Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
Csak Te tudod megállapítani, hogy egész pontosan honnan jön.
Hülye ötlet, de én levenném az oldal deknit és kocogtatással keresném meg, hogy minek van hasonló hangja.
Lehetne akár maga a sztender is. De extrém esetben akár a varió csúszkák is, ha kopottak, vagy akár a görgők is. Ha ezt le kell vezetni a sztenderrel való összefüggést, akkor ez azért lehet a varióban, mert valamennyi súrlódás mindig van a főtengely és a kerék között. Míg sztenderen áll, addig a kerék felől nincs akkora visszahatás a varió felé, ezért halkabb. Ha viszont a keréken áll, akkor viszont van ellenállás, ezért ott már jobban csöröghet.
Tudom, írtad, hogy most lett cserélve ez-az. De azt sem írtad, hogy előtte is ilyen volt, vagy a csere után lett ilyen.Az igazi az lenne, amit nem írtál, hogy mondjuk csak alapjáraton van, vagy menet közben is csörög?
Kb. nagyon sok minden lehet, de ezt tényleg Te hallod. Te állsz a moci mellett.
Esetleg már egy videó is sokat segítene, hogy kitaláljuk. -
Szajo
őstag
Sziasztok.
Az mitől lehet, hogy ilyen "csörgő" hangja van valaminek az SR50en. Mintha a variátor alól jönne. Új a görgőszett stb.
A fura az, hogy ha lerakom sztenderről hangosabb, ha felrakom sztemderre sokkal halkabb vagy néha nem is adja. -
BLUE TORNADO
senior tag
Sziasztok! Valaki tud esetleg 130/70-12 terepes gumit valahol? Nem igazán találok. Amik vannak, azok horror áron.
Köszi előre is -
HermannG
csendes tag
Aha látom ebbe a nagyobb és könyebb görgő van 16x13mm / 5gr a 15x12mm / 6gr helyett már csak azt kéne tudni hogy a gyári perselybe is belemegy-e a 16x13mmes görgő vagy meg se próbáljam, mert lehet belemegy de nem lesz hatékony vagy más miatt hiába próbálom beletenni
mert lehet csak kompletten adja ki a kraftot
-
HermannG
csendes tag
válasz
macilaci78 #82191 üzenetére
Akkor azt tudod, hogy Te hány grammosat vettél ?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
HermannG #82190 üzenetére
Ehhez nem értek, de amit itt a topikban megtanultam, hogy a "melyik az ideális ami tuti jó" kérdésre nincs válasz. Függ a motortól, kipufogótól, karburációtól és lehet, hogy az ideális görgőhöz igazítani kell még valamit, pl kontrasztrugót.
Fognak mondani egy súlyt, amivel jó eséllyel előrelépést és elfogadható menetdinamikát fogsz kapni, de a tökéleteshez próbálgatni kell. Vannak próbagörgő-szettek sokféle súllyal, de az már 20k környékén van.
-
HermannG
csendes tag
válasz
macilaci78 #82188 üzenetére
és a görgők súlyára méretére nem emlékszel hány grammosak a jók szerinted könnyebbet vagy nehezebbet vegyek bele ?
-
Szajo
őstag
Aprilia Sr50 2007-es fekete kulcsos az immo nélküli igaz?
Tehát elég ha veszek egy szűz kulcsot és lemásoltatom? -
macilaci78
nagyúr
válasz
HermannG #82187 üzenetére
Most vettem át az olajwebshop-tól a rendelésem, többek között levegőszűrőt.
Még csak kiraktam a táskából, így nem tudom, hogy tényleg jó-e, de ajánlott.
A szűrőgyártó oldalán van kereső, Jog-ra ezt adja. -
HermannG
csendes tag
Ilyen szűrőt lehet valahol kapni?
-
HermannG
csendes tag
válasz
macilaci78 #82184 üzenetére
Az jó is csak milyen súlyút vegyek Yamaha Jog SA16J 50cm3 minarelli blokk, 3gr-9grammos görgő szettek vannak, 3ezer ft csak nem tudom melyik az ideális ami tuti jó
-
Zoli bácsi
őstag
Van itt Soproni, vagy környékbeli, aki jár motoros boltokba?
Megyünk asszonnyal Sopronba, megnézném, kapok-e esetleg a buksimra sisakot, sajnos nem egyszerű eset, nagy méret kell.
Amit ismerek, az a Salamon motor a Győri úton, illetve az Egümotors. Ezeket megnézem.
Tud még valaki boltot, amit érdemes lenne megnézni?
Köszönöm! Ha nem sikerül, akkor irány Pest, de ha már Sopronban vagyok, egy próbát megér.... -
macilaci78
nagyúr
válasz
HermannG #82183 üzenetére
Nekem hasonló volt: olyan 25km/h-nál volt egy torpanás a gyorsulásban kb 40 km/h-ig a gyári variátorral és görgőkkel.
Stage6 variátor Dr Pulley görgőkkel folyamatos a kigyorsítás 0-tól 50-ig. Fölötte már nem a gyorsulás a legjobb szó, kb 65-nél van a vége. Ha a rakparton már 40-nel lehet folyamatosan haladni, akkor nem állok neki előzgetni. -
HermannG
csendes tag
Ha gázhúzásra megindul a 2T robogó 15ig húz majd 45ig szinte semmi ereje nincsen akkor milyen görgőre cseréljem könyebbre vagy nehezebbre, tudtok típust ajánlani ?
-
Laacika79
csendes tag
válasz
sityupityu #82177 üzenetére
"rövidebb szíj a végsebesség rovására megy."
Na igen mint most nekem bár igy is elértem a 90km/h pedig a hátsó variátortárcsánál a kuplungnál még 8mm kellene oldalanként hogy kiérjen a legnagyobb átmérőhöz annyira kicsi lett a szíj,igaz ez nem is annyira a végsebesség rovására hanem az indulási nyomaték rovására megy.(de még az első tárcsán tudott volna nagyobb átmérőn mozogni ha lett volna szíjhossz)
Na most az a legérdekesebb az egészbe hogy tényleg ahogy írod ahány gyártó annyi méret,ez besza.ás számomra.
Előveszek 2db szíjat ami 755 ös mindkettő,van egy hosszába kettévágott mérőszalag szalagom,profin lehet vele mérni!!
Az egyik 755 helyett 740 a másik meg 765
A mocimra a 765 pontosan jó de most rendeltem újat és fogalmam sincs hogy jó lesz-e,abban bizok hogy a nagy nevű gyártók csak azt irják rá amilyen hosszú mint pl malossi,pollini,athena stb...Narakunál nem tudom.
Szerintem csak az a biztos ha valaki viszi a régi szíjat és összehasonlitja vagy megméreti pontosan ha van rá lehetőség.Még karburáláai nehézségekkel küszködök de ha egyszer patent lesz minden úgy érzem hogy kb 12 lovas lesz és 100 lesz a vége.
Árban 280 nál tartok (vételár nélkül) amit álmomban sem gondoltam,sok a használt cucc és még így is ennyi.Használt Stage6 kipu,2000km es Airsal henger amibe új dugót tettem,szinte új de kéz alól 21 es Dellorto stb stb,egy kis festék egy kis szórógitt vagy 15db alkatrész szintereztetve kb ennyi.
Mindent én csináltam magamnakakkor mi van ha ezt mind csináltatom
Ezt csak azért irtam le hogy ha valami magamfajta hü.lyeidetévedne és olvassa ezt akkor mégis tudja mire számithat.
Ui:Lassan itt a jó idő,mocikra fel
-
csupa csaki
tag
Sziasztok Szerintetek mennyit érhet egy 2005-ös Honda lead 100ccm? Jó állapotú, 8000km van benne. Akksi, új hátsó gumi, olaj, szűrő és gyertya csere kell.
-
sityupityu
Topikgazda
A külső oldalát lemérve plusz mínusz fél centi? Ilyen eltérések sajnos amúgy is simán benne vannak a különböző gyártók szíjai között ugyanahhoz a motorhoz gyártva. Ha lehet, akkor a gyárilag előírt hossz inkább maradjon meg amennyire csak lehetséges, mert pl a rövidebb szíj a végsebesség rovására megy.
#82173 zoló84 Kis túlzással mindegy milyen márkát veszel, az egész azon múlik, hogy mennyire tömöd meg (milyen szorosan tekered be és mennyivel) a hangtompítót.
-
HermannG
csendes tag
-
HermannG
csendes tag
SA16J belpiacos Yamaha Jog ZRT 2T, valaki meg tudná mondani, hogy ebben fojtás/fojtások vannak vagy elektronika tiltja illetve ha elektronika akkor mit kell kicserélni milyen nyitott ketyere kell ehhez..?
-
zoló84
friss újonc
Sziasztok, aprilia sr50-en lévő Leo Vince ZX (Handmade) kipufogóban szeretnék gyapotot cserélni, mert már iszonyat hangos. Tudnátok ajánlani márkát/típust/konkrét terméket amivel a lehető leghalkabb lehetne. Sajnos itt már nincs tapasztalatom, hogy vaktában rendelgessek
-
Szajo
őstag
Ha 18.5x811 a gyári szíj a robogón akkor gondolom fél centivel rövidebbet vagy hosszabbat nem érdemes felraknj?
-
NYPD
aktív tag
Feltúrtam kicsit az internetot, és arra a következtetésre jutottam, hogy nekem valószínűleg ez a koznol hiányzik. Hogy ez hogy megy oda fel amúgy, arra ötletem sincs. Lehet, hogy ahhoz már elkéne bontani az egész valagát, és valahol ott belül rögzíteni.. Vesződjön ezzel akinek 6 anyja van alapon úgy határoztam, hogy elég nekem oda az a két csavar, tartja eléggé az is. Majd csekkolgatom, hogy meg legyen húzva mindig rendesen. Ha meg véletlenül leesik, akkor reménykedjünk benne, hogy senki nem jön mögöttem, maximum krazzal.
-
nod1
csendes tag
Nekem az első generációs Agility van, szóval lógnak az indexek a fejidom alatt.
Valószínű időközben a tiédről valamelyik első tulajdonos levette, átalakította a gyári hátsó sárvédőt, ami gyárilag egyébként az átlaghoz képest hatalmas, így ez sokszor a racse oltárán elvész, legalábbis én sokat láttam vágott, vagy hátsó sárvédő nélkül szaladgálni.A jogsi így már tisztasor. A2 egyébként szerintem mindenre elég már, biztosan nem lépnék tovább ha meglenne.
-
perge666
veterán
Akkor az meg van szorulva szerintem.
Meg is van a hiba.
Karbinál meg kell takarítani és jó lesz szerintem.
A Derbit még nem kellett szerelnem,de régebben a simsonokkal szívtam pont ugyanígy,gondolom ez is ugyanolyan.
Hiába húzod a szivatót a pogácsa szorul a karbiban,és nem mozdul! -
perge666
veterán
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
Derbi Senda DRD 50-es motorom van.Olyan problémám van a motorral, hogy hidegen nem tudom berugókarral elindítani (az első ilyen indításkor egy rúgás után kb. 1-2 másodpercre úgy csinál, mintha beindulna, de akkor hirtelen leáll, és utána a többi rúgdosásra már semmi életjelet nem ad, és utána mindig csak beguruláskor indul el), de úgy sem olyan könnyen.
Melegen viszont mindig egy kis rúgásra is nagyon könnyen elindul.
Tudja valaki esetleg, hogy mit lehet tenni, hogy hidegen is be lehessen indítani a berúgókarral?
Köszi! -
HermannG
csendes tag
válasz
sityupityu #82159 üzenetére
Ez a 2T robogó egy teljesen más világ tudnád hány ember nem hiszi el ezeket meg hogy milyen egyszerű csak ezt kell csinálni meg azt és jó lesz stb. 😀 egyébként jó szakember csak ezzel a problémával még nem találkozott szembe ez egy igen ritka cumi
-
sityupityu
Topikgazda
válasz
HermannG #82145 üzenetére
Lehetséges, hogy valamennyit a karbin is állítani kell, de nem ez a fő probléma.
Amit mondtam, a hajtás. Ha nem írtál volna semmit akkor is ezt írtam volna, de a hiba beszámolód csak alátámasztotta amit mondok. A szerelőd annyira nem lehet képben ezek szerint, ha az a véleménye, hogy ezt egy karbibeállítással orvosolni lehet.
#82158 Szajo Az sr-nél annyira nem jellemző, de mivel karburátoros motorról van szó nem is szokatlan dolog, hogy amikor bejön a jó idő, akkor utána kell állítani az alapjáratnak. Teljesen normális egyébként, a hidegebb levegőben több oxigén molekula van, így a hidegebb időszakban beállított alapjárat lehet hogy kevés a nagyobb melegben.
-
Szajo
őstag
Sr50 karburátor alapjáratiját allitgatni kell néha? Most, hogy melegebb van nagyon alacsonynak hangzott bemelegedve az alapjárat és indulni is kis gázzal indul. (Hidegen egy pöccintés és indul)
Most tekertem egy fél fordulatot bentebb a csavaron így szebb az alapjárat de ez normális amúgy? (Nem rég vagyok a robogós világában) -
NYPD
aktív tag
Elöl az irányjelző már idomba épített neked, vagy lóg az első fejidom alatt? Lehet, hogy neked már az újabb van, vagy az enyémből hiányzik vmi konzol v akármi, ahova az a 2 csavar jön. Egyelőre elég jól tartja mondjuk a középső kettővel is.
A2 elég nekem, meg árban is most ez fért bele.
-
nod1
csendes tag
Nem akarok belevauzni, de amire neked kell, tehat utni vagni, es jaratlan utakon hasznalni a Piaggio Free lenne az idealis megoldas.
Harmadaron megkapod, mint a Libertyt, kis vodor(igaz, nem a diszperzites) befer a labad koze, es hatra tudsz a gyari csomagtartora felszerelni barmilyen vodrot/dobozt.
Mi innen a forumrol tobben is hasznaltunk, vagy hasznalunk ilyet(volt aki terepen is), szerintem semmivel sem rosszabb(kiveve a kisebb kerek) a Libertytol.
Abban az arban ahol keresel mar nagyon szepeket is talhatsz ebbol. -
makro
senior tag
válasz
Zoli bácsi #82144 üzenetére
Köszönöm a kielégítő írást
Én is inkább kocsival való lejutást részesítem előnyben, de a jelenlegi helyzet az, hogy nem lehetséges a partig lemenni a kocsival. Kézzel meg kevésbé szeretnék minden becipelni. Így marad a bringa mint szállítóeszköz. Tényleg nem viszek sok cuccot, de a kormányra feltett vödör nálam már elég akrobatikus. Apóssal voltam párszor, akkor egy liberty-vel mentem, aminél a vödör pont elfért a lábam közt. Na igazából ez tetszett meg
Erre a célra nem szívesen használnék egy több százezres motort, leginkább csak használt jöhet szóba, viszont ahogy már írtad is, ez nem annyira egyszerű történet. Gondolkoztam még valami kiskerekű robogón is100K alatt, hátha az is elég lenne, de félek nem elég a magassága a földúton.
A jelenlegi keret 100-200K között van valahol, de még nem találtam rá az igazira. 1-2 példányt már megnéztem, de az állapot nem igazán volt összehangban az árral.
Az új generációs Liberty jobb konstrukció lett?
-
NYPD
aktív tag
Hali. Eddig igen, a jövőben nem nagyon tervezek már küzdeni vele
A2 foylamatban, a vírus miatt majd csak május közepére kaptam kreszre időpontot, utána remélem a gyakorlati része lemegy hamar, amit a kezemben van megyek és beszerzek egy burgit. Van most fent a bázis kínálatában egy-két szemrevaló K7-K8-as, mire a jogsi kész a lóvé is meglesz rá. Remélem majd akkorra is lesz eladósorban motorjuk.
-
perge666
veterán
Jó reggelt.
Nem igazán ide tartozó témát teszek közzé,de itt vannak hozzáértők.
Vettem egy új rotációskapát,raktam bele váltóolajat az biztos jó,de a motorolaj az nem biztos. 10W40-et ír a gépkönyve,de a boltban sima motorolajat adtak,szerintetek nem lesz baja tőle?
Volt 10W30 kertigépbe való,de mondom 10W40 -et ír elő így azt vettem.
Gépvásárlás előtt érdeklődtem a kapa fórumában hogy milyen olaj kell bele,akkor semmi válasz nem jött,most meg 4 nap után beböfögik hogy az nem jó bele.
Még szinte csak kipróbálva volt a gép,szóval lecserélem az olajat ha kell,csak biztosan jó legyen már benne!!!
A gép egy Ruris DAC 7000 ACC1Hogy egy kis on is legyen,a Derbi Sendába milyen olajat kell cserélni 4000km-enként?
Hajtóműolaj?
Milyen kell bele pontosan?Mármint számára lennék kíváncsi. -
HermannG
csendes tag
válasz
sityupityu #82140 üzenetére
Szia már nem gyári a henger, egyszer cseréltük mert az olajadagoló tönkrement és kisütötte de ugyanolyan minarelli 50es hengerszett lett bele rakva 11ezer ft volt újonnan, most a szomszédom aki szerelget néha robogókat meg kocsikat azt mondja hogy mivel a kipuff csonk vágva lett és alakítva c a Karbit kell állítani.... Lehetséges ez hogy csak azt kellene és visszajön a Kraft vagy kizárt?? Értem akkor lehet legközelebb majd segítesz és egy 70es hengert belepacekolunk ;)
-
Zoli bácsi
őstag
Én is horgászni vettem, először egy 50-es 2T Svájcból behozott volt, ezzel átvertek, karambolos volt. Eladtam alkatrésznek, nézegettem...a jó állapotúért, fiatalért zsebbe kell nyúlni. Úgyhogy vettem egy új 125-öst.
Azt ennyiből is mondom, hogy a 4T fogyasztása durván a fele. Meg azt is mondom saját tapasztalatomból, hogy egyszer próbáltam ki ilyen kavicsos-földes tagúton, a Rábca fele, ahova pecázni járok.
A gondok:
Felmálházva, botzsákkal, nem akarok eldőlni, így 50+-osan Norbi szerint vágódisznó súllyal nem szeretnék borulni. Hiába a nagy kerék, azért nem éreztem biztonságosnak a robogózást, megcsúszott azért a kavicson a kerék, a nagyobb rögök, kavicsok instabillá tették.. Lassan lehet menni, de akkor már inkább bicaj.
Másik gond, a por. Beszélgettem akik robesszel járnak ilyen utakon. Minden út után levegőszűrőt pucolnak.....
Harmadik nagy gond....Kevés a hely. Autóba is alig férek el, aztán legalább az az eső ellen is véd, ha megered.
Szóval vettem egy robogót pecázni, de nem használom...Pecázásra, mert kisebb túrákra elmegyek vele.
Amúgy azt mondom ha teheted 4T legyen.
Sajnos, én 2 fajta robogót találtam használtból:
1. Kintről behozott, 10-15 éves legyilkolt gépek, amiket beszámított a kinti kereskedő. Itthon kipofozták, amit muszáj, mondanám hogy gányolták, óráját beállították 6-15e. km közé, és árulják. Másik lehetőség, amibe belefutottam én is, hogy megveszik ezt a gépet, rájönnek mibe kerülne rendberakni, aztán pár hónap alatt nem tetszett az asszonynak/gyereknek jelszóval hirdetik.
2. variáció: Kamasz srác megtanult vele motorozni, esett vele párat, megtanult rajt az utca szerelni..... jár hozzá hengerszett, alkatrészek, stb.
Van fiatal, karbantartott, nem leélt, de drága, inkább újat vettem.
Bocsi ha hosszú lére eresztettem, ezek az én tapasztalataim a horgászós-robogó vásárlásból. -
makro
senior tag
Sziasztok,
50-es Piaggio Liberty kismotort szeretnék vásárolni a közeljövőben, viszont érdekelne van-e jelentős különbség a régi és az újabb generáció között. Nyilván van, de megéri-e egy kicsivel többet áldozni egy újabb modelre?
Elsősorban a horgásztóra való lejárás lenne a fő cél, illetve nyáron beugrani a városba vagy csak barangolni a környéken.
-
sityupityu
Topikgazda
Száraz variátoroknál teljesen felesleges, kb két kör után semmit sem éreznél belőle. Még a Stage6 görgőknél is utána kell kenni néha abból a zsírból amit gyárilag hozzá adnak.
Inkább az olyan kemény és rendkívül sima felületű görgő használata javasolt mint a dr pulley, mármint a hagyományos változata. Ez a görgő baromi kemény anyagból van, nagyon sima a felülete és még nagy igénybevétel esetén sem lapolódik (kockásodik) olyan mértékben mint a többi. -
sityupityu
Topikgazda
válasz
HermannG #82117 üzenetére
Na, egy kérdés. Neked ezen a robogón most milyen henger van? Ha a gyári, akkor valóbna elég gáz rá bármilyen csövet rá heckelni. Vannak bizonyos típusok amik minimális átalakítás után felmennek rá, de erre már az ismerősöm sem emlékezett hogy melyek voltak.
Viszont! Ha már egy 70-es henger van rajta, akkor ugyanúgy felmegy rá bármelyik cső mint a nem belpiacos verziókra. Mert a gyári 50-es henger volt az egész nehézség kiindulópontja. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
urbi73 #82136 üzenetére
Van a karbidon TPS szenzor? Egy 3 vezetekes csatlakozonak kell ramennie. Csak akkor van ertelme ennek a fajta rendszernek.
Gyanitom igy oldottak meg a karosanyag kibocsatast hogy EURO 2-n belul teljesitsen, hogy bizonyos fojtoszelep allas mellett plusz levegot juttat kozvetlenul a szivotorokba(amire megy a vezetek, az egy szelep), igy szegenyitve a kevereket, csokkentve a karosanyag kibocsajtast.Ha eleve be sincs kotve a vezerlobe a szelep, akkor gyakorlatilag olyan, mintha sima szivocsonk lenne fent.
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
Derbi Senda DRD 50-es motorom van, 2011-es gyártmány.
Milyen jó fajta gyertyát tudnátok ajánlani hozzá? -
urbi73
senior tag
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
urbi73 #82132 üzenetére
Elvileg volt valami szekunder levego rendszeres megoldas az F-15-okben 2004 utan. Tuti biztosat igy kep alapjan nem tudok mondani, manualom csak 2004 elottihez van, es amiket lattam eddig, azok is 2004 elottiek voltak.
De fura, hogy csak onnan megy a legszurohazba. Ha nagyon nem talalsz hozza olyan csonkot, akkor vegso esetben vegyel egy simat, es iktasd ki az osszekotest, a legszurohazon levo csonkot amire meg megy dugozd le.
Valoszinu picit a karbin is kell majd allitani. -
urbi73
senior tag
Malaguti f-15 eredeti karbi szívócsonknak a tetején van egy cső ami a légszűrőházba van belecsatlakoztatva ,elektromos kábel is tartozik hozzá .Ennek mi lenne a funkciója ? Amit lehetne rendelni hozzá azokon már egyiknek sincs a tetején .
-
Tamás9x
őstag
Az alu variátozházba bele tud marni a görgő magának egy saját pályát, ezzel eggyütt a görgőleszorító csillagot is marja, ezeket a marásokat lehet simítani, a csillagot cserélni kell. DE ha elkezded csiszolni, és nem egyesúlyozod ki a végén akkor adott fordulaton durván be fog rezonálni a blokk, és a főtengely csapágyakat is ki tudod nyírni elég hamar. Szóvala hoz ne nyúlj, inkább csere komletten ha elkopott valami.
A 2 csésze úgy van összecsiszolva, hogy amikor teljesen összezáródik, a friss szíj, nem ami most van benne, tehát kopásmentes szíj teljesen ki tud futni a csészék pereméig.
A hátsó szíjtárcsák külső tárcsájának a peremét csiszoltam még vissza, hogy amikor teljesen ki van nyitva akkor a perem ne zárjon koppra össze a kuplungharanggal. Nagyobb a légrés, később kezd el csúszni városban a kuplungom.
-
Szajo
őstag
válasz
BLUE TORNADO #82122 üzenetére
Zsírozni a perselyeket pl bendix, berugó. Ha már szétbontom megtisztítom a dolgokat.
-
BLUE TORNADO
senior tag
-
Szajo
őstag
Megint kérdezek
Megjött a görgőszett (gyári) szíj,olajpumaszíj és kerekei. (Sr50 karbi piaggio blokkos)
- Görgőt szilikonnal érdemes befújni vagy ez hülyeség? Láttam netes videókban, hogy így csinálják sokan.
- Zsírozni milyen zsírral érdemes?
- A kihajtásba vettem 75w90 motul olajat viszont nem tudjátok véletlenül mennyi kell bele? A betoltő nyílásban lévő nívón van több vonal is és nem tudom melyik lenne a max... -
HermannG
csendes tag
válasz
sityupityu #82118 üzenetére
Ez fasza és ezt ki tudná orvosolni mik azok amiket hangolni kéne....inkább csak valaki olyan kéne aki megcsinálná ért hozzá....igazából minden kb új benne pár hetesek az alkatrészek egyedül a kontrasztrugó nem lett még cserélve.
-
sityupityu
Topikgazda
válasz
HermannG #82116 üzenetére
Az történt, hogy belepiszkáltak a kipufogó szerkezeti felépítésébe így megváltoztak benne a gázlengések. A 2T nagyon érzékeny ezekre a változásokra ha mindez egy CVT váltóval van párosítva. A megváltozott körülmények miatt át kéne hangolni a robogó hajtását mivel a korábbi beállítással már nem tud úgy dolgozni. Ez miatt nem megy most jól. És ezért vannak ezek a "lyukak" is a kigyorsítás alatt. Legalább is jó nagy része van benne.
-
HermannG
csendes tag
válasz
sityupityu #82114 üzenetére
A lényeg, hogy 100csillagos választ adjanak
-
HermannG
csendes tag
válasz
BLUE TORNADO #82112 üzenetére
Igen benne van de ugyanezzel a kipuffal mikor nem volt még lyukas akkor ment elég rendesen csak mivel a csonkja eléggé lent volt beleért egy kisebb fekvőrendőrbe és kilyukadt így át lett alakítva hogy magasabban legyen a csonk ne érjen le de sajnos az átalakítással erejét vesztette a kipuff hangján is hallani hogy kevesebb a löket, megindul először aztán gyenge sokáig és 30tól kb stabilan megy de gyengén és 60 helyett ilyen 52kmt éri el végre kb, szomorú nagyon és senki nem tud semmit tenni egyenlőre sehol nem találok szakit rá aki tutkó megoldja..
-
sityupityu
Topikgazda
Nem tudom. Nehéz innen. Kérdés lehet még az is, hogy esetleg csak neked szokatlan ez a teló, vagy valóban nem olyan mint amilyennek lennie kéne. Lehet hogy volt már szétszedve és nem olyan olajat raktak bele mint kellene, vagy szándékosan csinálták keményebbre.
szerk: Aztán még az is benne van, hogy csak neked tűnik pattogósnak, valójában a tied jó és a sógorodé van már kicsit ki...Ez is lehet.
-
Szajo
őstag
válasz
sityupityu #82105 üzenetére
-
Szajo
őstag
válasz
sityupityu #82105 üzenetére
Száraz teljesen. Igazából látszik hogy meddig jár a teló a fényes részen. Most nem tudom, hogy az lehet-e hogy ebben "keményebb" teló van mint a sógoréban? Hiszen így a fényes részen látszik meddig jár a teló és az alapján jónak tűnik de mégis egy kicsit pattogósabb meg lenyomni is nehezebb egy helyben.
-
HermannG
csendes tag
Kész van a kipuff meg van hegesztve nem lóg le a földre nagyon szuper csak egy nagy baj van a robogó elvesztette az erejét
egy kipuff csonk hegesztés miatt így elmegy a kraft ajajj, létezik az országban belpiacos Yamaha Jogomra kipuffogó vagy olyan nem pumpapityu-ceruzamatyi-ragazdmegjóska műhely vagy szzerelő aki úgy megcsinálná, hogy nem lehetne belekötni vicc ez már tényleg egy kipuffot nem lehet megcsinálni normálisan
-
urbi73
senior tag
Na erre gondoltam [link] az ára azért elég húzós .
-
urbi73
senior tag
Üdv . Olyan kérdésem lenne hogy (Malaguti F-15) a szívócsonkot meglehetne e hosszabitani a hátsó sárvédő felé ? Ez azért lenne fontos mert a karbihoz nagyon nehezen lehet hozzá férni ,Kb az egész hátsó idomzatot le kellet bontani ,és még igy sem lehet hozzá férni mert a váz merevítés még mindig útban van .Vagy pedig a blokk kiszerelésével lehetne megoldani a karbi pucolást ,de ezt megint túlzásnak tartom .
-
NYPD
aktív tag
Üdv. Szereztem egy sárvédőt, tegnap fel is szórtam, viszont van két indokolatlan csavarhely a két szélén, amit viszont nem tudok sehova rögzíteni. Ez ilyen univerzális dolog lenne, hogy esetleg másik modellre is felrakható, v én b..tam el vmit? Így néz ki:
Nézegettem képeket neten, ott is így láttam felrakva.
-
sityupityu
Topikgazda
Olaj és szimmeringek cseréje. Pénzben annyira nem vészes, a munka több vele. Viszont lényeges minden szempontból hogy teljesen rendben legyen. Ha nem csináltál még ilyet akkor nem érdemes nekiállnod, fel kell keresned egy szervizt.
szerk: Milyen a telószár amúgy? száraz vagy olajos?
-
Szajo
őstag
válasz
sityupityu #82103 üzenetére
Sokat kóstál egy olyan művelet, valamint nagyon szét kell szedni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 64GB 1TB 5500M 8GB garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 512GB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest