Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #1304 üzenetére
Majd én válaszolok JJ helyett, bár nem kaptam felhatalmazást.
A fékrásegítés lett letiltva a szabályzat szerint.
Tegnapi ígéretemhez hűen kipróbáltam a különbséget.
A szabályzatban leírt beállításokat használtam, és mentem kb 10 mérhető kört.
Azután hozzáadtam a "fékrásegítés alacsony" opciót,
és azzal is mentem kb 10 mérhető kört. Mindezt a Monzai pályán,
Meglepően jelentős különbséget éreztem, ami főleg a kanyarokban jelentkezett.
Példa: fékrásegítéssel az egyik íves kanyar vételéhez elég volt kis gázelvétel előtte, és a kanyarban az első szakasztól már tolhattam a gázt, és gyönyörűen be lehetett venni.
Segítség nélkül ugyanebben a kanyarban hasonló cselekvéssel, tehetetlenül csúsztam mint az állat a bukótérbe egészen a falig nem is kicsit ütközve. Ezt többször is kipróbáltam, több kanyarnál is, és mindenhol ez a tapasztalat jelentkezett.
Összességében mentem 40-50 kört a próbák miatt.
Ez alapján merem mondani, hogy jelentős segítség a fékrásegítés az úton maradáshoz kanyarban. Gyorsabb nem lesz, de legalább nagyobb eséllyel a pályán marad.
Rásegítés nélkül ezeket a kanyarokat természetesen be lehet venni, csak teljesen másképp kell vezetni.
Az időeredmények szerint, viszont, ha rásegítés nélkül viszonylag normálisan körbe tudtam menni, 2 mp-vel jobb időm lett, mint rásegítéssel.
Ha jól emlékszem 2:06 xx vs 2:04 xx
Igaz, hogy ehhez nagyobb koncentráció kell, és több gépészkedés, és több gyakorlás.
Viszont az automata sebváltót nem állítottam át, és az a rásegítés nélkülire volt beállítva, és ez is érezhető különbség volt, mert a kigyorsításoknál gyengébben viselkedett a rásegítéses változatban. Talán ez a 2 mp különbség magyarázata.
Ennek a tesztnek a függvényében én azt mondom, hogy a fékrásegítés alacsony lehetőséget engedélyezni kellene, hiszen gyorsabb nem lesz tőle senki, csak élvezetesebb a vezetése, mert 10-ből csak 2 -szer csúszik ki, és nem 6-szor mondjuk.
Ez csak példa volt, nem kell kicsúszni 1 szer sem.
Ha ezen múlik, hogy ne menjenek el társaink, nyugodtan lehet engedélyezni.(szvsz)
Más pályákon is tesztelni kellene, mert lehet, hogy a pálya vonalvezetése miatt nagyobb előnyt is ad. Ezt nem tudom.
Mindenesetre a mostani szakaszban jó lenne, hogy a szerón a lehetőség vissza lenne állítva, hogy az éppen aktuális pályán is lehessen tesztelni. Ne úgy mint tegnap, hogy kénytelen voltam offline módban. Aki nem akarja, nem használja.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó LG OLED42C31LA 120Hz (garanciális, hibátlan állapotban)
- Katonai Rugged laptopok Panasonic Toughbook és Getac S410 6-11.gen gar.
- Lenovo ThinkPad P1 G2 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" Xeon E-2276M 32/1TB QUADRO T2000 4GB FHD
- Dell OptiPlex 3050 számítógép (I3/8gb/240SSD)
- Lenovo Thinkpad T495s Ryzen 5 PRO 3500U/16GB RAM/256 SSD/14" FHD touch Magyar bill. laptop eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Huawei Nova Y70 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Medion Erazer Beast X40-hez vízhűtés (MD 60961)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest