Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_o_g_y_i
őstag
TIS 32-ről valakinek van infója?
-
HWSW
tag
MV6-nak nem okoz gondot tartani a 240-et...
Még így, 20 évesen sem.
-
Petyyyyy
addikt
Hatvanért kapják ki a két beszakadt gyertyát, garival. Utóbbi: ha az új szett beszakad/törik, akkor ingyé' kiszedik majd.
-
haddent
addikt
válasz
gzbotii #52463 üzenetére
Nem nagy szám, csak az 318d és gondolom min. 6 sebességes
Egyébként ahogy F_Gergely is mondta, 200 -at tartani kényelmesen az nem egyszerű azért annyira. Mondjuk a zaj meg a szélzaj a kissebb gond, azért azt érezni, hogy stabil a futómű meg a motor vagy a végét járja csóri
-
gzbotii
nagyúr
válasz
zolikaDB #52469 üzenetére
Az 1.4 90Le Corsammal pályán egyszer mentem 160-at, 4 személyel, de az enyémben mar 110 fölött kegyetlen a szélzaj ill futászaj.
E60 318d BMW nem egy sportautó, belépő szint a bajor márkánál es annak tényleg kvázi meg kényelmes utazótempó volt a 240 - nem érezted azt, hogy itt most mind meghalunk, kínozva van, véget karcolja.Persze ott a pályán 180nal amikor csapatunk úgy elszelelt mellettünk valami fekete gép, mintha álltunk volna. Csak pislogtunk
-
Petyyyyy
addikt
válasz
F_Gergely #52476 üzenetére
Az a gyanúm, mióta itthon van hángeriben - előző
gazditulaj másfél év - nem igazán volt vele foglalkozva.gban - Nem, akkor már menne a gyereksírás.
Tütü III. kerben, én épp VIII-ban. Tegnap még csak ijesztegettek vele.
De annyira nem meglepő. Akitől vettem egy nagy simlisnek tűnt. Semmit nem tudott semmiről, akármit kérdeztem. Ez a nem hazudok inkább, de nem mondom el mi a baj. Tényleg minden intő jel ott volt, hogy ne vegyem meg az autót, de szeretjük a kihívást ugyebár. -
Petyyyyy
addikt
Csupa jó hír: két gyertya kijött, kettő nem. Volt beáztatás, hf melegítés de semmi. Most a direkt ezzel a gonddal foglalkozó szakemberre várunk.
-
#81556480
törölt tag
-
-
_seth_
veterán
válasz
F_Gergely #52468 üzenetére
A kadettem is megfutotta anno a 210-220-at is, bár mondjuk zaj az volt benne...
A vectrát 220-nál lehet fixálni tempomattal, és bár 11 évvel fiatalabb mint a kadett volt ('85 & '96), ennek sem 200 fölött van az utazó tempója
(Na persze ha még megfutná... 2008-ban megfutotta, de az már régen volt)200 fölött utazótempóról nem tudom lehet-e beszélni, ismerős útba ejtette a német autópályát és azt mondta, hogy túl zsúfolt és nem lehet tartósan gyorsan haladni ott sem.
-
F_Gergely
őstag
válasz
gzbotii #52466 üzenetére
De igen
Én csak erre reagáltam:"Annyira nagy szám egy 2005 körüli autótól, a 200+"
igen, szerintem nagy dolog ha egy autó utazótempoban ekkora sebességet tud menni, mert ehhez motor kell ami elbírja. Az hogy 2 másodpercre felgyorsul 200-ra és utána visszalassít mert széthullik, ezt nem tekintem teljesítménynek. De még az én régi dizel vectrám is csak 180-at megy de inkább csak 160-at utazóban. Szóval szerintem igen, nagy dolog ha egy autó utazóban 200+ km/h sebességet tud menni
-
-
F_Gergely
őstag
válasz
sasa58 #52451 üzenetére
"A legtöbb klíma rendelkezik egy hőmérsékletérzékelővel, ami megakadályozza kompresszor bekapcsolását, ha a hőmérséklet nem éri el a plusz öt fokot. Ezzel védi a rendszert..."
Szóval jah, klímától függ, elvileg ha szélvédőfűtésre rakom, nekem is be kéne kapcsolja a klímát - mondjuk tegnap nem is volt párás a szélvédő csak B oszloptól hátrafelé minden -
Petyyyyy
addikt
válasz
F_Gergely #52444 üzenetére
Kb. ugyanez volt. Tegnap délután ugyan indult, de fél percig csúnyácskán járt kicsit, aztán magára talált. Check lámpa is másodpercek alatt kialudt, utastérvilágítás is ~ 10mp után normalizálódott.
Másrészt úgy fest lesz egy szett zsír új fékbetétem eladó.
Ma reggel kibontotta a szerelő és láss csodát nincs benne az elektromos jeladó, ami kellene. Anélkül meg nem tudja megmondani a BC mikor kell cserélni, illetve a jeladó nélküli fékbetéttel állandóan kiírná a hibát.
-
F_Gergely
őstag
válasz
sasa58 #52451 üzenetére
Enyém nem kapcsol csak 4 fok felett, vagy ha a szélvédőfűtést bekapcsolom, de akkor sem úgy kapcsol be mint mondjuk nyáron, mert ott megérzem az autón mert egy picit ugrik az alapjárat aztán persze vissza áll, de ott észre lehet venni. Volt aki mondta neki 1 fokban is simán ment a klíma. Ezek ilyen misztikus dolgok, klíma válogatja
-
F_Gergely
őstag
én egyszer mertem 180-at nyomni, ment volna még de nem mertem tolni. 160-at viszont kényelmesen fut utazótempóban, ha előzni kell akkor gond nélkül megy. Egyszer ha kész lesz, akkor kap majd egy faja chiptuningot, hozzá nagyobb intercooler nagyobb töltőnyomás. Menne mint egy állat az tuti
De első körben a kasztnit kéne idén rendbe tenni, ahogy jön a tavasz kezd rügyezni a verda....
-
beg
veterán
válasz
haddent #52441 üzenetére
Nem volt az oldalán semmi. Stock opckék szín, opc felnivel és csak a hátsó szolid gyári felirat. Egyszer megcibálnám egy ilyen bajszát, hogy mit lép.
A G opc meg simán megugorja a 220-at, ha az enyém óra szerint lejtőn hátszéllel vákumban 195-öt haladt (GPS azt mondta 187
). Persze lezárt német autópályán és csak egyszer próbáltam.
-
HoaryFox
őstag
válasz
F_Gergely #52446 üzenetére
Teker szépen az önindító, mint mindig, egy-egy pillanatra "elkapja", aztán nagy nehezen elkezd emelkedni a fordulat 0-ról, de még tartanom kell az önindítót, aztán ha alapjáratig felmegy a fordulat, leveszem az önindítót, felmegy a fordulat 1500-ig, majd vissza 1000-res alapjáratra. Hidegen ilyenkor egy picit remegősebb a motor, de egy pár perc után kisimul az alapjárat.
-
HoaryFox
őstag
válasz
F_Gergely #52444 üzenetére
No, eredeti kérdés már off, ugyanis kiderült, hogy azt az alacsony értéket fullos utastér-ventillátorral mértem
Ma hajnalban indítottam, semmi probléma nem volt, akksi nyugalmi állapotban (nulla fogyasztó, motor nem jár) 12.5 V, alapjáraton egy helyzetjelzővel 14-14.1 V.
Szóval akkor már csak a nehezen indulás kérdését tárgyaljuk meg
Vagy a gyújtás lesz a ludas vagy az üzemanyagrendszer, én az előbbire tippelnék, mert ha nem akar indulni, a benzinillat (nem szag
) jelen van a motortérben, ergó naftát kap. Bár azt se értem, hogy akkor menet közben miért nincs neki semmi baja?
Ez nekem fura
Első körben egy gyertyacserét mindenféleképp megejtek a jövő héten
-
F_Gergely
őstag
válasz
oliwire #52412 üzenetére
a központi zárat ki kéne mérni, ajtókárpit le, és multival rá kell mérni mikor zárod az ajtót. Lehet csak kábelszakadás is, jellemzően az ajtó és kasztni között lévő gumiharangban lévő kábelek elszakadnak. Múltkor hoztak egy kocsit, mondja a tulaj, biztos nem az a baj mert a gumiharang hibátlan ő azt nézte már. Igen a harang hibátlan volt, benne lévő kábelek meg 2 kivételével szakadt volt mindegyik. Lehet motorhiba, lehet vezérlő hiba, sajnos ki kell mérni és egyesével kizárni a hibalehetőségeket.
Ablaktörlő kart leszedni egyszerű, kiszeded a csavart ami fogja, és a bordázott kúpos tengelyről függőleges irányban lehúzod a kart. Ha nehezen jön, akkor be kell fújni csavarlazítóval/wd40-el, kicsit megmozgatni és szépen lefog jönni. Erőltetni, nagyon feszegetni nem jó mert hajolhat maga a kar, és roncsolódhat a bordázat is, és ilyen esetben törléskor ugrani fog a kar. Mikor rakod vissza, előtte a tengelyt pici zsirral kend be és gyönyörűen lejön majd legközelebb.
Légbefújás (ha tekerős akkor manuális klíma), középboxot kéne szétszedni, bovdennel működnek a légterelők, lehet elszakadt. Ez inkább pepecs meló de nem borzasztó.
(#52414) Petyyyyy
Simán lehet gyertyát cserélni, nekem is 2 gyertyám volt rossz, simán ki lett cserélve. Mondjuk érdekes, mert neked nem indult az autó, nekem 2 rossz gyertyával simán indult a verda, csak 3 henger ment pár percig utána már rendes alapjárat volt, kialudt a check lámpa is.Klíma nyomáskapcsolója nem nagy cucc, csak akkor le kell üríteni a rendszert. Két nyomáskapcsoló van egyébként egy a kompresszornál, egy meg a klíma körben, plusz vannak hőgombák amik szintén a rendszer helyes működéséért felelnek. (gyakorlatilag annyira jól be van biztosítva a rendszer hogy nem tudod tönkretenni, túlterhelni, 4 körös védelem van)
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30? Én 10W40-et rakok bele ha jól emlékszem.
(#52421) M_o_g_y_i:
Szerintem inkább csak visszafele léptek, nekem a C nagyon nem jön be, belseje kifejezett ronda számomra. Annyi hogy ott végre elfelejtették ezt a sok hülye patentot, ami már C omegában sem volt, hanem csavaroztak mindent.(#52423) necsak:
Attól függ, igazából a nehéz indulást a lemerült akksi okozhatja, az pedig a generátor hibája lehet mert nem tölt rendesen. Mérj rá az akksira indulás előtt hideg motorral. De a benzines autó kb két ceruza elemmel beindul ennyire nincs áramfelvétele, egy dizelhez képest -
Petyyyyy
addikt
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30?
-
haddent
addikt
válasz
#81556480 #52435 üzenetére
Na, reméltem, hogy valoban ők, csak nem akartam előre örülni
gta is jó, vice még jobb, van izlés !
AMD Power
az rendben van, hogy a G Astra levillogja a TDI Golfot, de 220 -at hogy mentek ezek? Frontális ütközésnél a relatív, összeadódott kettőjük sebessége?
beg az a J OPC aminek oldalán szép nagy OPC vinyl van meg opel meg mittomén? Őt látom sokszor, nem hiszem, hogy több járkálna belőle, nem egy népautó
-
AMD Power
titán
-
#81556480
törölt tag
válasz
mohabá 007 #52427 üzenetére
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Kickass #52431 üzenetére
Remélem nem lesznek bajok. Akksit is megnéztük a rendes tester-rel, de mivel ugye akkor értem oda így az oldalán szereplő 640-es indítóáramból 630-at mutatott a műszer. Mondtam hagyják nyugodtan kint estére, majd reggel meglátják mi a szitu. Az Insignia fúvókán meg csak csodálkoztak. Be lehet ezt rakni? Mondom naná.
Klíma nyomásérzékelő szenzorával lesz még gubanc azt hiszem, ami állítólag nagy meló, mert bal elől a dob környékén van. Mindegy, ezt majd akkor rendbe rakatom, ha aktuális lesz. -
Kickass
őstag
válasz
Petyyyyy #52430 üzenetére
Ha elnyalja a menetet a hengerfejben akkor tudnak belerakni acél perselyt, nekem még a PGT-ben már annyira ki volt az egyik menet, hogy egy idő után gyertyacsere után már kiköpködte a gyertyát, lehetett érezni hogy csak forog a menet helyén.
Igaz az gyújtógyertya ez meg izzító de ez valószínűleg irreleváns, csak a méret különbözik. -
Petyyyyy
addikt
Az egyik idős szerelő mondta, kicsit vicces/kekeckedő kedvében volt, láttam rajta. A srác aki amúgy csinálni fogja, mondta, hogy az évek alatt kb egyszer fordult elő olyan, hogy beleszakadt.
haddent - Dunno. Meg igazából mondták, hogy deee, kijön az. Max elnyírja a menetet és azért kell lekapni a hengerfejet.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
mohabá 007 #52427 üzenetére
Minek ide skynet
-
mohabá 007
aktív tag
-
-
korobi
aktív tag
válasz
korobi #49487 üzenetére
sziasztok.
Mostanában nem voltam jelen itt, de gondoltam egy kis helyzetjelentést írok.
szóval, amivel épp gondom volt az a fűtés és a tankolás. találtam egy szerelőt, eddig korrekt volt.
fűtés végül radiátoor csere lett. azóta minden tökéletes.a tankolás problémám már összetettebb volt. mivel sokat ált a kocsi így az összes szellőző csövem el volt dugulva, de nem ez volt a fő gond hanem a tankban, ahol a beöntő csővégződött volt egy lopásgátló vagy mifene. na az az állás alatt "összeszáradt" alább képek... ezt kidobták belőle és nincs gondom.
következő kör egy lambdaszonda csere és futómű kopogás megszüntetése....
-
HoaryFox
őstag
Rosszul töltő generátor (alapjáraton 13.4 V) okozhatja-e azt, hogy alig akar beindulni az autó? Ez egyre sűrűbben fordul elő mostanában
Valamint hidegen a generátornak is van valami csapágyas hangja, szerintem nem az ékszíj, mert alig fél éve (~6000 km) lett cserélve.
F Astra C14NZ
-
trassher
addikt
válasz
sunci_02 #52399 üzenetére
Semmi baj nincs vele pályán. Most jöttem vissza debrecenbe, óra szerint 140-nél is jól működik.
Azt a videót még nézni is rossz volt. Ki kell venni a műanyag elemet egyben. Én csavarhúzó nyelével kocogtattam ki a fúvókákat. Nekem is megmutatták mert máshogy nem jött le. Már körmös lehúzót akartam kölcsönkérni a művelethez.haddent: Nekiálltál felhúzni az ablaktörlő kart a tengelyről?
Örülj hogy nem tépted ki az egészet egyben. Annyi a trükk hogy lefelé kell erőteljesen megnyomni és már meg is lazult.
-
#81556480
törölt tag
válasz
haddent #52418 üzenetére
bekoxolódik, összerohad a hengerfejjel. előfordulhat ilyesmi. bár én megáztatnám felülről, majd enyhe ütésekkel, kihúzószerszámmal, nemhiszem hogy akadály lenne. főleg nem ezeréves kocsikról beszélünk. De mint írták is, ha le kell venni a hengerfejet, az sem nagy kaland.
-
Kickass
őstag
válasz
Petyyyyy #52414 üzenetére
200k
Még ha bele is törne:
tömítés ~10k
hengerfej csavarok ~10k
ahány új izzatógyertya kell annyiszor 4-5kGyertyákba belefúrnak onnan már kijön, ha nincs egyébként probléma a hf-el akkor annyi.
Nekem az egyik bár bele van törve, ha ki tudja szedni az öreg mágus akkor ~5k ha beleesik jön a fenti móka, hf le hf vissza kb 50k munkadíjjal.
-
Petyyyyy
addikt
Na, megkezdődött a kezelés. Két izzítógyertyám halott volt, ímhol a nehéz indítás (egyik?) oka. Ha nem sikerül kiszedni a gyertyát, akkor hengerfej le és 200k party indul. Legalábbis ezzel próbáltak rémisztgetni. Majd meglátjuk mi lesz.
-
Jofi81
őstag
válasz
sunci_02 #52408 üzenetére
Nekem viszonylag egyszerű volt ez alapján. Az ablaktörlő karok rá voltak szorulva, de egy kis WD-40 megoldotta. A fúvókák viszont nagyon nehezen jöttek ki a csőből, az elsőt sikerült is beletörnöm. A beletört darabot nem tudtam már kivenni, ezért le kellett vágnom a csőből egy kicsit, így viszont nem ment bele tövig az új, de azért biztosan tart. Nem használtam hozzá szerszámot, kézzel húztam le, F erővel...
-
oliwire
őstag
válasz
F_Gergely #52398 üzenetére
A manuális zárás alatt azt értem, hogy ha valaki nyitva hagyja az ajtót, akkor hiába zárom kulccsal a vezetőoldali ajtót, az nyitva marad.
Az ablaktörlő lapátoknál mi a helyzet?
Közben eszembe jutott más is. A légbefúvás sem tökéletes, az irányváltó kapcsoló tekerésével nem igazán változik a fújás iránya, legfontosabb lenne az ablakot fújja, de azt alig, az utasokra viszont mindig fújja. -
haddent
addikt
válasz
sunci_02 #52408 üzenetére
Hát, őszinte leszek, az eddigi legnehezebb szerelés pedig azért én hobbiskodom, olajcsere, szűrőcserék, lökhárítók le-föl javítgatással, pótlással festéssel, kipufogó le-föl csere, burkolatok bontása, szigetelés stb
De ez a fránya volt a legnehezebb.
Az a baj, hogy le kell szenvedni az ablaktörlő lapátokat, mármint az egész fémkart. Ugye 6lapfejű csavar le, és utánna a barázdás szar úgy rá van szorulva, rohadva, hogy nem bírtam letépkedni pedig nem vagyok gyenge gyerek. Ha régi autó jó eséllyel még össze is van rohadva rozsdásodva. Mai fejjel ráfújnék egy kiló WD40 -et hagy ázzon kicsit.
Na ha azt leszenvedted akkor le kell pattintani az egész műanyag légterelőt, aminek a patentjai nem örökéletű darabok, nálam azóta is hiáynzik vagy kettő.
Ha lenn van akkor értelemszerűen le kell csatlakoztatni a csövet és akkor ki lehet operálni. Ha így szétszeded akkor szépen ki lehet pattintani egy ilyen "tüske bajonattzár" szerű szerkezet. Ha csak mint a videón kikalapálod akkor el fogod repeszteni, mint énPedig mondom, enyém csak 4 éves volt, nem 15 éve állt tüzön-vizen-hóban.
Visszafele már egyértelmű. Elég pepecs munka... -
F_Gergely
őstag
válasz
sasa58 #52402 üzenetére
No ez egy jó kérdés, és kb olyan vita mint egy windows-linux vagy android-iPhone.
Télen azért kell megjáratni, mert a hűtőközegben nem csak a gáz van, hanem olaj is ami keni a tömítéseket, ha nem járatod a klímát kiszáradnak ezek a tömítések és nem fog zárni rendesen.
Nem tudom egyébként mi az igazság, én direkt figyeltem a saját autómon, 4 fokban tényleg nem kapcsol klímát pedig digitklímás.
A válasz erre egyébként az hogy pillanatok alatt lejegesedne a klíma ezért nem kapcsol. Van aki állítja hogy a klímája bekapcsolt még 1 fokban is, én hiába próbáltam nekem sose kapcsolt. (észre lehet venni ha ki vagy be kapcsol). -
SteeWe
aktív tag
Sziasztok,
Astra G hatchback műanyag küszöb borítás mennyi részből áll? Sajnos az egyik sérül ezért használtal akarom cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Szolnok és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- RAM topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest