Hirdetés
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- TCL LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mini-ITX
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
jasszer
őstag
MK4-es Swift 1.3 fogyasztást szeretnék ideálisra belőni tartós autópályatempó mellett. Van vmi infótok arról, hogy hogyan fogyaszt a gép 100 és 140 között? Nagyságrendileg 2000 km-t kellene letolnom, ehhez szeretnék ideális sebességet találni, azaz pl. nem mennék 140-nel, ha jelentős megtakarítást tudok elérni mondjuk 110-zel...
-
anonymus89
addikt
Köszi én is arra gondoltam, akkor holnap szerványolok valahonnan egyet majd.
kornelka: nincs baj a fűtéssel csak akkor sem szeretem, ha járatni kell 10 percet a motort míg bemelegszik, valamint a külső tükrök is eléggé párásodnak és mivel fapados az esiksz4 így azt nem tudom fűteni.
-
Kornel
veterán
alkudj belőle, hátha odaadják 7,5-be
egyébként mostanában egy grand vitarában gondolkozok, de kizárólag akkor, ha külföldre költözök majd, itt elég ez a splash is
(#10598) anonymus89 : klíma sincs? a/c be, ablakra fújva... glx kellett volna minimum, abban már van tükör fűtés is.
-
t1
veterán
válasz
Kornel #10595 üzenetére
Nekem sajnos nincs klímám így ez e megoldás maradt
Köszönöm mindenkinek, nagyon örülök neki régóta pályázom rá mert nagyon tetszik, már előre félek, hogy hatalmas birtoklási vágyat fog belőlem kiváltani a dolog, de sajnos ez nem az én pénztárcámhoz lett tervezve a maga 8.900.000ft-os árával
-
t1
veterán
válasz
anonymus89 #10592 üzenetére
Nekem Prevent páramentesító spray-m van, Tescoba 600ft volt, tényleg működik, le kell mosni az üveget belülről majd rá a cucc utána tisztára törölni és nem csapódik le úgy a pára mint eddig. Talán egy kis homályosodás van amíg nem fújja le a fűtés de kb észre vehetetlen.
-
anonymus89
addikt
Tudtok ajánlani így télére valami jó kis párátlanító löttyöt v. spray-t?
t1: Gratula, majd gondolj rám ha vezeted mert régóta ki szeretném próbálni...
-
t1
veterán
Srácok, akkora mákos vagyok, nyertem egy Kizashi hétvégét a Suzuki Világ jóvoltából
-
xmad
őstag
tegnap lefujtuk bitumenes alvazvedovel a kerekjarati iveket. Aztan ma eszre vettem h veletlenul jutott a katalizatorra is. Legalabbis a hővédőlemezre biztosan. Nemfog felgyulladni?
Azt hallottam h ebbol a cuccbol a kipufogo rendszerre ne nagyon keruljon mer kigyulladhat -
domojko
senior tag
válasz
Kornel #10583 üzenetére
Sajna nekem is kell majd jobb első toronycsapágy szilentet cserélni. Erről jut eszembe, ez úgy derült ki hogy kaptam levelet a Suzukitól hogy, vigyem be a Swiftemet mert a kézifékbowden kiakadhat a kézifék karból, és ezt garanciában cserélik. 2,5 órát melóztak rajta, kompletten cserélték. 2006.03-i a Swiftem. Más nem kapott levelet? Na akkor derült ki ez a toronycsapágy szilent dolog.
-
Szplöttyy
senior tag
"Ja, voltam a szerelőmnél, lengőkar szilent eléggé rotty, ez lemförder lesz majd(25k), kell két első féktárcsa(japanparts, 9k/darab) betétből mintex lesz majd(10k/oldal), meg lesz egy toronycsapágy csere(~5ezer pénz) meg egy váltóolaj csere. És akkor 1-2apróságot kivéve, hibátlan lesz a gép. Ja meg kell egy hátsó lökhárító patent majd, meg egy kuplung állítás. Ez árakból még jön majd 45% kedvezmény, mert van nekem, szóval nem lesz vészes nagyon. Ja ebből következik, hogy megtartom. Nem járt volna rosszul vele valaki, 5kilóért Majd tavasz vége felé lesz majd 4új gumi, egy kuplung csere, és egy olajcsere. Aztán 1-2pici apróság, meg 1-2apró műanyagzörgés megszüntetése lesz a cél. "
Gondoltam ide is berakom már, mégis csak Suzuki
-
domojko
senior tag
válasz
zsolt1129 #10578 üzenetére
Szivesen. [Ezen a képen ] jól látszik hogy alul és felül is van egy-egy patent, a csavarral ellentétes oldalon. Ügyesen megfogod és határozott mozdulattal magad felé húzod alul és felül is.
Egyébként domojko -
Pikkolo^^
addikt
Van innen valakinek SX4 sedan-ja? Amennyiben igen akkor a kérdésem hozzá, hogy az 515 literes csomagtartó mennyire használható?
-
zsolt1129
addikt
válasz
Motion_Blur #10577 üzenetére
Sikerült köszi
. Még a hátsó van hátra,azzal még egy kicsit kinlódok,nem nagyon merem feszegetni,nehogy eltörjön a lámpabúra. Elvileg csak magam fele kell húzni?
domokjo: köszi.
-
zsolt1129
addikt
És az elsőnél,hogy működik? (helyzetjelző) . Lehúzom a csatlakozót,és azt a kis műanyagot,amiben az égő van csak ki kell húznom?
-
Szplöttyy
senior tag
De az egyikőtök az első, a másikótok a hátsó lámpáról beszél, nem?
-
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #10572 üzenetére
Szerintem az a leg egyszerűbb. Két csavar kiteker, meghúzod magad felé egy mozdulattal és már kinn is van. Nem kell bujkálni, szűk helyeken tökölni. De ez csak az én véleményem.
-
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #10569 üzenetére
Ha már kinn van a lámpatest, csak egy csatlakozó tartja. Széthúzod a csatit, utána kényelmesen azt csinálsz vele amit akarsz. Arra azért ügyelni kell hogy a csati ne csússzon be a kasztniba. Hajlamos rá.... utána lehet kibogarászni. Érdemes rákötni valamit mielőtt széthúzod pl spárgát, drótot.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10569 üzenetére
örülök neki, el fogok szórakozni vele akkor
-
Motion_Blur
félisten
-
Kornel
veterán
ha már itt járunk... splash-be izzót fogok cserélni, nightbreaker plus megy bele, van valakinek tapasztalata? igazság szerint még rá se néztem, a motorháztetőt se nagyon nyitogatom...
-
mdk01
addikt
válasz
zsolt1129 #10564 üzenetére
Kicsavarod a két csavart ha lejön akkor az volt az...99% hogy az lesz
A pótizzóknál szinte biztos hogy találsz bele izzót, a kiégettet meg fogod és beviszed az egyik autósboltba és azt mond "Ilyen izzót szeretnék" és közben mutatod a kezedben a kiégett izzót.
Sok szerencsét. -
zsolt1129
addikt
Egy kis segítség kellene. Kiégett a Suzuki Ignis-be a hátsó helyzetjelző. Ugye azt a 2db csavart kell kihajtani ami a lámpateset fogja? Még annyit,hogy milyen típusú kell bele? Köszi előre is
.
-
karakpecze21
senior tag
-
trassher
addikt
válasz
karakpecze21 #10519 üzenetére
Valószínűleg féltengelycsukló.
Akkor nem -
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
anonymus89 #10558 üzenetére
Többet hajtottam dízelt szerintem, mint benzinest&mindig is dízel párti voltam(+4nél TÖBB hengeres benzines), szóval tudom milyen. Még a wagonrből is inkább egy megcsippolt ddis lett volna jó.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
anonymus89 #10556 üzenetére
Irtó nagy gyökérség, nem tudom miért szeretem annyira
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
anonymus89 #10554 üzenetére
Én imádom a kormoló dízeleket
Ha egyszer lesz dízelem, legyen az egy 60lovas szívódé, akkor is feltekerem a picsába hogy kormoljon
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
anonymus89 #10552 üzenetére
Ez a "runaway" dízel. Hogy van ez magyarra fordítva? Annyi a lényeg, hogy a motor felkapja a motorolajat, és azt égeti el. Tehát kiveszed a kulcsot, leveszed az akksi sarut, a motor addig pörög amig szét nem esik. Öngerjesztő folyamat->elég az olaj->megprögeti a turbót->még több olajat nyom be->még jobban felpörgeti a turbót->és így tovább. Gyakorlatilag a motorfordulatszám addig emelkedik, amig fizikailag képes rá a motor, aztán széthullik. Ezért nem szokták a fejreborult dízelt beindítani
Ilyenkor lehet 5-be rakni, állni a féken és kuplungot felengedni, esetleg a légszűrőbe pulóvert gyömöszölni hátha leáll.Ez egy jó példa rá.Bár itt inkább valami adagolószéthullás volt.
-
anonymus89
addikt
válasz
Szplöttyy #10550 üzenetére
Húú az zsebbenyúlós lesz.
Jó isten... mi ez valami füstjelzés az apacs indiánoknak??
Gondolom ette az olajat keményen, meg milyen szaga van utána...
Egyszer tankolt fater olyat, mikor beindítottam mintha csak 3 henger ment volna szinte csattogott szegény motor. Azóta olyat sosem hiába szinte a legolcsóbb, Agip kúton most már szinte nem is tankolunk pedig van forensis kártya meg Tigaz is lesz nemsokára -10,-Ft/l kedvezménnyel. Fater megy túrázni, úgyhogy meglátjuk milyen lesz a kocsika fogyasztása a Shell-es Nitro+ 95-tel. -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10548 üzenetére
Most ha minden igaz lehet jön egy 150/80 a nullásról. Valahogy akörül mentem, de a franc se emlékszik már. Ha jön akkor megyek virágot ültetni a ligetbe szombatonként
(#10549) anonymus89:Füstöt? Nem. Benzines volt mind. Egy román kombi malac passat füstölgött előttem valamelyik nap, de tuti hogy turbolader defekt volt, mert nem ment, de szürreálisan okádta a kékesfekete füstöt(húzott tdi sehol semmi ilyesmit tudott ~90km/h-nál, csak feketét.), de hamar magam mögött tudtam szerencsére. Mostanában? A környéken mindenhol ~402ft körül van a sima 95ös, én most 394-ért tankolgatok nevenincs kiskúton nagyon meg vagyok elégedve, de sajna rákényszerültem, a biatorbágyi agip kútra, mondom olyan szar nem lehet, nyomtam bele egy 10esért, hát kurvára nem megy a verda vele. Ennél szarabbul csak a vizes osan"benzin"-el ment.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10546 üzenetére
Húzott ez már pár nehéz dolgot
Juteszembe, ismét sikerült egy emberrel megértetni, hogy nem szar a suzuki. Este jöttem a hungárián, belémállt vmi xenon, de olyan 90körül jöttem, mondom na hajrá. Hát 130nál még mindig tolt, lehúzodtam, vatta új Porsche Cayenne S Turbo. Elzörgetett mellettem. Aztán picit sűrűsödött a forgalom, elé kerültem, ő is jött fel az M3-ra, na ott végig játszottunk amig jöttem, egy jó ~170-es utazóval jöttünk végig. Takarította nekem az utat. Ma megy betalált egy jó kis 1.6 8V(gondolom) régi oktávija, gondolta majd megmutatja. Hát nem ment neki
Csak kéne valami turbo egyszer végre már a vasra, mert egyre kevesebb már nekem
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10544 üzenetére
Kupung nekem is nagyon ratyi már, kb 3centit nyomok az csak "lötyögés" és semmit se csinál, viszont félig benyomott pedállal megy a váltás
Hidegen han engedem fele "beremeg" az eleje, ugrál a bódé, mint a régi IFA-knál. Üresben ha felengedem kegyetlenül csörömpöl, de hát amig megy, addig jó lesz. Ha szétesik, akkor 20e a gyári kuplungszett, azt kész.
-
t1
veterán
válasz
karakpecze21 #10540 üzenetére
Szerintem a kinyomò csapàgy hangjàt hallod.
-
karakpecze21
senior tag
válasz
Mercutio_ #10541 üzenetére
Hát igazából nem volt vele gondom.Rendesen kiemel és nem is csúszik.
Esetleg annyi észrevételem volt vele kapcsolatban, ha 1-ből 2-be váltok és hirtelenebb engedem fel a kuplungot, akkor kicsit huppanó hangot ad.Nem tudom mi lehet, de eléggé elkenődtem, mert van egy érzésem hogy nem lesz olcsó buli.Most nagyon-nagyon rosszkor jött a baj, ahogy kell is.
Beszéltem szerelővel, a jövő héten nézi meg, hát nem tudom meglátjuk. -
karakpecze21
senior tag
válasz
karakpecze21 #10519 üzenetére
Hú bakkaer.Nem a futóműből jön a hang.
Ha teljesen hideg az autó akkor most már indulánál is csinálta 1 és 2 sebességben is.
Ilyen zörgő szétesniakaró ropogó hang és a kocsi aljából jön.Mikor csinálja mélg érzem is a talpam alatt a kis rezonanciát.Ez mi a frászfene lenne?Váltó? Bár az teljesen rendben működik.De ha megyek párszáz métert megszűnik a hiba, mindíg csak hidegen csinálja.
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #10537 üzenetére
ezres swift, vagy egyhármas? akkor rakjon bele valami jóféle 5w30 eneos sustina olajat, és szerintem el van intézve
-
-
Kornel
veterán
jaja... ez egy 1,25 DDiS swift motorja lehet, ami 1,3 mjet fiat motor. aminél persze ajánlott láncot cserélni.
suzuki m13a illetve k10b és k12b motoroknál a motor élettartamára tervezték a láncot, ezen oknál fogva nem is lehet kiskereskedelemben láncot kapni hozzájuk, lehet a gyártól tudnál rendelni, na de minek? nem egy-két sok százezret futott m13a megy még mindig a gyári lánccal. -
No.01
addikt
Neki 172e volt a kocsiban es ez a cikk az o kocsijarol szolt.
Szoval azota picit mashogy allok ehhez az "a vezermulanc orok eletu, sosem kell cserelni" dologhoz
-
No.01
addikt
Sziasztok,
Egy 2007-es Swift Sport tulajdonosa vagyok a kezdetektol. Most jarok 130.000km-nel. Elgondolkodtam h egy szerelovel ranezetek a vezermulancra miutan ez egyik kollegam pont most szopta be... igaz o 172e-nel.
Jart mar v.ki hasonlo cipoben? Mire szamithatok penzugyileg?
-
mdk01
addikt
válasz
Motion_Blur #10520 üzenetére
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Motion_Blur #10520 üzenetére
-
karakpecze21
senior tag
Sajnos pár alkalommal csunya hangot fedeztem fel az Ignis-nél.
Ha egy kereszteződésben megálltam és balra kanyarodtam, recsegős pattogós hang jött az első futóműből.
Eddig 3 alkalommal hallottam és utána hiába próbálgattam 1-esbe balra kanyarodva körbe körbe menni, de adta azt a hangot.
Rájöttem, ha enyhe emelkedőn fordulok balra akkor recseg viszont.Szerintetek ez gömbcsukló vagy féltengely lehet?Hiába rángattam meg kézzel a kerekeket nem érzek kotyogást.
-
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #10517 üzenetére
Gratula.
Ugye hogy nem volt egy bonyolult meló?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
domojko #10514 üzenetére
Voltam ma a Suzuki König-ben és vettem csak gumit, már ki is cseréltem
mod: csak egy tipp: soha semmilyen vegyszerrel ne takarítsátok az ablaktörlő gumicsíkjait, mert én gumiápolóval végig mentem rajuk és utána azt hittem dobhatom őket a kukába... hangosak voltak, akadoztak, csíkoztak... aztán most hogy sokat mentem esőben és vagy 3-4x letisztítottam, most már olyan mint eddig volt..
-
Mercutio_
félisten
Régi swift sedan-ra pontosan milyen méretű és típusú lapátokat ajánlotok?
-
domojko
senior tag
válasz
Motion_Blur #10509 üzenetére
Simán lehet csak a gumit is cserélni. Én pl egy első lapát gumijából vágtam méretre és kicseréltem. Nem egy nagy ördőngösség.
-
mdk01
addikt
válasz
Motion_Blur #10512 üzenetére
Na majd kipbálom. A bosch-t hallottam már párszor dícsérni.
-
mdk01
addikt
válasz
Motion_Blur #10509 üzenetére
Egybe lehet csak az egészet tehát csak a gumit nem. Viszont ilyen 2-2500,- körül van egy lapát, mint azt írták is. A Valeo gondolom ennél is jónak számít.
Tényleg ha már itt járunk ki milyen márkájú lapátot használ? -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10509 üzenetére
szervizszámla szerint 2500 HUF
-
Motion_Blur
félisten
Hy!
2006-os Swift II-n szeretném kicseréltetni a hátsó ablaktörlő lapátot. Pontosabban leszakadt róla a gumi, de olyan infót kaptam hogy csak az egészet lehet cserélni egyben. Ezt csak márkaszervizben lehet? Mennyit kóstálhat?
-
Reaper
őstag
válasz
trassher #10505 üzenetére
Nekem akkor nem nyílik távirányítóval, amikor meghajlik egy kicsit a nyák, mert a nyomtatott áramkörök megszakadhatnak.
Én megpróbálnám, hogy szétkapom a távirányítót, és az elemet beletéve próbálgatnám hajlítgatni, persze nem eltörni.
Viszont meglehet, hogy más a baja a tiednek -
trassher
addikt
Nem az elemmel nincs gond. Kivettem, visszaraktam, nyomásra a led világít.
Igen erre gondoltam én is. A kulcs természetesen megvan mind a 2. Ezen a képen a bal oldali van a kocsiban.
Most az létezik hogy a kis kulccsal ki tudom szimplán kapcsolni a riasztót? -
trassher
addikt
válasz
anonymus89 #10502 üzenetére
Érdekes a dolog mivel egyszer már csinált ilyet. Akkor szerencsém volt mert előtte nyitottam ki a kocsit így nem volt gond, nyitottam, zártam kulccsal majd az eset után 2 héttel kipróbáltam és ismét ment a távirányítóval. Most megint leesett,, megint szar csak a kocsi csukva, még az udvarra nem tudom betolni.
A másik poén az hogy ha nyomom a gombot akkor világít a led a távirányítón. -
trassher
addikt
Sziasztok!
Leejtettem a kulcsot és most nem tudom kinyitni a kocsit távirányítóval. 96-os suzuki swiftről van szó.
Riasztó+kp zár van a kocsiban. Hiába nyitom ki kulccsal az autót 1 őerc után riaszt, ha indítanám egyből jön a vinnyogás. Van valamilyen lehetőség, pl biztosíték kivétele hogy kiiktassam a dolgot vagy marad holnap az autóvillamossági szerelő?
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / GTX 1660Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR