Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Miez? Oroszország?
Az bammeg
Amúgy visszatérve az olajra... M1xA motorokba ha jól emlékszem nem ajánlja a szervizkönyv se a 0w20-as olajat, K1xB-be viszont igen.
5w30 szerintem középutas megoldásként mindkettőbe jó, én ajánlom a sustina-t, nagyon szép hangja van, néha majdnem ráindítok, mert nem hallom, hogy járja és hiába 5w30-as két olaj, a sustina-nak adott esetben jobb a viszkozitása, mert nem csak a hőmérsékleten múlik, főleg egy használt olajnál, amikor tele van fizikai és kémiai szennyeződéssel.
-
Doze
aktív tag
háth évente 1x cserélek olajat, eszért legyen télen nyáron jó.. tavaly eneos hyper premium 5w40 nyúztam, most Mobil 1 0w40, az eneos 0w40 szerintem igen drága, a sustináról ne is beszéljünk... pedig a mobil 1 helyett a 0w50-es eneos sustinát kipróbáltam volna... csak 17e.... annyiért dugattyút veszek az autóba
Nekem sokszor áll kint az autó télen, aztán reggel mikor csutkára át van fagyva 5w40 eneos-sal olyan 10-15mp olyan szelephangja van szegénynek hogy csak na... a 0w40 nem tom majd hogy szuperál.
Am az oroszok/kanadiaiak tesztelték, hiába mondjuk 0w20 vagy 0w40 a 0w20 sokkal jobban folyik olyan -30 körül
, csak a meleg oldali 20-as szerintem nyáron 40 fokban nem épp jó, főleg ha meghajtod az autót..
Meg valaki írta hogy piszkosodik az olaj hamar... az nem baj mert lebegteti a koszt.
Bár mondjuk szerintem hamarabb fogom mostanában megtörni az autót annyi hülye van az úton, nem ti hogy látjátok a forgalmat, de télen/suli időben sokkal kevesebb a hülye. tegnap pl "csak" 3x voltam karambol közeli helyzetben... a legjobb aki 70 köröl megy településen belül/kívül, vagy a cikázó parasztokkal, nem engedem be, mert nem fogok fékezni azért hogy menjen 5 méter a sávomba aztán megint visszamenjen.. erre utánam jön: integet, meg dudál. Miez? Oroszország?
-
Kornel
veterán
válasz
Mercutio_ #12293 üzenetére
én kipróbálnám az 5w40-et, főleg a rövid/városi utak miatt, hamarabb elér az olaj mindenhova indítás után.
bár egyébként a régi swift bármilyen olajjal elmegy(#12294) Tulkas: értem mit mondasz, egyértelmű, hogy inkább télen van jelentősége, de ha valaki most cserél olajat, az valószínű télen is ezt fogja majd használni
-
Tulkas
tag
válasz
Kornel #12290 üzenetére
Szokványos nyári reggelen lemegyek és beindítom a motort, az már alapból legalább 10-15 fokon tartja az olajat. Ilyenkor minek nekem az hogy -20 fokon az az olaj tartja az alacsony viszkozítását?
Nem éri semmivel sem hamarabb ilyenkor, ezért is hívják ezeket az olajokat "többfokozatúnak", mert bár a tiéd alacsonyabb és magasabb hőmérsékleten is jobban tartja az optimális kenőanyag viszkozitást, de egyazon (MOST) szobahőmérsékleten (vagy az említett 10-15C-on) nincs nagy különbség köztük indításnál.
Na de nyugalom, hajlik a derekam a téli plusszkiadásra..
A kuplungproblémámra még mindig nem tudtok valami megoldást? (Az újra szétszedését, és zsírozgatást kivéve.) -
Kornel
veterán
válasz
domojko #12291 üzenetére
nagyon helyes. én kipróbálnám ezt is a helyedben
-
domojko
senior tag
válasz
Tulkas #12288 üzenetére
Én 3. éve Eneos 5w30-at rakom a 2006-os Swift-be, szép hangja van a motornak tőle, és egy cseppet sem eszik belőle. Minden szeptemberben lecserélem a szűrőkkel együtt. Szerintem ez a minimum gondoskodás egy autónak.
-
Kornel
veterán
válasz
Tulkas #12288 üzenetére
én a sustina 5w40-et raknám bele, akár nyáron is, semmi baja nem lesz tőle, csak jobb a hideg oldali viszkozitás, hamarabb felszivattyúzza az olajat, és hamarabb eljut mindenhova. Nem a legolcsóbb olaj, de ezzel simán kitolnám a cserét 15k km-re, én annak idején ELF-et rakattam a régi swiftbe, mert a szerelőm olajat tudott bizniszelni, és 15k km-re álltam be, mint csereperiódus, a gyári 10 helyett, de mivel nagyon jó olajat kapott, és sose volt elfelejtve, ezért így se evett olajat (csak gázzal üzemelve se, tehát nem olajjal pótolta).
-
xmad
őstag
régi swiftre van eladó stabilizátor rudam. gyári GTI de bármelyik swiftre jó.
első és hátsó.
homokszórva, szinterezve (rozsdát nem találsz rajta) a szilentek és a gömbcsuklók is jók rajta
12 ezer egyben a kettő.
-
Doze
aktív tag
nekem most 0w40 van benne, annyit vettem észre hogy nagyon simán jár a motor, jól pörög, mintha kicsit kisebb lenne az ellenállás. Indításnál, közvetlen ahogy beröffen a motor, szinte rögvest elhalkul a motor, szerintem hamar felszivattyúzza az olajat. Mondjuk egy régebbi swiftbe is bele lehetne borítani 0w-s olajat... azokra sem jellemző hogy falnák.
Remélem addig kiszolgál az autó míg tart a Chf, kb 70 hónap
-
Kornel
veterán
válasz
Tulkas #12284 üzenetére
ha nincs sok pénz, a régi swift nagyon jó választás, én teljesen meg voltam vele elégedve, de a biztonság is fontos nekem, ezért mennie kellett, mivel meg voltam elégedve vele, ezért lett splash helyette. előtte is swift volt, csak új, annak meg azert kellett mennie, mert meg 9 ev chf hitel volt rajta, szerencsere meg idoben el tudtam passzolni
-
Tulkas
tag
válasz
Kornel #12283 üzenetére
Amíg az olajat nem eszi, emellett alacsony a fogyasztás, addig ezek a motorok "elpusztíthatatlanok".
Viszont a szelephézagot nézegetni kell, mivel sok csörgő-zörgő Swiftet hallottam a pirosban állni.
Igen, papírból van, de ha belegondolsz az ember ne arra a pár tized másodpercre vegyen öreg-autót amíg az összetörik körülötte.
A hibáiról még sokat nem tudok, hála az előző tulajnak a kasznim rozsdamentes! alulról-felülről, de a váltó ki van kopva. (vonóhorog+kopott kuplung=kopott váltó a pótkocsizás miatt)
Legutóbb a váltószimeringek és a jobb-külső csuklócserét ~ 8,5 ezerből megúsztam(Hozzáteszem a szinte új váltóolajat(még kuplungcserénél került bele) leszűrve visszaraktam..)
-
Tulkas
tag
-
Kornel
veterán
válasz
Tulkas #12277 üzenetére
Azért csak okosan a leszólással!
Ez nem egy régi swift, hogy jó ide a 10w40-es olaj.
Gyári ajánlás a 0w20, jó bele az általam használt 5w30, illetve a 10w40 is megengedett, de nem az az ajánlott! Nézz utána, K12B... 11:0 sűrítési arány, pontosabb illesztések, kisebb mechanikai súrlódás, stb.
Egyébként már a swift2-ben is használt M13A-ba is az ajánlott olaj az 5w30 full szintetikus, csak a szervizek szerint jó bele a 10w40-es félszintetikus is, mert megengedi a gyár. Egyszer elbeszélgettem az olajról az ország szerintem legjobb suzuki szervizének vezetőjével, ő is azt erősítette meg, hogy azért van még megengedve a 10w40-es olaj, illetve új autónál az 1000-2000 km közötti olajcsere azért nincs kötelezővé téve, mert akkor vevőket vesztene a suzuki a többi gyártóval szemben, mivel a user csak a költségeket nézi, azt nem, hogy mi jó az autónak.
Még annyit, hogy másodszorra van ez az olaj az enyémben, egy deci sem fogyott, pedig most már 8000 km van benne! -
Tulkas
tag
Jah! És utántöltenem egyszer sem kellett, mivel ezt nem eszi nem úgy mint az alacsony viszkósakat!
-
Tulkas
tag
Nem szeretném újra szétszedni, és ha jól tudom minden súrlódó kuplungba tilos az olaj vagy zsír bevitel.
Most hétvégén cserélem a motorolaj+szűrű párost (másodszorra <7ekm után), megnézem a kuplungbovdent, hátha az ment esetleg félre.Lehet a vezetőjébe öntök egy kis műszerolajat.
#12276) kornelka!
A gyári ajánlás nem véletlen, nem is értem miért használsz más hideg/meleg viszkozitású olajat..
Nehogy azt hidd hogy ez úgy működik hogy mindkét számnak minél kisebbnek kell lennie. Az ilyenekből származik a szivattyú meghibásodás, és az indítási szűrő talp-szelep nyitása (szűretlen olajat enged át amíg a gyári olajminőséggel számított max. olajnyomás alá nem csökken a te olajoddal kialakult nyomás.)Természetesen érdemes cserélni, de a 10000 szerintem a maximum, az öregebb autók motorjainál ez szerintem követelmény. Én vétel után cseréltem azonnal
(Motor/váltó olaj,gyertya,szűrők,víz,szíjak, ÉS egy szelephézag beállítás volt még.)
Castrol Magnatec 10W-40re, egy risz-rossz UNIX szűrővel, most pedig 7ekm után megy bele ugyanez és, a FILTRON GTI-hez, és 4WD-hez kiadott szűrőjel. (OP539- Ugyanaz a csatlakozó méret, ugyanaz a túlnyomó szelep, és a visszacsapója, csak nagyobb átmérővel, és magasabb kialakítással jobban szűr, jobban hűt, és indításnál több pufferolajat tart meg.) -
Kornel
veterán
más téma, bár az előző hozzászólásomra is várom a válaszokat.
olajcserét érdemesebb előrehozni, mondjuk 10k km-enként, vagy jó lesz a gyári 15k is? legjobb olaj van benne (eneos sustina 5w30), országút 70% - város 30% a felhasználási arány kb. -
Kornel
veterán
Ami még eszembe jutott, hogy nemsokára itt a téli gumi ideje(3 hónap max.), és 185/60 r14-et rakok majd fel, így elvileg fél centivel lentebb kerül a kocsi, illetve nagyobb felületen fekszik majd az úton. Meglátjuk ér-e valamit oldalszél ügyben, nagyot nem bukhatok rajta, ha nem is váltóméret, de még megengedett a gyárihoz képest.
-
Tulkas
tag
Üdv,
Swift tulaj vagyok és hála a tervezőnek eddig minden javítást, alkatrész-cserét meg tudtam oldani egyedül.
1-2 hónapja a kuplungot cseréltem faterommal, egy (elvileg minőségi) NIPPARTS márkájúra.
Az első pár héten tökéletesen működött, de megjelent egy érdekes működési "rendellenesség", mégpedig leváltásnál, ha már egy kicsit a motorféket is használnám, nyikorgó hangot ad az autó váltás közben(felengedés első harmadában). Érzésre semmi különbség, minden ugyanúgy működik mint előtte, de nyikorog.
Valaki tudna rá megoldást?
Remélem ez is olyan mint a hátsó rugó kopogás, amit egy gumi cső-darabbal meglehetett oldani -
Kornel
veterán
én is erre gondoltam kb., csak megerősítést vártam.
szerintem akkor ez a projekt halott ügy nálam.(#12271) GrimReaper: régi swiftem stabilabb volt oldalszélben, mint ez, mivel nem volt ilyen magas. alapvetően ez stabilabb (mindkét kocsi gyári állapotát tekintve), de ez rosszabbul tolerálja az oldalszelet.
-
Reaper
őstag
Azért a progresszív rugókkal nekem ritkábban koppan le, hiába a 4 centi ültetés. A gyári annyira gyenge volt, hogy valaki beült hátra, és máris a földön húzta a kocsi a farát. A gyengébb gátlókat gyorsan kinyírja, venni kell bele rendeset, a szilentek meg bírják átlag 1,5 évig a pesti rallyn, ilyenkor kb 10e Ft, azt ki lehet bírni. Bár ebben benne van a Hungária, Thököly, Nagy Lajos, Élessarok és társai is. Nem is tudom van-e olyan autó ami bírja ezeket hosszú távon.
Én most a sedannal elég gyakran megyek autópálya tempót, és semmi probléma nincs a stabilitással, a futóműnek egy rossz hangja sincs, a le-felhajtókon meg lehet élvezkedni -
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #12267 üzenetére
Ültetés nem fog semmit sem érni, oldalszéllel szemben, max annyit hogy nem billegtet annyira. De ha oldalról tolja az autót nem sokat érsz vele: ellenkormányzol
Egyébként két élű fegyver. Mert lehet alacsonyabb lesz, de felakadsz mindenre, másrészt sem a gátlók, sem szilentek nem igazán szeretik. Ideig óráig elmegy, de utána csörög csattogni fog az egész futómű. Nekem haverom H-astrája olyan hogy autópályán is hangokat ad, de hegyi utakon marha jó
,
csökken a rugóút, mondjuk egy erőteljes fékezésnél már lehet beleér valahova a kerékjáratba a kerék... azt is alaposan meg kell méregetni... Összességében szerintem nem éri meg az egész... mert nincs annyi pozitívuma mint negatívuma..
-
Kornel
veterán
válasz
Reaper #12266 üzenetére
így van, ez a kérdés, ezért tettem, fel.
nyilván ilyen rugó levágogatásnak nem vagyok a híve, normális megoldás kellene, de nem tudom, hogy hozna-e annyit a "konyhára", mint amennyibe kerül, pont a nagy oldalfelület miatt.
jelenleg így is megfelel, de valószínű későbbiekben kell majd pályáznom is néha, ott meg zavaró az oldalszél.
egyébként meg nem is tudom mit vennék helyette, mert megszoktam a kis fogyasztást, talán egy új-új swiftet ugyanilyen dual-vvti-s motorral -
Mercutio_
félisten
3 év után megadta magát a Norautós akkunk, most kapott a szedán egy 45Ah-s Banner akkut
-
Kornel
veterán
Srácok lenne egy technikai kérdésem.
Szerintetek csökkenthető-e valahogy a splash-em autópálya tempó körüli oldalszél érzékenysége?
Gondolom ültetéssel valamivel jobb lenne, de elég drága lenne az ültetőrúgó. Egyáltalán érne valamit? Esetleg valami más ötlet?Köszi
-
Kornel
veterán
-
dodopek
addikt
Sziasztok!
Még nem jártam nálatok...Vettem egy ilyen ködlámpát a 2000 kiadású wagon r+-hoz. Sajnos nem találok semmi felfogató helyet, amivel rendesen fel tudom tenni. Gyárilag nem volt benne ködlámpa. Kellene ehhez még valami keret, vagy mi?
Előre is köszi!
Dodo -
ngabor2
nagyúr
van egy 98-as swift 1.0, amin ma sikerült a jobb oldali visszapillantóban a tükröt eltörni. keresgéltem, hogy hogyan lehet kicserélni, de eddig nem jutottam sokra. tudna valaki erről leírást adni? van különbség a 98 előtti és utáni swift tükrei között? első körben egy bontóba néznék szét, ha lehet, csak a tükörlapot venném meg, a többi része jó.
-
Cheesy
őstag
válasz
Reaper #12248 üzenetére
1995 1.0 kis fosnak lesz, jövőre műszaki, az előzőnél már szóltak, hogy a jobb hátsó "24%-on belül van, most még jó, de érdemes lesz majd cserélni", a tavaszi gumicserénél meg szólt a gumis, hogy a jobb első meg olajzik már. Remélem minél hamarabb megszabadulok tőle, de ezt ki kell cserélni.
-
Reaper
őstag
válasz
Cheesy #12245 üzenetére
Én most cseréltem megint csillapítókat, egyszer már volt hozzá szerencsém utángyártottal, ami nem igazán tolerálta az ültetést, és ezek meghaltak. Viszont most 75ezerért vettem 4 Kayaba Excel-G-t. Most nagyon imádom amit meg lehet csinálni a kocsival kanyarokban, én Monroet nem vennék, egyik szerelőm sem ajánlotta soha.
-
Cheesy
őstag
Mi a véleményetek a Monroe lengéscsillapítókról? Cserélem mind a 4-et az autón. Ahogy nézem 50k + munkadíj.
-
hossszú
őstag
A Suzupartsnál ezt találtam, itt GL-5-ös olaj a gyári.
-
trassher
addikt
A motormosás jó, semmi kárt nem fog okozni. Beb@szna ha egy motormosás bármi gubancot csinálna egy motortérben. Ennyi erővel esőben se menjetek ki a kocsival mert alulról felverődik a víz.
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #12239 üzenetére
Én is így tudom. GL4 75w90-et tessék bele rakni. Én ilyet raktam bele.
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Swift (2008-2010) hátsó lámpát keresek, eddig ez a legjobb ajánlat: [link] 25K így a pár.
Bár jobban szeretnék gyárit.
-
ett
aktív tag
Üdv néktek!
Rég jártam már erre.
Az én tragacsomba is kéne váltóolajat cserélni (2008-as 1.3-as swift). Motorolajból eneos premium hyper 5w30 van benne, úgyhogy azzal nincs gond. Váltóolajból viszont eneos 80w90-est sikerült jóárasítva szereznem. Bele merjem önteni ezt vagy inkább vadásszak 75w90-et ami belevaló?
Valami olyasmit olvastam régebben, hogy a 80w90 nagyobb igénybevételre van tervezve.
Remélem ide is megfelelne. -
válasz
Kornel #12233 üzenetére
Hát már nekem is tele a hócipőm. Azért váltottam szerelőt nemrég, mert a féket(!) nem volt képes megcsinálni (vagy nem akarta) az előző, azt mondta, hogy ez ilyen. Elvittem egy másikhoz, kiderült, hogy be volt rohadva a fékbetét (2x2 oldalon), meg kopott is, csoda, hogy még fogott. Ez a szerelő a féket megcsinálta. De ugyanez a szerelő mondta, hogy vigyem motormosásra
Na mindegy, a probléma megoldódott, mert visszavittem a mosóba és kifújták a gyújtáselosztót.
Már a bringámnál is rájöttem, hogy jobb, ha magam szerelem, mert egy valamit megcsinálnak, kettő elromlik
Rá kell szánni a betanulásra "elpazarolt" időt. Persze ez egy kocsinál nem feltétlenül kivitelezhető. A használatijában mondjuk le van írva minden, mit mikor kéne cserélni, de talán akkor nyitottam ki utoljára, mikor vettem (8 éve
).
-
Kornel
veterán
válasz
lakisoft #12234 üzenetére
az új swift-nél (de a splash-nél is) nem nagyon találták el a váltót... egyszerűen szar.
(#12234) lakisoft: ha csak mo-on tudsz tankolni, akkor nincs értelme átalakítani... olcsóbb (de még megbízható) helyeken is 270 körül van az LPG, de azt hiszem lesz még egy adóemelés.
15% többletfogyasztás biztos van, akárki akármit is mondd...
300*1,15=345, a benzin meg 400 körül van most, szóval sokat már nem fognál rajta, ellenben ha valami kóklerrel szerelteted be, még szar is lesz, meg alaphangon 200+kHUF, ami ilyen kis különbség esetén nagyon sokára térül meg.
nekem a CNG-s autók vannak most képben, ha lecserélem a splash-t, vagy híbrid, vagy CNG-s autóm lesz. -
Kornel
veterán
válasz
Dark Archon #12232 üzenetére
szeretem ezeket a szerelőket.
az enyémmel fél éve kicseréltettem elég sok mindent, ami eszembe volt, persze a generátor ékszíjat meg a klímaékszíjat elfelejtettem, na de 4,5 évesen nem ártana amúgy. szerinted kicserélte, vagy mondta, hogy ki kéne? pedig ő a szerelő, nem én... most meg cseréltethetem, mert a generátor ékszíj is csúnya már, a klíma ékszíj még jó lenne, de a feszítőgögrője kuka, szóval ennyit erről.én nem fogom lemosni a motort, pedig van rajta pár nyest lábnyom, meg poros is, 5 éve nem látott garázst, de pont leszarom
-
-
Kornel
veterán
válasz
Dark Archon #12230 üzenetére
minek motort mosni?
én is akartam, de após lebeszélt róla...
nem tesz ott jót semminek, nem lada ez, hogy mindegy, hogy mit csinálsz vele. -
Pont így jártam tegnap, pedig elvileg szakszerű motormosást végeztek rajta. Gyakorlatilag nekiestek slaggal. Utána persze beindult, de fél km-t se mentem vele, már éreztem, hogy nem lesz jó. Nem megy, erőtlen, kihagy a motor, mintha le akarna fulladni. Megoldás? Gondolom vigyem vissza, hogy csinálják meg. Bár, ha azzal a szakértelemmel csinálnák meg, ahogy a motort mosták...
-
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
5 ajtós swiftnek a hátsó ajtó teleszkópja nem az igazi, egy darabig könnyen nyílik ha húzom utána nehéz de ki lehet nyitni.Megtartja az ajtót, azzal nincs baj, csak fura hogy nem nyomja fel. Az új is ilyen? (megéri-e a csere) -
lakisoft
veterán
Sziasztok,
Találtkoztatok már olyan problémával hogy a kilóméteróra menet közben is csak nullán van és nem moccan?
Mi lehet a gond?Swift 2007-es.
-
Kornel
veterán
2005-2010-ig gyártották a swift mk4-et.
a facelift 2008-ban volt, de ebben az évben lehetett kapni régi és új verziót is, elég nagy átfedéssel.
a facelift kívülről csak a hátsó lápán látszik, de sok apró hibát javítottak. -
xmad
őstag
válasz
Kornel #12216 üzenetére
a facelift elötti az mit takar? hogy úy néz ki mint a legújabb? 2008-as a gép.
de nem az én kocsim, csak aki vette azt se tudta hogy kell váltó olajat cserélni benne.
és próbálok neki minnél több infót össze szedni neki hogy tudja mit mikor hogyan kell
de azt mondta nem az a legújabb van neki hanem az egyel régebbi. tehát gyanitom kinézetre ugyanolyan lehet mint a 2005 ös
-
Kornel
veterán
-
Doze
aktív tag
Gyertya igen irídiumos, de 105.000 km szerintem, olaj 15.000km... de ha precíz vagy és a pénztárcád is bírja akkor 10,000 ha a hosszabbikat választod tehát 15k, akkor csak jóféle olajjal ami kibírja a gyűrődést. (full szintetikus, eneos, mobil1, castrol kinek mi tetszik de az API SM minősítése jó ha van)...
Vezérlés: Nem tom mi a motorkódod? M13A, esetleg M15A? De megnyugtatlak 105K-nál csak szelephézag állítás kell... ugyanis a motor láncos vezérlésű, és élettartam cserés elméletileg (de olyan 300.000km-nél azért ránéznék
) ha meg vvt-s akkor szelephézagot sem kell nézni, állítja az magától...
Még annyi hogy nem fontos az Irídiumos gyertya, azt viszont 45 ezrenként cserélni kell...
A pollen/levegő szűrőről se felejtsd el... nekem átlagba 30 ezrenként szokott csere érett lenni..
-
xmad
őstag
2008 as swiftben a valto olaj. csere hany km-enkent esedekes? es abba is 75w90 kell?
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Milyen videókártyát?
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad L15 Gen 2 - 15.6" FullHD IPS - i5-1135G7 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- LG 32SQ700S-W - 32" VA Smart - 3840x2160 4K UHD - 62Hz 5ms - WebOS - Wifi + BT - USB-C - Hangszórók
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!