Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- SSD kibeszélő
- Milyen egeret válasszak?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Sziasztok!
Egy ilyen vagy ehhez hasonló Swift komplett vezérlés cseréjének (szíjak ,vízpumpa stb..) összege milyen árban ban?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Akkor egy picit egyszerűbben. A gyújtáskapcsolót "On" helyzetbe kapcsolod- ezután 3x ráadod a helyzetjelzőt- majd a bal első ajtó kapcsolót 3x egymásután megnyomod. Mindezt 10 másodpercen belül. Ha jól csináltad, akkor a km órán egymásután fogja kiírni a hibakódokat. Már ha vannak. Én is jártam úgy hogy a motorkontroll lámpám világított, viszont hibakódot nem dobott. Attól hogy levetted az akkusarut csak a hibajelzés törlődik, magát a hibakódot a komputer tárolja, elvileg csak törléssel tűnik el. Tehát akár ezzel a módszerrel, akár OBD-vel kiolvasható.
-
No.01
őstag
válasz domojko #10894 üzenetére
Koszonom bar nem minden resze vilagos ill mar levettem az akurol es eddig nem jott vissze a jelzes, de ha megis akkor megprobalkozom a leiras szerint.
Tenyleg ha nem jon vissza a hiba akkor utolag azert OBD-s muszerrel azert kiolvashato a dolog ugye? (csakhogy legalabb utolag fenyderuljon a hiba okara) -
domojko
senior tag
A szervizkönyvben le van írva hogyan kell kiolvasni a hibakódot, külső eszköz nélkül.
Tessék mégegyszer: A motorkontrol lámpa sokmindentől világíthat. De álltalában az üzemanyag levegő leverék aránya nem megfelelő. Vagy valamelyik érzékelő-jeladó meghibásodott. Ezzel a módszerrel olvassátok ki a hibát, lehet hogy többet is ki fog jelezni. Utána vegyétek le az akkusarut 10 perre, ha nem volt komoly probléma, elfelejti a hibajelzést.
SUZUKI vizsgálókészülék használata nélkül
1)Kapcsolja ki a gyújtást.
2)A gyújtáskapcsoló ON helyzetbe fordítása és a motor leállt helyzetében hajtsa végre az a) - d) lépéseket 10 másodpercen belül.
a)Fordítsa el a fényszórókapcsolóz a “HEAD” helyzetbe.
b)Fordítsa a fényszórókapcsolót “OFF” helyzetbe.
c)Ismételje meg az a) és a b) lépést kétszer.
d)Nyomja le és engedje el a vezetőoldali ajtókapcsolót háromszor.
3)Ellenőrizze és írja le a műszeregységben található kilométer-számlálón vagy a vészvillogó visszajelző lámpával kijelzett villogási mintákat, amelyek DTC-ket képviselnek, és a következő példában láthatók. Ha kettőnél több tárolt DTC található a memóriában, az egyes DTC-k villogása a legkisebb sorszámú DTC-vel kezdődik, növekvő sorrendben. A DTC ismételten addig kerül kijelzésre, amíg a gyújtáskapcsolót OFF helyzetbe nem fordítja[ Szerkesztve ]
-
No.01
őstag
válasz Kornel #10891 üzenetére
Koszi a tippet. Talaltam is egy helyi forrast ahol van mindenfele ilyen kutyu mar 35EUR-tol bar annyiert lehet beviszem ide a 2 sarokkal arrebb levo Bosch szervizbe es kiolvassak. mindenesetre nem hulyeseg egy ilyen cucc lehet rendelek egyet sosem lehet tudni alapon.
Ha megvan a hiba oka meg jelenetkezem
-
-
-
No.01
őstag
Szep jo reggelt,
Talalkozott-e mar v.ki kozuletek a uj Swiftnel (2007-es) menet kozben felbukkano Check engine lampaval?
Egyszer csak felvillant es azota eg. Erzesre semmit nem befolyasol ugyanugy megy a kocsi? Nem tankolok szar helyen igy a rossz/vizezett benzin nem johet szoba.
Kis okeresgeles utan lamda szonda vagy EGR szelep hibat talaltam, de ugy tudjunk, h az interneten minden van...Tipp?
-
domojko
senior tag
válasz Motion_Blur #10869 üzenetére
Én [ezt találtam] ha számít a pár ezer forint is. A fogarasi tesco mellett a Bíbor utcában van az üzlet.
-
sanyi001
csendes tag
SX4 sedan-hoz hol lehet jó árba alkatrészeket vásárolni?
ami kéne:
bal első ülés
Katalizátor és lambda
első és hátsó lengéscsillapítók -
Reaper
őstag
válasz Motion_Blur #10880 üzenetére
Nekem 1 évig bírta a Bosch, az Auchanos aero blade is, csak az olcsó
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #10881 üzenetére
brembo, ferodo, textar én ezek között nézelődnék, de kedvezmény nélkül nagyon drága. ha van szerelő ismerősöd, annak valószínű 40% körüli kedvezménye van a listaárból, amit a nagy alkatrész forgalmazók webshopjain láthatsz. így már nem, vagy alig kerülne többe, mintha bemész a márkaszervizbe és rárakják a gyárit.
-
cellpeti
nagyúr
üdv
ablaktörlő lapátokat akarok cserélni. Van valami ajánlott márka?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10877 üzenetére
nem kell mindent, de ezeket illik..féken élet is múlhat, a váltó meg nem egy komoly cucc ezekben.
(#10876) hossszú: majd szólj, hogy milyen volt bele az a gél, lehet én is adok neki egy kicsit.
egyébként a suzuki márkaszervizeket én se ajánlom, ez a gérós hozzáállás elég volt nekem, keresek majd valami jó szakit. tényleg nem tud valaki ilyet bp környékén?
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10876 üzenetére
Enyém 7,5 éves. Szervizkönyve alapján 1x volt cserélve benne váltóolaj, fékolaj, gyertya még soha. 108e km.
Minden évben mondom a szervizben hogy lehet hogy kellene cserélni ezt-azt, de azt mondják hogy felesleges. Nagyon régóta ismerem őket, nem sufni kis otthoni szerviz én hiszek nekik.
A másik véglet ha elviszem egy full ismereten Suzuki szervizbe, ott meg cserélnek mindent, még azt is amit nem kell és én meg dobom a hátast a végösszegtől
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hossszú
őstag
válasz Kornel #10875 üzenetére
A váltóban már 2x cseréltem olajat a fékrendszerben 1x. A gyertyák olyan szépen működnek, hogy nincs szivem kidobni.
A váltóba legközelebb nyomok Xado gélt, az öreg Espace váltóval csodát tett.[ Szerkesztve ]
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
én brembo tárcsát és textar betétet vettem az ezres swiftemhez, sokkal jobb lett, mint a gyári fék, pedig 12k km-el vettem az autót, amikor még szinte új volt. neten van több webshop is, ahol érdemes nézelődni, de egy szerelő sokkal olcsóbban be tudja szerezni ezeket, -30-40% kedvezmény is reális lehet.
(#10874) hossszú: a gyertyák hivatalos csereperiódus 105k km, amit a nagyobb bajok megelőzése érdekében illik betartani. én biztos le fogom cserélni. a fékolaj ilyenkor már rég megérett a cserére, érdemes ránézni, egy forráspontot mérni 1 perc. többi meg használatfüggő, nálam nyilván nem ennyit bírt volna a tárcsa, de nem is bánom, ha egy jobb fékhatású tárcsa lesz helyette. ja és az említett váltóolajnak se véletlenül 45k a csereperiódusa, elég sok swift2 váltó hal meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10872 üzenetére
4 éves és fix 70k km van benne, 10-et én tettem bele.
a kocsi bp-en volt használva, ráadásul nőé volt, amiért mégis megvettem, az a fix 60k km, a pontosan elvégzett szervizek, illetve a makulátlan külső és belső. állapotfelmérésre se vittem el, mert felesleges volt.
a fékbetétek le lettek cserélve 60k km-nél még az előző tulajnál, de a tárcsa és a fékolaj nem. vizsgakor megmérettem a fékolaj forráspontját, még elment, de már cserés lesz. ezt neked is érdemes megméretni, 4 év alatt magától elhasználódik, és illik lecserélni, nem nagy tétel. a tárcsáknak meg már van egy kis válla, valószínű a nő+város kombinációnak köszönhetően, de ez se az a tétel, amit sajnálok egy kocsira. a vizsgakor amikor a futóművet nézték, akkor mutatta a szervizes a szilenteket, hogy van egy kis kotyogása, de azt mondta nem gáz, és ezt is csak megemelve látod. amúgy a 2 db 10k, ez se nagy tétel, nekem ennyit megér, hogy minden 100%-os legyen.szóval lényeg, hogy ezek kopó dolgok, féken és gumin nem sprórolunk, ez alap
ja és ha neked 100k van már benne, akkor a gyertyákra figyelj, 105k a csereintervallumuk!
meg a váltóolajat a gyártó ajánlása szerint illik lecserélni 45k km-enként, megelőzve, hogy kifeküdjön... ez a leggyengébb pontja a kocsinak amúgy, ez fix.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10871 üzenetére
Ez hány éves autó hogy ennyi mindent kell rajta csinálni? Ha jól emlékszem Te sem vagy az a talpalós fajta.
Nekem 7 év és 100.000 km után kellett betéteket cserélni de a tárcsa még annyi jó állapotban volt hogy felesleges lett volna cserélni. Jakoparts betéteket vettem, asszem 8K volt. A kötelező olajcserén kívül összesen ennyi szervizköltsége volt az autónak eddig
Nekem is ContiPremium Contact gumim van nyárra, brutál vízen viszont nagyon hamar megkeményedett az anyaga, 4 év alatt.. nincs kirepedezve de már nyoma sincs a kezdeti puhaságnak.
Szerintem én is megrendelem a ködlámpaszettet, remélem a beszerelést egy 10-esből megúszom.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10869 üzenetére
na most akartam mondani.
csak ma vettem meg a ködlámpaszettet, 20 k volt a suzukiparts-nál.
nagyon korrektek voltak, és itt volt a legolcsóbb.
akartam még venni 2 db műanyag védőt az első és a hátsó ablaktörlő csavarjaira, mert a kedves szerviz valószínű elfelejtette visszarakni még az előző tulajnál, de ideadták ingyen, hogy a cég ajándékaviszont úgy döntöttem, hogy legalább még egy évet nálam lesz, ha úgy adódik pályán is szépen elmegy a gép, viszont ott már eszik is
nyárra veszek rá egy szett 185/65 r14 continental premiumcontact 5 gumit, lecserélem a féktárcsát+betétet+fékolajat, beállítom a futóművet, és kicseréltetem a rossz toronyszilenteket, és utána semmit nem költök rá olajon kívül -
Kornel
veterán
válasz karakpecze21 #10867 üzenetére
féken ne spórolj majd az alkatrészeken, gyári tárcsa+betét kalap ****-t se ér, de szó szerint!
-
karakpecze21
senior tag
válasz Kornel #10863 üzenetére
Sajnos nekem is sürgősen cseréltetnem kell a tárcsa+betét+olaj-at.
(ha egyedül megyek még meg-meg tudok állni, de ha 4-en ülünk benne, akkor már úgy kell taposnom ha gond van, hogy majd a pedál hajlik )
Pont most hívtam fel a márkaszervízt és 45K-t mondtak mindenre.Megkérdezem majd a szerelőmet is ő mennyiért tudná megoldani a dolgot, hátha megúszom kicsit olcsóbban.[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
Ma láttam egy jó kis GTi-t, jól gyorsult, jó hangja volt meg minden, csak ilyenkor szégyellem, hogy van Suzukim, mert olyan idióta módon ment, majdnem lett egy csúnya koccanás belőle.
Én is szeretem, ha visszapakolom 2-3-ba, és megyek, de nem tömör forgalomban... -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10864 üzenetére
a héten megmondom neked, én holnap megyek érte, és megpróbálom berakatni még a héten
-
Motion_Blur
félisten
Hali!
Ha rendelek netről ködlámpa szettet, azt kb. szerintetek mennyiért rakják be nekem? 20K-ért néztem ezt: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
mondom, próbálj valami korrekt fazont keresni, aki lelkiismeretesen ránéz.
a splash-t most vagy márka szervizbe, vagy valami olcsóbb márkafüggetlen szervizbe fogom vinni, mert nincs kedvem az előbb ecsetelt köröket eljátszani. mondjuk olaj fékbetét+tárcsa+fékolaj csere márkaszervizben se egy vészes összeg, másra remélhetőleg nem lesz szükségem a közeljövőben, kivéve egy torony szilent cserét, de azt biztos nem márkaszervizben fogom csináltatni, csak a munkadíj 20k. -
Kornel
veterán
1.0 swift volt.
én nem cserélnék rögtön vízpumpát emiatt, de ezt se zárhatod ki, ahogy a szerelőm tette egyből.
annyit megér, hogy kiszedni, és ránézni, hogy hogy jár a tengelye, de lehet bent is le lehet csekkolni, ha leszeded az ékszíjat, nincs most előttem.
az a lényeg, hogy valami olyan ember nézzen rá, aki ért is hozzá, és meg is akarja csinálni, de ilyenből nem sok van...
amúgy én gyárit vettem, kb. 1 éve, 15k körül volt. -
mdk01
addikt
-
Kornel
veterán
figyelj, az aksi biztos nem csinál ilyet, meg akkor éreznéd, hogy nem indul a kocsi, stb. a generátor ennyire nem foghatja vissza, ha egyébként minden ok.
mondom, én 4 szíjat dobtam ki feleslegesen, a szerelőm már hülyének nézett, mert először csak ritkán csinálta, azt is hidegen, aztán később egyre gyakrabban... már olyan szorosra feszítette a végén az ékszíjat, hogy gitározni lehetett volna vele... mivel itt még az ékszíj hajtja a vízpumpát, mondtam neki, hogy lehet amiatt van, azt mondta, hogy biztos hogy nem. a végén 40 ezer km múlva csak nekem lett igazam, amikor lecseréltettem vele, és utána nem csinálta. a vízpumpa egyébként működött, csak egy kicsit mozgott a tengelye, ezáltal mindig megnyújtotta az ékszíjat, és minél jobban mozgott, annál jobban nyúlt nyilván... de ne nagy kotyogásra gondolj itt, a végén is alig látszott szemmel, de mér érezhető volt.
ennyit a szerelőkről, pedig nem egy hülyegyerekhez hordtam a kocsit. -
mdk01
addikt
válasz Kornel #10853 üzenetére
Nem lehet hogy ott is megpiszkálták az ékszíjat és mikor vissza lett feszítve akkor jó lett?
Most még azon filózom de lehet hülyeséget írok hogy csapágyas a történet és mikor indul akkor szorul tehát nem tud úgy forogni de idővel megmozdul/bejáratódik a csapágy és akkor már forog "rendesen"?
Esetleg túlfeszítés és a csapágy bánja?Csak találgatok a józan paraszti eszemmel.
-
mdk01
addikt
Bocsánat
Swift 1.3 GLX 2001
Jah és azóta csinálta mióta szíj csere volt 100.000km-nél májusba ha jól emlékszem. Aztán visszavittem a szerelőhőz és feszített még az ékszíjon. Akkor elmúlt sokáig és most megint előjött pár hónapja.
Akkor azt mondta a szerelő aksit kellene cserélni meg apum is mondta hogy ez a generátor vagy mi a xar visszafog vmit és azért csúszik.
Aztán olyankor jobban visít mikor a fordulatszámot (2000-3000)növelem, ha gáz nélkül felengedem a kuplungot hogy úgy finoman csússzon a fordulatszám meg 1000alá esik akkor kussol, de ha benyomom a kuplungot és forog alapjáraton akkor megint csinálja.
Van hogy elindítom és nem csinálja majd ráadom a világítást és akkor elkezdi.Szóval én gyanítom hogy valóban ilyen aksi gond lehet ez csak nem értem miért nem csinálta a szíj csere előtt. Talán gyári volt meg össze kopott és jól tapadt? Meg hogy az átvizsgáláskor egy másik szerelő azt mondta az aksi oké.
Szóval nem értem.köszönöm
-
Kornel
veterán
nekem az ezres swift akkor csinált ilyet, amikor szar volt a vízpumpám, amit ott az ékszíj hajtott, kb. 3 lecserélt szíj után meguntam, és lecseréltettem a vízpumpát, aminek a szerelő szerint semmi baja sem volt, viszont utána megszűnt a probléma.
-
mdk01
addikt
Indításkor csikorgó hang jön a motortérből mint mikor csúszik az ékszíj. Állítólag a szarakodó aksi(~6év) miatt a generátor visszafog vmit és...szóval nem értek hozzá,de eddig indulás után 1-2percel abba hagyta van mikor nem is csinálta kinti hőmérséklettől függetlenül de most sokáig csinálta csak nagyon halkan. Nem tudjátok mi ez?
Az aksira rá lett mérve most őszi átvizsgáláson és azt mondta a szerelő oké, szóval nem tudom.Köszönöm
-
cellpeti
nagyúr
üdv
1993as Suzukiba mennyibe fáj egy kuplungcsere saccra?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
tomsics
senior tag
Mennyit tudtok szőrözni a gumikon...
Én úgy vagyok vele,hogy mikor vettem ne a legeslegolcsóbb és ne a legdrágább.Legyen azért valami márkája is,és a mintázatra figyeltem.Így rendeltem a Good Year Sp sportot.Így is,hogy rendeltem kb 15 ezerrel jöttem ki olcsóbban,mintha a környékbe lévő gumisnál vettem volna meg.Ott ebbe az árba Cooper volt meg egy másik,de még a nevére se emlékszem.
Mikor megvettem a kocsit,Michelin Pilot volt rajt.Most vagy öreg gumi volt már,vagy nem tudom,de esőbe csúszkált a kocsi hátulja.Ha rugattam,vagy állóra fékeztem ,akkora füstöt csinált,h besz@rás.Nem normális gumi volt....░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
Kornel
veterán
szó volt itt a négy évszakos gumikról, úgy volt, hogy én is azt veszek, de nem fogom megkockáztatni.
tesztek alapján is le vannak maradva, illetve az EU nedvestapadási indexe is rossz, én nem kockáztatok feleslegesen, amit megspórolok vele, azt könnyen elveszthetem egy kisebb koccanásnál is, egy lökhárító is többe kerül, mint 4 pár nagyon jó gumi.
tesztek alapján maradok a continental premium contact 5-nél, emellett egyedül ennél a a guminál láttam, hogy A a nedvestapadási indexe.ami egyedül zavar most, hogy a télinek 4 barum polaris 2 van fent, nem vagyok 100%-ig megelégedve vele, havon és jégen nincs a helyzet magaslatán, de jövőre ez is cserés lesz.
-
Kornel
veterán
Ezennel kívánok mindenkinek Boldog Karácsonyt, és mindenki érjen haza épségben jövőre is!
Szolidabb képet, ha kérhetem. Köszi.
[ Módosította: CoolMan ]
-
jasszer
őstag
válasz Motion_Blur #10838 üzenetére
Az mondjuk korrekt. Tudod, hogy kb. mennyi a differencia a gyárihoz képest? Bár valószínűleg nem több, mint 1-2 deci...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Kornel
veterán
válasz jasszer #10833 üzenetére
erre 155/70 r13 a gyári ugye?
mert akkor 165/65 r13-at vegyél rá, sokat jelent az az 1-1 cm.[ Szerkesztve ]
-
jasszer
őstag
válasz Kornel #10826 üzenetére
Igen, nekem is ez benne a szimpatikus, de érzésem szerint nyáron többet veszthetsz vele, mint amennyit télen megtakarítasz. Nem rémlik, hogy erre lett volna bármi adat az ADAC tesztben. Mindenesetre lekoptatom a mostani nyárimat, aztán jöhet a Goodyear. Már csak a méretét kellene kitalálni...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
domojko
senior tag
válasz PowerBuldog #10827 üzenetére
Az ablaktekerőt egy omega gyűrű fogja az ablakemelő tengelyre. Az emelőkar és a kárpit közé kellene egy erősebb vékony rongyot szépen oda vissza mozdulattal behuzogatnod. Ezután körbehuzod a rongyot úgy hogy ne jöjjön ki, és szépen kiakasztod az omega gyűrűt. Vigyázz vele mert előfordulhat hogy kipattan, aztán keresheted.
-
Kornel
veterán
válasz PowerBuldog #10827 üzenetére
autóüveges visszateszi neked egy ezresért, mert nem egyszerű, legalábbis aki még nem csinált ilyet.
-
PowerBuldog
veterán
válasz Kornel #10826 üzenetére
Nem, leveszett a kulcs. Amúgy sikerült kiszedni és nem tört el. Visszarakni móka lesz.
SOS: '94, suzuki swift. hogy tudom az elsó ajtóból a zárt kivenni. leszedni a kárpitot? elkezdtem lepattintatni, de az ablaktekerőt nem tudom leszedni.
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
Kornel
veterán
válasz PowerBuldog #10825 üzenetére
betörték?
nekem egyszer úgy akarták feltörni...
ki is szedte, de szerencsére nem tört el, és megzavarták, semmit sem vitt el.
egyébként szerintem max. 5k.jasszer: adac tezst alapján kevesebbet fogyaszt, mint a télik többsége.
[ Szerkesztve ]
-
PowerBuldog
veterán
94-es, 1.0 5 ajtós suzuki swift bal hátsó ajtó nem letekerhető üveg része kb mennyi lehet egy bontóban?
Eladó motyók: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/powerbuldog/index.html
-
karakpecze21
senior tag
válasz hossszú #10822 üzenetére
Köszönöm, akkor ez nem is drága, ki is próbálom.
Nyáron vettem az autót, nem volt büdös, még csodálkoztam is, hogy jó új autó szaga van, pedig 9 éves.
Amióta bejöttek a hideg idők azóta kezdtem el érezni és egyre erősebben.Valószínűleg a pára ahogy lecsapódik, ahogy írtátok ti is.Köszönöm még 1x.
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10821 üzenetére
Klíma tisztitónak hívják, ha jól emlékszem 6-700Ft volt.
Egy próbát megér fizikálisan nem tünteti el a port de a porban lévő baktériumokat ami a büdöset okoza elpusztítja.„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
válasz jasszer #10818 üzenetére
szerintem teljesen jogos, egy good year vector 5+ vagy sava adapto HP szerintem ilyen használatra jobb, mint a végén 6 éves gumival járkálni, legyen az akár téli, de már semmit sem tapadna.
nekem meg az a gáz, hogy ha eladom netán a kocsit, akkor bukok 50-60k-t, amit nem akarok!
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10817 üzenetére
Minden nyílásba fújkáltam ahol levegő ki vagy belép a szellőzőrendszerbe. Adnak hozzá egy hosszú befújó csövet, ezzel a mélyebb csőszakaszokat is be lehet fújni.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
jasszer
őstag
válasz Kornel #10816 üzenetére
Én is épp ezen gondolkozom. Az persze igaz, hogy se nyáron, se télen nem jó igazán, de szerintem én nem megyek majd annyit az autóval, hogy lekopjon a minta, hamarabb fárad el a gumi és válik ezáltal csereéretté.
MOD: Így meg hat évre inkább vennék egy szett négyévszakosat, belekalkulálva a minimális többletfogyasztásból eredő plusszköltséget, mint a téli-nyári szetteket.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
karakpecze21
senior tag
válasz Motion_Blur #10811 üzenetére
Nekem nincs klímám, akkor is ilyen drága lenne a tisztíttatása a levegő rendszernek?
Hossszú : Ezt a tisztító cuccot ott kell befújnom ahol a levegőt az utastrébe fújja?
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #10813 üzenetére
enyém remélem eladó lesz 1-2 éven belül
viszont segítsetek, mert tavasszal gumit kell majd vennem, mert a gyári nyárik már nem mennek el egy teljes szezont, kétszer meg nem szereltetem. azon gondolkoztam, hogy veszek egy good year 4 évszakost, vagy valami nyárit? mindenképp jó gumit akarok, viszont mivel nem 100%, hogy 2 év múlva is meglesz, ezért bukta lenne, ha a nyári után vennék egy téli szettet is, utána meg valaki jól járna.
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
válasz Motion_Blur #10811 üzenetére
Saját tapasztalatból írtam ezt a módszert, nekem segített.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Motion_Blur
félisten
válasz hossszú #10810 üzenetére
Ez kevés az üdvösséghez, kérni kell szervizben egy klímatisztítást ami nem merül ki annyiban hogy tele fújják habbal a rostélyokat, már ameddig ugye beér a cső. Én is próbálkoztam ezzel de nem megoldás ősszel és tavasszal egy-egy ilyen tisztítás megoldja a gondot, mondjuk nem olcsó mulatság azt tudom. De mivel én nagyon allergiás vagyok ezért muszáj kiadnom ezt az évi majd 20e Ft-ot.
kornelka: köszi az infot!
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hossszú
őstag
válasz karakpecze21 #10808 üzenetére
A büdöset a szellőzőrendszerben leülepedett por és a lecsapódó pára elegye okozza. Vegyél klíma tisztító spray-t és alaposan fújkáld be vele a szellőzőrendszert, ez rendszerint segít.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10807 üzenetére
nekem csak pár napja van meg, de még nem volt időm minden adatot végigbogarászni, arra viszont jó, hogy reggel hidegben is megvan az aksi névleges feszültsége, mert azt is folyamatosan kiírja csatlakozás után, és lecsekkoltam. nekem még arra is jó, hogy tudom nézni a vízhőfokom, amit amúgy kispóroltak a splash-ből, mármint a kijelzőjét, és sose tudtam, hogy mikortól lehet neki nyomni, de meglepő, hogy 2-3 km után már majdnem üzem meleg. ha nem mutatja Szplötty kolléga ezt a kütyüt, akkor nekem be kellett volna építenem egy vízhőfokmérőt, mert rohadtul idegesít, hogy nem látom a vízhőfokot, szerintem ez egy alapinformáció, én még az olajnyomásmérőt is kötelezővé tenném minden kocsiban!
-
karakpecze21
senior tag
Érdekes dolgot tapasztalok az ignisemen.Mikor megvettem szinte új kocsi illata volt belül.
Nyáron ha bekapcsoltam a ventilátort észrevettem, hogy néha kis por lök be az utastérbe.Vettem bele egy szűrőt és megoldódott a gond.
Viszont mostanában arra lettem figyelmes, hogy mikor bekapcsolom a fűtést büdös lesz a kocsiban.Nem töményen, de érezni, hogy a levegővel jön be.Nem tudom milyen szaghoz hasonlítani, kicsit disznószag jut az eszembe róla.
Szerintetek a szűrőcsere megoldja, nem régóta tettem be vagy netán pont az okozza? -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10806 üzenetére
Kérdés hogy az autóm milyen adatokat tud szolgáltatni, mert a kütyü tuti hogy okosabb
simán elképzelem magamról, hogy hazaérek melóból, és este 10kor nekiállom nézegetni a telemetriát
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz cellpeti #10805 üzenetére
kell hozzá egy ELM327 OBD II BLUETOOTH, vagy valami hasonló cucc.
2000-es évjárat utáni kocsiknál működik, de pontos típusnál le kell tesztelni.
m13a és k12b motornál tuti működik. -
Kornel
veterán
válasz hossszú #10803 üzenetére
a legjobb az, amikor megpörgettem 6000-ig a motort, kettesben nyomtam 80-al, és közben néztem a real time adatokat, minden tökéletes volt, a motorhőfok meg se moccant, és kurva jó hangja volt a motornak. mondjuk biztos nem tesz rosszat neki az eneos sustina 5w30 és a omw mm100 se
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10800 üzenetére
itt egy videó, kb. így néz ki a progi.
hidegindításos kérdésemre senkinek nincs ötlete?
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #10800 üzenetére
LE és nyomaték értéket még nem láttam, gondolom ez származtatott adat lehet, ha egyáltalán tud valamelyik progi számolni, viszont nagyon sok mindent tud, összeszedem majd, hogy pontosan mit, csak most nagyon kevés időm van a héten
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- ÚJ Schwalbe Wicked Will Super Race 29x2.4 (62-622) mtb külső gumi
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest