Hirdetés
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- TCL LCD és LED TV-k
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Mini-ITX
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
cellpeti
nagyúr
válasz
Kornel #10999 üzenetére
jaaaa, akkor is mikor vettem írák, hogy 1 évet örljek, ha kibír, de nincs vele gondom eddig.
Milyen foglalatost kell keresnem? H1? H7? Abszolút kezdő vagyok benne
Illetve akkor:
- Megalight
- Sportlight
- OsramMelyik a jobb választás?
+120% ez tényleg annyira jó lehet?
féklámpába, helyzetjelzőbe, indexbe milyen izzók mennek és hány voltosak?
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10994 üzenetére
az a baj, ha minőségre törekedsz, abba is lehet pénzt tenni rendesen. fék 30k, stb.
gumi is valami jó kell rá, 13-as felnire 165/65 r13-as gumit tennék, jobb mint a gyári, és continental-t raknék rá.a ködlámpáról meg annyit, hogy tényleg nem volt olcsó, de k*b*aszott jó
ha esik, ha köd van (mostanában mindig) nyomom is fel, látható a különbség. -
cellpeti
nagyúr
Ez jó a '93 Suzuki Swift?
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10989 üzenetére
13"
Amugy aztnem ertitek hogy meg igy is olcsobb barminel
Azert kellett nekem most ez hogy olcson mukodjon sokaig. Neked is volt tudod jol hogy a Splash kodlampa+beszerelesi arabol a fel autot fel lehet ujitani. Nyilvan enis inkabb azt a 35ezret futott digitklimas mta valtos szepseget vettem volna ha lett volna 1.5 misim ra. A gumikat nem nezve kb 50ezerbol rendbe tudom rakni nem ujszerure de megfelelore. Akkoris 250ezer forinton belul vagyok ami szerintem jo.
Ja gumi igzabol ha megtartom es meg lesz epitve(emlekszel amit mondtam jatszos auto) akkor 195/50 R15
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10986 üzenetére
Katalizatortol hatra a komplett rendszer annyi. Ha egy evet kibir mar megerte.
AMD! Most mondjam azt hogy ha mindent megcsinalok is a felebe lenne a polonak?
Olcso volt tudtam hogy nem jo. De megy. Kell ra negy gumi es hasznalhato.
Ja a vilagitas megoldodott. A bal hatso hrlyzetjelzom egyszeren kiegett. A jobb hatso jobb elso pedig azert nen egett mert a labterben talaltam egy 10A biztositekot. A jobb elso tompitottamat meg megnezem igy vilagosban.
Igazabol a negy gumi a legdragabb a tobbi mind filleres csak a tokom se akart penzt kolteni erre
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10985 üzenetére
hallod, ha 10-esért kipufogót raksz alá, akkor kérem a beszerzési forrásaid.
amúgy meg szerinted csak a hátsódob a sz*r? hozzányúlsz, lehet leesik az egész tőből
splash-t meg addig vegyél, amíg nem lesz az is 8 éves, mert akkor vehetsz arra is majd kipufogót, ahogy nézem, ezek már gyengébbek, mint az ezres swiften voltak. -
Szplöttyy
senior tag
Kicsit tul dramatizaljatok azert
Komplett kipuf rendszer egy tizes pl. Es ennel tobb penzen nem volt erre. Meg a kornyek szinte osszes mk2jet megneztem es mind ilyen. Eredetileg az volt a terv hogy rendberakom es hasznalom par evig. Most modosult annyiban, higy amit muszaj megkapja es megy amig megy aztan egy Mk4et szeretnek esetleg Splasht. Bar a hibai ellenere is megszerettem ezt a kis romot sok kellemes csalodast okozott mar es sokszor kihuzott a szarbol most is. Szivem szerint rendbe raknam de akarmennyitis koltok ra ez akkoris csak egy regiswift lesz.
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10982 üzenetére
figyelj, ez nem kis pénz lenne megcsinálni... de átírattad már? mert az se kis pénz ugye...
egy jó szaki simán átkábelezi neked úgy, hogy gondod nem lesz vele, nem egy agysebészet ez a része, de az anyagár a felsorolt hibákra már nem 5 Ft lesz, főleg ha törekszel a minőségre... én 30k-ért cseréltem féket az ezres swiften, igaz utána az volt a kocsi legjobb része
ha nem a fejed után mész, hanem előtte gondolkozol, akkor vettél volna egy 2000 utáni egyhatost nagypapitól, annak nyomhattad volna a szemét éjjel nappal... ja drága lett volna, de ez is az lesz!annyira nem is drága
ez meg ótómata -
Szplöttyy
senior tag
Tanulsagos helyzetjelentes:
Az autom egy 93'as Swift 1.3 full fapad. Az oraja 78ezret mutat de mint tudjuk ez barmennyi lehet. Bevallottan 178ezer. Az autot keves penzert vettem nem vartam tole sokat. Nem is kaptam sokat. Az eddig feltart hibak:
-Gumik szemetre valok
-Fek gyenge
-Kuplung kopott
-Szilentek/Lengescsillapitok csere erettek
-A kipufogo lukas
-A valto lotyogos akad nem mindig vesz a kivant sebesseget.
-Feltengelyek kitekert kormanynal ropognak, gumiharang megvan latszolag epek.
-A motor alapjarata tul magas neha tul alacsony, egyeletlenul jar.
-Elogyujtas alapjaraton is 20fok koruli, de az elosztonal ki van nyomva piros tomitovel az allitas(meg) nem lehetseges.
-A mai napon 4,5orat alltam a szakado hoesesbe a dugoba. A hutessel problemak vannak megy a ventillator hofok stabil de egy picit neha szivarog a rendszer.
-Vizpumpa nyoszorog
-Mai napon megadta magat a hatso ablak futes nemsokra ra a hatso ablaktorlo is. Utana kiegett a jobb elso helyzetjelzo majd egy fel orara ra a jobb oldali tompitottam kialudt. Megneztem es vilagit de csak mint egy mecses. Kabel mozgatasra megjavul de rovis idore. Az izzo nornal H4 es uj. Estere a hatso vilagitasom is megszunt. Feklampa index kodlampa tolatolampa rendsz. vilagitas van. Helyzetjelzo nincs.
-Utolagos kozpontizar esetlegesen mukodik.
-Aprobb hiba meg hogy zorog minden es egy par aprobb rozsdapotty.Az auto viszont barmikor tokeletesen indul es megy.
Nem tudok donteni....
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10978 üzenetére
nekem 10 körül volt az ezresre már adóval, mondjuk miskolci lakcímmel.
de a splash-re se sokkal drágább szerencsére.pár kérdés szakikhoz. két dolog k***** zavar a kocsimban:
-a kalaptartó zörög, szinte a műanyag fekszik a műanyagon, semmi gumi alatta, szerintetek hogy lehet esztétikusan elhallgattatni? most ki van ékelve kis kartondarabokkal, de az ugye időnként kicsúszik, stb.
-a hátsó rendszámtáblatartó is 2 ponton van rögzítve felül, és zörög... átnyomjam lent is 4 helyen menetmetsző csavarral, bele a kasztiba? vagy egyéb ötlet? -
ESP
őstag
válasz
Motion_Blur #10974 üzenetére
Vadállat. Volt ilyenen kis ideig.
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10973 üzenetére
kg / LE arány a fontos:
vw polo: 910 kg / 60 LE = 15,17 LE jut egy kg-ra
ezres swift: 775 kg / 53 LE = 14,62 LE jut egy kg-ratehát valóban gyengébb a súlyához képest, kb. 7%-al, de a rövid váltó áttételezés miatt 0-60 között ez nem éreznéd, sőt. 1,6 vw konszernes motorok, 1,3 új swift, stb. 60-ig versenybe vagy az ezressel is, utána elhúznak, de addig jó gyorsulgatni vele a városban, tudva, hogy ha szét is töröd, nem kerül sokba
900kg/92LE -: az a baj, egy ilyen kocsiba nem sokáig élnék
-
AMD Power
titán
válasz
Motion_Blur #10974 üzenetére
Először biztos kipróbálnék egy sima 1.3 utána meg egy ilyet. De szerintem amúgy az 1.3 elég lenne.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
AMD Power #10973 üzenetére
900kg/92LE - ha cserélsz, ilyenre
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10970 üzenetére
megértem, ahogy le is írtam.
viszont azt vedd figyelembe, hogy az 1.0 autópálya kivételével mindenhova elég. ha lesz benne pálya is, akkor nyilván nem, de a kasztni és a virsli gumik miatt(plusz az előítéletek, suzuki, toljuk le, még ha az enyém szarabb is)én az 1.3-al se merészkednék sokszor pályára -
AMD Power
titán
válasz
Kornel #10969 üzenetére
Nem az baj ,hogy tönkre megy rajta valami. Ez teljesen normális. De tudod mennyi volt egy 45cm jobb első fékcső kedvezménnyel a Polora? 7300Ft!!
Az ilyenek verték ki nálam a biztosítékot.
Egy 97 ráncfelvarrás utáni nekünk jó is lenne. De 1.3 az minimum kell. De egyenlőre csak nézelődök és informálódók. Lassan itt a nyár nyaralás stb.... és a Polo amúgy is megvan még. Egyenlőre.
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10968 üzenetére
én még mindig azt mondom, hogy ha maradsz a suzukinál, minél fiatalabbat próbálj venni, a te felhasználási körödnek egy 1.0-ás is elég lenne, abból elég fiatalakat lehet venni viszonylag olcsón. hiába megbízható a suzuki, 10 év felett ott is jönnek a problémák, csak kevesebb, és olcsóbb megcsinálni, de jönnek, efelől kétséged ne legyen!
-
AMD Power
titán
válasz
Szplöttyy #10966 üzenetére
Ezzel most nem győztél meg.
kornelka: Dehogy sértődöm meg....
Kb 200e Ft kéne rákölteni az autóra. Azzal + nagyjából az eddigi költségek , az autó vételára rá lenne költve 12e km alatt. Köszi de nem. Arról nem is beszélve ,hogy elegem a van a VW alkatrész áraiból. Renault is előbb vennék megint.
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10965 üzenetére
most lehet meg fogsz sértődni, de szerintem teljesen felesleges autót cserélned... kifogtál egy valószínűleg jól visszatekert és elhanyagolt polo-t, amire sokat kellett költeni, használt autónál ez benne van a pakliban. most azért lecserélnéd egy majd' 20 éves kocsira, mert az megbízhatóbb, és olcsóbb fenntartani... ami részben igaz is, csak szerinted ilyen korú autónál mennyi az esélye, hogy megkímélt, nem elhanyagolt példányt fogsz ki? oké, olcsóbb hozzá az alkatrész, de kiszámoltad már a csere költségeit? megveszed, talán nullásan kijössz az árával, átírás 60k, vezérlés és azonnali dolgokra szerintem 100k-t nyugodtan rászámolhatsz még, nem életszerű, hogy valaki eladás előtt lecserélje neked a féktárcsákat, fékbetéteket, fékcsövek is cserések lehetnek, ha még gyáriak, stb. és ki tudja, milyen egyéb bajai lesznek még... a polo-d állapota nem tudom milyen most, de inkább kérj egy ajánlatot a normális rendbetételre, és hasonlítsd össze, hogy milyen költségei vannak egy autócserének alaphangon.
-
AMD Power
titán
Most lehet ,hogy hülyének fogtok nézni a kérdés miatt de felteszem. Egy 96 Swift vagy egy Clio I között karosszéria merevség, ütközésbiztonság tekintetében szerintetek mekkora különbség van?
-
ESP
őstag
1.0 53ps 3sebességes aut. váltó
Aszfaltszaggató
-
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10957 üzenetére
alufelnin vannak?
-
Kornel
veterán
na ködlámpa projekt kész. 15k volt a beszerelés a suzuki világ-nál, de a legolcsóbb szaki is 10k-t kért volna érte, és itt is 2 órát sz**tak vele, ahogy láttam nem volt egyszerű.
már csak a nyári 185-ös gumik hiányoznak, meg max. egy diszkrét sötétítés a B oszloptól hátrafelé, és egész jó lesz -
Reaper
őstag
válasz
AMD Power #10953 üzenetére
Én Pesten használom 90% ban és nem hiányzik a szervo, 1-2 nagyon durva kivételtől eltekintve, pl amikor előttem-mögöttem mindenki 10 centi helyet hagy a parkolóban, de ez elég ritka.
Én azt mondom városba még mindig ez az egyik legjobb autó. Vagy egy SUV, de az már más kategória -
t1
veterán
válasz
Szplöttyy #10951 üzenetére
Nekem a nyári szettel ( 185/50R14) még mindig könnyebb tekerni a kormányt mint nagymamám Ford Fiestajában (2000. évjárat nincs szervó), nah az durva volt, komolyan mondom parkolásnál leizzadtam vele, meg is kérdeztem, hogy hogy tudja így használni mert bitang keményen kell tekerni az én nem szervós Swiftemhez képest is.
-
Reaper
őstag
válasz
Ace Ventura #10946 üzenetére
Akkor a lakásba, ha nincs garázs
Én merítettem már le aksimat nullára, rajta tartottam a töltőn 6 órán át, azóta is jó
Persze biztos nem tud már annyit mint újonnan, de ennyi belefér. -
ESP
őstag
válasz
Ace Ventura #10944 üzenetére
Van garázs? Ha van akkor ha hazaérsz dugd rá a töltőt.
Mindegy milyet veszel ha rövid távon használod kinyíródik hamar.
-
Reaper
őstag
válasz
Ace Ventura #10944 üzenetére
Igazából bármilyet veszel, ha ritkán használod, rövid távokra nem fogja sokáig bírni. Én ilyenkor beviszem a garázsba, ott nincs mínusz, és mielőtt mennék valahova rárakom töltőre, hogy mennyit vesz fel biztos-ami biztos.
Persze amikor visszarakod az akksisarut a riasztó visítani fog -
-
ESP
őstag
válasz
Ace Ventura #10941 üzenetére
2hónap sok idő.
Tedd fel éjszakára töltőre.
Rövid utakon vissza sem tud töltődni rendesen ugyebár.
Milyen márka? Ha kínai gagyi vagy valami jóféle teszkós akkor ennyi volt.Viszont ha rövid utakon használod ne számíts túl hosszú élettartamra.
-
Ace Ventura
addikt
Sziasztok!
99-es swiftem van, ami állt 2 hónapot most télen.Elővettem és észrevettem, hogy alig indul.Lassan teker, és most már be sem indul.
2 éve vettem bele akkut, igaz akkor spóroltam rajta.
Érdemes esetleg tölteni, vagy vegyek egy újat? 2 hete járok vele, igaz rövid utakon.
Ha a vétel lesz a megoldás, akkor mit javasoltok?Méregdrága nem kell.Jó ár/érték arány és a tartósság a lényeg. -
Kornel
veterán
sry, valószínű téves info.
ami elvileg valós:(3) A ködfényszóró elektromos kapcsolásának olyannak kell lennie, hogy e fényszóró csak a HELYZETJELZŐ lámpákkal együtt, illetőleg akkor legyen bekapcsolható, ha a HELYZETJELZŐ lámpákat már bekapcsolták-Tehát úgy szabályos ha minimum helyzetjelzőt kell kapcsolnod ahoz hogy a ködlámpa világítson de NEM kell hogy a tompított égjen anélkül is világíthat.
-
domojko
senior tag
A motorkontrol lámpa sajna sokmindentől világíthat. Reméljük nem jön vissza a jelzés.
(#10925) kornelka: "elvileg ködlámpánál meg kell oldani, hogy reflektornál ne működjön"
ezt nem is tudtam. Akkor valószinű az enyémet is szakember csinálja majd. Azért előtte körüljárom a témát.
-
No.01
addikt
válasz
domojko #10926 üzenetére
Direktszurot eszembe nem jutna felrakni. Anno volt minosegi K&N szurom az elozo Swiftemen (1.3GS) de az a kocsival egyutt el lett adva.
Igaz most nemreg (max 1000km) cserletm ki a legszurot, de nem volt az annyira koszos, h most az uj annyival tisztabbnak tunjon.Meglatjuk visszajon-e a hibakod. Ha nem orulok ha meg megis akkor megyek a szervizbe.
-
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10927 üzenetére
ez szép 400-ért, szerintem 350-ért vihető.
ez is jól néz ki, és szerintem a km is reális, mindjárt részletezem miért.
ezt meg mindjárt megveszem én, ha igazszóval 100k alatti km felismerhető az index karon lévő két fehér nyíl meglétéről.
80k km körül kezd el kopni, 100k-nál már alig látszik, 110k-nál teljesen eltűnik. ezt már mástól is hallottam, és személyes tapasztalat is ez.(#10929) AMD Power : mondjuk szervó ezeknél nem létszükség, ki kell próbálni anélkül is, de azért lehet találni olyat is, főleg 1.3-ban. a kicsi önsúly miatt szervó nélkül is vezethetőek egyébként.
(#10930) ESP: egy olyat kipróbálnék
amúgy nyáron a splash-re is megy 4 db 185-ös gumi, ha a gumis nem tiltakozik, akkor /60-as, szerintem premiumcontact5. úgy már más lesz a kicsike fekvése -
Kornel
veterán
válasz
AMD Power #10927 üzenetére
felszereltségbe elvárás?
teljes fapad, vagy szervó, esetleg klíma?
2001-es 1,3-as fapad
még egy olcsóbban
amúgy meg alkudni kell, nincs vevő, 350-ből simán lesz 300, de még kevesebb is akár... -
Kornel
veterán
válasz
domojko #10923 üzenetére
elvileg ködlámpánál meg kell oldani, hogy reflektornál ne működjön, ez nekem már rögtön kínai lenne. a másik gond, hogy splash-nél tuti csak aknából tudnám leszedni a lököst, máshonnan hozzá se férek, kisebb a motortere, mint a swift-nek. már itt megbuktam, mert nincs hol megcsinálni sajnos. a papírt nem néztem még, de elvileg van benne leírás, majd lecsekkolom.
(#10921) AMD Power: én is egy 2003-as utolsó szériás swiftre voksolok, régebbit minek venni, hogy kicserélj mindent rajta? annyira azért nem olcsó ehhez se az alkatrész... ki kell várni egy maximum 100k-t futott garázsban tartott nagypapa autót, és azzal garantáltan jól jársz. swiftből azért fel-fel bukkannak ilyek.
én 2009-ben 5,5 évesen vettem az ezres swiftem 12k km-el, 120k-val adtam el, mert ezt azt csinálni kellett volna rajta... se időm se energiám nem volt hozzá, egy még régebbivel meg sokkal több tennivaló van, ez 100%. -
No.01
addikt
válasz
domojko #10923 üzenetére
Igen van ilyenem (Sportnal ez szeria) de sajna az elem nem lehet rossz reven meg 3 honapja sincs h csereltem.
Bar a sok esetleges rossz kozul meg ez az egyik legjobb ami tortenhetett. En mar uj lambda szondakat meg EGR szelep gondokat sot katalizator problemat vizionaltamMindenesetre a hibakod kiolvasos otletedert orok hala!
-
domojko
senior tag
válasz
Kornel #10909 üzenetére
Persze nem dolgoztatni akarlak, csak kiváncsi voltam.
Szemezek én is már egy ideje a ködlámpával, csak nem volt rá még korpám. Érdekelne hogy mi van a csomagban, vagy a leírásárt ha be tudnád scannelni, baró lenne. Így a képek alapján úgy képzeltem hogy minden adott a beszereléshez a csomagban. Ha jól láttam akkor van hozzá relé meg kapcsoló is. Azt hittem hogy elég csak hozni az akkutól neki pozitívat, persze testet lehet találni bárhol, és csak összekötni a cuccokat. Elnézést ha nem így van.
Mondjuk én magam raktam bele az enyémbe központi zárat, mert GC és nem volt bene. A lökös burkolatát sem kell szerintem leszedni, ügyes kézzel hozzá lehet férni, de ha mégis akkor az sem egy nagy mutatvány. Géptető alatt van 2 asszem 8-as csavar, a két sárvédőnél 1-1 lemezcsavar, a többi patent. Legalábbis a 2006-os swiftnél így van.
(#10922) No.01: Sajna ennyire nem vagyok képben, esetleg el tudok olyat képzelni hogy kezd lemerülni az elem a kütyüben amit magadnál kell tartani. Már ha van ilyen.
-
No.01
addikt
válasz
domojko #10899 üzenetére
MEGVAN!!!
U1144 kis guglizassal a kovetkezoket talaltam:
Angol forumba:
Loss of Communications with PHNMagyar forumba:
Vételi hiba a BCM-nél a
kulcsnélküli indításvezérlő
modul által küldött jelekkel
kapcsolatban meghatározott
ideig, folyamatosan.igazabol nekem mind2 kinai
Tudod veletlenul, h ez mi is lehet ill. h mennyire kell aggodnom??
-
AMD Power
titán
Én 200-el többet nem adnék érte. De még a Polo megvan... addig max csak nézelődök.
PL:
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10908 üzenetére
tudod mi kell neked?
Splash 1,2 GS automata
ez szinte új
ezek szerintem 1,5 körül elhozhatóak.
és megállsz 8 literből.... -
Kornel
veterán
válasz
domojko #10907 üzenetére
ugye ez már nem egy régi swift, nem csak berakom és megy, can bus rendszernek simán betehet, ha össze vissza kötözgetek... emellett a lököst leszedni csápos emelő nélkül nem egyszerű mutatvány, ha egyáltalán menne... szóval ez nekem együtt már sok lenne
Szplötty: azért nézz utána annak, hogy mennyit eszik, lábtól sok függ, mondjuk a te lábad éppen nehéz
-
Szplöttyy
senior tag
Az kar. Bar meg nagyon a jovo zeneje de olyat szerettem volna. Sajnos rakellett ujra jonnom hogy az en penztarcamhoz tul sok kompromisszum jar. Az elvaras egy digitklimas gyari xenonos normalis megjelenesu tetoablakos automata gep Ami varosba 9nel tobbet nem eszik. Es nem hullik szet. Egy millio de max 1.5ert. Ennyiert oreg autot kapok ami uton utfelen szethullok bar mindent tud amit szeretnek. Kezenfekvo valasztas lett volna egy mta swift hiazen olaj gyertya es orokke valosag lenne. Es kis raforditassak egesz esztetikus is lehet.
-
PowerBuldog
veterán
Hangrendszert szerelt-e már valaki be régi Swift-be ('94-e). ISO szabványos fejegységet veszek, de azt ugye direktbe már nem lehet bekötni, mert nem jó a csatlakozó.
-
Kornel
veterán
na ködlámpa beszerelés splash-be... suzuki szervizek 15k-ért csinálják, maszek legolcsóbb 10k... a baj az, hogy az egész lököst le kell szedni, sokan el se vállalják, mert sok meló.
úgyhogy sokba fog fájni, de muszáj
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel