Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
becsitibi
senior tag
Szevasztok,a videón az autóm alapjárata van,mi okozza ezt a jelenséget?Most már hidegen is csinálja,eddig csak melegen csinálta néha,de már egyre dúrvább.Volt gyertyacsere,folytószelepház tisztítás,alapjárati motor tisztítás.Mi még a baj?
-
F_Gergely
őstag
-
Petyyyyy
addikt
válasz
F_Gergely #52979 üzenetére
Kíváncsivá tettél.
Sokkal jobb úgy a reggel, ha -1 fokban is pöccre indul a tütü. Cserébe csorgattam bele egy kis MaxxMotion Premi'jum dízelt.
Na, akkor legalább lett is belőle valami. Jó hír. Tegnap este ugyan pendítette az egyik arc, hogy miért nem látott még a Lurdyban vagy az Arénában. Kezdésnek kicsit soknak érzem e kettőt. -
sitotomi
tag
válasz
steve1021 #52974 üzenetére
Ismerőstől vettem, tudtam mit veszek. 2002-es évjárat, Y22DTR motorkód. ~245k km van most benne. Ez tuti. Én vagyok a második tulaj, nem behozott autó.
Mióta nálam van, havi 2500-3000km-t lemegyek, ez a minimum nagyságrendileg.
Melóba 50-50km Dabas-Bp. Lechner Ödön fasor. Meg azért mászkálok Pesten is össze vissza.Fogyasztást úgy mérem, hogy mindig kattanásig tankolok, liter/km*100.
Egy tank gázolajjal volt hogy 1100km-et elmentem nyáron.
Fogyasztásom volt már nyáron 4,7L is (ezt többször nem hitték elde hát ez van...), igaz akkor nem volt nagyváros benne, kb. végig főút. Nyáron átlagban 5.2, télen felmegy 5,8-ra is. (Ennél több még sose volt, akárhogy nyomtam)
Csak pályán használva, Dabas-Prága 5,4L-re jött ki pl., 140-150-el közlekedve, illetve itt kipróbáltam, hogy mennyi a vége 3 alkalommal...(Óra szerint 205, GPS szerint olyan 195... lejtőn megvan a 200 talán...
)
Olajat max. 15k km-ként cserélem, van hogy 12k km után. Erre elég háklis vagyok.
Szerviznél, ami nem a kopó, szűrő stb. nem szokásos alkatrész volt:
- Kellet cserélni a két kerékagyat, mindenestől, ez nem olcsó mulatság, de ha beülsz a kocsiba, az fix, hogy 100-120-nál rögtön hallod, hogy zörög-e. 50k/alkalom
- Ami a motort érinti, ott feszítőgörgő, hosszbordásszíj, generátor ékszíjtárcsa volt cserélve. A feszítőgörgő árára nem emlékszem, másik kettő 9-10k/db volt ha jól emlékszem. Fentebb linkeltem a legnagyobb számlámat valahol.
- Szélvédő csere 3x.Itt az 5-ösön rengetek nyerges vontató jár, már háromszor berepedt a kőfelverődéstől. 40k/db szereléssel együtt (ez elég szubjektív, mert van aki 80k-ért veszi magát az üveget
)
Hiba amiről beszéltél, szerintem az EGR szelepre gondolnak. Nekem is kipucolták egyszer. Ha jól emlékszem kb. 4-5 ezer forintot kért a szerelőm. Azóta semmi gond vele. Ha újat kell venni az 50k ha jól tudom. Vigyázni kell, mert lerakódik a korom rendesen, aztán nem tud nyitni-zárni az a szelep, és egyszer csak előzésnél azt veszed észre, hoppá nem megy az autó. Meg a szívósort is televeri retekkel.
Még ami szerintem fontos. Van egy mazdánk Xenon lámpákkal. Össze se lehet hasonlítani a vectra projektoros halogén lámpáival. Én már csak Xenon-t vennék, nem vakoskodnék...
A vectrának a lámpaburái amúgy is szar minőségűek, én 2 alkalommal políroztattam őket, meg a volt tulaj is 1x... Nagyon gáz látási viszonyokat produkál ez a projektoros lámpa, még egy megaultrablabla120 -as izzóval is, ha esőbe, ködbe, este (vagy ezek egyszerre) vezetsz.Ami a menetdinamikát illeti, szerintem napi használatra bőven jó, 92kw, 125le, jó nyomaték, 5 fővel is bátran lehet előzgetni. Ha egyedül vagyok, akkor meg oda férek be, ahova nem szégyellek.
Olyan 160-ig faszán megy. Persze ne egy d4-cat 177 lovas avensissel hasonlítsuk össze, meg ne is valami 3.0tdi-vel, azok megeszik. A 2.3-as benzines mazdánk is megeszi 90-100 felett, igaz az is 166 le.
Hidegben (-10 fok) nekem pöccre indul, miután kialudt az izzító visszajelző kis ikon. Meg amúgy is, mindig pöccre indul
Azt hiszem szerelmes vagyok a kocsiba
-
dave93
őstag
válasz
F_Gergely #52981 üzenetére
10-15 percre vagyok én is az Árkádtól, az Arénától meg 20-25-re, ha hamarabb olvasom a topicot tegnap is lehet benéztem volna egy rövid találkozóra, legalább valaki meghallgathatta volna nekem az alapjáratot, meg a kipufogó puffogását, sőt mehetett is volna vele egy karikát, hogy továbbra is ellustult-e a gép vagy már nem
A következőre, ha épp ráérek benéznék, szóljatok időben
-
Declare
őstag
válasz
szabonagyur #52957 üzenetére
1.7 cdti t batran ajanlom. Nekem nagyon bejött....jol fogyaszt es ahhoz kepest jol megy. Viszont csak akkor ha vannak hoszabb utjaid is. Amikor en csak helyben forgolodom vele, egeszen megvaltozik az auto hangja, jaraskulturaja, 100-150 km enekent elkezd regeneralni a dpf...stb. Ahogy olvastam ez a dpf regeneracioja kenyesebb, mint az atlagnak.
EGR az szokasos a többi dizelhez hasonloan varosban koszolodik, üzemanyag minösegre kenyes a motor.
Kettö tipus hiba van, az egyik az EGR nel valami hütö szelep, ami sajnos berohad es mivel nem tudja a motor nyitni/csukni igy hibat jelez. Nekem ezt a szelepet kiiktattak, igy most valamivel lasabban melegszik be a motor, de nekem van benne elektromos kiegeszitö fütes, igy vegülis nem nagyon problema. Az uj egyseg 80k huf körül lenne, de azt mondta a szereleö, az is be fog rohadni....szoval nem csereltettem ki
A masik a valto. Sz@r minösegüek a GM csapagyak, amik benne vannak, azokat nagyon gyakran 200k km alatt cserelni kell....nyilvan en is beleestem ebbe, 200k huf volt es ez barati arnak mondhato.
Kettöstömegü/magasnyomasu/turbo, ezek nem problemasak....de attol meg vannak es mint minden dizelnel, itt is bedobhatjak a kulcsot....egy dizelnel ezekkel kalkulalni kell.
Szoval ha van sok hosszutavu egyhuzamba megtett utad, akkor az 1.7 cdti H astra jo valasztas lehet
En ugy vettem, hogy 1-2 evig jo lesz aztan meglatjuk....ez lassan 2 eve volt, de semmi okom a cserere, igy marad
-
F_Gergely
őstag
válasz
AMD Power #52980 üzenetére
nem kell ahhoz jó idő, arénában szép nagy és ingyenes parkoló van 0-24-be
(valószínűleg a lámpákat is ott rakom be, mert hétvégére esőt mondd, otthon meg nincs fedett hely ahova be tudok állni).
Haddent kolléga meg remélhetőleg megtanulta hogy nem fogdossuk dizel autó kipuffját mert kormos lesz a kezünk
Megint lefagyott belülről a szélvédőm, csak arra tudok gyanakodni hogy nem igazán van ragasztó körbe. Egyébként lekopogom nagyon ritka, de akkor is bosszantó.
Külső hőmérséklet jeladóm meg totál megbolondult, 1-2 fok alatt totál hülyeséget ir ki pl -1 fok helyett kiirja hogy -30, de + tartományban mér rendesen. Ilyenkor mi van? -
oliwire
őstag
Na most végül tankoltam 38 l Shell V-Power 95 Nitrot a gépbe, megnézni, hogy most milyen lesz a fogyasztás, és a teljesítmény. Nagyon sok országutas km lesz a hétvégén, kíváncsi vagyok, hogy 6 l alá beesik-e majd a fogyasztás, és hogy az előzések majd mennyire lesznek kirobbanóak. (Azért let végül Shell, mert a Tescoban kaptam 15 Ft/l-es kedvezményt, és el akartam használni
)
-
trassher
addikt
válasz
lsebestyen #52973 üzenetére
Azért 2 és fél zsák kolompér súlya tud csúnya dolgokat művelni.
-
válasz
lsebestyen #52973 üzenetére
Elcsapta, aztan vegig gurult a teton, meg a csomiajto is cseres...
-
Astra F vs. 150kg guy...
A sracnak csak labtorese lett, az a durva.
-
AMD Power
titán
Ezt kéne kipróbálni...
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #52962 üzenetére
Nekem az első tetszik nagyon főleg,hogy fekete
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #52958 üzenetére
az utolsó 1,9-es, az szép és jó, ha benne is van, a német felejtős, 260e km-t ír, persze nincs szervízkönyv, bármennyi lehet benne.
még ez is izgalmas lehet, főleg hogy magyar, a központi rendszerben 600huf-ot megér a km lekérdezése, ebben lehet még kettős tömegű sincs, gazdától, nem neppertől
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #52957 üzenetére
Tesómék ilyen 1.3 dízelt használtak futár autónak. Soha semmi baja nem volt. Pedig ők nem nézték ,hogy mikor hideg vagy meleg a motor.
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #52957 üzenetére
1,7 cdti az jó, kis fogyasztású, egr kokszol abban is.-elvileg isuzu motor, nagynyomású, kettőstömegű, részecske szűrő van benne, annyira nem jellemző tipushiba nála, vagyis én nem tudok róla, meg is kérik az árát.
az 1,3-as keveset eszik, de biciklilánc a vezérlése, az szokott megnyúlni és átugrani(viszonylag kevés olaj jár bele,hamar elhasználódik).... ez fiat motor, ebben is van minden amit kerülni kell, de nem jellemző más hiba a vezérlésösszecsokizáson kívül....
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #52956 üzenetére
Ha esetleg érdekel valakit ezeket nézegettem amire azt mondom,hogy megnézném élőben:
Kombi 150LE -
szabonagyur
félisten
És a H Astra dízelről vélemények? Nem volt még dízelem így mire számítsak?
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #52954 üzenetére
viszont az is meglehet, hogy 2003.as vectra c 2,2 dti-ben nincs még kettős tömegű sem.....
-
AMD Power
titán
Aranyos. Kérdés az ára....
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #52951 üzenetére
igen, bosch adagolós, a tipusszámát nem tudom, de neten rá lehet találni, sok pénz a felújítása.
a fiat motor előny, az opel saját dízelei rosszabbak az isuzu és fiat fejlesztésűtől, isuzu motorral ezt nem szerelték. valami nyűgre még hajlamos a 2,2 dti, de nem rémlik már, hogy mi is az, asszem a láncos vezérlésből adódik, de most nem ugrik be.....az egr szelep, amit írtam is, ezekben nem lehet csak lefalazni, ezek már attól fejlettebbek, de benzines és dízel motorjaira is jellemző az egr kokszolódás.
-
steve1021
csendes tag
válasz
diablo1984 #52949 üzenetére
2.2 díselbe is bosch adagolok vannak?150 le Fiat motoros ezt nem is tudtam kérdés,hogy ez pozitív vagy negatív dolog.Azt magyarázta a szerelő,hogy van valami típushiba a diselekbe valami szívosoron lévő szelep ami tönkre szokott menni,de azt megszokták szüntetni működést nem befolyásolja.
Ennyit találtam a motorokról:
Ajánlott motor
Az alap 1,6-os benzines épp hogy vállalható, de a kombihoz már kevés. Az 1,8-as ideális, a 2,2-es szívó remek utazós, a 2.0 Turbo lendületes, a V6-osok/OPC változatok már sportautós színvonalon mozognak, fenntartásban is. Dízelek közül a DTI-ket kerüljük, inkább a Fiat féle 1,9-es CDTI különféle teljesítményű változatai közül válasszunk. A nagy V6-os kulturált és nyomatékos, de bő tíz százalékkal többet fogyaszt, mint a legerősebb 1,9-es. -
Petyyyyy
addikt
válasz
F_Gergely #52945 üzenetére
Újonnan vettem ofkorsz, és ugyan ez is ad egy minőséget, de én látom a diffit. Viszont hiányzik belőle egy fesz szabályzó, ami a gyáriban benne van és épp ezért - ahogy írtad is - nem adja le azt a feszültséget. Mindegy, kicseréltetem és megpróbálom tovább adni az utólagosat.
-
diablo1984
veterán
válasz
steve1021 #52946 üzenetére
ez az 1,8as motor éppen csak viszi az 1600kilós kombi kasztnit, takarékosnak éppen ezért nem nevezhető!(tudtommal kettőstömegű nincs benne, ékegyszerű szerkezet, dízelel ellentétben ennek a fogyasztása a pénztemető)
nekem volt 1,9 cdti 150lóval(fiat motoros, a 120 lovas lengyel összeszerelésű), 6 sebességgel(kettős tömegű van benne, nagynyomású miatyánk is és részecske szűrő is), nagyon megy a kocsi, nagyon jó a fogyasztása, nagyon nagy a beltere is, csak nem árt, ha havonta egyszer pályázik az ember vele és kikormolódik!
a 2,2 es Dti az még adagolós,kissé rosszabul is megy mint a 1,9es 150 lovas, az adagoló ha behányik, akkor az egy vagyon, elvileg többszáz ezer a felújítása, a porlasztók viszonylag filléres tételek hozzá, kettőstömegűje van, részecske szűrő nincs(euro3), fogyasztása nem rossz, ezt a motort is ajánlani tudom.összességében ekkora km futáshoz meg a c vectrához ajánlom a dízel motorokat, csak megvétel előtt nézessétek át, mert ha egy lefingott motorú példányt sikerül megvenned, akkor lehet rá költeni bőven!
próbaút során kergesd meg a dízeleket, gyakori az egr lekormolódása és akkor bedob egy "csekkendzsin" hibát, nem nagy összeg a szelepet kitakarítani, ha még lehet.....
igen, az 1,9es szíjas, a 2,2-es láncos vezérlésű motor!
-
steve1021
csendes tag
válasz
F_Gergely #52947 üzenetére
Tudom,hogy a benzinesben is van ,de ott később mennek tönkre mivel kevesebb a nyomaték mint a díselebe benzinesbe és nem kap annyi terhelést.Szerelőm magyarázta,meg azt is ,hogy nem feltétlenül kell évi 20ezer km,hogy díselt vegyek.Ha hosszútávra gondolom a kocsival 5-8 évre akkor is érdemes díselbe gondolkodni.Ismeri a vezetési szokásom és azt mondta,hogy a díselt szeretném mert nem kell pörgetni nyomatékból megy.Viszont opel dísel motorokról nincsen információm.Gőzöm sincsen melyik a jó vagy jobb. Kollégámnak vagy ez 2.2 disel signum-ja ő dicséri ha jól tudom azok a motorok láncosak.
-
F_Gergely
őstag
válasz
steve1021 #52946 üzenetére
Benzinesben is van kettostomegu
Dizelt hosszu tavra erdemes venni tehat ha legalabb 5 evig meg akarod tartani, es havonta mesz vele 2-3 ezer kmt. Vetelnel kalkulald bele hogy tonkremehet a turbo, es az adagolo - egyiket sem tudod szerelovel sem kiszurni ugyanis rontgenszeme es jovobelato kepessege senkinek nincs, igy dizelnel ez mindig benne van a pakliban.
En a dizelt ajanlom foleg ha sokat palyazol es a futasteljesitmenyed legalabb evi 20 ezer kmt. Fogyasztasban 5-6 literrelneljarsz, van nyomatek, es palyan se robban szet a fejed a motorhangtol mert 130as utazoban is forog kb 2 ezret a motor. -
steve1021
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítség iránymutatás kellene autó vásárláshoz.
Sajnos előző autóm(Opel astra F 1.6 8v) kinőttük,így cserélni szeretném evidens volt,hogy maradok a körbe zárt villám márkánál.
Amiben kellene iránymutatás nézegetem a Vectra c kocsikat és ebben kellene egy kis segítség.Vagy a GTS vagy pedig komi lesz a pakolhatóság szempontjából.Viszont motor ügyileg nem tudok dönteni amit érdemes tudni az autó használatomról évi 15-20 ezer km főleg városon kívül fő út és autópálya.
Dízelt szeretnék a nyomatékosság miatt,de mivel benzines autóm volt az is benne van kalapban.Kérdésem az lenne melyik motorral szerelt autó érdemes választani pro kontra érvek kellenének.Dízeles kocsinál tudom a kettős tömegű lendkerék "félelmet",de vagy olyat keresek amibe ki van cserélve vagy belekalkulálom az árba.Megbízhatóság,használhatóság szempontjából melyik válasszam:1.8 bezin(122le),1.9CD TI(150le),1,9CD TI(120le),2.2 CDTI?
Válaszokat előre is köszönöm!
-
F_Gergely
őstag
válasz
Petyyyyy #52944 üzenetére
Ez bontott vagy uj trafo? Biztos hogy nem ad le megfelelo feszt, kulonben nem vilagitana ilyen szarul. Ha ujonnan vetted vidd vissza hogy nem jo. Ha meg azt mondjak ez ilyen ocsem semmi gond, hivd a fonokod. Teljesen mindegy gyari vagy utangyartott, az utangyartottnak is kell hozni egy minosegi szintet! Azt nem lehet ramondani hogy azert ilyen mert utangyartott. Ilyen nincs! Beraksz egy utangyartott fekbetetet es nem all meg az auto csak 5 km mulva mert utangyarott? Hagyjuk mar...
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Declare #52941 üzenetére
Ezzel az utólagos, nem tudom milyen márkájú trafóval kb félgázon megy a tompítottam a másik oldalon lévő gyárihoz képest. Kis túlzással olyan, mint mikor a bömbisek angel eyes helyzetjelzővel mennek. Látni vele így is, de pl valakit utolérsz, látni a lökősén is melyik oldalon van eredeti trafó.
-
F_Gergely
őstag
Sracok aki akar csatlakozni Arkadban talalkozhatunk. Kb egy haromnegyed orat/orat itt leszek, aki csatlakozna dobjon privit es telon a tobbit
-
Declare
őstag
válasz
Petyyyyy #52940 üzenetére
Mit csinal az utangyartott trafo? Mert hogy egy utangyartott lampabura vagy izzo vagy ilyesmi szar, azt ertem, de egy trafo? Az vagy vilagit vagy nem nem?
Amikor nekem a trafo kieegett en is agyaltam az utangyartotton, de mindig ugy vagyok a dolgokkal, hogy ami dragabb az jobb, ami gyari az altalaban nem veletlenül annyi...stb (kivetelek persze vannak azert). En azert vettem a gyari trafot, mert az egesz auto elejet le kell bontani a cserehez es mondom a legkisebb eselyt akarom megadni, hogy a közeljövöben bontani kelljen megint....
-
beg
veterán
válasz
F_Gergely #52938 üzenetére
Ajvé, remélem megtanultak fényszórót gyártani. Én fekete foncsoros depo-val vetem 3 éve, se mattulva se törve nem volt, nagyon szépen nézett ki vele a szekér, nagyon patika állapotú volt...amíg nem kapcsoltam fel. Úgy szórja a fényt, mint majom a lisztet, mindenhova terít és nincs rendes vetítési képe. Kb. 2 útszéli fényvisszaverőt látni vele, esőben meg életveszély.
2 hétig bírtam, majd vettem 2db új gyári hella lámpatestet, ég és föld ugyanazokkal az izzókkal.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Petyyyyy #52935 üzenetére
én első körben megyek a fényszóróimért, ugyanis megérkeztek hivtak a boltból, szóval nagy boldogság van
igy megmondani sem tudom mikor érnék oda de kb fél 5 környékén ahogy forgalom engedi.
Ha valaki jönne akkor jelezze és privátban számot cserélünk aztán telón egyeztetünk. -
Petyyyyy
addikt
Kire számíthatunk még délután Árkádnál?
Illetve pontosan hol találkozhatnánk?
-
zolikaDB
veterán
Na, urak, lassan kijarom az occó benyát!
Valami premiumot akarok tankolni, de mindig keverem!
Melyiket favorizaljatok ti? -
diablo1984
veterán
válasz
F_Gergely #52931 üzenetére
de attól még ég, mint az avas disznózsír is! a gázolajat annyira nem befolyásolja sokminden, csak a dermedés, nincs oktánszáma, max a tisztaság és a bio tartalom ami varia. a full bio-t sok minden nem bírja, ragad, eltömít, nem való mindenbe, sőt én nem is tankolnék tisztán semmibe!
-
F_Gergely
őstag
válasz
diablo1984 #52927 üzenetére
"...az étolaj sem romlik meg!"
Pedig de, "megfárad" és avas lesz, érezni is az illatán, de látni is lehet rajta.
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #52927 üzenetére
Valoban megbüdösödik a benya...(#52928) haddent az uj type R is mar csak egy kis turbos benyas
aztan elseggelte a nagyokat is a palyan....persze volt egy rakat honda fan, aki karot döfött a sajat szivebe, amikor kiderült, hogy valoban a honda is elengedi a szivo benzint
-
diablo1984
veterán
válasz
haddent #52928 üzenetére
az etanol az nem adalék, az a bio üzemanyag, amit a benzinbe kevernek, nem lesz jobb tőle a benzin, olcsóbb sem, de az olcsóbb dolgot belekeverni egy drágább dologba változatlan áron, na az a biznisz! semmi hasznos tulajdonsága nincs amúgy a tiszta benzinhez képest, de ha már csinálják, azt is el kell adni, ne rohadjon a gyártó nyakán....
-
haddent
addikt
Akkor miért marad mindig le száz méterekkel a sok ereszcsöves-kipufogós hülyegyerek utánnam
Vagy Type-R -ről beszélünk?
szabonagyur 1.6 tudok nyilatkozni (Z16XER): egyedül klíma nélkül fickós. Lehet magyarázkodni, de teljesítmény / súly viszonylatban teljesen jó élhető kis autó, meglepően jól megy és tud lépni is, sok sokkal drágább és "sportosabbnak" beállított márka és autó lemarad. Klímával, megpakolva 4 személlyel nyilván megérzi. Továbbra is teljes mértékben használható, bizonyos fordulatszám felett (2500 -tól kb) jól megy, lehet előzni, meg élni benne, autópályán magas fordulaton (4000) nem igazán érdekli őt sem, hogy mit pakolsz rá. Érdekesség amire én figyelmes lettem, hogy ha a klíma mellé még nagy fogyasztókat pl ködlámpa felkapcsolok akkor észhez tér kicsit alapjárat és picivel felette is, talán az ECU kapcsol, tehát egy chiptuning sztem sokat dobna az alsó nyomatékon
Az 1.4 -ről jó lenne tudni dolgokat, pl. hogy változó szelepvezérlésű és változó szívócsőhosszú/méretű-e, mert ha igen, akkor még jó is lehet. Ha nem akkor már kevésbé. Nagy fordulaton nem lesz vele probléma, alul, megpakolva, légkondival elég nyögvenyelős lehet, főleg, ha mezei 16 szelepes, nem rendelkezik ezekkel amiket mondtam (mert nagyon sokat tudnak dobni)gban biztos vagy te abban?
F_Gergely én úgy tudom, hogy az adalékok csapódnak ki, főleg köztük a drága jó Ethanol amiben ugye víz is van ergo, és ez a gond
Másik hsz. -edre: közel az Árkád, de amennyit szenvedek én csak hobbiból kb. Bp. -en minden közel van
Csinálhatunk felőlem, én támogatom
-
diablo1984
veterán
válasz
Declare #52925 üzenetére
nem csak télen, csak az állástól, ami nyáron is épp olyan, ez a bio etanol amit kevernek hozzá romlandó, megposhad idővel és elkezd lebomlani!
a dízelnél a dermedéssel lehet gond, azt kell meggátolni, mert akkor kiválnak belőle dolgok, amik eltömítik a gázolajszűrőt, de adalékokkal ez meggátolható, az tudtommal nem bomlik ilyesmi, az étolaj sem romlik meg!
-
Declare
őstag
válasz
diablo1984 #52924 üzenetére
Azt pl tudom, hogy a robogoban a benzin megromlik telen
de akkor a gazolaj is macera.......ezek szerint a tözsde es a papir alapu olajoshordo az egyszerübb ut
-
Declare
őstag
válasz
F_Gergely #52913 üzenetére
En mondjuk igy nem tudom, mert minden honapban mas amennyit megyek. Van amikor par 100km, de van olyan, mint most, amikor belekerült 4000 km. Nem is ugral az alapjarat, nem hangos a motor, kiegett, aminek ki kell
Mindenkepp, kiraly, hogy gyorsabban pörög a liter, mint az euro es altalaban 40 euro alatt tele van a tankMeddig all el a gazolaj? Kellene venni egy bazi nagy tartalyt es majd 10 ev mulva, amikor majd 500 ft lesz egy liter, kiarulni
-
Markizmark
addikt
válasz
diablo1984 #52916 üzenetére
Az anyós is abban fürdik, azt várom mikor gyújt rá.
-
diablo1984
veterán
válasz
Markizmark #52915 üzenetére
akkor megyek nálatok mosatni a toyotám tankját!
-
Petyyyyy
addikt
Nem múlhat el a reggel meglepcsi nélkül. Húzom az ablaktörlő kart, szélvédőre spricckol, fényszóróra nem. Kíváncsi vagyok van-e szivattyú is vagy csak a bütykök kerültek fel a lámpatest elé.
-
F_Gergely
őstag
válasz
Declare #52912 üzenetére
legútóbb én is 280-ért tankoltam, havonta 20 ezerrel olcsóbb a tankolás mióta ennyire lement az ára.
Mondjuk most visszamászott 296-ra néztem reggel.
Viszont tesco-ban van akció ha 3 ezer felett vásárolsz kapsz kupont a shell-hez és -15/liter kedvezményt kapsz. Azért az úgy nagyon jóóóóóóó -
Declare
őstag
válasz
Kickass #52899 üzenetére
Ezt a kepet az elsö generacios TSI motorok fejlesztöinek is elküldhetted volna....akkor talan nem kellene 60k km enekent cserelni bennük a lancot
(#52903) szabonagyur en kerülnem az 1.4 H astrat....alapbol is tulsulyos kis dagadek a kocsi
, de azzal az 1.4 motrral, nekem a leglustabb auto, amit valaha vezettem. Klimaval olyan a gazpedal, mintha csak disz lenne....90 nel 3 ba is alig indul el....nagy kompromisszumok aran jo csak az a motor, raadasul enni is fog, mert nyomni kell, hogy haladjon. En legalabb 1,6 ossal neznem
-
F_Gergely
őstag
Ha ennyien közelben vagytok az Árkádhoz, valamikor csináljunk már ott egy találkozót a parkolóban.
-
w333
félisten
válasz
szabonagyur #52905 üzenetére
Hondák azért nagyon pörgős motorok és mennek is ... olyan érzésed lesz mintha egy 1.0 Suzukiban ülnél, nem megy de legalább fogyaszt
Ahhoz a kasznihoz én minimum egy 1.8i -t vennék, de te tudod
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #52905 üzenetére
persze, az 1,6 jobban is megy, elvileg fogyasztásra sem rosszabb, de ha tényleg csak erre kell, akkor a-ból b-be elvisz, az élménytől nem lesz spontán magömlésed, de attól függetlenül jó választás lehet!
-
gban
veterán
válasz
szabonagyur #52903 üzenetére
Ez elég relatív kérdés, a válasz attól függ, ki adja.
Nekem pl. megváltás lenne a 60 ló után, pedig azzal is elvoltam sok évig, hosszú utakon is.
De akinek 2 liter alatt nem kell autó, annak csak bohóckodni jó kis túlzással.
Szóval a választ neked kell megadnod magadnak, hogy NEKED elég-e, tetszik-e, jó-e, vagyis hogy érzed benne magad. -
szabonagyur
félisten
válasz
diablo1984 #52904 üzenetére
Hát sok cél nincs vele, van egy Honda mellette, de ez elsősorban nekem lenne.
-
diablo1984
veterán
válasz
szabonagyur #52903 üzenetére
gurulni gurul, ha ennyi a cél, akkor arra megfelel....
-
szabonagyur
félisten
1,4 90LE Benzines H Astra mennyire élhető 1.6-hoz képest ferdehátú vagy kombi kiadásban? Nem kell rallyzni csak normál használat mellett guruljon el, 90%-ban város és főút, meg mondjuk évi 2000km autópálya lenne kb. 2 fővel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- Konzol felvásárlás!! Nintendo Switch
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest