Hirdetés
- OnePlus Pad 3
- Milyen videókártyát?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen házat vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Pánikban a világ a Radeon RX 5000 és 6000 sorozat támogatása miatt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen processzort vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby
#1304
üzenetére
Majd én válaszolok JJ helyett, bár nem kaptam felhatalmazást.
A fékrásegítés lett letiltva a szabályzat szerint.
Tegnapi ígéretemhez hűen kipróbáltam a különbséget.
A szabályzatban leírt beállításokat használtam, és mentem kb 10 mérhető kört.
Azután hozzáadtam a "fékrásegítés alacsony" opciót,
és azzal is mentem kb 10 mérhető kört. Mindezt a Monzai pályán,
Meglepően jelentős különbséget éreztem, ami főleg a kanyarokban jelentkezett.
Példa: fékrásegítéssel az egyik íves kanyar vételéhez elég volt kis gázelvétel előtte, és a kanyarban az első szakasztól már tolhattam a gázt, és gyönyörűen be lehetett venni.
Segítség nélkül ugyanebben a kanyarban hasonló cselekvéssel, tehetetlenül csúsztam mint az állat a bukótérbe egészen a falig nem is kicsit ütközve. Ezt többször is kipróbáltam, több kanyarnál is, és mindenhol ez a tapasztalat jelentkezett.
Összességében mentem 40-50 kört a próbák miatt.
Ez alapján merem mondani, hogy jelentős segítség a fékrásegítés az úton maradáshoz kanyarban. Gyorsabb nem lesz, de legalább nagyobb eséllyel a pályán marad.
Rásegítés nélkül ezeket a kanyarokat természetesen be lehet venni, csak teljesen másképp kell vezetni.
Az időeredmények szerint, viszont, ha rásegítés nélkül viszonylag normálisan körbe tudtam menni, 2 mp-vel jobb időm lett, mint rásegítéssel.
Ha jól emlékszem 2:06 xx vs 2:04 xx
Igaz, hogy ehhez nagyobb koncentráció kell, és több gépészkedés, és több gyakorlás.
Viszont az automata sebváltót nem állítottam át, és az a rásegítés nélkülire volt beállítva, és ez is érezhető különbség volt, mert a kigyorsításoknál gyengébben viselkedett a rásegítéses változatban. Talán ez a 2 mp különbség magyarázata.
Ennek a tesztnek a függvényében én azt mondom, hogy a fékrásegítés alacsony lehetőséget engedélyezni kellene, hiszen gyorsabb nem lesz tőle senki, csak élvezetesebb a vezetése, mert 10-ből csak 2 -szer csúszik ki, és nem 6-szor mondjuk.
Ez csak példa volt, nem kell kicsúszni 1 szer sem.
Ha ezen múlik, hogy ne menjenek el társaink, nyugodtan lehet engedélyezni.(szvsz)
Más pályákon is tesztelni kellene, mert lehet, hogy a pálya vonalvezetése miatt nagyobb előnyt is ad. Ezt nem tudom.
Mindenesetre a mostani szakaszban jó lenne, hogy a szerón a lehetőség vissza lenne állítva, hogy az éppen aktuális pályán is lehessen tesztelni. Ne úgy mint tegnap, hogy kénytelen voltam offline módban. Aki nem akarja, nem használja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5420 Újszerű állapotban, i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- Dell Latitude 5420 Új, Fóliás állapotú,i5 FHD IPS LCD,16GB,magyar világítós billentyűzet
- DELL P2714H "27 colos kalibrált IPS panellal rendelkező monitorom eladó tökéletes állapotban!
- MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G stabil, működésileg megbízható állapotban eladó!
- Xiaomi 13T Dobozzal Töltővel
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! Ryzen 7 3700X / RTX 2070 Super / 32GB DDR4
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 64GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / 100% akku
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Red -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3619
- XBOX Series X 1TB // Számla+Garancia //
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



