Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz rottenbull #145534 üzenetére

    Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.

    A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.

    A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.

    A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.

    A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.

    A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.

    A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
    Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.

    Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.

    Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
    Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák