- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Hobby elektronika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dell notebook topic
- Mini-ITX
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Kompakt vízhűtés
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rottenbull #145534 üzenetére
Aham, ahogy latom ezek a megoldasok babonák.
A lampanal melegen leallas az befecs terkep, update-tel ezt pl annal a markanal orvosoltak, ahol en dolgozok. A tipus megjelenese utan fel evvel. Tobbek kozott emiatt is erdemes szervizbe vinni a modern motorokat.
A feher bevonat a gyertyan zsir szokott lenni, hogy ne rohadjon ossze a gumival, mert annak trafokabel csere a vege egy gyertyacserenel, ha nincs bezsirozva, es az draga.
A pillangoszelep nem kap annyi olajparat, ami akkora lerakodast produkalna, hogy emiatt lealljon a motor, ott a hiba biztosan megmaradt, mert nem ezzel van kapcsolatban, hanem a map szar ilyen hibaknal, nem mechanikus baja van a motornak.
A kuplungkapcsolo hibat dob azonnal, amit ki lehet olvasni, amennyiben nem mukodik jol, illetve lampanal alapjaratnal nincs szerepe.
A lancnak sztm semmi koze nincs a leallasokhoz, hiszen a fojtoszelep es befecskendezes okozza, nem a hajtas.
A hideginditasnal valoban tobbszor le kell kapcsolni a gyujtast, vagy a kill switch-et, ha nagyon nem akarja, de a motor sok mindent nem csinal ezido alatt, csak tul keves benzint ad hideg allapotban.
Az, hogy nehany relé kattog miutan lekapcsoltad a gyujtast, annak megint nincs koze a befecskendezett benzin mennyisegehez. 3 bar azonnal megvan, nem kell varni ra. Abban a pillanatban, amikor a gyujtast raadod, megvan a 3 bar.Legszuro tisztitotol sem valtozik a kitoltesi tenyezo.
Ezekre csak azert kell reagalnom, mert felrevezetoek.
Pontosan nem tudom, mi a problema, de biztos vagyok abban, hogy a mappal van baj.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- Hobby elektronika
- Politika
- Vírusirtó topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Horgász topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...