Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Milyen házat vegyek?
- Milyen asztali médialejátszót?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- RAM topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz
trassher #13798 üzenetére
+1
ladákkal is ezt csinálták, legalábbis akinek volt egy kis esze.
akinek nem, az úgy jár mint mi, '95-ben vett faterom egy zsír új ladát, 2005-re szinte porrá rohadt, pedig garázsban állt, amikor nem ment éppen.
aki okos volt, annak meg 20-30 évesen se kritikus a rozsdásodás, fáradt olajjal kiöntötték az egészet, de szó szerint, az oszlopokat is, felfordították oldalra a kocsit, és durr bele.(#13799) pjen: ez nem igaz, ültem ilyen módszerrel "védett" kocsiban, semmit sem érzel belőle, rég belekötött az olaj, és vékony filmréteget hozott létre a fémen, ami örök, mint a nyomorúság
a fasza alvázvédelem meg annyit ért, hogy 10 év alatt porrá rohadt a kaszni... pedig '95-ben több tízezer HUF volt, rá lett szánva a pénz, mégse ért semmit se...(#13802) pjen: miénk is kétkörlámpás ezerötös volt, amit kifújtak alvázvédővel, de valószínű nem jutott mindenhova... pl. az A és B oszlop is rohadt belülről kifelé!
-
pjen
félisten
válasz
trassher #13798 üzenetére
Abban az időben azt mondtuk hogy egy tiz éves gyerek fél óra alatt motort cserélt egy trabiban,de ez nem volt igaz,és a 20 perc a varázs szerelődtől sem.Lehet nálatok gumi csizmában vezetnek,gondold végig-Beülsz fehér ing öltöny bőr cipő-kiszállsz egy társaságban és olyan szagod van mint egy benzinkútnak.Normális melyen üreges alvázvédelem,és az is büdös volt két napig.
-
trassher
addikt
Ezt a fáradt olajos trükköt olyantól hallottam aki kevesebb mint 20 perc alatt cserélt motort váltóval együtt otthon egyedül ha gond volt.
A megye legszigorúbb vizsgaállomásán anno kicserélték a fékcsöveit mert hogy ilyen rozsdamentes autó fékcsöve nem szivároghat. Aztán leesett az álluk mikor mondta nekik hogy 2 napja volt kiöntve szépen olajjal az csöpög kb 4-5 napig és csak annyi marad amennyi kell hogy ne kezdődjön meg a rozsdásodás.
-
pjen
félisten
válasz
trassher #13794 üzenetére
Teljesen félre értetted.Én nem hasonlítottam a trabit a suzihoz.Arrol próbáltam írni:a maga idejében a trabi érték volt,amit ápolni kellett.Többek között üreges alváz védelemmel.Nem tom ezt a fáradt olajos trükköt hol hallottad,de szerintem Te sem ültél volna szívesen egy fáradt olajtól bűzlő "aútóba"mondjuk egy színház látogatás alkalmával.Egyébként én még olvastam az autó motorban az első indiából behozott marutikról a cikket"kis ékszerdoboz".
-
Reaper
őstag
Nem csinálnának semmit a rendőrségen, szépen legépelik amit mondasz, megindul az eljárás, majd lezárják ismeretlen tettessel. Én is csak azért szarakodtam velük, hogy legyen papír amit mutogathatok a biztosítómnak. Egy ilyen után lett másodjára körbe fényezve szegény autóm. Az első meg a jégkár volt. Nekem csak az önrészt kellett kifizetni, a többit a Casco állta, de ahogy tudom, a mostani árak 20-30k/elem.
@kornelka: ha ülteted a kocsit, akkor a gyári gátló nem fogja sokáig bírni, ez borítékolható. Ha cseréled, akkor mind a 4et egyszerre, mert ha csak az első, vagy csak a hátsó tengelyen cserélsz, az elég hülye viselkedést eredményezhet, főleg kanyarnál lehet instabilabb, de akár vészfékezésnél is.
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #13790 üzenetére
Gondolkodtam én is a rendőrségen.. ha körbekarcolták volna az egészet akkor biztos hívtam volna őket, de ekkora karcolással körberöhögnek.
Miskolc, Dél-Kilián. Pedig soha nem karcolgattak "eddig".... tavasszal amúgy is vinni akarom az autót mert gyűlik a kőfelverődés is + 1-2 kisebb karc, de eddig ez utóbbi a legnagyobb.
A karcot lekentem ilyen javító "körömlakkal", de elég fos lett, de legalább a fém nincs kint, nem fog rozsdásodni.
-
Kornel
veterán
srácok.
valaki erre a kérdésre tud mondani valamit?
köszi!
(#13792) Doze: szerintem is várd meg a tavaszt, és keress valami jó szakit, aki nem túl drága, miskolcon biztos lesz. nem is értem ezt, hogy egyeseknek miért jó az, hogy más értékét ok nélkül tönkretegye. amúgy arra laksz, vagy ott dolgozol? az elvileg nem olyan rossz hely, ott dolgoztam egy ideig régebben.
-
Doze
aktív tag
Valaki ma este, (szerintem direktbe) meghúzta a kocsim jobb oldalát kb 6 cm hosszan, úgy hogy jobbra egy fa volt tehát mellém sem tudott senki állni. Gratulálok az illetőnek...anyja sírját karcolgassa a kis k*csög.
Kb 3 centin ki van a lemez is, szal szerintem fújatni kell.... tudna valaki tippet adni mennyibe fog ez fájni nekem?
-
trassher
addikt
válasz
gordonfreemN #13783 üzenetére
Belül úgy fogja megoldani mint anno a trabantnál hogy kiöntötték fáradt olajjal évente egyszer az alját és kész a korrózióvédelem. Persze ma már modernebb a dolog, szórópisztollyal kifújja a belsejét és kész.
-
pjen
félisten
válasz
gordonfreemN #13783 üzenetére
Vannak kifejezetten üreg védelmi eljárások,Kifújja aztán lezárja a nyílást.
-
t1
veterán
válasz
gordonfreemN #13783 üzenetére
Nem kell eltudom képzelni
Üreges igen. Többire passz a válasz, gondolatom lenne róla de lehet hülyeség azt meg nem szeretnék írni. Hidd el a karosszériás tudja mit csinál
-
gordonfreemN
addikt
Szia! Köszi a választ!
Az emelőről billent le az autó nem teljesen, de a küszöböt megnyomta eléggé.
Ha meg tudott horpadni, akkor a küszöb gondolom üreges, ha üreges, akkor belül hogyan fogja megoldani a korrózióvédelmet?
A külső fényezés is érdekes lesz, mert ilyen rücsis hatása van a küszöb fényezésnek.
Igaz én totál nem értek hozzá...Képet csináljak? mondjuk most elég koszos
-
t1
veterán
válasz
gordonfreemN #13781 üzenetére
Van külső és belső küszöb rész is, gondolom csak a külső sérült belül maradt minden ugyanúgy ahogy volt, a horpadt részt kivágja, oda hegeszti a javítást és vissza lesz fújva színre.
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
2006-os swift-em jobboldalni küszöbje idén februárban meghorpadt.
A karosszériás azt mondta, hogy vágni kell és csak úgy lehet javítani, pedig ők javítanak horpadásokat vákuummal is, de ezt nem tudja kihúzni másképp.A gondom az, hogy a küszöbök belülről is védve vannak és ha javítva lesz, akkor a belső védelem hogyan oldható meg?
-
t1
veterán
Aki esetleg nem ismerné
MR.X féle 1.6GTi Turbo
-
meroly
veterán
Srácok ez egy Swift? [link]
-
-
Kornel
veterán
válasz
-DogG- #13768 üzenetére
minden este szedd ki az akksit
de tényleg ez a legtutibb megoldás.
nekem úgy akarták kinyitni, hogy a hátsó háromszög ablakot kiszedték (kéder alá benyúl, és kihúzza egybe az egész gumit), szerencsére valaki megzavarta őket, mert tovább nem folytatták.
az üveges azt mondta, hogy minden nap van ilyen ügyfele, annyit lehet csinálni, hogy beragasztotta, de sokat az se véd.
lehet az a legpraktikusabb, ha kipakolsz mindent mindig, és nyitva hagyod, akkor talán az üveg és/vagy a zár megússza. -
-DogG-
csendes tag
Sziasztok!
Történt mára virradóra, hogy valami aljatag véglény kilopta az akksit a kocsimból ('98-as 3 ajtós Swift)... Szerencsére más nem hiányzik, de így utólag sem tudom biztosan, hogy a jobb oldali ajtó nyitva volt-e vagy sem (kulccsal nyitottam, asszonykának először, de túl könnyen nyílt, így lehet, hogy ott jutottak be és nyitották fel a gépháztetőt)... Anno rémlik, mintha valahol olvastam volna, hogy a swiftek gépházát nagyon könnyen ki lehet nyitni, valahol talán alá kell nyúlni és megrántani a bowdenházat, vagy ilyesmi... Valakinek van esetleg gyakorlati tapasztalata, hogy hogyan lehetne átmókolni a bowdent, hogy ne legyen ilyen könnyű dolguk az ilyen halálraítélteknek?
-
hossszú
őstag
válasz
DeFranco #13759 üzenetére
Hogy mennyit ér hosszabb távon nem tudom de most igen látványos volt. A samponos mosás után leöblítettem tiszta vízzel ekkor ugye a víz minden irányban terül és foltosan szárad, (főleg az én sötétzöld rönyómon látszik nagyon, ha nem törlöm át) de a viaszos kezelés után ez a fényesítő vacak olyan szépen leszaladt a felületről, hogy öröm volt nézni.Alig maradt víz a lakkozáson, szépek lettek az autók.
-
hossszú
őstag
válasz
Cheesy #13756 üzenetére
Szolnokon inkább menj ki a Mobilpetrol kútra megnyílt a nagynyomású mosójuk, én ma lemostam a Suzit és az Espacet is. A két autóra 1300Ft-ot dobáltam be. Van samponos mosás, sima öblítés, viaszos kezelés és erre valamilyen fényesítő öblítés.Mind a két autóra ment a viasz és az erre való öblítés és így került ennyibe.
Remélem idővel nem állítják át a számlálót, ez így nagyon megéri és még nem is karcolódik össze az autó. -
Kornel
veterán
válasz
Cheesy #13756 üzenetére
1: ne menj ilyen mosóba, hanem magasnyomásúval mosd le magad, vagy valamelyik kúton, az kevésbé tesz kárt a fényezésbe/egyéb alkatrészekbe.
2: cseréld le a kocsit, és pörgesd kicsit a magyar gazdaságot mondjuk vegyél egy új swiftet.
3: suzukit 2,5 milla felett venni marhaság, akárki akármit is mond.
4: az enyémből csinálok egy jó kocsit, kis ültetés, fólia, valami jó felni. ha már ez jutott, legalább legyen jó -
Cheesy
őstag
A mai nap az kész.
Szolnokon a Hunyadi úti SHELL benzinkótra elmentem lemosatni az autót. Tudom, hogy az antennát le kell venni, vagy összenyomni, mert 2 napja a Picassonkat vittem ugyanide. De az én csettegőmnek össze van már rohadva az antenna, azt össze nem nyomja semmi, leszerelni sem lehet, mert egy nagy luk van alatta. Hát reménykedtem.
A program végére nemcsak az antennát törte le a gép, hanem a jobb első ablaktörlő lapát tartóját is (csak a tartórészt, ami a cserélhető lapátfej része, a karban nem tett kárt).
Utána még teletankoltam, addig a kutas srác volt olyan rendes és szigszalagból nyomott a csonkra egy gombócot, hogy ne karcolja meg esetleg az üveget. Az antenna letört, a helyén most egy kis antennabélésdarab van.
Úgyhogy most rádió se, az egyik ablaktörlőnek meg csak egy csonkja van, szigszalagozva. Igazán autentikus, az autózás legalját hűen illusztráló képet mutat. De legalább úgy ahogy tiszta lett. -
AMD Power
titán
Csak az összehasonlítás kedvért.
Volkswagen Golf Comfortline BMT 1.4 TSi 140LE 6 312 130 Ft
Audi A3 Attraction 1.4 TFSi 140LE CoD 6 511 520 Ft
Toyota Corolla 1.6L Valvematic 132 LE 7 fokozatú Multidrive sebességváltó Limited felszereltség 6 140 000 FtÉs ezek messze nem az olcsó márkák voltak. Egy Renault, Opel, Ford-ban ugyan ez kb 1.5 millióval olcsóbbak.
-
Kornel
veterán
es 6,5-ert venni fogjak?
dehogy.
vicc az egesz.
abba gondoljatok bele, hogy ugyanugy magyar kisipari beszallitok alkatreszei vannak benne mint a tobbi mi autonkba.
amig egy swift/splash parosnal elmegy, hogy eltorik egy rugo, elrohad egy gatlo, ez itt ennyiert mar nem lenne megengedett... -
trassher
addikt
válasz
AMD Power #13746 üzenetére
7.795.000?
Ne vicceljünk már. Elhiszem én hogy jó, a szépség szubjektív na de akkor is. A suzuki nincs abban a piaci pozícióban hogy ennyiért áruljon autót. Vagyis megteheti csak úgy jár majd mint a kizashi-val is. Lehet jól felszerelt meg modern de ennyiért csak nagyon elvakult fanatikusok veszik meg.
-
AMD Power
titán
Egy szinttel feljebb lépett – Suzuki SX4 S-Cross 1.6 All Grip (2013) teszt
Szép meg jó. De ennyiért.
-
AMD Power
titán
Egy újabb gyöngyszem! Szeretem az ilyen képeket... nem nézi meg ez az állat ,hogy mit rak fől?
-
AMD Power
titán
Boldog Karácsonyt nektek!
Jövőre ilyenkor már teljes értékű tag leszek!
-
AMD Power
titán
Abszurd..
Ez viszont érdekes! Törött Swift. Ha kíváncsi vagy ,hogy tőrt össze van hozzá videó is.
-
Doze
aktív tag
válasz
AMD Power #13737 üzenetére
kulturált beltér.... persze, meg 30ekm....persze
ellenben azt nem értem meg, hogy az sx-el is hordtam: lambériát, bramac lecet, cserepet, mosógépet, lapra szerelt ágyat, szekrényt stb, viszont a belterén nem látszik, max a csomagtartón van 1-2 karc, ami ráadásul marha könnyen karcolódik.
Némelyiknek meg olyan igénytelen, nekem 80ekm-el olyan mint soknak tízezerrel.
-
AMD Power
titán
Ilyeneket miért írnak? Ki hiszi el erről az autóról ,hogy 31177 km van benne!??
-
-
giigz
veterán
válasz
Kornel #13700 üzenetére
Tegnap pont ilyennel találkoztam, de talán még érdekesebb is volt.
SX4, megyünk a városi részen kifelé a városból, 50-es táblánál kerek 50-nel megy a belső sávban, egy kicsit megyek a seggében, aztán gondoltam külsőben megelőzöm, nem akartam gyorsan menni, a szokásos 60-ra gyorsítottam, majd látom, hogy ő is gyorsít, aztán nagyon finoman lassan elment mellettem, olyan 65-tel a városban, majd pár másodperc múlva már az országúton voltunk, besoroltam mögé, megy olyan 75-80-nal, majd úgy, hogy semmi akadály nincs előtte, elkezd fékezni, olyan 60-ig lassít... Aztán elkezd gyorsítani, megy 110-zel... Szintén fék, semmi akadály, megy 70-80-nal... Aztán jön a 60-as tábla egy kanyar miatt, lelassít 50-re... Aztán 70-es tábla, gyorsít 80-ra... Na utána elmentem mellette, olyan 90-100 körül mentem végig, alig maradt le tőlem, érdekes akkor már nem fékezgetett a semmi miatt...
-
giigz
veterán
Ha már a kerekek meghúzásánál tartunk, én még sosem húztam utána, és nem is volt ebből gondom. Jól meghúzom, ellentétes irányban haladva, vagy 5 lépcsőben, aztán úgy van vagy fél évig, de egy csavarom sem lazult még meg...
Most legutoljára amikor a télieket rakattam fel, a gumis ismerősöm csinálta, először azzal a légvalamivel felrakta, majd a kocsi saját súlyán nyomatékkulccsal húzta meg.
DeFranco: Üdv. a Suzuki topicban, már vártam, mikor válsz olvasóból íróvá
Na szóval nem akarok hülyeséget mondani, de a Fóka sedan csomagtere, nem "csak" 490 liter? Én is néztem ugye "régi" Fókát, és a sedan-nál 490 literre emlékszem, a Megane meg 510 literes, pont megjegyeztem hogy egy hátizsáknyi a különbség...
-
Kornel
veterán
a splash csomagtartója alapból kicsi, de rejtett padló alatti elválasztója nagyon praktikus.
bent van elég sok dolog, ami kellhet, szerszámok, pléd, elsősegélycsomag, stb.
igaz vontatókötél és bikakábel nincs, de lehet veszek majd, elfér még -
DeFranco
nagyúr
töredelmesen bevallom, nem suzukim van, ellenben 520 literes a csomagterem... betettem egy sporttáskát, ami abba belefér (poroltó, pokróc, töltő, bikakábel, kozmetikai szerek, kefe, desztvíz, izzókészlet, gyorsköző, wd40 duct tape, szerszámok, eü láda, szonda, fejlámpa stb.) az maradhat, ami nem fér be a sporttáskába, meg a pótkerék mellé sem, az már nem fontos
-
DeFranco
nagyúr
nem kellett hirtelen, és új akkut akkor veszek, ha ez lefekszik... először bikakábelt vettem, az szerintem alap, akármilyen is az akku, lehet hogy nem én leszek lerohadva, hanem más, meg az is lehet, hogy egyszer rajta hagyok valami fogyasztót, kellhet
a töltőt meg nem akartam 4k-ért otthagyni, intelligens, vezérelt töltő minden jóval annyit akkor is megért, ha egyszer sem használom 3 év gari van rá... szintén bárkinek kellhet a családban
elég lett volna az egyik, de ha már így van, nem bánom
a gumis pedi csak elvileg húzza nyomatékkulccsal a gyakorlatban mg rádobja a pneupisztolyt, 'szt jóvan... ha nyomatékkulccsal is húz, akkor sem fogja állítgatni csavar és típus szerint, van egy beállítás, és azzal húz mindent 30-ból egy kulcsozik
-
-
DeFranco
nagyúr
sajnos nincs nyomatékkulcsom, pedig az lenne a jó
gondolom (de csak gondolom!) hogy kézzel nem tudom annyira meghúzni, hogy tönkrevágja a menetet, ha nem állok neki lábbal tiporni a kerékkulcsot
engem mindenesetre aggaszt, ha még rá tudok húzni az anyára nyolcadokat, nem szívesen hagynám el a kereket, rend szerint pályázok az autóval, és azért 130-nál ilyennel borulni nem kellemes
mellesleg az összes gépkönyv és gumis cikk is javasolja az utánhúzást
de a legjobb a nyomatékkulcs lenne persze
-
Doze
aktív tag
válasz
DeFranco #13710 üzenetére
elméletileg az előírt Nm-rel kell meghúzni... már ha van nyomatékkulcs. Tovább húzni felesleges.
Esetleg a kilazulásnál, az szokott előfordulni hogy a menetet zsírozzák, aztán nem lesz önzáró, vagy a kerék és az agy közé valami piszok kerül és nem fekszik fel rendesen.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Cheesy #13709 üzenetére
nem értek egyet, nekem volt, hogy 400 kilométer után(hamarabb nem volt lehetőség meghúzni) egy negyedet is lehetett tekerni az anyán, az pedig sok
következő kerékcserénél másik gumistól 100 kilométer után nyolcadot lehetett tekerni három anyán
szerintem igen is van értelme utánahúzni
@cekkk: nézd meg neki indulás előtt, aztán 150 kilométer belefér... add a kezébe a kulcsot, aztán ha ő nem tud rajta moccantani, akkor haza is jöhet vele
-
Cheesy
őstag
-
cekkk
veterán
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne, ma lett lecserélve a két első kerék barátnőm kocsiján, na most ugye 50km után utána kellene húzni, légkalapáccsal lett feltéve, holnap indulna haza a nővérével egy 150 kilométeres útra. Mennyire veszélyes, ha nem húzza meg 50km után, hanem majd ha haza érnek akkor valami ismerős?
-
radi8tor
MODERÁTOR
Kedves PRO-peller és a többiek!
Kérem ezt a sehova nem vezető vitát itt befejezni szíveskedjetek!
-
Mercutio_
félisten
válasz
PRO-peller #13703 üzenetére
-
Kornel
veterán
válasz
PRO-peller #13703 üzenetére
olvastad, hogy a heten minden reggel tukor jegen mentem hajnalba?
bp.
soztak is minden hajnalban ezerrel.
ha erre nem kell teli gumi, akkor semmire.
de igazad van, nyarival fogok jarni, es ha utkozben eszreveszem, hoy jeges az ut, akkor felrakatom a telit.
egyebkent ha visszaolvasol nem emlegettem 7 fokot, csak csuszos utfeluletet. -
PRO-peller
senior tag
válasz
Kornel #13702 üzenetére
A cikkből egyértelműen kiderül h a nyári szar a jégen, akár 3x is jobb lehet a téli. Meg az h a legjobb téli fékútja is 2x esen haladja meg jégen az száraz felületen mértet. A nedves és száraz körülmények között jól teljesít a nyári a teszt hőmérsékletén kb. az élvonalban. Nem olvastam viszont az átkos 7 cesius fokról a hangot se. De jártasd nyugogtan az tekervényeidet! Ellenérvek is léteznek ha tetszik neked hanem. Legfontosabbak az útviszonyok. Ezt kell figyelembe venni a felelős autósnak.
Bárkit megnyugtatok h 30 perc alatt tudok itthon a keréktárcsára szerelt téligumit feltenni, mert fel vagyok készülve.
-
Kornel
veterán
válasz
PRO-peller #13701 üzenetére
hozzászólások...
istenem.
ez a tipikus ismerős ismerősének a rokona mondta, hogy kategória.
olvass teszteket, amik konkrét méréseken alapulnak. pl. ezt, amire nem lehet ráfogni, hogy elfogult a gyártók irányába.
te ezeket viszont szándékosan kerülöd a hsz-aidban, és a saját butaságodat fújod tovább. -
PRO-peller
senior tag
válasz
Kornel #13700 üzenetére
Ezta cikket ajánlom a témában mindenki figyelmébe.
Külön ajánlom elolvasni a cikkhez kapcsolódó hsz-eket. Nagyon megosztott a vélemény halmaz. De igen tanulságosnak tartom.
A leginkább az európai szabályozások a helyi adottságokat veszik figyelembe és a körülményeknek megfelelően írnak elő nem ritkán megkötéseket nem pedig a szent 7 fok szerint.
A hsz-edet nem elemzem érezd h röhög aki beleolvas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Surface Laptop 7 Business edition - Intel Core ultra 5 236V energiahatékonyabb az intelnél! -olvass
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest