- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- OLED TV topic
- Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
Új hozzászólás Aktív témák
-
domojko
senior tag
Sziasztok!
2006-os 1.3-as gc swift-em van. Nemrégiben cseréltem le a gyári levegőszűrő házat, directszűrőre. Króm csőkonzol, benne gyorsítóspirál. Mióta lecseréltem kb 1000-1500 km alatt 2x is elkezdett világítani a motorkontrol lámpa, ami csak úgy alszik el ha lekötöm az akkut. Amikor világít csak egyetlenegy tünetet produkál, mégpedig indításkor fellöki az alapjáratot 2200-ra. Első alkalommal kiszedtem a légtömegmérőt, elégé el volt koszolódva, megtakarítottam. De most másodszor is kigyulladt a kontrol lámpa. Kivettem megint a légtömegmérőt de most nem volt koszos. Visszakötöttem az akkut, és megint eltűnt a hibajelzés. A km órára hibakódot nem ír, megnéztem. Mi okozhatja ezt a jelenséget? -
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9501 üzenetére
Swiftnél a jobb oldali gombot kell nyomogatni.
-
domojko
senior tag
Igen, tudom hogy így vannak a swiftek sorban. Ezért furcsállom hogy azt írtad hogy a 2-es swift nem mér átlagfogyit. Nekem 2006 3.-havi, gömebölyű GC-m van. Abban ugye csak az óra volt. Bementem egy bontóba, 2k-ért vettem egy másik kijelzőt ami mindent mutat, átlag fogyit is. Egyik ismerősömnek 2006.12.- havi glx van, és neki is mér átlagfogyit.
karakpecze21: nekem gyári alufelnim van, aminek az ET: 38, 15" 185/65
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #9515 üzenetére
[Ilyeneket] meg [ilyet] szoktam látni Ignis-en. [Nekem ilyen ] van csak a küllők kivételével szépen meg van fújva feketére. Vagy a hirdetésben nem jó az ET, vagy én nem tudom jól.
-
domojko
senior tag
válasz Miamiquake #9533 üzenetére
[Én ilyen olajat raktak a váltóba]. A váltó alján a leeresztő csavar, sajna nem hagyományos. Olyan mint az imbusz, csak nem 6 szög hanem 4 szögletű. Ha jól emlékszem 10-es. A váltó oldalán van a betöltő egyben szintjelző csavar, ez sima. Én úgy oldottam meg hogy, kicsavartam a leeresztő csavart, utána a betöltő csavart. Vártam kb 1 órát hogy kicsöpögjön, megmozgattam minden fokozatba a váltót, ezután visszacsavartam a leeresztő csavart. Kerestem egy gumicsövet amit be lehet dugni a betöltő nyílásba, leengedtem a motortér felől, bedugtam a nyílásba. Így aztán föntről a gumicső segítségével beleöntöttem a majdnem 2 flakon olajat. Ha jól emlékszem 1.8-1.9 l kell a 2006.03 swiftbe. Ez nem szentírás, én így csináltam.
-
domojko
senior tag
-
domojko
senior tag
Ha jól emlékszem 69KW- 94 LE.
Nos megnéztem most már. [A suzuki honlapján ] max teljesítmény 69 kw. Vagy nem K12B-ről van szó?
(#9925) kornelka: OK már értem
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz karakpecze21 #10058 üzenetére
Nem lehet véletlen hogy 2 szivattyús, és a hátrafelé szivattyú behalt?
-
domojko
senior tag
válasz anonymus89 #10074 üzenetére
A motorkontrol lámpa sokmindentől világíthat. De álltalában az üzemanyag levegő leverék aránya nem megfelelő. Vagy valamelyik érzékelő-jeladó meghibásodott. Ezzel a módszerrel olvassátok ki a hibát, lehet hogy többet is ki fog jelezni. Utána vegyétek le az akkusarut 10 perre, ha nem volt komoly probléma, elfelejti a hibajelzést.
SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1)Kapcsolja ki a gyújtást.
2)A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d) lépéseket 10 másodpercen belül.
a)Fordítsa el a fényszórókapcsolóz a “HEAD” helyzetbe.
b)Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c)Ismételje meg az a) és a b) lépést kétszer.
d)Nyomja le és engedje el a vezetőoldali ajtókapcsolót háromszor.
3)Ellenőrizze és írja le a műszeregységben található kilométer-számlálón vagy a vészvillogó visszajelző lámpával kijelzett villogási mintákat, amelyek DTC-ket képviselnek, és a következő példában láthatók. Ha kettőnél több tárolt DTC található a memóriában, az egyes DTC-k villogása a legkisebb sorszámú DTC-vel kezdődik, növekvő sorrendben. A DTC ismételten addig kerül kijelzésre, amíg a gyújtáskapcsolót OFF helyzetbe nem fordítja -
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10509 üzenetére
Simán lehet csak a gumit is cserélni. Én pl egy első lapát gumijából vágtam méretre és kicseréltem. Nem egy nagy ördőngösség.
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10517 üzenetére
Gratula. Ugye hogy nem volt egy bonyolult meló?
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10569 üzenetére
Ha már kinn van a lámpatest, csak egy csatlakozó tartja. Széthúzod a csatit, utána kényelmesen azt csinálsz vele amit akarsz. Arra azért ügyelni kell hogy a csati ne csússzon be a kasztniba. Hajlamos rá.... utána lehet kibogarászni. Érdemes rákötni valamit mielőtt széthúzod pl spárgát, drótot.
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10572 üzenetére
Szerintem az a leg egyszerűbb. Két csavar kiteker, meghúzod magad felé egy mozdulattal és már kinn is van. Nem kell bujkálni, szűk helyeken tökölni. De ez csak az én véleményem.
-
domojko
senior tag
válasz zsolt1129 #10578 üzenetére
Szivesen. [Ezen a képen ] jól látszik hogy alul és felül is van egy-egy patent, a csavarral ellentétes oldalon. Ügyesen megfogod és határozott mozdulattal magad felé húzod alul és felül is.
Egyébként domojko -
domojko
senior tag
válasz Kornel #10583 üzenetére
Sajna nekem is kell majd jobb első toronycsapágy szilentet cserélni. Erről jut eszembe, ez úgy derült ki hogy kaptam levelet a Suzukitól hogy, vigyem be a Swiftemet mert a kézifékbowden kiakadhat a kézifék karból, és ezt garanciában cserélik. 2,5 órát melóztak rajta, kompletten cserélték. 2006.03-i a Swiftem. Más nem kapott levelet? Na akkor derült ki ez a toronycsapágy szilent dolog.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Szplöttyy #10714 üzenetére
Akkor jól gondoltam hogy mire gondolsz. Szerencsére nem vagyunk egyformák. Nekem pl pont a Splash alufelnije olyan semmitmondó. Sose tenném fel. Azt azért hozzátenném hogy nekem a Swift felnin csak a küllők szemből szürkék, a többi meg van fújva feketére.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10719 üzenetére
Erről talán egy profi gumist kellene megkérdezni hogy ez mennyit befolyásol menetdinamikában, úttartásban, biztonságban. A 4 évszakos gumikról /személyautón/ személyes tapasztalatom nincs, ismeretségi körben viszont eddig mindenki fikázta. Bp-i tömegközlekedésben viszont van, és ott is szarok. Viszont ilyen nyirkos időben flash mikor az "A" és a "C" híd között a "B" tengelyt álló helyben füstölteted.
-
domojko
senior tag
válasz Szplöttyy #10726 üzenetére
Na bakker most megfogtál. Nem találok fotót róla, minden perifériát átnéztem /telefon, laptop, nagygép/ de nincs. Én fővárosban, felnik meg 160km vidéken. Már a téli garnitúra van fenn, azért nem tudom lefotózni. Vasárnap megyek haza, majd dobok fel 1-2 képet. Bár úgy lenne az igazi ha rajta lennének a gépen, úgy mutat valamit.
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #10739 üzenetére
Szerintem előről még egész jól néz ki, pláne ha a rendszámtartó középső rész is meg van fújva feketére, úgy kimondottan morcos pofája van. A hátulja, még szódával elmegy, bár olyan mintha a tervező a hátuljánál feladta volna, mintha nem lenne befejezve a kocsi. Nade ha oldalról nézem mindíg a Darth Vader sisakja jut eszembe jobbra eldöntve, valami szörnyű. Azért az életkora, a fürgesége, és a fogyasztása miatt elfogadnám. Persze ha fizetnének érte rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
válasz PowerBuldog #10775 üzenetére
Ha eddig a gyújtáskulcsal nyitottad a tankajtót is, akkor valószinű hogy megegyezik. Immo chip nem volt benne?
-
domojko
senior tag
válasz PowerBuldog #10777 üzenetére
Szerintem aki zár alapján készít kulcsot, lehet hogy egy picit jobban otthon van a témában.
-
domojko
senior tag
válasz PowerBuldog #10827 üzenetére
Az ablaktekerőt egy omega gyűrű fogja az ablakemelő tengelyre. Az emelőkar és a kárpit közé kellene egy erősebb vékony rongyot szépen oda vissza mozdulattal behuzogatnod. Ezután körbehuzod a rongyot úgy hogy ne jöjjön ki, és szépen kiakasztod az omega gyűrűt. Vigyázz vele mert előfordulhat hogy kipattan, aztán keresheted.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- TABLET / TARTOZÉK beárazás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- nVidia tulajok OFF topikja
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest