Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grass
aktív tag
Sziasztok,
Benzinses ignis-ben szeretnék vízpumpát cserélni de 4000-30000 Ft-ig kapni minden félét.
Mit ajánlanátok? Milyen márkát keressek? -
konor70
csendes tag
Sziasztok ! Volt-e valakinek olyan hiba a hátsó ablakfűtésnél, hogy a fűtőszálak csatlakozóján van áram, de egyetlen szál sem melegít? Ha igen akkor mi volt a hiba? Üdv
-
meroly
veterán
-
Doze
aktív tag
válasz
Mercutio_ #13188 üzenetére
Szerintem 700-800e magasságában már van, keveset futott, megkímélt állapotban.
Nekünk is volt Ignác 1.3 GLX, légkondi+gyári kazettás magnó
, a hátsó futómű az tényleg rohadt kemény+pattog. De utánfutóval vagy hátul 2 személy és tartja az utat
No de a motor az valami isteni, jól szól, jól is megy meg eszik is. Érzésre a 92 Le több mint az SX4-ben a 1.5 99le... mondjuk kipróbáltam volna 1.5 motorral, a maga kereken 1 tonnájával. Repülő koporsó
,
-
batai15
félisten
A tegnap linkelt suzi ára 485ről 630 -ra változott. A 485 is visitva érte meg de igy tárgytalan. Azé meg kérdem mitől emelkedett 140et az ára..
-
cellpeti
nagyúr
üdv
érdeklődnék, hogy az "új" swifteken mik a lemezfelni paraméterei?
hány likas?
ET szám?
Agyméret?
Anyás vagy csavaros?
felni szélessége?
13" vagy 14"? -
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #13179 üzenetére
Itt van pl ez: [link]
Névre írva adja, felszereltségben ugyan ott van, ráadásul a 16 szelepes motorral, (a színe viszont kommerszebb)
Foglalkozni foglalkozhatsz vele, ha enged belőle akkor ok.... de azt nem szabad elfelejteni hogy 400-450e ftért van már választék, és több száz JÓ autó közül lehet válogatni
-
Doze
aktív tag
válasz
batai15 #13170 üzenetére
Ez egy elég jól felszerelt példány, szerintem ha leengedi az árát 400-ra akkor ugyan nem kapsz már hozzá semmit... meg ingyen átírás+gumi felnin az alap hangon is vagy 80e.... vagy egyik vagy másik, de ne lepődj meg ha 450 alatt nem adja oda.
Meg am nézd meg élőben, ne alkudj előre mikor még az autót sem láttad.... ha mondjuk ki van rohadva a kaszni valahol az már alkualap..
-
batai15
félisten
Sziasztok!ez a suzi meg éri az árát? Kinézőben van. Ill vagy 400ra nem lehetne alkusni kp esetén?tuti kell lemezfelni+gumi télire ill át irás is. Előre is köszi a választ.
://www.hasznaltauto.hu/auto/suzuki/swift/suzuki_swift_1.3_glx-7148488 -
Doze
aktív tag
ezen vidin akkorát röhögtem: Az Asszony tilt Mikor 1.0 is sok
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #13153 üzenetére
De ez így meg irreális elvárás, a suzuki legyen olcsó, szép, jól felszerelt, és soha ne romoljon el... valamit fel kell adni hogy a többi teljesüljön. Ha csak a suzukit vesszük alapul, a "ne romoljon el" kijelentést mindig nagy hangsúlyt fektettek, és arányaiban sokkal később adja be a kulcsot mint a többi.
De ha tele pakolunk egy suzukit elektronikával. egyéb európai elvárással. Akkor soha nem lesz az a puritán kisautó ami soha nem romlik el. A bonyolult dolgok mindig drágábbak, és nagyobb hiba faktort hordoznak. Ennek ellenére szerintem a suzuki eddig jól vette az akadályt.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #13139 üzenetére
A legtöbb márkánál vannak hasonló hibák. Például mikor hallottad, hogy a Ford a gázpedál jeladó potméterének hibája miatt visszahívást rendelt volna el? Pedig a legtöbb psa eredetű 1.4 tdci fusionön és fiestán néhány éves korában előjön ez a hiba. Vagy ott volkswagen. A most futó caddy első futóművéből nevetségesen rövid idő alatt kiverődnek a szilentek. Márkaszervízben közölték ez nem garanciális probléma hiszen kopó alkatrészekről van szó és a magyar utakon ez ennyit bír. Köszi. Arra, hogy a német kollégáknál német utakon sem bírt többet és ott anyagköltségért méltányosságból szó nélkül kicserélték már nem mondtak semmit csak vágta a szerelő gyerek a pofákat. Vagy, hogy a régebbi modelleken lupo-fox-polo néhány év alatt kikopik a gyújtáskapcsoló? Vagy, hogy a peugeot 307-ben rendszeresen tönkremegy az index kapcsoló. Ilyenekről csak azért nem hallani mert azok a gyártók simán elsunnyogják a dolgot és ráterhelik a tulajra a javítást. Holnap estig lehetne sorolni melyik gyártónál milyen selejtet építettek be mert így olcsóbb volt autónként 1euróval és, hogy hogyan hárítják el a selejt alkatrész garanciális javítását és nem rendelnek el neki visszahívást. egy szar mind. Minden gyártónak van vaj a füle mögött. a prémium gyártóknak is.
-
trassher
addikt
válasz
Kornel #13146 üzenetére
Egyik ismerős most adta el 18 éve náluk lévő vectrájukat. Hívta őket egy pasi és mondta hogy ő roma majd megkérdezte hogy az eladó az e. Mondta ismerős apja hogy nem romák erre a telefonáló azt mondta akkor elnézést de nem érdekli az autó mivel ő csakis romától vesz autót.
-
-
AMD Power
titán
Ennek vajon mi baja lehet ,hogy ilyen olcsó?
-
Doze
aktív tag
válasz
trassher #13141 üzenetére
Opel is ugyan ez. Emlékszik még mindenki az F astrákra, kicsit drágább volt mint suzuki, de hasonló "gagyi" autó megítélése volt. Ma meg már kiperkálnak érte súlyos milliókat is.
A suzuki is próbál kilépni az árnyékból, vagy sikerül, vagy nem....
Annyi igaz, hogy aki a régi swiftet fikázta, annak egy bizonyos része már kezd a modernebb Suzukikkal enyhébbek lenni.
Az s-crossal most gurított egyet a suzuki, ezt viszont nem lehet "hirtelen" csinálni. Szerintem ha az s-cross nem is lesz sláger, de tuti nem bukik akkorát mint a kizashi... (ami elég bolond húzás volt: BMW, Mercedes, Audi közé sorolni az autót, mert nem hogy a suzukinak, de más nevesebb gyártónak sincs helye abban a kategóriában)
-
trassher
addikt
Teljesen mindegy hogy mennyire jó ha a magyarok tudatában az él hogy a suzuki egy olcsó, relatíve szar autó. Ezej után lehet akármilyen jó egy suzuki, ha az emberek továbbra is az olcsóságra asszociálnak akkor sokallni fogják és nem veszik meg.
Lásd a skoda esetét. Baromi jó autókat csinálnak már csak hát ugye a skoda = olcsó vw csak ez már nagyon nem igaz. -
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #13139 üzenetére
Jó most volt 1-2 rossz tapasztalatod... amit meg is értek... haragszol ezért. De azt hiszed más márkánál nincs így?? Ott is van 1-2 sorozat meg milliós visszahívás. Az autógyáraknak a nagy része mindig az adott országból szerzi be az alkatrészek többségét. Sok múlik a minőségbiztosításon, a prémium autónál nagyítóval nézik az alkatrészt (fizetsz is érte), A berva már régen nem gyárt Suzukinak semmit... (gondolom jól megregulázták őket), de akkor beszéljünk a Bmw soha be nem vallott alul méretezett olajpumpáiról, esetleg a szakadó vezérműláncokra...
Sem nekem, sem más ismerős márkatársnak nem volt ilyen vagy más hasonló hiba. Ettől nem kell lesavazni az egészet.
Családban volt régen 1x egy 3 éves Ford Sierra... 1 hétig nem ment hibátlanul. Ennek ellenére azt mondom biztos tud ford normális autót gyártani..
-
Kornel
veterán
nem, nem erről van szó, hanem arról, hogy a suzuki alkatrészeinek több mint 50%-a magyar kisipari munka, amit bizonyít a régi swiftek berva lengéscsillapítói miatti visszahívása, illetve az én törött első 2 rúgóm, de sorolhatnám még. érdekes a kyb gátlóknak semmi baja nem volt, csak a magyarnak???
én a suzuki helyett nagyon gyorsan átgondolnám a beszállítók minőség ellenőrzését, mert jelen helyzetben én úgy állok, hogy többet nem veszek suzukit, pedig vettem már újan is (swift 2 glx), használtan is (swift 1.0,splash 1.2) -
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #13136 üzenetére
de most suv-ról beszélünk...
Akkor ez is 4 milla, bár 1.0 ecoboost motor papíron (gondolom valóságban is erősebb kicsivel), felszereltségben kicsit több a fiesta mint a suzuki, (mondjuk arányosan az árban is benne van)..
Most azt mondod technikailag sokkal jobb a fiesta mint a suzuki? Mert kb ugyan az.... pont erről beszéltem. Mert az csak "suzuki", a prolik autója, meg ráteszed a vizes szivacsot a tetejére akkor behorpad stb... A ford meg egy király autó.... szerintem itt inkább érzelem van mint értelem. Meg mentalitás, mondom arról nem tehet a suzuki hogy a magyar fejekben egy 4 millás suzuki "nem éri meg"....
Alacsony tehetetlenségű turbó, kétoldali változó szelepvezérlés, közvetlen befecskendezés az egyliteres Ecoboost fegyvertárában. Gyárilag tervezett élettartama 240 ezer km meg egy zsák elektronika, jó ez az autó? mert a marketing az nagyon megy,,,
-
Kornel
veterán
elmondom az alap nissan q 4 milla, menj be egy kereskedésbe, kérdezd meg, az, hogy mit írnak alapárnak, az édes mind1.
a nissan q és a suzuki s cross egy árban van, valamelyik tesztbe le is írták.ha már az áraknál tartunk:
Swift 1.2 GS AAC 3 990 000
SPLASH 1.2 GS megújult modell 3 157 000ehhez képest:
1.0l EcoBoost (100LE) M5 4 130 000 Ft Technology Limitált széria* 5 ajtós
1.4 Turbo ECOTEC® Start/Stop 4 260 000
88 kW/120 LEezek után ki vesz ma mo-on suzukit????
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #13131 üzenetére
azért nézd meg azt a qashqai-t mennyibe kerül egy 4x4-es... mondom lehet 5 millióért is venni s-cross-t.. de 7 miilióért ilyen felszereltséggel 4x4-el ekkora normális autót nem kapsz... (hiába mondod: mer van olcsóbb is ilyen felszereltséggel) nincs, ráadásul ebben már van start/stop rendszer is... Keress ugyan ilyen paraméterekkel, suv-ot. Egyébként a qashqai fapad is 5.15... nem jobb vagy rosszabb suzuki semmiben sem.
-
Doze
aktív tag
válasz
roti86 #13126 üzenetére
Persze a Toyota RAV4-be 7 milióért semmi nincs, se 4x4, a fapadról meg ne is beszéljünk, belseje meg egy hányadék... 11 milláért 2.2 diesel motor ami előny a suzukihoz képest. Nagyobbnak sem nagyobb.
A renault captur, szintén zenész... jó mondjuk árban sokkal olcsóbb mint az sx4, de kisebb is (kb régi sx4).. A belseje tiszta giccs... (no meg 4x4 ebben sincs), ha meg az objektivitásról beszélünk szerintem meg a cigányoknak biztos bejön ezekben a színekben. Az újságírók meg egyértelműen a hanggenerátorba, meg az idióta gumipókos első ülés hátulján lévő rekeszbe szerettek bele.
Most amúgy a TC-re nagyon kibuktam, eddig is tudtam hogy nem igazán szeretik... (vagy a márka nem nyalja körbe a seggüket), de ennél szarabb oktalan fikázást.... egyébként 5 milláért is haza lehet vinni a szuszkót, amibe alapból elég sok cucc benne van. Ami a többi márkáról nem mondható el... akkor már egyáltalán nem biztos hogy mondjuk a tolyota fú de jó autó mikor fapadban 7 milkó.
Németországból 30e előrendelést kaptak az s-cross-ra, attól hogy a magyar ember agyába beégett az hogy a suzuki 3 milliónál nem lehet drágább arról nem tehet márka. És igen szerintem full extrásan listaáron 7.7 abból tuti elengednek 0,5-1 millát stb... ha valakinek ilyen kell akkor ki kell csengetni. egyszerűen ennyibe kerül, a többi sem olcsóbb... vagy ha 10 éves renault technika kell akkor ott a dacia.
Mondjuk nem akarok suzuki fannak tűnni. De 7 milliót nem adnék ilyen autóért.... de azért nem mert nem SUV kéne, a suzuki szerintem árban ebben a kategóriában nem lőtt mellé. (persze jó lenne ha 3 millió lenne, bmw meg 5 nem????
)
Origón is leírták, magam is tapasztalom, sem az 1.5 sem az 1.6 szívó M-es motorok nem haldokolnak. 1500-as fordulatszámról ötösben 50-ről szépen gyorsít... nem köhög, nem dadog. Hiába a mai újságíróknak kell az hogy minimum 200Nm legyen papíron, mert különben szar... (persze 1100kg kasznihoz mi a szarnak?) Nem eszik sokat főleg ezek az euro 6-os suzuki motorok 5.5-6 lityvel beéri... De szar mer 1.6 meg szívó.... a diesel 1.9 régi sx4-et is fikázták.... mer 5,5 millióért nem éri meg, erre azt mondom elég sokat látok... (ennyi hülye ember van
), és hajtásláncilag legyen váltó, futómű, motor kis gyártó a suzuki de kis köbcentiben nem sok gyártó veheti fel vele a versenyt. (jó teljesítmény, kis fogyasztás, 0 meghibásodás)
-
roti86
őstag
válasz
fokukac #13125 üzenetére
Szerintem itt. Abban igazuk van, hogy tényleg nem olcsó az új SX4 (7.7 Milla).
-
Doze
aktív tag
Totalcaron megint szètfikázták a suzukit.. Szivesen olvasok tc-t De ebben az összehasonlító tesztben nulla objektivitás van...
-
AMD Power
titán
Ha még nem volt véletlenül.
Suzuki egy telefon áráért
Használt autó - Suzuki Swift 1.0 (2002) -
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #13116 üzenetére
Az szép! Remélem majd én is fogok tudni ilyen átlagokat hozni.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #13118 üzenetére
nekem az m13a-ból nem sikerült 6 liter alatti átlagokat menni, igaz még bejáratós volt a verda, meg a szutyok 10w40 olaj volt benne.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #13116 üzenetére
nem rossz, de engem nem tudsz utolerni
[link] -
Motion_Blur
félisten
Nálam már fent van a téli gumi, első tele tankos fogyasztásom az olaj + gyertyacserék óta: 5,5L
70% közút, 30% város. Szerintem nem rossz
-
Doze
aktív tag
Nekem lassan 90e kmnèl lègkondi/ generátor szíjjakat kell cserèlni. Kèrdès: melyik márka? Contitech? Bosch, goodyear
-
-
AMD Power
titán
Egy ilyen sima 1.3 97-98 Swifthez a komplett vezérlés + vízpumpa milyen árban van? Egy közepes minőségű márkákból.
-
Kornel
veterán
mi a budget gumi?
el kell keserítsek mindenkit, mert a kormoran nagyon az, de a barum, sava, sőt a vredestein, hankook stb. is ide tartozik.
az élmezőny elég szűk, conti, michelin mindig ide tartozik, aztán 1-2 márkának vannak jól sikerült szériái, amik még felveszik velük a harcot, érdemes minden évben megnézni az adac teszet.
a gumisom és a bolt is magától mondott két márkát, amit nem érdemes megvenni, kormoran és kingstar, nem is akartam olyat venni, csak úgy maguktól megjegyezték.
használt gumit meg minek venni? főleg téliben. lehet egész nyáron azzal mentek, ami nem rendeltetés szerű használat, és mondjuk kapsz egy durrdefektet valamikor, emellett ha nem is volt fent, akkor se tudod, hogy hol tárolták pl.
a használtnál már az is jobb, ha veszel egy barumot vagy savat, és meg van oldva a gumikérdés minimum 3-4 évre.ha nincs sok pénz, akkor sava.
most nézem 155/70r13-ban elég szűk a választék, és az árak is el vannak szállva, úgyhogy én tuti nem tennék rá mást, mint ez a sava, majdnem annyi, mint egy használt gumi
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy óra, két rendszer
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Milyen széket vegyek?
- Így lesz tégla a porszívódból - a Roidmi csődje
- Facebook és Messenger
- Házimozi belépő szinten
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mobil flották
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- 24 hónapos PlayStation Plus Premium előfizetés a legolcsóbban, egyenesen a PlayStation-től!
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest