Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TCL LCD és LED TV-k
- PLC programozás
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- A fogadás lezárult, elindult a hardvervágta
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
Szplöttyy #10291 üzenetére
Nem nem
. Nekem nem fétisem az új autó. Soha nem is volt. Az autó számomra csak egy egyszerű használati tárgy. Azért van, hogy engem kiszolgáljon. Nem én fingottam bele először egy autóba? Na bumm. És akkor mi van? Semmi. Minek vegyek 4millióért egy alap felszereltségű alsó-középkategóriást amikor annyiért 3-4éves első gazdás sokkal jobban felszerelt jobb motorizáltságú keveset futott autókat is kapni. Oké az nem új. És? Őszintén, ki nem szarja le?
-
Kornel
veterán
szerintem semmi indoklást nem írtál a véleményedhez, csak ennyit, hogy fail.
ellenben én megindoklom, hogy miért lehet zsákutca a kis ccm-es turbós benzines.
fogyasztásban, és teljesítményben is felveszi a versenyt egy nagy sűrítési arányú szívó benzines a turbóssal.
ha meg nem tetszik, akkor ne egy szívó benzines kocsikra specializálódott márka topicjába irogasd a hittérítésed -
Miamiquake
aktív tag
válasz
moszka #10295 üzenetére
Motorcsere??? Te hol élsz?
Ma találkoztam egy Ignises taggal akinek 225.000 Km van a kocsijába 9 éves 1.5-ös és a gari lejárta után egyből sportgyertya direktszűrő és sport dob van a kocsijában.
Néhány légterelőt meg ilyeneket is lecserélt ami szerintem bőven túlzás de a Motor hibátlan mert drága olajat használ nem nyomja szét és rendszeresen karban van tartva...
Úgy csináltok mintha ... Áh mind1.
-
moszka
tag
válasz
Miamiquake #10286 üzenetére
Gratulálj nekik a nevemben is!
Meg majd szólj amikor 20.000km múlva mész motorcserére
-
Szplöttyy
senior tag
Mindig ez a sosem vennék új autót téma, dehogy nem vennél, csak nincs pénzed rá
Ahogy nekem sem. Én igenis vennék új autót, ha megengedhetném magamnak hogy sokmillát kidobjak, besétáljak, ilyen kell, és hozzam.
-
8th
addikt
válasz
Kornel #10280 üzenetére
"az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?"
Mi van velük?
"lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere"
Fail. Amúgy szoktasd magad a gondolathoz mert a kis ccm-s turbós motoroké a jövő. BMW is azt fejleszt ami a márka fanatikusok szerint egyenesen szentségtörés. Az európai autómárkák ebbe az irányba mozdultak el. (Fiat 500 0.9 Twin Air, Renault Twingo GT 1.2T, VW Golf 1.2 TSI, Opel Insignia 1.4T, Skoda Superb 1.4 TSI stb.) Légy nyugodt idővel a japánok is ezt fogják tenni. Nincs más lehetőségük. Amúgy jó ideje a piacon van a Nissan Micra DIG-S. 1,2 kompresszor, 3henger, 98le @ 145Nm, 4.3liter/100km, 99g/km CO2. Ezt csináld meg egy 1.2 szívóbenzinessel.
"De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj."
Amúgy sem veszek új autót. Pénzügyi szempontból a létező legnagyobb önszopatás egy nulla kilométeres új autóba beleülni.
-
hossszú
őstag
Ezt láttátok már?
Swift 4x4 Outdoor -
moszka
tag
válasz
Miamiquake #10283 üzenetére
lol. mellette aha persze
gyári szerelő ja...vaterán van elektromos turbo azt is nagyon ajánlják.
-
Miamiquake
aktív tag
na látom felkavartam az állóvizet tuning téren...
Berakattam a direktszűrőt hosszas mérlegelés alapján.
Több tulajdonossal beszéltem + szerelőkkel + gyári szerelőkkel és majdnem mindenki mellette volt.
Egy hátránya hogy 5.000 kilométerenként le kell szedni tisztítani és olajozni.Eredmény: közvetlenebb reakció gázadásra, sokkal jobb hang és némileg több fogyasztás!
A kipuf csere is esedékes de az már komolyabb költség lesz...
-
-
tomsics
senior tag
válasz
moszka #10276 üzenetére
pfff Annyi van amennyi látszik.Egy dízelt soha ne hasonlíts benzineshez.Jók a tdi-k főleg az 1.9.Nagyon szeretem őket,jól tuningolhatók,és szinte örök darabok.A gyári golfok sose fogják szarrá alázni a vti-t
Az átlag 6ezernél tilt a vti-k ott kezdenek élni,ezért vti,ezért szeretjük őket.Mellesleg sokkal könnyebek mint a golfok.Aki ilyen benzinest vesz az nem a fogyasztása miatt veszi...
Itt be is fejeztem,mert ez suzuki topic,és maradjunk a suzukiknál -
Kornel
veterán
pf... szerinted a japánok miért nem erőltetik a turbót? (benzin motornál)
toyota, mazda, suzuki etc.
az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?
illetve az "új" k12b suzuki motorok is ebbe az irányba vannak fejlesztve, 5-7 liter fogyasztással, lábtól függően.
de lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere
De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj -
8th
addikt
válasz
tomsics #10275 üzenetére
Hatásfokról beszélek nem liter/teljesítményről. Attól, hogy a sportosabb Hondák pörögnek mint a ligeti qrva a lánchintán még nem lesz jobb a hatásfokuk egy feltöltött benzines, és főleg nem egy feltöltött dízel motornál.
(#10276): A 160lovas VTI kiröhögi a széria Golf IV dízeleket. Kapásból vagy kétszáz kilóval könnyebb, erősebb, pörgősebb, pontosabb a váltója jobb a fokozat kiosztása, jobb a futóműve, erősebbek a fékei, jobb az úttartása és az irányíthatósága. Esélye se lenne a golfnak.
De javaslom, hogy ne szemeteljük tele a topikot, inkább itt folytassuk az offolást.
-
shootme2
senior tag
válasz
moszka #10276 üzenetére
Az általad említett golf 8,7 alatt gyorsul 100-ra az integra 7,1 alatt civic vti 7.3 alatt. Fogyasztása és a nyomatéka a dieselnek jobb természetesen. A dieselnek az a lényege hogy országúton váltás nélkül előzgetve kis fogyasztással kimenj a világból. Jók a TDI-k de azért maradjunk a realitás talaján.
-
8th
addikt
válasz
tomsics #10273 üzenetére
Direkt szűrő mindenféle formában felejtős. Ha befér a motortérbe egyszerűbb ha az ember szerez valami nagyobb ccm-s furgonra való légszűrőt, légszűrőházat és berakja azt. Akinek az is kevés próbálkozhat teherautó légszűrővel mint ViSoR-TDi. Azok sem drágábbak mint egy jobb fajta direkt szűrő és ugyanazt tudják vagy akár még többet is. És a tuning szűrőkkel ellentétben azok megszűrik a port rendesen. Egy jól hangolt chip tuning és máris picit erősebb lesz az autó, javul a gáz reakció, szebb lesz a szívóhang cserébe valamelyest nő a fogyasztás. A szívóbenzines a legrosszabb hatásfokú belső égésű motor, semmi keresnivalója a mai modern autókban. Szép lassan ki is kopnak végre.
-
tomsics
senior tag
-
Miamiquake
aktív tag
válasz
Miamiquake #10266 üzenetére
-
tomsics
senior tag
válasz
Miamiquake #10262 üzenetére
Direkt szűrő+sport rendszer hozzá kellelen igazából állítani az ecu-t is.Mivel több levegőt kap és jobb a kiáramlás is.Sok streetracer bele rakja ezeket és sokszor gyengébb lesz autó mint alapból.De ezt nem veszik észre mert a hang olyan élményt ad mintha erősebb,gyorsabb lenne.
-
xmad
őstag
válasz
Miamiquake #10262 üzenetére
nyilvan nem fogjak azt le irni hogy sok koszt be enged. Meg ne vedd
mert ők eladni akarjak. Tehat csak jót irnak róla.neha olyat is ami nem igaz.Direktszuro a versenypalyara valo nem az utcara.
Miert?
Versenyen fontos h az auto minden korulmenyek kozott teljesitsen, ott nem gond ha besziv ezt azt a motorba a lenyeg hogy a versenyt kibirja az autó.Utcai autoba azer van papir szuro mer megszür rendesen mindent es egy utcai autot hosszu tavra terveznek.
-
g4besz
tag
válasz
Miamiquake #10262 üzenetére
PR szöveg tehát kamu.
Viccet félretéve, itt tényleg nem szokták ajánlani a direktszűrőt, sok a macera vele ,ha meg nem foglalkozol vele, akkor rengeteg koszt beenged. Ha már mindenképpen húzni akarsz a motoron, akkor egy profi chip-tuning műhely-nél érdeklődj. Ott megmondhatod, hogy erőt vagy fogyasztást akarsz nyerni a vezérlés módosítással, és ők beállítják. Ezek a módosítások nem jelentenek motor élettartam csökkenést, mivel a gyári határértékeken belül dolgoznak, viszont meg is van az ára. -
Miamiquake
aktív tag
-
moszka
tag
válasz
Miamiquake #10260 üzenetére
Akkor meg hagyd a fenébe. Semmi értelme.
-
moszka
tag
válasz
Miamiquake #10258 üzenetére
Szívó tuning egy fasság.
Direktszűrőt folyamatosan kezelni kell. Sok koszt beenged.
Nyitott rendszer megint hülyeség.
Fogsz vele kb nyerni kb +8-10le-t vagy annyit se, fogyid is jól megugrik. Megéri? nem.
Vegyél másik autót ha kell több erő. -
Miamiquake
aktív tag
Sziasztok
Egy 2007-es Ignis 1.3-ast akarok kicsit felpiszkálni.
Kezdésnek egy direktszűrőt akarok venni, majd egy sport kipuf rendszert akarok venni.
Csinált már valaki ilyet itt? Pontosan mit ajánlotok megvételre + kéne egy szervizes aki majd a kipufogót berakja...Köszi
-
xmad
őstag
van egy eladó 3 hónapos Alpine CDE-120 fejegységem.
hibátlan, karcmentes. előlapi védőtokkal.
22.000
-
Kvazár
őstag
Sziasztok,
Olyannal találkozott már valaki közületek, hogy az ablaktörlő lapátja nem törölte le teljesen az ablakot, hanem a felső holdpont előtt egy 10-20 centivel korábban megállt és onnan ment vissza lentre?
Mert az enyém ezt játssza és marhára zavaró vezetés közben a plusz 10-20 centis holtér, amit a le nem törölt felület okoz! -
xmad
őstag
van egy 4 kullos legzsaknelkuli kormanyom eladó.
Normal allapotu
5000ft.Kicsit koszos mert mar egy ideje egy raktarban porosodott.
-
xmad
őstag
válasz
shootme2 #10251 üzenetére
persze
en abbol indultam ki amit 1-2 bontós mondott h nem papirozhato.
De amugy persze nagyon jó lenne egy 1.3 motor
de a sok macera meg sok penz majdnem annyi lenne mintha felujitattnam gepmuhelybe a motorom. Es akkor gyakorlatilag uj motorom lenne
de most egyikse aktualis, hagyom igy.majd elvalik mi lesz vele.
Padlolemezt kene befoltoztatnomkasznisnal 15 ot mondtak a lakatolasra
meg hogy alvazvedoztessem is le akkor
az +25 lenne.Az sok?
-
-
Kornel
veterán
válasz
shootme2 #10247 üzenetére
hogy a fórum témájánál maradjunk, 300k-ért már kap egy 2003 körüli utolsó szériás ezres swiftet, amikkel még sok-sok évig nem lenne gondja, és majdnem fele annyit fogyasztana, mint a jó öreg zsiguli
viszont így tél közeledtével mindig elgondolkozok, hogy azért télre jó lenne egy leharcolt, de motorikusan jó kis 1500-ös négykörlámpás, amivel lehetne egy kicsit csapatni
-
shootme2
senior tag
Nem is úgy értettem hogy kötelező hanem ha már szétszedtük cseréljük ezt is ha már ezt cseréljük akkor azt is és így szépen szalad a pénz. Ismerősnek is a lada rendberakása 300-ba lett. Főtengely csapágynak indult amiből komplett blokkfelújítás lett ha már szétszedtük akkor a váltót is rakjuk rendbe majd jött a kasztni a jobb első sárvédőt kellett volna cserélni de ha már csináljuk cseréljük ki mind a négyet meg a küszöböt meg a padlólemezt ezután már komplett festés is kellett... Pikk-pakk összejött a nagy számla.
Simán le lehet papírozni kb 20-al kerül többe mint ha ugyanolyat tennél be. De amíg jó a mostani addig nincs értelme cserélgetni. -
shootme2
senior tag
Jah és ha már leveszed a fejet akkor illik síkoltatni meg vezérműszett csere ha már azt cseréled akkor hosszbordás meg vízpumpa... Pillanatok alatt rá lehet költeni egy autó árát.
Ne foglalkozz vele ha valami csoda folytán megáll bedobsz egy 1.3 8V-t és annyi árban is kb ugyanaz. -
xmad
őstag
válasz
shootme2 #10241 üzenetére
és elég drága.
levenni a hengerfejet még hagyán. de kell új hf tömités.. 4 ezer (ajusa)
szelepfedél tömités 1500 (ajusa)
hf csavarok csak gyári van. darabja 2000ft.és akkor még a szerelő munkadija.
mindez azér hogy megnézzem
egyébként
horse-power dugattyú + goetze gyűrűk 22 ezer lenne. + a tömitések. a szerelőm munkadija 25 ezer lenne. kb 50 ezer lenne.
lemunkálni tényleg olcsóbb lenne
tegnap voltam győrbe, 100-110 el mentem. azóta kicsit halkabban csörög. lehet valamennyi le égett belőle.
gondolom ez is bizonyitja h nem gyűrű hang.
anyám kocsija meg rendszeresen karbantartott gép, ha benyúlsz az olajbeőntő sapkán és végig húzod az ujjad belül a szelepfedelen semmi fekete szemcse nem lesz az ujjadon.
mondhatni patika a motor.
-
shootme2
senior tag
Ha flexel nekiesek lehet lejön de azt már nem szívesen raknám vissza akkor már inkább egy esztergályos szedjen le 1-2 tizedet.
Egy 67 ezret futott rendszeresen karbantartott rendesen használt motor nem lehet szétkopva.
Le kéne kapni a hengerfejet akkor látszana hogy tényleg bele ér-e és a kopottság is ellenőrizhető csak hát elég nagy meló. -
xmad
őstag
válasz
shootme2 #10236 üzenetére
az igen durva
szoval ha egyszer ilyen lett akkor ilyen is marad?
Amugy meg olvastam h az euro 3 as swiftek ha nem hajtottad akkor elkormolodtak annyira h megkellett bontani őket.
Nem ertem h a márkaszervizbe miert gyürü hangot mondtak es azt h amig nem eszi az olajat ne foglalkozzak vele...köcsögök
de amugy akarhany szerelonek voltam mindegyik mast mondott.
Markaszerviz gyürü hang
2es szerviz: dugattyu szoknyva van elkopva
3as szerviz: dugattyu gond nem lehet mer ez nem kopog hanem csörög,de gyürü hiba se lehet mer akkor enne az olajat, ha meg a kompresszio gyürü lenne kopott akkor gyenge lenne a motor es nehezen indulna.
4es: ennek semmi baja, ők nem hallanak semmit
5os: hordosra van kopva a henger es billeg a dugattyu, motorfelujitas kelligen total hihető hogy a 67 ezer km-t futott swiftben is hordósra kopna a henger.
Bar anyamnal siman kinezem h kormos a motor.rovid tavon hasznalja es 50 nel mar 5ik be rakjaszoval nevetseges az egesz
de van 2 videom a hangrol. Belinkelem ide ha akarjatok -
tomsics
senior tag
válasz
Szplöttyy #10235 üzenetére
Nem ide tartozik de ezt meg akarom mutatni.Ha láttad akkor sorry
4 rotor+4 turbo -
fokukac
nagyúr
válasz
Motion_Blur #10215 üzenetére
nem rossz az, ismerve azt, hogy az átlag milyen stílusban vezet.
más téma.
Egy 1999-es 1,3-as GC Swift-et vajon mennyiért lehetne eladni mostanában? iszonyat nagy a szórás a használtautón, 150 és 500e Ft között...
Amúgy azóta, mikor a legutóbb írtam, hogy mennyi bajom van vele, minden aktuális kopóalkatrészt kicseréltettem rajta: jobb féltengely, hátsó szilentek, váltóolaj; most pedig elvittem a gyári visszahívásos lengéscsillapító cserére is.
Nem tudom, ez az új lengéscsillapító miatt van-e, de most szinte csak úgy suhan ezeken a szar pesti utakon, teljesen meg vagyok lepve, lehet, inkább megtartomszóval vajon mennyit ér? Végig rendesen karban volt tartva.
Kívül vannak rajta sérülések, többször meghúzták, összekarcolták. Kétszer volt koccanás miatt törve az eleje, azt szakszervízben szépen megcsinálták. -
xmad
őstag
válasz
shootme2 #10231 üzenetére
koszi
erdekes az tény. Valoszinuleg rossz széria volt. Erdekes mert anyam suzukija is elkezdte ezt. Pedig abba csak 67 ezer km van 2001 es. Ez tuti mer zsir újan vettük.. Persze a márkaszerviz szerint gyürü hang... Óh esélyes igen...de azt elismerték hogy volt erre egy visszahivás.
De mitol erhet ossze? Vastag koksz lehet a dugattyú tetőn?
-
shootme2
senior tag
Ha a hengerfej és a dugattyú összeér az nem éppen normális dolog... De nem hinném hogy komolyabb problémát okozna így hogy melegen elmúlik nem érhet nagyon össze.
Ha nagyon zavar inkább a lemunkálást válaszd jóval költséghatékonyabb. Én nem foglalkoznék vele...Csak nem zero11-hez van szerencsénk?
-
-
tomsics
senior tag
válasz
Szplöttyy #10225 üzenetére
Nekem a német 1.9tdi-hez volt szerencsém.Haveromé,fel lett rántva kb 210 pacira.Ne tudd meg hogy megy.100-nál 3-ba még füstöli a gumit rendesen.Imprezát gyorsuláson megfogja vele.Már 2 éve nyúzza és eddig kopón kívül semmit nem cserélt.Ja és akárhogy tiprod neki 8-nál nem evett eddig többet.Ha kiváncsi vagy rá mutatok egy régi vidit róla,mikor még 180 csacsi volt benne csak
-
Kornel
veterán
válasz
tomsics #10224 üzenetére
sok sikert hozzá.
nekem elsősorban hely kellene, én is úgy vagyok vele, hogy bármit megcsinálok, bár itthon se keresek rosszul, de itthon nem látok perspektívát, főleg nem hosszú távon. én most a D-s jogsit akarom megcsinálni, elég sok helyen keresnek kint buszsofőrt, bár ez egy 500k-s befektetés lenne így, de lehet jövő héten el is kezdem, 2-3 hónap és megvan. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10217 üzenetére
nekem volt swift 2-m, és most splash-em van. m13a vs. k12b.
előbbivel 6, de inkább 6,5 körül jártam annak idején 2008
-ban, ezzel 5 körül járok, igaz azóta lenyugodtam egy kicsit, de azt sose tudtam volna levinni 5 alá, a legjobb fogyasztásom 5,5 volt, ezzel meglenne a 4,5 is olyan tempóban. szerintem ugyanolyan vezetési stílussal van köztük egy kerek liter, mondom úgy, hogy 1 évig volt swift 2-m is, és most splashhel nyomulok, de nem cserélném vissza, számomra nagyon praktikus kisautó. -
Kornel
veterán
válasz
Motion_Blur #10215 üzenetére
spritmonitor szerint is így van
Szerintem ezzel a motorral a suzuki visszatért a jó irányba, az 5 körüli fogyasztás világába.
-
Kornel
veterán
most lehet nem fogsz egyetérteni velem, de szerintem egy ezres swiftet használni kell, és nem nézegetni, amit kell, kapjon meg: olaj, fékalkatrészek, gumi, a többivel meg ne foglalkozz, megy, amíg megy, ha meg meghalna, 40k egy bontott újszerű motor, más kocsiba egy légtömegmérő drágább ennél
-
xmad
őstag
ezt talaltam meg a hidegen csörgö 1.0 suzukiról. A 3 hengeres 993 ccm esetében hidegen erős kopogó
fémes hang. Miután a motor bemelegszik, a zaj teljesen
megszűnik. Sokan a hidraulikus szelepemelőre gyanakodtak,
de valójában a dugattyú elülső része ér hozzá a
hengerfejhez. A javításhoz módosított gyári dugattyút kell
beszerelni, vagy az eredetileg szerelt dugattyúból lemunkálni 0.2 mm-t. A hengerfej leszedése után látható,
hogy a két felület hol találkozott. Ez mitol johet elő?(azon kivul hogy gyarilag rossz a
dugattyu) egyszer meg jó utana meg mar nem.
Okozhat ez barmi komoly mechanikai kárt a motortban?
Vagy csak zavaró a hangja? -
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10207 üzenetére
Amig napi szinten 50-60 később 120km-eket raktam bele, addig én is tele nyomattam. Meg apám mostanában rászokott arra, hogy ráérez hogy ha sok van benne és "fiam elmennék vásárolni meg ide meg oda meg amoda" és nem tudom mit művel, szerintem jobban üvegeli mint én, de mindig üres tankkal hozza vissza
Viszont ha üres, akkor nem megy sehova. Volt már olyan, hogy jöttem haza, és itt a környéken egy 15-20pecig nyeleztem hogy fogyjon már ki
-
Szplöttyy
senior tag
válasz
Kornel #10205 üzenetére
Én? Oszt' ugyan' mé'? Én forgattam már minden fokozatban 6ezer fölé
Amúgy nem vagyok én autógyilkos, ha bárkinek el kell hozni autót, vagy ha olyan van, mindig engem kérnek hogy vezessek, és mindig kivannak akadva hogy milyen finoman, és normálisan közlekedek. Mert nekem presztízs kérdés, hogy én vezetek a legjobbanViszont a saját autót leszarom, az van, annak mindegy. De attól függetlenül hogy miket írogatok itt, kímélni szoktam, csak hát ha 3napig 80-al csorgok arról nincs mit ide írni.
Vagyishát irogathatnám hogy milyen keveset eszik, de nem számolom nem izgat. Azt tudom, hogy tankolok 2rugóért és megyek ennyi, vagy éppen annyit
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
válasz
Szplöttyy #10202 üzenetére
nem használom 1500-ön, csak jeleztem, hogy ha 70-el gurulva 5-ben 2000 fordulat körül fogyaszt 3-4 litert, akkor minek tiporjam neki 2-ban 7000 RPM-en? és 1500-nál nem erőlködik, nem rezonál, szóval használható, az m13a-nál nem emlékszem ilyenre.
egyébként megküldöm neki néha, érzésre megvan a 86 paci
Új hozzászólás Aktív témák
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- TCL LCD és LED TV-k
- Elektromos cigaretta 🔞
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- További aktív témák...
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest