Hirdetés
- Mini-ITX
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- TCL LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Ha jobb autó lenne énis venném inkább mint bármit(kivétel a Merci, mert az én életemben egy igazi autó létezik, és az a Mercedes), viszont egy "majdnemúj" Kizashi 5misiért,azért elgondolkodtató már.
Én szeretem a japán német francia olasz autókat is, csak modellek vannak amiket utálok. Az olasz autókat kivéve(azokhoz sok közöm nem volt még) francia német japán vonalon is nagyon sok típusba volt szerencsém hosszú távon belelátni, azt kell mondanom, hogy kis kategóriában mindegy. Nem sok előnye van a japánoknak. Egy halál fapados 3as golf(amit egy túlárazott viccnek tartok mint az összes vw terméket)nem megbízhatatlanabb mint egy régi swift. Talán a motorjuk olajfogyasztása, ami előjöhet. Meg a rozsda, de az mindenre igaz. Na jó a franciáknak némely típusnál vannak kicsit hisztisebb autói, de nem vészes.
-
xmad
őstag
válasz
Szplöttyy #10697 üzenetére
en konkretan az 5 milkos gondolat menetre ertettem
9 millió egyebkent szerintem is sok a kizashiert, viszont egy nagyon jó autóes ha nekem az jobban tetszik mondjuk egy mercinel akkor is a suzukit vennem mer az tetszik
de nincs akkora imidzse mint egy mercinek..es akkor ott tartunk megint h ennyier suzukit?
en amugy a francia autokat alapbol nem szeretem. :S
se citroen se renault se peugeot nem kene. Csak német vagy japan..de inkabb japan.Suzuki, toyota, honda.. Johet barmi
-
Szplöttyy
senior tag
Nézd, az van, hogy ti már nagyon vérsuzukisok vagytok
Tudod jól, suzukim van(nem szeretem, de nem is egy olyan autó, de elégedett vagyok.) Viszont be kell látni, hogy egy új swift, már nem lényegesen megbízhatóbb, mint egy másik autó. Még a "régi-új" swift, jó volt, a kis merev hídjával, a buta futóművével meg az M13A-val. És nekem volt szerencsém akkoriban mindhez(nővérem akart autót venni) sőt, egy MK3as Clion tanultam. Újonnan, ennyi pénzért, én a cliot venném, nem azért mert szar a suzuki, hanem mert a clio egy sokkal jobb autó. Minden téren. Talán a motorok döglöttek kicsit, de egy 1.4 16V már elmegy. Kategóriában, ami mindent visz, az a Yaris volt, de az árban is bőven a suzukik rönók opelek felett van. Újswift árban lett volna egy Corsa D is, 1.2es. De ott kezdték, hogy ajándék 1.4, ajándék alufelnik ajándék digitklíma, metálfény stb stb. Nekem nem az a bajom hogy suzuki, pont leszarom mit gondolnak, én a wagonR-el is körbeszopatom a bmw-s sztrítréször hülye gyereket, ha akarom. De egy Kizashi 9millió simán. Nézd meg mit kapni azért újonnan. Nekem nem az a bajom, hogy suzuki, hanem hogy jobbat is kapok ennyiért, és egyáltalán nem biztos, hogy szarabbul jövök ki mint egy suzukival.
-
Kornel
veterán
így van, teljesen egyetértek.
az esiksznégy pedig tényéeg jó autó, csak találjak majd egy sedant belőle, amit nem harcoltak le, mert ugye elég ritka, és az tényleg 100% japánde lehet még grand vitara lesz, de az lezabálja a fejemet is
azt meg, hogy minek költesz egy régi swiftre, már én is meghallgattam anno, amikor a szerelőm azt mondta, hogy minek ebbe jó olaj, elmenne a tescossal is. mondjuk igaza van, mert tényleg elmenne, de hát f*szom
az új swift meg tényleg megéri 2,5-ért, mert suzukihoz képest elég fullos a felszereltsége, 5 csillagos a töréstesztje, és a k12b dual vvti szerintem az eddigi legjobb suzuki motor, szinte dízel fogyasztással! ilyenkor kérdem én, hogy minek tsi meg egyéb marhaságok, turbóval meg kompresszorral, mikor jól megtervezett szívóval is lehet hozni azt a fogyasztást, sőt még jobbat is. a mazda se véletlen nem ezen az úton jár. de hát egyszerűbb rádobni egy turbo-t, aztán lesz ami lesz alapon...
akinek meg sok pénze van, az meg vegyen tizen huszonéves foshtalicska kocsikat, mert az német, meg jó, meg nagy, meg kényelmes
-
xmad
őstag
válasz
Kornel #10694 üzenetére
nekunk van a rokonoknal egy sx4. Teljesen jó autó,a felszereltseget tekintve is
kornelka: kulfoldre mesz vegyel egy grand vitarat :d
uj swift 2,5 er tenyleg nem rossz. Ha lenne folos annyi kp-m olyat vennek, de csak a japan benzin motorost.. A fiat dizel motor nem kene.
Nekem egy regi swift van. Haverom a bárdiban dolgozik, amikor vettem ott olajszurot,legszurot, benzin szurot akkor mann filtert vettem ( egyik legjobbak) aztan kerdezi h a suzukihoz minek draga szürő, ahoz jó a szar is.. Ezeket a kerdeseket is imádom
vagy miert lakatoltatom ki a kocsi aljat 15-20 ezerer meg mer alvazvedőztetem le..ez csak egy suzuki....://de marha egyszerü a valasz, mivel semmi más baja nincsen es nem is lesz penzem a kozel jovoben új autóra ezer minek adjam el?
jó pár évet elmegy még..ilyenkor meg jön a szokásos hogy hülyének néznek
hogy egy regi swiftre aminek ezenkivul semmi baja, koltok penzt, mer h ez csak egy szar suzuki.
De küzbe ő aki vett egy az enyemnel is regebbi bmw-t és az árának a háromszorosát már rá koltotte és még mindig szar az autó az nem gáz mer az egy bmw
-
Kornel
veterán
mondjuk az uj swift amikor bejött, tényleg 3 misi volt, viszont már egy ideje 2,5-ért el lehet vinni, annyit meg barátok közt is megér, ennyiért se corsát, se cliot nem vesz az ember, de ha venne is, megbízhatóságra fényévekre vannak a swifttől. ismerősöm rokona swift 2 után vett egy használt clio-t, mert a swift szerinte sokat fogyaszt... a clio-nál meg örül, ha megy, igaz tényleg kicsit kevesebbet fogyaszt
(#10693) karakpecze21 : én is maradok az sx4-nél egyenlőre úgy néz ki, csak mindenképpen sedan
szerintem ha pattanok németbe majd, akkor mindenképpen megejtem a cserét, egy havi fizuból meglenne maximum. -
xmad
őstag
válasz
Kornel #10683 üzenetére
nem menne egyiksem. Pont ez a tipikus magyar gondolkodas módszerint amit szplötty is irt ( ne haragudj nem megbantani akarlak) mint irta ő 5 gurigáért nem suzukit venne..
Pedig mindenki tudja h egy jó autó, sőt nagyon jó autó de közbe mindenki mondja h ő annyi penzer nem suzukit venne.. Miert nem? Amikor nagyon jol tudja mindenki h nagyon megbizhatóak. Szerintem itthon a regi swift miatt amit mindenki lenéz pedig egy nagyon megbizható autó.mondja a nagytobbseg h szar a suzuki.. Es ez a gondolkodas mód valahogy az új suzukikra is igaz, pedig azok fényévekkel jobbak mint egy régi swift. És mégis sokan mondják h huu draga a swift 3 milláért ő annyiér nem azt venne, inkabb corsa vagy clió..mer azok aztán annyira jók
egyik egy fos francia a másik német,de a japánok még mindig jobbak
szóval valahogy nem értem ezt a gondolkodást, az emberek cikinek tartják azt hogy ők suzukiban ülnek? Mert az van ráirva..szerintem mindenkinek saját magának kell megfelelnie nem másoknak hogy ők mit gondolnak.engem pl totál nem érdekel ha valaki lenéz mer suzukiban ülök, az egy primitiv ember, ennyi. Ha új autót akarnék simán vennék új swiftet ha lenne rá pénzem, kivül belül nekem nagyon tetszik es tudom hogy egy megbizható autóm van.
Clio corsa inkabb hanyagolnám. Suzuki helyett toyotát vagy mitsubishit vennek de azok meg dragabbak. (kiveve az új colt, az jófele)
szoval a dragabb suzukiknak ezert nincs piaca itthon mer annyier nem veszi senki mondvan h annyit nem ad egy suzukier. Az ilyentől a falnak megyek
a kizashi új ára tenyleg eleg draga, de attól még egy jó autó, kulfoldi oldalakon az audi a4 es az E mercik ellenfeleként tekintik.
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10689 üzenetére
Minek ide dizel, m13a-t es k12b-t a nepnek!
-
t1
veterán
válasz
Motion_Blur #10689 üzenetére
Ez jó érték hasonló használat mellet nekem is ennyit eszik a 8V mostanában
-
Motion_Blur
félisten
Gratula
Mértem egy teletankos fogyit a friss téli gumikkal: 6,0l/100km
1/3 város, 2/3 közút óra szerint 60/100km/h, de volt egy-két 160-170 is benne
és viszonylag sok hidegindítás mert 20 nap alatt ment el az egy tank és reggel, este használom kb. 20-20km-re
-
t1
veterán
válasz
Kornel #10687 üzenetére
Hát igen én is többre számítottam, de tényleg tempómattal kordában lehet tartani a fogyasztását. Nagyon összerakott autó tényleg minőségi ha lenne rá keret, és tudnám tartani mellé az életszínvonalat nem gondolkoznék vennék egyet. Nem mellesleg nem lehet, úgy elmenni sehol, hogy valaki ne bámulja meg mert annyira robosztus a felépítése és ritka típus, hogy rengeteg ember megfordul utána. Ennek már van tekintélye
-
t1
veterán
válasz
Szplöttyy #10672 üzenetére
Fogyasztás:
Fedcomp szerint az elmúlt bő 700km átlaga ami tényleg full vegyes és volt benne sok nyomkodás 9.1l/100km
2.4 soros 4 hengeres 16 szelepes: 170LE@230nm
0-100: gyári adat 8.8 de szerintem simán tudja.
Végét nem tudom nem kockáztattam, de a 170-180 meg se kottyant neki.Futómű mesés, nagyon szépen kanyarodik kasztni minimálisan dől nagyon szépen tapadnak a 235/40R18-as téli Falkenek is tényleg nem lehet rá panasz, talán kicsit hangos a gumi de kb ennyi. GTi 0-100 jobb, de 110-120ról már nincs esélye
És én is utáltam gondolatban, hogy CVT de visszagondolva nagyon szépen teszi a dolgát simán bevállalnám
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10682 üzenetére
A hitelt ne keverjük ide most. Az más téma. Mert vehettél volna egy használt a6ost is 2milláért hitelre
Egyre inkább azon vagyok, hogy ezt a vasat addig hajtom amíg végleg ki nem hullik alólam. A legminimálisabbat ráköltöm amit kell, fék/olajak. Néha kuplung meg futómű. De ezen kívül semmit. Már vagy 20ezret kidobtam az ilyen olyan csudiszuper égőkre is, felesleges, egyik se világít annyira, ahogy én szeretném, a xenonra meg esélyem sincs. Ha ez a mostani kiég, kap "Osram Original Spare Parts"osat, 2ft/darab áron. Vettem már vagy 5 fajta ablaktörlőt is mindenféle csuda szupert, hát most egy 800ft-s auchanos "szilikon" van rajta, eddig ez bírja a legjobban. Na szóval rájöttem, hogy ezen az autós bohóckodás tudom a legtöbbet fogni, szóval nem bohóckodok majd ennyit
Csak úgy leírtam, hogy nyoma legyen, és hogy ha mégis kezdeném, tudjam mondani, hogy ááá már leírtam, ciki lenne, ha mégis, adni kell a szavamra
Ugyan már, nincs baj a Lodgy-val, az EuroNCAP már rég egy rossz vicc. Mondom ezt úgy hogy zsigerből a hányás jön rám az összes talicska dácsijától, volt szerencsém néhányhoz, a logan kimeríti a siralmasan igénytelen fostalicska fogalmát. De a Lodgy nagyon jó lett, meg az újabbak se rosszak, csak a f*szér nem tudnak rárakni egy renyó jelet, meg 1-2sorját lereszelni, meg egy illatosítót bedobni, és már azt is mondanám, hogy kéne
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10679 üzenetére
dacia lodgy töréstesztet láttad már?
ennél már a suzukik is bőven jobbak.amúgy jelentkeznünk kéne a magyar suzuki-hoz, mint termékpaletta manager, vagy valami hasonló, a japán típusokból kiválogatnánk, ami itthon is menne
legalább nem menne fél gőzzel a gyár, meg nem menne csődbe.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10678 üzenetére
Nemtudom, de ezért fog itthon csődbe menni a suzuki, mert a jó autóikat nem hozzák ide. Mondjuk fapadosan Dacsija Lodgy árral, vagy +1,5misiért, autómatával, elektromos tolóajtóval, stb-vel. Én biztos hogy vevő lennék rá, még a hitelt is bevállalnám. De rájöttem ám miért tetszik ennyire. Ez egy Nissan Serena. Már a Vanette Cargo/Serena-t is imádtam
Az a baj, tényleg itthon nincs már "jó" suzuki. Talán a Splash még az, amit megvennék újonnan. De a swfit túl drága, nagyon jó autó, de ennyiért már nem. Főleg hogy már nem másabb egy Corsától, Cliótol, max fapadosabb. SX4 sose tetszett igazán, használtan 1,2milla körül még aszondom jó, de az se ér annyit. A Kizashi meg. Iszonyatosan bejön(kivétel a cvt), na de annyi sok pénzért
-
t1
veterán
Még ma nálam a Kizashi holnap reggel vissza kell adnom..... sírás lesz a vége
[link] -
Tenken
őstag
Sziasztok!
Volt egy karambolom ma este egy 06-os Swift-el. Nem tud ajánlani egy korrekt szerelőt valaki a IX. kerülethez közel? Nem vagyok ismerős Budapesten ilyen téren.
A jobb eleje lett megnyomva a kocsinak. Pont a keréknél kapták el. Most a pót van rajta, de nem kéne sokat utazzak vele. Menni megy, de ez-az hajlott benne (nem nagyon értek hozzá), a kormány sem jól áll egyenesben.
Bármilyen segítség jól jönne.
-
Kornel
veterán
az enyém 2003.05. havi volt, az utolsó eresztések egyike, olyan illesztési hézagok voltak a kasznin, hogy az öröm volt nézni, pedig sérülésmentesen vettem, csak ugye a lemez prések úgy el voltak kopva addigra, mint annak a rendje, azért is hagyták abba a gyártást.
lényeg, hogy ebbe már nem ezekből a gagyi alkatrészekből jutott, mert a lengéscsillapítóm is japán volt, meg motortérben is mindenhol nippon denso felirat virított, gondolom a termelés lecsengésével már nem érte meg ennyi beszállítót fenntartani, így amit muszáj volt elhozták hajóval. -
xmad
őstag
válasz
Kornel #10654 üzenetére
de volt egy széria amit rossz dugattyúkkal szereltek, itt nálunk azt mondták abból elég sokat cseréltek.
arra gyanakodtak elöször, majd meghallgatták a kocsi hangját és mondták h ez gyűrű hang.persze egyszer halkult, egyszer erősödött, de megszünni soha nem szünt meg.
mostanáig -
xmad
őstag
nem akarom elkiabálni de amióta kicseréltem a vezérműszíjat, és beállítottam minden jelölést hogy koppra a jelen legyen(mert elvolt menve majdnem 1foggal), azóta egyszersem csörgött hidegen a motor. mint amivel eddig problémám volt és össze vissza mondtak rá mindent.
remélem igy is marad
-
Szplöttyy
senior tag
Jut eszembe! Voltam ma szerelőnél, és szörnyülködött, hogy azért volt 3-4centis holtjátéka a kuplungomnak, mert a kontra-anya hiányzott róla, és le volt lazulva az anya, lötyögött a bowden benne. Kérdezte, hogy szoktam-e intenzíven kuplungolni? Mondtam hogy csak rugdosni szoktam váltáskor. Furán nézett, majd közölte, hogy ő ilyet még nem látott suzukin soha. Beállította, azóta nagyon finom
-
Szplöttyy
senior tag
Beszéltek itt mindent össze vissza! Én széjjelhajtom a pi****a ahogy van, a lánc hibátlan, és nekem ha padlógázról elengedem hirtelen,(vagy szinte bárhonnan) rángat párat, mert kivannak a motortartó bakok. Problémáztok itt mindenen folyton
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #10631 üzenetére
érzésre szerintem igen, de egy tisztítást megér, csak még nem csináltam... aki már csinálta, az írhatna.
-
karakpecze21
senior tag
-
Kornel
veterán
válasz
karakpecze21 #10626 üzenetére
splash is csinálja nekem, és nekem is csak hidegben.
azon gondolkoztam, hogy ki kéne tisztítani az egr szelepet, mert ha meghajtom, akkor nem csinálja.
viszont ha valaki tud segíteni ebben bp környékén, akkor azt megköszönöm. vagy szervizbe nézessem majd meg?(#10625) shootme2 : a suzuki újabb motorjainál motor élettartamot ad meg a láncnak is. ami biztos, hogy eddig nem hallottam m13a motorhalálról láncszakadás miatt, pedig nem kevés fut belőle mo-on, köszönhetően a CHF hiteleknek
ezzel összefüggésben pedig szervizre se sok marad, ha egyáltalán marad a törlesztő után ...
-
CoolMan
MODERÁTOR
válasz
karakpecze21 #10626 üzenetére
Igen tapasztaltam, pontosan ahogyan leírtad, tényleg rángat egy kicsit de ez nálam nyáron is előfordul.
-
karakpecze21
senior tag
Akinek Ignis-e van tapasztalt olyat, hogy mikor 2.-3. sebességben mondjuk 3-4 ezres fordulatnált elveszed a gázt akkor motorfékkel rángat kicsit?
Ha finoman hagyom motorféken, tehát finoman engedem vissza a gázt akkor nem csinálja.
Úgy vettem észre azóta csinálja amióta hűvösebb idő van, nyáron nem emlékszem hogy csinált volna ilyet. -
shootme2
senior tag
válasz
Kornel #10624 üzenetére
Nem is mondtam hogy szar egytől egyig... Csak nem örökéletű mint ahogy azt sokan hiszik. Akár a google segedelmével is találsz 1x0k km futású vezérműlánc általi halált halt kocsikról történeteket több féle márkából.
Ismerős mondeojának is széthullot a blokkja a lánc miatt. -
shootme2
senior tag
Az se túl jó meg fog nyúlni. Gates-t vegyél azzal elmész 100k-t drágább de legalább nem kell izgulni.
kornelka: Az sem életbiztosítás ugyanúgy megnyúlhat és kiskereskedelem nem vagy csak nehezen beszerezhető (hiszen örökéletű) így cserélni se nagyon tudod majd a blokkal együtt miután átugrott...
-
xmad
őstag
válasz
karakpecze21 #10615 üzenetére
na ugynezki megoldodott a gond, keveset mentem vele. Ugy latszik nalam sokara kapcsol be. :/
más.
Kicsereltem a vezérmüszijat.Az előző 10ezer km alatt nyúlt annyitt hogy 1foggal arrébb ment a vezerlés es nem lehetett rendesen beallitani mer nem adta ki a szíj. Egy fél fok elteres akkor is volt benne. Most az uj szijjal tokeletes. Szebben is jár a motor.
Dayco szíjról mik a tapasztalatok, velemenyek?
-
karakpecze21
senior tag
Mit jelent a tűz forró? Hol áll a mutató?
Nekem nem teljesen félig megy fel a hőfok mutatóm.Viszont nekem meg sokszor feleslegesen kapcsol be.Volt rá példa, hogy mentem durván 20km-t megálltam és leállítottam az autót-Nem ment a hűtő.Visszatettem gyujtásra és egyszer csak magától kb. 1 perc elteltével bekapcsolt álló helyzetben a hűtő.
-
xmad
őstag
ma mentem kicsit hosszabb utra. A huto tovabbra is tüz forró. a venti nem indult el. Van neki biztositekja valahol? Vagy egyszeruen elromlott es vegyek masikat?
-
tomsics
senior tag
válasz
PowerBuldog #10611 üzenetére
Kép alapján belövöd a helyét.felrajzolod,majd kivágod.Vagy dekopírral vagy amivel odaférsz.Én csináltam már úgy,hogy fúróval körbe sokat,szorosan sok lyukat fúrtam,majd mikor kiesett az a darab,lyuk köszörűvel szépen ki igazítottam.A kiemelő keret meg nem bonyolult,mdf vagy osb lapból is meglehet csinálni.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
PowerBuldog #10609 üzenetére
http://www.paradoxautohifi.hu <- Ők szoktam ajtóbeépítéseket csinálni, elég igényesen és jól.
-
tomsics
senior tag
válasz
PowerBuldog #10609 üzenetére
Meg kell nézni,nincs-e útba az üveg le engedett állapotban.Ez alapján kell a kiemelő keretet betenni,ha kell egyáltalán.A kábelezésen mit értesz?Milyen szálakat kell behúzni?Szettet akarsz vagy csak sima hangszórót?
-
PowerBuldog
veterán
Sziasztok!
Van itt esetleg olyan, aki '94-es 5 ajtós Swiftbe rakott az első ajtókba hangszórót? (alaphelyzetben nincs neki hely, csak a műszerfalban 2db 10cm-es) Az érdekelne, hogy ha vágatott, akkor hova, hogy, milyen kiemelővel, kábelezés, stb.
Köszi.
-
karakpecze21
senior tag
Értem, köszönöm, hogy ezt megosztottad.
Hát nem tudom az biztos, hogy a hátsó dob, a középső dob és van előrébb egy nagyon pici dob talán az a katalizáror ( nem értek hozzá) teljesen egyformán fényes és makulátlan.Maga a csőrendszer is fényes, de ami megy a motor felé cső az elvan szineződve ilyen sárgás-barnás színűre.Gondolom a nagy hő miatt.
Végül is már annak nagyon megörültem, hogy olyan a kipufogó mint egy új kocsin.
A rozsdamentes acélt gondolom fogja a mágnes csak a savállót nem ugye? -
mdk01
addikt
válasz
karakpecze21 #10605 üzenetére
A 2001-es swiften a dob rozsdamentes acél. Ezt onnan tudom hogy én kb 4éve kicseréltettem az egészt katalizátortól hátrafele, de az akkori szerelő egy szóval nem mondta, hogy rakjam el a régi dobot vagy műtsük át az új rendszerre,csak úgy elraktam mert jó állapotban volt, de most mikor a blokk alatti lekanyarodó részt meghegesztettem egy konkrét kipufogós szakival az mondta hogy ki fog lassan lyukadni a dob előtt is tőbe és akkor került szóba, hogy jó hogy elraktam mert azok gyárilag rozsdamentes dobok és ha kilyukad akkor vigyem neki el és azt rakja vissza. Ez simán elképzelhető más típusoknál is de hogy az egész rendszer rozsdamentes legyen az sztem csak felsőkategóriás kocsiknál lehetséges holmi pár millánál nem.
-
karakpecze21
senior tag
Jut eszembe. Mikor felemelte a szerelő az autót aláálltam, hogy kicsit megvizsgáljam.
Szerencsére teljesen jó állapotban van, sehol rohadás.Viszont a kipufogó rendszeren megakadt a szemem.
Olyannyira fényes, mint ha vadonat új lenne az egész. 9 éves autó nem hinném hogy cserélték, főleg nem a komplett renddszert.Létezik az, hogy ezen saválló vagy rozsdamentes cucc van?A kis kampó ami a gumibakkal tartja a kipufogóta az tiszta rozsda, sőt kis téteg már porlik is, de a kipufogó teljesen fényes.
-
karakpecze21
senior tag
válasz
karakpecze21 #10563 üzenetére
Megnézettem szerelővel az érdekes zakatoló kopogó hangot.
Valmi féltengely belső csillag van oda.Azt mondta hogy ezt pedig nagyon ritkán kell cserélni, nem igazán szoktak tönkremenni.Lehet már előtte cseréltek valamit, mert a sértetlen gumi alatt teljesen zsírmentes volt.
Most bezsírozta nekem (javult is a dolog) és úgy beszéltük meg, hogy úgy is nemsokára dobatom le vele az első béktárcsa+betét szettet, majd akkor megcsinálja ezt is. -
xmad
őstag
a ventinek mikor kellene bekapcsolnia?
Ma este vettem eszre h egy rovidebb varosi ut (5-6km) a huto teljesen forro volt de a venti nem ment. Hosszabb utat kene megtenni h bekapcsoljon?A masik, feszesre allitották a vezermuszijam, hallani a hangjan.lehet valami baj igy?
-
jasszer
őstag
válasz
Motion_Blur #10600 üzenetére
Köszi, majd letesztelem akkor 110-nél és 120-nál, érdekességképpen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- SzoftverPremium.hu
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- LG 55B3 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready