Egy gl+ vitara 4m Ft de cserébe az alap dolgokon kívül (elektr ablak stb ) van tolatókamera ,lejtmenet vezérlő ,akkor olyan vezérlő is van benne ha emelkedőn indulsz el(nem jut eszembe most a neve ) ,digit klíma ,navi,bt kihangosító , stb stb stb.
Ez melle szépre megcsinálták tehat elegge figyelemfelkeltő szerintem kívülről plane kettónosú festésbe ,és belül is pofás. Mellesleg egy eleg megbizható motor van benne ami egy dci rol nem minden esetben mondható el , benzines meg nem valami jol húzza a dustert ahogy láttam.
Ennek ellenére nincs bajom a dustert el mert biztos jo választás de sztem ha valaki nézi ezeket a szempontokat is akkor nem azon a 800ezren fog spórolni ha mar uj autót vesz , maximum az 1 misit behitelezi.
De ez csak az en álláspontom persze.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #18437 üzenetére
Hat de elvileg az az ellenfél s azt akarja lenyomni a suzi a vitaraval.
Szerintem sikerülni is fog neki.
Amúgy azt elismerem dusternek jobb a terepképességei meg egy vitara nem szép sárosan de aki igazi terepjárót keres nyilván nem Duster vitara juke meg ilyeneket fog nézegetni
Hobby crossoverek.
Amik közül nekem vitara tetszik legjobban elfogultság nélkül -
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #18379 üzenetére
Magyarországon megint kezd öregedni a géppark,
, De valahol meg érthető is, most kezdenének venni autót az emberek 1,5-2 milla értékben, nem mindenkinek kell ötszázé' német prémium. Vagy kicsit drágábban nagy autó, de aránylag idős. Nagy rizikó.
De pl ha magamból indulok ki, itt az sx4... 7 éves, 110e km-rel, jellemzően nem vagyok tele annyira pénzzel. És gondolom a kis kategóriás autótulajok is így vannak vele. Lehet még Chf-et nyögik, vagy aki nem, az még csak most tér magához. Kérdés?: Minek adja el?, 1,5-ért, hogy vegyek egy ugyan ilyen kategóriást, annyiért? Minek? inkább ül, aztán használja azt ami van, másrészt ezek az autók még azért minimum 4-5 évig átlag futással még bőven költségmentesek. Nem éri meg lepasszolni.
Csak hát ilyen autókból van kevés, van szép/nagy/luxus verda a piacon, amik aránylag tényleg "olcsóak" csak nem a középnek 4-5 millióért, meg vannak a lepukkant társaik. No meg vannak best buy, tekert órás csodák... Meg van a roncshalmaz kategória... amire már költögetni kell, itt rozsda, ott egy vízpumpa, lehet már az olajat is eszi stb.
Hát nem tudom, igen aknamezős most a használt piac.
-
JoolsNOS
veterán
válasz
Mercutio_ #17972 üzenetére
Szerintem a polgári peres többe fájna nekünk mint amennyi a javítás. A jogsi dolog meg amúgy vicc. Az elején 2019es lejárat volt, csak ugye hátul a kategóriánál volt lejárva pár hónapja. Amúgy kb ha nem apám megy arra, akkor a gyereket elütik mint a sz*rt. Csak látta a kocsik között, hogy a gyerek teker mint az őrült a mellékútról.
-
válasz
Mercutio_ #17911 üzenetére
Uuuu igen, az megint egy más kategória
1-1.1M körül meg már vannak egész jó darabok.
roberto211 Foka futóműve zsír, csak eggyel nagyobb motor kell bele mint egy civicbe és akkor egész jól megy
Jó a stift2, kis családi autónak. Az 1.6 meg már megyeget is, csak azzal meg az a baj, hogy majdnem annyiba kerül mint egy 7g TypeR.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #17905 üzenetére
Mazdabol en csak 6ost vennék abból is a sportot
az nagyon tetszik.
De tegnap elhoztuk a muteromnak vásárolt 1.5 2006os automata swiftet. Hat.....kipróbáltam autópályán meg elozesnel stb. Brutal ahogy ez a kocsi megy es csak 1.5os(vvt) meg mindig
nagyon tetszik. Most azon dolgozok h a régi ezresem lecsereljem en is egy hasonló 1.3 manualra. Nekem élmény vezetni szó szerint.
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17842 üzenetére
Az összes új autó jól tartja az árát... a mostani 6-7 éve autók sem nagyon akarnak lentebb menni, mert mindenki az aránylag fiatalabb autót keresi. Pl a miénk, GLX SX4 2008...alaphangon 1,5 millió megkockáztatom még emelkedtek is az árak. XD
De egyébként az autó nem befektetés, én nem erre alapoznám a vásárlást. (főleg nem azt nézem, mennyit fog érni X év múlva, mert bukta így is úgy is.)
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17838 üzenetére
Most utánanéztem (meglepő, és én sem gondoltam volna
)
Mazda 3: 155mm (R18)
Sx4 régi: 165mm (R15) és 175mm (R16), 190mm (4x4)
S-Cross: 170mm (R16), 165mm (R17)
Swift 2005-2010: 140mm, az új talán ?130?A vitaráról még nem találtam... csak a régiről: ami 200mm-nél kezdődik.
Vicces de ne nem egy alacsony autó a mazda, és gyanítom az összes hobbiterpjárónak csúfolt autó hasonló magasságúak. Tehát még azt sem mondhatod, hogy ezzel nem tudsz kimenni a telekre
Félreértés ne essék, nem fikázom itt a dolgokat. De nem véletlen hogy a régi sx4 is jól fekszi az utat, a maga 165 mm magasságával. A divaton kívül, tényleg nincs értelme a suvnak, főleg a felfújtabbaknak. (nem csak a s-cross, hanem pl x5), azon kívül hogy a terepjáró képességük csekély, ennek fejében még jó magasak is. Kellően nagy légellenállással. Ami nem lenne baj ha nem mennének vele 100 fölött, ez azt eredményezi, hogy sima 140-es autópálya tempónál, lehet benne akármilyen motor többet fog enni mint országúton. Ráadásul ez egyenesen arányos fölfelé. Értelemszerűen az sx4-en még annyira nem érződik, de pl egy batár x5-nél már hatványozottan igaz.
Tehát összefoglalva, azon kívül, hogy egy aránylag kicsi autó nagyobbnak érződik, és több fejtér van, ezért beáldoznak x liter fogyasztást, de legalább sokat lehet érte kérni, mert divat.
De ha valaki ezt a szegmenst szereti, szeresse, és egyre többen vannak. Az autógyártók meg nem gyártanák, ha nem lenne rá igény.
Viszont szigorúan csak a tényeket vesszük, maga a SUV, csak városban 100 alatt, terep nélkül (max földút), minden más esetben nem megfelelő.
-
BrownB
tag
válasz
Mercutio_ #17804 üzenetére
Ez fejleménynek számít?
"Kedves Ügyfelünk!
Bízunk abban, hogy előző levelünkkel felkeltettük érdeklődését a Suzuki Tafák autószalonjában március 6-án és 7-én bemutatásra kerülő esztergomi gyártású, új Suzuki Vitarával kapcsolatban.
Most kaptuk meg a japán vezetéstől a Vitara árlistát, így szeretnénk tájékoztatni arról, hogy bevezető áron már 3.790.000 Ft-tól vadonatúj Suzuki Vitarába ülhet!
Jöjjön el és győződjön meg arról, hogy a 3.790.000 Ft-os vételárért a modern szabadidőautók kategóriájában, a mindenben újjászületett és gazdagon felszerelt hazai gyártású Suzuki Vitara nyújtja a legfelemelőbb érzést!
Szeretettel várjuk!
Üdvözlettel: Pokornyi János cégvezető és a Suzuki Tafák Kft. dolgozói"
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17764 üzenetére
Azonos felszeretsegi szintre hozva az ar is kb.azonos, volt is tesztben rola szo, nemsoka utanakeresek.
Egyebkent nem vagyok suzuki ellenes, asszonynak elobb utobb kocsi kell majd, nincs kizarva a suzuki se, de inkabb a japan vonal fele hajlanek a fentiek miatt, pl.egy liana szemelyeben.autopult.hu/tesztek/a-divat-diktal-nissan-qashqai-vs-suzuki-sx4-s-cross-teszt.html
Autopult norma felszereltseg: 300k-val dragabb a nissan, 5,9 vs. 6,2 milla.
Persze lehet fapadosan olcsobb, de 4 millaert eleg hulye az, aki kezzel tekergeti majd az ablakokat -
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17761 üzenetére
Ezeket akkor is leirtam, amikor suzukim volt.
(Valto, rugo, gagyi muanyagok a gagyi beszallitoknak koszonhetoen)
Scross arban nissant lehet kapni, azonos felszereltseget tekintve.
Egyetlen egy elonye van a suzukinak, az m16a benzinmotor, ami a vilag egyik legmegbizhatobb motorja.
De hogy miert nem tudnak autot is epiteni kore, ez jo kerdes.
Ha en lennek a magyar suzuki vezere, minden beszallitot kirugnek, es uj alapokra helyeznem a koritest is, amitol auto lesz egy auto.
Emellett jeleznem a japoknak, hogy egy auto nem csak motorbol all, hanem futomuvet is illik ala tenni, illetve csomagtarto se art, bar ezt talan mar az scross-nal megertettek. -
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17571 üzenetére
Ez szerintem uj, es annyi kb.
Igaz nem olyan magas, de az s cross is max.divatterepjaro, terepre edes keves...Roberto: en is vennek suzukit, ha haladnanak a korral, es mondjuk egy korszeru futomuvet tudnanak a kocsik ala pakolni, amit mas mar 98-ban megtett ebben a kategoriaban.
-
roberto211
őstag
válasz
Mercutio_ #17571 üzenetére
Nem tudom de én ezerszer inkább vennék s-crosst, mint valamilyen fordot.... Nekem nem jönnek be nem tudom miért van ez a hatalmas fordimádat.. Persze, mindenki azt szereti ami van neki de nem csak az a autómárka létezik a földön..szvsz..
S-cross szerintem stílusosabb kívülről mint egy cmax v focus kombi(ha már kombi) ..
De ugye mindenki azt vesz meg azt mond amit akar csak.......
Amúgy szerintem nincs 4 millióért új c max, gonodlom használtan igen de erre az volt a válasz múltkor, hogy a gl felszereltségű scross ami ugye 4m az olyan szintű mint a lada meg fapados.
Kíváncsiságképpen megnéztem mivan a gl be hát nem hinném,hogy annyira fapados lenne..
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17558 üzenetére
én csak arra próbáltam meg utalni, hogy ezek nagyon összetett dolgok.
amivel biztos segíthetsz, ha a rugózatlan tömeget csökkented, de ez általában kisebb vagyonba kerül, egy szett jó felni inkább 200k, mint 100k.
emellett azzal se lehet nagyon mellélőni, hogy a gyárinál egyel szélesebb, de váltóméretű gumit rakunk a kocsira. -
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17555 üzenetére
számít, de a súly is számít.
komplex dolog, amibe sokan azt hiszik, hogy házilag belepiszkálnak, és jobbat találnak ki, mint a gyár, pedig legtöbbször nem.
ott kezdődik, hogy nem mindegy milyen a felfüggesztés, és a súlypont.
utána ott van a gumi szélessége, meg persze a rugózatlan tömeg, amit sokan nem is tudnak mit jelent, nem hogy figyelembe vennék... pedig mind gyorsításkor, mind fékezéskor beleszól, hogy mekkora a felni és a gumi együttes tömege.csak arra akartam rávilágítani, hogy egy régi swifttől vagy egy wagonR-től ne várja senki, hogy verseny-és/vagy középkategóriás autó legyen, főleg nem kompromisszumok nélkül. ráraksz egy 15-ös felnit egyrégi swiftre, jó eséllyel jól megnöveled a rugózatlan tömeget (hacsak nem költesz el 100+ ezret valóban könnyűfém felnikre), és arra jó lesz, ha legalább nem gyorsul az autó, de legalább a fékút is hosszabb lesz, hogy azért a halálfélelem megmaradjon benne
a gyárinál sokkal szélesebb gumit felrakva rá pedig szintén rontja majd a menetdinamikát, illetve a futómű geometria se ehhez lett kitalálva, hamarabb tönkre fognak menni a futómű alkatrészei.
ahogy a wrc-knél is havas pályán szokás vékonyabb gumit felrakni azon okból, hogy pl. havon jobb tapadás érhető el a keskenyebb gumival, mert kisebb felületen a kocsi tömege nagyobb erőt fejt ki a talaja, ezáltal jobb lesz a tapadás, persze ez leginkább hóban, és esetleg határhelyzetekben jelentkezik, de hidd el, hogy egy 7-800 kg-os és egy 1500-1600 kg-os autónál érezni a tömege által kifejtett tapadáskülönbséget is. -
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #17423 üzenetére
full fapad 3,849M
legolcsóbb glx, ez is használt. -
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17366 üzenetére
Januárban jelenik meg talán "hivatalosan", de tudtommal már a gyár fel van szerszámozva és töltik fel az árukészleteket. Márciusra már a kereskedőknél lesz.... a Szabó Suzuki küldött levelet, hogy előrendelhető... tehát már nagyon közel van a megjelenés.
Szerintem az utóbbi idők legnagyobb gurítása lehet a suzukinak, nem lesz olcsó szerintem 4 milkó alatt nem fogják adni.. Pláne azért sem mert már végre lesz benne navi, meg radar, meg adaptív tempomat meg minden ami eddig "hiányzott". Egy 4-től 6-ig árazás jó lenne... (6 milla lenne mondjuk a 4x4 diesel) Aki olcsóbbat akar az vegyen Dustert (az sem rossz autó), de mostanában az az igazi fapad...
Magyar piacra nem jósolok nagy jövőt, nem csak Suzukinak de másnak sem... viszont nyugaton nagy durranás lehet.
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #17350 üzenetére
Igen, tudtommal nem sok mindent kell csinálni mert a biztosítási rendszerből tudják hogy épp hol jársz bónusz tekintetében.
Ez mind1 hogy új/használt, vagy már az 54. vásárolt autód, tudtommal 2 évig ha nincs a neveden adott típusú autó, abból a típusból elveszted a bónuszod és megint B0-ás leszel.
-
roti86
őstag
válasz
Mercutio_ #17174 üzenetére
Nem jobb, de 1. ez volt az osanba és gyorsan kellett mert kiégett a tompított 2. ahogy nézem a webshopokban az NBU-t kb. 5K körül van az ára, annyit meg nem érne meg nekem.
Valószínű a silverstar 2.0 is megváltás lesz a mostanihoz képest. Ma kiderül, ha sikerül kicserélni házilag
-
Reaper
őstag
válasz
Mercutio_ #17163 üzenetére
Én a Nightbreakert használom, plusz megvolt a polír is de egy nagyon amatőr csinálta, néhol belekapott a géppel a lökösbe
de sokat számít a gyári gyertyafényhez képest. Én anno a Dunakeszi Auchanben vettem
Mondjuk azt most nem tudom, hogy plusz vagy unlimitedem van, asszem unlimited, de holnap megnézem, lenn van a garázsban a doboza.
-
Steel Lord
csendes tag
válasz
Mercutio_ #17052 üzenetére
Remélem ebben is szívó motor lesz.
Amúgy valakinek van itt SX4 S-Crossa? Érdekelne a véleménye.. sok tesztben leszólták, hogy mennyire maradi a belseje.. na nekem pont az tetszik, hogy kevés benne az ultramodern szarság, így talán nincs annyi minden, ami elromoljon...
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #16919 üzenetére
Dehogy.
Csak most kell egy olcsobb auto, gondoltam nezek egy swiftet akar.
De hogy mindenki injektort cserel, es hasonlok, ez erdekes.
Illetve rohadnak is rendesen.
Akkor peldaul ennyiert szivok mondjuk egy escorttal.Visszaterve az o problemajara, mi van ha injektor?
Sokan kuzdenek vele.
Aztan utangyartott meg bontott utan megveszik a gyarit.
De remeljuk nem az -
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #16790 üzenetére
No jó, csak az nem gyári, hanem univerzális.... és legtöbbjük hiába márkás név, sokkal kevesebbet tudnak mint a gagyik. De ezek között is lehet válogatni, ha valakinek nem kell navigáció stb, akkor 60 körül is megúszhatja. Bár a gagyi szót zárójelbe tenném, mert pl Hong-Kong-ból jó cuccok szoktak jönni.
-
pjen
félisten
-
Kornel
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Kolink Observatory LM RGB 600W
- Bomba ár! Dell Latitude E6500 - Intel P8600 I 3GB I 160GB I DVDROM I 15,4" WXGA+ I Garancia!
- Dell P2419H P2419Hc Full HD LED IPS 24" + P2719H 27" LCD monitor (vékony keretes)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest