Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
szabonagyur #52293 üzenetére
1,4-ért nemigen fogja odaadni ha majdnem 1,6 névre írva
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #52293 üzenetére
Ez nem rossz szerintem sem. El kell vinni egy Opel szervizbe és nézzék át.
-
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #52293 üzenetére
1.4-ért jó lehet, ha igaz amit ír.
-
szabonagyur
félisten
Hali
Ez mondjuk így mennyire vállalható? Állapot szerint eléggé jó lehet: [link]
Mennyi lehet ennek a reális minimálár? Kp-ban 1,4M? Természetesen nem ennyi alapján venném meg.
-
sasa58
tag
válasz
Chesterfield #52288 üzenetére
Gyertya: 60 ezer. Gyújtókábelt nem kell, bár itt nem tudom mire gondolsz, mert trafó híd van. Fékolaj elvileg 2 év, de ezt nem kell komolyan venni, szerintem 4-5 év. Én a 9 éves ugyanilyen autómmal még a gyári fékolajjal jártam, minden gond nélkül.
-
Chesterfield
őstag
Sziasztok!
Van egy G astrám (1.4 twinport, 90k kilométer), és még szerintem soha nem volt benne gyertya, gyujtókábel, fékolaj cserélve.
Ezeket milyen időközönként kellene?köszi
-
Calogero
addikt
válasz
#81556480 #52284 üzenetére
Már amelyikben lehet
H Astra esetén a benzinszűrő egybe van tankkal, csak együtt cserélhető.Én anno az Astránál a pollenszűrőt évente cseréltettem olaj cserével együtt szeviz4+ keretében. 25k körül fizettem mindig, ki véve 4 éves korába mert akkor a 39 000-et és ebben benne volt + 4 gyertya + fékolaj
Aki ennyit nem bír rááldozni az autójára az járjon gyalog
-
zolikaDB
veterán
Mán megint kezdi a kolega, h az Avensis mezei benzinnel, tojassal a cipo alatt 9.5-et eszik, MOL 100-assal meg 6.5-ot...
-
beg
veterán
"Amúgy a pollenszűrőről az átlag user nem is nagyon tud és emiatt elég ritkán vannak cserélve."
Attól még, hogy nem tud róla, ott van
Ha átlaguser, akkor vigye szerelőhöz, az tudni fogja.
Ez olyan, mint mikor a gyalogos úgy lép le elém, hogy tüntetőleg az ellenkező irányba néz, hátha akkor nem jövök abból az irányból, oszt mégis. -
aero.
veterán
válasz
becsitibi #52274 üzenetére
Na ja, számla nélkül nem szabad elhinni az ilyet. Amúgy a pollenszűrőről az átlag user nem is nagyon tud és emiatt elég ritkán vannak cserélve. Én sem cseréltettem még, mióta megvan az autó, majd következőnél, kíváncsi leszek. Bár, nem volt eddig levegő minőségbeli problémám, a párát is lekapja 10 másodperc alatt.
-
TasiA
senior tag
Szia! Ami nekem eddig volt.
X20XEV Vectra B-ben, 2000 évj. és gázzal járok.
Veztengely jeladó évente feladja, 2 X már a csatlakozó a kábellel együtt cserélve, lassan már a computerig visszabontva.Főtengely jeladó is hasonló, de ott inkább a vezeték szaródik el. Ez a vezeték és csatlakozó elszaródás úgy "alanatúre" érvényes a kocsira/motorra. Törik, foszlik, reped minden, amihez az ember nyúl. Kipufogó öntvény 2X cserélve, ugyan úgy elszaródik. Lambda elhalálozott. Gumicsövek kirepedeznek. Az olaj az valahol mindig folyik belőle, Mission Impossible tartósan megszüntetni.
Immo önmagától elszaródott, aztán egyszer csak megszűnt létezni. Kulcsból kivettem a "csippet" azóta is működik. (mások ezért pénzt fizetnek, ez önmagát immótlanította), 1 gyújtrótafó kuka.
és most maga a motor: szelepfedél elrepedt, magától, csere. Az cseredarab meg el van vetemedve, taknyolni kellett a tömítést. Lassan de biztosan elkezdte enni az olajat. Szelepvezetőből 1 darabka letört, 2-es hengerben garázdálkodott, majd beszorult a kipufogó szelep alá. HF fellújítás, gyűrűzés, csapágyazás, fél évig jó, újraindul az olajzabálás, végén 1L/1000 km, ekkor már hidegen terhelésre csattogó motor...neeeem, neem, nem hidró, helyett dugattyú palást.
Jaa és rendszeresen dobálta az alacsony olajszintet a BC, természetesen hamis.
És ekkor motor kiemel, kábelek kicsit rendberak, X20XER a helyére, azóta pöcc röff, és csak megyünk, megyünk és megyünk, igen sokszor leforgatva a piros utánig, mert csak 7000-ig van szerencsétlen.Én ennyit tudok mondani erről a motorról ami saját tapasztalat. Általában hosszútávokat járok, azt is főúton, vagy pályán. Lehet van olyan akinek bevált, szerintem egy szarkupac.
-
F_Gergely
őstag
-
haddent
addikt
válasz
F_Gergely #52264 üzenetére
Tudom, értem. Bennem is bennem van ez. Csak mellé párosul az, hogy szeretek állatkodni is
A márkák meg extrák amúgy annyira nem hoznak lázba.. amíg hasonló erő-súly konstans van és első kerekes (kb 1 ló / 10kg) és futómű is tök jó feszes gyárilag is H -ban, addig nem érdekel, hogy miylen plecsni van rajta. Most az álmom igazából egy jó kis E34 Skyline, az mondjuk jó 200, közel 300 ló meg hátul kapar. Az biztos izgalmas lenne. 300 ló felett meg már kb uncsi lehet szerintem mert semmi tudás nem kell megoldja izomból a vasNa majd egyszer egy olyan hobbinak
-
F_Gergely
őstag
válasz
haddent #52261 üzenetére
Igen de a legtobb kiadas az en "hulyesegem" miatt van mert legyen rendben. Pl ott a borbelso azt sem volt szukseg beszerezni de vettem bele mert en ezt akartam. Meg egy csomo ilyen aprosag. A turbo meg adagolo benne volt a koltsegvetesben hogy egyszer javitani kell. Jo alairom pl azt nem gondoltam hogy a kormanymuvem el fog szallni de az is kb 1 ev utan szart be. Legjobban egy A6 fullextra amiben jol ereznem magam csak annak kicsit koltsegesebb a fenntartasa. De mivel sokat ulok kocsiban nekem fontos hogy jol es kenyelmesen erezzem magam. Nyilvan attol ez meg csak egy vectra, de kenyelmes, jol felszerelt. A belseje zorog (bar sokan azt mondjak az o autojuk sokkal jobban zorog szoval oruljek) de nyaron le lesz szigetelve teljesen. Megvan mar a sport muszerfalam is csak be kell rakni, az uj BC is meg a szenzorok is be lesznek kotve. Ilyenekkel szivesen szoszolok, nameg ha meglesz a sajat muhelyem kell egy referencia verda amit megneznek az ugyfelek ha jonnek hozzam
Na meg nekem is gyakorlas
De egyebkent azt jol latod ha most vennek autot, igyan igy dizel B vekit vennek csak 2.2-t es csak irmscher pakettosat. Sajnos mikor en kocsit vettem (es nagyon gyorsan kellett auto) akkor ebbe sikerult belenyulni. Egyebkent ismeroseim nagyresze nem foglalkozna vele, beulne es menne. Csak engem zavar ha valami nem 100%. Igazabol ha mas autom lenne arra ugyan igy koltenek, de ha a te autod lenne az enyem valszeg ugyan igy, extraznam -
betyar1974
senior tag
Sziasztok!
Opel astra f 1.6-om van. Kérdésem az lenne: van-e külömbség, c16nz vs x16xel jeladós főtengely tárcsa között? Vezérlésem pontosan be van állítva, viszont a tárcsán lévő üres rész felülre esik és nem 2óra(szemből), vagyis üres rész nincs a burkolat jelén! -
gban
veterán
válasz
F_Gergely #52259 üzenetére
Nincs benned hiba, abban van aki nem tudja ezt elfogadni, és próbál meggyőzni hogy ne így gondolkodj, ha van ilyen.
Én lesz@rom a felszereltséget, hosszú távon vigyen el a lehető legmegbízhatóbban a lehető legolcsóbban A-ból B-be, és én vezessem ne a buszsofőr, nálam ez az első.
Persze vannak nekem is egyéb elvárásaim, de abból szinte az egyetlen elengedhetetlen a nagyobb csomagtér - különben jó lenne egy Corsa is. -
haddent
addikt
Ja csak általánosságban írtam, mert sérülésekről beszéltetek
Egyébként élő ellenpéldája vagyok annak amit írtál. Enyém lízingelt autó volt és azt hiszem 35 ezer közös km után mondhatom, hogy hibátlan és rendben vanA (márka)kereskedő azt mondta (persze ez csak duma, de lehet benne valami), hogy talán még jobb is az ilyen, mert nem a smugler Józsi bátyám aki ladán nőtt fel cseréli akkor ha már lóg mindene meg olajat 5 évente, hanem mivel lízinges ezért nem sajnálják rá sőt kötelező szervizbe vinni ott és akkor amikor kell, nem sutyi alkatrész kerül bele stb.
F_Gergely hát Te dolgod, nem hiba, de az biztos hogy teljesen máshogy szemléled a dolgokat mint pl én
Egyébként ennek ellenére pont egy olyan autót vettél / olyanod van amire havonta költessz nem csak szintentartás/javítás miatt, hanem extrázás/feljavítás céljából is
-
F_Gergely
őstag
Tudom a hiba bennem van de en eloszor felszereltseget nezek, utana allapotot. Nem kene olyan auto amiben pl nincs egy nyomorult konyoktamasz kozepen....
-
-
haddent
addikt
válasz
trassher #52249 üzenetére
A 116 lovas fekete 116 ezerrel? nekem is, és az jó árban van
Egy kis esztétikai műanyag roncsolás nem gáz. És valóban, sok az ügyetlen idióta aki még agyban sem százas és el sem tudja képzelni mit akar, álmodozik ,döntésképtelen. Beszari és még aggresszív is egybenAsszem összefoglaltam az átlagsofőrt
-
gban
veterán
válasz
trassher #52247 üzenetére
Én is nézem, kezd tele lenni a piac, és az általános árszint picit kezelhetőbb.
Én ezeket néztem, jók az árak szerintem, és talán nem is mahinált az óra, stb.:
(próbáltam "jó vétel" szerint sorba rakni)
[link]
[link]
[link]ez a három meg egyforma - kinek melyik jobb vétel:
[link]
[link]
[link]Kérlek ne felszereltségi vagy lóerő preferenciák alapján nézzétek, úgy értelemszerűen másnak más a jó vétel - tudjátok, almát almával, nem körtével
Ha nem lenne még tél, az első nagyon megmozgatná a fantáziám, de azt mondtam ősszel, ha törik, törjön az öreg, ki tudja mi jön még idén - elég egy ónos esős nap is a totálkárhoz sajnos, jó lesz a mostani még 2-3 hónapig az biztos, csak legyen akkor is megfelelő választék.
Ja igen, ezért is kérdeztem a Weltautós esetleges infókat - de senki nem írt rá semmit
-
trassher
addikt
Ez elég jó kis tütünek néz ki. Amikor én kerestem autót az ilyenek 1M fölött mentek.
-
w333
félisten
válasz
#81556480 #52245 üzenetére
53Ah Exide Premium nyugodtan mehet bele !
-
#81556480
törölt tag
Akku vétel előtt állok a vekibe, és gondoltam rá hogy nagyobbat teszek, mint volt. Szerintetek érdemes?
52ah-s exideokat nézegettem, ez bele való , és ehelyett mondjuk 55,61 ? ilyenek vannak.
-
AMD Power
titán
Szívszorító: veterán Opelek égtek el egy budai garázsban
Féltve őrzött veteránautókat rejtő garázs gyulladt ki -
sasa58
tag
válasz
haddent #52237 üzenetére
Nekem kb. 0,15 l/1000 km az olajfogyi, de meg sem közelíti a gyártó által még elfogadott 0,6 l/1000 km értéket. Az más kérdés, hogy én egy kicsit sokallom.
Ami érdekes, hogy én azt vettem észre, hogy pályázás után mintha több olaj lenne benne, mint rövid városi utak után. Ez ellentmond mások tapasztalatainak. -
beg
veterán
Aki nem hiszi, járjon utána: 0,6 l/1000 km (igen, 6 deci/ezer km) olaj fogyasztás a gyártó által még elfogadott, megengedett mennyiség. Mindegyik opel füzetkében ott kell lennie. Nekem most van lassan 240e km bontás nélkül, 10 ezres periódus alatt 1-1,5 l olajat kell töltenem attól függően mennyit pályáztam, ott jobban csípi konstans 135-nél.
Úgynevezett lazább illesztésű motor az ecotec, de ez tudatosan tervezett, azért bírnak annyit megfelelő gondos gazda keze alatt. Mindenki döntse el mi a fontos.
-
haddent
addikt
Fa***ság. Z16XE (meg A16 meg B16) többünknek van itt, semmit nem zabál kb..
AMD Power igen ez a másik! Nagyon fontos, hogy kicsit bele is gondoljunk az egészbe. Egy motornak ennie kell az olajat valamilyen mértékben. Az a jó, akkor keni, akkor eljut mindenhova, és minimális mértékben ott is marad. Nagy valószínűséggel akkor nem kopik.. Ha évi / 10 ezres csere közben nem kell utánnatölteni akkor mit akar az ember?
TFSI vag-ot ami 80 ezer után full generálos?Egyébként nekem olyan ~6-7 decit esik 10 ezer alatt, de én szoktam pörgetni is mint egy őrült, nem csoda egyáltalán. Most nem akarom elkiabálni, de szerintem egyre "fogy" az olajétvágy mióta nálam van és 10 ezrenként kap ilyen angyalpopsira való finomságú olajat
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Használt G Astra vásárlása kapcsán érdeklődöm. Mire kell figyelni ezeknél? Van aki az 1,4-es láncosra (zxep vagy mi) esküszik, máshol azt olvasom hogy a lánc 150-él megnyúlik és csere. Használt autónál mivel a km csak tájékoztató jellegű, így akkor ezzel kéne kezdeni, ami jóval drágább mint a szíjas megoldás gondolom...
A másik a motor, az 1,6-os lehet jobb lenne, mert nyomatékosabb, alul gondolom sokkal jobban használható.
Csak az eszi-e az olajat kérdés. Vagy ez ilyen, ne foglalkozzunk vele, 1000 km-enként fél-egy liter olaj oszt jónapot? Szerintetek mi az az ár sáv, ahol már jókat kapni? Úgy értem a jót hogy rozsdamentes és nem egy hibakupac. Azt lehet tudni hogy hogyan öregszik az Astra? Olvastam egy 600e km-t futottról is, meglepett hogy ilyen jó, de a neten egy csomó 200-300e km-es astra van (tudom, állapot, nem km), de mégis érdekelne, hogy mi az amibe jó állapot esetén bele szabad ülni?
Köszi előre is, és bocs ha hosszú lettemu.i: egy 1,3-as gombóc Swift után milyen az Astrát vezetni, futómű, zajszigetelés, motor rugalmasság/erő?
Köszönöm
-
AMD Power
titán
Nekem most a hidegben volt néha néha ,hogy az 1-t nehezen vette illetve a rükvercet is. De ez teljesen normális.
Mi5i Én ettől az eszi az olajat zabálja dumáktól kivagyok. Ki mit választana magának? Évi + 1l olaj megvásárlása , havi egyszeri olajszint ellenőrzés és mondjuk motor megbontás nélkül 3-400e km. Vagy mondjuk egy megbízhatatlanan *os motort? Ami nem eszi az olajat viszont 200e km kétszer kellett szétszedni és durva tízezreket rákölteni?
-
M_o_g_y_i
őstag
3 gombos sima/bicska kulcsház érdekelne valakit?
Rendelek magamnak 2-2 darabot, de ha kell valakinek még, párat hozzá tudok csapni.
Érkezés most gondolom sokára várható a kínai ünnepek miatt...
Németektől meg a többszöröséért lenne, így inkább most kivárom.
A mikrokapcsolók szerencsére megjöttek, így azokat legalább már ki tudtam cserélni.Nagyon pöpec lett így most mindkét távvez.
Már azt leszámítva, hogy "bomlik" rajta a guma... -
Mi5i
aktív tag
Egyik fb csoportban volt egy rutinosnak tűnő Astra G motormegmondó ember, de mivel nem válaszol, nektek szegezném a kérdést. Íme:
Tehát, miért fos az X20XEV? Két végletet olvasom mindig, de magyarázat még nincs rá számomra. Ahogy ebben sem. Érdekelne, hátha tanulok valamit ebből is, és figyelmesebb legyek ha van érdemleges infó.
-
#81556480
törölt tag
válasz
Petyyyyy #52222 üzenetére
Fekete hátterű ilyen szögletes [link] ledekkel kirakott helyzetjelzőseket nézegetek. gyári semmiképpen sem. az van most benne .
(#52223) w333 köszi, volt is vele meló, mert ez sem volt tökéletes.
amugy meg enyémben 280ezer van, de ne nagyon keressetek 100ezres kocsikat, elvégre már 20éves autókról beszélünk...
-
-
bandi0000
nagyúr
válasz
#81556480 #52219 üzenetére
nézegettem most én is, nagyon sok 300k fölötti km-rel van csak, meg sokkal kevesebb van mint astrából, nyilván astra több embernek elérhető volt, mindenesetre majd annak idején meg gondolom bár nem szeretem a pepecselést meg a sok költést az autóra, de nyilván tökéletes használt autó ritkán van
(#52220) aero.: kösz neked is, csak azért kérdeztem nehogy valami rossz legyen, nagy gondnak nem tartom bár néha idegesítő, de kicsi a motor is nyilván 1,8-2.0 jobban megugorna 15-nél 2 esbe
-
#81556480
törölt tag
válasz
bandi0000 #52218 üzenetére
én imádom. 4 éve vettem első autónak. olcsó fenntartani, tágas, én szeretem az 1.6 motort is , tudom mit lehet tőle elvárni. viszont már 20 éves szóval mint fentebb irták, nehéz jót találni belőle, és kicsit melós lehet beleugrani egy ilyenbe. G astrából biztosan jobbakat találni, de n ekem az kicsi meg túl kommersz. én átalakítottam b2-essé,rozsdamentesítettem, most kicseréltem benne egy vödörnyi cuccot, szóval kb 4 évig megint nem kell vele foglalkozni , bár szerintem addigra eladom.
Ha lenne 120 - 150 le körüli jóféle dízel motoros vectra, én sose vennék másik autót. nekem nagyon bejön ez a forma. Egyébként szerintem ez még nem a nagy hodály kategória. F astránál kicsit nagyobb, de azért még mindig nem 5-ös BMW. Ezekhez tudom hasonlitani mert F astra is meg ötös is vana családban. olyasmi mint egy octavia.
Én egyedül vagyok, nincs család, így jól mozgatja a kasztnit 1 személlyel
5-el már prüszköl. szóval nem erőgép. inkább 1.8ast vennék ha most vennék, de akkor meg nem vennék mert már dízeles vagyok inkább
tavasszal veszek rá valami 17es alufelnit, meg két daylight lámpát előre és ezzel be is fejeztem a fejlesztgetést
-
#81556480
törölt tag
válasz
bandi0000 #52183 üzenetére
Ez ilyen sajna. A rudazatot lehet ápolni, tisztítani, olajozni az sokat segít. De az hogy nem veszi az egyest guruláskor ( csak nehezen ) az tipik F astra dolog .
Én most ráköltöttem vagy 80ezret vectrára. vezcser, minden kopó zörgő cucc, kézifék, szűrők olajok.. megint patika a gépes.
-
gban
veterán
válasz
diegho #52211 üzenetére
Ha ennyien mondják, csak nem hülyeség...
-
Mikuland
tag
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
diegho #52206 üzenetére
Hmm...
Érdekes, akkor "kapjákbe"!!!
Akkor mégiscsak a Conti felé megyek inkább (vagy nem tudom pl. az Ina szett milyen szíjat tartalmazhat), pedig basszus a Gates nem "kispályás" beszállító, jó volt régen azt tudom.
Oké-oké, ez lehet a forrás hibája is, hogy megvették hugyész@ré a régebbi készletet valahonnét, de mondjuk ennek elébe lehet menni.
Vagy lehet külön-külön összeszedni a cumót.gban: ób@ccákmegakkor...
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz
AMD Power #52201 üzenetére
Gates-t tervezek én is, szerintem ha valamin, a vezérlésen tényleg nem szabad spórolni, legalábbis nem kerülnek annyival többe a (remélhetőleg
) jobb minőséget adó/ígérő készletek.
Jelenleg a szegedi KA-tól nézegetem, tőlük vettem eddig pár dolgot, szerintem jó áraik vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- GIGA AKCIÓ!!! AKTIVÁLATLAN iPad Air M2 11" WiFi + CELLULAR 512GB!!! KÉK
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Új, Garanciális (1-3ÉV) Gamer PC-Számítógép, néve szóló számlával! I5 14400F / RTX 5060 / 32GB DDR5
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest